|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 25 Iun 2009 17:03:58 Titlul subiectului: |
112881 |
|
Au venit si ultimele 2 autobuze Van Hool: ex STIB/MIVB 8368 si 8450.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Iun 2009 22:53:01 Titlul subiectului: |
112950 |
|
Am vazut la treaba autobuzele Mercedes din San Sebastian in scurta mea vizita care am facut-o martea asta in Iasi. Unul dintre autobuze care circula pe linia 43 avea geamurile acoperite cu reclame. Vor pune reclame pe toate autobuzele ? Stiu ca reclamele sunt o sursa de venit pentru regie, dar cam strica aspectul exterior al acestor autobuze, mai ales cele care acopera si geamurile.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 26 Iun 2009 23:07:39 Titlul subiectului: |
112951 |
|
Cred ca e vorba de cele ale Unistil. Ale RATP-ului nu au inca reclame.
http://iasi.stfp.net/?din=ESS
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 08:54:06 Titlul subiectului: |
113020 |
|
Sa inteleg ca deja nu mai circula tramvaiele pe Cuza Voda. Autobuzele van Hool si-au intrat deja in rol? pe ce trasee? 6 si 13?
|
|
Sus |
|
|
iasivezi
Data înscrierii: 27/Iun/2009 Ultima vizita: 25/Oct/2010 Mesaje: 4 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 17:00:43 Titlul subiectului: |
113035 |
|
Tavinho a scris: | Sa inteleg ca deja nu mai circula tramvaiele pe Cuza Voda. Autobuzele van Hool si-au intrat deja in rol? pe ce trasee? 6 si 13? |
Da, au intrat in rol. Doar traseele 46 si 13 beneficiaza de cele 20 de Van Hool a500
_________________ www.iasivezi.com |
|
Sus |
|
|
Zachura Vizitator
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 21:09:07 Titlul subiectului: |
113048 |
|
Aceste autobuze sunt destul de bune. Am mers cu ele din Tatarasi pana in Copou.
Concluzii:
Parti pozitive
-sunt mai rapide ca tramvaiele;
-sunt destul de silentioase;
-au 3 usi, ceea ce este foarte bine;
-se desurca bine in panta "Padure";
-merg bine pe piatra cubica;
-au avertizare sonora la usi, atunci cand ele se inchid;
-iluminare buna.
Parti negative:
-nu au programator pentru afisaje electronice (Off Topic: nu stiu de ce majoritatea autobuzelor second-hand din Romania nu a programator dar au afisaje functionale?);
-scaunele din fata-stanga, primele, sunt incomode - ele ar putea deveni loc pentru bagaje.
Ca o concluzie generala ele sunt niste autobuze excelente pentru Iasi si pentru infrastructura rutiera de care dispunem. Sper ca ele sa ramana la Iasi dupa cele 6 luni.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 22:03:56 Titlul subiectului: |
113055 |
|
La strada:
- foto 1: 8430, 27.06.2009, traseul 46, bd. Primaverii
- foto 2: 8461, 27.06.2009, traseul 46, Tudor Vladimirescu
- foto 3: 8416, 27.06.2009, traseul 13, Rond Copou
- foto 5: 8423, 27.06.2009, traseul 13, Rond Copou
- foto 6: 8469, 27.06.2009, traseul 46, Targu Cucu
- foto 7: 8427, 28.06.2009, traseul 13, str. Tatarasi
- foto 7: 8470, 28.06.2009, traseul 13, Rond Tatarasi Nord
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.47 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.65 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.75 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.98 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.8 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.54 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.81 kb |
Vizualizat: |
de 17808 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 22:18:25 Titlul subiectului: |
113060 |
|
Faptul ca aceste autobuze au intrat pe traseul 46 (neafectat de vreo lucrare la tramvaie) e pasul ce s-a facut pentru scoatea microbuzelor de pe acest traseu?
Mi-am schimbat putin parerea despre ele vazandu-le pe strada. La aspectul exterior ar mai trebui lucrat.
|
|
Sus |
|
|
iasivezi
Data înscrierii: 27/Iun/2009 Ultima vizita: 25/Oct/2010 Mesaje: 4 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 22:21:47 Titlul subiectului: |
113062 |
|
Tavinho a scris: | Faptul ca aceste autobuze au intrat pe traseul 46 (neafectat de vreo lucrare la tramvaie) e pasul ce s-a facut pentru scoatea microbuzelor de pe acest traseu?
