Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 18:07:06 Titlul subiectului: |
162192 |
|
E posibil, in spatele peretelui de tabla e totul facut la nivel de structura. ( Ceea ce corespunde aproape de nivelul "la rosu" ).
Asadar greul e facut, ei trebuie doar sa finalizeze.
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 20:31:34 Titlul subiectului: |
162195 |
|
E DA, daca sunt bani...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Ian 2013 22:05:57 Titlul subiectului: |
162200 |
|
Dar de "iesirea secreta" a lui Piedonne ce se mai stie ? ( de la Aparatori ). A trecut campania si gata, paf, s-a evaporat ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Feb 2013 21:29:12 Titlul subiectului: 15508b |
162327 |
|
Fiecare generatie a crezut ca detine adevarul absolut, si evident s-a inselat.
Un exemplu contemporan :
Statia Crangasi. Aud ? O greseala a istoriei recente. Mai e putin si implineste 30 ani iar linia 3 este o greseala istorica. Ei vezi cum v-ati inselat ?
Daca se va pune in discutie vreodata inelara s-ar putea sa fie la Crangasi cu totul alta rezolvare. Deci ati proiectat o statie aiurea la Crangasi.
De ce credeti ca studiile de acum ( de fezabilitate ) sunt infailibile si PERFECTE ?
Eroare. Sper sa mai apuc ziua in care se vor dovedi multe "depasite istoric" desi au fost facute "pentru viitor".
La km de tunel ce am gresit ? Din 1991 incoace cati km de tunel s-au realizat SI CU CE ?
|
|
Sus |
|
|
subway guru
Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Feb 2013 21:57:36 Titlul subiectului: |
162334 |
|
Crangasi e o eroare doar in mintea ta...eroare ar fi fost sa nu fie facuta cum a fost facuta...
In rest ramane valabil ce ti-am spus, singurele studii valabile sunt cele ce pornesc de la situatia existenta si dau solutii viabile pt viitor, nu amintiri din trecut, si niciun SF nu are cum sa reprezinte adevarul absolut, asa ceva nu exista nicaieri in lume.
La capitolul tunele dupa 1989 te las sa faci tu inventarul si sa recunosti singur ca ai exagerat...nu cu mult, dar ai 'mintzit'...ceea ce nu e 'etic'...
De facut, s-au facut cu scuturile 23 August, astea:
Descriere: |
E si subway guru pe aici prin poza asta...de carte de istorie |
|
Mărime fișier: |
855.92 kb |
Vizualizat: |
de 10118 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Feb 2013 22:02:42 Titlul subiectului: |
162337 |
|
Basarab ( M 4 ) spre gara ?
Crangasi e greseala, e parerea mea.
Oborul e greseala, e parerea mea, cand se va face M 7 o sa trebuiasca schimbari majore.
Stefan cel Mare e greseala, e parerea mea, trebuiau 2 statii, dintre care una la Dorobanti.
Ultima modificare efectuată andrei11 la Sâm 02 Feb 2013 22:58:20, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 03 Feb 2013 08:34:01 Titlul subiectului: |
162348 |
|
Andrei, Crangasi nu este o greseala, este o statie construita corect, conform unor planuri existente prin 1984 . Faptul ca planul s-a schimbat din mers nu inseamna ca s-a produs o eroare la proiectare/constructie. Daca vrei , putem discuta daca la Crangasi (si la Grigorescu) se putea face altfel, astfel incat sa se plece in aceeasi directie de la acelasi peron, nu de la peroane diferite. La NG eu zic ca se putea (si era simplu), la Crangasi ramane de discutat.
Cu Obor (si Muncii), asta este, daca s-a cerut ca metrou sa treaca prin fostele statii de tramvai, asta s-a executat. Nu este vina nimanui (decat a celui care nu mai este..) ca s-a executat asa ceva. Probabil ca nimeni nu avea curajul sa-l intrebe pe Ceausescu ce se va intampla cand se va introduce metroul spre Colentina cu o statie de tramvai transformata peste noapte. Si eu sunt curios ce se va intampla la constructia M7 acolo, dar, vorba ta, nu cred ca mai apucam.... Poate de aceea ne axam acum pe lucrari "usoare" si deloc necesare acum, gen M4, M6 si lasam M7, cu probleme grele de conectare, pe mai tarziu.
