|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2012 23:46:39 Titlul subiectului: |
151836 |
|
Inghetarea a fost facuta si pe toata lungimea curbei de la intrarea /iesirea dinspre/spre Republica, slaba documentare a reporterului, acolo se afla o puternica pinza freatica, la un moment dat in timpul sapaturilor in zona statiei lui 102 vis-a-vis de blocurile de 4 etaje s-a format un crater cu diametrul de 10m si adincime considerabila, apoi s-a astupat si s-au introdus sistemul de inghetare care era ca niste tevi de 25-30 m si au fost batute cu o macara si cu un sistem de batut agatat de macara.
Tot din cauza pinzei freatice de acolo a fost intrerupta circulatia alternativ pe ambele fire pentru a repara tunelul in acea zona acum citiva ani.
|
|
Sus |
|
|
ovidiudraghia
Data înscrierii: 07/Mai/2009 Ultima vizita: 09/Ian/2012 Mesaje: 6 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Ian 2012 13:18:32 Titlul subiectului: Piata Romana |
151852 |
|
Din cate stiu, aceeasi tehnica de inghetare a fost utilizata si la constructia statiei Piata Romana din doua motive: sol nisipos, cat si panza freatica care incurca lucrarile.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Mar 2012 22:32:37 Titlul subiectului: |
154341 |
|
Poate va intrebati ce inseamna poza asta! Care a fost motivul pentru care o postez? Este facuta la iesirea de la statia de metrou Republica. Ei bine raspunsul meu este ... un sistem "Park&Ride" ad-hoc. De ce ad-hoc? Datorita centrului Comercial Cora, aflat la 2-3 minute de mers de la statia Republica. Majoritatea locuitorilor din comunele limitrofe sau chiar mai departe de Bucuresti, cum ar fi Cernica, Branesti, Islaz, Fundulea, vin, isi lasa masina la CORA si apoi iau metroul de la Republica in oras. Sau merg cu transportul de suprafata care pleaca de la CORA Pantelimon. Se tot vorbeste de acest sistem "Park&Ride", adica vii, iti lasi masina la o parcare de langa o statie de metrou si apoi mergi cu metroul in oras. Cat s-a investit pana acum in acest sistem? Dupa cunostiintele mele ZERO lei ! Cata "vorbarie" s-a investit in acest sistem? Fara numar, fara numar ... concluziile le trageti dumneavoastra.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.44 kb |
Vizualizat: |
de 15684 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Mar 2012 08:06:32 Titlul subiectului: |
154352 |
|
Dupa cate stiu eu, de park&ride se vorbea numai la Statia Straulesti, desi se poate face probabil in toate capat de magistrala.
E o idee noua care s-a lansat odata cu Statia Straulesti, da ... s-a vorbit mult despre ea, mai ales de catre anumiti jurnalisti care spun ca banii din Romania ar trebui investiti si totusi critica orice investitie mai iesita din comun.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Mar 2012 08:51:43 Titlul subiectului: |
154356 |
|
O prostie acest "park&ride" de la Straulesti. S-a facut un studiu sa se determine cam cati calatori ar fi dispusi sa-si lase masina acolo pentru a lua un metrou care nu te duce nicaieri ? (GdN nu este un punct de maxim interese al orasului, nici la capitolul legaturi cu alte mijloace de transport, nu mai vorbesc de trambitatul "multimodal" Basarab)
De ce nu au facut cu titlu de experiment acest lucru in statiile existente, sa vada daca o astfel de investitie este "atractiva" (exemplul lui guest cu Republica, dar si Pacii, Berceni, Pipera etc) ?
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Mar 2012 15:12:49 Titlul subiectului: |
154365 |
|
Este foarte simplu... se urmareste mutarea centrelor de interes ale capitalei spre alte artere, mai libere momentan. Astfel, cel care vine de la Ploiesti va trebui sa intre spre Straulesti pentru parcare, eventual la Pipera daca se va face vreodata asa ceva acolo. Cat despre Cora... n-a zis nimeni ca e "park and ride"... asa cum s-a evidentiat mai jos, acesta este "ad-hoc", adica nu a fost gandit pentru asa ceva. Daca e s-o luam asa, si complexul comercial de pe Pallady poate fi socotit drept park & ride, ca doar e la capatul autostrazii...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Mar 2012 16:35:32 Titlul subiectului: |
154366 |
|
Da, daca vin de la Ploiesti o sa fiu atat de tembel incat sa nu vin pe viitoarea autostrada, o sa ma abat pe la Targoviste, sa fac dublu ca timp.
