Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
diesel_power
Data înscrierii: 16/Sep/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2016 Mesaje: 53 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 25 Dec 2013 14:53:27 Titlul subiectului: |
169818 |
|
Vazut o rama CAF de pe peronul statiei Berceni. Sedea pe o linie alaturata. Vroiam sa ii fac o poza, dar deja ma intreba un paznic ce doresc. |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Ian 2014 15:57:46 Titlul subiectului: |
170099 |
|
Deci sa inteleg, odata cu bagarea acestor noi rame pe M2 si M1, vor fi inlocuite treptat vechile rame de pe M3 si M4. _________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Ian 2014 18:28:54 Titlul subiectului: |
170109 |
|
Pe M 4 raman deocamdata IVE-le. Pentru destul de mult timp, adica cel putin pana cand M 4 ( M 6 ) ramane in actuala configuratie, ( Strand Straulesti ) - Parc Bazilescu - Gara de Nord. |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Ian 2014 19:12:02 Titlul subiectului: |
170110 |
|
Din ce stiu, M4 e proiectat de la Straulesti la Gara Sudului.
Ramele IVA de pe M4 sunt, urate.De fiecare data cand ies la Jiului miroase a ars, si zgomotul scos in timpul mersului e infernal.Confortul nu e un punct forte.
Pe scurt, sa bage noile rame si sa termine M4, ca sa avem metrou civilizat. _________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Ian 2014 19:38:06 Titlul subiectului: |
170112 |
|
Citeste cu atentie ce am scris, cat timp M 4 are traseul ( Lac Straulesti ) - Parc Bazilescu - Gara de Nord raman IVE - le.
Intre a fi urate si a mirosi a ars este o diferenta ( majora ).
De cate ori am circulat eu pe acolo n-a mirosit nici un tren a ars. E drept ca circul destul de rar.
Zgomotul nu pot spune ca e "infernal". Intr-adevar, e mai mult zgomot decat intr-un BM, dar nu e chiar infernal, sa nu exageram.
Asadar pana ce nu se da in functiune M 6 de la Otopeni pana la gara sau pana cand nu o sa se prelungeasca M 4 dupa gara spre Sud ramanem cu IVE - le.
Cred ca am fost destul de clar.
Gara Sudului nu exista, ce-i aia ? |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 07 Ian 2014 19:49:52 Titlul subiectului: |
170115 |
|
Scuze e gara Progresul, am gresit.
Poate ca am exagerat cand am spus ca zgomotul e infernal, dar am spus asa ca eu desi am casti cu dopuri, eu tot aud metroul cu usurinta.Dar mirosul de ars se simte mereu dupa ce iesi la statia Jiului dinspre sensul Basarab.Si sunt urate, cel putin pe interior, pline de graffiti.Multe scaune sunt jegoase, pentru ca nu le mai spala, si ce sa zic de podea, nu incanta pe nimeni. _________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
diesel_power
Data înscrierii: 16/Sep/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2016 Mesaje: 53 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Ian 2014 11:21:21 Titlul subiectului: |
170128 |
|
Faptul ca sunt urate/jegoase nu e vina IVE-lor, ci a Metrorexului care aloca fonduri minime pentru intretinerea lor. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Ian 2014 11:24:41 Titlul subiectului: |
170129 |
|
Si lipsa de paza.... _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Ian 2014 15:00:40 Titlul subiectului: |
170135 |
|
Da, stiu ca nu e vina Ive-lor pentru ce patesc, dar vremea lor a trecut, din cauza conditiilor in care sunt ingrijite, asa ca noile rame CAF, sunt bine venite.
Oricum, imediat cum le vad pe M1, o sa scot telefonul si o sa fac niste poze.
