Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 21, 22, 23  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 11:02:09    Titlul subiectului: 112747

Este adevarat ca s-au pus pe Vlaicu sa corecteze problema rosturilor de dilatatie? Din ce am inteles restrangerea programului pana la ora 22 ar fi din aceasta cauza.
Are cineva mai multe detalii? Mersi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 11:58:35    Titlul subiectului: 112751

Da, e adevarat...aseara i-am vazut la noua statie "Galleria Arad" cu ceva excavator, lumini...tot miscau de sina Very Happy

Eu cred ca repozitioneaza sina, nu numai la rosturi se lucreaza...oricum, au mult de lucru!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 23 Iun 2009 12:38:15    Titlul subiectului: 112753

Nu stiu daca punctul principal de pe agenda e acela al rosturilor de dilatatie. Din comunicatele de presa emise, se pare ca nu fac altceva decat sa verifice starea liniilor dupa rodaj. Sper insa ca vor face ceva si in privinta dilatarii sinelor...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Mai/2024
Mesaje: 1122
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 24 Iun 2009 23:56:59    Titlul subiectului: 112832

Pentru lucrările de seara din Vlaicu, am vazut ca este folosit ZGT6 #33. Ma intreb de ce pentru ca avem destule utilitare, cum ar fi doar cele doua venite de la nemti, unul galben si unul albastru. Sa nu mai vorbim de cele 2-3 T4R ce stau in depou aproape nefolosite. Apoi am mai vazut ca folosesc un fel de escavator sau alt tip de utilaj ce a fost adaptat si pentru sine pe 1000 mm (adica poate merge si pe sosea, si pe sine). Se pare ca cei de la ICIM se specializeaza serios pe lucrari de infrastructura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 19:59:26    Titlul subiectului: 113042

Revin cu unele imagini pentru cei care nu sunt din oras sau judet, sau celor care nu au vazut ultimele noutati (sunt de cateva saptamani, dar nu au fost pozate pe forum.

1) Se poate vedea un semafor de directie pentru macaze automate la intersectia dinspre Micalaca spre Centru respectiv Vlaicu. Acolo era intr-adevar necesar un macaz automat, pentru a scadea timpii in intersectie...
2 - Cool Imagini din zona statiilor de la Gara. Puteti vedea atat refugiile, cat si statiile proiectate in curba. Se poate vedea inclusiv un semafor destinat tramvaielor si firele de contact.

Am cenzurat reclamele afisate, pentru a nu beneficia de publicitate gratuita...

Tot la capitolul noutati se poate adauga si faptul ca "iarba" a inceput sa creasca in unele zone din Vlaicu. Spun cu ghilimele pentru ca e un soi mai ciudat, care seamana mai mult a buruiana decat iarba. Poate pentru ca e un soi mai rezistent si potrivit pentru asemenea destinatii...



DSC00476.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.39 kb
 Vizualizat:  de 15812 ori

DSC00476.JPG



DSC00477.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.15 kb
 Vizualizat:  de 15812 ori

DSC00477.JPG



DSC00478.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.17 kb
 Vizualizat:  de 15812 ori

DSC00478.JPG



DSC00479.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.08 kb
 Vizualizat:  de 15812 ori

DSC00479.JPG



DSC00480.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.56 kb
 Vizualizat:  de 15812 ori

DSC00480.JPG



DSC00481.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.06 kb
 Vizualizat:  de 15812 ori

DSC00481.JPG



DSC00482.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.36 kb
 Vizualizat:  de 15812 ori

DSC00482.JPG



DSC00483.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.35 kb
 Vizualizat:  de 15812 ori

DSC00483.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 23/Mai/2024
Mesaje: 9938
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Iun 2009 22:57:58    Titlul subiectului: 113068

Refugiile de statie si copertinele sunt asemanatoare cu cele din Bucuresti (ma refer la tronsoanele modernizate).
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Lun 29 Iun 2009 11:34:02    Titlul subiectului: 113098

Stie cineva daca s-au corectat deformarile din dreptul Catedralei noi (am postat o fotografie cu ele pe o pagina anterioara), daca au mai aparut alte deformari ale sinei?
Sunt plecat de 2 luni din tara si ma intoc abia la anul asa ca orice informatie este utila. Multumesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 02 Iul 2009 21:34:49    Titlul subiectului: 113364

Tot ce stiu eu e ca se lucreaza pe tronsonul UTA - Podgoria, pentru a vedea starea liniei dupa perioada de rodaj... Ramane sa vedem DUPA aceasta operatiune daca s-a reparat ceva...

