Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 11:02:09 Titlul subiectului: |
112747 |
|
Este adevarat ca s-au pus pe Vlaicu sa corecteze problema rosturilor de dilatatie? Din ce am inteles restrangerea programului pana la ora 22 ar fi din aceasta cauza.
Are cineva mai multe detalii? Mersi.
|
|
Sus |
|
|
pic2re
Data înscrierii: 16/Mai/2009 Ultima vizita: 16/Sep/2010 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 11:58:35 Titlul subiectului: |
112751 |
|
Da, e adevarat...aseara i-am vazut la noua statie "Galleria Arad" cu ceva excavator, lumini...tot miscau de sina
Eu cred ca repozitioneaza sina, nu numai la rosturi se lucreaza...oricum, au mult de lucru!
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 23 Iun 2009 12:38:15 Titlul subiectului: |
112753 |
|
Nu stiu daca punctul principal de pe agenda e acela al rosturilor de dilatatie. Din comunicatele de presa emise, se pare ca nu fac altceva decat sa verifice starea liniilor dupa rodaj. Sper insa ca vor face ceva si in privinta dilatarii sinelor...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
quiksilver
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 1122 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 24 Iun 2009 23:56:59 Titlul subiectului: |
112832 |
|
Pentru lucrările de seara din Vlaicu, am vazut ca este folosit ZGT6 #33. Ma intreb de ce pentru ca avem destule utilitare, cum ar fi doar cele doua venite de la nemti, unul galben si unul albastru. Sa nu mai vorbim de cele 2-3 T4R ce stau in depou aproape nefolosite. Apoi am mai vazut ca folosesc un fel de escavator sau alt tip de utilaj ce a fost adaptat si pentru sine pe 1000 mm (adica poate merge si pe sosea, si pe sine). Se pare ca cei de la ICIM se specializeaza serios pe lucrari de infrastructura.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 19:59:26 Titlul subiectului: |
113042 |
|
Revin cu unele imagini pentru cei care nu sunt din oras sau judet, sau celor care nu au vazut ultimele noutati (sunt de cateva saptamani, dar nu au fost pozate pe forum.
1) Se poate vedea un semafor de directie pentru macaze automate la intersectia dinspre Micalaca spre Centru respectiv Vlaicu. Acolo era intr-adevar necesar un macaz automat, pentru a scadea timpii in intersectie...
2 - Imagini din zona statiilor de la Gara. Puteti vedea atat refugiile, cat si statiile proiectate in curba. Se poate vedea inclusiv un semafor destinat tramvaielor si firele de contact.
Am cenzurat reclamele afisate, pentru a nu beneficia de publicitate gratuita...
Tot la capitolul noutati se poate adauga si faptul ca "iarba" a inceput sa creasca in unele zone din Vlaicu. Spun cu ghilimele pentru ca e un soi mai ciudat, care seamana mai mult a buruiana decat iarba. Poate pentru ca e un soi mai rezistent si potrivit pentru asemenea destinatii...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.39 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.15 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.17 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.08 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.56 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.06 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.36 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
37.35 kb |
Vizualizat: |
de 15812 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 9938 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 22:57:58 Titlul subiectului: |
113068 |
|
Refugiile de statie si copertinele sunt asemanatoare cu cele din Bucuresti (ma refer la tronsoanele modernizate).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Lun 29 Iun 2009 11:34:02 Titlul subiectului: |
113098 |
|
Stie cineva daca s-au corectat deformarile din dreptul Catedralei noi (am postat o fotografie cu ele pe o pagina anterioara), daca au mai aparut alte deformari ale sinei?
Sunt plecat de 2 luni din tara si ma intoc abia la anul asa ca orice informatie este utila. Multumesc.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 02 Iul 2009 21:34:49 Titlul subiectului: |
113364 |
|
Tot ce stiu eu e ca se lucreaza pe tronsonul UTA - Podgoria, pentru a vedea starea liniei dupa perioada de rodaj... Ramane sa vedem DUPA aceasta operatiune daca s-a reparat ceva...
