Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Iul 2009 21:54:45 Titlul subiectului: |
113724 |
|
Da, despre pasajul pietonal era vorba. Nu-mi aduceam aminte de vreo blocare a bd Camil Resu decat pe sensul spre oras parca.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Iul 2009 21:57:09 Titlul subiectului: |
113725 |
|
Au sapat pe dedesubt, n-au avut nici o treaba cu suprafata ( ca la gara la pasajul Basarab)
|
|
Sus |
|
|
theandy
Data înscrierii: 07/Apr/2009 Ultima vizita: 17/Noi/2010 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Iul 2009 22:12:56 Titlul subiectului: |
113726 |
|
Eu ma gandesc la o solutie destul de simpla care necesita putine modificari dar ar fi rezultat in circulatie pe partea dreapta spre Anghel Saligny.
Ideea e ca tunelurile spre Anghel Saligny sa faca un X in dreptul intersectiei Camil Ressu cu Nicolae Grigorescu.Principalul argument este ca tunelurile pentru Anghel Saligny nu sunt la acelasi nivel si se pot incrucisa lejer.Spatiu pentru asa ceva cred ca este arhisuficient, dar problema este ca trebuia reconstruit cam 100 de metrii de tunel pt ambele fire si era cam mult pt cei 20 de ani cat a luat finalizarea tronsonului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.6 kb |
Vizualizat: |
de 20109 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 09 Iul 2009 22:54:57 Titlul subiectului: |
113727 |
|
Solutia e intr-adevar simpla dar e ca si cum te-ai scarpina cu mana dreapta la urechea stanga peste cap... Acuma daca asa au iesit, n-are rost sa le mai modifice, desi s-ar fi putut construi de la bun inceput in milioane de variante asa fel incat sa circule normal si nu invers. Nu ca ar fi premiera mondiala circulatia inversa la metrouri, in New York se circula in anumite zone pe invers. Singura problema ar fi cu obisnuirea populatiei bucurestene care manifesta o oarecare inertie fata de schimbari...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Iul 2009 15:20:42 Titlul subiectului: |
113761 |
|
La Eroilor azi 2 lucruri interesante, si anume la un moment dat au trecut 2 trenuri spre A.S. si apoi unul spre Republica ( cel catre Republica venise dupa 15 min fata de cel de dinaintea lui)
A doua treaba interesanta este ca erau 2 BM - uri pe M 3. Au provocat confuzii atat la Eroilor cat si la NG, multa lume s-a urcat in ele nestiind ca sunt pe M 3. O persoana astepta chiar linistita la cap la AS, sperand sa ajunga la Pantelimon.
Ce am mai observat azi, la Dristor II se pleca un metrou la 10 minute. A plecat unul la 6 min ca sa-i faca loc celui care vroia sa intre in statie, dar a stat la Muncii 4 - 5 min. Stiu asta pt ca ascultam barfa mecanicilor de la Dristor II ( ma dusesem la primul vagon)
|
|
Sus |
|
|
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Iul 2009 16:12:07 Titlul subiectului: |
113763 |
|
Deci se confirma ca de cand cu circulatia comuna de la Eroilor la NG, pe M1 trenurile s-au rarit si mai mult. Sa fie din cauza ca nu sunt in stare sa le sincronizeze? Totusi... in timpul saptamanii la ore care nu sunt de varf BMurile circula la cca. 13 minute, mai mult decat acum o luna la sfarsit de saptamana, chiar mai mult decat in prima zi de Paste. Iar la ore de varf 7-8 minute...
Ce se intampla oameni buni?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Iul 2009 16:22:58 Titlul subiectului: |
113764 |
|
Cat timp o sa se circule la Cale Libera asa o sa fie. Sistemul acesta nu se mai practica de foarte foarte multa vreme, cred ca e unicat la noi. Poate cand vom scapa de IVE sa putem circula si noi normal, cu ATP - ul functionand normal. ( Deci in caz de necesitate 2 metrouri unul dupa altul), adica la un interval de aprox 90 sec. Acum intervalul minim este de 4 minute.
Apropo, stiti ca M 3 in Balta este plin de curbe ? Oare de ce, ca Th. Palady este drept de tot. Si oricum intre 1 Dec si Policolor nu circula pe sub sosea, ci pe sub trotuar si spatiu viran.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Iul 2009 17:20:51 Titlul subiectului: |
113774 |
|
andrei11 a scris: | Si oricum intre 1 Dec si Policolor nu circula pe sub sosea, ci pe sub trotuar si spatiu viran. |
O fi portiunea rectangulara, unde exista si macazul si care a fost facuta prin decopertare.
