Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 04 Feb 2012 23:53:15 Titlul subiectului: |
152740 |
|
Păi probabil de acea doar de siguranță, că de multe ori se bloca strada Caragiale. Dar asta va complica mult totul.
Nu am înțeles din start desenele... Nu s-au dat explicați... Și nu toți știm arhitectură.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 04 Feb 2012 23:56:19 Titlul subiectului: |
152741 |
|
Cum am spus cand am atasat plansa, vor fi schimbari substantiale in traficul din Piata Garii, zona va fi total remodelata.
|
|
Sus |
|
|
danny_cbu
Data înscrierii: 01/Oct/2009 Ultima vizita: 26/Iul/2023 Mesaje: 22 Locație: Sibiu; Cluj
|
Trimis: Mie 08 Feb 2012 01:03:44 Titlul subiectului: piata garii |
152896 |
|
Conform planselor, statia de tramvai se va muta direct in fata garii, dar nu vad acum cum vor face lucrul ala.
S-a spart doar vechea linie, ceea ce denota faptul ca s-ar pastra acelasi traseu ca pana acum, nu? La nodul Omega sau Calvaria nu s-au spart liniile vechi, ci s-au lasat acolo, pentru ca noua linie urma un alt traseu.
E foarte interesant ce va fi in piata garii.
Confrom planselor se schimba tot. Sunt curios cum o sa astupe ei gurile de iesire din cele 2 pasaje subterane catre refugiile de tramvai
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 29 Feb 2012 01:37:34 Titlul subiectului: |
153573 |
|
Au reînceput lucrările la linia de tramvai. S-au făcut unele săpături la începutul străzi Horea dinspre Piața Mihai Viteazul și la intersecția străzilor Horea, Cloșca și Crișan. Acum eu sunt foarte curios cum se va circula pe acolo.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 29 Feb 2012 08:55:09 Titlul subiectului: |
153576 |
|
A aparut reteaua de cupru pe noul traseu de tramvai de la nodul Omega si urmeaza sa apara si la Podul Calvaria...E vorba inclusiv de mai multi stalpi noi
_________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
|
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 28/Apr/2020 Mesaje: 119 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 29 Feb 2012 09:17:40 Titlul subiectului: |
153577 |
|
radub a scris: | Conform planselor de mai sus, intre Piata Garii si intersectia Horea / I. L. Caragiale ar urma sa fie linie dubla. Ma nedumereste putin ce vad in teren, dar asteptam continuarea. |
Nu stiu de ce arata linie dubla in acele planse, insa pana la intersectia cu Caragiale deja s-au turnat zidurile de sprijin pentro o singura linie. Aseara pusesera si balize despartitoare pana la intersectia cu Closca.
|
|
Sus |
|
|
TatalLor
Data înscrierii: 21/Noi/2011 Ultima vizita: 28/Apr/2020 Mesaje: 119 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 12 Mar 2012 16:08:45 Titlul subiectului: |
154036 |
|
Capat Bucium si stalpii noi de la nodul Omega si pasaj Calvaria.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.38 MB |
Vizualizat: |
de 13144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.37 MB |
Vizualizat: |
de 13144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.36 MB |
Vizualizat: |
de 13144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.49 MB |
Vizualizat: |
de 13144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.32 MB |
Vizualizat: |
de 13144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.3 MB |
Vizualizat: |
de 13144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.33 MB |
Vizualizat: |
de 13144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.31 MB |
Vizualizat: |
de 13144 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.31 MB |
Vizualizat: |
de 13144 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 17 Mar 2012 00:56:30 Titlul subiectului: |
154167 |
|
Nu inteleg rostul "taierii" sensurilor giratorii de la Union si Calvaria.
|
|
Sus |
|
|
danny_cbu
Data înscrierii: 01/Oct/2009 Ultima vizita: 26/Iul/2023 Mesaje: 22 Locație: Sibiu; Cluj
|
Trimis: Dum 18 Mar 2012 12:02:53 Titlul subiectului: |
154181 |
|
Poate s-au gandit sa scurteze traseul astfel incat tramvaiele sa respecte durata promisa a calatoriei de 20min intre Bucium si gara )
Acum luand-o mai serios, acele doua intersectii oricum nu erau sensuri giratorii. Aveau prioritate in intersectie drumurile pe care mergeau tramvaiele
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 18 Mar 2012 13:01:28 Titlul subiectului: |
154182 |
|
Și oricum costurile de a face linii duble e mult mai mic decât de a face linie simplă.
