Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 13:21:29 Titlul subiectului: |
10543 |
|
Parca in 2003 un MAZ galben din Constanta a ars in intregime. Incendiul a izbucnit din partea posterioara a autobuzului de la motor.
De la acel incident n-am mai auzit sa ia foc alte MAZ-uri prin tara.Cu siguranta a fost exploatat necorespunzator, altfel nu se explica cauza incendiului.
|
|
Sus |
|
|
7158
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mar/2006 Mesaje: 16
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 16:55:28 Titlul subiectului: |
10573 |
|
Nu se poate sa accepti chestia aia inestetica numita MAZ.
Un Simon arata de zeci de ori mai bine, cu toate ca tu zici ca are fata de anii 80. O sa ma intrebi daca am mers vreodata cu un MAZ. Nu am mers, dar din poze se vede clar halul in care arata. Dac zici ca-i sfera pe langa paralelipipedu ala.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 02 Ian 2006 18:59:45 Titlul subiectului: |
10602 |
|
Până la Maz nu am mai văzut autobuze noi cu găuri în placajul (sau ce e) de pe tavan și cu ușițele care maschează locul unde se pune plăcuța cu traseul (sau ce mai e pe acolo) desfăcute ori lipite cu scotch.
Eu cu design-ul exterior al Mazurilor m-aș împăca (făcând abstracție de dulapul din spate, siglă, uși și porțiunile care se dezmembrează). Dar cu interiorul în nici un caz.
Auzisem că ar fi fost 2 incendii la Maz în constanța...în al 2lea caz autobuzul a fost reparat și iese la stradă.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 05 Ian 2006 02:58:17 Titlul subiectului: |
11009 |
|
Eu m-am plimbat cu MAZ prin Constanța (pe liniile 100 și 40) și pot să spun că
-sunt destul de confortabile, aspectul e civilizat
-motorul sună asemănător celui de TV 20 U diesel sau, mai exact, ca și motorul camioanelor Roman Diesel de tonaj mediu; nu e un sunet supărător; nici nu are cum, din moment ce e de Renault
-spatele e cam ciudat; acolo se găsește un fel de dulap care amintește de un ...WC de autocar, dar, bineînțeles, acolo nu e grup sanitar, ci, printre altele, sistemul de răcire al motorului
-cutia de viteze și, mai ales, diferențialul, sună cam tare; aș putea spune nepermis de tare pentru un autobuz nou
-stațiile sunt anunțate
-este prea mic pentru Constanța, în special pentru sezonul estival (sub 12 m lungime); ar fi fost mai bine dacă se aducea MĂCAR modelul 107 (cu 3 axe, lung de 14,5 m)
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 05 Ian 2006 12:57:05 Titlul subiectului: |
11039 |
|
Din cate am inteles de pe forum MAZ a inceput sa produca autobuze din 2000 . Ce-i drept sunt la stadiu cand mai aduna informatii pt imbunatatirea produselor , dar chiar si asa sunt cu pas inantea Rocar-ului care a avut experienta ani buni de productie si tot produse de calitate proasta au realizat (chiar mai proaste decat un MAZ 103). Nu vreau sa va ganditi la faptul ca MAZ 103 este cel mai bun autobuz din Romania ci doar ca sunt mult mai bune decat Rocar, Dac etc.
A nu se intelege ca in lista modelelor proaste au fost incluse DeSimon si Autodromo (care nu sunt conceptie romaneasca si cei drept au reprezentat un salt calitativ pt Rocar).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 22:45:27 Titlul subiectului: |
11347 |
|
Sa lasam pentru o clipa la o parte puterea motorului de pe MAZ-103 (indiferent de producator) si s-o luam altfel. E foarte probabil sa fi dat peste un sofer lipsit de chef (ca sa nu spunem altfel) si poate de aceea mergea incet autobuzul ala. Te asigur ca in Iasi merg si repede, urca si pante fara probleme. Isi au ele MAZ-103 minusurile lor (multe, putine - ramane de vazut), insa sa nu fim carcotasi.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 31 Ian 2006 18:13:57 Titlul subiectului: 00000000 |
14505 |
|
Astazi am venit acasa cu un MAZ plin plin, ca nici sa te misti nu puteai! Ei ce sa zic, a mers fara probleme, acceleratie normala, viteza de 50 km/h (stateam chiar in fata, lipit pe geamul de cabina ), incalzire, tot ce vrei. Fara vibratii, muzica, PARFUM!
