Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 322 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 27 Noi 2013 22:35:34 Titlul subiectului: |
169221 |
|
TothDC a scris: | Oferta 47 se refera la o cursa Autgara Fany-Polus cu o frecventa de 30 de minute, operata evident de Fany. |
În niciun caz operată evident de Fany.
Acel link conține programul tuturor traseelor intrajudețene scoase la licitație. Traseul Cluj - Polus se va licita, la fel ca și Florești - Cluj, Apahida - Cluj etc. Dacă Fany va câștiga traseul, îl va opera. Sau poate RATUC să participe la licitație și să câștige traseul.
Spunea cineva că ar mai rămâne varianta autobuzelor private. Da, cred că ar putea fi o variantă. Dar dacă, spre exemplu, Fany câștigă traseul Cluj-Polus (scos la licitație) și Polus angajează autobuze gratuite RATUC (pe liniile actuale, să zicem)?
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 1362 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 27 Noi 2013 22:55:45 Titlul subiectului: |
169222 |
|
Ca paranteza: aceeasi problema ar avea-o Tursibul cu linia 15 ce trece prin Promenada Moll si implicit prin comuna Selimbar.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 28 Noi 2013 01:01:04 Titlul subiectului: |
169225 |
|
Cum adică "angajează autobuze gratuite RATUC" ?
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 28 Noi 2013 07:08:00 Titlul subiectului: |
169226 |
|
Au mai fost autobuze gratuite de Polus o oarecare perioada de timp dupa deschiderea complexului...dar s-a renuntat la idee....probabil erau prea costisitoare. Si astfel autobuzele gratuite RATUC au devenit actualele linii 24B,28B,43P in regim normal. S-a pastrat gratuitate pentru 87B. Putin probabil sa se treaca din nou la sistemul initial.
|
|
Sus |
|
|
neobluenet
Data înscrierii: 20/Iul/2011 Ultima vizita: 22/Mai/2024 Mesaje: 36 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 28 Noi 2013 08:23:40 Titlul subiectului: |
169227 |
|
Daca e adevarata treaba cu referendumul eu zic sa nu ne mai agitam atat. Daca florestenii vor sa stea la tara si nu la oras, sa ajunga in Cluj cum pot ei, cu bicicleta, masina, trotineta, pe jos, cum stiu ei mai bine.
Pe de alta parte, fara autobuze va scadea numarul de clienti la Polus, dar vanzarile nu vor scadea foarte tare. Cine vrea sa mearga la Polus si sa cheltuie bani - aici ma refer la cei care nu isi cumpara o pereche de slapi din Carrefour - sigur au masina asa ca nu ii intereseaza autobuzul. Cei mai afectati sunt abonatii la Gimmy, sunt destui care vin cu autobuzul, pentru ca stau in Manastur si cel din Gheorgheni e destul de departe.
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 322 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 28 Noi 2013 11:00:36 Titlul subiectului: |
169228 |
|
rooovidiu a scris: | Cum adică "angajează autobuze gratuite RATUC" ? |
Adică plătește o firmă care să asigure transportul călătorilor din oraș către centrul comerical. Am zis RATUC pentru că au avantajul de a-și utiliza propriile stații, spre deosebire de o firmă privată, de exemplu. Dar odată licitat și atribuit acest traseu, e legală varianta? NU știu, întreb.
Ca o părere personală, dacă e să se desființeze liniile RATUC actuale, mă gândesc că s-ar putea să lase doar Bucium - Polus, eventual cu o frecvență de 15 minute.
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 28 Noi 2013 20:14:24 Titlul subiectului: |
169236 |
|
Este cineva cu experienta juridica care ar putea sa ne spuna daca hotararea CJ de scoatere a traseelor metropolitane de la licitatie este legitima? Macar sa stim la ce verdict sa ne asteptam de la instanta...
|
|
Sus |
|
|
bobcik
Data înscrierii: 19/Noi/2011 Ultima vizita: 19/Oct/2020 Mesaje: 130 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 05 Dec 2013 18:00:48 Titlul subiectului: |
169358 |
|
Legat de traseul Cluj-Apahida mi-a zis o colega ca a auzit mai multi tipi circuland pe aceasta ruta vorbind despre faptul acest traseu va fi operat de Fany.
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 322 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 06 Dec 2013 09:48:39 Titlul subiectului: |
169366 |
|
darius 23 a scris: | Legat de traseul Cluj-Apahida mi-a zis o colega ca a auzit mai multi tipi circuland pe aceasta ruta vorbind despre faptul acest traseu va fi operat de Fany. |
Va fi operată de cine va câștiga licitația de atribuire a traseului.
