Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Dum 26 Iul 2009 21:57:05 Titlul subiectului: |
114550 |
|
Nu conteaza daca iti pica capacul in timpul cursei, ci conteaza daca soferul tine la autobuzul lui si vrea sa aibe capace si sa arate frumos. In Constanta probabil ca si conducerea vrea ca aceste capace sa ramana pe rotile autobuzelor si spun eu ca e un lucru frumos ca un autobuz sa aibe capace la roti... nu ca in Braila, Galati, Ploiesti, Sibiu sau alte orase unde acestea sunt zburate din primele saptamani.
As mai vrea sa spun ca mereu cand am fost in Constanta am vazut autobuzele si troleibuzele RATC destul de bine intretinute... nu stiu cine contribuie la aspectul acestor autobuze care se prezinta destul de bine dar presupun ca si personalul le ingrijeste si au grija de ele.
Desi nu sunt asa de importante aceste capace, dau un aspect mai placut autobuzului, iar capacele de pe MAZ-uri nu au fost luate fiindca sunt din plastic si nu le pot valorifica la fier vechi...nu stiu la MAZ-urile 203 cat vor rezista fiindca sunt din fier si la un exemplar chiar am vazut la o roata unul lipsa.
_________________ SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A. |
|
Sus |
|
|
nicusor84
Data înscrierii: 29/Dec/2009 Ultima vizita: 16/Mai/2019 Mesaje: 3 Locație: Constanta
|
Trimis: Lun 28 Feb 2011 21:35:37 Titlul subiectului: |
140578 |
|
Se zvoneste ca o parte din autobuzele Maz livrate in prima serie, prin 2002, urmeaza a fi taiate, deoarece durata lor de "viata" este de 8 ani si aparent nu ar mai fi piese pentru motoarele de Renault, care am inteles ca sunt un amestec intre Renault si alte marci, bineinteles ce au fost mai ieftine la perioada respectiva.
Curioziatea mea e alta in schimb, daca taie cateva bucati, cu ce le vor inlocui? Tot cu Mazuri?
|
|
Sus |
|
|
Aditu
Data înscrierii: 19/Mar/2009 Ultima vizita: 09/Mai/2014 Mesaje: 34 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 01 Mar 2011 19:32:32 Titlul subiectului: |
140612 |
|
Cel mai probabil. Autobaza este plina de MAZ-uri trase pe dreapta.
Cat despre celalalte MAZ-uri, celor aflate pe liniile 2, 44 si 51 li se pregateste ceva 'frumos': MAZarea vrea sa scoata piatra cubica de pe portiunea Poarta2-Poarta1 (aflat in patrimoniul orasului) pentru ca autobuzele sa nu se mai dezmembreze la urcare si la coborare.D
Iar cateva din MAZ-urile vechi sunt mai ingrijite, ele avand soferi titulari. Restul sunt ...
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 01 Mar 2011 21:22:06 Titlul subiectului: |
140620 |
|
Proasta alegere a facut primarul Constantei cu autobuzele astea... Avem si noi la Galati astfel de bijuterii... MAZ-urile nu cad de la macadamul ala ci... fiindca asa au fost ele facute, sa cada cand ti-e lumea mai draga! Cunosc prea bine modelul 203 si stiu cat e de capricios... Daca 203-urile fac atata tam-tam, nici nu vreau sa ma gandesc la 103-uri...
Scoaterea macadamului e doar un pretext de imbogatire. Asta e clar... sunt unii care arunca bani grei pentru piatra cubica, prin urmare merge bine la vanzare si-ti face portofelul plin. Sa nu-mi spuneti ca toate MAZ-urile (sau macar un procent demn de luat in considerare) s-au defectat pe portiunea aia cu macadam. Doar un idiot ar putea crede asa ceva. Inca o dovada despre calitatea acestor autobuze...
Am sa dau si un mic exemplu, ce-i drept petrecut intr-un alt oras (partial off-topic): unul dintre traseele locale strabatea pentru cativa kilometri o zona destul de accidentata (gropi, piatra cubica, linii de tramvai...). E vorba de bd Traian din Galati si fosta linie 35, suplinita de autobuze pana la comasare. La inceput s-au bagat Rocar-uri pe acest traseu. Au rezistat fara probleme. Pe urma am bagat DAF-uri si mai apoi Isuzu-uri, Prestij-uri si Cobre. N-au avut nici ele probleme. Intr-un final, haide sa facem probe si cu MAZ-urile. Au cedat de la prima tura.
