Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 23 Sep 2011 11:19:51 Titlul subiectului: OTL: 4 garnituri tramvai second hand tip T4D cu remorca B4D |
148908 |
|
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=397674
"Autoritate contractanta
Oradea Transport Local SA
Cod de identificare fiscala: RO63483
Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea
Telefon: 0259423245
Fax: 0259426010
E-Mail: secretariat@otlra.ro, achizitii@otlra.ro
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de Furnizare Tramvaie Second Hand
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34622100-4 - Vagoane de tramvai (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare 4 garnituri tramvaie second hand: vagon tip T4D cu remorca tip B4D
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.09.2011 16:26
Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, str. Atelierelor nr. 12, judetul Bihor
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, str. Atelierelor nr. 12, judetul Bihor
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Valoare estimata: 255,000 RON
Criterii de calificare:
Ofertantul nu trebuie sa se încadreze la prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006. Se solicita prezentarea de: certificate privind achitarea impozitelor la bugetul local si cel consolidat, certificat constatator ORC.
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
de pe SEAP
Garantie de participare 1.200 euro sau echivalent lei la curs BNR din ziua constituirii "
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
Documentatie Atribuire OTL TRAMVAIE SECOND HAND 2011.pdf |
Mărime fișier: |
390 kb |
Descărcat: |
de 608 ori |
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 27 Sep 2011 20:41:56 Titlul subiectului: |
149028 |
|
Oferta facuta parca special pentru Magdeburg...nu cred ca Dresda se incadreaza, mai ales la capitolul remorci..
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
wisler
Data înscrierii: 12/Dec/2008 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 10 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 26 Noi 2011 15:27:24 Titlul subiectului: |
150543 |
|
"Tramvaie noi la second hand
Dupa ce timp de trei ani s-au plimbat cu tramvaie de doua milioane de euro bucata, oradenii se intorc la garniturile uzate, refuzate de nemti. Pentru ca nu isi mai permit sa faca un imprumut ca sa cumpere tramvaie noi, autoritatile vor sa le inlocuiasca pe cele care au peste 40 de ani cu altele mai tinere si ceva mai intretinute. Asa ca anul viitor, in Oradea vor ajunge patru garnituri "la mana a doua" din Germania."
http://www.oradea.net/tramvaie-noi-la-second-hand-r-8180.html
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 27 Apr 2012 07:13:43 Titlul subiectului: |
155371 |
|
Ieri au sosit 6 din cele 8 vagoane T4D si B4D care s-au licitat anul trecut.
La aceasta achizitie am contribuit cu un mic ajutor si eu si un prieten de al meu din Naumburg, deoarece eu i-am amintit ca OTL doreste sa cumpere tramvaie, iar el stia de aceste tramvaie stationate in portul din Brandenburg fiind achizitionate de o firma intermediara de la MVB (firma de transport din Magdeburg) si le-a pozat, a vorbit cu persoana de contact de la acea firma. Si totusi sunt dezamagit, pentru ca fata de pozele din septembrie, la 5 din cele 6 vagoane le lipsesc stopurile. Ma intreb, oare nemtii ce fac cu stopurile de la tramvai? Si le pun pe remorci, ca ei nu au carute?
Vagoanele achizitionate sunt: T4D: 1198, 1211, 1212, 1235, B4D: 2135, 2136, 2137, 2138. In septembrie mai era si vagonul remorca 2122, dar poate intre timp a fost vandut.
Ieri au sosit toate cele 4 vagoane remorca si doua vagoane motor 1212, 1235.
Pacat ca "artistii urbani" si-au gasit suportul ideal pe ele pentru creatiile lor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
181.27 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
213.1 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.74 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
218.85 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
209.8 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.6 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
235.63 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
222.87 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.7 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
Descriere: |
Cele 6 vagoane in ordeine de la stanga la dreapta 1212, 2136, 1235, 2135, 2138, 2137 |
|
Mărime fișier: |
122.14 kb |
Vizualizat: |
de 30968 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Vin 27 Apr 2012 12:00:03 Titlul subiectului: |
155378 |
|
Sunt frumoase, avand in vedere ca sunt TATRE, dar sunt sigur ca inainte de a fi puse in circulatie vor trebui vopsite pentru ca sunt dezastruoase.
Pacat ca si-au batut joc de ele.
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 27 Apr 2012 22:49:30 Titlul subiectului: |
155391 |
|
Stopurile sunt in interior..au fost luate pe perioada transportului..
