Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Sep 2012 08:00:52 Titlul subiectului: |
158730 |
|
bogdan2011 a scris: | Ei s-au grabit sa deschida doua statii si n-au asteptat sa termine si capatul de linie, adica Laromet. |
Nu stiu daca s-au "grabit" sau pur si simplu era deja sapat si trebuia sa faca ceva cu acel tunel. Cum statia Laromet implica demolari si constructii suplimentare, s-a preferat solutia mai usoara, sa se faca o noua statie la Bazilescu, chiar daca tunelul pe sub Parcul Bazilescu pana la Zarea ramea tot nefolosit.
bogdan2011 a scris: | Pai nici macar tunelul pana la Straulesti nu e construit. Daca nu se va putea face circulatie ca pana acum, cu intrare pe la 1 Mai, Laromet va trebui sa aiba posibilitatea de rebrusare.. |
Eu vorbesc de proiectul actual, cand ori se fac ambele statii (Laminorului si Straulesti), ori nu se sapa nimic. In proiectul actual ambele statii au macaz sau bretea. Aici nu inteleg. Daca Straulesti este musai sa aiba (si are si macaz inainte si bretea dupa..), de ce trebuie sa mai aiba si Laminorului, la doar cateva sute de metri distanta?
Bineinteles ca in proiectul din 1989, cand M4 se oprea la Laminorului, aceasta statieera musai sa existe macaz acolo, dar acum, cand nu mai este capat de linie care este ratiunea ?? Nu sunt bani irositi ?
bogdan2011 a scris: | De fapt, proiectul initial s-a oprit si se fac studii din nou. Unul din studii propune extinderea liniei de la Straulesti pana la aeroport. |
Este mai mult decat linia desenata pe harta care pleaca de la Straulesti si ajunge la Padina, cred ?
Este o idee buna, care, de fapt trebuia sa fie aplicata altfel. Dupa 1989 nu trebuia sa se mai lucreze dincolo de Podul Constanta si M4 trebuia sa fie convertita in linie spre aeroport.
Diferenta este ca acum se pierde Piata Presei Libere.
bogdan2011 a scris: | Nu am auzit pentru ca momentan se discuta mai multe proiecte. In functie de costuri si posibilitati, se poate demola sau sapa statie pe dedesubt. |
Ce sa se mai discute , daca s-a castigat licitatia pentru un anumit proiect si cu un anumit cost ?
PLS= punct lansare scut, PSS= punct scoatere scut
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Sep 2012 08:31:23 Titlul subiectului: |
158734 |
|
Bogdan 2011, o sa repun pe forum o schita ca sa-ti faci o idee despre ce vorbim.
Observatii
Statia Laminorului este proiectata a fi construita exact sub bulevard, intre strazile Episcop Vulcan si Durau, poate chiar si "mai la stanga" conform cu schitele mele cu 50 - 60 metri.
Demolarile oricum se vor face, sunt cele subliniate de mine si nu au legatura cu statia ci cu traseul tunelurilor.
Am senzatia ca stii mult mai putine lucruri despre acest proiect decat lasi sa se inteleaga in postarile tale.
Asatept sa-mi raspunzi la intrebare, de unde ai dedus tu ca la PLS Zarea va fi PLS si nu PSS ? Iar pentru 1,5 km cale simpla nu cred ca se vor inchiria 2 TBM - uri, ci doar unul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
265.35 kb |
Vizualizat: |
de 15396 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan2011
Data înscrierii: 02/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Sep/2020 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Sep 2012 09:45:01 Titlul subiectului: |
158738 |
|
Citat: | Daca Straulesti este musai sa aiba (si are si macaz inainte si bretea dupa..), de ce trebuie sa mai aiba si Laminorului, la doar cateva sute de metri distanta? |
Am spus că în funcție de cum evoluează lucrările, se va face SAU NU.
Citat: | Asatept sa-mi raspunzi la intrebare, de unde ai dedus tu ca la PLS Zarea va fi PLS si nu PSS ? Iar pentru 1,5 km cale simpla nu cred ca se vor inchiria 2 TBM - uri, ci doar unul. |
Așa au spus cei de pe șantier, că e posibil să bage scuturile pe acolo. Momentan nu există altă "groapă".