Maz-urile din Tg. Mures au motoare Mercedes si cutie mecanica. Desi acest autobuz nu vibra, era caldura, defapt toate MAZurile sunt calde, 8 autobuze din cele 24 sunt tinute in garaj, si probabil acolo o sa ramana pentru o vreme. Din cele 8, 3 au avut accidente si sunt lovite destul de rau, iar la restul motorul este defect. Au ei motoare Mercedes, dar si acestea sunt asamblate de catre belorusi. Cam la toate aceeasi problema, se amesteca uleiul cu motorina. Cert este ca aceste autobuze sunt in garantie, si cei de la garaje nu prea pot sa umble la ele, doar cei din serviceul autorizat au aceste posibilitate. Pentru motoare e mai simpla, ca exista service de Mercedes in oras, dar problemele de caroserie trebuie facute la Minsk... Cele 5 MAZuri au ce astepta pentru motoaer noi, pentru ca nu prea cred sa fie pe stock 5 motoare noi. Deja la 2 au fost schimbate anul trecut, dupa 3 luni de folosire. Dar eu tot ma bucur pentru aceste autobuze, pentru ca in sfarsit vor disparea dubele . Pentru inlocuirea dubelor sunt bine venite, dar sa pui autobuze in locul troleibuzelor, este o prostie de mare zile. Macar daca am putea spune ca nu este rentabila o retea de troleibuz, asa inteleg, ca doar si Ungaria dispar retele de troleibuze si de tramvaie, si sunt introduse autobuze, dar acolo unde este trafic mare se depun eforturi pentru introducerea transportului electric!
Acele autobuze, care au motorul defect, sunt ascunse undeva in garaj, si aceste fapte nu sunt date publicitatii. Stiu de la vecinul meu, care este sofer de autobuz. Cum am spus, doar la cateva MAZ-uri sunt probleme cu motorele, restul merg foarte bine. Eu nu-mi pot inchipui cum depasea un DAC un MAZ, cand MAZ-ul are acceleratie normala si viteza normala cand e plin pana la refuz. Pai daca un DAC ar depasi un MAZ cred ca soferul ar ramane cu volanul in mana, ca autobuzul s-ar face praf. Poate Dragose, ca ai nimerit niste melci la volna, dar crede-ma ca MAZ-urile merg bine.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Mar 31 Ian 2006 18:23:40 Titlul subiectului: |
14507 |
|
Or avea MAZurile defectele lor, ce e drept, au si calitati (sa nu fim carcotasi), dar la civilizatia din Romania sunt perfecte....pentru moment. Motoarele de pe MAZ sunt Renault,Mercedes,YAMZ(Rusesti).Toate trei sunt rezistente,insa cel din urma e mai galagios.Si am vazut ca MAZ se descurca bine pe frig.Nu e normal? Doar vine dintr-o tara unde temperaturile scazute sunt ceva normal.Deci sa nu le mai injuram .Sa injuram pe cei ce le baga pe post de troleibuz si tramvai.
Totusi am inteles ca cele cu motor Mercedes au cam avut probleme. Oare de ce?
Motoarele de renault de pe MAZ sunt aduse GATA ASAMBLATE! Rusii doar le monteaza.Ce probleme de caroserie au? Am inteles ca nici NEOPLANul 4016 dupa care s-a facut MAZ 103 nu e prea stralucit. Motoarele IAMZ rusesti sunt zgomotoase si vibreaza mai tare ce e drept,insa se monteaza si pe TABuri si Tancuri. Asa ca motor de tanc pe autobuz.In Iasi nu am auzit sa fie probleme cu ele si nici in Pitesti sau BV.Dar acolo au costat mai mult.Motoarele IAMZ insa nu stiu daca sunt la fel de ecologice ca cele vestice...iar la frigul de la rusi nu prea se degaja poluare.Oricum rusii au mai mult transport interurban electric decat cu autobuze,care sunt folosite in mediul suburban.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 03 Feb 2006 21:35:10 Titlul subiectului: |
14813 |
|
Cred ca o sa incep sa pledez pentru desfiintarea transportului electric si introducerea exlusiva de MAZ in toata tara. Si-asa trolee sunt niste vrajeli, doar tramvaiele sunt o chestie desteapta...