Un alt detaliu: usile remorcilor...unele sunt modernizate?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 29 Apr 2012 11:10:57 Titlul subiectului: |
155424 |
|
bogdan a scris: | usile remorcilor...unele sunt modernizate? | Da, toate cele 4 vagoane remorca au fost modernizate in 1992, totusi 2136 are usi originale, dar geamuri modernizate si interior modernizat cu scaune mari si tapitate cu plus ca 111 (ex 2110), 120 (ex. 2139).
Vagonul motor 1235 a fost si el modernizat in 1992 si a fost unicat, deoarece a fost o incercare de modernizare mai profunda, (nu doar a caroseriei) fiind dotat cu convertizor static (ascuns, nu ca la vagoanele din Dresden) si doua ventilatoare de racire a acceleratorului si motoarelor.
Cat despre schimbarile ce se vor face in parcul actual unele lucruri deja am aflat de la Timiiar altele as indrazni sa speculez.
Vagoanele 5-105 si 21-121 sunt retrase inca din 2011 din circulatie S-a zis ca si 8-108 este vizat, dar mai circula, si 24-124 are probleme frecvente si iese rar la strada. Vagoanele motor 8 si 21 vor inlocui actialele pluguri 43 si 44. Unul din vagoanele motor sosite va primi vagonul remorca 105. Vagoanele motor 5 si 24 iar vagoanele remorca 108. 121, 122 vor fi casate si ma tem ca si 117.
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 29 Apr 2012 14:05:52 Titlul subiectului: |
155432 |
|
De ce nu se cupleaza cele 8 vagoane intre ele de ex: 1235+2135, 1212+2136, 1211+2137 si 1198+2138.
T4D 1211 si 1198 sunt vopsite crem cu dunga verde?
|
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 29 Apr 2012 17:23:19 Titlul subiectului: |
155433 |
|
Se pare ca patru din aceste vagoane vor fi cuplate intre ele. E vorba de cele ce vor inlocui garniturile 8+108 si 21+121. Vagonul 117 e parca cel mai vechi pe care il detinem. De altfel, remorcile ce vor fi casate au fost aduse in anii '90, parca, nu ? Astfel, ar ramane doar 118 din acea serie.
Pe langa vagoanele mentionate, vor fi, presupun, taiate si cele doua pluguri existente.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 29 Apr 2012 20:16:13 Titlul subiectului: |
155440 |
|
Remorcile au fost retrase in anul 2008, iar vagoanele motor in 2010.
Este adevarat exista si remorca 2122, insa apare ca fiind inca in propietatea unei firme din Brandenburg.
Asa ca..panditi depoul ...s-ar putea sa soseasca si ea!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 29 Apr 2012 23:21:29 Titlul subiectului: |
155442 |
|
marius2 a scris: | De ce nu se cupleaza cele 8 vagoane intre ele...! | Vagoanele motor 5 si 24 sunt pe duca, 5 a fost oprit definitiv, 24 iese din cand in cand, dar mai mult sta defect in depou. 21-121 a fost retras si el de anul trecut, deci va fi inlocuit. 8-108 a fost vorba ca se va retrage de la strada, dar si azi l-am vazut circculand. Este nevoie si de inlocuirea vagoanelor cu plug de zapada, deci 2 vagoane motor vizate pentru retragere vor scapa pentru inca 5-6 ani.
Vagoanele remorca 108, 117, 118, 121, 122 circula la Oradea din 1994. Fiind si vagoane vechi, au ajuns la limita lor, e nevoie de retragerea si inlocuirea lor. Cand un vagon scade sub pragul rentabilitatii, adica prin natura defectiunii implica costuri foarte mari sau gradul de fiabilitate este deja foarte scazut cu mai multe zile inctive decat active sau daca degradarea starii vagonului incalca normele de siguranta in circulatie (sasiu degradat etc.) atunci se impune retragerea de la strada.
bogdan a scris: | ...2122...s-ar putea sa soseasca si ea! | Precis nu, licitatia a fost lansata si castigata pentru 4 vagoane motor si 4 vagoane remorca.
|
|
Sus |
|
|
darius_somolan
Data înscrierii: 15/Dec/2009 Ultima vizita: 31/Mar/2024 Mesaje: 73 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 30 Apr 2012 21:31:41 Titlul subiectului: |
155448 |
|
In pozele de mai sus, mai ales in cea cu toate vagoanele pozate, vagoanele motor sunt cu usile intr-o parte, iar remorcile sunt in cealalta parte.De ce?Cand le-au descarcat asa au dorit sa le puna?
