Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ieri la ei si azi la noi - Tramvaiele GT4
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 31, 32, 33  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Feb 2011 21:54:27    Titlul subiectului: 139635

317 si 320 in 2003, la putin timp dupa ce S2 si S3 s-au mutat dintr-un depou in altul:


317-320.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.42 kb
 Vizualizat:  de 19345 ori

317-320.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Feb 2011 22:00:11    Titlul subiectului: 139636

In acelasi context, 137:


137.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.64 kb
 Vizualizat:  de 19344 ori

137.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Feb 2011 22:20:12    Titlul subiectului: 139637

147, 308, 303, 129


147.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.92 kb
 Vizualizat:  de 19341 ori

147.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Feb 2011 22:25:32    Titlul subiectului: 139638

138, 137 (in spate), 129 (alaturi)


138.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.81 kb
 Vizualizat:  de 19338 ori

138.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Feb 2011 22:36:00    Titlul subiectului: 139640

143, Timisuri retrase din circulatie (in dreapta), Timisul modernizat 316, in paragina (in stanga), maturatoarea restaurata 2 (in spate)


143.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.04 kb
 Vizualizat:  de 19333 ori

143.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 07 Feb 2011 23:26:30    Titlul subiectului: 139644

125, 128 si GT5 357 (II), ex Augsburg 523, vagon care nu a circulat la Iasi, fiind utilizat pentru piese de schimb.


125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.82 kb
 Vizualizat:  de 19324 ori

125.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 19:14:57    Titlul subiectului: 139668

Tot 125:


125.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.97 kb
 Vizualizat:  de 19273 ori

125.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 19:20:22    Titlul subiectului: 139669

128:


128.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.89 kb
 Vizualizat:  de 19271 ori

128.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 19:40:37    Titlul subiectului: 139670

317, ST8 112, 320, 131, 308, 303


131.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.92 kb
 Vizualizat:  de 19266 ori

131.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 20:00:44    Titlul subiectului: 139671

ST7 103, GT4 142, 124:


142.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.81 kb
 Vizualizat:  de 19262 ori

142.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 08 Feb 2011 20:42:30    Titlul subiectului: 139674

146:


146.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.27 kb
 Vizualizat:  de 19255 ori

146.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 09 Mar 2011 00:44:49    Titlul subiectului: 140877

Din lotul Augsburg 2009, 108 a spart gheata, primind prima reclama mioritica:


IMG_3171.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.46 kb
 Vizualizat:  de 18777 ori

IMG_3171.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BOZO



Data înscrierii: 20/Ian/2010
Ultima vizita: 15/Apr/2016
Mesaje: 45
Locație: Bucuresti, Iasi, Viena

MesajTrimis: Joi 10 Mar 2011 21:38:41    Titlul subiectului: 140996

Una peste alta totusi GT 4 a devenit un simbol al orasului cum erau Tatrele pe vremuri si mi se pare ca se incadreaza foarte bine in peisajul Iasului; Bravo RATC-ului ca au reusit sa aiba o "flota" atat de uniforma, la o retea mare! Alte orase au doua-trei trasee si in total vreo 15 tramvaie de 20 de feluri...
_________________
http://www.urbanrail.net
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gavril



Data înscrierii: 05/Ian/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2022
Mesaje: 82
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Mar 2011 10:28:16    Titlul subiectului: 141089

Că tot mi-am amintit, tramvaiele astea au - nu toate - un fel de goarnă (arată ca un megafon de dimensiuni reduse) în partea superioară, cam în dreptul primei usi. Se folosea la ceva/ce rol are, de fapt?


137_197.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.72 kb
 Vizualizat:  de 18457 ori

137_197.jpg




Ultima modificare efectuată de către gavril la Lun 14 Mar 2011 10:34:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 14 Mar 2011 10:34:50    Titlul subiectului: 141090

Anunturi din partea vatmanului/sistemului catre calatorii din statii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 31 Iul 2011 19:04:19    Titlul subiectului: 146907

radub a scris:
310 - ex SSB (Stuttgart) 634, numar de fabrica 25747, livrat catre SSB la 26.08.1963 in cadrul seriei de livrare 3, tip Bopser, tip original 31.4, modificat in 1973 si incadrat la tipul 31.3b (vagon motor remorcat), retras din circulatie si livrat catre RATC Iasi in 1997.