Ultima modificare efectuată de către sab la Dum 03 Feb 2013 08:54:11, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Feb 2013 12:36:35 Titlul subiectului: |
162402 |
|
Discutii vizavi de intrebarea De ce statia Crangasi are 3 linii
In primul rand un scurt comentariu :
Contextul discutiei de aici si remarca mea s-a referit la faptul ca SF - ul se poate schimba, ca nu e batut in cuie.
Si acum sa purcedem la treaba :
Varianta 1
Magistrala M 1 Republica - Crangasi cu capul de linie Crangasi.
Inelara avand statie de tranzit Crangasiul.
Avantaje
Intoarcerea magistralei M 1 la Crangasi nu afecteaza absolut deloc trenurile de pe inelara.
Statia ramane nemodificata ca si configuratie a liniilor.
Calatorii care vor sa schimbe metroul de la gara cu M 3 au statie de corespondenta la Lujerului. Practic intre statia Lujerului de pe Inelara si Crangasi va fi inca o statie intermediara.
Dezavantaje
Statia GdN este pe inelara.
La Crangasi nu exista o linie de rezerva de rebrusment numai pentru M 1. Linia de rezerva este comuna cu M Inelara. Se pot crea confuzii in randul calatorilor.
Nota
Schita este una teoretica, nu faceti legaturi cu realitatea din teren. Limitati-va strict la ceea ce reprezinta schita.
Cine vrea sa discute despre statia Crangasi si despre statia Dristor 2 (de care statia Crangasi e legata intim) o poate face aici, in functie de discutii si de Dristor 3 a carei existenta s-ar putea sa nu mai fie necesara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.97 kb |
Vizualizat: |
de 9881 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Mar 05 Feb 2013 08:50:59, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Feb 2013 21:42:48 Titlul subiectului: |
162421 |
|
andrei11 a scris: | Dezavantaje
Statia GdN este pe inelara: |
Nu este niciun dezavantaj, oricum pana atunci GdN va fi pe o noua magistrala N-S (M4/M6), asa ca nu va ramane doar pe inelara.
Si daca facem putina istorie, M1, cand s-a construit, s-a dorit a fi o axa E-V. Basarab si GdN se aflau pe asa numitul "Tronson de legatura", facut doar pentru ca Ceausescu a dorit o legatura directa Piata Unirii-GdN.
GdN nici atunci nu era considerata pe M1, M1 se oprea la Crangasi.
Ce este acum...este cu totul altceva. Daca este mai bine sau mai rau, ramane de discutat.
D3 este necesara din cel putin 2 motive :
1. nu este bine sa ai un cerc continuu
2. transformarea D2 in statie de tranzit nu se poate face fara distrugerea corespondentei de acolo (si reconstruirea ei ulterioara), fapt care nu este de dorit.
Intrebarea este alta...Se mai pot folosi amorsele de la Crangasi la ceva ? Pentru ca pe M1 se circula cu viteza mica intre Crangasi si Petrache Poenaru, impresia mea este ca din cauza lacului. Se mai poate sapa acum pe langa stavilarul Ciurel ? Se stia de el si de Lacul Morii in 1984 ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 09:21:40 Titlul subiectului: |
162443 |
|
Ba chiar e de dorit sa ai o inelara continua. Daca nu, trebuie creat un cap de linie cu peron dreapta - statii suprapuse.
Dar de dorit este sa fie continua.
M 1 nu are treaba cu lacul, chiar de loc.
M Inelara va merge pe sub Virtutii, nu pe sub lac.
In cazul unei inelare continui intarzierile acumulate si reglarile de timp se rezolva destul de usor. V-ati prins cum ?
E o problema cu timpii de odihna ( obligatorii ) deci undeva pe traseu va trebui prevazuta o statie mai complexa.
Sau ture de schimb ( de odihna ). Acum totul e pe calculator, e destul de simplu.
Parca la Moscova se practica.
D 2 se modifica si destul de usor, am mai aratat odata cum in cadrul forumului.
sab a scris: | Nu este niciun dezavantaj, oricum pana atunci GdN va fi pe o noua magistrala N-S (M4/M6), asa ca nu va ramane doar pe inelara. | Asa este, uitasem complet de M 6.
Am facut corectia necesara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.91 kb |
Vizualizat: |
de 9864 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Mar 05 Feb 2013 10:11:36, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 09:48:19 Titlul subiectului: |
162446 |
|
M6 ar trebui sa mai aiba o intersectie cu inelara...