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Mar 01 Mai 2012 19:59:01 Titlul subiectului: |
155456 |
|
Cand vor fi revopsite se va pastra schema de culori din Magdeburg?
Oricum felicitari pentru aceste tramvaie!!! Mi-as dori ca si in Arad sa duca Tatre modernizate din Halle.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 02 Mai 2012 00:29:37 Titlul subiectului: |
155458 |
|
darius_somolan a scris: | In pozele de mai sus, mai ales in cea cu toate vagoanele pozate, vagoanele motor sunt cu usile intr-o parte, iar remorcile sunt in cealalta parte.De ce?Cand le-au descarcat asa au dorit sa le puna? |
Vagoanele motor sunt "invers" puse pe linie, cu toate ca le-au descarcat cu macaraua. Dar de pe acea linie unde stau vagoanele, se intra exact pe linia de intrare in depou si urmand traseul indicat cu rosu pe schita anexata se poate intoarce orice vagon fara sa fie nevoie sa-l ridice cu macaraua (schita nu este in cel mai mic detaliu fidela realitatii).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
12.79 kb |
Vizualizat: |
de 30522 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 02 Mai 2012 18:54:25 Titlul subiectului: |
155472 |
|
arnold 1165 a scris: | Sunt frumoase, avand in vedere ca sunt TATRE, dar sunt sigur ca inainte de a fi puse in circulatie vor trebui vopsite pentru ca sunt dezastruoase.
Pacat ca si-au batut joc de ele. | Vagoanele acestea impreuna cu alte Tatre T4D din Magdeburg si Dresda au fost retrase in anul 2010. Cateva vagoane, surori cu acestea au ajuns la Dnepopetrovsk, in Ucraina.
Restul au ramas in portul Brandenburg, pentru a fi vandute.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
arnold 1165
Data înscrierii: 19/Sep/2006 Ultima vizita: 01/Iul/2014 Mesaje: 134 Locație: Arad
|
Trimis: Mie 02 Mai 2012 20:11:45 Titlul subiectului: |
155473 |
|
Nu inteleg de ce le-au tinut in port si nu le-au tinut in depou frumos pana la vanzare,asta ca sa nu fie vandalizate. Era de asteptat sa "sara" cineva pe ele.
Si la Arad cand au mai vennit tramvaie au fost mazgalite cu graffitti, dar nici chiar asa.
_________________ SCOOTER ESTE CEL MAI TARE |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 02 Mai 2012 20:11:57 Titlul subiectului: |
155474 |
|
Vagonul motor 1235 deja este in hala. Odata cu el au fost duse in hala 21-121 si plugul 43, din cate am intuit 21 va prelua locul lui 43, adica va fi transformat in plug.
Vagonul 43 va fi casat si remorca 121 la fel.
Deci a inceput procesul de casare si inlocuire.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 02 Mai 2012 20:14:27 Titlul subiectului: |
155475 |
|
Tramvaiele respective nu mai aveau nici o legatura cu MVB, care le-a vandut unui intermediar. Respectivul intermediar le-a tinut unde a crezut el de cuviinta. E foarte simplu.
|
|
Sus |
|
|
wisler
Data înscrierii: 12/Dec/2008 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 10 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 03 Mai 2012 13:50:16 Titlul subiectului: |
155484 |
|
Azi au sosit si restul vagoanelor.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 06 Mai 2012 08:51:12 Titlul subiectului: |
155534 |
|
bogdan a scris: | ...2122... s-ar putea sa soseasca si ea! | Bogdane, asa sa castigi la lotto... Se pare ca totusi au cumparat toate vagoanele remorca, deoarece a venit vagonul motor 1198 si remorca 2122!
Oare va veni si vagonul motor 1211?
- 124 (pe boghiuri cu frana hidraulica) va mosteni boghiurile mecanice ale lui 121 si probabil va fi legat dupa 1212 (oare 24 va fi noul plug 44?)
- 43 este dezmembrat R.I.P.