Reactor a scris: | Deci se confirma ca de cand cu circulatia comuna de la Eroilor la NG, pe M1 trenurile s-au rarit si mai mult. Sa fie din cauza ca nu sunt in stare sa le sincronizeze? |
Oricum este dificil sa sincronizezi 2 magistrale care au capete diferite si un numar de statii sensibil diferit de la Eroilor la Preciziei, respectiv la D2. Portiunea mai afectata ar trebui sa fie Eroilor-D2. Cu toate astea BM stationeaza la Eroilor la linia 3...
Aici se vede greseala de proiectare cand au prelungit M1 cu tronsonul GdN-D2. Pur si simplu s-a lungit prea mult traseul.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Iul 2009 18:10:10 Titlul subiectului: |
113776 |
|
Problema nu cred ca se pune din cauza tronsoanelor inegale. Cred ca e o falsa problema. Am spus eu parca mai sus, in antichitate - cand am facut eu scoala - se facea o problema la matematica in clasa a VIII - a cu 2 robinete care umpleau o cada de baie care are si o scurgere.(Cele 2 robinete nu erau cu debite egale). Cred ca nu se mai face treaba asta, considerandu - se o treaba depasita. Cica acum ne uitam pe Google si rezolvam problema. Uite ca nu e asa.
De ce e falsa problema tronsoanelor inegale : Initial, pana mi-am amintit de problema din cls a VIII a cazusem si eu in greseala. Greseala consta in faptul ca la tronsoane inegale avem si metrouri inegale. Nimeni nu ne obliga ca pe tronsonul mai lung sa nu avem mai multe metrouri !
Problema este extrem de simpla, si anume daca intervalul minim intre 2 metrouri este de 5 minute, iar timpul de parcurs intre 2 statii cu tot cu oprire este de 2,5 minute ( eu am luat valorile usor rotunjite) se poate calcula imediat pozitionarea metrourilor in traseu. Eu mi-am permis s-o fac si cu datele expuse, care repet sunt aproximative rezulta ca intervalul de plecare de la capete este undeva la 10 - 11 minute ! Daca dam drumul la metrouri sub 10 -11 minute, se vor ingramadi la Eroilor respectiv NG.
Cand se va da drumul la ATP este altceva. Acum rabdam
Stiti ce mi s-a intamplat mie in M 1 la Iancului ?(Nu azi, acum cateva zile) Am luat metroul spre Eroilor. La Gara a stat 3 minute, la Crangasi 2, la Grozavesti 2 si de la Grozavesti a mers cu 15 - 20 km / h pana la Eroilor. La Eroilor a stat si acolo vreo 3 minute. Oricum eu dupa 3 minute am iesit la suprafata ca aveam treaba si el nu plecase. Intre timp venise si unul din Militari.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 16:57:25 Titlul subiectului: |
113842 |
|
Se intampla ceva ciudat cu semnalizarea. IVA a plecat pe rosu de la NG1, iar la Unirii desi semnalul luminos era pt BM a sosit o IVA...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 18:21:37 Titlul subiectului: |
113854 |
|
Pe tronsonul comun se circula pe sistemul "Cale Libera" (din pacate, am ajuns in anul 2009 sa se circule ca in 1909). Deci poti sa ignori total semnalele, se circula pe ordin de circulatie. (Este prin radio si inregistrat, deci la un eveniment nedorit se poate reconstitui cine a fost vinovat) Si de la NG 1 spre 1 Decembrie tot cu rosu se iese ( cu ordin de circulatie)
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 18:46:57 Titlul subiectului: |
113855 |
|
Acolo am si observat, la NG1 spre 1 Decembrie, in rest pe traseul comun stationa si astepta sa i se dea verde. Si la NG macazul nu arata P30...Insa un BM de Republica a venit imediat (1min 40), apropo de intervale...
La BM-urile de pe M3 vad ca anuntul vocal este cu statiile vechi. Sa inteleg ca se pregateau de mult sa introduca BM pe M3 si modificarea denumirii statiilor i-a luat oarecum prin surprindere ?
Ultima modificare efectuată sab la Sâm 11 Iul 2009 18:54:31, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
BladHaund
Data înscrierii: 11/Iun/2009 Ultima vizita: 21/Mai/2013 Mesaje: 74
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 18:47:40 Titlul subiectului: |
113856 |
|
Nu inteleg de ce pe tronsonul comun nu se circula cum s-a circulat inainte de '89 (probabil pe baza de semnal luminos?), iar M1 pe traseul "solo" sa mearga cu ATP. Au stricat vechiul sistem de semnalizare?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 18:57:13 Titlul subiectului: |
113857 |
|
Din pacate au stricat vechiul sistem de semnalizare (BLA), iar IVE -le nu sunt dotate cu noul sistem (ATP). Deci merg pe principiul "Cale Libera". Daca suntem la Eroilor, cand metroul de la Izvor depaseste IN INTREGIME statia Izvor ( spre Unirii) poate sa plece si trenul din Eroilor. Treaba asta dureaza minim 4 minute
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 19:58:27 Titlul subiectului: |
113862 |
|
Deci semnalul luminos se schimba automat dupa plecarea trenului din statia anterioara ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 20:46:49 Titlul subiectului: |
113865 |
|
Stai sa ne intelegem. ATC -ul este in functiune, deci dupa ce va pleca trenul din Izvor - spre Unirii de exemplu, dupa circa 40 sec se face liber (alb cu rosu). Numai ca IVA nu are ce face cu semnalul acesta, nu are de unde sa stie ca metroul din fata nu a ramas in tunel exact dupa curba. Asadar cel putin IVA circula dupa principiul "Cale Libera" Observa ca la apropierea in statie, se schimba semnalul din alb + rosu in verde. IVA cu alb + rosu nu are ce sa faca.
