Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 31 Mar 2009 00:47:55 Titlul subiectului: |
108808 |
|
Un alt aspect care mie imi place sunt camerele de supraveghere. Poate ca ar trebui un anun gen "Atentie, supraveghere video!"; de asemenea, imi place luneta, care are forma unui trapez dreptunghic cu baza mare sus si baza mica jos
Ceea ce nu imi place este compartimentul exagerat de mare al motorului si al sistemului de racire; pare mai mare ca cel de la MAZ.
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Mie 15 Apr 2009 20:00:41 Titlul subiectului: |
109612 |
|
Am realizat o mica inregistrare video cu autobuzul 801, stand pe ultimul scaun din fata compartimentului motor. Am observat ca, desi in exterior autobuzul a ramas la fel de silentios, in interior unele frecvente joase sunt amplificate de ceva (cel putin la 801, cu 800 n-am mai mers de atunci).
http://www.youtube.com/watch?v=UCPZbxJ2NAc
Din pacate inregistrarea nu e ideala, pentru ca din cauze ce tin probabil de trafic, nu s-a atins viteza obisnuita de circulatie.
Voi incerca sa inregistrez si un Irisbus, ca sa le puteti compara.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 06 Aug 2009 23:51:43 Titlul subiectului: Autobuzele din Cluj-Napoca |
115055 |
|
Are cineva o listă cât de cât completă cu autobuzele din Cluj? Mai ales după 2002 ? Multumesc
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 16 Aug 2009 11:21:09 Titlul subiectului: |
115460 |
|
Cateva imagini cu 801:
- exterior
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.94 kb |
Vizualizat: |
de 25198 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.78 kb |
Vizualizat: |
de 25198 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.63 kb |
Vizualizat: |
de 25198 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.99 kb |
Vizualizat: |
de 25198 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.27 kb |
Vizualizat: |
de 25198 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 16 Aug 2009 11:23:08 Titlul subiectului: |
115463 |
|
- interior
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.19 kb |
Vizualizat: |
de 25197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.77 kb |
Vizualizat: |
de 25197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.33 kb |
Vizualizat: |
de 25197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.02 kb |
Vizualizat: |
de 25197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.61 kb |
Vizualizat: |
de 25197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.64 kb |
Vizualizat: |
de 25197 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.08 kb |
Vizualizat: |
de 25197 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 16 Aug 2009 11:26:23 Titlul subiectului: |
115464 |
|
Pe monitorul interior ruleaza atat imagini cu vehicule carosate la Astra Bus, cat si reclame la Radcom si a sa aplicatie, Radfleet.
Din punctul meu de vedere arata si se comporta decent. Dpdv tehnic, sa-si spuna parerea specialistii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.89 kb |
Vizualizat: |
de 25198 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.44 kb |
Vizualizat: |
de 25198 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.32 kb |
Vizualizat: |
de 25198 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.32 kb |
Vizualizat: |
de 25198 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 26 Sep 2009 15:39:08 Titlul subiectului: |
117590 |
|
În octombrie ar trebui să sosească 10 autobuze articulate second-hand. Treaba asta am aflat-o ca urmare a unei noi sesizări pe "domnuleprimar" in care întrebam unde sunt troleibuzele noi articulate.
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 30/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 19 Noi 2009 10:44:52 Titlul subiectului: 4093 |
120284 |
|
Vor fi puse autobuzele articulate in circualtie dar se pare ca nu le convine la nimeni dupa comantarile lasate la articol.
"FOTO Autobuze din Paris pentru calatorii clujeni
Eveniment | 18 Noiembrie 2009 - 13:19 | Numar vizualizari: 1591
"Regia Autonoma de Transport Urban Calatori, aflata in subordinea Primariei Cluj-Napoca, a achizitionat zece autobuze Renault Agora articulate, de la regia similara din Paris la un pret de 25 de mii de euro pentru fiecare autovehicul Euro. “Am achizitionat zece autobuze la pret de unul singur. Un autobuz nou costa 250 de mii de euro. In plus de asta, au capacitate de 150 de pasageri, sunt Euro 4, sunt fabricate de doar opt ani de zile, corespund din punct de vedere tehnic, sunt verificate. In acest fel, consideram ca pe liniile aglomerate din municipiu, cum ar fi linia 30, pot fi introduse astfel de autobuze”, a declarat primarul Sorin Apostu.
