Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 26 Oct 2013 22:10:51 Titlul subiectului: |
168344 |
|
Lumea e confuza la inceput cu aceasta linie express si intreaba de ce nu opreste in statii.
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 26 Oct 2013 22:11:27 Titlul subiectului: |
168345 |
|
E un mare dezavantaj faptul ca punctul terminus nu e in incinta aeroportului...multi, din comoditate, vor prefera sa ia taxi, care stau exact la iesirea din terminalul de sosiri.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 26 Oct 2013 22:24:00 Titlul subiectului: |
168346 |
|
Bine punctat. Dacă mergea până în interiorul aeroportului era mult mai bine. Poate vor modifica.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 26 Oct 2013 22:25:10 Titlul subiectului: |
168347 |
|
darius 23 a scris: | Lumea e confuza la inceput cu aceasta linie | Da, dar multi sunt si pierduti in spatiu. RATUC a facut precizari destul de clare privind regimul acestei linii, traseul (cu specificarea exacta a statiilor), destinatia etc., chiar s-a afisat acest lucru in statii (cel putin la aeroport, pe stalpul de langa toneta de bilete sigur era). De exemplu, astazi, la intoarcerea de la mitingul aviatic, un individ de vreo 50 de ani a inceput sa-si etaleze maiestria (sa nu spun altfel) in timpul calatoriei, dupa ce a constatat ca troleibuzul nu a oprit in statia in care ar fi vrut sa coboare. Dupa ce s-a coborat la urmatoarea statie (statie normala de oprire) s-a dus la usa la sofer si a inceput sa bata cat a putut de tare cu pumnul in usa, folosind un limbaj adecvat nivelului sau intelectual si comportamentului adoptat...din pacate asta e...multi sunt in gradina domnului.
Un alt aspect, parerea mea, este si problema biletelor. Faptul ca nu exista bilete pentru o singura calatorie va descuraja de asemenea pasagerii de ocazie care doresc sa faca o singura calatorie gara-aeroport sau aeroport-gara. La ce-i foloseste un bilet cu doua calatorii unui om care nu are treaba frecvent cu Clujul?
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 26 Oct 2013 22:45:24 Titlul subiectului: |
168352 |
|
Un alt aspect negativ este programul chioscurilor de bilete. Astazi pe la ora 17-18 chioscul de bilete de la Aeroport era inchis.
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 26 Oct 2013 23:05:16 Titlul subiectului: |
168355 |
|
In concluzie, pentru eficientizarea maxima a acestei linii de transport, ar fi bine sa:
-se realizeze prelungirea acesteia pana in incinta aeroportului (care s-ar putea sa fie imposibil datorita birocratiei si legilor stupide legate de transport si transportatori)
-se infiinteze un punct de vanzare a biletelor chiar in incinta terminalului de sosiri cu program full, pe tot parcursul zilei
-se puna la dispozitie bilete cu o singura calatorie (macar la aeroport)
-se amplaseze in incinta aeroportului semne (indicii) legate de existenta acestui mijloc de transport
-se faca o mediatizare intensa, prin toate mijloacele, atat pe plan local, cat si regional, national etc.
|
|
Sus |
|
|
ikarus
Data înscrierii: 20/Iun/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 135 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 27 Oct 2013 00:39:42 Titlul subiectului: |
168356 |
|
Primul 5 :
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
559.57 kb |
Vizualizat: |
de 10655 ori |
|
_________________ ikarusurile viata mea |
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 18:50:38 Titlul subiectului: kk |
168659 |
|
S-au schimbat cumva firele de la reteaua din Someseni? Pentru ca in primele zile cand reteaua a fost data in folosinta captatoarele troleibuzelor de pe linia 5 faceau niste scantei ca de la artificii.
Iar cand soferii ajungau la gara trebuiau sa schimbe carbunele de la captatoare si de multe ori captatoarele picau de pe fire cand treceau prin macaze sau incrucisari.
Ultima modificare efectuată de către Joldos la Joi 07 Noi 2013 19:33:47, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 19:09:17 Titlul subiectului: |
168661 |
|
Din cate stiu nu s-au schimbat firele...scanteile probabil se datorau in mare masura lipsei ungerii (in prima zi reteaua parea sa fie "uscata"). Daca gresesc, rog sa fiu corectat
|
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 19:19:17 Titlul subiectului: |
168662 |
|
Intr-adevar, erau uscate, cum am vazut, dar nu stiu daca intre timp s-au uns firele, daca le lasa asa captatoarele se pot defecta incat sa nu mai fie reparate?