Statia de la Fortuna, unde astazi muncitorii trebaluiau ceva in zona copertinei... Tot in poza apare "iarba" proaspat crescuta cu care Primaria s-a laudat atat de mult. Folosesc in continuare ghilimelele, pentru ca pe langa iarba, in unele zone cresc deranjant de mult si buruieni, ceea ce nu cred ca facea parte din planificarea catre BERD...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.47 kb |
Vizualizat: |
de 15647 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
pic2re
Data înscrierii: 16/Mai/2009 Ultima vizita: 16/Sep/2010 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 03 Iul 2009 01:06:35 Titlul subiectului: |
113367 |
|
Si...a inceput sezonul de vara la spargeri. Ele nu vin singure, ci cu oportunitatea aparitiei primelor gropi din proiectul BERD. Sau, denivelari...depinde de calitate
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 16:49:41 Titlul subiectului: |
113839 |
|
Se pare ca au "betonat" statia de la UTA...
http://infotv.ro/news/11-07-2009/statii-de-tramvai-cu-pavele
alte exemple... mai sunt?
Ce parere aveti? Eu as fi preferat... iarba care se tot pretinde ca se va pune decat pavele...
Daca aveti si alte poze... sunt binevenite (caci filmarea se va sterge dupa o saptamana)
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Sâm 11 Iul 2009 21:04:40 Titlul subiectului: |
113869 |
|
O asemenea situatie se gaseste si in zona Alfa. Sincer, e un design care executat corect si pastrat in curatenie exemplara aduce un plus de design modern zonei. Din pacate cei care le-au pus au lasat nisip pe ele, pentru a se infiltra intre pavele. Idee proasta mai ales in zilele cu vant...
Are si o folosinta practica, deoarece permite accesul intre statii fara a trebui sa ocoleasca sau a face jonglerii intre linii, cu riscul de a cadea. Bineinteles, asta nu e un lucru foarte permis dar trebuie sa recunoastem ca destul de des practicat...
Incerc eu sa fac poze, cel mai probabil luni. Bineinteles, daca cineva intre timp sta prin zona sau are timpul disponibil, imagini mai lamuritoare sunt binevenite.
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
lucian81
Data înscrierii: 05/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 26 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 13 Iul 2009 21:16:57 Titlul subiectului: |
113986 |
|
Parerea mea este ca mai bine lasau asa,dupa cum se fac lucrarile la noi era mai usor de intervenit fara pavele, mi-e mila de cei care au stat in soare si au avut rabdarea de a pune piatra cu piatra, nu este ca pe trotuar in centru unde circula oameni, din cauza greutatii tramvaielor multe se vor deplasa in timp si vor iesi pe sina putand cauza deraieri ale tramvaielor, iar a doua problema fatidica oricarui oras din ROMANIA este ca atunci cand ploua in aceea zona apa se va acumula astfel tramvaiul devenind o mica gondola ,exact ca in zona 300 la pasajul de la BILLA, nu chiar ca acolo dar asemanator.
Am si eu o intrebare: cum vor reusi sa termine proiectul la timp? Daca acum in perioada bacalaureatului nu au facut nimic cica din cauza lui, nu inteleg care este legatura, au mers muncitorii sa isi dea BACUL? In august vor veni zilele ARADULUI, iarasi nu vor putea lucra sau vor face in graba dupa cum a spus doamna purtator de cuvant al primariei, concluzia vor fii lucrari de pomina daca tot in graba se vor face. Intr-o saptamana am fost de 2 ori pe centru si nu am prea vazut mari inaintari, vai de noi, altii fac tunele pe sub orase, mari si altele, iar noi nu suntem in stare sa facem un biet proiect de modernizare 5 KM parca. Ca in cazul autostrazii altii deja circula pe ele in tarile lor, noi suntem la faza de proiect, nu sunt bani, muncitori, utilaje si toate cele, RESTUL E TACERE.
|
|
Sus |
|
|
pic2re
Data înscrierii: 16/Mai/2009 Ultima vizita: 16/Sep/2010 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Lun 13 Iul 2009 23:46:55 Titlul subiectului: |
113991 |
|
lucian81 a scris: | Parerea mea este ca mai bine lasau asa,dupa cum se fac lucrarile la noi era mai usor de intervenit fara pavele,mie mila de cei care au stat in soare si au avut rabdarea de a pune piatra cu piatra,nu este ca pe trotuar in centru unde circula oameni,din cauza greutatii tramvaielor multe se vor deplasa in timp si vor iesi pe sina putand cauza deraieri ale tramvaielor |
Te inseli amarnic. La billa, zona aceea e fregventata zilnic/abuziv de tiruri si piatra cubica e pe post de "nivel de trecere" intre linia de tramvai si carosabil. Ia da-ne un exemplu pana acum unde a deraiat vreun tramvai din cauza pavelelor(le sparge de obicei ca sunt pietre... ) Din cate stim noi nu s-a intamplat asa ceva...