Noile autobuze vor circula de maine pe liniile 24, 24B, 43, 43B si 30, cele mai aglomerate din oras, potrivit conducerii RATUC. Din punct de vedere tehnic, cele zece autobuze diesel au 290 cai putere, o lungime de 18 metri, un consum mediu de 32-34 litri la suta de kilometri si au o capacitate de 56 de locuri pe scaune si 93 in picioare. Pana in prezent, acestea au un rulaj de 300-400 de mii de kilometri si, potrivit reprezentantilor RATUC, acestea vor mai putea circula pana la maxim 800 de mii de kilometri, dar e probabil sa depaseasca si acest numar de kilometri. “Am mai achizitionat autobuze din Franta si sunt in circulatie de 16 ani in Cluj”, a precizat directorul RATUC, Liviu Neag. Autobuzele faceau legatura intre aeroport si zona centrala a Parisului si au ajuns in Cluj-Napoca cu trenul.
Municipalitatea clujeana a semnat in 2008 un acord-cadru cu societatea Magyar Jarmutechnikai, dar pana acum a semnat un singur contract subsecvent pentru doua autobuze noi si se pare ca Primaria va renunta la acesta. “Atat am considerat necesar pana acum. Acordul-cadru presupune semnarea de contracte subsecvente in functie de necesitati. In conditiile actuale, cand toate preturile au scazut, consideram ca e mai bine sa facem o alta licitatie si putem obtine preturi mult mai bune”, a mentionat Apostu. Contractul atribuit celor de la Jarmutechnikai in urma licitatiei din octombrie 2008 prevedea un pret de peste 700 de mii de lei pentru un autobuz, adica in jur de 165 de mii de euro.
Primaria si RATUC si-au propus ca in urmatorii ani sa ii convinga pe clujeni sa renunte la masinile personale in favoarea unui transport in comun bine pus la punct. “In acest mandat ne-am propus sa investim in transportul in comun si sa renuntam la autovehiculele care trebuiau casate de mult si sa avem un transport urban bine pus la punct, astfel incat sa se poata renunta la masina personala si sa nu mai avem un trafic aglomerat”, a adaugat primarul. In prezent, situatia cea mai stringenta este cea a troleibuzelor. “Avem 110 de troleibuze din care 40 corespund standardelor, iar restul ar trebui casate”, a mentionat Neag.
La capitolul planuri de viitor privind transportul in comun, municipalitatea intentioneaza sa refaca liniile de tramvai si apoi sa achizitioneze tramvaie noi, dar si sa implementeze un sistem modern de ticketing. “Tramvaiele sunt cele mai nepoluante mijloace de transport si, in plus, transporta 300 de persoane in doua vagoane. Problema liniilor (a pensionarilor care au gratuitate pe toate liniile si aglomereaza mijloacele de transport in comun) este una falsa. Pentru asta lucram la sistemul de ticketing. Atunci o sa putem sa circulam o ora pe toate liniile cu un singur bilet”, a incheiat Apostu.
In ceea ce priveste zvonurile legate de renuntarea la gratuitatea pentru pensionari, conducerea RATUC a tinut sa mentioneze ca s-a renuntat la aceasta numai la transportul intre localitatile din judet, si nu la transportul in Cluj-Napoca.
Alexandra Pacurar "
articol preluat de pe citynews.ro
http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/foto-autobuze-din-paris-pentru-calatorii-clujeni-64554/
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 19 Noi 2009 14:42:43 Titlul subiectului: |
120290 |
|
Sa vedem si un articol ce l-am gasit in Ziarul Adevarul de seara , legat de cele 10 autobuze SH ce vor intra in posesia RATUC:
250.000 de euro pentru zece autobuze second-hand
Autor: Vasile Racovițan Data: 18 nov 2009
"Cele zece autobuze Renault Agora au fost cumpărate de la regia de transport din Paris, unde au fost folosite pentru transportul pasagerilor între aeroportul Charles de Gaulle și oraș."
"Acestea au capacitatea de 149 de locuri - 56 pe scaune și 93 în picioare - și au fost produse în anul 2001. Consumul mediu al unui astfel de autobuz este de 32 de litri de motorină la 100 de kilometri. În medie, autobuzele au parcurs 300.000-400.000 de kilometri, însă reprezentanții RATUC au dat asigurări că pot circula fără probleme încă pe atât."