Din alb + rosu in verde se schimba manual, nu automat, ramanand la exemplu anterior, dupa ce metroul paraseste in intregime statia Unirii. Unirii comunica Izvorului ca poate sa puna semnalul pe verde ptr IVA. Daca circula un BM dupa o IVA nu are problema asta.
|
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 23:20:33 Titlul subiectului: |
113879 |
|
Reactor a scris: | Deci se confirma ca de cand cu circulatia comuna de la Eroilor la NG, pe M1 trenurile s-au rarit si mai mult. Sa fie din cauza ca nu sunt in stare sa le sincronizeze? Totusi... in timpul saptamanii la ore care nu sunt de varf BMurile circula la cca. 13 minute, mai mult decat acum o luna la sfarsit de saptamana, chiar mai mult decat in prima zi de Paste. Iar la ore de varf 7-8 minute...
Ce se intampla oameni buni? |
Se intampla ca incompetentii de la metroul lui rex gandesc cu orice, numai cu capul nu.
Cum sa nu se circule mai prost cand au luat BM-uri de pe M1, si asa insuficiente, pentru a le baga pe M3?
La ce le foloseste ca au 3 BM-uri pe M3? Ce, nu mai aveau IVA disponibile?
Sa nu mai spun ca la Eroilor trenul de pe M1 sta in statie mai mult decat statea sa il astepte pe cel de pe M3 care se limita acolo. Si pe M3 la fel, nu ma incalzeste cu nimic faptul ca astept in tren in loc sa astept in statie trenul de schimb de pe M1.
Trebuiau sa faca extinderea atunci cand erau pregatiti cu trenuri care sa fie toate compatibile cu acelasi sistem de semnalizare.
Solutia de moment si cea mai simpla pentru acest dezastru ar fi mutarea imediata a BM-urilor de pe M2 pe M3. In felul asta s-ar putea circula la ATP pe M1/M3. Pe M2 nu ar fi probleme doar cu IVA, neexistand portiuni comune.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 07:53:02 Titlul subiectului: |
113885 |
|
tomberonul a scris: | Trebuiau sa faca extinderea atunci cand erau pregatiti cu trenuri care sa fie toate compatibile cu acelasi sistem de semnalizare. |
Adica sa o amane pe termen nelimitat, pt ca nu se stie cand or sa fie achizitionate noile trenuri. Cine crezi ca le da celor de la Metrorex peste 100 mil euro pe criza asta ? Ciudat este ca ei au gandit de la inceput circulatia alternativa BM/IVA pe tronsonul comun atunci cand au instalat noul sistem de semnalizare, asa nu inteleg de ce au aparut probleme. Poate proiectul a fost facut prost. Poate nu trebuiau dezafectate semnalele dintre statii...
Trenul de M1 statea la Eroilor si atunci cand se circula alternativ Republica-D2 si Republica-Industriilor si primul care pleca spre Unirii era Militariul ...
Asa ca nimic nou aici.
IVA nu cred ca mai poate circula pe M2...Sau daca o face ar fi cam acelasi lucru ca pe tronsonul comun M1/M3, adica ar circula "orbeste".