Oricum, nici proiectanții nu cred că știu deocamdată ce vor să facă și care din proiecte le vor pune în practică. Eu când am fost acolo mi s-a părut câ tunelul e mult prea la stânga pentru a mai ajunge sub bulevard. Din harta aia văd că nu pare imposibil.
Citat: | Nu stiu daca s-au "grabit" sau pur si simplu era deja sapat si trebuia sa faca ceva cu acel tunel. Cum statia Laromet implica demolari si constructii suplimentare, s-a preferat solutia mai usoara, sa se faca o noua statie la Bazilescu, chiar daca tunelul pe sub Parcul Bazilescu pana la la Zarea ramea tot nefolosit. |
Trebuie să te gândești că o stație, pe lângă costurile de construcție, presupune și costuri de întreținere (echipamente, personal). Zona aceea are un flux de călători mai mare decât Laromet.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Sep 2012 11:48:04 Titlul subiectului: |
158740 |
|
La ce zona te referi care genereaza trafic ? Bazilescu ? Nu stiu daca justifica o statie. Gandeste-te ca nu este statie intre Dristor si Grigorescu sau intre Titan si Georgian, zone cu mai mare potential ca Bazilescu.
Eu, sincer, am mai spus-o, cred ca Bazilescu a aparut numai pentru ca au vrut sa viabilizeze tunelul pana la Zarea, iar pentru o singura statie (Jiului) nu merita, ramanea mult tunel nefolosit.
Iar sa faca statie la Zarea, la capul tunelului, iar nu avea rost, ca era aproape de Laromet
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 07 Sep 2012 12:04:30 Titlul subiectului: |
158743 |
|
Eu cred, ca s-a plecat si de la premiza ca in viitorul nu prea apropiat, posibilitatea de a merge spre Laromet era destul de mica, si putin cam nejustificata in conditiile actuale, mai ales ca urgentele de constructie merg pe M5, M6 si cam atat pentru moment - mai ales ca fondurile dupa cum se vede, se cam subtiaza.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Sep 2012 13:34:56 Titlul subiectului: |
158750 |
|
In acest caz cu atat mai mult trebuiau sa faca un macaz la Bazilescu.
Nu mai spun ca au facut o statie cu peronul mai scurt fata de cum era necesar...Alta chestie de neinteles
|
|
Sus |
|
|
bogdan2011
Data înscrierii: 02/Sep/2012 Ultima vizita: 01/Sep/2020 Mesaje: 62 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 07 Sep 2012 21:47:58 Titlul subiectului: |
158762 |
|
Citat: | La ce zona te referi care genereaza trafic ? Bazilescu ? Nu stiu daca justifica o statie. Gandeste-te ca nu este statie intre Dristor si Grigorescu sau intre Titan si Georgian, zone cu mai mare potential ca Bazilescu. |
Zonele alea nu erau așa dezvoltate atunci când s-a făcut metroul. Sau mă rog, nu aveau același flux de călători. Acum dacă au avut ocazia, au făcut stație.
Citat: | In acest caz cu atat mai mult trebuiau sa faca un macaz la Bazilescu. |
De ce nu poți să înțelegi că proiectul e până la Laromet?
|
|
Sus |
|
|
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 07 Sep 2012 22:00:15 Titlul subiectului: |
158763 |
|
Proiectul cu "pana la Laromet" nu mai are valoare - a fost modificat, rasmodificat si va mai fi modificat de n ori pana se va da drumul la proiect.
Ei au mizat pe Bazilescu ca fiind capat temporar pe perioada foarte scurta, si din lipsa de bani, spatiu, sa nu mai modifice si asa statia si tunelele (statie excavata din interior) nu au mai montat macaz. Evident vizibil si simtibil, acest aspect, va continua fara macaz. Oricum zona nu este atat de dezvoltata incat sa aibe nevoie asa mare de acel macaz...liniile de suprafata sunt inca preferate in locul metroului acolo...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 08 Sep 2012 14:32:23 Titlul subiectului: |
158769 |
|
Statia Bazilescu NU a fost excavata din interior, s-a facut ca orice statie, prin decopertare. Diferenta este ca nu mai avem pereti mulati verticali la exteriorul statiei, ci jumatate de tunelele circulare care existau. S-a sapat numai pe centrul statiei.
