Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 07 Feb 2011 21:54:27 Titlul subiectului: |
139635 |
|
317 si 320 in 2003, la putin timp dupa ce S2 si S3 s-au mutat dintr-un depou in altul:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.42 kb |
Vizualizat: |
de 19345 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 07 Feb 2011 22:00:11 Titlul subiectului: |
139636 |
|
In acelasi context, 137:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.64 kb |
Vizualizat: |
de 19344 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 07 Feb 2011 22:20:12 Titlul subiectului: |
139637 |
|
147, 308, 303, 129
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.92 kb |
Vizualizat: |
de 19341 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 07 Feb 2011 22:25:32 Titlul subiectului: |
139638 |
|
138, 137 (in spate), 129 (alaturi)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.81 kb |
Vizualizat: |
de 19338 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 07 Feb 2011 22:36:00 Titlul subiectului: |
139640 |
|
143, Timisuri retrase din circulatie (in dreapta), Timisul modernizat 316, in paragina (in stanga), maturatoarea restaurata 2 (in spate)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.04 kb |
Vizualizat: |
de 19333 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 07 Feb 2011 23:26:30 Titlul subiectului: |
139644 |
|
125, 128 si GT5 357 (II), ex Augsburg 523, vagon care nu a circulat la Iasi, fiind utilizat pentru piese de schimb.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.82 kb |
Vizualizat: |
de 19324 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 08 Feb 2011 19:14:57 Titlul subiectului: |
139668 |
|
Tot 125:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.97 kb |
Vizualizat: |
de 19273 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 08 Feb 2011 19:20:22 Titlul subiectului: |
139669 |
|
128:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.89 kb |
Vizualizat: |
de 19271 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 08 Feb 2011 19:40:37 Titlul subiectului: |
139670 |
|
317, ST8 112, 320, 131, 308, 303
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.92 kb |
Vizualizat: |
de 19266 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 08 Feb 2011 20:00:44 Titlul subiectului: |
139671 |
|
ST7 103, GT4 142, 124:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.81 kb |
Vizualizat: |
de 19262 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 08 Feb 2011 20:42:30 Titlul subiectului: |
139674 |
|
146:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.27 kb |
Vizualizat: |
de 19255 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 09 Mar 2011 00:44:49 Titlul subiectului: |
140877 |
|
Din lotul Augsburg 2009, 108 a spart gheata, primind prima reclama mioritica:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.46 kb |
Vizualizat: |
de 18777 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BOZO
Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
Trimis: Joi 10 Mar 2011 21:38:41 Titlul subiectului: |
140996 |
|
Una peste alta totusi GT 4 a devenit un simbol al orasului cum erau Tatrele pe vremuri si mi se pare ca se incadreaza foarte bine in peisajul Iasului; Bravo RATC-ului ca au reusit sa aiba o "flota" atat de uniforma, la o retea mare! Alte orase au doua-trei trasee si in total vreo 15 tramvaie de 20 de feluri...
_________________ http://www.urbanrail.net |
|
Sus |
|
|
gavril
Data înscrierii: 05/Ian/2011 Ultima vizita: 12/Apr/2022 Mesaje: 82 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 14 Mar 2011 10:28:16 Titlul subiectului: |
141089 |
|
Că tot mi-am amintit, tramvaiele astea au - nu toate - un fel de goarnă (arată ca un megafon de dimensiuni reduse) în partea superioară, cam în dreptul primei usi. Se folosea la ceva/ce rol are, de fapt?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.72 kb |
Vizualizat: |
de 18457 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către gavril la Lun 14 Mar 2011 10:34:54, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 14 Mar 2011 10:34:50 Titlul subiectului: |
141090 |
|
Anunturi din partea vatmanului/sistemului catre calatorii din statii.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 31 Iul 2011 19:04:19 Titlul subiectului: |
146907 |
|
radub a scris: | 310 - ex SSB (Stuttgart) 634, numar de fabrica 25747, livrat catre SSB la 26.08.1963 in cadrul seriei de livrare 3, tip Bopser, tip original 31.4, modificat in 1973 si incadrat la tipul 31.3b (vagon motor remorcat), retras din circulatie si livrat catre RATC Iasi in 1997.
