|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
hermann Vizitator
|
Trimis: Vin 24 Feb 2006 22:44:00 Titlul subiectului: Autobuzele MAZ din Constanta |
16881 |
|
Mazurile in Constanta au fost aduse in 2002 si 2004 deci ar trebui sa aiba numere de parc cu 02 si 04, in 2005 nu a fost adus nici un Maz.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 28 Feb 2006 14:54:38 Titlul subiectului: |
17169 |
|
Sistemul de numerotare al autobuzelor adoptat de RATC mi se pare interesant. Are insa deficienta ca nu permite decat 99 sau 100 de vehicule noi intr-un an. Oare cate MAZ-uri au fost aduse pana acum?
Eu le-as pune numar de parc simple, pe acelasi sistem, adica autobuzul 15 adus in 2002 ar fi 0215 sau simplu #215, la fel autobuzul 49 din 2004 ar fi 0449 sau #449.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.17 kb |
Vizualizat: |
de 59672 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.25 kb |
Vizualizat: |
de 59672 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 28 Feb 2006 15:00:17 Titlul subiectului: |
17172 |
|
Ce mi-a placut la aceste autobuze este ca sunt vopsite in cateva culori simple, nu exista monotonia coloristica de la RATB. Am mers cu ele si-n Constanta si, mai recent, in Sibiu. Pot spune ca se comporta binisor, sunt insa niste autobuze spartane, simpliste, si asta-i aspectul care ma doare, ca ROCAR n-a fost in stare sau lasat sa produca asa ceva, MAZ-urile astea nu sunt vreo mare "inginerie" iar motorizarea o puteam lua si noi de afara cum au luat-o bielorusii aia . . .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.15 kb |
Vizualizat: |
de 59671 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.02 kb |
Vizualizat: |
de 59671 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 18 Apr 2006 13:27:02 Titlul subiectului: Autobuzele din Constanta25 |
20926 |
|
MAZ 203 Prezentare succintă:
LUNGIME: 12000 mm
LĂȚIME: 2550 mm
ÎNĂLȚIME: 2915 mm (sau 3015, probabil pentru modelul pe GPL)
MOTOR: OM 906LA (ca la Citaro)
CILINDREE: 6370 cmc
PUTERE: 170 KW / 231 CP
CUTIA DE VITEZE: mecanică sau automată
VITEZA MAXIMĂ : 80 / 110 Km/h (nu se precizează modelul care poate atinge 110)
CAPACITATEA: 102 pasageri (în paranteză este trecut și numărul 99; are 3 locuri pentru cei cu dizabilități??)
SUSPENSIA FAȚĂ: dependentă pneumatică
SUSPENSIA SPATE: dependentă pneumatică
FRÂNELE: pneumatice, cu ABS și ASR
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 31 Mai 2006 14:20:14 Titlul subiectului: |
24085 |
|
Acum, Minsk Avtomobili Zavod 103, majoritare în Constanța.
Maz roz, cutie manuală, motor Renault. Revopsite și cu scaune de Ikarus. S-a revopsit prin jurul reclamelor și a textelor de genul ,,Primar Radu Mazăre" sau ,,Reduceri pentru pensionari" (nota mea: dar doar 5 luni pe an, la fel și pentru elevi).
Maz verde, motor Renault, cutie manuală.
Interiorul:
Maz albastru. Cutie automată, motor Mercedes, vibrează ceva mai puțin ca restul. Deși cineva de pe forum mi-a spus că ,,toate Mazurile au afișaj interior", nu am găsit niciun asemenea dispozitiv în niciunul, indiferent de culoare.
Maz galben. Cutie manuală, motor Renault:
Maz galben cu A/C. Avea încă număr de liesing, nu cunosc detalii tehnice despre el. E posibil să fie cel mai nou.
Acum câteva zile, vorbind cu un prieten care nu are absolut nimic în comun cu autobuzele... își aduce aminte că anul trecut a fotografiat un Maz...
|
|
Sus |
|
|
augustin
Data înscrierii: 04/Iun/2006 Ultima vizita: 16/Iul/2006 Mesaje: 11 Locație: Baicoi (jud. PH)
|
Trimis: Dum 02 Iul 2006 10:31:59 Titlul subiectului: EWFFWEFWEFEW |
26726 |
|
In Constanta sunt 134 de MAZ-uri, primele 90 bucati au fost aduse de Mazare in cele 3 nuante: roz (30 buc), galben (30 buc) si 30 verzi (si ce mai reclama a facut la tv in special pe Realitatea tv)... " Constanta va avea 90 autobuze moderne si noi noute pentru ca, constantenii merita un transport civilizat " haha
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 15 Aug 2006 12:35:48 Titlul subiectului: |
30941 |
|
1. Autobuzele MAZ circula frecvent, ceea ce e un lucru bun; totusi, eu as fi preferat sa vad troleibuze in locul lor; MAZ-ul are ceva ostil, ceva arogant, dar, poate, e doar o impresie personala
2. Au numere de inmatriculare de Bucuresti (nu provizorii), ceea ce mi se pare cel putin interesant. De ce nu au numere de Constanta?
