|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 26 Dec 2008 14:48:36 Titlul subiectului: |
103081 |
|
Citat: | Oare ce inteleg ei prin autobuze vechi? DAC-urile sau Saviemurile? Sau toate? Nu prea cred sa le poata inlocui pe toate, pentru ca sunt foarte multe. Sa speram ca vor face o selectie inteligenta si nu vor taia la nimereala, pentru ca exista autobuze in stare proasta dar si unele bune de ambele tipuri. De exemplu DAC-ul 644 mai are de trait, la fel ca unele Saviem-uri ca 322 de exemplu, pe cand altele sunt mai mult decat obosite.
Se aude ceva depsre noile achizitii? Cu ce le vor inlocui pe cele vechi? Sper sa gresesc, dar asa din poze masinile oferite de MJT mi se par o combinatie intre Ikarus si MAZ |
Nu demult, am făcut o sesizare pe www.domnuleprimar.ro în care spuneam că ar fi nevoie:
-pe de o parte de autobuze ș itroleibuze de capacitate mare pe liniile cu flux mare de călători (de exemplu,liniile 30, 6 și 25)
-pe de altă parte, de midibuze pentru liniile cu flux mic de călători (cum ar fi, de exemplu, 22-ul)
-să se acorde mai multă atenție avertizorului sonor cu care sunt echipate autobuzele și troleibuzele noi, acesta sunând, după părerea mea (și nu numai) mult prea tare pentru un vehicul urban; mai ales că vehiculul e omologat cu claxonul asurzitor din dotare
Am fost surprins că, la sesizarea mea, trimisă în format electronic pe site-ul amintit mai sus, mi s-a răspuns cu o scrisoare în care se spune că:
-se are în vedere aducerea de vehicule articulate, atât autobuze cât și troleibuze
-se va studia posibilitatea introducerii de minibuze pe liniile cu flux mic de călători; proabil este o greșeală de tastare, chiar dacă RATUC-ul are microbuze în dotare, care circulă pe linia 22 cât și pe traseele speciale destinate persoanelor cu dizabilități
-se va avea în vedere ca claxonul să aibă un nivel sonor mai mic, dar în limitele normativelor
Citat: | De exemplu DAC-ul 644 mai are de trait |
Ai observat că nu mai are numărul de parc inscripționat pe caroserie? Cel puțin, în spate nu se vede nicăieri și nici pe laterala stângă. Regulamentul RATUC spune foarte clar că, în cazul autobuzelor și troleibuzelor, numărul de parc trebuie scris:
-în față
-pe ambele laterale
-în spate
iar la tramvaie doar în față și în spate
Pe 644 l-am remarcat după numărul de înmatriculare (combinația de litere ZRA) și, bineînțeles, după sunet. La fel și 638; nu am văzut nici un număr de parc, dar combinația SSZ îi aparține
Cu privire la durata cât mai are de trăit 644, e discutabil. De exemplu, 650 (pe care nu l-am mai văzut demult) nu trecuse prin nicio RK, deși avea 12 ani vechime când am călătorit ultima dată cu el; în mod normal, trebuiau să-l repare măcar o dată. Ca să nu spun că o parte din capacele de vizitare proveneau de la unul din autobuzele 630 sau 632 sau 635 (mușama alastră cu sclipici) iar unul din acestea provenea, în mod sigur, de pe 590 (portocaliu cu sclipici). Niciunul din autobuzele amintite mai sus nu a circulat cât mă așteptam. Deci, nu m-aș mira ca actualele Rocar 112 să fie date pe mâna autogenului înainte ca durata lor de funcționare să expire; 644 face parte din lotul 640-650 adus în primăvara lui 1996.
Sunt două criterii care determină menținerea în circulație a unui vehicul:
-criteriul de siguranță
-criteriul estetic
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 19 Ian 2009 00:16:09 Titlul subiectului: |
104534 |
|
Am ramas surprins - ca sa nu spun "masca" - atunci cand am vazut autobuzul cu numarul de parc 453, avand numarul de inmatriculare CJ 11 YPE.
Deci, au sarit cateva zeci de numere de parc pentru a inseria autobuzele R 312 recent achizitionate
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 19 Ian 2009 16:27:31 Titlul subiectului: |
104571 |
|
OAB a scris: | Am ramas surprins - ca sa nu spun "masca" - atunci cand am vazut autobuzul cu numarul de parc 453, avand numarul de inmatriculare CJ 11 YPE.