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mie 15 Iul 2009 15:17:29 Titlul subiectului: |
114070 |
|
Luciane, si eu sunt de parere ca piatra cubica nu s-a deformat din cauza tramvaielor ci a traficului greu care traverseaza liniile de tramvai din zona Billa.
Ca era mai frumos, mai ecologic si mai indicat un spatiu verde acolo in loc de alte betoane care se incing, iti dau dreptate insa nu vezi ca in ultima vreme in Arad asta e tendinta, sa eliminam orice spatiu verde "ca si asa era neingrijit si urat, macar asa facem ceva frumos".
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 26 Iul 2009 16:45:02 Titlul subiectului: |
114538 |
|
Din cate am vazut... in toate statiile vor fi puse piscoturi/pavele intre liniile de tramvai; iar la cele cu un singur peron pe o parte (ex.: lebada, autogara, etc.) se vor pune doar intre linia cu peronul nu si pe cealalta. (poate o sa ajung sa fac si niste fotografii)
_____________________________________________________________
Iar pe centru, am observat ca vor schimba intreaga infrastructura corectati-ma daca gresesc...
ZIUA 1
Am luat Linia 3 de la Electrometal pana la Piata Romana, de unde am inceput sa pozez lucrarile de pe Tribunul Dobra pana la Teatrul Ioan Slavici.
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 26 Iul 2009 18:09:14 Titlul subiectului: |
114539 |
|
ZIUA 2
Linia 17:
UTA
ATRIUM
GARA CFR
CAIUS IACOB
PODGORIA
INFRASTRUCTURA PE CENTRU:
Liniile spre Valicu si Micalaca:
Linia spre Teatru si viitoarea statie:
Podgoria:
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Dum 26 Iul 2009 18:46:27 Titlul subiectului: |
114541 |
|
Semafoarele de indicare a directiei le-am vazut functionale:
* in statia UTA (macaz ALFA / GARA CFR)
* in statia Caius Iacob (macaz GRADISTE / PODGORIA;
macaz VLAICU / PODGORIA (este amplasat sus, langa semafoarele pentru masini) ; macaz GRADISTE / VLAICU )
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Mie 29 Iul 2009 22:38:03 Titlul subiectului: |
114737 |
|
Revin cu o mai veche obsesie de-a mea, s-au rezolvat problemele aparute la deformarile sinei? Au mai aparut si alte deformarii? ...acum cu caldurile astea din Arad cred ca ar fi un test destul de elocvent.
|
|
Sus |
|
|
FLAVIUS561
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Dec/2022 Mesaje: 115 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 04:32:01 Titlul subiectului: |
114744 |
|
Da linga palatul Cfr este tot deformata linia
|
|
Sus |
|
|
The_Kid
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Iun/2022 Mesaje: 149
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 08:56:29 Titlul subiectului: |
114748 |
|
Tare mi-ar placea sa ma insel insa probabil ca asa o sa ramana pentru ca nu prea ii vad in stare pe cei de la ICIM sa repare plus ca fiind an electoral, Primaria se va grabi si va pune presiune pe constructor sa termine cat mai repede pentru ca "totul sa fie bine si frumos" inainte de alegeri.
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Joi 30 Iul 2009 17:38:18 Titlul subiectului: |
114763 |
|
In imaginile de mai jos gasiti linia deformata si reparata deseori (se vede din suduri), de pe str Dornei. Aceasta linie face legatura intre Alfa si zona Boul Rosu (actuala linie 3 pe ruta Fat Frumos - Gara Aradul Nou).
Linia deformata e intr-o stare mai buna decat era in urma cu cateva zile, dar tot poate reprezenta un pericol pentru trafic. Cu toate acestea, circulatia tramvaielor se desfasoara normal, cu restrictiile de viteza adaptate starii generale in care se afla strada mai sus mentionata.