Sper sa le bage cat mai curand, pentru ca inlocuirea IVA cu Bombardier, ar fi ceva bun, mia ales pe aglomeratia de pe M3. _________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
riciu
Data înscrierii: 05/Feb/2011 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Ian 2014 19:15:47 Titlul subiectului: |
170145 |
|
Hehehe... Ramele noi au viteza maxima impusa de sistem... Alea vechi nu... Nu stiu daca ati observat, dar IVE-le pe anumite zone circula mai repede decat ramele Bombardier. |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mie 08 Ian 2014 19:16:11 Titlul subiectului: |
170146 |
|
In seara aceasta rama 1301-2301 face probe, cu o gramada de tehnicieni in ea,in zona Soseaua de Centura-Depoul IMGB.Oare de cate probe va mai avea nevoie pana sa fie bagata in paine? |
|
Sus |
|
|
TudorSt
Data înscrierii: 10/Iul/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Ian 2014 19:20:29 Titlul subiectului: |
170147 |
|
Sunetul motorului e ca cel de la Bombardier sau mai gros/subtire? _________________ Tramvai+Troleibuz+Metrou |
|
Sus |
|
|
riciu
Data înscrierii: 05/Feb/2011 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Ian 2014 19:21:26 Titlul subiectului: |
170148 |
|
Stiu ca trebuie sa aiba un numar de km ca sa poata fi data circulatiei pentru calatori. |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Ian 2014 19:46:43 Titlul subiectului: |
170149 |
|
Testele insumeaza 20.000 km, testul de anduranta. Eu unul sper, si nu sunt singur, ca aceste rame sa fie date in functiune cat mai curand. Dar la felul in care se misca Metrorex, cred ca abia in februarie-martie le vom vedea pe M1 si M2. riciu a scris: | Hehehe... Ramele noi au viteza maxima impusa de sistem... Alea vechi nu... Nu stiu daca ati observat, dar IVE-le pe anumite zone circula mai repede decat ramele Bombardier. | Da, dar siguranta oferita de ele este scazuta, la fel si izolarea fonica.Curatenia nu este un avantaj al lor, asa ca ramele CAF sunt mult mia bune. _________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 09 Ian 2014 18:37:37 Titlul subiectului: |
170176 |
|
Sper sa nu devin prea off-topic cu aceasta info dar si in seara aceasta aceeasi rama #1301-#2301 era in probe "FARA CALATORI" in aceasi zona in care am vazut-o si aseara (Sos de Centura-Dep IMGB),astazi insa nu mai era armata de ingineri imbracati in vestele lor reflectorizante si erau doar 2 mecanici care efectuau probele.
Later Edit:nu am facut poze din doua motive eram la volanul masinii si deci eram in miscare,iar in zona Centura-IMGB era o ceata foarte dens si decat sa pun niste poze neclare mai bine nu am facut nici o poza
Ultima modificare efectuată de către itb 139 la Joi 09 Ian 2014 19:01:34, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Ian 2014 18:41:21 Titlul subiectului: |
170177 |
|
Probabil de frica de a nu se defecta, cateva teste au fost facute cu mecanici, pentru o interventie rapida.
Daca ai si poze as fi bucuros sa vad cum arata pe traseu.
Ai dreptate, singurul loc bun pentru poze e in subteran din cauza vremii, dar va mai dura ceva timp pana le vom vedea "alergand" in tunel. _________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 10 Ian 2014 13:41:52 Titlul subiectului: |
170207 |
|
Nu poti compara un tren nou nout fie el Bombardier, fie el CAF, proaspat, incarcat cu sisteme moderne de circulatie, cu o chestie fie si reusita de acu 40 ani care nu mai pote prezenta absolut nici o siguranta! Au fost bune, excelente, bestiale, dar nu mai pot gata!!
In transportul public de calatori pasiunile pentru vehicule vechi nu-s i au locul decat in muzeu! Nu pe strada!
Eu abia astept sa vad metroul innoit absolut de tot, iar trenurile vechi sa fie puse in muzeu si scoase la diverse evenimente, asa cum se face in alte locuri?
Peste tot deja se renunta total la trenurile mai vechi de 30 ani. Londra a inceput de vreo trei ani inlocuirea treptata a parcurilor vechi de 30-40 ani cu trenuri noi, proces care se va incheia complet in 2015. Toti o fac! Trebuie sa o facem si noi.