Statia de la Fortuna, unde astazi muncitorii trebaluiau ceva in zona copertinei... Tot in poza apare "iarba" proaspat crescuta cu care Primaria s-a laudat atat de mult. Folosesc in continuare ghilimelele, pentru ca pe langa iarba, in unele zone cresc deranjant de mult si buruieni, ceea ce nu cred ca facea parte din planificarea catre BERD...



DSC00484.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.47 kb
 Vizualizat:  de 15647 ori

DSC00484.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 03 Iul 2009 01:06:35    Titlul subiectului: 113367

Si...a inceput sezonul de vara la spargeri. Ele nu vin singure, ci cu oportunitatea aparitiei primelor gropi din proiectul BERD. Sau, denivelari...depinde de calitate Mad





Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 11 Iul 2009 16:49:41    Titlul subiectului: 113839

Se pare ca au "betonat" statia de la UTA... Confused

http://infotv.ro/news/11-07-2009/statii-de-tramvai-cu-pavele

alte exemple... Laughing mai sunt?

Ce parere aveti? Eu as fi preferat... iarba care se tot pretinde ca se va pune decat pavele...
Daca aveti si alte poze... sunt binevenite Very Happy (caci filmarea se va sterge dupa o saptamana)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 11 Iul 2009 21:04:40    Titlul subiectului: 113869

O asemenea situatie se gaseste si in zona Alfa. Sincer, e un design care executat corect si pastrat in curatenie exemplara aduce un plus de design modern zonei. Din pacate cei care le-au pus au lasat nisip pe ele, pentru a se infiltra intre pavele. Idee proasta mai ales in zilele cu vant...

Are si o folosinta practica, deoarece permite accesul intre statii fara a trebui sa ocoleasca sau a face jonglerii intre linii, cu riscul de a cadea. Bineinteles, asta nu e un lucru foarte permis dar trebuie sa recunoastem ca destul de des practicat...

Incerc eu sa fac poze, cel mai probabil luni. Bineinteles, daca cineva intre timp sta prin zona sau are timpul disponibil, imagini mai lamuritoare sunt binevenite.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
lucian81



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 12/Mai/2024
Mesaje: 26
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2009 21:16:57    Titlul subiectului: 113986

Parerea mea este ca mai bine lasau asa,dupa cum se fac lucrarile la noi era mai usor de intervenit fara pavele, mi-e mila de cei care au stat in soare si au avut rabdarea de a pune piatra cu piatra, nu este ca pe trotuar in centru unde circula oameni, din cauza greutatii tramvaielor multe se vor deplasa in timp si vor iesi pe sina putand cauza deraieri ale tramvaielor, iar a doua problema fatidica oricarui oras din ROMANIA este ca atunci cand ploua in aceea zona apa se va acumula astfel tramvaiul devenind o mica gondola ,exact ca in zona 300 la pasajul de la BILLA, nu chiar ca acolo dar asemanator.

Am si eu o intrebare: cum vor reusi sa termine proiectul la timp? Daca acum in perioada bacalaureatului nu au facut nimic cica din cauza lui, nu inteleg care este legatura, au mers muncitorii sa isi dea BACUL? In august vor veni zilele ARADULUI, iarasi nu vor putea lucra sau vor face in graba dupa cum a spus doamna purtator de cuvant al primariei, concluzia vor fii lucrari de pomina daca tot in graba se vor face. Intr-o saptamana am fost de 2 ori pe centru si nu am prea vazut mari inaintari, vai de noi, altii fac tunele pe sub orase, mari si altele, iar noi nu suntem in stare sa facem un biet proiect de modernizare 5 KM parca. Ca in cazul autostrazii altii deja circula pe ele in tarile lor, noi suntem la faza de proiect, nu sunt bani, muncitori, utilaje si toate cele, RESTUL E TACERE.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 13 Iul 2009 23:46:55    Titlul subiectului: 113991

lucian81 a scris:
Parerea mea este ca mai bine lasau asa,dupa cum se fac lucrarile la noi era mai usor de intervenit fara pavele,mie mila de cei care au stat in soare si au avut rabdarea de a pune piatra cu piatra,nu este ca pe trotuar in centru unde circula oameni,din cauza greutatii tramvaielor multe se vor deplasa in timp si vor iesi pe sina putand cauza deraieri ale tramvaielor