Deci, au sarit cateva zeci de numere de parc pentru a inseria autobuzele R 312 recent achizitionate |
OAB eu sambata am vazut autobuz R312 cu numar de parc 460 pe linia 39
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Mie 21 Ian 2009 23:35:32 Titlul subiectului: |
104717 |
|
Dar toate numerele de parc din intervalul "sarit" sunt libere? Daca da, poate ca le-au rezervat masinilor noi care urmeaza sa fie achizitionate, desi cu ele ar fi putut continua seria de numere inceputa cu Irisbus-urile Agora. Oricum, spre deosebire de alte regii , mi se pare ca tot ce se face la RATUC, are pana la urma o explicatie.
In alta ordine de idei, cineva spunea ca Ikarusul tip 255 CJ10CCS (daca nu gresesc) a suferit o defectiune mai grava si nu va fi reparat. Ei bine, marti l-am vazut iesind de pe str Dacia spre Grigorescu. De fapt presupun doar ca acela a fost, pentru ca l-am vazut de la distanta, dar era un Ikarus din seria aceea, cu reclame Cora pe toata suprafata, deci cel mai probabil el a fost.
Tot in legatura cu Ikarus-uri, dar 280, trecand cu trenul langa autobaza de pe str. Plevnei, am vazut doua sau trei 280-uri de culoare deschisa (probabil albe, dar era noapte ) parcate paralel intr-un colt, alaturi de un Rocar 312. Ce stiti despre ele, mai circula pe liniile preorasenesti ramase? La un moment dat se zvonea ca urmau sa le caseze, dar acum cand le-am vazut pareau intregi.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 22 Ian 2009 01:02:28 Titlul subiectului: |
104719 |
|
Teoretic, nu toate numerele sarite sunt libere. De exemplu, seria 401-412 este alocata, in principiu, dubelor care deservesc:
-linia 22
-traseele speciale pentru persoanele cu dizabilitati
Practic, doar una din dube am vazut ca are, inca, numar de parc: 408 sau 405; nu mai stiu exact. In cazul unora a fost lipit numarul de parc, dar s-a luat jos iar in cazul altora nu stiu daca a fost vreodata lipit.
dar si atunci, sunt peste 30 de numere libere
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 10 Feb 2009 04:09:20 Titlul subiectului: |
105870 |
|
duba 408 are numarul dezlipit, da' a ramas urma clar lizibila.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 28 Feb 2009 01:28:51 Titlul subiectului: |
106864 |
|
De o vreme, pe linia 27 si-a facut aparitia un Rocar 112 UDM, achizitionat in primavara lui 1996. Este vorba de 645. Nu circula tot timpul pe linia respectiva ,dar, avand in vedere ca de mult pe Grigorescu nu mai circula UDM-uri, prezenta lui atrage atentia. Autobuzul nu are niciun RK iar podeaua e, deja roasa. Nu m-as mira ca sa ajunga pe mana aparatului de sudura fara sa i se faca RK-ul. Nu e singurul in situatia respectiva.
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Sâm 28 Feb 2009 10:14:18 Titlul subiectului: |
106876 |
|
Asa este, OAB, am mers si eu o tura cu 645 pe 27. Dupa aspect cred ca ori mai mult elemente ale puntii fata ori cel putin rotile au fost schimbate cu unele de Saviem. Interiorul e cat de cat decent, in sensul ca nu sunt elemente desprinse care sa faca zgomot, in schimb podeaua e intr-adevar distrusa (cineva s-a impiedicat de un capacel de vizitare din spatele rotii din stanga spate, si acesta a iesit pur si simplu, lasand sa se vada parti in curs de descompunere). Motorul merge acceptabil, dar e destul de zgomotos. Incalzire nu este, si se mai observa cateva improvizatii, de exemplu usile din spate sunt montate invers, broasca si gaura aceea care serveste la inchiderea manuala a usii fiind spre interior.
Am si o veste trista, am vazut din tren in autobaza de pe strada Plevnei mai multe (in jur de 4) Rocar-uri 312 in curs de casare, cu usile scoase etc.
Ikarusurile par intregi.