Mi-am schimbat putin parerea despre ele vazandu-le pe strada si luand in considerare parerea lui Zachura. La aspectul exterior ar mai trebui lucrat. |
Primul lucru care l-am facut cand am mers cu acest tip de autobuz a fost sa intreb soferul de cand sunt. Au 18-19 ani si din cate spunea soferul se comporta mai bine decat MAZ-urile.
_________________ www.iasivezi.com |
|
Sus |
|
|
Tavinho
Data înscrierii: 07/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Aug/2013 Mesaje: 206 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 22:30:49 Titlul subiectului: |
113063 |
|
Am mers cu acest tip de autobuz si cu alti frati de-ai lui prin toata Belgia si stiu ca sunt autobuze foarte bune si mai mult decat atat, foarte bine intretinute. Asta e diferenta intre ce avem noi si ce au ei. A se vedea si tramvaiele germane si elvetiene...vechi de jumatate de secol...Cat despre Maz-uri, ma abtin....nu sunt un fan de-al lor. Mi-ar fi placut un Conecto, un Citaro sau un Solaris....
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 28 Iun 2009 22:32:44 Titlul subiectului: |
113064 |
|
1. Aceste autobuze au fost introduse pe traseul 46 pentru ca de acolo au fost scoase vehicule necesare traseului special Gara - Tg. Cucu (vezi Planificarea, la Informatii utile). Exista, oricum, intentia de a pune autobuze pe 46.
2. Documentarea e sfanta: 100% sigur, anii de fabricatie sunt 1991 si 1992.
|
|
Sus |
|
|
silviu
Data înscrierii: 11/Feb/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2023 Mesaje: 219 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 01 Iul 2009 03:09:13 Titlul subiectului: |
113257 |
|
Mi se pare ca aceste autobuze marca VAN HOOL au o forma extrioara ca cele din America produse de firma ORION si circula in New York. Sa fi fost o dezbatere inainte de a incepe fabricarea acestor autobuze?
_________________ http://silviubad.wordpress.com/ |
|
Sus |
|
|
rgv
Data înscrierii: 13/Mai/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2011 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 01 Iul 2009 08:59:06 Titlul subiectului: |
113267 |
|
silviu a scris: | Mi se pare ca aceste autobuze marca VAN HOOL au o forma extrioara ca cele din America produse de firma ORION si circula in New York. Sa fi fost o dezbatere inainte de a incepe fabricarea acestor autobuze? |
In ce sens "dezbatere"?
Multe autobuze seamana intre ele la exterior, iar cineva mai indiferent nu va deosebi anumite modele Orion de New Flyer sau Gillig si care la randul lor seamana cu modele europene de MAN (sau MAZ, pentru conformitate). Poate Nova e, oarecum, mai diferita (dar nu si la dimensiuni care sunt standard, vezi ampatamentul care este mai mare decat al celor europene).
Van Hool este prezenta pe piata nord-americana, pot fi vazute in anumite orase din SUA si Canada, sau poate mai des ca autocare, dar toate cu specificatii si echipare locale (vezi transmisii, motoare folosite).
Pana la urma, ca in orice industrie, producatorii adopta sau se inspira unii de la altii. Chiar daca Orion este acum parte din Daimler (desi, interesant, initial a fost firma "de stat"), iar Nova este a lui Volvo, ele produc in Canada si SUA la specificatiile si cerintele pietei nord-americane.
Mie, personal, la capitolul impresie, Van Hool-urile din Iasi ar aduce, oarecum, mai degraba cu Nova Bus.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Iul 2009 16:02:06 Titlul subiectului: |
113420 |
|
Doua Van Hool azi la suplimentare pe Dacia - Pd. de Piatra:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.37 kb |
Vizualizat: |
de 17573 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.79 kb |
Vizualizat: |
de 17573 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rgv
Data înscrierii: 13/Mai/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2011 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Iul 2009 12:48:39 Titlul subiectului: |
113695 |
|
Cu cat mai repede se scot microbuzele, cu atat mai bine va fi pentru transportul local iesean. Mai bine autobuze (chiar si mai mici) de 17 ani decat ceea ce vedem acum.
|
|
Sus |
|
|
robypedia
Data înscrierii: 29/Ian/2009 Ultima vizita: 04/Dec/2009 Mesaje: 19 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 03 Oct 2009 22:09:06 Titlul subiectului: |
117910 |
|
Apropo, unde gaseste RATP aceste oferte?Adica, pe ce site-uri?
