Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Sep 2009 20:03:11 Titlul subiectului: |
117225 |
|
ITB-urile au circulat pana in '92, iar ITB-RATC pana in '98.
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 14:21:08 Titlul subiectului: |
117951 |
|
S-a dat drumul la linia 7 Canta-Tatarasi Nord? De ce nu este reinfiintata si 6 Dacia-Tatarasi Nord via Centru asa cum era pana acum?
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 04 Oct 2009 18:16:35 Titlul subiectului: |
117995 |
|
Pe linia 2 au circulat ITB pana in 1997. ITB clasice au disparut in 1992, dar cateva au fost modernizate si au rezistat pana in 1997, vezi topicul "Tramvaie V56/V58". Dupa aceea, pe linia 2 au circulat Timis pana spre sfarsitul existentei acestor tramvaie.
Linia 14 nu a circulat vreodata prin Baza 3. Este posibil ca placutele de statii sa fi fost refolosite, iar inscriptiile vechi sa fie sterse, dar vizibile la o privire mai atenta.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 19:27:17 Titlul subiectului: |
119326 |
|
Avand in vedere redeschiderea circulatiei tramvaielor pe str. Silvestru si la Podul de Piatra, de maine revin la normal traseele 2, 5 si 6. Noutatea planificarii valabile incepand de maine o reprezinta revenirea traseului 2 pe N. Iorga (Canta-N. Iorga-Baza 3). E posibil, insa, ca maine sa mai fie ceva probleme cu masini parcate aiurea pe liniile de pe N. Iorga, iar daca situatia o impune, tramvaiele vor fi dirijate spre Pd. Ros.
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Noi 2009 20:12:25 Titlul subiectului: |
119438 |
|
radub a scris: | Avand in vedere redeschiderea circulatiei tramvaielor pe str. Silvestru si la Podul de Piatra, de maine revin la normal traseele 2, 5 si 6. Noutatea planificarii valabile incepand de maine o reprezinta revenirea traseului 2 pe N. Iorga (Canta-N. Iorga-Baza 3). E posibil, insa, ca maine sa mai fie ceva probleme cu masini parcate aiurea pe liniile de pe N. Iorga, iar daca situatia o impune, tramvaiele vor fi dirijate spre Pd. Ros. |
2-ul cat timp va merge pe N. Iorga sau asa e definitiv?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 03 Noi 2009 20:16:11 Titlul subiectului: |
119439 |
|
Intentionam sa-l repunem prin Pd. Ros cand vor reveni tramvaiele pe traseul 11.
|
|
Sus |
|
|
jax
Data înscrierii: 09/Mar/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 37 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 11 Noi 2009 09:12:05 Titlul subiectului: |
119858 |
|
Daca s-a dat drumul la traseul 3 prin Tatarasi, ce tramvai merge acum de la gara spre Tudor Vladimirescu ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 11 Noi 2009 12:57:27 Titlul subiectului: |
119869 |
|
De maine, 12 noiembrie, tramvaiele de pe traseul 7 vor circula pe ruta: Rond Canta - Gara - Tg. Cucu - T. Vladimirescu - Baza 3.
De luni, 16 noiembrie, pe traseele 1 si 13 se va circula din nou in inel, prin T. Vladimirescu si Tatarasi, iar pe traseul 11 vor reveni tramvaiele.
Sambata, 14 noiembrie, si duminica, 15 noiembrie, se intrerupe circulatia tramvaielor intre Tatarasi Nord si Tatarasi Sud pentru lucrari de asfaltare, iar in aceasta perioada pe traseul 3 se va circula prin T. Vladimirescu si Metalurgie.
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 11 Noi 2009 14:13:45 Titlul subiectului: |
119871 |
|
Pentru viitor ce proiecte mai sunt programate? Din ce am mai citit pe net am gasit urmatoarele:
1. C.U.G. - Podu Ros - proiect cu finantare europeana
2. Triumf - Agronomie - se doreste introducerea traseului in alt proiect cu finantare europeana
3. Tg. Cucu - Cinci Drumuri - fonduri alocate
4. Tatarasi Sud - Metalurgie - se cauta finantare
5. Cinci drumuri - Nicorita - se cauta finantare
Daca gresesc ceva sau am omis vreo ruta va rog sa specificati.