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Mie 04 Mar 2009 22:09:48 Titlul subiectului: |
107218 |
|
Am fotografiat ceva in Piata Avram Iancu Ce stiti despre aceasta duba Rocar/TV? Daca am descifrat corect numarul de inmatriculare, acesta este CJ05PXN, numar de parc vizibil nu are, dar semnul RATUC este lipit deasupra parbrizului. De obicei il vad in Piata Avram Iancu, de cele mai multe ori pe partea dinspre Eroilor, azi insa a fost pe partea dinspre Regionala CFR, deci circula.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.94 kb |
Vizualizat: |
de 19547 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 15:48:03 Titlul subiectului: |
108090 |
|
Buna ziua, am si eu niste poze cu 2 autobuze noi aduse din Ungaria, ele se afla momentan in garaj langa BRD, din cate am inteles sunt ASTRA cu motoare de MAN ansamblate in Ungaria, un fel de Irisbus. Chestia interesanta e ca are camere video deasupra oglinzilor si in spatele autobuzului. Motorul este transversal amplasat in spate iar rampa pentru persoane cu handicap este automata si in interior este mult mai mare, in rest e acceasi platforma de la Irisbus din cate am vazut.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.64 kb |
Vizualizat: |
de 19386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
276.02 kb |
Vizualizat: |
de 19386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
283.77 kb |
Vizualizat: |
de 19386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
234.24 kb |
Vizualizat: |
de 19386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.95 kb |
Vizualizat: |
de 19386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
215.93 kb |
Vizualizat: |
de 19386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
271.72 kb |
Vizualizat: |
de 19386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
257.5 kb |
Vizualizat: |
de 19386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
279.62 kb |
Vizualizat: |
de 19386 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
290.38 kb |
Vizualizat: |
de 19386 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 18:19:16 Titlul subiectului: |
108099 |
|
RazvanMarcel a scris: | din cate am inteles sunt ASTRA cu motoare de MAN ansamblate in Ungaria, un fel de Irisbus. (...) Motorul este transversal amplasat in spate iar rampa pentru persoane cu handicap este automata si in interior este mult mai mare, in rest e acceasi platforma de la Irisbus din cate am vazut. |
Multumim pentru poze
Sincer nu stiu ce e Astra pe ele, in afara de faptul ca au fost importate in colaborare cu firma aradeana (din cate am inteles din stiri). Iar Irisbus...din moment ce nu a fost folosita nici caroseria vreunui model Irisbus, nici un sasiu motorizat oferit de ei (care ar presupune prezenta unui motor Iveco sau Renault), nu prea cred. Faptul ca seamana, e alta poveste.
Pe situl producatorului scrie ca motorul este longitudinal (si vertical), dar si prezenta "dulapului" din colt confirma asta. Chiar daca motorul se afla jos, restul "dulapului" fiind ocupat de sistemul de racire si alte echipamente (ca la MAZ103, singurul la care am vazut ce se afla inauntru), el nu ar avea cum sa incapa transvesral sub cele trei scaune aflate langa compartimentul din colt, pentru ca, dupa cum se observa si in poze, aceste scaune nu se afla mult mai sus decat celelalte.
Mi se pare o idee buna ca, desi masina este dotata cu aer conditionat, sunt multe geamuri destul de mari care se pot deschide.
Oricum, asteptam sa le inmatriculeze si sa le vedem in oras.
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 17 Mar 2009 22:45:53 Titlul subiectului: |
108125 |
|
Ok, totul e frumos și bine, sunt frumoase, dar la ce folosesc camerele de luat vederi !!!! dupa cum se vede din poze cele din fața se filmează una pe alta !!!!
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 18 Mar 2009 10:11:34 Titlul subiectului: |
108148 |
|
Camerele nu se filmeaza una pe alta in nici un caz , ele sunt amplasate deasupra oglinzilor orientate spre spate si una in spate care vede spatele autobuzului si ele servesc la o mai buna manevrabilitate la parcari la mersul inapoi si asa mai departe.
Ceea ce zice tomi_ms despre aceste autobuze in legatura cu ASTRA nu zic nimica nu ma bag dar eu ziceam din ce stiu ( stiu ca mi-a spus tatal meu care are 29ani de RATUC, se poate sa nu fi auzit nici el bine)
o zi buna tuturor
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 18 Mar 2009 10:15:13 Titlul subiectului: |
108149 |
|
Cand vor circula se stie??