In alta ordine de idei, stie cineva cat de lunga este linia 3 de la Victoriei (M1). Este o linie de utilaje sau o linie de remiza ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 10:18:09 Titlul subiectului: |
162447 |
|
Am corectat desenul, desi daca ar trebui sa fiu exact si M 1 mai are o intalnire cu inelara. Dar am vrut sa ma concentrez asupra statiei "Crangasi".
Linia 3 din statia Victoriei ( M 1 ) e lunga cat toata statia, adica are "capul de linie" inspre iesirea spre GdN 1.
De fapt acolo in spatele peretelui, la un moment dat, pe o portiune de circa 50 metri linia 3 si linia de legatura M 1 / M 2 sunt practic paralele si foarte apropiate una de alta.
Informatie absolut sigura.
Evident ca ma poate contrazice cine doreste.
Varianta 2
Magistrala M 1 cap de magistrala la GdN.
Avantaje
Piata Unirii legata direct cu GdN.
Dezavantaje
Modificarea substantiala a capatului dinspre Victoriei a statiei GdN, lucrare complexa care necesita atat oprirea circulatiei cat si interventia asupra structurii de rezistenta. Practic va trebui regandita intreaga structura de rezistenta a capatului statiei.
Transformarea celor 4 linii de stocare ale statiei in linii de rebrusment al magistralei M 1.
Un alt dezavantaj ( minor in comparatie cu primul ) in statie se pot crea unele confuzii cu privire la trenurile care intra in statie de la Basarab.
Sau :
Dar varianta a doua necesita mecanici de rebrusment, oricum nu e imposibila si are avantajul ca lasa statia GdN 1 nemodificata.
Pe timpul constructiei celor 3 linii de rebrusment nu este necesara oprirea circulatiei pe M 1 ( Inelara ). Este afectata numai linia de legatura M 1 / M 4.
Cele 3 ( 4 ) linii de rebrusment au loc suficient sub Calea Grivitei pana in Podul Basarab.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.69 kb |
Vizualizat: |
de 9831 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.87 kb |
Vizualizat: |
de 9824 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 20:11:35 Titlul subiectului: |
162458 |
|
andrei11 a scris: | Linia 3 din statia Victoriei ( M 1 ) e lunga cat toata statia, adica are "capul de linie" inspre iesirea spre GdN 1. |
Linia asta are legatura (macaz) cu cea tehnologica la capatul dinspre GdN ?
Ma intreb care a fost ratiunea pentru care a fost construita, pentru ca nimic nu este facut intamplator la metrou. Mi-este greu sa cred ca a fost proiectata ca o linie de remiza la doar o statie distanta de GdN, unde era ditamai remiza.
Stationeaza trenuri pe ea ?
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 22:10:45 Titlul subiectului: |
162462 |
|
Linia 3 se termina cu "linie moarta" spre GdN. Are macaz numai spre Stefan cel Mare, macaz pe care-l stim cu totii.
Ultima oara era garat acolo un vagon de marfa gen "platforma". ( In dreptul statiei, nu se poate vedea din metrou ).
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 22:17:05 Titlul subiectului: |
162464 |
|
Din mersul metroului nu se vede prea bine daca continua in spatele peretelui, iar prin padurea de stalpi de la curba spre gara ai impresia ca mai este o linie pe langa cea de legatura. Daca vrei sa garezi ceva pe ea venind dinspre Gara trebuie sa treci de statie si apoi sa rebrusezi? Trebuie sa aibe undeva un macaz invizibil din tren, pentru ca de cele mai multe ori pe linia spre Stefan cel Mare e garata o drezina. Era un filmulet scurt pe aici cu tunelul dintre Victoriei M2 si Romana unde apare o evazare (linie de utilaje scurta?) si apoi legatura M1-M2.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Feb 2013 22:35:28 Titlul subiectului: |
162466 |
|
Nu avem de unde stii programul drezinei dupa ora 24,00.
Nici daca vagonul de marfa este scos "zilnic" la "aer".