Practic as vrea sa licitez tot transportul din tara pe mana MAZ-urilor. Am mers si eu cu maz si pot spune ca este deosebit de placut si cald. Culorile si finisarea interiorului mi-au lasat o impresie deosebita. Pornesc foarte repede, se misca foarte bine, iar caldura interioara este ceva deosebit. Este telul revolutiei de la 198... habar nu am cat in care au murit 60.000 de oameni, adica vreo 60, mai pe romaneste. In 15 ani trebuie sa recunosc ca a fost o realizare, faptul ca s-a introdus caldura in autobuze. De aceea propun o clasificare a celor mai bune masini dupa cantitatea de caldura degajata in interior si dupa volumul muzicii (manele, alt tel al revolutiei). MAZ, produs intr-o tara democratica si foarte dezvoltata este un produs minunat recomandat tuturor persoanelor ca un plus de vitalitate si energie.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 03 Feb 2006 21:45:27 Titlul subiectului: |
14815 |
|
MAZ-urile, fiind construite de o țară cu o climă destul de aspră, se descurcă bine la frig. Cum se vor comporta, însă, pe caniculă?
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Sâm 04 Feb 2006 18:02:27 Titlul subiectului: |
14948 |
|
MAZ-ul tine foarte bine caldura, sunt bine izolate termic (mai putin usile), iar daca soferul lasa sa mearga poti sa stai linistit cu geaca deschisa, in timp ce afara sunt -25°C! La MAZ-uri inca nu am vazut geamuri inghetate. Si inca ceva, are o instalatie de incalzire foarte linisitita, nici nu auzi ventilatoarele, numai simti cum sufla aerul cald!
Mazurile tin bine caldura, deoarece pe langa aeroterme au si incalzire bazate pe ulei, si nu este nevoie sa mearga aerotermele non stop. Si Ikarusurile avea la fel, numai ca eu n-am prins sa functioneze la vreuna...
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Feb 2006 19:07:44 Titlul subiectului: |
15437 |
|
Am mers joi cu "M.A.Z." la Brasov. Alea doate cu cutie automata mi s-au parut mai confortabile chiar decat "Mercedes" Coencto; si vreau sa zic ca "Rocar de Simon" vibreaza mai tare decat un "M.A.Z." In schimb alea care aveu cutie manuala vibrau cam tare, si in plus aveau scaune de plastic. In toate era insa cald. Porducatorii din Accident nu baga incalzire electrica, ca vai, e nevoie de generatoare si se consuma mai mult carburant; "M.A.Z." nu are aceasta problema. Finisajre era insa facuta cam in graba. Pe asamblu, mai ales cu alea care au cutie automata sunt tarri!
Incalizarea si scaunele de la "M.A.Z."-urile care au cutie automata i-au placut si lui Dr2005!
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 12 Feb 2006 21:04:40 Titlul subiectului: |
15567 |
|
Scaunele tapițate și încălzirea mi-au plăcut la Mazuri...Geamurile nu se închid, vreo 4 Mazuri galbene sunt pe bară de mult timp...
Mai rău...unele geamuri rămân blocate în poziția ,,deschis cât să scoți mâna pe geam)... iar în Brașov e grav, la -10 grade ziua.
Mă rog...s-a mai întâmplat la vreo 3 Mazuri sâmbătă chestia cu geamurile.... poate mai multe, dar doar cu 3 am mers.
În Brașov am găsit și modelul pe care îl copiază Maz-ul. Este vorba de un Neoplan, care e low-floor...și de ce nu are dulap în spate??????
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 15:46:25 Titlul subiectului: |
15663 |
|
SMOKING BABY!
Iata un MAZ surprins, astazi 13.02.2006 in aproprierea garii Tg. Mures. Cred ca va ajunge peste scurt timp langa prietenii lui pe rampa...
Da, are motor MERCEDES. Problema e ca numai pot fi schimbate motoarele pe alt tip, dat fiind ca sunt in garantia, inca 3 ani, si pana atunci n-ai ce sa faci cu ele. O alta problema este, ca aceste motoare sunt asamblate de catre belorusi...