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
RazvanMarcel
Data înscrierii: 26/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Aug/2018 Mesaje: 44 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 18 Mar 2009 10:18:52 Titlul subiectului: |
108150 |
|
Momentan sunt langa BRD in garaj pentru montarea compostoarelor si stiu eu ce mai trebuie ca din cate se vede numere de garaj au primit, soferi au primit si zicea tata ca au primit ceva soferi mai tineri (noroc pe ei) si acuma bine inteles ca urmeaza sa li se faca RAR-ul si inmatricularea da nu stiu exact cand.
|
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Joi 19 Mar 2009 18:01:21 Titlul subiectului: :) |
108216 |
|
Autobuzele respective, cum se si vede in imagini, sunt de marca MJT (Magyar JármûTechnika, fabricate la Debrețin) cu caroserie din otel inoxidabil, fabricata in Ungaria, la fabrica firmei amintite mai sus (din cate stiu nu are legatura cu Irisbus) si motor MAN D 0836 LOH 55, de 6,8 l si 280 CP, standard Euro 4. Pentru cei interesati de mai multe detalii si cunoscatori ai limbii maghiare: http://www.mjt-zrt.eu/JarmutechnikaiHUN/l2302d.html
Sincer, nu inteleg de ce nu s-au cumparat autobuze si trolee articulate, firma aceasta producand unele chiar destul de fainutze, zic eu. Si asa Irisbusurile nu mai fac fata aglomeratiei din statii si DAC-urile sunt invechite rau.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 20 Mar 2009 15:59:02 Titlul subiectului: |
108256 |
|
Marcel a scris: | Sincer, nu inteleg de ce nu s-au cumparat autobuze si trolee articulate, firma aceasta producand unele chiar destul de fainutze, zic eu. |
La sesizarea pe care am facut-o primariei privind necesitatea achizitionarii de vehicule articulate, mi s-a raspuns ca se are in vedere acest aspect incepand cu 2009. Un lucru este, insa neclar: comportamentul autobuzului in viraje. Poate sa se incadreze in interiorul unei coroane circulare cu diametrul exterior de 25m si cel interior de 11m? Se stie ca articulatele cu motor in spate au tendinta de a subvira. Pe site-ul MJT nu se zice nici macar care e raza minima de viraj (care coincide cu raza exterioara a coroanei circulare amintite mai sus; maximum admis de lege = 12,5m)
MJT a scris: |
Hossz: 18000 mm
Szélesség: 2550 mm
Magasság: 2700 mm
Tengelytáv: 5900+6000 mm
Első túlnyúlás: 2700 mm
Hátsó túlnyúlás: 3400 mm
Első terepszög: 7 fok
Hátsó terepszög: 7 fok
Padlószint magassága: 370 mm
Belépési magasság: 340 mm
Belső magasság: 2050 mm
Saját tömeg: 15000 kg
Megoszlása az első tengelyre: 4500 kg
Megoszlása a középső tengelyre: 2500 kg
Megoszlása a hátsó tengelyre: 8000 kg
Megengedett legnagyobb össztömeg: 28000 kg
Megoszlása az első tengelyre: 7200 kg
Megoszlása a középső tengelyre: 9300 kg
Megoszlása a hátsó tengelyre: 11500 kg
Ülőhelyek száma: 53 fő
Állóhelyek száma: 105 fő
Maximális sebesség: 70 km/h
|
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 23 Mar 2009 20:35:22 Titlul subiectului: |
108402 |
|
Sa lamurim putin situatia rabelor. 644 nu mai are numere pentru ca, odata cu reclama, au dat jos si o buna bucata din vopsea, astfel ca acesta a fost revopsit complet, ocazie cu care i s-a facut o reconditionare a ambreiajului(vezi 581, 638 si altele in aceeasi situatie).
645 a avut un rk care a implicat recarosarea si refacerea motorului de nou, la cota 0, in 2005-2006. rk facut la cluj, pe plevnei, de mantuiala(precum 640, 652,)
650, desi a mers toata viata cu acelasi motor, a avut o recarosare fauta, sumar si prost ce-i drept, in 2006, cand titularu' a tras aproape 3 luni pe renaultul 257. mentionez ca pe intreaga sa viata, 650-u a a vut un singur sofer, vasile fesnic. acesta a fost data afara din ratuc pentru furt, si masina condamnata la autogen.