- 1235+2137 va fi noul 21'''+121''
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.14 kb |
Vizualizat: |
de 30296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
206.12 kb |
Vizualizat: |
de 30296 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.17 kb |
Vizualizat: |
de 30296 ori |
|
Descriere: |
#43 Winterdienst ATw ex 35'' ATw ex 1153 ex MVB 1153 schrott |
|
Mărime fișier: |
210.24 kb |
Vizualizat: |
de 30296 ori |
|
Descriere: |
ex MVB 1235+2137 (next 21'''+121'') |
|
Mărime fișier: |
200.87 kb |
Vizualizat: |
de 30294 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
marius2
Data înscrierii: 06/Mar/2006 Ultima vizita: 29/Ian/2021 Mesaje: 381 Locație: Arad
|
Trimis: Dum 06 Mai 2012 13:39:52 Titlul subiectului: |
155539 |
|
Tramvaie Tatra T6A2M/B6A2M din Berlin de ce nu se achizitioneaza?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 06 Mai 2012 16:09:47 Titlul subiectului: |
155542 |
|
marius2 a scris: | Tramvaie Tatra T6A2M/B6A2M din Berlin de ce nu se achizitioneaza? | Tocmai pentru ca nu s-au adus nici KT4DT-M-uri si nu se vor aduce nici T4D-MT-uri. Ce este comun in aceste vagoane? Sistemul de control prin tiristori, sensibil la intemperii, la variatiile de tensiune, nu mai gasesti piese la el, daca nici macar T4D-MS-ul nu a fost agreat de specialistii de la OTL care totusi are un sistem de generatia TV8, e evident ca unul mai vechi TV3 (la T6A2M) e si mai rau...
|
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 06 Mai 2012 18:06:53 Titlul subiectului: |
155543 |
|
Asta inseamna ca vor fi si alte modificari in parcul de tramvaie, pe langa cele anuntate? Poate, cine stie, va fi scos si 18+118, ultimul vagon contemporan cu Timisurile.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 06 Mai 2012 18:26:12 Titlul subiectului: |
155544 |
|
zsizsi a scris: | Tocmai pentru ca nu s-au adus nici KT4DT-M-uri si nu se vor aduce nici T4D-MT-uri. Ce este comun in aceste vagoane? Sistemul de control prin tiristori, sensibil la intemperii, la variatiile de tensiune, nu mai gasesti piese la el, daca nici macar T4D-MS-ul nu a fost agreat de specialistii de la OTL care totusi are un sistem de generatia TV8, e evident ca unul mai vechi TV3 (la T6A2M) e si mai rau... | Eu le-am tot zis in diverse locuri pe forum ca achizitiile astea nu se fac uitandu-te pe diverse site-uri ale pasionatilor ca sa vezi care oras mai scoate din circulatie tramvaie si ca este foarte important de stiut ce te asteapta cu vehiculele pe care le cumperi dupa ce le pui in circulatie. Dar ei nu vor sa inteleaga. Tocim tastele de pomana explicand...
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 08 Mai 2012 21:41:31 Titlul subiectului: |
155576 |
|
Ieri caroseria plugului 43 a ajuns in "curtea de gunoi" (junkyard).
Azi vagonul remorca 121 a ajuns tot acolo.
Noua garnitura 21-121 a foat pe traseu (nu am vazut-o, doar am fost informat)
Vagonul motor 1198 si remorca 2136 sunt in hala.
Vagonul motor 24 este la fel in hala (cred ca pentru dezmembrare).
Va veni si vagonul motor 1211 (probabil joi dimineata, ca deobicei..)
Garnitura 8-108 cu toate ca circula inca..., va fi casat.
Motivul: starea deplorabila a caroseriei (rugina)
Vagoanele sosite acum desi sunt de aceeasi varsta cu cateva vagoane sosite in 2002, sunt in stare mult mai buna, pentru ca aceste vagoane au trecut intre timp printr-un RK, insa la noi se fac doar RT si RC. Sper ca acum intelegeti de ce rezista in medie doar 12-14 ani vagoanele la noi. Totusi vagoanele remorca rezista cu 5-8 ani mai mult ca vagoanele motor. Si daca ne uitam ca in 2001 2002 s-au inlocuit toate vagoanele motor sosite inte 1994-1997, lotul actual rezista bine, dar se pare in curand va veni si timpul lor... oare vor exista tramvaie Tatra disponibile pentru vanzare care sa nu fie cu control pe tiristori? Fostele state sovietice cumpara cam tot. Totusi la Potsdam in viitor ar putea fi KT4D-uri disponibile, dar Clujul este unul din orasele care probabil vor profita de ocazie.
Descriere: |
#43 ATw schrott 07.05.2012 |
|
Mărime fișier: |
79.87 kb |
Vizualizat: |
de 30094 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.45 kb |
Vizualizat: |
de 30094 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|