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 06 Dec 2009 14:19:15 Titlul subiectului: tmp |
120943 |
|
radub (in alt topic) a scris: | Bogdan A. a scris: | atitudinea vatmanilor și conducătorilor auto | Permite-mi, te rog, sa nu fiu de acord cu generalizarea (nici macar a spune "majoritatea" nu e drept)! | Ai perfectă dreptate, ar fi trebuit să spun că "în unele cazuri, obligați și de trafic, unii conducători auto tind să uite că autobuzul pe care-l conduc transportă oameni".
În orele de vîrf, pe Copou, de pildă, atunci cînd se merge bară la bară, autobuzele care urcă Copoul tind să urmărească fidel sacadarea autoturismelor, de parcă avansarea cu 3-4 metri pentru a frîna la loc ar rezolva ceva.
La asta m-am referit. Sînt și șoferi care au ajuns la o anumită înțelepciune și răbdare, dar unii par a conduce mașina personală, și nu un vehicul în care zeci de oameni încearcă cu disperare să nu se lase loviți de scaune și barele de susținere, în timp ce fac eforturi să nu-și calce colegii de călătorie pe bătături în aglomerația specifică orelor de vîrf...
N-am făcut generalizări, îmi cer scuze dacă asta s-a înțeles.
|
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 19 Dec 2009 20:39:35 Titlul subiectului: |
121457 |
|
Stie cineva de ce nu mai circula Autobuzele VanHool in Iasi? Am vazut ca pe traseul 46 circula MAZ-uri.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 19 Dec 2009 21:12:54 Titlul subiectului: |
121460 |
|
Li se face ITP-ul, vor reveni curand in circulatie. Pana atunci, traseele 19 si 46 sunt deservite de sectia 1.
|
|
Sus |
|
|
rgv
Data înscrierii: 13/Mai/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2011 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 20 Dec 2009 10:00:49 Titlul subiectului: |
121474 |
|
radub a scris: | ... incat s-a decis organizarea licitatiei (care a avut loc pe 25 mai) pentru inchirierea a 20 de autobuze pentru o perioada de 6 luni.
... Este avuta in vedere si posibilitatea ca autobuzele sa ramana in parcul RATP dupa trecerea celor 6 luni (aspect ce ar fi stabilit in faza de negociere a contractului). | Deci, s-a decis pastrarea autobuzelor Van Hool.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 09 Ian 2010 16:47:17 Titlul subiectului: |
122102 |
|
Daca urcati intr-un microbuz si vedeti un compostor precum cel din imaginea atasata: este vorba despre compostoare provenite din cele 31 de tramvaie GT4 aduse de la Stuttgart anul trecut. Au fost modificate pentru a putea fi utilizate cu biletele inguste de la noi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.17 kb |
Vizualizat: |
de 16220 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 30/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Joi 25 Mar 2010 07:46:59 Titlul subiectului: |
125031 |
|
RATP a tras pe dreapta cele 20 de autobuze Van Hool
Evenimentul.ro a scris: | La omul sărac, nici boii nu trag. Este sintagma care se potrivește ca o mănușă regiei locale de transport public, după ce patru dintre angajații săi au fost amendați de Autoritatea Rutieră Română (ARR) și Registrul Auto Român (RAR) cu… 15.000 lei fiecare. Motivul? Cei patru, șoferi pe autobuzele marca Van Hool, nu aveau asupra lor copia conformă a licenței de transport, un document eliberat de autoritatea competentă pentru fiecare din vehiculele rutiere deținute de operatorul de transport
„Este vorba despre un operator de transport persoane care are nevoie de o autorizație specială. Nu putem risca să mai avem tragedii pe șosele de genul celei de la Scânteia. În urma controalelor efectuate de reprezentanții Poliției, s-a confirmat faptul că autobuzele de tip Van Hool nu sunt autorizate pentru transport persoane. Poliția a dat o serie de amenzi, iar ARR urmează să ia măsurile legale în consecință”, ne-a declarat prefectul Dragomir Tomașeschi.