638 are motorul refacut foarte recent, si merge superb. la inceputul acestui an, in garaj, 638 a suferit un accident iun garaj, la iesirea din spalatorie, alunecand pe rampa inghetata intr-un irisbus(nu tin minte nr de parc). cu ocazia asta i-am vazut pe soferii de pe 638 o luna pe 624, in general pe 48.
in 638 s-au investit bani acum, in februarie 2009, l-au reparat si merge de zor.
pe 48 mai putem vedea si 627-le cum isi da ultimele suflari, motoru' fiind demult terminat, mare gurmand de ulei, transmisia praf si alte defecte scump de reparat.
o sa revin cand stiu mai multe.
toate bune.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 24 Mar 2009 11:53:40 Titlul subiectului: |
108406 |
|
627 cel mai frumos DAC, cu scaunele lui albastre... deci zici ca si 627 se indrapta spre casare ? dar nu mai sti de soferul de pe el, il chema florin, dar nu l-am mai vazut conducand 627 de mult... pacat de unele DAC inca sunt bune... si unele lini nu merita decat DAC. nu vreau sa dau exeple dar se stie care lini...
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 28 Mar 2009 16:55:35 Titlul subiectului: |
108658 |
|
Veste bună: azi (28.03.2009) am văzut autobuzul 801 pe linia lui 30. insfârșit au început să circule.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 29 Mar 2009 02:38:58 Titlul subiectului: |
108689 |
|
rooovidiu a scris: | Veste bună: azi (28.03.2009) am văzut autobuzul 801 pe linia lui 30. insfârșit au început să circule. |
In partea din spate, spatiul este foarte stramt. In ceea ce priveste zgomotul, e mai silentios decat restul autobuzelor.
Numarul de inmatriculare a lui 801 e CJ 12 FOW
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 19:25:19 Titlul subiectului: |
108785 |
|
Am avut norocul sa pot merge cu ambele autobuze MJT si sa le si fotografiez.
Sunt bune, dar dupa parerea mea lasa de dorit la unele capitole.
Primele impresii au fost:
-finisajele si imbinarile sunt mai bune decat ma asteptam, dar e ciudat ca sunt multe suprafete diferite intr-un spatiu mic, ca de exemplu pe plafon, asa ca e mai degraba interesant decat placut la aspect
-prinderea panourilor de sticla scartaie foarte deranjant la denivelari, sper sa-i treaca cu timpul, sau sa se gaseasca o solutie.
-locurile din spate de langa motor sunt foarte inghesuite dupa un panou de sticla
-motorul e silentios si impreuna cu cutia Voith misca bine autobuzul, in schimb in toata masina se aude un barait care imi aminteste de un compresor obosit. Personal as prefera, daca tot trebuie sa se auda ceva, sa aud motorul mai tare si nu aceste zgomote dubioase.
-podeaua portocalie sau caramizie mi se pare o idee ciudata, dar e chestie de obisnuinta
-postul de conducere pare reusit la aspect, n-am avut timp sa-l studiez amanuntit
-deocamdata in salon miroase a plastic, dar asta presupun ca se rezolva cu timpul
-usa din fata e un pic mai greu accesibila din cauza scaunului dublu din partea dreapta, mai ales daca pasagerul are un bagaj intre picioare sau isi uita genunchiul afara.
-pe ecranul LCD deocamdata ruleaza reclame Irisbus Citelis by Astra Arad (!?)
-langa placuta cu numarul de serie si alte informatii, s-a montat inca una pe care scrie AstraBus Arad, si apare masa maxima pe fiecare punte (inca odata?), etc.
Daca am uitat ceva am sa revin. Parerea mea e ca sunt o alegere mult mai buna decat MAZ-ul, in schimb Irisbus-ul e net superior.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.89 kb |
Vizualizat: |
de 24584 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.5 kb |
Vizualizat: |
de 24584 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către tomi_ms la Lun 30 Mar 2009 20:29:36, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Lun 30 Mar 2009 20:31:16 Titlul subiectului: |
108797 |
|
Silviu, masinile sunt fabricate in Ungaria, la (sau langa?) Debretin. Pentru mai multe informatii vezi mesajul lui Marcel de pe pagina anterioara.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|