Problema vine de la masinile pe care le-am ales in slujba calatorilor si nu de infrastructura unui drum intrat in patrimoniu. Dar ce sa-i faci cand ne doare-n basca de istorie si valori, putinele care au mai ramas?!
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
StormChaser92
Data înscrierii: 15/Oct/2010 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 96
|
Trimis: Mar 01 Mar 2011 21:44:04 Titlul subiectului: |
140622 |
|
203-urile, părerea mea, o duc foarte bine în comparație cu restul. Au parte de șoferi decenți. 2 excepții care s-ar evidenția ar fi B 92 BVP ( sau B 93 ZJG, nu mai știu care exact, amândouă au reclama cu City Park Mall) care a primit un grilaj nou, nevopsit, in dreapta-spate, după ușa 3 și care are un fund de sticlă PET la comanda de acționare manuală a ușii 3 și B 91 MVP care scoate un zgomot asurzitor la propriu când accelerează. Bine-nțeles, toate mai au mici defecte, dar per total, se comportă ok. Pînă acum n-am auzit de / văzut vreun MAZ 203 care să fi avut probleme majore. Toate MAZ-urile 203 deservesc linia 40.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 02 Mar 2011 01:47:18 Titlul subiectului: |
140627 |
|
Modul de asamblare cat si colaborarea dintre belarusi si nemti a lasat mult de dorit... Un noroc, o scanteie, un rezultat ieftin care are "pretentia" de a dainui pentru cel putin opt ani... Nu depinde doar de soferi si mecanici, nu depinde doar de "acea suma" pe care o oferi pentru a-ti vedea masina mai repede activa in circuitul urban... Sunt elemente "clasice" care cedeaza si dau multa bataie de cap mecanicilor din autobaze... Cunosc noptile albe ale unor indivizi constiinciosi si ambitiosi sa repare "belele" pe care fruntasii n-au fost in stare sa le remedieze din asamblare... Si asta fiindca banul are la noi o putere de convingere mult mai mare decat responsabilitatea, acel "semn de exclamare launtrica" care nu-si gaseste ecoul necesar.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
Aditu
Data înscrierii: 19/Mar/2009 Ultima vizita: 09/Mai/2014 Mesaje: 34 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 26 Mai 2011 17:53:27 Titlul subiectului: |
143897 |
|
Bijuteria RATC-ului CT-84-YTC.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.59 kb |
Vizualizat: |
de 31732 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.47 kb |
Vizualizat: |
de 31732 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
239.98 kb |
Vizualizat: |
de 31732 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.74 kb |
Vizualizat: |
de 31732 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 14 Aug 2012 20:17:31 Titlul subiectului: |
158099 |
|
Iata niste poze cu zutobuzele Maz in anul 2012, unele din ele la 10 ani de la introducerea in circulatie. Majoritatea autobuzelor Maz 103 au ajuns in stare jalnica si foarte putine autobuze roz de acest fel mai ies la traseu, astfel ca pe unele linii s-a ajuns la intervale foarte mari de succedare. Autobuzele Maz 107 si 203, inca se tin destul de bine, insa la unele au inceput sa cada afisajele digitale.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
721.32 kb |
Vizualizat: |
de 31921 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
687.73 kb |
Vizualizat: |
de 31921 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
680.57 kb |
Vizualizat: |
de 31921 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
756.3 kb |
Vizualizat: |
de 31921 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
675.22 kb |
Vizualizat: |
de 31921 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
678.38 kb |
Vizualizat: |
de 31921 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