3. Pe linia 100 sunt MAZ-uri albastre, cu cutie automata.
4. Nepermis de zgomotoase; mult mai galagioase ca Irisbusurile!!
5. Cred ca sasiul are probleme din constructie. Impresia mea, ca si calator, e ca are tendinta sa se rupa.
Pe site-ul oficial al RATC Constanța se găsește o poză cu un midibus GRIVBUZ vopsit în schema... RATB:
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 15 Aug 2006 13:26:29 Titlul subiectului: |
30947 |
|
1. Daca liniile 40, 41 si 100 nu ar circula cu intervale de succedare mici, ar fi dezastru. Pe celelalte linii intervalele de succedare sunt in limitele bunului simt, pare-se luand in calcul fluxul de calatori.
2. Probabil Dunarea Leasing si/sau Ager Leasing (desi cea din urma are filiala si in Constanta) s-a/s-au ocupat de inmatricularea lor, numerele de Bucuresti putand fi usor explicate astfel. Nu este singurul caz (vezi Irisbus din Suceava).
3. Ultimul lot, cu motorizare Mercedes.
4. Subscriu.
5. Subscriu.
Ultimele doua aspecte se regasesc si la Brasov si Iasi si probabil sunt generale (cu toate diferentele de motorizare).
Un alt aspect remarcat la Constanta: in foarte multe dintre autobuzele din loturile vechi (cele roz, galbene si verzi) scaunele de plastic (zica-se antivandalism) au fost inlocuite cu scaune de Ikarus (modelul dreptunghiular, cu maner metalic).
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 16 Aug 2006 13:28:17 Titlul subiectului: |
31167 |
|
MAZ cu scaune de Ikarus... ideea nu e rea. Problema este peste cat timp li se va taia tapiteria, cum se intampla uneori. In plus, scaunele par de Ikarus generatie veche, ceea ce ma face sa cred ca
-fie #9107 era din generatia respectiva si l-au taiat nu demult (ca, altfel, nu mai gaseai urma de scaun; se lua tot)
-fie Tomis Car a taiat Ikarusuri la greu, scaunele din MAZ apartinand unui Ikarus condamnat la moarte recent.
Precizez ca RATC-ul nu a avut prea multe Ikarusuri; doar seriile 91xx si 93xx.
Mai atrag atentia asupra unui aspect. Poluarea chimica. La doua autobuze MAZ roz, am observat FUM NEGRU. Ei bine, asta ridica semne de intrebare serioase privitoare la normele Euro. Practic, niste motoare care ar trebui sa fie Euro II (motorul Renault care echipeaza majoritatea MAZ-urilor constantene) se comporta ca niste motoare care nu au norma Euro. cat priveste MAZ cu motorizare Mercedes, motorul e, categoric, mai silentios si, mai ales, nu scoate fum. pacat cu puntea spate care, din punctul meu de vedere, are o calitate care lasa serios de dorit.
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 27 Mai 2007 21:53:27 Titlul subiectului: dvdsvsdv |
79224 |
|
Ultimult autobuz cumpatar de R.A.T.C special pentru linia 100, are afisaj electronic, aer conditionat, si 3-4 locuri in plus.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.92 kb |
Vizualizat: |
de 55891 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 16 Feb 2008 12:16:50 Titlul subiectului: ab |
88732 |
|
Directorul Directiei Tehnic-Achizitii din Primaria Constanta a declarat ca in aprilie se va organiza licitatia pt. achizitionarea a 50 autobuze de capacitate mare de transport calatori, cu 3 osii, si 15 autobuze de capacitate medie, cu 2 osii. Poate participa orice firma din lume cu conditia ca suma totala sa nu depaseasca 20 milioane euro, inclusiv TVA, sa fie cu podea joasa iar firma castigatoare sa fi livrat in Romania cel putin 30 autobuze de tipul celor solicitate de primarie. (n.a. Fiecare intelege ce vrea !!! ). Momentan RATC detine 10 Volvo etajate, 130 MAZ, 12 DAC, 15 troleibuze Rocar de Simon, 5 troleibuze DAC-217E si 45 tramvaie, acestea din urma disparand din mai 2008, la venirea celor 65 de autobuze noi! Alte mici detalii pe: www.telegrafonline.ro din 14.02.2008
(Admin edit: vezi aici articolul)
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 11 Mar 2008 23:19:23 Titlul subiectului: |
89952 |
|
A aparut de ceva vreme pe www.e-licitatie.ro anuntul pentru cumpararea autobuzelor; termenul limita de depunere a ofertelor este 4 aprilie iar deschiderea lor va avea loc in aceeasi zi la ora 12.