Ultima modificare efectuată de către Joldos la Joi 07 Noi 2013 19:34:06, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 19:25:25 Titlul subiectului: |
168663 |
|
De fapt nu doar ca erau uscate. Fiind de cupru, dupa 20 de ani, cu siguranta erau si oxidate=>lipsa de contact
|
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 19:49:10 Titlul subiectului: |
168665 |
|
Dar firele cat de des se ung de obicei?
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 20:04:54 Titlul subiectului: |
168667 |
|
De frecventa ungerii nu stiu exact sa-ti spun. Inlocuirea firelor, din cate stiu, se face cam la 10 ani. Nu stiu exact cand s-a dat in folosinta prima data linia din Someseni, insa in 1993 cand a devenit nefunctionala e putin probabil sa fi avut deja 10 ani de utilizare. Apropo...stie cineva, cu aproximatie, cand s-a dat in folosinta aceasta linie?
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 21:31:06 Titlul subiectului: |
168671 |
|
Eu nu am văzut niciodată schimbate firele de contact... Dar cred că se pot schimba repede noaptea de acea nu am văzut.
TothDC: Dacă la această linie te refei, la 8 ca troleibuz, e dată de mult în folosință, cel puțin din 1980.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Noi 2013 23:00:43 Titlul subiectului: |
168673 |
|
TothDC a scris: | Apropo...stie cineva, cu aproximatie, cand s-a dat in folosinta aceasta linie? |
Dacă nu greșesc, 1986
|
|
Sus |
|
|
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 08 Noi 2013 01:10:39 Titlul subiectului: |
168677 |
|
Nu stiu exact cat de des se ung fierele, insa cred ca mult mai rar decat in anii 80/90. Spun asta pentru ca pana in jur de 1996(1998?) RATUC-ul avut in parc troleibuz ungator (016 pare-mi-se), initial ROMAN, apoi DAC 117E fara remorca, scrutat. Tin minte ca vedeam ungatorul circuland frecvent in copilarie, mai ales seara, si gresa cu ambele captatoare.
Actualmente am vazut un camion de interventii cu un captator pe cobar si furtun gros pe acesta pana la randunica, probabil cu o pompa de vaselina in cobar. Functionand, insa, cu captatorul pe linie l-am vazut o singura data in ultimii 4 ani, intr-o noapte, prin M Viteazul.
_________________ www.macicasanul.com |
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 21 Noi 2013 12:50:33 Titlul subiectului: |
169051 |
|
Eu nu inteleg unele chestii,intr-o zi exploram si ma uitam pe Google Harti si am vazut in statie la Piata Marasti sens spre statia Somesul,un troleibuz pe linia 3(mai exact un Rocar de Simon).Pozele de pe harta erau facut din 2010.Am gasit pe Wikipedia o poza cu un troleibuz tot pe linia 3 dar langa cifra 3 scria: P-ta Garii - Str. Henri Coanda.
M-am uitat pe harta si strada Henri Coanda se afla pe undeva prin Someseni .Am auzit de la cunostiinte de-ai mei ca 3-ul circula o vreme prin Marasti doearece Piata Cipariu era in constructie si reteaua era stricata dar nici decum nu circula pana in Someseni.Dar nu inteleg ce ruta avea prin Marasti 3-ul.Avea ruta 25-lui pana pe Unirii si dupacare venea innapoi pe Teodor Mihali si urca podul de pe Aurel Vlaicu sau mergea pe ruta actuala a 25-lui si iesea la Regionala CFR(ruta actuala a liniilor 3 si 25)?
Inca un lucru ciudat am vazut de mai multe ori acum 2 saptamani: Seara pe la 7 aproximativ am vazut un toleibuz DAC 12X pe linia 3 in statia Arte Plastice de pe strada Aurel Vlaicu si mergea spre Piata Marasti.Sa fi deviat temporar ruta pe zilele respective a liniei 3?