Dupa ce am ajuns in Bucuresti, odihnit si vesel de atata drum, o sa-mi las masina fix la park&ride-ul lui Udriste si o sa merg cu 3 metrouri pana in capatul celalalt al orasului...
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Mar 2012 22:00:24 Titlul subiectului: |
154381 |
|
Park&ride exista pe Preciziei, la statia de metrou Pacii.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 24 Mar 2012 19:35:38 Titlul subiectului: |
154407 |
|
Aceea este o parcare cu plata a Primariei, situata la ceva distanta de statia de metrou, nu este chiar park&ride. Mai trebuie sa traversezi si intersectia.
Este bine ca exista, dar pentru ca tot ai adus-o in discutie, cati oameni o folosesc si lasa masina acolo pentru metro si unul care te duce "in buricul targului"? Probabil ca si taxa-abonament este un impediment...
Asta pentru cei care se amagesc cu ideea ca la Straulesti oamenii vor da buzna sa lase masinile si sa ia metroul care te lasa in minunata GdN.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Mar 2012 12:19:11 Titlul subiectului: |
154425 |
|
La statia de metrou Aparatorii Patriei se lucreaza. Tencuiala veche de pe tavanul peronului a fost indepartata (pozele 1-2). De asemenea se lucreaza la instalarea liftului pentru persoanele cu dizabilitati (poza 3).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
70.76 kb |
Vizualizat: |
de 15444 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45 kb |
Vizualizat: |
de 15444 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.98 kb |
Vizualizat: |
de 15444 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Mar 2012 18:13:41 Titlul subiectului: |
154436 |
|
Nu este vorba de tencuiala, pur si simplu a fost demolata structura vechiului tavan, acum cativa ani cred. Aici, ca si in alte alte statii, tavanul era format din patrate de sticla sprijinite pe structura metalica si, din motive chipurile de siguranta, sticla a fost "data jos" (la fel ca la Unirii de ex). Diferenta este ca aici la Aparatori a fost demontata si structura metalica (si probabil vanduta la fier vechi), aceasta nu a mai ramas la vedere ca la Unirii2 (toata statia) sau Politehnica (deasupra liniilor).
Si aici la Aparatori, ca si la Unirii sau in alte statii, se vede lipsa de interes pentru aspectul statiilor, dupa demontarea tavanelor statiile aratand "lugubru" .
In schimb au avut bani sa dea cu vopsea (mov ) peste caramida refractara de pe peretii peroanelor cam pana la jumatate. Se observa si in prima fotografie, este vorba de partea lucioasa.
Cu liftul este o intreaga poveste, o lucrare mult mai complexa fata de alte statii similare. Neexistand spatiu suficient in statia existenta la nivelul turnichetilor, si nici "balcon" ca in alte statii asemanatoare cu peron lateral care sa poata fi folosite la lift (gen Grozavesti), acolo s-a construit o "extensie" a statiei de la nivelul turnichetilor pana la nivelul peronului, care sa adaposteasca liftul interior. Practic nu s-a sapat un simplu put de lift, ci statia a fost "latita" in acea zona.
Problema este ca nu au rezovat deocamdata decat peronul spre Pipera, celalalt peron fiind exact sub sos Berceni si, ca urmare, lucrarea necesitand devierea circulatiei, a fost lasata "pe mai tarziu".
Ce ai fotografit este liftul exterior, insa la nivelul peronului, exact cand cobori scarile, se observa o ingradire de tabla, acolo unde va da liftul interior.
Pacat ca, se pare, daca tot au sapat si construit, nu s-au gandit si la o scara rulanta..
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Mar 2012 19:02:44 Titlul subiectului: |
154437 |
|
Mi se pare ca lucrarile cam stagneaza. In statie nu era nici o miscare, nici o organizare de santier. Doar afara era o organizare de santier, era ingradit spatiul in jurul liftului, niste muncitori faceau niste sapaturi langa lift si cam atat.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 25 Mar 2012 19:23:29 Titlul subiectului: |
154439 |
|
Ce se mai aude cu "nemaipomenita" descoperire a lui Piedonne, ca acum 2 luni erau ziarele pline de "stiri"? Sau asteapta si omu' campania electorala sa-si inaugureze scarile?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Apr 2012 09:41:24 Titlul subiectului: |
154613 |
|
La Izvor s-au apucat in sfarsit sa monteze neoane suplimentare, dat fiind ca este probabil cea mai intunecata statie. Totusi, solutia nu este cea mai fericita, poate un rand de neoane langa perete (asa cum era la inaugurarea statiei) ar fi fost mai bine. Asa cum este acum, sunt "pete" de lumina din loc in loc (se vede si pe perete), nu este un iluminat uniform.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.16 kb |
Vizualizat: |
de 15225 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Mai 2012 19:12:45 Titlul subiectului: |
155559 |
|
O mare tampenie dupa parerea mea, cu ocazia finalei Europa League, unele statii de metrou vor avea temporar nume de fotbalisti. La ce serveste ideea asta ? Articolul se gaseste aici
Citat: | Șase STAȚII DE METROU din București vor purta temporar nume de FOTBALIȘTI CELEBRI, cu ocazia finalei Europa League
Sase stații de metrou din Capitală vor purta temporar, între 6 și 10 mai, nume de fotbaliști, cu ocazia finalei Europa League 2012 care se va juca la București și în onoarea unor glorii ale fotbalului românesc și european, a anunțat, vineri, Metrorex.