Din nou, imi cer scuze pentru calitatea imaginilor, dar se pare ca cele mai interesante imagini le surprind cand nu am aparatul foto la mine, fiind astfel obligat sa apelez la telefonul mobil...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.47 kb |
Vizualizat: |
de 14864 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.17 kb |
Vizualizat: |
de 14864 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.71 kb |
Vizualizat: |
de 14864 ori |
|
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
pic2re
Data înscrierii: 16/Mai/2009 Ultima vizita: 16/Sep/2010 Mesaje: 40 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 12:11:33 Titlul subiectului: |
114804 |
|
Ooo...asta nu e nimic, care stati prin zona Boul Rosu, sau dupa pod. Fix in fata la Rompetrol e o deformare iesita din pietrele cubice, nu stiu daca s-a refacut...dar...e groaznic, pot deraia tramvaiele oricand acolo!
|
|
Sus |
|
|
arthurarad
Data înscrierii: 27/Oct/2008 Ultima vizita: 21/Aug/2015 Mesaje: 466 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 31 Iul 2009 17:39:59 Titlul subiectului: |
114824 |
|
Important e ca liniile acestea vor intra in reabilitare. Daca cele din Aradul Nou si Boul Rosu vor fi refacute cu ocazia lucrarilor BERD, liniile pozate de mine vor intra in reabilitare cu ocazia proiectului "Reabilitare Centrul Vechi"...
_________________ Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 11 Sep 2009 12:23:41 Titlul subiectului: |
116689 |
|
Un articol critic la adresa unor aspecte ale infrastructurii de tramvai:
http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/49932-amplasamentul_statiilor_de_tramvai.html
Glasul Aradului a scris: | Arădenii care circulă cu tramvaiele sunt nemulțumiți de opririle dese între stații pe care vatmanii sunt obligați să le facă, cât și de amplasarea unor stații. Cea mai dificilă zonă pentru călători este Podgoria unde tramvaiul oprește de trei ori până ajunge în stația de la Catedrală. Mai mult, oamenii spun că va fi foarte greu când începe școala și copiii vor fi obligați să fugă dintr-o stație în alta!
„Nu trebuiau să desființeze stația care vine de la Micălaca și să o ducă la Catedrală. Eventual o poate lăsa facultativă, că spațiu este destul și este lângă trecerea de pietoni. Este prea mult de mers și trebuie să stăm la cel puțin două semafoare”, a afirmat Gheorghe Apostol. Oamenii spun că s-au săturat să stea la semafoare, să treacă dintr-o stație în alta și că ar trebui ca proiectul să fie modificat.
Autoritățile vor ca tramvaiele să aibă undă verde
Reprezentanții Primăriei și ai Companiei de Transport Public Arad spun că după ce se vor finaliza lucrările BERD se va întocmi un alt proiect prin care se vor stabili prioritățile în intersecții, iar stațiile s-au amplasat în așa fel încât să asigure siguranța călătorilor. „Vom vedea dacă dăm undă verde tramvaielor. În condițiile astea vor trebui să aștepte conducătorii auto mai mult cu câteva minute”, spune Răzvan Popa, director tehnic din cadrul Primăriei Arad.
Și directorul tehnic de la CTP, Petru Cuvineanu spune că tramvaiele vor avea undă verde, iar călătorii nu mai trebuie să aștepte atâta timp, iar în ceea ce privește stațiile, unele s-au făcut la solicităriile cetățenilor, iar celelalte s-au mutat pentru siguranță. De asemenea, reprezentanții celor două instituții spun că o mare parte din nemulțumirile arădenilor care circulă cu tramvaiul vor dispărea odată cu redeschidrea circulației înspre oraș. Totodată între Făt Frumos și Podgoria nici acuma vatmanii nu mai sunt nevoiți să coboare să schimbe macazul, deoarece se face automat. |
|
|
Sus |
|
|
o_serar
Data înscrierii: 19/Sep/2008 Ultima vizita: 01/Iun/2022 Mesaje: 174 Locație: Timisoara
|
Trimis: Sâm 03 Oct 2009 15:11:46 Titlul subiectului: sss |
117898 |
|
Se pare ca "avanseaza lucrarile la Boul Rosu" ... asa dupa cum www.observator.info zice ...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.58 kb |
Vizualizat: |
de 14211 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|