De partea cealaltă, reprezentanții RATP susțin că, potrivit legislației în vigoare, nu erau obligați să solicite acest act. „Într-adevăr, legea 102/2006, la articolul 3, denumește copia conformă ca fiind un document eliberat de autoritatea competentă, însă aceeași lege precizează, la articolul 2, că transportul public se reglementează prin legi speciale, cum ar fi Legea 92/2007 și unde nu se face referire la actul pe care, potrivit ARR, șoferii noștri ar fi trebuit să-l dețină. Prin urmare, pentru transportul urban nu este necesar un astfel de act. Oricum, la nivelul conducerii regiei s-a luat decizia de a scoate de la stradă toate autobuzele marca Van Hool, tocmai cu scopul de a evita alte neplăceri. De asemenea, am contestat în instanță amenzile primite de angajații noștri”, ne-a declarat Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.
Autobuzele Van Hool A500 au fost închiriate în vara lui 2009 din Bulgaria, de la filiala unei societăți din Olanda, Shans Tour Limited. „Am apelat la această formă în perioada în care erau executate lucrări de reabilitare ale șinei de tramvai. Contractul a fost încheiat pe 6 luni. În această perioadă, autobuzele au deservit în principal traseele afectate de lucrări, cum ar fi Tătărași - Copou. După expirarea perioadei, am decis să prelungim contractul de închiriere pentru alte 3 luni, deci pentru perioada ianuarie - martie 2010. Autobuzele au operat pe traseele 46 și 19. Sigur că exista și varianta achiziționării lor, numai că nu am avut bani pentru taxa de primă înmatriculare. Acum a apărut și această problemă, descoperită de ARR cu o săptămână înainte de expirarea noului contract de închiriere. De altfel, le-am cerut să-mi ofere un răgaz de două săptămâni pentru a le înmatricula, dar nu am găsit înțelegerea necesară”, susține Maricel Ghercă, directorul RATP.
Control comandat de sindicaliști
Dacă timp de nouă luni, cele 20 de autobuze au putut circula fără probleme, dintr-o dată ARR decretează că acestea nu sunt autorizate pentru transportul public. Potrivit directorului Maricel Ghercă, acest lucru se datorează unui control comandat la autoritatea rutieră de… liderii de sindicat ai RATP. „Noi avem sindicaliști care se autoproclamă licențiați în transportul public. Ei elaborează strategii pe tema rentabilizării regiei, ei trimit hârtii la prefect, în care indică ce să se verifice. Este vorba de Dan Vasiliu și Adrian Nedelcu, cei care, de altfel, au încheiat un protocol de colaborare a sindicatelor pe care le reprezintă. Aș vrea să văd cum vor explica ei oamenilor faptul că, în locul unei prime de Paști, acum suntem nevoiți să trimitem acasă 40 de oameni”, a spus dl Ghercă.
Pe de altă parte, Adrian Nedelcu, lider al Sindicatului Liber „Solidaritatea”, susține că este acuzat pe nedrept. „Nu eu am semnat hârtiile către prefect, ci Vasiliu (n.r. - liderul Sindicatului „Dreptatea”). Doar este membru PD-L. Cât privește protocolul semnat de mine, acesta face referire la acordarea tichetelor de masă, nicidecum la probleme de altă natură ale regiei”, susține dl Nedelcu.
Aflat în concediu medical, dl Nedelcu crede că este arătat cu degetul pentru că a îndrăznit să-i înfrunte pe șefii RATP.„Conflictul este mai vechi, dar a culminat după ce i-am întrebat pe cei patru directori de ce RATP are pierderi de 12 miliarde de lei vechi pe lună”, a mai spus dl Nedelcu. (Tudor Damaschin, Nelu Păunescu)
CITAT
„Transportul rutier public de persoane se efectuează de către operatorii de transport rutier numai cu autobuze la bordul cărora se află, pe toată durata transportului, o copie conformă a licenței de transport, precum și licența de traseu ori autorizația de transport internațional sau documentul de transport corespunzător serviciilor ocazionale, după caz”
Art 32 din Legea 102/2006
Autobuzele Van Hool A500 au fost închiriate în vara lui 2009 din Bulgaria, de la filiala unei societăți din Olanda, Shans Tour Limited.