Mai jos am pus o poza luata de pe Wikipedia unde se vede 3-ul care are rutele: Str. Henri Coanda - P-ta Garii
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
386.04 kb |
Vizualizat: |
de 10058 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 21 Noi 2013 13:40:36 Titlul subiectului: |
169053 |
|
Cand trebuie sa plece un trolebuz din Marasti in depoul de pe strada Unirii sau sa intre pe linia 3, pleaca cu numarul 3 de la IRA, nu se schimba la gara. Sunt oameni care iau trolebuze de pe Horea si merg in Marasti / Gheorgheni si ar fi cam ciudat sa se urce in 4, la gara sa se schimbe in 3 si ei sa se trezeasca in alt cartier.
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 21 Noi 2013 15:30:20 Titlul subiectului: |
169058 |
|
Iar treaba cu Str. H. Coanda este o denumire mai veche a strazii Unirii. Si la troleibuzul 150 la linia 25 inca apare Str. Bucium/Str. H. Coanda.
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 12 Dec 2013 20:46:08 Titlul subiectului: |
169551 |
|
Linia 5 va opri in toate statiile.
Citat: | http://www.ziuadecj.realitatea.net/administratie/troleibuzul-5-care-leaga-gara-de-aeroport-va-opri-in-toate-statiile-de-pe-traseu--120819.html
"Odată cu finalizarea lucrărilor la sensul giratoriu de la aeroport, am introdus o nouă linie experimentală de transport în comun, pe tronsonul aeroport-centru-gară; în urma numeroaselor solicitări primite de la clujeni, Linia 5 va opri în fiecare stație de transport în comun de pe traseu, de pe ambele sensuri", se arată într-un comunicat remis presei.
Linia 5 pornește de pe strada Traian Vuia, continuă pe Aurel Vlaicu, 21 Decembrie 1989 - Regele Ferdinand - Horea - piața Gării, iar la retur aceasta circulă pe străzile Burebista - I. Coroianu - Traian - I.P. Voitesti - Cuza Vodă - 21 Decembrie 1989 - A. Vlaicu - Traian Vuia.
Linia de troleibuz Aeroport - Gară circulă de dimineață de la ora 6, la fiecare 20 de minute. |
|
|
Sus |
|
|
Berti
Data înscrierii: 02/Apr/2010 Ultima vizita: 16/Iul/2014 Mesaje: 37 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 14 Feb 2014 00:43:05 Titlul subiectului: |
171114 |
|
De 1 sunt și eu cel mai îngrijorat. Că dacă îl transformă în autobuz, așa va rămâne...
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 14 Feb 2014 12:37:59 Titlul subiectului: |
171123 |
|
Intoarcerea pe Horea ar avea 2 puncte slabe din punctul meu de vedere:
1) nu stiu cum s-ar putea intoarce in Piata Garii ca sa revina pe Horea
2) in unele momente ale zilei coloana de masini se intinde de la Astoria pana la statia de tramvai (uneori chiar depaseste)
Dupa parerea mea s-ar putea trage o retea pe str. Dacia si pe Podul Horea. Pe podul Horea va fi un macaz prin care sa se desparta linia 1 (mers inainte) de liniile 3, 4, 5 (spre stanga).
Ultima modificare efectuată de către darius 23 la Vin 14 Feb 2014 15:32:55, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 14 Feb 2014 13:33:30 Titlul subiectului: |
171125 |
|
Dupa ce s-a rupt acea parte din pod si s-a decis sa-l refaca, eu am citit pe un afis din statia Flip ca 1,3,4 vor fi autobuze iar restul deviate pe strada Dacia-Pod Horea si prin Piata Mihai Viteazul. Nu stiu insa de unde vor scoate atatea autobuze. Vom vedea...
|
|
Sus |
|
|
Berti
Data înscrierii: 02/Apr/2010 Ultima vizita: 16/Iul/2014 Mesaje: 37 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 14 Feb 2014 13:36:05 Titlul subiectului: |
171126 |
|
darius 23 a scris: | Intoarcerea pe Horea ar avea 2 puncte slabe din punctul meu de vedere:
1) nu stiu cum s-ar putea intoarce in Piata Garii ca sa revina pe Horea
2) in unele momente ale zilei coloana de masini se intinde de la Astoria pana la statia de tramvai (uneori chiar depaseste)
Dupa parerea mea s-ar putea trage o retea pe str. Dacia si pe Podul Traian. Pe podul Traian va fi un macaz prin care sa se desparta linia 1 (mers inainte) de liniile 3, 4, 5 (spre stanga). |
Vrei sa spui pe podul Horea?
|
|
Sus |
|
|
|