Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Iun 2010 15:18:50 Titlul subiectului: |
128939 |
|
Drumul spre "casa":
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.18 kb |
Vizualizat: |
de 23457 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.05 kb |
Vizualizat: |
de 23457 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.06 kb |
Vizualizat: |
de 23457 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.25 kb |
Vizualizat: |
de 23457 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.44 kb |
Vizualizat: |
de 23457 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Iun 2010 15:23:31 Titlul subiectului: |
128940 |
|
Prima zi in noua "casa":
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.02 kb |
Vizualizat: |
de 23456 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.28 kb |
Vizualizat: |
de 23456 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Iun 2010 15:24:21 Titlul subiectului: |
128941 |
|
Reintalnire dupa sase ani:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.15 kb |
Vizualizat: |
de 23454 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 25 Iun 2010 15:50:36 Titlul subiectului: Speranta... |
128943 |
|
Impresionanta "reintalnirea" celor doua vagoane Be 8/8 ... Ca numere de parc a celor zece vagoane ar fi bine daca ar ramane cele "elvetiene"; ca si in cazul numerelor de parc ale vagoanelor GT4 Stuttgart -lotul 2008 mi-se par mai bine pozitionate si cu un aspect "mai occidental" --- mai ales ca la Iasi avem mare parte a parcul de vagoane Be 8/8 ... aceasta "optiune" de a pastra numerele originale s-ar constitui intr-un gest simbolic , de pretuire a istoriei acestor vagoane ce iata se reintalnesc la Iasi ...
... Si ar fi pacat sa se utilizeze vopsea autohtona pentru reinserierea vagoanelor ... ca doar e criza ...(si vopseaua costa... )...
Ultima modificare efectuată de către Cosmin Sandu la Vin 25 Iun 2010 23:13:55, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 29 Iun 2010 18:53:14 Titlul subiectului: |
129156 |
|
Ce bine si frumos ar fi daca si cele 4 vagoane Be 8/8 achizitionate anterior ar fi vopsite in rosu, ar fi o uniformitate...
Oricum, felicitari pentru ele, chiar sunt deosebite...
Intrebare: la aceste vagoane se vor monta instalatii de semnalizare si lumini de pozitie/frana pe spate?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 29 Iun 2010 20:54:07 Titlul subiectului: |
129159 |
|
Aceste vagoane au oarecum o instalatie de semnalizare in spate: luminile de semnalizare laterale din spate plus becul rosu de pozitie si, nu mai tin minte, dar posibil si cu rol de semnalizare a franarii, situat imediat sub caseta traseului.
La garniturile Be4/4+B4 situatia e asemanatoare, doar ca becul rosu situat in partea superioara-spate a vagonului este doar o lumina de pozitie, nu si de frana (valabil si pentru vagoanele remorca). De asemenea, garniturile Be4/4+B4 au lumini de semnalizare in partea lateral-fata a vagonului motor si in partea lateral-spate a vagonului remorca. Banuiesc ca semnalizarea a fost gandita unitar, pentru intreaga garnitura. De remarcat ca vagoanele motor au si in fata un beculet in partea de sus, sub caseta traseului. La unele vagoane este dat cu vopsea peste acel bec, la altele nu. Insa, interesanta este culoare: verde. Cel putin asa le-am prins eu, caci rar am vazut aprins acel bec frontal.
Cat priveste vizibilitatea cred ca n-ar trebui sa fie probleme. Au circulat cu aceasta semnalizare in Berna timp de atatia ani si elvetienii n-au considerat necesara adaugarea de semnalizatoare suplimentare. Dar la noi s-ar putea ca lucrurile sa nu decurga la fel. Daca unii din soferii nu sunt in stare sa vada ditamai refugiul de tramvai, inseamna ca treaba cu vizibilitatea poate deveni o problema. O solutie ar fi adaugarea de semnalizatoare suplimentare, insa eu as prefera sa nu o faca, caci la cum se fac treburile la noi sigur vor strica estetica vagoanelor. Si in plus de asta eu zic ca problema nu ar fi semnalizarea vagoanelor (caci totusi sunt semnalizate), ci neatentia soferilor in trafic.