Ultima modificare efectuată de către cristian la Mie 11 Noi 2009 14:46:02, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 11 Noi 2009 14:31:49 Titlul subiectului: |
119872 |
|
E corect (atentie, insa, la pct. 2 e simplu, Triumf, sau str. Triumf).
Tronsoanele de la punctele 1 si 2 vor merge, cel mai probabil, pe acelasi proiect de finantare.
La pct. 3 e vorba de fonduri Dexia.
Ar mai fi de adaugat si tronsonul Pasaj Nicolina - Tesatura, pentru care, de asemenea, se cauta finantare.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Noi 2009 13:29:15 Titlul subiectului: |
119963 |
|
Igor a scris: | 2-ul cat timp va merge pe N. Iorga sau asa e definitiv? |
radub a scris: | Intentionam sa-l repunem prin Pd. Ros cand vor reveni tramvaiele pe traseul 11. |
De luni, 16 noiembrie, revine prin Pd. Ros.
|
|
Sus |
|
|
jax
Data înscrierii: 09/Mar/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 37 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Noi 2009 15:35:23 Titlul subiectului: |
119972 |
|
Tot de luni se revine la inelul 2/7 ?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 13 Noi 2009 15:37:12 Titlul subiectului: |
119973 |
|
Traseele 2 si 7 nu vor mai circula in inel.
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 23 Noi 2009 09:49:00 Titlul subiectului: |
120453 |
|
Evenimentul:
Citat: | Fiind încă vorba de tatonări, directorul Ghercă nu se poate pronunța cu exactitate asupra investițiilor preconizate a se derula anul viitor. Certe sînt doar proiectele privind modernizarea căii de rurale a tramvaielor pe bdul Nicolae Iorga, Tîrgu Cucu - Cinci Drumuri și Copou - Agronomie |
http://www.evenimentul.ro/articol/modernizari-si-scumpiri.html
S-a gasit finantare pentru Copou - Agronomie si Nicolae Iorga?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 23 Noi 2009 20:44:32 Titlul subiectului: |
120491 |
|
Harababura marca Damaschin.
|
|
Sus |
|
|
Igor
Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Dec 2009 12:05:06 Titlul subiectului: |
121043 |
|
In rondul din Podul de Piatra cand va fi gata automatizarea macazelor? Circul relativ des cu tramvaiul 2 si e enervant (probabil si pt. vatman la fel) ca aproape de fiecare data pe sensul Podul de piatra - Gara trebuie schimbate manual ambele macaze din rond avand in vedere ca sunt in mare parte asezate pentru traseele 5/6/11 care circula mult mai des pe acolo.
|
|
Sus |
|
|
Scumpete
Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 16/Aug/2021 Mesaje: 31 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 10 Dec 2009 18:20:38 Titlul subiectului: Macazuri electrice Pd. de Piatra |
121115 |
|
Astazi le-au pus in functiune.
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 30/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Mar 02 Feb 2010 08:03:15 Titlul subiectului: |
123104 |
|
RATP a pierdut traseul spre Ciurea
Ziarul de Iasi.ro a scris: | Magistratii au dat cistig de cauza societatii comerciale Prodan Impex in razboiul cu RATP si Consiliul Judetean pentru traseul de la Ciurea.
Judecatorii de la Tribunalul Iasi au admis ieri actiunea formulata de reprezentantii firmei Prodan Impex si au dispus anularea deciziei 466, din 26 iunie 2009, a presedintelui Consiliului Judetean (CJ).
Prin acel act, presedintele CJ a hotarit infiintarea unui nou traseu de transport public de persoane Iasi - Piciorul Lupului. In fapt, autoritatile au dorit sa stopeze conflictul generat intre populatia din comuna Ciurea si firma Prodan Impex. Aceasta societate
a cistigat licenta de transport persoane din Ciurea, insa anumite persoane s-au aratat nemultumite de serviciile si de preturile firmei respective, motiv pentru care au iesit in strada.