Din acest motiv nu exista loc suficient pentrub spatiile tehnice, situatie care a condus la plasarea supraterana pentru vestibul.
bogdan2011 a scris: | De ce nu poți să înțelegi că proiectul e până la Laromet? |
Inteleg foarte bine care era proiectul din 1989. Cand au facut statia Bazilescu nu au mai respectat acest proiect, deci nu mai vorbim de capat la Laromet, sau nu mai vorbim de acelasi proiect.
Ce nu inteleg este:
1. daca nu au fost in stare sa duca linia pana la Laromet din motive care imi scapa, de ce nu au facut un capat de linie functional, ci o improvizatie.
De ce i-au dat drumul asa si nu au asteptat macar Larometul?
Hai sa spunem ca atunci cand s-au apucat de statie se gandeau la un capat provizoriu, pentru o scurta perioada de timp, dar cand au vazut ca trec anii si nici urma sa se ajunga la Laromet prea curand, de ce nu au facut in ultimul ceas macazul ? Ce exemplu de astfel de capt de linie mai avem in lume ?
2. daca Laromet/Laminorului nu mai este capt de linie, de ce proiectul actual mai prevede macaz ?
|
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Sep 2012 20:19:34 Titlul subiectului: |
158851 |
|
M1 si M2 sunt obiectivele secundare:(
Panouri asemanatoare exista si in statia Jiului.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Oct 2012 17:27:27 Titlul subiectului: |
159753 |
|
boy4ever a scris: | Stai linistit ca si la 1 Mai e ca si definitiva situatia. O sa vedeti cu totii... Daca vom mai vorbi pe acest forum si peste 10-20 de ani o sa imi dati dreptate. |
Este vorba despre capul provizoriu de la Parc Bazilescu.
Prelungirea lui M 4 la Strandul Straulesti este strict legata de necesitatea construirii depoului lui M 6 de la Straulesti.
Cum in Republica Capitalista Romania practic este imposibila sustinerea financiara a 2 magistrale in paralel, nici comunistii nu reusisera o astfel de performanta, cat timp este in carti M 5, spunem pass maretei realizari de la Laminorului / Straulesti.
Sunt de acord cu boy4ever, actualul cap provizoriu de la Parc Bazilescu va fi provizoriu pentru foarte mult timp de acum inainte.
Exact ca si in cazul statiei Crangasi cu 3 linii ( a treia linie practic este de pomana si mai are un pic si implineste 25 ani, daca nu cumva i-a facut deja )
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Oct 2012 23:26:44 Titlul subiectului: |
159760 |
|
La Bazilescu nu trebuia, nu trebuie si nici nu va trebui niciodata vreun macaz...
Draga #sab, de cate ori trebuie sa ti se repete acest lucru pana a-l intelege???
|
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Sâm 20 Oct 2012 23:29:20 Titlul subiectului: |
159761 |
|
Mai vorbim peste cativa ani cand lumea se va satura de tot circul cu tren la orice peron in orice directie...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Oct 2012 23:38:38 Titlul subiectului: |
159763 |
|
Afirmatie adevarata
La Bazilescu nu trebuia, nu trebuie si nici nu va trebui niciodata vreun macaz...
O afirmatie hazardata ( Omul cu strambele )
Dupa parerea mea Crangasiul are cam multe macaze. Upss, am spus vreo prostie ?
Pana la urma 2 adevaruri de necontestat:
1) Intr-adevar, la Bazilescu nu trebuie macaz.
2) La Crangasi sunt prea multe macaze si prea multe peroane.
Mai vorbim peste cativa ani cand lumea se va satura de tot circul cu tren la orice peron in orice directie...
Colega, aici esti in eroare. Bucurestenii sau nebucurestenii metroragii sunt mai destepti decat ii crezi, s-au invatat cu circulatia din toate directiile catre toate directiile. Nu mai sunt incurcaturi de multa vreme.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Oct 2012 23:43:31 Titlul subiectului: |
159764 |
|
Pe bucuresteanul utilizator de metrou nu-l intereseaza defel de unde, la ce peron si pe ce parte circula trenul, pe el nu-l intereseaza decat sa vina trenul la timp si sa petreaca pe cat posibil cat mai putin timp 'in sistem' pana ajunge de acasa si pana la destinatie...restul sunt 'bancuri proaste pentru copii handicapati'...