Anunutul vizeaza "65 bucati autobuze urbane (15 bucati autobuze solo cu podea 100% joasa, de capacitate medie; 50 bucati autobuze solo cu podea joasa, de capacitate mare). Valoarea estimata fara TVA: 59,406,443 RON" deci nici vorba de articulate ci 50 de autobuze normale + 15 midibuze din cate inteleg eu.
Procesul de eliminare a tramvaielor s-ar putea deci prelungi si dupa luna mai; depinde daca se depun contestatii sau nu; in plus cred ca va lua peste o luna livrarea efectiva a autobuzelor, inmatricularea, testarea si rodajul lor.
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 04 Apr 2008 20:51:21 Titlul subiectului: 56ui56 |
91463 |
|
Azi, 4 aprilie urma sa aiba loc licitatia pentru cele 65 de noi autobuze, care vor inlocui tramvaiele de pe liniile 101 si 102. Pe net nu gasesc nimic, stie cineva ceva noutati?
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 19 Iun 2008 10:40:01 Titlul subiectului: |
94755 |
|
Ieri, 18.06.08, in prima sedinta a noului Consiliu Municipal, primarul Mazare a spus:"Vom incepe inlocuirea tramvaielor in august, cand vom avea suficiente autobuze noi in parcul auto al RATC pt. a deservi cel putin una din liniile de tramvai, 101 sau 102, iar la terminarea sezonului cand traficul scade, vom incepe scoaterea sinelor! Noul CLM a aprobat tot ieri contractul cadru care va fi semnat cu firma care a castigat licitatia organizata de municipalitate in privinta achizitionarii celor 65 autobuze noi.
CARE FIRMA SI CAND A FOST LICITATIA?
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 30/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Joi 19 Iun 2008 18:09:51 Titlul subiectului: |
94786 |
|
Pai daca ar fi adus alte autobuze decat MAZ ar strica imaginea orasului in privinta transportului in comun RATC Constanta este singura regie de transport in comun din tara care are tot parcul auto format din autobuze MAZ. Are si Iasi vreo 50 de Maz-uri dar pe langa astea au mai adus niste Renault-uri (si mai aduc daca nu ma insel), Brasovul are multe Maz-uri dar mai are si MAN-uri sau Mercedes-uri. Dar chiar numai autobuze MAZ?
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 20 Iun 2008 01:25:09 Titlul subiectului: |
94809 |
|
În articol sunt unele lucruri neclare
1. Se spune "podea joasă", dar nu se specifică dacă pe toată lungimea sau minim 2 treimi. Să nu uităm că, undeva (nu spun unde) a fost o licitație unde exact acest aspect a contat
2. Când se afirmă capacitate medie sau mare trebuie precizat numărul pasagerilor. Când spui unui om de rând autobuz de capacitate mare el se va gândi la unul articulat iar sintagma autobuz de capacitate medie înseamnă - pentru omul obișnuit - autobuzul de 11-12 m. Dacă s-ar fi pus problema aducerii de midibuze, autorul articolului ar fi folosit termenul de autobuz de capacitate mică. Motivul: orice om obișnuit face deosebirea netă între microbuz și autobuz (numai legea 92/2007 nu) și, ca urmare, midibuzul este asociat cu autobuzul de capacitate mică
3. Specificarea numărului de osii este încă un indiciu că se are în vedere aducerea de autobuze de 15m. Altfel, s-ar fi folosit termenul de "articulat" sau sintagma "cu burduf".
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 05 Sep 2008 15:23:11 Titlul subiectului: |
97915 |
|
Au sosit primele 6 autobuze noi din lotul preconizat de 65 buc. Sunt 2 MAZ-107, galbene, cu osie dubla pe puntea spate (o noutate pentru Romania) si 4 MAZ-203, verzi, exact ca si cele albe venite la Galati, cu un aspect imbunatatit fata de MAZ-103. Duminica sau luni, vor fi prezentate oficial pe faleza de la CAZINO-Acvariu din Constanta.
|
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Sep 2008 20:34:30 Titlul subiectului: |
98054 |
|
Acum cateva minute, MAZarea s-a laudat la TV ca a luat MAZurile de 12m ce vor inlocui tramvaiul cu 170.000 EUR/buc. fata de 200.000 cat s-a platit pentru un Mercedes in Bucuresti.