„Aceste autobuze vor circula pe liniile cele mai solicitate, precum 24, 24B, 43, 43B sau 30", a declarat Liviu Neag,a directorul RATUC: Acesta a mai menționat că, la ora actuală, parcul regiei cuprinde 224 de autobuze, 110 troleibuze și 35 de tramvaie. „Dintre acestea, doar 40 de troleibuze nu mai corespund cerințelor și trebuie casate“, a precizat directorul."
"La rândul său, primarul Sorin Apostu a explicat că decizia achiziționării a zece autobuze second hand a fost luată ca urmare a condițiilor economice din prezent, mai ales că un autobuz similar nou costă cât toate cele zece cumpărate. "
sursa: http://www.adevarul.ro/articole/cluj-250-000-de-euro-pentru-zece-autobuze-second-hand.html
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.55 kb |
Vizualizat: |
de 24428 ori |
|
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 19 Noi 2009 15:12:56 Titlul subiectului: |
120291 |
|
Dar despre comentarile jalnice aduse de cei care au citit articolul de pe Citynews.ro nu spune nimeni nimic ? Au dreptate sau nu ?
Dupa parerea mea nu au dreptate de loc. Autobuzele arata bine si cu siguranta sunt bine venite. Ca sunt SH asta e. Arata bine ca si IRISBUS.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Joi 19 Noi 2009 15:47:37 Titlul subiectului: |
120292 |
|
Din detaliile pe care le-am vazut scrise in unul din cele doua artiocole pot spune ca Primaria Cluj-Napoca a facut o alegere buna , tinand cont ca aceste autobuze au o capacitate mult mai mare fata de cele existente iar motorul este Euro 4. Sigur ca la noi in Romania s-a format o ura fara de sens fata de autobuze articulate si fata de troleibuze dar eu sper ca pe viitor lumea sa-si dea seama de avantajele acestor mijloace de transport in comun si eu as spune ca in fiecare oras cu o populatie mai mare de 200.000 de locuitor ar trebui introduse cateva articulate.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Joi 19 Noi 2009 16:53:37 Titlul subiectului: |
120297 |
|
In Brasov s-au cumparat/inchiriat 10 autobuze Mercedes GTZ450 cu podea inalta,verchi de 20 ani euro 1, la aceiasi bani. 250.000 euro pe 10. Agora Euro 4 cu podea total joasa este super ok. Felicitari ,acum parcul se mai consolideaza cu caroserii IRISBUS (costuri cu intretinere/reparare mai mici).
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 23 Noi 2009 00:50:00 Titlul subiectului: |
120445 |
|
Autobuzele încă nu au inscripționate numerele de parc. Călătorind cu 4775 (numărul din Franța) pot spune că se comportă bine. Și, spre deosebire de R 312, sunt LF pe porțiunea cuprinsă într prima ș ia doua ușă; podeaua începe să se ridice deasupra axei B urmând ca, de la articulație până la compartimentul motorului, aceasta să fie intermediară. Sunt unele probleme la transmisie în sensul că, la accelerare, păcăne ceva în zona punții C. rooovidiu a scris: | Dar despre comentarile jalnice aduse de cei care au citit articolul de pe Citynews.ro nu spune nimeni nimic ? Au dreptate sau nu ?
Dupa parerea mea nu au dreptate de loc. Autobuzele arata bine si cu siguranta sunt bine venite. Ca sunt SH asta e. Arata bine ca si IRISBUS. | Comentariile sunt groaznice și constituie rezultatul diverselor frustrări
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 23 Noi 2009 10:20:22 Titlul subiectului: |
120454 |
|
Da, comentarile sunt groznice, dar complet neadevarate. Eu cu ikarus am fost pe unul dintre articulate pe linia 30 sambata 21.11.2009 si sunt superbe. dupa articulatie scaunele sunt mai groase si foarte comode, e o adevarata placere sa vezi cum se strecoara pe linia 30. Am facut poza la fata autobuzului din coada lui. Si am vazut si cum se intoarce in garajul din Grigorescul e super sa il vezi circuland. Unul din cele 2 care le-am vazut sambata era parcat in garaj. Nu stiu de ce nu le-au dat nr de parc, dar vor veni si nr de parc curand.