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Iul 2009 22:50:56 Titlul subiectului: |
113941 |
|
Pana sa se dea drumul la intreaga M3 (Preciziei - A.S.), cand mai intra cate o IVA pe M1 cum se mergea? Tot pe ,,cale libera", cum se circula si acum pe portiunea comuna M3/M1?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Iul 2009 09:06:51 Titlul subiectului: |
113951 |
|
Da, dar atunci distanta intre trenuri era de 6 - 8 minute, deci 3 - 4 statii distanta intre cele 2 trenuri sab a scris: | IVA nu cred ca mai poate circula pe M2...Sau daca o face ar fi cam acelasi lucru ca pe tronsonul comun M1/M3, adica ar circula "orbeste". |
Acelasi raspuns ca mai sus, poate sa mearga si orbeste, avand in vedere acelasi lucru ( intervalul intre 2 metrouri nu cred ca e mai mic de 6 minute - standard 2,5 statii intre trenuri)
|
|
Sus |
|
|
Catalin Grigorie
Data înscrierii: 05/Feb/2009 Ultima vizita: 10/Iul/2011 Mesaje: 43 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Iul 2009 15:40:11 Titlul subiectului: |
114022 |
|
Astazi am observat ca au aparut harti noi si in ramele IVA (cel putin in cea in care eram eu ). Atasez doua poze cu acestea.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.21 kb |
Vizualizat: |
de 19395 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.39 kb |
Vizualizat: |
de 19395 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 15 Iul 2009 06:49:06 Titlul subiectului: |
114049 |
|
Cred ca e vorba de un tren IVA de la dep. Pantelimon, care are la capete ramele 172 si 218. Acest tren, desi este pictat la exterior, la interior este impecabil: proaspat vopsit, inclusiv pe scaune, barele, podeaua si tavanul curatate, toate neoanele functionale, anunt vocal digital, harti noi pe lampi si harti gen BM pe usile cabinelor. Pe langa aspect, trenul este intr-o conditie functionala impecabila, usile se inchid usor, compresoarele nu-ti fac vibromasaj, nu scartaie, nu troncane, nu urla. Ca-n vremurile bune...
Trenul acesta ia calatori si pe M1, atat la iesirea din Pantelimon cat si la retragere.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 15 Iul 2009 16:57:10 Titlul subiectului: |
114082 |
|
Cred ca toate IVE-le au acum hartile actualizate pe usile de la cabine si pe corpurile de iluminat. Interesant este ca astazi am prins o IVA care si anuntul audio actualizat cu denumirile noilor statii (de ex a anuntat "Lujerului"). Este vorba de acea IVA in care vocea de pe robot are un timbru mai gros.
La BM-urile care circula pe M3 anuntul vocal este in continuare cu denumirile vechi.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mie 15 Iul 2009 20:04:45 Titlul subiectului: |
114092 |
|
BM-urile inca nu au actualizat anuntul vocal, si unele nici chiar hartile din interior, de exemplu 1111-2111 Viena.
_________________
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 19 Iul 2009 13:21:52 Titlul subiectului: |
114270 |
|
Am fost si eu ieri cu metroul intre Dristor I si Pacii. La Dristor am gasit metroul, un Bombardier, stationand de cateva minute in statie (nu stiu motivul exact). La statiile Mihai Bravu si Timpuri Noi nu s-a urcat nici un calator, iar la Unirii I majoritatea calatorilor au coborat. De la Piata Unirii I pe langa sistemul vocal de anuntare al statiior (inca neactualizat) mecanicul trenului anunta: -Trenul circula in directia Preciziei, fosta Industriilor , spunand si denumirea veche a statiei. La Izvor trenul a stationat in statie aproximativ 3 minute (nu stiu motivul), dupa ce in prealabil intre statiile Unirii I si Izvor la un moment dat pusese o frana brusca si a stat si in tunel aproximativ 1 minut. M-au amuzat prescurtarile de la sistemul vizual de anuntare al statiilor: In loc de trenul circula in directia Preciziei, anuntul aparea cam asa:- Tr.circ. in dir. Preciziei. O alta curiozitate la BM-urile care circula pe M3, sistemul vizual de anuntare al statiilor a fost actualizat, in schimb sistemul vocal anunta tot vechile denumiri ale statiilor. Sa faca cumva acest lucru pentru a obisnui calatorii cu noile denumiri de pe M3 ?
In total am facut intre Dristor I si Pacii 26 de minute, daca scadem timpul de asteptare la semnal in statii (Dristor I si Izvor), ar fi mai putin de 20 de minute. La intoarcere am luat o rama IVA intre Pacii si Eroilor. Sistemul vocal de anuntare al statiilor nu functiona, mecanicul anunta statiile, iar acolo unde erau denumirile schimbate anunta denumirea noua si apoi denumirea veche: -Urmeaza statia Lujerului (fosta Armata Poporului). Ciudat este faptul ca la Eroilor trenul care a venit dinspre Industriilor (actuala Preciziei ) a stationat mai mult de 5 minute, lasand sa mearga ianintea lui trenul care a venit pe linia 3 dinspre Grozavesti. De fapt in statie s-a si anuntat ca primul tren care merge inspre Unirii va fi cel de la linia 3. Alt lucru ciudat este faptul ca distanta intre trenul cu care am venit eu disnpre Pacii si precedentul era de doar 3 minute jumate. Sa fi stat si celalalt tren la semnal ? Cam astea au fost impresiile despre trenurie care circula pe noua ruta. E loc si de mai bine, nu inteleg totusi de ce nu le pot sincroniza. Daca sa zicem exista probleme cu semnalizarea, de ce nu ghideaza IVE-le prin radio ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|