Stația Piața Victoriei va fi redenumită Nicolae Dobrin, stația Ștefan cel Mare - Ion Pârcălab, Obor - Gică Hagi, Piața Iancului - Llorente, Piața Muncii - Falcao, iar Dristor - Rică Răducanu, precizează sursa citată.
Numele Llorente și Falcao sunt ale celor mai importanți atacanți de la echipele spaniole care vor juca finala - Atletico Madrid și Athletic Bilbao.
Între 6 și 10 mai, intrările la cele șase stații de metrou vor fi colantate cu noile denumiri, iar în timpul programului de lucru al metroului vor fi difuzate în stațiile anunțuri cu privire la eveniment, mai spun cei de la Metrorex.
"Pentru a nu se produce confuzii în informarea călătorilor, anunțurile din trenuri vor fi cele standard, utilizate în activitatea curentă, având în conținut denumirile actuale ale stațiilor de metrou", se mai arată într-un comunicat al Metrorex.
În ziua finalei Europa League, 9 mai, metroul bucureștean va circula după un program prelungit cu două ore, respectiv până la ora 1:00 a zilei de 10 mai - ora de plecare de la stațiile capăt de magistrală.
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 08 Mai 2012 11:28:56 Titlul subiectului: |
155567 |
|
Chiar au facut asta?
Pe 6 spuneau ca si PV isi schimba numele
Am fost ieri la Piata Victoriei si se numea in continuare "Piata Victoriei".
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Iun 2012 23:58:25 Titlul subiectului: |
156902 |
|
Principiul care ar fi trebuit sa fie: o statie de metrou la cel putin 2 staii RATB. Daca metroul face statii prea dese, creste si timpul pe care il parcurge din cartier in centru. Uite un exemplu de pe M3, intre Dristor 1 si Pacii, metroul face intre 20 si 25 de minute (20-21 minute in zilele nelucratoare). Parerea mea este ca distanta intre statii de pe M3 este ok, nu trebuie sa faci statii in cartier la 300-400 de metri, e o aberatie, hai sa spunem ca in centru, poate s-ar justifica (desi sa nu comparam Bucurestiul cu Parisul, este alta mancare de peste acolo, unde sunt statii la 300 de metri una de alta, in zona centrala). Multi colegi/cunoscuti care stau in Drumul Taberei sustin ca ideea cu statiile deste este o mare aberatie, de exemplu o distanta care o faci in 5 minute pe jos=o statie cu metroul. Parerea mea ca in conditiile din Bucuresti, distanta ideala intre statiile de metrou ar fi de circa 1 kilometru. Inclusiv pentru Drumul Taberei.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 02 Iul 2012 09:41:49 Titlul subiectului: |
156932 |
|
Multa lume pleaca de la presupunerea ca metroul ar fi conceput/construit ca o alternativa mai rapida la transportul de suprafata.
Ori eu nu am cunostinta ca asta sa fie scopul pentru care se construieste metroul!
In realitate cred ca scopul metroului este de a crea o modalitate de transport cu o capacitate corespunzatoare atunci cand mijloacele de transport "clasice" nu mai fac fata, si pentru a muta o parte cat mai mare din traficul suprateran in subteran, pe de o parte prin "mutarea" calatorilor actuali ai RATB la metrou, pe de alta parte, prin faptul ca metroul este o modalitate de transport mai moderna si mai atractiva, prin "convingerea" inclusiv a unei mari parti din actualii automobilisti sa-si lase masinutele acasa si sa calatoreasca cu metroul.
A, ca indirect se atinge si partea cu viteza mai mare, din cauza modului diferit de organizare si functionare, asta e alta treaba.
Dupa parerea mea, metroul ar trebui sa aiba statii in aceleasi locatii cu statiile (mai) mari RATB si desfiintate traeele RATB care dubleaza metroul, sa ramana la suprafata doar trasee scurte care sa lege zonele neacoperite de metrou cu cea mai apropiata statie/statii de metrou.