Macar la asta se vede fumul. Am nimerit un MAZ galben, in care se simtea un miros ciudat, dulce-acrisor si sufocant. Inca imi doare gatul. Oare este bine izolata dulapul din punct de vedere ermetic?Oricum, ceva nu era in ordine la el, pentru ca fumul iesea de desubtul motorului, in partea dreapta, se vede si in poza, iar MAZ-ul are teava de esapament este pe partea stanga. Interesting...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.16 kb |
Vizualizat: |
de 16947 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
drooopy
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 24/Dec/2023 Mesaje: 35 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 19:10:50 Titlul subiectului: 1111111 |
15714 |
|
nu vreau sa starnesc polemici sau ceva dar cred ca motoarele mercedes nu sunt asa bune cum credeam. problema cu fumul de la maz-ul din tg. mures am vazut-o si eu intr-o dimineata la un maz din iasi. fumul era tot pe partea dreapta dar nu am prea bagat de seama deoarece eram cam somnoros
@DR2005: nu stiu cum poti sa compari un autobuz fabricat acum 15-16 ani cu un autobuz fabricat cel mult anu trecut. o sa fim in stare sa ne dam cu parerea despre maz-uri abia peste 15-16 ani cand o sa vedem daca sunt mai bune sau nu decat DAC-urile. pana atunci ar trebui sa fim fericiti ca le avem si pe acestea.
dar de fapt nici nu ma mira ca au inceput sa consume mai mult ulei decat normal. deoarece am vazut soferi de maz care duceau motorul pana in zona rosie si abia atunci schimbau vitezele. si din cate stiu motoarelor diesel nu prea le priesc turatiile mari. deci nu cred ca doar autobuzele sunt de vina.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 21:52:56 Titlul subiectului: |
15723 |
|
Tot ce mi se pare ciudat e că multe stau pe bară după nici măcar un an... să vedem dacă apucă 16 ani. Totuși, mai bine Maz decât maxi-taxi
Am mai văzut autobuze care scot fum... dar mi se pare ciudat locul pe unde ieșea fumul și faptul că Mazul (ar trebui să fie) e Euro 3.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Lun 13 Feb 2006 22:05:29 Titlul subiectului: |
15726 |
|
In mod normal trebuie un limitator de turatie care sa nu-i permita sa depaseasca un anumit nr de rotatii pe minut. Dar daca au cutie manuala,asta e. La cele cu cutie automata si motor Renault,schimba imediat automat viteza astfel ca nu apare suptraturarea.Si la muncitorii de pe santierele din Romania ,am vazut ca li s-au dat utilaje LIEBHERR,CATERPILLAR,KOMATSU,care sunt foarte silentioase,insa lor le place sa se auda motorul cum urla. Si astea folosesc motoare ca lumea,insa la cum le tureaza ai nostrii,nu ma mira ca nu prea tin.
Motoarele de tractiune rar mai depasesc azi 2000 rpm(ca turatie maxima admisibila)...
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 14 Feb 2006 13:49:38 Titlul subiectului: |
15801 |
|
motoarele se tureaza in functie de...ele...totul la cutiile automate este controlat. Uneori au nevoie de turatie mare, la sarcina mare. Motoarele se tureaza oricum. Mersul subturat nu este nici el bun. Deci daca se tureaza motorul este pentru ca asa trebuie. Totusi soferii de pe autobuze au carnete de profesionisti si mai stiu ce fac.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 14 Feb 2006 13:53:27 Titlul subiectului: |
15803 |
|
Se turează motorul când autobuzul stă pe loc, pentru a încălzi salonul înainte de ieșirea pe traseu.
Incalzirea este o sarcina pentru motor...
Dar o jumătate de oră pentru salon mi se pare cam mult....
Iar Maz au și radiatoare electrice.
La autobuzele cu aeroterme (Conecto, De Simon), acestea încălzesc mai repede autobuzul (dar sunt mai gălăgioase).
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 14 Feb 2006 14:02:25 Titlul subiectului: |
15807 |
|
orice consumator electric este o sarcina pentru motor. Iar radiatoarele si mai ales cele electrice consuma putere foarte mare. Pentru a mentine tensiunea la un anumit nivel, trebuie turatie la motor...