In urma unei petitii a primarului comunei, presedintele CJ a decis infiintarea unui alt traseu, mai lung, care sa treaca prin Ciurea si care sa fie atribuit Regiei Autonome de Transport Public (RATP). Aceasta hotarire a fost atacata in instanta de reprezentantii Prodan Impex, care au si cistigat ieri procesul. Totusi, sentinta data ieri de judecatori nu este definitiva si irevocabila, putind fi atacata la instanta superioara |
http://www.ziaruldeiasi.ro/local/judecatorii-desfiinteaza-traseul-ratp-spre-ciurea~ni647f
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 02 Feb 2010 14:50:21 Titlul subiectului: |
123136 |
|
Oooo da... chiar imi era dor de Herr Prodan! "Nenea asta rau" ce naiba ofera locuitorilor din comuna Ciurea? Nimic..Preturi mari, conditii de calatorie precare, zeci de minute de asteptat in statie, soferi fara cei sapte ani de acasa. Pe cand era Prodan pe acest traseu ultima cursa se efectua in jurul orei 21:30, pe cand cei de la RATP au ultima cursa spre Ciurea la 22:30, cu plecare din Copou. Nu stiu de ce, domnul Prodan nu constientizeaza ca nu este dorit de locuitorii de aici. Sa intri cu forta nu este o solutie. Niciodata nu a fost deschis la discutii cu reprezentantii comunitatii. Totdeauna si-a trimis "cateii" sa ne insulte.
La ultimul "conflict" domnia sa, Prodan, a avut bilete de 3,5 lei / calatorie (Bazar - Lunca Cetatuii), iar in jurul orei 14:00 a pus afise cu preturi de 1,5 si 2,5 lei. A fost invitat telefonic sa vina la fata locului sa discutam si a refuzat. Ei asa om mai zic si eu!
|
|
Sus |
|
|
d4n
Data înscrierii: 25/Mai/2009 Ultima vizita: 25/Dec/2015 Mesaje: 53 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 04 Feb 2010 17:30:30 Titlul subiectului: |
123259 |
|
Foarte bine. Atata timp cat RATP-ul este finantat din taxele platite de cei din municipiu, traseele ar trebui limitate in oras.
|
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 04 Feb 2010 22:33:29 Titlul subiectului: |
123272 |
|
Calatorii din Ciurea platesc si ei bilete si nu beneficiaza de nicio reducere, la fel ca si cei din oras. Daca nu stiai, s-a inceput un proiect numit "Zona Metropolitana", cu transport asigurat de catre RATP, zona in care intra si comuna Ciurea. Dar poate unii din oras sunt mai "deosebiti", sa zicem! Cred ca ar fi bine sa te informezi asupra incasarilor realizate de RATP si Unistil pe traseele ce deservesc aceasta comuna, cat si satele Valea Adanca si Horpaz din comuna Miroslava. Ai fi mirat sa ajungi la concluzia ca avem cele mai bune incasari si o rata a mersului fara bilet destul de mica in comparatie cu alte zone "orasenesti".
Daca ai locui intr-o zona deservita de un alt operator, in afara RATP-ului sau Unistil-ului, cum ti-ar fi?
Eu am locuit in oras pana in 98, cand m-am mutat in Lunca Cetatuii. Asta inseamna ca nu am aceleasi drepturi la transport in comun civilizat? Ori locuiesc "la tara" acum?
Si inca ceva: pe traseele care deservesc satele din cele doua comune nu se elibereaza abonamente, iar liberele de o zi si seturile de bilete cu 10 calatorii nu sunt valabile dupa CUG 2.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 05 Feb 2010 09:32:03 Titlul subiectului: |
123277 |
|
Vorba moderatorului, draga CNA-ului: "Docomentu', monser!" - pentru argumentarea afirmatiilor sententioase de mai sus.
La modul sincer, locuiesti intr-un sat ce apartine de o comuna, deci, popular vorbind, locuiesti... "la tara". Dar nu vad care e problema in asta, de ce te-ai simti inferior sau de ce ai fi considerat inferior. Problema pusa in felul asta e falsa. Realitatea este ca discutam despre doua comunitati diferite, administrate independent. Suntem oameni in toata firea, putem judeca corect ce inseamna asta (sigur, simplificam discutia in materie de transport si scoatem din ecuatie ARR, trasee intrajudetene, licitatii, etc.). Pentru a nu invoca si caprele "vecinilor", hai sa admitem ca "vecinii" sunt ceva mai norocosi, printr-o ciudatenie specifica Romaniei.
Problema transportului catre localitatile din jurul orasului nu se poate rezolva decat in cadrul trambitatei zone metropolitane, armonizand legile care vor face referire la transportul metropolitan cu legile care reglementeaza transportul intrajudetean.