Te inseli amarnic. La billa, zona aceea e fregventata zilnic/abuziv de tiruri si piatra cubica e pe post de "nivel de trecere" intre linia de tramvai si carosabil. Ia da-ne un exemplu pana acum unde a deraiat vreun tramvai din cauza pavelelor(le sparge de obicei ca sunt pietre... Rolling Eyes ) Din cate stim noi nu s-a intamplat asa ceva... Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 15 Iul 2009 15:17:29    Titlul subiectului: 114070

Luciane, si eu sunt de parere ca piatra cubica nu s-a deformat din cauza tramvaielor ci a traficului greu care traverseaza liniile de tramvai din zona Billa.
Ca era mai frumos, mai ecologic si mai indicat un spatiu verde acolo in loc de alte betoane care se incing, iti dau dreptate insa nu vezi ca in ultima vreme in Arad asta e tendinta, sa eliminam orice spatiu verde "ca si asa era neingrijit si urat, macar asa facem ceva frumos".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 26 Iul 2009 16:45:02    Titlul subiectului: 114538

Din cate am vazut... in toate statiile vor fi puse piscoturi/pavele intre liniile de tramvai; iar la cele cu un singur peron pe o parte (ex.: lebada, autogara, etc.) se vor pune doar intre linia cu peronul nu si pe cealalta. (poate o sa ajung sa fac si niste fotografii)

_____________________________________________________________

Iar pe centru, am observat ca vor schimba intreaga infrastructura Confused corectati-ma daca gresesc...


ZIUA 1

Am luat Linia 3 de la Electrometal pana la Piata Romana, de unde am inceput sa pozez lucrarile de pe Tribunul Dobra pana la Teatrul Ioan Slavici.



















Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 26 Iul 2009 18:09:14    Titlul subiectului: 114539

ZIUA 2

Linia 17:

UTA





ATRIUM



GARA CFR



CAIUS IACOB



PODGORIA




INFRASTRUCTURA PE CENTRU:



























Liniile spre Valicu si Micalaca:


Linia spre Teatru si viitoarea statie:


Podgoria:




Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 26 Iul 2009 18:46:27    Titlul subiectului: 114541

Semafoarele de indicare a directiei le-am vazut functionale:

* in statia UTA (macaz ALFA / GARA CFR)

* in statia Caius Iacob (macaz GRADISTE / PODGORIA;

macaz VLAICU / PODGORIA (este amplasat sus, langa semafoarele pentru masini) ; macaz GRADISTE / VLAICU )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Mie 29 Iul 2009 22:38:03    Titlul subiectului: 114737

Revin cu o mai veche obsesie de-a mea, s-au rezolvat problemele aparute la deformarile sinei? Au mai aparut si alte deformarii? ...acum cu caldurile astea din Arad cred ca ar fi un test destul de elocvent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
FLAVIUS561



Data înscrierii: 20/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Dec/2022
Mesaje: 115
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 04:32:01    Titlul subiectului: 114744

Da linga palatul Cfr este tot deformata linia
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 08:56:29    Titlul subiectului: 114748

Tare mi-ar placea sa ma insel insa probabil ca asa o sa ramana pentru ca nu prea ii vad in stare pe cei de la ICIM sa repare plus ca fiind an electoral, Primaria se va grabi si va pune presiune pe constructor sa termine cat mai repede pentru ca "totul sa fie bine si frumos" inainte de alegeri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 30 Iul 2009 17:38:18    Titlul subiectului: 114763

In imaginile de mai jos gasiti linia deformata si reparata deseori (se vede din suduri), de pe str Dornei. Aceasta linie face legatura intre Alfa si zona Boul Rosu (actuala linie 3 pe ruta Fat Frumos - Gara Aradul Nou).
Linia deformata e intr-o stare mai buna decat era in urma cu cateva zile, dar tot poate reprezenta un pericol pentru trafic. Cu toate acestea, circulatia tramvaielor se desfasoara normal, cu restrictiile de viteza adaptate starii generale in care se afla strada mai sus mentionata.

