|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Iul 2012 11:35:47 Titlul subiectului: |
157381 |
|
Eu am spus ca sunt 360 metri din intersectie in intersectie. Scadem de aici 40 metri vestibulul de la un cap, raman 320. Eventual facem la Progresului un pasaj gen cel de la Universitate, mai scapam de 20 metri, deci 300.
Urmeaza statia care o putem face 130 metri ( in loc de 120 ), inseamna 170 metri. Vestibulul din partea cealalta de 40 metri, rezulta ca ar mai ramane 130 metri de culoar. ( Cam cat o statie de metrou ). Evident ca cele 2 statii trebuie decalate in plan vertical, deci pana la vestibulul celei de-a doua statii ( care poate avea "pe lateral'' vreo 20 metri ) rezulta culoarul efectiv ar avea vreo 100 metri. Puse niste magazine de-a dreapta si stanga, ca sa atraga privirile si sa deturneze atentia, cei 100 metri nici nu mai sunt asa de multi. Ce spui ? |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 18 Iul 2012 14:21:17 Titlul subiectului: |
157398 |
|
Mie mi se pare mult 100m. Nu stiu cat este la Unirea, cred ca mai putin, dar totusi si acolo este mult. La Eroilor, celebrul pasaj pietonal care se va face paralel cu statia M1 mi se pare mare si are tot asa vreo 100-120m.
Si nu are rost sa faci asa ceva la M4-M7 cand poti avea acolo doua statii apropiate, eventual suprapuse (cazul ideal).
Singurul caz in care as fi de acord cu o astfel de solutie ar fi la Izvor, daca statia M4 (in cazul in care M4 vine pe acolo) ar fi undeva sub Schitu Magureanu, langa Liceul Lazar.Pentru ca intre doua magistrale care se intalnesc trebuie sa existe corespondenta. Iar daca aceasta nu se poate realiza mai bine, este de preferat un pasaj lung decat sa nu existe deloc corespondenta.
Insa acolo exista solutia eleganta a statiei M4 intercalata intre Bd Kogalniceanu si Splai (solutie de care am mai vorbit si care evita acest pasaj lung), dar asta este o tema prea grea pentru proiectantii nostri. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|