Că are Fany capacitatea să preia acest traseu? Probabil că da, dar până la atribuire este doar presupunere, intenție, zvon etc.
|
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 11 Dec 2013 17:44:04 Titlul subiectului: |
169506 |
|
Stie cineva daca se face o extindere de retele de troleibuze pe strada Fabricii?La Kaufland in statie la 48 este pus un panou mare pe care scrie "Extinderea transportului in comun - Etapa I".E un panou identic cu cel de reabilitarea infrastructurii de tramvai.
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 11 Dec 2013 19:03:12 Titlul subiectului: |
169507 |
|
Poti fi mai explicit cu privire la acest panou? Se refera cumva in mod special la troleibuz? Cam de cat timp e amplasat?Din cate stiu, etapa I de dezvoltare transport se refera la comunele din Zona Metropolitana din imediata apropiere a orasului, pentru care momentan exista problemele deja cunoscute.
|
|
Sus |
|
|
Joldos
Data înscrierii: 06/Noi/2013 Ultima vizita: 08/Noi/2015 Mesaje: 88 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 18 Dec 2013 16:33:17 Titlul subiectului: |
169681 |
|
http://www.stiridecluj.ro/social/ratuc-este-societate-pe-actiuni-si-poate-prelua-transportul-metropolitan-vezi-documentul-de-la-registrul-comertului-foto
Citat: | RATUC a devenit societate pe acțiuni, cu acționar unic Consiliul Local Cluj-Napoca. Documentul a fost eliberat de Registrul Comerțului Cluj, miercuri, 18 decembrie, la ora 13.00.
Acest act era important pentru ca RATUC să poată prelua transportul în zona metropolitană (Cluj-Napoca și comunele învecinate).
În acest moment, dacă instanța va decide că traseele județene nu trebuie scoase la licitație, RATUC ar putea prelua transportul în Florești, Apahida, Chinteni și Ciurila.
RATUC va prelua transportul în Feleacu, de la 1 ianuarie 2014. Acest traseu nu a mai fost inclusla licitație, comuna fiind ultima care s-a integrat în zona metropolitană. |
http://www.stiridecluj.ro/politic/ratuc-preia-transportul-din-comuna-feleacu-calatorii-vor-primi-un-bonus-video
Citat: | RATUC va prelua transportul din comuna Feleacu, din 2014, a declarat primarul Emil Boc.
”Vom face transportul în comuna Feleacu și în satele din această localitate, din 2014. Este un prim pas și sperăm ca în scurt timp și celelalte comune din zona metropolitană să beneficieze de transport prin RATUC”, a declarat Emil Boc.
Directorul RATUC, Liviu Neag, a declarat că oamenii din comuna Feleacu vor primi un bonus. ”Prețul biletelor va fi mai mare decât cel din Cluj-Napoca, dar mai mic decât cel practicat de firma privată care face acum transport acolo. În plus, în prețul abonamentului va fi inclusă și o linie de transport, la alegere în Cluj-Napoca”, a spus Liviu Neag.
Va fi un autobuz care va merge în satul Gheorgheni, iar în comuna Feleacu și satul Vâlcele vor merge microbuze, a mai spus Neag. |
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 322 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 20 Dec 2013 22:40:53 Titlul subiectului: |
169739 |
|
Tabelul cu rezultate a fost postat pe pagina Consiliului Județean în ziua cu sedința de atribuire, însă eu acum nu îl mai găsesc. Mersi TothDC pentru link.
Ca repere importante ale licitației, Fany a câștigat tot ce s-a putut câștiga în Florești și a luat în plus și Baciu (ceea ce spunea colegul mai sus).
Apahida a rămas tot la MVT, Gilău și Turda / Câmpia Turzii tot la Alis.
Nu știu ce s-a ales de traseul acela special de la Polus. Eu mi-am făcut azi abonament pe 24B și nu mi s-a comunicat cum că nu ar mai exista linia de la 1 ianuarie. Poate pe aceea au reușit să o introducă în ZMC, deși apare în programul de transport al licitației.
Edit: verificat acum. Fany a câștigat 3 trasee Cluj - Florești, unul de 12, altul de 10, iar ultimul de 7 km. Așadar, s-a licitat pentru traseul principal, cel de Cetatea Fetei și, se pare, cel de Polus.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 21 Dec 2013 01:25:11 Titlul subiectului: |
169741 |
|
Oare vor cădea și 24B, 43P 28B și 87B ?
Acum singura soluție de a scoate Fany din joc e de a băga troleibuze. Atunci ar intra direct RATUC.