Pentru cei care-si mai amintesc de faptul ca a fost "vedeta" primei serii de 10 vagoane GT4 venite la Iasi in 1997, datorita picturilor de pe intreaga jumatate galbena, iata si explicatia: in 1993 vagonul a fost pictat de copii cu ocazia Expozitiei Internationale de Peisagistica (IGA - Internationale Gartenbauausstellung) care are loc o data la 10 ani si care in 1993 s-a organizat la Stuttgart.

Intre timp a aparut pe DSO un material legat de IGA 1993 (click pentru a vedea despre ce e vorba).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 08:40:51    Titlul subiectului: 148461

Iasi, 1998 (sursa: Tramfan2011 on flickr):


6084558893_cc5a118389_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.64 kb
 Vizualizat:  de 18433 ori

6084558893_cc5a118389_b.jpg



6084561069_7e58b54825_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.66 kb
 Vizualizat:  de 18433 ori

6084561069_7e58b54825_b.jpg



6084562933_05b60a6aba_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.48 kb
 Vizualizat:  de 18433 ori

6084562933_05b60a6aba_b.jpg



6084563211_725d773645_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.68 kb
 Vizualizat:  de 18433 ori

6084563211_725d773645_b.jpg



6085108802_49c854b3a3_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.71 kb
 Vizualizat:  de 18433 ori

6085108802_49c854b3a3_b.jpg



6085110156_fb7055e585_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.29 kb
 Vizualizat:  de 18433 ori

6085110156_fb7055e585_b.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 08:42:02    Titlul subiectului: 148462

Aceeasi sursa, piesa de rezistenta in ce priveste vagoanele GT4:


6085107330_4b0b30b815_b.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.09 kb
 Vizualizat:  de 18432 ori

6085107330_4b0b30b815_b.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 11:31:23    Titlul subiectului: 148472

In imaginea 6085108802_49c854b3a3_b.jpg se vad clar si Saviemul cu numarul de parc 1 si V2A-ul 362.

In imaginea 6084561069_7e58b54825_b.jpg apare si Timisul 345.

In imaginea 6085107330_4b0b30b815_b.jpg apare utilitarul 0333 (327) - "Snoweagle".

In principiu se vede clar, dar, pentru orice eventualitate: in imaginea 6085110156_fb7055e585_b.jpg apare vagonul 308, evident, cu reclama din Stuttgart.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 12 Sep 2011 12:02:48    Titlul subiectului: 148474

In imaginile de mai sus se observa in fata-dreapta sigla si sloganul (meet friends!) celui de-al 52-lea congres UITP, desfasurat la Stuttgart in 1997.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dey1986



Data înscrierii: 06/Iun/2011
Ultima vizita: 20/Mai/2024
Mesaje: 33
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Oct 2011 17:54:29    Titlul subiectului: 149752

Cate au fost casate pana in prezent?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Oct 2011 18:29:53    Titlul subiectului: 149756

Vagonul 330, implicat in accidentul de la National, din 22 martie 2006, taiat de tot la sfarsitul acelui an. Vagonul 415, accidentat pe 11 aprilie 2008, in Podu Ros, de catre MAZ-ul 40, fizic inca mai exista sub forma unei simple carcase. Toate celelalte exista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2012 16:47:29    Titlul subiectului: 152673

Un film realizat pe linia 15 din Stuttgart, catre Stammheim, in octombrie 2007, la despartirea de fostul sediu al Muzeului tramvaielor din zona Zuffenhausen, cu doua luni inainte de "marea despartire" de tramvaiele GT4:

http://www.youtube.com/watch?v=w3mQmmARXOU

In prezent, locul tramvaielor in acea zona a fost luat de vagoanele de stadtbahn, la sfarsitul anului trecut fiind finalizat si dat in exploatare tronsonul catre Stammheim al liniei U15.