Se pot lucra în același timp în la ambele sensuri. Mult mai economic.
Sub podul de la Calvaria e "atelierul" de lucru. Acolo se taie cam tot ce trebuie pus pe pavaj. Se lucrează la greu.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Lun 19 Mar 2012 13:47:23 Titlul subiectului: :) |
154202 |
|
La Oradea se procedeaza astfel de mult. Are mai multe beneficii, din cate am vazut eu in timpul anilor:
1. In Romania soferii auto nu stiu sa foloseasca normal sensurile giratorii, sa se incadreze si sa semnalizeze manevrele corespunzator, astfel e mai sigur ca tramvaiele, care nu prea pot manevra si isi controleaza viteza mai greu nu sunt asa expuse la accidente si la soferi tampiti.
2. Se poate prioritiza transportul in comun prin instalarea unor semafoare la intersectia propriu-zisa a cailor de rulare cu drumul, care sa opreasca traficul auto pentru cateva momente cand se apropie un tramvai (functioneaza destul de OK in Oradea)
3. Prin trecerea caii ferate prin centrul sensului asfaltul de langa marginea sinelor nu este supus actiunilor marite de frecare datorita autovehiculelor in viraj si nu se dezbina, nu se tai anvelopele etc.
4. tramvaiele nu sunt supuse deloc sau sunt supuse unor raze de viraj mult mai mici, boghiurule si sinele nu se uzeaza la fel de mult => durata de viata mai mare atat pentru cale cat si pentru vehicul.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 27 Mar 2012 14:13:43 Titlul subiectului: |
154496 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Primaria_inchide_circulatia_pe_podurile_Napoca-Horea_si_Calvaria_din_cauza_lucrarilor_la_linia_de_tramvai_0_671333201.html
"Primăria închide circulația pe podurile Napoca, Horea și Calvaria din cauza lucrărilor la linia de tramvai
27 martie 2012
Autor: Bianca Preda
Cluj
Lucrări linia de tramvai
Primăria municipiului Cluj-Napoca a anunțat marți că va institui mai multe restricții și închideri de circulație, în vederea efectuării lucrărilor de modernizare a liniei de tramvai.
Potrivit reprezentanților Primăriei, în perioada 28 martie - 6 aprilie se va închide circulația auto pe Pod Napoca pentru efectuarea lucrărilor din intersecția cu Splaiul Independenței.
Circulația dinspre cartierul Grigorescu spre centru, dus- întors, se va putea desfășura pe următoarele trasee: strada Mamaia - Dragalina - Horea și/sau strada Garibaldi- Uzinei Electrice - aleea Stadion - G. Coșbuc - Card. Iuliu Hossu/ Calea Moților.
„În această perioadă se va deschide circulația în dublu sens pe strada Dragalina, pe tronsonul cuprins între Piața Horea, Cloșca și Crișan și strada Mamaia, pentru a putea prelua traficul auto cu gabarit de înălțime mai mare de 2,3 m care nu poate accede pe strada Mamaia din cauza barierei limitatoare de înălțime", a declarat Oana Buzatu, purtător de cuvânt la Primăria Cluj-Napoca.
De asemenea, în perioada 27 martie - 12 aprilie se va închide circulația de la Podul Calvaria, pe direcția bretea de coborâre de pe Calea Florești - strada Primăverii - bretea de urcare spre Calea Manaștur și spre centru. Traseul pe care se va devia circulația este pe strada Primăverii, cu întoarcere pe la Nod Omega, la intersectia cu strada Izlazului.
Circulația auto va fi restricționată și pe liniile de tramvai pe podul Horea timp de o lună, în perioada 28 martie - 27 aprilie.