Trenurile CAF sunt absolut foarte bune, metroul din Roma pe care il calaresc partial de 4 ani o demonstreaza cu prisosinta. In patru ani de exploatare, daca au fost 3-4 incidente nu grave legate de aceste rame!
Sa le primim cu bucurie, fara scepticismul comunistoid est-european! Acum suntem si noi cu imperialistii la masa, chiar daca la grupa de prichindei! _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
tedexy
Data înscrierii: 17/Ian/2008 Ultima vizita: 06/Apr/2015 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Ian 2014 14:50:49 Titlul subiectului: |
170212 |
|
Eu unul ma abtin in privinta calitatii trenurilor produse de CAF. Parerea mea este fie ca s-a facut un compromis pentru a se economisi bani (nu stiu exact daca o rama CAF e mai ieftina decat una BM) fie ca cei de la CAF fiind latini si ei, s-au adaptat mult mai bine latinismului nostru balcanic si au cotizat mult mai substantial unde trebuia. Nu am vazut inca un tren CAF decat in pozele postate pe internet, dar , plecand de la design si pana la impresia pe care mi-am facut-o despre calitatea executiei pana acum din poze, nu sufera comparatie BM-ul cu CAF-urile. Deasemenea , daca ne uitam si in alte arii ale productiei de masini, producatorii nordici si nemtii sunt intotdeauna net superior sudicilor atat ca inginerie cat si ca fiabilitate. Dar ramane sa vedem cum se vor descurca pe traseu. |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Ian 2014 18:00:37 Titlul subiectului: |
170224 |
|
Nici nu ma indoiesc, sistemele de pe IVA sunt depasite, nimeni nu poate sa contrazica aici.Nu am fost la Roma ca sa vad rame CAF, singurul metrou din strainatate testat de mine este cel din Moscova, si pot sa spun ca desi au cateva trenuri vechi, e extraordinar de bine intretinut.
Sunt sigur ca ramele CAF vor ajuta exponential la innoirea parcului, si sper sa se intample cat mai rapid. _________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 00:32:28 Titlul subiectului: |
170314 |
|
Nu cred ca vor fi accidente/incidente prea mult cu ramele CAF.
Avem alta infrastructura acum, suntem deja obisnuiti cu modelele mai noi de trenuri, sistemul de interlocking functioneaza perfect pe M1, M2 si M3. Iar calitatea nu cred ca va fi o problema.
Singurele probleme pot aparea la interfatarea trenurilor noi cu sistemele ATC de la Bombardier. |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 15:11:41 Titlul subiectului: |
170328 |
|
Sinele de pe M1 si M2 nu sunt o problema, sunt in conditie buna.Sistemul ATC o sa fie el aranjat, s-ar face de rusine daca nu ar baga ramele noi, Mai ales dupa atatea promisiuni si atata timp de asteptare. _________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 15:37:20 Titlul subiectului: |
170329 |
|
Adica cum sistemul ATC va fi aranjat ?
Ai informatii ca este acelasi sistem ca pentru BM ?
De exemplu, pe M 4 BM - ul nu prea are ce face, nu stie sa-l citeasca.*
___________
* Nu stie sa citeasca sistemul de securitate al liniei. |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 16:30:38 Titlul subiectului: |
170333 |
|
Nu am informatii, dar daca vor sa pastreze Bombardier, cred ca sistemul ATC va fi la fel ca pe Bombardier.Schimbarea de pe Bombardier a sistemului ATC ar fi mai costisitoare, tinand cont ca numarul de rame este mai mare. _________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
moonshadow
Data înscrierii: 18/Apr/2011 Ultima vizita: 27/Aug/2014 Mesaje: 199 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Ian 2014 22:24:26 Titlul subiectului: |
170349 |
|
Sistemul ATC de pe ramele CAF este de la Bombardier.
Problema va fi adaptarea corecta a sistemelor mecanice a CAF cu cele computerizate de la Bombardier, din moment ce CAF a fost proiectat sa lucreze cu ATC produs de...CAF. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Ian 2014 07:55:47 Titlul subiectului: |
170363 |
|
E posibil sa apara probleme de compatibilitate intre sisteme ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|