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.05 kb |
Vizualizat: |
de 9775 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.86 kb |
Vizualizat: |
de 9775 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Feb 2013 09:02:05 Titlul subiectului: |
162472 |
|
rosetti61 a scris: | Era un filmulet scurt pe aici cu tunelul dintre Victoriei M2 si Romana unde apare o evazare (linie de utilaje scurta?) si apoi legatura M1-M2. |
Dupa parerea mea acea evazare este vechea linie tehnologica M3-M2. Sigur noul traseu pe sub Polizu a avut influente si asupra liniei tehnologice. Parerea mea este ca s-a facut o linie complet noua, ocolind vechiul complex de la Victoriei. Asa s-ar explica si retragerea mare a blocurilor de pe acea parte.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Feb 2013 09:25:09 Titlul subiectului: |
162473 |
|
Si noua linie tehnologica M 1 / M 2 sa "intepe" tunelul M 2 putin mai la sud decat linia proiectata initial ?
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Feb 2013 09:52:23 Titlul subiectului: |
162474 |
|
Da, ma gandesc ca initial linia de legatura se despartea de linia curenta inainte de intrarea in statia Victoriei (M3), undeva la inceputul pasajului rutier si incepea sa urce.
Odata cu noul traseu Polizu-Buzesti nu au mai avut cum sa foloseasca aceasta linie (probabil ca ea deja era pe la nivelul M2 in zona Buzesti) si au facut una noua, pe care au "intepat-o" mai tarziu in tunelul M2.
Asta explica acea amorsa despre care a amintit rosetti61 (oarecum similara cu cea dintre GdN si Basarab, tot ramasita a unei modificari de proiect), precum si retragerea marea blocurilor din Pta Victoriei. Daca nu cumva mai este ceva in piata in subteran...
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Feb 2013 16:00:23 Titlul subiectului: |
162479 |
|
Imposibil, linia de legatura M 1 / M 2 nu poate fi decat pe sub accesul pietonal de la iesirea din statia M 1 la pasajul pietonal de subtraversare Lascar Catargiu. Deci scarile normale si nu cele rulante.
Argumente
1) Vezi si schita, linia de legatura are ca si cote extreme cota lui M 1 si cota lui M 2. Deci la final trebuie sa ajunga la cota lui M 2 ( daca urca dinspre M 1 ).
2) Se foloseste structura de rezistenta a tunelului pentru a amenaja si accesul pietonal ( deci nu pe scarile rulante ).
De retinut ca vestibului statiei M 1 si pana la scarile rulante este la nivelul ( cota ) magistralei M 2, asadar linia de legatura nu poate fi pe sub vestibul pentru ca nu poate ajunge la nivelul lui M 2 pana la macaz.
Singura varianta corecta este ca linia de legatura sa fie pe acolo pe unde am spus eu, pe sub accesul scarilor fixe.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
17.56 kb |
Vizualizat: |
de 9701 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.62 kb |
Vizualizat: |
de 9701 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.59 kb |
Vizualizat: |
de 9677 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 06 Feb 2013 21:01:43 Titlul subiectului: |
162492 |
|
Pe topicul de infrastructura se vorbea mai demult ca sub scarile rulante din vestibulul statiei de pe M2 sunt alte scari fixe care duc la un spatiu de dedesubt. Acele "scari" pot fi in scop tehnologic pentru intretinerea mecanismului scarii rulante, pentru deplasarea echipelor de interventie de-a lungul angrenajului.
Aici http://tramclub.org/viewtopic.php?t=7895&postdays=0&postorder=asc&start=400, de la #124619.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Feb 2013 08:57:53 Titlul subiectului: |
162588 |
|
La metrou lifturile au alt program decat trenurile. Se "trezesc" mai greu si "se culca" mai repede..
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.16 kb |
Vizualizat: |
de 9536 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
diesel_power
Data înscrierii: 16/Sep/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2016 Mesaje: 53 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Feb 2013 11:09:07 Titlul subiectului: |
162605 |
|
E mai bine asa decat sa fie vandalizate mai mult decat au fost pana acum.
Din pacate display-urile LCD din cabine n-au fost atat de rezistente pentru orasul asta.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Feb 2013 11:26:23 Titlul subiectului: |
162606 |
|
Si sunt vandalizate doar in orele "excluse"( adica pana in 6.00 si dupa 22.00) ?
Sau Scorsese are program numai intre 6 si 22 ?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Feb 2013 11:44:55 Titlul subiectului: |
162610 |
|
Lifturile nu sunt prevazute cu camere de luat vederi ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|