Și circulația auto pe Splaiul Independenței între Pod Napoca și Opera Maghiară va suferi modificări. În perioada 28 martie - 24 aprilie se va închide circulația auto pe Circulația dinspre cartierul Grigorescu spre centru, dus - întors, se va putea desfășura pe următorul traseu: Pod Napoca - Splaiul Independenței - G.Coșbuc -Card. Iuliu Hossu/ Calea Moților.
Lucrările la liniile de tramvai vor închide circulația auto pe Splaiul Independenței între strada G. Coșbuc și Pod Garibaldi în perioada 6 aprilie - 30 mai. În perioada lucrărilor se va interzice accesul autovehiculelor și pe strada G.Coșbuc, pe tronsonul cuprins între aleea Stadion și Splaiul Independenței, cu exceptia celor care participă la efectuarea lucrărilor la linia de tramvai și la amenajarea Parcului Central."
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
danny_cbu
Data înscrierii: 01/Oct/2009 Ultima vizita: 26/Iul/2023 Mesaje: 22 Locație: Sibiu; Cluj
|
Trimis: Mar 27 Mar 2012 22:40:35 Titlul subiectului: Nod Calvaria |
154510 |
|
Azi s-a inchis circulatia sub podul Calvaria pe sensul de circulatia Calea Floresti - Calea Manastur. Desi aseara banda de circulatie era intacta,azi dimineata la ora 7 era dat jos asfaltul si deja era pus ultimul strat de pamant inainte de stratul de asfalt de sub liniile de tramvai ce vor fi puse. intrebarea mea e: cum au reusit sa faca intr-o noapte atatea straturi de pamant, pietris etc si ce-o mai fi, ma gandesc in primul rand la zidurile laterale de sprijin. se pare ca in locul acela au renuntat in a mai pune un zid lateral de sprijin. stie cineva cam ce riscuri ar implica asta?
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 29 Mar 2012 00:33:00 Titlul subiectului: |
154552 |
|
Și cum circulă troleibuzele??? Că nu înțeleg...
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
doodoo_74
Data înscrierii: 28/Iun/2007 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 163 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 29 Mar 2012 11:42:03 Titlul subiectului: |
154565 |
|
Troleele nu circula pe aceea bretea !!!
Era vorba de breteaua sudica, nu de cea nordica, unde inca se mai circula pe un fir si unde cu siguranta nu vor inchide traficul decat noaptea...
_________________ SA CIRCULAM MAI BINE !!! |
|
Sus |
|
|
Volk
Data înscrierii: 03/Apr/2012 Ultima vizita: 19/Aug/2023 Mesaje: 66 Locație: (jud. CJ)
|
Trimis: Mar 03 Apr 2012 20:09:33 Titlul subiectului: |
154654 |
|
Nu era vorba ca pe Splaiul Independentei muta linia in parc?
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 03 Apr 2012 21:23:45 Titlul subiectului: |
154657 |
|
1. Linia de tramvai se va apropia foarte mult de parc in zona Teatrului Maghiar. Sa intre tramvaiul in parc... nu cred ar fi deloc o idee buna chiar daca - la scara mult mai mica - o situatie similara se gasese la Arad; linia cuprinsa intre Teatrul National si locul cunoscut cu numele de "Podgoria". Nu vreau sa ma gandesc ce se poate intampla la o furtuna mai puternica
2. O modificare a traseului liniei de tramvai va avea loc in zona Stadionului. Cel putin, asta "spun" presa si graficele insa pana nu vad nimic concret nu am incredere deplina nici in presa, dar nici in grafice.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 03 Apr 2012 23:44:47 Titlul subiectului: |
154660 |
|
Știu bine cum circula troleibuzele în Cluj-Napoca, dar scria "coborârea de pe Calea Florești pe Strada Primăveri", nu se spunea și pe ce parte...
Mersi că m-ai lămurit.