Pentru cei care-si mai amintesc de faptul ca a fost "vedeta" primei serii de 10 vagoane GT4 venite la Iasi in 1997, datorita picturilor de pe intreaga jumatate galbena, iata si explicatia: in 1993 vagonul a fost pictat de copii cu ocazia Expozitiei Internationale de Peisagistica (IGA - Internationale Gartenbauausstellung) care are loc o data la 10 ani si care in 1993 s-a organizat la Stuttgart. |
Intre timp a aparut pe DSO un material legat de IGA 1993 (click pentru a vedea despre ce e vorba).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 12 Sep 2011 08:40:51 Titlul subiectului: |
148461 |
|
Iasi, 1998 (sursa: Tramfan2011 on flickr):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.64 kb |
Vizualizat: |
de 18433 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.66 kb |
Vizualizat: |
de 18433 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.48 kb |
Vizualizat: |
de 18433 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
136.68 kb |
Vizualizat: |
de 18433 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.71 kb |
Vizualizat: |
de 18433 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.29 kb |
Vizualizat: |
de 18433 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 12 Sep 2011 08:42:02 Titlul subiectului: |
148462 |
|
Aceeasi sursa, piesa de rezistenta in ce priveste vagoanele GT4:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.09 kb |
Vizualizat: |
de 18432 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 12 Sep 2011 11:31:23 Titlul subiectului: |
148472 |
|
In imaginea 6085108802_49c854b3a3_b.jpg se vad clar si Saviemul cu numarul de parc 1 si V2A-ul 362.
In imaginea 6084561069_7e58b54825_b.jpg apare si Timisul 345.
In imaginea 6085107330_4b0b30b815_b.jpg apare utilitarul 0333 (327) - "Snoweagle".
In principiu se vede clar, dar, pentru orice eventualitate: in imaginea 6085110156_fb7055e585_b.jpg apare vagonul 308, evident, cu reclama din Stuttgart.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 12 Sep 2011 12:02:48 Titlul subiectului: |
148474 |
|
In imaginile de mai sus se observa in fata-dreapta sigla si sloganul (meet friends!) celui de-al 52-lea congres UITP, desfasurat la Stuttgart in 1997.
|
|
Sus |
|
|
dey1986
Data înscrierii: 06/Iun/2011 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 33 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 20 Oct 2011 17:54:29 Titlul subiectului: |
149752 |
|
Cate au fost casate pana in prezent?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 20 Oct 2011 18:29:53 Titlul subiectului: |
149756 |
|
Vagonul 330, implicat in accidentul de la National, din 22 martie 2006, taiat de tot la sfarsitul acelui an. Vagonul 415, accidentat pe 11 aprilie 2008, in Podu Ros, de catre MAZ-ul 40, fizic inca mai exista sub forma unei simple carcase. Toate celelalte exista.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 03 Feb 2012 16:47:29 Titlul subiectului: |
152673 |
|
Un film realizat pe linia 15 din Stuttgart, catre Stammheim, in octombrie 2007, la despartirea de fostul sediu al Muzeului tramvaielor din zona Zuffenhausen, cu doua luni inainte de "marea despartire" de tramvaiele GT4:
http://www.youtube.com/watch?v=w3mQmmARXOU
In prezent, locul tramvaielor in acea zona a fost luat de vagoanele de stadtbahn, la sfarsitul anului trecut fiind finalizat si dat in exploatare tronsonul catre Stammheim al liniei U15.