704.14 kb |
Vizualizat: |
de 31921 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
696.93 kb |
Vizualizat: |
de 31921 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
691.42 kb |
Vizualizat: |
de 31921 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
680.54 kb |
Vizualizat: |
de 31921 ori |
|
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Sep 2012 07:03:16 Titlul subiectului: |
159078 |
|
Pe masura ce am ocazia sa calatoresc cu transportul in comun din Constanta, adica cu MAZ-urile constat ca acestea sunt din ce in ce mai harbuite. Daca pe unele linii cum ar fi 40, frecventa este multumitoare, iar numarul de calatori ce foloseste acest mijoc de transport este ridicat, se vede ca autobuzele nu mai sunt la prima tinerete. O fi si problema mentenantei, nu am cunostinta in ce mod sunt ingrijite aceste autobuze, dar impresia generala este una dezamagitoare. E drept primarul Constantei are alte preocupari, cum ar fi in ce club sa mearga diseara si cu cate pitzipoance dupa el, dar este vina constantenilor care il voteaza.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 20 Aug 2013 08:17:29 Titlul subiectului: |
166524 |
|
Am vazut ieri un MAZ 103 verde (cu motor Renault -din seriile mai vechi) care avea aplicat un autocolant de marimea unei coli A4, in partea din fata a autobuzului, sus, langa caseta unde se introduce placa cu numarul traseului si ruta respectiva, iar pe acest autocolant era scris cu cifre mari si negre, pe fond alb, numarul "176" ( ?!?!). De asemenea, tot ieri, un MAZ 203 verde (din seria cea noua) care circula pe B-dul Mamaia pe traseul "40-Mamaia", avea autocolantul cu numarul "179" (??!!). Ce trebuie sa-ntelegem? Mai mult ca sigur ca s-a inceput atribuirea de numere de parc RATC. Dar de ce oare, din cele aprox. 20 de autobuze pe langa care am trecut ieri, doar cele doua mentionate mai sus, aveau autocolantele respective??? Merge asa de greu cu numerotarea? Este stiut faptul ca, de-a lungul anilor (2002 pana in prezent)a u fost aduse 195 de MAZ-uri (103-motor Renault, 103-motor Mercedes, 203 si 207) 10 supra-etajate Volvo, dar cu siguranta au mai disparut dintre ele. Sa vedem ce va fi si cu numerotarea asta !
|
|
Sus |
|
|
BadeaCartzan
Data înscrierii: 12/Iun/2010 Ultima vizita: 20/Ian/2019 Mesaje: 40 Locație: Constanta, Piata Badea Cartan
|
Trimis: Sâm 24 Aug 2013 23:38:33 Titlul subiectului: |
166647 |
|
Si eu am vazut astazi un autobuz MAZ 103 galben, pe linia 1, care avea aplicat un autocolant cu numarul 199. Si primul lucru la care m-am gandit a fost, exact, ca s-a inceput atribuirea de numere de parc autobuzelor. Ar mai fi de bun simt din partea RATC sa isi si inscriptioneze autobuzele cu sigla regiei, cum era inainte de 1989, ca circula prin oras de parca ar fi ale nimanui.
Pe linia 40M circula autobuze MAZ 203, iar pe 100M si 102M, autobuze MAZ 107. De la inceputul verii, pe linia 40M, am vazut doar 2 autobuze MAZ 103, dintre care unul cu motor Mercedes (culoare albastra, hidramata) si unul cu motor Renault (culoare galbena).
De asemenea, am vazut ca afisajul autobuzelor de pe liniile 102/102N a fost schimbat. Acum, nu se mai foloseste ''Depou Tramvaie'', ci ''Zona Industriala-Delfinariu-Pescarie'' si ''Zona Industriala-Faleza Nord''. Valabil si pentru 102M, care are afisajul ''Zona Industriala-Soveja-Delfinariu-Pescarie-Aqua Magic-Caraiman''. Decizie inteleapta, avand in vedere ca tramvaie in Constanta nu mai circula, iar sinele din depou au fost scoase si a fost turnat asfalt (asa era in februarie, cand am trecut ultima oara pe acolo). Oare ce se va intampla cu terenul?