Din nou, imi cer scuze pentru calitatea imaginilor, dar se pare ca cele mai interesante imagini le surprind cand nu am aparatul foto la mine, fiind astfel obligat sa apelez la telefonul mobil...



DSC00515.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.47 kb
 Vizualizat:  de 14864 ori

DSC00515.JPG



DSC00517.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.17 kb
 Vizualizat:  de 14864 ori

DSC00517.JPG



DSC00518.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.71 kb
 Vizualizat:  de 14864 ori

DSC00518.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
pic2re



Data înscrierii: 16/Mai/2009
Ultima vizita: 16/Sep/2010
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2009 12:11:33    Titlul subiectului: 114804

Ooo...asta nu e nimic, care stati prin zona Boul Rosu, sau dupa pod. Fix in fata la Rompetrol e o deformare iesita din pietrele cubice, nu stiu daca s-a refacut...dar...e groaznic, pot deraia tramvaiele oricand acolo!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 31 Iul 2009 17:39:59    Titlul subiectului: 114824

Important e ca liniile acestea vor intra in reabilitare. Daca cele din Aradul Nou si Boul Rosu vor fi refacute cu ocazia lucrarilor BERD, liniile pozate de mine vor intra in reabilitare cu ocazia proiectului "Reabilitare Centrul Vechi"...
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 11 Sep 2009 12:23:41    Titlul subiectului: 116689

Un articol critic la adresa unor aspecte ale infrastructurii de tramvai:

http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/49932-amplasamentul_statiilor_de_tramvai.html

Glasul Aradului a scris:
Arădenii care circulă cu tramvaiele sunt nemulțumiți de opririle dese între stații pe care vatmanii sunt obligați să le facă, cât și de amplasarea unor stații. Cea mai dificilă zonă pentru călători este Podgoria unde tramvaiul oprește de trei ori până ajunge în stația de la Catedrală. Mai mult, oamenii spun că va fi foarte greu când începe școala și copiii vor fi obligați să fugă dintr-o stație în alta!
„Nu trebuiau să desființeze stația care vine de la Micălaca și să o ducă la Catedrală. Eventual o poate lăsa facultativă, că spațiu este destul și este lângă trecerea de pietoni. Este prea mult de mers și trebuie să stăm la cel puțin două semafoare”, a afirmat Gheorghe Apostol. Oamenii spun că s-au săturat să stea la semafoare, să treacă dintr-o stație în alta și că ar trebui ca proiectul să fie modificat.

Autoritățile vor ca tramvaiele să aibă undă verde
Reprezentanții Primăriei și ai Companiei de Transport Public Arad spun că după ce se vor finaliza lucrările BERD se va întocmi un alt proiect prin care se vor stabili prioritățile în intersecții, iar stațiile s-au amplasat în așa fel încât să asigure siguranța călătorilor. „Vom vedea dacă dăm undă verde tramvaielor. În condițiile astea vor trebui să aștepte conducătorii auto mai mult cu câteva minute”, spune Răzvan Popa, director tehnic din cadrul Primăriei Arad.
Și directorul tehnic de la CTP, Petru Cuvineanu spune că tramvaiele vor avea undă verde, iar călătorii nu mai trebuie să aștepte atâta timp, iar în ceea ce privește stațiile, unele s-au făcut la solicităriile cetățenilor, iar celelalte s-au mutat pentru siguranță. De asemenea, reprezentanții celor două instituții spun că o mare parte din nemulțumirile arădenilor care circulă cu tramvaiul vor dispărea odată cu redeschidrea circulației înspre oraș. Totodată între Făt Frumos și Podgoria nici acuma vatmanii nu mai sunt nevoiți să coboare să schimbe macazul, deoarece se face automat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 01/Iun/2022
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Sâm 03 Oct 2009 15:11:46    Titlul subiectului: sss 117898

Se pare ca "avanseaza lucrarile la Boul Rosu" ... asa dupa cum www.observator.info zice ...


primapoza.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.58 kb
 Vizualizat:  de 14211 ori

primapoza.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 21, 22, 23  Următoare
Pagina 17 din 23

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community