Iesenii care se bat cu pumnii in piept urland cat de jalnice sunt tramvaiele pe care le au la dispozitie sa priveasca imaginile si sa-si aminteasca (sau sa vada pentru prima data, dupa caz) cum aratau aceste tramvaie acum 4 ani, cu 3 luni inainte de a pleca spre Iasi. Sa priveasca apoi la ele astazi, in Iasi, si sa se intrebe cum de au fost in stare concetatenii lor sa le aduca in starea actuala, deranjanta pentru cei care stiu sa pastreze un lucru si vor sa calatoreasca in conditii civilizate. Calatori cu educatie precara, soferi inconstienti care, rand pe rand, au pocnit - si nu doar o singura data - absolut toate tramvaiele aduse intre 2007 si 2009, totul combinat cu imposibilitatea de a aduce vagoanele deteriorate la starea initiala din cauza lipsurilor de tot felul, iata amestecul exploziv care va face pe unii sa fiti nemultumiti de vehiculele de transport public din Iasi in care urcati. Retineti si meditati: intre 2007 si 2010 au ajuns la Iasi 69 de tramvaie, toate fiind in stare foarte buna cand au ajuns aici (la fel ca vagoanele din film si banuiesc ca alea arata suficient de civilizat pentru romani cat erau si pentru nemti). Vai de tramvaiul ala de la Pascani, vai de tramvaiele noi care vor fi cumparate in anii urmatori, vai de ele ce soarta le asteapta, ce dezastru pe foarte multi bani va fi...
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 03 Feb 2012 17:52:03 Titlul subiectului: |
152674 |
|
In alta ordine de idei, din nou apare diferenta de mentalitate: in Stammheim au fost facute exproprieri si au fost sacrificate cladiri pentru a se putea construi in bune conditii linia de stadtbahn, in timp ce la noi linia de tramvai de pe Splai Bahlui reprezinta un junghi in calea construirii unei autostrazi intre Podu de Piatra si Podu Ros si nu-si poate gasi locul printre turmele de masini pe care le viseaza unii revarsandu-se in sens unic catre Podu Ros.
|
|
Sus |
|
|
Alexandra2
Data înscrierii: 07/Iul/2007 Ultima vizita: 06/Mai/2015 Mesaje: 408 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Vin 03 Feb 2012 21:03:03 Titlul subiectului: |
152690 |
|
Nu pot sa inteleg de ce nu am deschis acest topic cu mult inainte. Acesa categorii de tramvaie trebuie sa fie una apropiata mie si ma bucur ca in afara de orasul romanesc unde am crescut eu, Arad, mai sunt si altele care sa aiba parte de aceste tramvaie in asigurarea unui mijloc de trasport in comun.
Ce pot sa spun? Fiecare fotografie e minunata, multumesc pentru ca le-ati impartasit cu noi sau ca ne-ati aratat calea de a le vizualiza. In alta ordine de idei, nu inteleg de ce a trebuit sa fie vopsite (si nu doar la Iasi, si la Arad) complet unele vagoane GT4 din Stuttgart - consider ca acestea ar fi trebuit sa fi ramas vesnic/sa le fi macar refacute schema clasica "Galben - negru" care ne face sa ne gandim mai ales la acest tip de tramvaie. Pe de alta parte, nu inteleg de ce la Iasi au fost numerotate din nou vagoanele -si la unele vagoane care inca nu erau revopsite de putea observa atat numarul anterior dar si cel actual trecute pe acesta; ma intreb care numar de vagon era trecut deasupra la cabina vagonului vatmanului? tind sa cred ca a ramas cel anterior dar as aprecia negresit confirmarea. Nu a fost mi-a placut deloc ideea dar nici macar nu pot intelege de ce a fost nevoie de acest lucru pentru ca la Arad, spre exemplu, fiecare vagon si-a pastrat pur si simplu numarul de vagon original.
As avea insa o intrebare legata de modul de circulatie a acestora - circula doar solo sau si in cuplu de doua sau mai multe vagone negresit? Multumesc!
|
|
Sus |
|
|
|