Si am uitat sa mentionez...sa-l coste calatoria cat mai putin!
Lucruri absolut normale si logice pentru orice cetatean normal la cap si la buzunar...
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Oct 2012 07:47:34 Titlul subiectului: |
159769 |
|
subway guru a scris: | La Bazilescu nu trebuia, nu trebuie si nici nu va trebui niciodata vreun macaz...
Draga #sab, de cate ori trebuie sa ti se repete acest lucru pana a-l intelege??? |
Este un punct de vedere, dar poate imi permiti sa fiu de acord cu el. Ca sa fiu de acord te rog sa-mi dau un singur exemplu din lumea asta in care s-a circulat asa cu ocazia inaugurarii unui tronson de metrou.
Apropo, la Bazilescu nu era necesar, in schimb la Laminorului este foarte necesar...Hai sa fim seriosi si sa recunoastem niste lucruri reale.
De ce nu recunoastem odata ca nici macar nu s-a studiat subiectul (tu ai spus-o..) pentru ca s-a sperat ca situatia asta va dura un an-doi, interval in care se putea circula si asa... In niciun caz vreo 10 ani din momentul inaugurarii cel putin (parerea mea).
Alta cauza pentru care nu s-a facut a fost pentru ca s-a dorit fortarea notei, adica prelungirea in viitor si o situatie de circulatie "anormala" era un factor de presiune. Tot tu ai spus-o...
O a treia cauza ar fi demolarea cladirii construite peste tuneluri sau defrisarea unei portiuni de parc, lucru pe care de asemenea l-ai recunoscut.
A patra cauza, bineinteles, ca intotdeauna...costurile, de ce sa nu facem un lucru ieftin ?
Deci astea au fost "argumentele" si nu ca nu era necesar...
Hai , inteleg ca macaz n-ati vrut, dar cu statia ce ati avut ? Inca mai astept un raspuns la intrebarea de ce primele si ultimele usi de la tren sunt in tunel. Sau se inscrie in aceeasi categorie "lasa, ba, ca merge si asa"?
Insa nu imi aduc aminte sa fi redeschis acest subiect al macazului
Ultima modificare efectuată de către sab la Dum 21 Oct 2012 20:37:36, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
boy4ever
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 22/Feb/2024 Mesaje: 355 Locație: Targu Jiu
|
Trimis: Dum 21 Oct 2012 14:21:04 Titlul subiectului: |
159772 |
|
@sab, multi de aici sunt "Gica-contra" din cate vad. Nu stiu si nu pot sa inteleg de ce, eu unul sunt cat se poate de impartial, iau si tratez lucrurile in mod logic, nicidecum avand vreo obsesie pentru a tine partea vreuneia din "teorii". DA, M4 pe tronsonul 1 Mai - Bazilescu este o bataie de joc, la fel ca racordul NG - Anghel Saligny, despre care am discutat in topicul adecvat. Lucruri tiganesti, facute la repezeala, de mantuiala, ieftine etc. Vai de mama lor, au mai avut si lucrarile executate la jumatate de comunisti! Nu inteleg de ce unii ii lauda atat pe actualii constructori si nu recunosc sub nicio forma meritele comunistilor. Acceptati realitatea oameni buni!
|
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Oct 2012 16:34:08 Titlul subiectului: |
159773 |
|
Este o bataie de joc in ce fel? Explica te rog, nu mai arunca insulte asa degeaba.
Te-ai urcat cumva vreodata in metroul de AS crezand ca e Preciziei? Ai asteptat vreodata la Jiului metroul mai mult de 10 minute? Sau pur si simplu esti un mofturos care nu se multumeste cu ce are? Dupa parerea mea, una lume ar trebui sa acorde mai mult respect Metrorexului, pentru ca este singura companie (de la stat) care chiar face ceva.
In lumea ingineriei, intotdeauna este prioritar un model functional, nu unul care implica modificari radicale la intreg proiectul.
Asa ca scuza-ma daca nu te cred pe cuvant, dar tu numai obiectiv nu esti.
Ultima modificare efectuată moonshadow la Dum 21 Oct 2012 20:36:02, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Oct 2012 19:32:03 Titlul subiectului: |
159782 |
|
.....