„Am cerut să ni se ofere un răgaz de două săptămâni pentru a înmatricula aceste autobuze, dar nu am găsit înțelegerea necesară”- Maricel Ghercă, directorul RATP |
http://www.evenimentul.ro/articol/ratp-lucrat-din-interior.html
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 09 Apr 2010 10:58:56 Titlul subiectului: |
125601 |
|
http://www.ziuadecj.ro/action/article?ID=11150
"
[ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ]
Transport ecologic de 5 milioane de euro la Iași
Regia similară RATUC Cluj din Iași intenționează ca până în 2012, conform informațiilor din presa locală, să renunțe la mijloacele de transport în comun care consumă benzină sau motorină, în favoarea autobuzelor ecologice, cu gaze lichefiate (metan sau butan – n. red.). Investiția este evaluată la peste cinci milioane de euro, bani pe care ieșenii intenționează să îi acceseze tot prin fonduri structurale.
Proiectul regiei ieșene mai presupune introducerea sistemului de ticketing și dezvoltarea sistemului de semaforizare, în special în intersecții, astfel încât autobuzele și tramvaiele care vor transporta elevi sau studenți să aibă prioritate pentru a putea respecta graficele de circulație. Cofinanțarea municipalității ieșene este de 10%, urmând ca până la finele acestei luni să se încheie negocierile pentru finanțarea respectivului proiect.
Luminița SILEA
luminitasilea@ziuadecj.ro"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 15 Apr 2010 19:11:33 Titlul subiectului: Exista in plan achizitia de autobuze noi sau SH? |
125861 |
|
Exista in plan achizitia de autobuze noi sau s.h, in afara de licitatia eterna pentru cele 50 autobuze noi?
Societatea de transport din orasul San Sebastian este dispus sa mai ofere spre achizitie si alte autobuze? Alte oferte?
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 30/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Vin 16 Apr 2010 06:46:51 Titlul subiectului: |
125875 |
|
RATP va cumpara cele 20 de autobuze retrase momentan din circulatie. Numai 10 din ele vor fi inmatriculate si scoase pe trasee, celelalte 10 raman pentru piese de schimb.
Ziarul de Iasi.ro a scris: | RATP s-a decis sa inmatriculeze pe Romania
autobuzele olandeze cu numere bulgaresti. Oficialii regiei au afirmat ca in urmatoarele zile urmeaza sa fie incheiate si actele.
Desi RATP cumpara toate cele 20 de autobuze care au fost inchiriate, doar 10 vor fi inmatriculate, si asta din cauza costurilor mari. Mai exact, inmatricularea pentru un singur autobuz inchiriat din Olanda variaza in jurul sumei de 26.000 lei.
"Preturile de achizitie ale mijloacelor de transport sint intre 200 si 600 de euro. Nu avem bani decit pentru inmatricularea a 10 unitati. Restul unitatilor vor fi folosite pentru piese de schimb", a explicat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al RATP.
In aceasta perioada expira si contractele de inchiriere
a autobuzelor. Regia de transport a inchiriat la jumatatea anului trecut 20 de autobuze marca Van Hool, pentru a suplini lipsa tramvaielor, platind cite 4.500 euro pe unitate pentru o perioada de 6 luni. Autobuzele au circulat pina in luna martie pe traseele din Iasi.
Conducerea regiei a decis retragerea autobuzelor Van Hool de la strada in urma unor amenzi primite de la agentii de la Politia Rutiera. Concret, politistii au oprit in trafic patru autobuze inchiriate si au aplicat amenzi in suma totala de 60.000 lei pentru faptul ca soferii nu aveau si copii conforme a licentei de transport. Sanctiunile primite au fost contestate in instanta de catre conducerea RATP. |
http://www.ziaruldeiasi.ro/local/ratp-s-a-decis-sa-cumpere-autobuzele-bulgaresti~ni6a5f
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|