|
|
Sus |
|
|
thevlad15
Data înscrierii: 01/Iul/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 47 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Iul 2010 23:36:28 Titlul subiectului: |
129292 |
|
Se stie cumva pe ce trasee vor circula aceste tramvaie?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 02 Iul 2010 08:05:02 Titlul subiectului: |
129299 |
|
1, 3, 13.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 25 Aug 2010 15:23:43 Titlul subiectului: |
132430 |
|
A inceput revizia celor 10 vagoane aduse in iunie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.93 kb |
Vizualizat: |
de 22467 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.3 kb |
Vizualizat: |
de 22467 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.09 kb |
Vizualizat: |
de 22467 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
thevlad15
Data înscrierii: 01/Iul/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 47 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 21 Sep 2010 23:09:28 Titlul subiectului: |
133823 |
|
Pe cand vom vedea aceste tramvaie la strada? Cineva mi-a zis ca ar fi iesit deja...e adevarat?
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Dec 2010 09:14:08 Titlul subiectului: 715-726 |
137088 |
|
Buna Ziua Iasi a scris: | Tramvaie de mare capacitate pe rutele 13 sau 1
Sambata, 04 Decembrie 2010
Ion MUSET
Cinci tramvaie de mare capacitate vor fi scoase de saptamana viitoare la strada de reprezentantii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi. Este vorba de cinci tramvaie de tip Be8/8 aduse in aceasta vara din Elvetia. Vagoanele au stat pana acum in depouri, fiind necesara revizia acestora. "Sunt tramvaie cu un interior modern si intr-o stare de functionare exceptionala.Luni vor iesi la strada primele cinci vagoane din cele 10 aduse in aceasta vara de la Berna. Au un numar mare de locuri si vor fi introduse pe traseele lungi si aglomerate. Este vorba de rutele 13 sau 1. A fost nevoie sa facem revizia si le-am pus in functiune abia acum, intrucat o parte din oamenii care lucrau in sectie s-au aflat in somaj tehnic", a declarat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi.
Cele 10 vagoane second-hand fac parte din programul "Donatie de tramvaie" incheiat cu guvernul elvetian. Fabricate in 1970 si modernizate dupa 1990, tramvaiele au o capacitate de 130 locuri. |
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Dec 2010 12:34:25 Titlul subiectului: |
137090 |
|
Este vorba despre vagoanele 716, 718, 720, 721, 724.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 08 Dec 2010 18:31:57 Titlul subiectului: |
137260 |
|
720 -> 163
721 -> 164
724 -> 165
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.07 kb |
Vizualizat: |
de 21624 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Dec 2010 02:11:53 Titlul subiectului: |
137300 |
|
In probe cu cele trei vagoane in aceasta noapte:
foto 1 - Gara
foto 2 - Tg. Cucu
foto 3 - Rond Canta
foto 4,5 - Mase Plastice
foto 6 - spre Baza 3
foto 7-9 - Rond Copou
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.26 kb |
Vizualizat: |
de 21222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.89 kb |
Vizualizat: |
de 21222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.69 kb |
Vizualizat: |
de 21222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.94 kb |
Vizualizat: |
de 21222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.92 kb |
Vizualizat: |
de 21222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.67 kb |
Vizualizat: |
de 21222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.17 kb |
Vizualizat: |
de 21222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.44 kb |
Vizualizat: |
de 21222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.24 kb |
Vizualizat: |
de 21222 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
StefanMz
Data înscrierii: 04/Sep/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 10 Dec 2010 16:57:47 Titlul subiectului: |
137368 |
|
Au început să iasă la stradă:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.16 kb |
Vizualizat: |
de 21130 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Pok
Data înscrierii: 25/Apr/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 67 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 10 Dec 2010 20:48:24 Titlul subiectului: |
137377 |
|
O curiozitate: nimeni nu se sesizează de diferența de stil, de aspect dintre modul de afișare a cifrelor 164 și 721, sau 165 și 721? Chiar nu se poate ca în secolul XXI să se vopsească cu niște fonturi plăcute văzului și care nu aduc aminte de camioanele rusești cu numerele de înmatriculare vopsite pe toate părțile vehiculului, înfundate în noroaiele așa ziselor autostrăzi siberiene? Pentru că cel puțin mie, când mă uit la numărul acela de înmatriculare de pe tramvaie, imaginea respectivă-mi vine în minte... Bun... pot să înțeleg și faptul că în țara asta gustul și frumosul sunt ceva de neatins când vine vorba de a-l realiza, dar în acest caz nu s-a gândit nimeni să le înscrie cu numerele deja existente?