Dar acum nu mai este nici o metodă prin care RATUC să intre pe liniile din Zona Metropolitană ? Ceva cu dat în judecat sau ceva de genul ?
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 21 Dec 2013 08:47:41 Titlul subiectului: |
169742 |
|
Se poate...daca CJ castiga procesul cu firmele de transport si hotararea de scoatere a traseelor respective de la licitatie isi va produce efectele, insa cel mai probabil in urma unui nou proces intentat de data asta de CJ sau Asociatia ZMC prin care sa se ceara anularea licentelor si aplicarea efectiva a hotararii CJ. O licenta, odata atribuita, nu prea cred ca se poate anula chiar asa usor, de pe o zi pe alta...deci mai trec vreo cateva luni...poate chiar ani de procese la Tribunal, recursuri pe la Curtea de Apel etc.
Cat despre liniile actuale de Polus, cred ca vor ramane pana la urma exact asa cum sunt, deoarece,din cate am inteles din declaratiile lui Boc (emisiunile de la Stiri de Cluj), sunt stabilite printr-o conventie privata, deci nu au treaba cu licitatia. Aparea intr-adevar si un traseu la licitatie pentru Polus care nu stiu exact cine l-a castigat (nu am cautat) si care probabil va exista in paralel cu conventia in cauza. Tot Boc facea referire la ceva conventie privata si pentru linia 31B si totusi a luat-o Fany la licitatie.
http://www.ustream.tv/recorded/41601065
|
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 748 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 21 Dec 2013 09:26:28 Titlul subiectului: |
169743 |
|
Eu m-am uitat in tabel si nu am vazut traseul 48. Se sare de la 44 la 49.
In articol zice ca daca RATUC ar fi participat cu un autobuz fabricat in 2001 ar fi castigat traseul Cluj-Baciu. Acum intrebarile mele sunt:
1) Irisbus-urile din Cluj-Napoca in ce an sunt fabricate?
2) Daca sunt fabricate dupa 2001 si ar fi participat RATUC la licitatie cu acestea si ar fi castigat, atunci ce s-ar fi intamplat daca ar fi ajuns pe acest traseu un autobuz fabricat anterior 2001, incalcand ceea ce ar fi spus RATUC la licitatie?
|
|
Sus |
|
|
TothDC
Data înscrierii: 13/Oct/2013 Ultima vizita: 11/Apr/2016 Mesaje: 83 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 21 Dec 2013 09:33:03 Titlul subiectului: |
169744 |
|
PDF-ul nu s-a modificat, doar ca numerotarea nu e tocmai in ordine. Traseul 48 se regaseste pe pagina 35.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 21 Dec 2013 13:54:03 Titlul subiectului: |
169749 |
|
Pentru licitația Cluj-Baciu ar fi avut cu ce participa. Sunt cele 2 MJT. Dar nu a putut participa ! Fix în ziua în care era declarată SA, s-a făcut licitația.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 23/Mai/2024 Mesaje: 322 Locație: Cluj
|
Trimis: Sâm 21 Dec 2013 14:06:35 Titlul subiectului: |
169750 |
|
darius 23 a scris: | Eu m-am uitat in tabel si nu am vazut traseul 48. Se sare de la 44 la 49.
In articol zice ca daca RATUC ar fi participat cu un autobuz fabricat in 2001 ar fi castigat traseul Cluj-Baciu. Acum intrebarile mele sunt:
1) Irisbus-urile din Cluj-Napoca in ce an sunt fabricate?
2) Daca sunt fabricate dupa 2001 si ar fi participat RATUC la licitatie cu acestea si ar fi castigat, atunci ce s-ar fi intamplat daca ar fi ajuns pe acest traseu un autobuz fabricat anterior 2001, incalcand ceea ce ar fi spus RATUC la licitatie? |
Nu am făcut calculele și nici timp nu am acum să revăd punctajele, dar oare chiar ar fi reușit RATUC cu un autobuz din 2001 să facă peste 49 de puncte? Poate cu vechimea de traseu.
Nu știu în ce an au fost fabricate Irisbus-urile, dar un lucru e sigur: cele două MJT-uri sunt mult mai noi, deci ar fi avut cu ce să liciteze.
La a doua ta întrebare, cred că erau pur și simplu pasibili de o reclamație.
Edit: mi-a luat-o roovidiu înainte cu MJT-urile
Din câte știu eu, treaba cu SA nu are legătură cu licitația. RATUC putea participa și ca regie. Ar fi avut probleme după schimbarea formei de organizare? Nu știu, întreb.
|
|
Sus |
|
|
|