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Mar 14 Feb 2006 20:39:18 Titlul subiectului: |
15862 |
|
Orice consumator electric e o sarcina pentru alternator.Dr2005,spui doar prostii,pentru a te baga in seama.Motorul il tureaza pentru a invinge inertia autobuzului la plecare si in plus au si cuplaj hidrodinamic, unde exista alunecare. La pornire se tureaza motorul ca sa se incalzeasca. Ca daca mergi cu motorul rece ii faci rau (ungere proasta,arderi incomplete--toate consecintele functionarii la rece). Subturarea poate duce la ungere proasta,motorul incepe sa trepideze datorita deficientelor de echilibrare(nici un motor nu e perfect echilibrat. Daca merge sub ralanti, vei vedea ca scutura).
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 15 Feb 2006 14:01:05 Titlul subiectului: |
15915 |
|
am mers si eu in Constanta cu MAZ-ul, acum vreo 2 ani, pe linia 2 cred; ; fata de hirburile de DAC, mi s-a parut OK; pentru nivelul nostru de civilizatie pare bun, pacat ca ai nostri edili il folosesc pentru a onlocui transportul electric in loc sa il foloseasca pentru inlocuirea rablelor pe care le avem
|
|
Sus |
|
|
Kappa
Data înscrierii: 03/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Apr/2011 Mesaje: 124 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 15 Feb 2006 17:58:17 Titlul subiectului: |
15956 |
|
Dupa cum constat s-a umplut tara de MAZ-uri.
De ce or fi falimentat Rocar ca sa le dam de lucru la rusi, iar ai nostri sa stea in somaj?
Am vazut si eu chestia cu turatul la motoarele de MAZ. La cele verzi cu CV automata trebuia sa se tureze pana aproape de zona rosie de pe turometru pentru a se putea realiza schimbarea vitezei. Ciudate masini!
Nu vreau sa fiu gresit inteles. Nu tin partea DAC. Si-au trait viata. Depasite sau nu si-au facut treaba niste ani. Poate 10 poate 20. Peste cativa ani le vom vana cum vanam acum Roman 112.
Dar parca totusi daca aduceau Ikarus era altceva. Mi se par mai fiabile. In plus interiorul la MAZ nu imi place sub nic o forma. Credeti ca rusii nu au o conceptie depasita? Credeti ca rusii au finisaje si confera o calitate deosebita fata de DAC? Credeti ca aceste autobuze nu vor fi invechite peste 10 ani, daca vor mai ajunge pana atunci?
Stiti cumva de ce s-a preferat MAZ in loc de Ikarus? Oare sa fi fost criteriul pret cel care i-a decis pe multi sa cumpere MAZ? Sau altceva?
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Mie 15 Feb 2006 18:49:49 Titlul subiectului: |
15962 |
|
S-a preferat MAZ deoarece:
- E mai ieftin;
- La noi nu se mai produc autobuze;Decat la Resita(tot rusesti-poate mai bune ca MAZ),ASTRA BUS Arad.El CAR e doar o perspectiva deocamdata.
- S-au avut 200000$. MAZ a costat 70000$.Deci 130000 in buzunarele stim noi cui.
Le-a convenit sa ia ceva mai ieftin,si restul de bani sa le ramana lor.Cate 130000 $ la un autobuz nu mi se pare putin.Si eu as vrea in acest moment 130000$.Am nevoie,si stiu ce sa fac cu ei.Cate autobuze MAZ sunt in BV? Inmulteste numarul lor cu 130000.
Judecati si voi mai departe.
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 15 Feb 2006 19:44:43 Titlul subiectului: |
15971 |
|
Preturile autobuzelor Maz din Brasov sunt urmatoarele:
primul lot : Maz galben in jur de 76.000 eur
al doilea lot : Maz verde in jur de 115.000 eur
Doar la Iasi autobuzele au costat 200.000eur.
Pentru ca s-a tot vorbit acum 2 luni de autobuzul Maz 105(despre modul cum este pozitionat motorul ) am sa postez niste poze gasite pe internet.
Exterior:
Interior:
Sursa pozelor: http://www.kievbus.info/105.files
|
|
Sus |
|
|
|