Așa arată ca , după părerea mea.
|
|
Sus |
|
|
thevlad15
Data înscrierii: 01/Iul/2010 Ultima vizita: 06/Mai/2024 Mesaje: 47 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 11 Dec 2010 11:45:23 Titlul subiectului: |
137403 |
|
Am mers aseara cu 163 (720). Am observat ca are o problema cu lumina. Din Tatarasi pana in Copou s-a stins de cel putin 6 ori. Se stia aceasta problema? O problema similara au si unele GT4 care circula pe traseul 11 si nu s-a mai rezolvat...
Pe de o parte imi e mila de aceste tramvaie ca au ajuns in Iasi... Parca sunt prea frumoase... Aseara, in 163 era plin de coji de samanta pe jos..
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 16 Dec 2010 17:05:59 Titlul subiectului: |
137584 |
|
716 -> 161
718 -> 162
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 10 Ian 2011 14:25:38 Titlul subiectului: 161 |
138598 |
|
radub a scris: | 716 -> 161 |
Astăzi 10 ianuarie 2011 , vagonul Be 8/8 ex BernMobil #716 -> #161 se afla la traseu .
|
|
Sus |
|
|
bruninho
Data înscrierii: 07/Ian/2011 Ultima vizita: 15/Mar/2011 Mesaje: 19 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 11:36:09 Titlul subiectului: |
139850 |
|
Domnilor, am si eu o intrebare: daca tot s-au adus de aproape un an 10 vagoane Be 8/8, de ce circula in continuare tot GT4 pe rutele 1 si 13, si doar rar mai vezi cate un Be8/8, si mai rar vezi un Be8/8 adus anul trecut, ca mai circula si cate un Be8/8 adus in 2008. Ce se intentioneaza cu aceste vagoane aduse anul trecut? De ce sunt mai mult tinute prin depou, cand calatorii au nevoie de ele??
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1008 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 17 Feb 2011 16:15:07 Titlul subiectului: 26 |
140073 |
|
Astăzi 17 Februarie 2011, am avut ocazia să fac o scurtă plimbare (de la Triumf și până la Rond Copou) cu unul dintre vagoanele Be 8/8 , în speță #162 (ex BernMobil #718) !
Pot spune că vagonul se comportă foarte bine, demarajul/oprirea din/în stații se desfășoară foarte ușor, neexistând situații în care vagonul să execute mișcări bruște; de asemenea sunetul produs de motoarele acestuia nu deranjează!
Înălțimea vagonului per ansamblu și al treptelor în particular este corespunzătoare, neexistând dificultate în urcare sau coborâre!
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 27/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 17 Feb 2011 17:27:47 Titlul subiectului: |
140088 |
|
Nu are cum sa bruscheze totul fiind comandat de calculator de asta pleaca lin si franeaza la fel de lin.
Dificultatile la urcare si coborare sint la persoanele batrane in statiile fara refugii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 08 Mar 2011 17:30:30 Titlul subiectului: |
140865 |
|
Cateva fotografii facute pe 2 si 8 martie - Aleea Grigore Ghica Voda, Baza 3, Filarmonica:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.19 kb |
Vizualizat: |
de 19607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.92 kb |
Vizualizat: |
de 19607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.88 kb |
Vizualizat: |
de 19607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.01 kb |
Vizualizat: |
de 19607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.84 kb |
Vizualizat: |
de 19607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.71 kb |
Vizualizat: |
de 19607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.05 kb |
Vizualizat: |
de 19607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.59 kb |
Vizualizat: |
de 19607 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.4 kb |
Vizualizat: |
de 19607 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 02/Iun/2024 Mesaje: 1345 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Mar 2011 14:05:21 Titlul subiectului: |
140906 |
|
Tramvaiele Be8/8 sunt prevazute superior cu panouri metalice decorative, dispuse pe vagon, in pozitie longitudinala. Acestea au in primul rand rolul de a masca agregatele prezente pe cupola tramvaiului, iar in Berna au reprezentat si un bun suport pentru reclame. Intrebarea este: de ce mare parte dintre vagoanele de culoare rosie nu au montate aceste panouri? Nu au fost trimise de catre elvetieni, ori este doar o neglijenta locala? In orice caz, pacat ca nu se acorda atentie detaliilor, asemenea vagonului 805, care a fost privat de capacele frontal si posterior din dreptul tampoanelor.
|
|
Sus |
|
|
|