Sigur, la noi se gandeste cu dosul si RATB si Metrorex se comporta de parca ar fi in orase diferite, ca na, trebuie sa fie j-de mii de directori, sefi, sefuti si kakuti, in loc sa fie un singur operator de transport si care sa gestioneze unitar si profesionist transportul bucurestean...
Ideea e ca astora care acum folosesc RATB-ul sa le fie mai comod sa ia metroul, ori daca statiile de metrou sunt rare si mergi o gramada pana la statie, atunci degeaba, multi se vor sui in autobuz/troleibuz/tramvai/duba si cu asta-basta, merg cu ala, chiar daca fac mai mult si aglomereaza aiurea orasul...
Asa feaceam eu cand stateam in Militari, undeva la mijloc, intre Pacii si Gorjului. Decat sa merg o gramada pe jos pana la Pacii, preferam sa ma urc in 62 si sa trag un pui de somn pana la Gara de Nord/Ministerul Transporturilor... si am facut experimentul, mergand de cateva ori cu metroul, cand mergeam spre Pacii am retinut numarul troleibuzului de pe 62; cu schimbarea anapoda de la Eroilor, cu timpii de asteptare, cu drumul pe jos de la Gara de Nord la servici, ma intersectam cu troleibuzul de la Pacii, cu toate ambuteiajele de pe drum, deci niciun avantaj, doar mers pe jos aiurea, in conditiile in care 62-ul ma lasa foarte aproape de servici...
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Iul 2012 15:03:40 Titlul subiectului: |
156992 |
|
Ia uitati cum a ajuns statia de metrou Aurel Vlaicu fotografie de Andra Mihliuc
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
360.88 kb |
Vizualizat: |
de 14269 ori |
|
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Iul 2012 22:30:29 Titlul subiectului: |
157007 |
|
Oricum eram cât de cât fan al campaniei Volksbank pentru că promovează în paralel cu banca și peisajele și obiectivele rurale românești, dar cu imaginea asta m-au cucerit complet.
A mai fost o tentativă de imagine spațială la lansarea Mountain Dew Adrenaline, cu o poză cu o doză diformă în stațiile mari și un punct marcat în care dacă stăteai părea tridimensională, însă eu n-am reușit să o văd, deși am 1.80, nu vreo înălțime astronomică.
Mai nou este o campanie Orange care se folosește de realitatea augmentată (cu ajutorul unei aplicații), care arată graffiti-uri pe pereți. Iată o alternativă modernă la desenele de pe metrouri, fără a deranja pe nimeni.
Detalii: http://www.nwradu.ro/2012/07/orange-explorer-vezi-altfel-metroul/
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 10 Sep 2012 15:08:53 Titlul subiectului: |
158804 |
|
In sfarsit, la Izvor se schimba neoanele si statia incepe sa capete un aspect normal din punct de vedere al intensitatii luminoase.
Acum vreo 6 luni montasera niste neoane suplimentare, dar nu imbunatatisera mare lucru. Investitie inutila...
Acum se pare ca avem becuri... cu LED. Se observa cu usurinta diferenta intre peronul spre Eroilor , de unde este facuta fotografia (neoane vechi) si peronul spre Unirii, cu becuri noi.
Ca au montat becuri noi si dincolo de peron (in spatiile tehnice), este alta poveste...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.37 kb |
Vizualizat: |
de 13856 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan2011
Data înscrierii: 02/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Sep/2020 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Oct 2012 12:15:48 Titlul subiectului: |
159973 |
|
Schita macazelor de la Dristor 2 cu notatiile respective:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
327.3 kb |
Vizualizat: |
de 13475 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Patrik
Data înscrierii: 23/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Dec/2012 Mesaje: 6 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 12 Dec 2012 21:26:55 Titlul subiectului: |
160964 |
|
De ieri se difuzeaza colinde in majoritatea statiilor
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2013 09:53:02 Titlul subiectului: |
161604 |
|
Schema statiei Eroilor:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.31 kb |
Vizualizat: |
de 12734 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
yo3ies
Data înscrierii: 03/Noi/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2015 Mesaje: 60 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 15:07:54 Titlul subiectului: |
162190 |
|
La statia Tineretului am vazut o ingradire cu gard de protectie pentru o lucrare ce seamana cu un lift la capatul statiei fara acces pietonal, cel cu vestitul perete de tabla. Am vazut totul din mersul trenului, asa ca nu am alte detalii. Oare se vrea deschiderea si accesului 2?
_________________ http://facebook.com/citypaparazzi pagina cu fotografiile din plimbarile mele prin oras |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|