Nu o mai mute prin parc linia de tramvai, cred că va fi exact pe același traseu.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
danny_cbu
Data înscrierii: 01/Oct/2009 Ultima vizita: 26/Iul/2023 Mesaje: 22 Locație: Sibiu; Cluj
|
Trimis: Mie 04 Apr 2012 08:45:01 Titlul subiectului: linia de tramvai in zona parcului |
154661 |
|
In zona stadionului si a parcului linia va fi "lipita"de limita parcului si se va institui sens unic pentru masini pe Splaiul Independentei, cred ca pe directia spre Manastur.
Practic tramvaiele vor avea cale dedicata, iar masinile vor avea doar a banda.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 04 Apr 2012 17:52:58 Titlul subiectului: |
154675 |
|
Citat: | sens unic pentru masini pe Splaiul Independentei, cred ca pe directia spre Manastur. | Daca se pune in practica ideea asta, va trebui instituit sens unic - in sens contrar - pe cateva stazi din apropiere. De exemplu:
-sens unic spre centru pe Aleea Stadionului
-sens unic spre Astoria pe toata strada Dragalina, exceptand RATUC-ul; practic, extinderea sensului unic existent - pana nu demult - pe tronsonul vestic al strazii respective (Napoca - Podul Elisabeta)
-sens unic pe Cardilal Iuliu Hossu, spre centru, pe toata lungimea strazii
Altfel, va fi dezastru
|
|
Sus |
|
|
danny_cbu
Data înscrierii: 01/Oct/2009 Ultima vizita: 26/Iul/2023 Mesaje: 22 Locație: Sibiu; Cluj
|
Trimis: Vin 06 Apr 2012 10:05:02 Titlul subiectului: |
154701 |
|
"Tramvaiul aduce două noi sensuri giratorii și sens unic pe Splaiul Independenței - Ziua de Cluj, 16 Noiembrie 2011
Cale separată pentru tramvai pe Splaiul Independenței, introducerea unui sens unic pentru circulația rutieră pe respectiva arteră, retrageri ale liniei pe strada Primăverii, semafor pentru tramvaie în zona nodului Omega, concomitent cu amenajarea unui sens giratoriu, sunt doar câteva dintre modificările circulației pe ruta Mănăștur - Gară pe care le aduce modernizarea liniei de tramvai pe respectivul tronson.
Potrivit datelor furnizate de primărie, modernizarea liniei de tramvai pe traseul Mănștur - Gară se realizează în așa fel încât după finalizarea lucrărilor circulația auto să fie optimizată. Astfel, pe strada Primăverii, în zona complexului Sirena, linia de tramvai va fi translatată pe o lungime de circa 85 de metri, pentru a se asigura două benzi rutiere pentru preselecție dreapta. Intersecția dintre Primăverii și Izlazului va fi amenajată ca sens giratoriu deoarece calea de rulare pentru tramvai a fost amenajată ca străpungere dublă a nodului Omega.
În zonă va fi instalat și un semnafor pentru tramvaie, în așa fel încât girația din această zonă să funcționeze. Un alt sens giratoriu va fi amenajat în zona nodului Calvaria, unde proiectul prevede retragerea liniei cale simplă din carosabil și organizarea acesteia grupată drept cale dublă în cadrul nodului, astfel că traficul perimetral se va degreva.
Oficialii primăriei au declarat că pe traseul de 1,4 kilometri de pe Splaiul Independenței tramvaiul va avea cale de rulare separată, iar circulația auto se va derula pe malul Someșului, în zonă urmând să se instituie un sens unic pentru traficul auto, pe două benzi. La intersecția străzii Barițiu cu Regele Ferdinand, linia de tramvai se va translata grupat spre Piața Mihai Viteazul pentru păstrarea celor trei benzi de circulație la ieșirea din strada Barițiu și pentru ca banda de intrare pe respectiva arteră să poată fi lărgită cu aproximativ 5 metri.