_________________ Badea Cârțan-cel mândru că e român! |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 18 Sep 2013 22:09:31 Titlul subiectului: |
167253 |
|
Se pare ca iarasi s-au re-inmatriculat niste autobuze MAZ; cel putin MAZ-urile 107 (cele galbene cu doua osii in spate) aveau in iulie numere de Bucuresti:
http://ratc.stfp.net/?lot=13&dt2=1.8.13
iar in august aveau de Constanta, seria CT-10-xxx:
http://ratc.stfp.net/?lot=13&dt1=1.8.13
Poate sa ma ajute cineva cu corespondentele numere vechi - numere noi la aceste autobuze? Multumesc.
|
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 02/Iun/2024 Mesaje: 1345 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 18 Sep 2014 22:13:05 Titlul subiectului: |
174779 |
|
La începutul lunii septembrie am petrecut o săptâmână în Constanța, timp în care nu am întâlnit nici un Maz roz. Un singur autobuz revopsit în roșu amintea de lotul celor roz (foto 1). Cu toate acestea, în trei Maz-uri verzi (model 103) am observat urme de roz în zona garniturilor de la uși ori în partea superioară a caroseriei, semn că cel puțin o parte din vehiculele roz au devenit verzi (foto 2, 3, 4).
De asemenea, am circulat cu două autobuze (un Maz 203 și al doilea Maz 107) ce aveau tapițeria tuturor scaunelor înlocuită cu stofă bleumarin. Din păcate nu am poze.
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 30 Sep 2017 21:41:07 Titlul subiectului: |
191844 |
|
Majoritatea MAZ-urilor 107 nu mai aveau capace pe jante in timpul verii, dar la cateva s-au pus unele noi ulterior. Ma refer la capacele rotilor celei de-a doua osie, cea din mijloc.
In prezent, doar cateva MAZ-uri 107 mai au capace de plastic la roata din mijloc, iar din ce in ce mai multe MAZ-uri scurte, de asemenea, raman fara capace in spate. Deci la majoritatea autobuzelor se vede butucul, inscriptiont cu sigla "MAZ".
Unul din MAZ-urile lungi a fost tapetat rosu aproape in intregime.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.46 kb |
Vizualizat: |
de 21273 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 16 Oct 2017 07:31:50 Titlul subiectului: |
192052 |
|
Capacele nu prea se pun (si in America de Nord erau ilegale pana recent) pentru a face usoara inspectia (de mecanici, dar si de soferi unde este necesar legal) al uluilui puntii, dar si al prezoanelor. Una e doar sa te apleci si sa vezi ca totul e ok, si alta sa stau sa demontezi capace.
La Maz, capacele de fata au gauri pentru presoane asa ca nu e necesar sa la dai jos, dar la cele cu roti duble nu vezi. Probabil ca le-au dat jos si nu le-au mai pus. Lucru pe care il inteleg, ca fost sofer si ca fost mecanic.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 20 Oct 2017 22:26:36 Titlul subiectului: |
192104 |
|
Unul dintre MAZ-urile albastre a primit o reparatie si un nou strat de vopsea, tot albastru cu alb.
Arata ca nou, ca atunci cand circulau MAZ-uri 103 pe linia 100 (la cele albastre ma refer). Circula pe linia 3, de doua ori l-am vazut azi, avea capace noi aparent, vopsite alb (sau cel mai probabil cele vechi, ce erau deja, dar revopsite).
L-am prins pe respectivul MAZ intr-o poza putin tremurata. Se observa si afisajul electronic.
De asemenea, pe linia lui 43 mai circula un MAZ albastru care a suferit o reparatie la fel ca si cel din poza. Tot cu afisaj electronic, bineinteles. Mentionez asta deoarece MAZ-urile 103 nu au afisaj electronic, asa cum au 107 si 203.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.19 kb |
Vizualizat: |
de 20932 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 825 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 29 Iun 2018 23:22:34 Titlul subiectului: |
195535 |
|
Stie cineva cate autobuze functionale detine RATC?Oare dupa ce vor veni cele 104 Isuzu-uri,vor fi retrase toate MAZ-urile 103?Banuiesc ca MAZ-urile 107 si 203 inca mai sunt apte...in Galati deja s-au casat 2 MAZ-uri care au fost aduse in acelasi timp cu cele din Constanta.Dar mi se pare ca cele din Constanta arata mult mai bine...
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 24 Ian 2019 14:10:33 Titlul subiectului: |
198512 |
|
Pe liniile 100 și 100C, locul multor autobuze MAZ 107 a fost luat de autobuzele Isuzu Citiport. Am văzut că MAZ-urile 107 au început să intre pe liniile 51 și 51B.
Din păcate, nu am apucat să fac poze cu ele.