Si ca o urare: sa ne traiasca si la mai multe
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
micul_sofer
Data înscrierii: 30/Apr/2007 Ultima vizita: 25/Feb/2024 Mesaje: 16 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 23 Noi 2009 17:48:10 Titlul subiectului: |
120480 |
|
Oamenii comenteaza ca aceste autobuze nu pot urca pe varianta sau pe calea Turzii, dar sa nu uitam ca mai demult pe 43 circulau Rocar 117UD si Ikarusuri articulate.
|
|
Sus |
|
|
mongolarix
Data înscrierii: 23/Noi/2009 Ultima vizita: 08/Feb/2017 Mesaje: 1 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 23 Noi 2009 19:10:44 Titlul subiectului: nu.pot posta ce vreau sias dori sa aflu mai multe despre.T.L |
120486 |
|
Astazi am vazut unul dintre cele 10 autobuze aduse de curand, l-am vazut pe linia 24 imi place cum arata ..nu stiu de ce unii sunt impotriva lor!!
Oricum eu cred ca e un lucru pozitiv In Romania sa cumperi autobuze/troleibuze noi noute!! Nu cred ca prea se face!! Asa ca decat nimic eu zic ca mai bine ne multumim si cu astea!!
Cine stie pe ce linii au intrat cele 10 autobuze Renault?
_________________ imi place tot ce tine de trecut mai ales pozele vechi cu transportul in comun! |
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 30/Mai/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 23 Noi 2009 20:20:58 Titlul subiectului: |
120489 |
|
Multi considera ca autobuzele aduse acuma sunt niste jafuri si cred ca ei le au dat ca sa scape de ele! Dar daca te uiti poate arata mai bine decat un autobuz care e nou nout !
Pot urca, chiar vor circula si pe 43!
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 26 Noi 2009 11:50:49 Titlul subiectului: |
120589 |
|
Luni am avut ocazia sa vad si eu unul din autobuze. Atunci insa necitind articolul si intalnindu-l in trafic am crezut ca e al unui operator privat (sigla ratuc fiind mica).
Ieri avand iarasi drum prin Cluj in fata mea se deplasa CJ-57967 pe linia 30 pe Bd. 21 Decembrie 1989.
O prima impresie ciudata a fost sunetul motorului care suna de parca ar functiona cu aer comprimat, doar un sasait auzi. In schimb la Irisbusuri se aude clar motorul si fluieratul turbosuflantei.
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Joi 26 Noi 2009 16:44:11 Titlul subiectului: |
120601 |
|
Iata inca doua imagini de ieri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
144.7 kb |
Vizualizat: |
de 23923 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.6 kb |
Vizualizat: |
de 23923 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Joi 26 Noi 2009 17:10:56 Titlul subiectului: |
120602 |
|
Aceste autobuze sint un model autorutier : au fost folosite pe linia Roissybus, legand Parisul (Opera) de aeroportul Roissy Charles de Gaulle. Motorizarea si cutia de viteze sint adaptate functionarii pe autostrada (putere mai mare decat versiunea urbana, si viteze etajate in consecinta).
Dispun de aer conditionat si de rastele pentru bagaje (acestea din urma cred ca nu vor mai fi utile la Cluj - decat pentru liniie deservind aeroportul sau gara).
Am cateva rezerve asupra achizitiei clujene :
- propulsia si cinematica fiind adaptate circulatiei rapide si fara multe opriri (autorutiera), consumul si oboseala motorului vor fi importante in mediul urban.
- kilometrajele indicau, in ziua plecarii din Paris, intre 950 000 si 1 300 000 de kilometri. Nu corespunde cu ceea ce se spune in articolul din presa locala : de ce mint autoritatile locale si/sau jurnalistii ?
Cand adugam unei mecanici neadaptata circulatiei urbane un kilometraj foarte mare, ce rezulta ?
Pentru edificare, va propun un link catre topicul dedicat achizitiei clujene, pe forumul Bus Parisiens : http://forum.aceboard.net/5699-1615-55998-0-Agora-reformes-Roissybus-train.htm
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 27 Noi 2009 02:31:02 Titlul subiectului: |
120614 |
|
zsizsi a scris: | Luni am avut ocazia sa vad si eu unul din autobuze. Atunci insa necitind articolul si intalnindu-l in trafic am crezut ca e al unui operator privat (sigla ratuc fiind mica).