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
2.zip |
Mărime fișier: |
290.2 kb |
Descărcat: |
de 696 ori |
|
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Oct 2012 20:39:18 Titlul subiectului: |
159785 |
|
Da, M1 coboara, nu "usor", ci destul de mult intre Basarab si GdN. Este vizibil atat la Basarab, tunelul dinspre Gara de Nord parca "urca" cand se apropie de statie, dar mai ales din Gara de Nord, de la peronul 2. Daca te uiti spre Basarab, ai sa vezi ca trenul de Dristor 2 parca iese "din pamant", serpuid.
De fapt, intregul tronson dintre Basarab si GdN1 este o serpentina, pentru ca M1 sa poata sa coboare suficient de mult pentru a lasa loc si pentru un tunel deasupra. Trenul ia cateva curbe la viteza mare intre cele doua statii.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Oct 2012 20:41:50 Titlul subiectului: |
159786 |
|
Vezi ca desenul e deandaretelea, spre stanga e Crangasiul, spre dreapta e Gara.
Eu am pus desenul pentru ca noi aici discutam o problema si anume cand se intersecteaza 2 tunele, cat spatiu se lasa intre ele? De fapt discutia este la NG - 1 Decembrie, eu am pus desenul aici pentru ca in desen este vorba de M 4.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Oct 2012 20:48:17 Titlul subiectului: |
159787 |
|
@moonshadow
Traseul M1 nu este serpuit pentru "pentru ca M1 sa poata sa coboare suficient de mult pentru a lasa loc si pentru un tunel deasupra ", ci datorita faptului ca intre Basarab si GdN avem de a face cu un tunel pe doua etaje (si nu ma refer la tunelul M4...), din care "etajul" (fosta M3) trebuia sa ia o curba ampla de incadrare sub Titulescu catre Pta Victoriei,
Incadrarea sub Titulescu este unicul motiv al "serpuielii", iar curba duce M1 tocmai sub liniile CFR.
In loc sa avem doua tuneluri separate, M1 oarecum dreapta si doar fosta M3 in "serpuiala" s-a ales aceasta solutie, a unui tunel pe doua etaje, care a fortat si M1 la "serpuiala". Altfel M1 putea avea bine-merci un traseu "firesc" si aproape drept catre GdN.
Oricum urcarea si coborarea M1 nu au absolut nicio legatura cu M4.
Mai multe detalii aici http://tramclub.org/viewtopic.php?t=11449
|
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Oct 2012 22:36:54 Titlul subiectului: |
159790 |
|
Asa...si? Ce treaba are asta cu M4? Andrei a zis ceva de genul ca M1 coboara "putin". Eu i-am zis ca nu coboara doar "putin".
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Oct 2012 08:00:47 Titlul subiectului: |
159794 |
|
moonshadow a scris: | De fapt, intregul tronson dintre Basarab si GdN1 este o serpentina, pentru ca M1 sa poata sa coboare suficient de mult pentru a lasa loc si pentru un tunel deasupra. Trenul ia cateva curbe la viteza mare intre cele doua statii. |
Asta ai scris tu...
Precizarea mea suplimentara legata de M4 a fost pentru ca am crezut ca ai impresia ca traseul M1 este facut special pentru a face loc tunelului M4.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Oct 2012 08:02:32 Titlul subiectului: |
159795 |
|
moonshadow a scris: | Asa...si? Ce treaba are asta cu M4? Andrei a zis ceva de genul ca M1 coboara "putin". Eu i-am zis ca nu coboara doar "putin". |
Am facut referire la faptul ca intre Basarab si Podul Grant linia lui M 1 coboara putin. Incaodata, este in discutie intersectia intre M 1 si M 4 in zona PLS Grant / M 4. Nu am comentat in nici un fel traseul Basarab - Gara de Nord.
Reiau, atentie, in desen Crangasiul e la stanga si Garile la dreapta. Nu am mai precizat acest aspect pentru ca mi s-a parut clar. De fapt schita originala intreaga o s-o gasesti pe forum, mai pun odata un extras din ea.
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
10-22-2012 9-14-43 AM.zip |
Mărime fișier: |
132.69 kb |
Descărcat: |
de 672 ori |
|
|
Sus |
|
|
|