Pe tronson vor fi reamenajate peroanele pentru călători și se vor crea noi peroane. Vor fi reamenajate peronul de la intersecția Primăverii - Bucium, refugiul din stația Minerva, pe o lungime de 70 m, până la intersecția Primăverii - Parâng, sau peronul de îmbarcare/debarcare din zona nodului Calvaria. La intersecția Plopilor - Șesului se va realiza câte un peron-refugiu pentru călători pe fiecare sens, prin diminuarea lățimii trotuarelor în scopul asigurării afluirii auto pe cel puțin 4 metri liniari pe sens. Peroane noi vor fi amenajate și pentru stația de debarcare aflată la nordul intersecției străzii Primăverii cu Gr. Alexandrescu (pe o lungime de 35 de metri). În zona Cluj Arena se va translata linia de tramvai mai înspre zona sălii polivalente, pe actuala platformă liberă de sarcini aflată la intersecția Splaiul Independenței - Uzinei Electrice, în scopul realizării în aval de podul Garibaldi a două peroane de refugiu de 45 m lungime și 3,5 m lățime. Peronul existent în dreptul Operei Maghiare se va desființa, urmând să fie refăcut conform traseului corectat al liniilor de tramvai, înspre parc. De asemenea, pe strada Horea vor fi realizate două noi peroane - refugiu pentru călători la nord de strada Cloșca (pentru relația spre Gară) și la sud de strada Crișan (pentru relația spre Centru). "Concomitent cu modernizarea liniei de tramvai, se vor reface spațiile verzi conform noului traseu în sensurile giratorii Minerva și pasaj Calea Florești. De asemenea, se vor reface gardul viu și zonele înierbate afectate, aflate pe Splaiul Independentei", au informat reprezentanții Biroului mass-media al primăriei."
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 07 Apr 2012 07:06:33 Titlul subiectului: |
154720 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/RATUC_Cluj-Napoca_anunta_noi_devieri_de_traseu_si_desfiintari_de_statii_0_677332626.html
"Regia Autonomă de Transport Urban de Călători (RATUC) Cluj-Napoca a anunțat vineri, că din cauza extinderii lucrarilor la linia de tramvai pe strada Horea, vor fi operate unele modificări în circulația autobuzelor.
Potrivit RATUC, liniile 37 și 38 vor circula deviat la sensul spre Piața Mihai Viteazul, pe traseul intersecția 7 Străzi - Mecanicilor - Piața Gării - Traian - Piața Mihai Viteazul, stația de pe strada Crișan mutându-se pe strada Mecanicilor (intersecție 7 Străzi).
În plus, stația liniei 101 de pe podul Horea spre Piața Gării se desființează, iar călătorii sunt rugați să folosească pentru debarcare-îmbarcare stațiile E. Isac (strada Pavlov) sau Horea."
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 09 Apr 2012 18:52:38 Titlul subiectului: |
154768 |
|
Cred ca era vremea pentru un nou fotoreportaj de pe santier. Fotografiile au fost realizate sambata, 7 aprilie. Incepem cu zona podului Calvaria:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.52 kb |
Vizualizat: |
de 12379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109 kb |
Vizualizat: |
de 12379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.1 kb |
Vizualizat: |
de 12379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151.07 kb |
Vizualizat: |
de 12379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.78 kb |
Vizualizat: |
de 12379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.7 kb |
Vizualizat: |
de 12379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.01 kb |
Vizualizat: |
de 12379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.79 kb |
Vizualizat: |
de 12379 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.74 kb |
Vizualizat: |
de 12379 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 09 Apr 2012 19:05:33 Titlul subiectului: |
154769 |
|
Coboram pana la podul Garibaldi:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.78 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.24 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.39 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.67 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.85 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.43 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.15 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.45 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.89 kb |
Vizualizat: |
de 12372 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 09 Apr 2012 19:07:28 Titlul subiectului: |
154770 |
|
Continuam:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.79 kb |
Vizualizat: |
de 12371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.15 kb |
Vizualizat: |
de 12371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.33 kb |
Vizualizat: |
de 12371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.01 kb |
Vizualizat: |
de 12371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.59 kb |
Vizualizat: |
de 12371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.16 kb |
Vizualizat: |
de 12371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.29 kb |
Vizualizat: |
de 12371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.46 kb |
Vizualizat: |
de 12371 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.47 kb |
Vizualizat: |
de 12371 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|