Ieri avand iarasi drum prin Cluj in fata mea se deplasa CJ-57967 pe linia 30 pe Bd. 21 Decembrie 1989.
O prima impresie ciudata a fost sunetul motorului care suna de parca ar functiona cu aer comprimat, doar un sasait auzi. In schimb la Irisbusuri se aude clar motorul si fluieratul turbosuflantei. | La autobuzul de care zici - și care are, în prezent, numărul de parc 467 - cred că există o scăpare de gaze; altfel spus, e fisurat sistemul de evacuare. Sunete de acest gen am mai auzit și la R 312
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Mar 12 Ian 2010 12:36:10 Titlul subiectului: |
122191 |
|
In sfarsit am mers si eu cu un Agora L (tocmai cu 467, se pare ca i-au reparat esapamentul). Cateva observatii:
-partea din spate e foarte stabila (chiar daca asta inseamna treceri nu tocmai moi peste denivelari, dar decat sa se legene aiurea e mai bine asa)
- "ciupercilor" de pe autobuz (in jur de 7 la numar) le corespund in interior niste duze de ventilatie foarte interesante in plafon. Probabil dimensiunea redusa a geamurilor mobile este compensata prin acest sistem de ventilare fortata, care are avantajul ca asigura intr-o oarecare masura ventilarea salonului si in timpul stationarii la semafor.
-spre deosebire de modelul urban, in partea din spate au fost montate scaune si in zona opusa usii
-intre articulatie si usa a 3-a, unde eventual s-ar fi putut inghesui un scaun perpendicular pe sensul de mers, aceste autobuze au o platforma pentru bagaje, sub care cred ca se afla rezervorul de motorina, sau cel putin o extensie a lui.
-plafonul e diferit in zona usilor (cel putin la usa a 3-a), sirul de neoane este intrerupt si pe partea stanga si au fost montate lampi (un fel de spot-uri patrate) ca acelea deasupra usilor, numai cu becuri mai slabe.
- se simte ca autobuzul a fost facut sa mearga fara efort si la viteze mari, insa nu pare sa sufere nici la vitezele mai mici impuse de trafic (motorul nu este turat excesiv. Desi treptele de viteza sunt mai lungi ca la Irisbus-urile clujene, nu par mai lungi decat la R312)
-dupa oprirea in statii transmisia tine cateva secunde motorul sub sarcina (turatia e scazuta si se simt vibratiile) dupa care relantiul revine la normal.
- legat de intretinere, a fost interesant de observat ca acel invelis de cauciuc galben de pe podea/treapta la usa, cu inscriptia Renault este in stare perfecta(!!!), in timp ce pe Agorele clujene aceste elemente s-au distrus demult (chiar daca Irisbus-urile albe sunt cu vreo 3 ani mai tinere decat aceste Renault-uri)
Profitand de faptul ca nu era aproape nimeni in autobuz, am facut si doua mici filmari cu aparatul foto. Din pacate a inregistrat si niste zgomote deranjante, provenite din imediata apropiere a aparatului.
http://www.youtube.com/watch?v=oFrtlG0J32Y
http://www.youtube.com/watch?v=9_R2AJLJ8Cc
|
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Sâm 30 Ian 2010 17:39:24 Titlul subiectului: Agora Lux |
122920 |
|
Ieri am dat si eu o tura pana la Polus cu un Agora L. Am observat o chestie interesanta: se experimenteaza cu noi metode de climatizare in autobuz - curgea apa din tavan.
Chiar a meritat investitia asta? Nu cred. Insa RATUCul poate oferi servicii noi la vara: dus în autobuz.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.79 kb |
Vizualizat: |
de 21892 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.42 kb |
Vizualizat: |
de 21892 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.77 kb |
Vizualizat: |
de 21892 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
306.32 kb |
Vizualizat: |
de 21892 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Ian 2010 23:43:17 Titlul subiectului: |
122936 |
|
Este din cauza condensului. Aceeasi problema la autobuzele Mercedes Citaro din Bucuresti.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|