Iesenii care se bat cu pumnii in piept urland cat de jalnice sunt tramvaiele pe care le au la dispozitie sa priveasca imaginile si sa-si aminteasca (sau sa vada pentru prima data, dupa caz) cum aratau aceste tramvaie acum 4 ani, cu 3 luni inainte de a pleca spre Iasi. Sa priveasca apoi la ele astazi, in Iasi, si sa se intrebe cum de au fost in stare concetatenii lor sa le aduca in starea actuala, deranjanta pentru cei care stiu sa pastreze un lucru si vor sa calatoreasca in conditii civilizate. Calatori cu educatie precara, soferi inconstienti care, rand pe rand, au pocnit - si nu doar o singura data - absolut toate tramvaiele aduse intre 2007 si 2009, totul combinat cu imposibilitatea de a aduce vagoanele deteriorate la starea initiala din cauza lipsurilor de tot felul, iata amestecul exploziv care va face pe unii sa fiti nemultumiti de vehiculele de transport public din Iasi in care urcati. Retineti si meditati: intre 2007 si 2010 au ajuns la Iasi 69 de tramvaie, toate fiind in stare foarte buna cand au ajuns aici (la fel ca vagoanele din film si banuiesc ca alea arata suficient de civilizat pentru romani cat erau si pentru nemti). Vai de tramvaiul ala de la Pascani, vai de tramvaiele noi care vor fi cumparate in anii urmatori, vai de ele ce soarta le asteapta, ce dezastru pe foarte multi bani va fi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Iun/2024
Mesaje: 8730
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2012 17:52:03    Titlul subiectului: 152674

In alta ordine de idei, din nou apare diferenta de mentalitate: in Stammheim au fost facute exproprieri si au fost sacrificate cladiri pentru a se putea construi in bune conditii linia de stadtbahn, in timp ce la noi linia de tramvai de pe Splai Bahlui reprezinta un junghi in calea construirii unei autostrazi intre Podu de Piatra si Podu Ros si nu-si poate gasi locul printre turmele de masini pe care le viseaza unii revarsandu-se in sens unic catre Podu Ros.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2012 21:03:03    Titlul subiectului: 152690

Nu pot sa inteleg de ce nu am deschis acest topic cu mult inainte. Acesa categorii de tramvaie trebuie sa fie una apropiata mie si ma bucur ca in afara de orasul romanesc unde am crescut eu, Arad, mai sunt si altele care sa aiba parte de aceste tramvaie in asigurarea unui mijloc de trasport in comun.

Ce pot sa spun? Fiecare fotografie e minunata, multumesc pentru ca le-ati impartasit cu noi sau ca ne-ati aratat calea de a le vizualiza. In alta ordine de idei, nu inteleg de ce a trebuit sa fie vopsite (si nu doar la Iasi, si la Arad) complet unele vagoane GT4 din Stuttgart - consider ca acestea ar fi trebuit sa fi ramas vesnic/sa le fi macar refacute schema clasica "Galben - negru" care ne face sa ne gandim mai ales la acest tip de tramvaie. Pe de alta parte, nu inteleg de ce la Iasi au fost numerotate din nou vagoanele -si la unele vagoane care inca nu erau revopsite de putea observa atat numarul anterior dar si cel actual trecute pe acesta; ma intreb care numar de vagon era trecut deasupra la cabina vagonului vatmanului? tind sa cred ca a ramas cel anterior dar as aprecia negresit confirmarea. Nu a fost mi-a placut deloc ideea dar nici macar nu pot intelege de ce a fost nevoie de acest lucru pentru ca la Arad, spre exemplu, fiecare vagon si-a pastrat pur si simplu numarul de vagon original.

As avea insa o intrebare legata de modul de circulatie a acestora - circula doar solo sau si in cuplu de doua sau mai multe vagone negresit? Multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 31, 32, 33  Următoare
Pagina 10 din 33

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community