—-------------------
Am reușit să fac și poză
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.56 MB |
Vizualizat: |
de 17003 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Vatmanul constantean
Data înscrierii: 13/Oct/2018 Ultima vizita: 16/Iul/2020 Mesaje: 43
|
Trimis: Joi 24 Ian 2019 22:52:38 Titlul subiectului: |
198520 |
|
Da intr-adevăr, aproape ca nu mai exista MAZ 107 pe liniile 100. Dacă stăm să ne gândim, pana acum 10-11 ani pe liniile 100 si 100C circulau MAZ 103, oricum, eu cred ca au băgat Isuzu pe 100 pentru spațiul relativ mare de stat in picioare, similar Maz-urilor 107.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 25 Ian 2019 10:56:21 Titlul subiectului: |
198529 |
|
Totodata, MAZ 103 au inceput sa diapara... aproape complet. Sunt deja raritati pe strazile orasului.
MAZ 107 inca sunt bune. Parerea mea este ca mai pot circula inca 2-3 ani fara probleme. Mai ales pe liniile 100-102. Acolo este nevoie de autobuze mai mari, cel putin la orele de varf.
Iar MAZ 203, am vazut numai pe liniile 3 si 5-40. De cand au aparut cele noi.
|
|
Sus |
|
|
Vatmanul constantean
Data înscrierii: 13/Oct/2018 Ultima vizita: 16/Iul/2020 Mesaje: 43
|
Trimis: Vin 25 Ian 2019 13:17:50 Titlul subiectului: |
198539 |
|
Cred ca pana la vara vor retrage aproape toate 103-urile din circulație, si totuși, ar fi păcat sa le taie pe toate. Cu vreo 20-30 de bucăți mai bune s-ar putea (re)înființa lejer câteva linii preorasenesti, părerea mea.
N-au dispărut aproape toate, linia 44, spre exemplu are doar un Isuzu-CT 13 AXZ, in rest doar Maz-uri.
107-urile ar mai ține încă zece ani; sunt mai bine făcute decât modelul anterior.
Cred ca 203-urile vor migra pe alte linii... Pe 3 n-am văzut încă, dar pe linia 1 circula cel puțin un autobuz de acest tip.
|
|
Sus |
|
|
bancila83
Data înscrierii: 04/Apr/2018 Ultima vizita: 24/Feb/2022 Mesaje: 168 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 25 Ian 2019 13:21:32 Titlul subiectului: |
198540 |
|
Am mai văzut 103-uri pe liniile 2-43, 5-40, 44, 48, 51, 51B, 101C și 101M. Chiar acum sunt în unul dintre cele albastre, de pe linia 101C.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 25 Ian 2019 17:53:40 Titlul subiectului: |
198572 |
|
Corect, nu au disparut complet MAZ-urile 103. Dar, in comparatie cu luna decembrie, sunt cu mult mai putine pe strazile orasului.
Acum o saptamana, unul dintre ele era tractat de IK-4 rosu de interventie.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Feb 2019 12:45:51 Titlul subiectului: |
199144 |
|
Ce varsta au cele mai vechi MAZ-uri care inca mai circula in Constanta ?
Cam in ce stare tehnica sunt acestea ?
S-au dovedit autobuze fiabile, in timp ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 28 Feb 2019 08:14:46 Titlul subiectului: |
199171 |
|
Cele mai vechi sunt cele cateva MAZ-uri 103 care inca mai circulă, din perioada 2002-2005.
Maz 103 sunt, de asemenea, și cele mai epuizate autobuze.
Maz 107 circulă în continuare destul de multe la număr.
Acestea se prezintă binișor, foarte rar se mai strica vreunul la traseu.
Maz 203 sunt puține la număr și sunt in stare mai proastă decât Maz 107 (deși au cam aceeași vârstă), dar în stare mai bună decât Maz 103 (pentru că sunt mai noi).
Dintre MAZ-uri, cele mai fiabile s-au dovedit a fi MAZ-urile 107, apoi MAZ 103, iar modelul 203 este cel mai prost, din punctul meu de vedere.
Spun asta deoarece MAZ-urile 203 au 10 ani... Și au probleme pe care 103-urile nu le aveau când aveau aceeași vârstă.
|
|
Sus |
|
|
|