Pentru ca ai facut referire la transport civilizat, asta nu inseamna doar a merge cu autobuzele RATP-ului, ci si utilizarea unei infrastructuri corespunzatoare. Pentru drumul ala jalnic catre Iasi aveti in vedere ceva, vreo discutie, vreun protest, vreo blocare? Se mai termina vreodata licitatia? Nu de alta, dar RATP-ul isi cam rupe masinile prin craterele intercomunitare. Stiu, si prin Iasi sunt, dar astea se mai rezolva. Celelalte nu prea...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 05 Feb 2010 17:13:58 Titlul subiectului: |
123297 |
|
TATRA a scris: | Daca ai locui intr-o zona deservita de un alt operator, in afara RATP-ului sau Unistil-ului, cum ti-ar fi? | Dar de ce trebuie sa fie musai RATP sau Unistil? In cate orase din Vest ai vazut transport regional (tradus la noi prin "metropolitan") facut de operatorii din subordinea municipalitatilor? Uite ceva impresionant: traseele regionale din zona Augsburgului sunt asigurate cu autobuzele a 19 firme (una mai mare, restul mici).
Cat priveste preturile: ce s-ar face concetatenii din comunitatea careia ii apartii daca ar avea de parcurs cateva zone de tarifare in afara orasului si inca vreo doua-trei in interior (exista si astfel de cazuri prin Vest)?
Tot in Vest, care sunt statiile in care opresc autobuzele regionale in interiorul oraselor? Statiile intermodale si statiile special destinate.
Aceasta e normalitatea si argumentele gen "Da, dar asa e in Vest, la noi aici si pe dincolo" pica.
Intr-o forma asemanatoare - poate mioritica, poate nu, nu mai analizam si asta acum - era organizat si la noi pana in urma cu vreo 10 ani transportul periurban, chiar daca exista si anomalia cu traseele acoperite de catre operatorii din subordinea municipalitatilor.
Daca tot spui de 1998, uite mai jos si situatia de atunci:
O nota asupra acestor tarife: acele zeci si sute de calatorii reprezentau baza de calcul. Evident, in practica nu exista aceasta limitare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.83 kb |
Vizualizat: |
de 13495 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.99 kb |
Vizualizat: |
de 13495 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Vin 05 Feb 2010 17:38:34, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 05 Feb 2010 17:31:18 Titlul subiectului: |
123298 |
|
Din pacate nu traim in vest! Nu pot compara situatia transportului din Romania cu cea din Germania, dar am facut referire la RATP si Unistil pentru ca doar acesti doi operatori de transport ofera preturi convenabile, un confort acceptabil si o frecventa buna a mijloacelor de transport. Probabil ca, daca S.C. Prodan Impex S.R.L. ar fi avut bunul simt elementar fata de calatori ar fi fost si astazi cu masinile pe traseu.
In privinta drumului de la Iasi pana la Primaria Ciurea: acest drum se afla sub "inaltul patronaj" al Directiei de Drumuri Judetene, deci, prin urmare, nu este drum comunal si nu poate fi reabilitat de catre primaria Ciurea, implicit Miroslava.
Oare in Augsburg, oras pe care l-ai dat ca exemplu, cati din cei 19 operatori de transport folosesc microbuze de marfa transformate pentru transportul de calatori? Ori suntem in Romania si facem exceptie de la regula.
Nu tin mortis ca RATP si Unistil sa faca transport la Ciurea, poate fi si un operator privat, atat timp cat isi respecta clientii, in speta calatorii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 05 Feb 2010 17:47:15 Titlul subiectului: |
123299 |
|
Tocmai spuneam ca nu accept argumentul "Suntem in Romania, nu in Vest!" in cazul de fata. Nu e asta raspunsul la toate, e cazul sa mai si scapam de astfel de formulari.
Nu am spus ca primaria din Ciurea trebuie sa repare drumul. Am vrut sa stiu ce demersuri a facut si face primaria pentru a ajuta/forta lucrurile sa se miste.
De asemenea, nu am spus nimic de microbuze (notiunea nu exista ca forma de transport public, din punctul meu de vedere, decat in situatiile bine argumentate, precum cele pe care le-am intalnit tot in Vest).
|
|
Sus |
|
|
|