Dar cred ca a uitat sa precizeze ca MAZul nu e Mercedes!
http://www.click.ro/Politica/caldura-mare-in-autobuzele-din-constanta
Daca pe MAZare l-au luat caldurile in MAZ, poate va ajunge si intr-un loc mai racoros candva.
|
|
Sus |
|
|
stefan_br
Data înscrierii: 04/Feb/2008 Ultima vizita: 01/Noi/2017 Mesaje: 1170 Locație: Braila
|
Trimis: Mar 09 Sep 2008 07:02:12 Titlul subiectului: |
98077 |
|
Un lucru pe care l-ati omis este ca domnul Mazare a mai precizat ca un Maz lung costa 220 000 de euro, urmand a fi aduse 50 de bucati asemanatoare iar cele verzi vor fi doar 15. Tot el a mai precizat ca spera sa scoata prima linie de tramvai pe la mijlocul lunii octombrie.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 09 Sep 2008 21:29:15 Titlul subiectului: |
98121 |
|
Alt articol pe aceeasi tema:
http://www.telegrafonline.ro/1220907600/articol/64262/65_de_noi_autobuze_intra_in_serviciul_ratc.html
Telegraf Online a scris: | Euro 4, podea joasă, supraventilație, motorizare și transmisie Mercedes sînt doar cîteva din caracteristicile tehnice ale noilor autobuze. 50 dintre cele 65 de autobuze noi au capacitate mai mare de transport decît cele aflate deja în exploatarea RATC. Noile mijloace de tranport în comun vor înlocui tramvaiele din oraș pînă la 31 octombrie. În cel mult doi ani, locul șinelor de tramvai va fi luat de benzi pentru traficul auto.
Primarul Radu Mazăre le-a prezentat ieri consilierilor locali noile autobuze achiziționate de Primăria Constanța pentru înlocuirea tramvaielor din oraș, invitîndu-i să parcugă un tur al stațiunii Mamaia la bordul mijloacelor de transport în comun proaspăt intrate în serviciul Regiei Autonome de Transport în Comun (RATC). Atît primarul cît și consilierii locali au fost călători ai RATC, pentru cursa specială fiind ales și un șofer mai special: consilierul local PSD Nicolae Moga, președintele Comisiei pentru Turism a Consiliului Local Municipal Constanța. Într-o conferință de presă ad-hoc susținută în autobuz, primarul a declarat că în această toamnă vor fi înlocuite toate tramvaiele din oraș: „Primăria a cumpărat 65 de autobuze noi, dintre care 50 sînt mai mari, ca și capacitate de transport persoane, decît cele care sînt deja în serviciul RATC. Aveam nevoie de capacitate mare de transport pentru a înlocui tramvaiele, de aceea am optat pentru acest tip de autobuz care nu mai există nicăieri în România, cu excepția Constanței. Vor fi și 15 autobuze mai scurte”. Autobuzele de capacitate mică au fost achiziționate de Primărie cu un preț per unitate de 170 de mii de euro, comparativ cu 230 de mii cît au costat autobuzele din București, care au aceeași motorizare și transmisie ca cele de la Constanța, iar autobuzele de mare capacitate au costat 220 de mii de euro fiecare unitate.
Purtătorul de cuvînt al RATC, Timur Ibram, a declarat că prețul biletelor pentru transportul în comun nu va crește pe fondul achiziționării noilor autobuze. ”Acest tarif va fi majorat numai dacă va continua creșterea prețurilor la carburanți. Ne gîndim la călătorii noștri și încercăm să le oferim servicii cît mai bune, la costuri reduse. Prețurile din Constanța sînt în momentul de față mai mici decît cele practicate de Regiile de Transport în Comun din alte orașe emblematice ale României, cum ar fi Timișoara, Cluj, Iași sau Târgu Mureș, prețuri care ajung și la 2 lei/călătorie, în timp ce noi nu percepem decît 1,5 lei/ălătorie”, a afirmat Ibram. Primarul Mazăre a explicat că autobuzele noi, cu podea joasă și euro 4, nu au fost dotate cu aer condiționat din considerente de eficiență și costuri. „În Constanța cu greu se depășesc 30 de grade Celsius. Nu este ca la București, unde se ajunge și la 40 de grade. Nu este eficient să utilizăm aerul condiționat în autobuze pentru că se consumă cu 15% mai multă motorină, iar aerul condiționat este scos din autobuz din 300 în 300 de metri cînd ușile se deschid în stații. În schimb, autovehiculele sînt dotate cu cîte 4 ventilatoare și două trape amplasate în plafon și au și geamuri care se pot deschide cu ușurință”, a spus primarul.
Pînă pe 31 octombrie, conform afirmațiilor primarului, în oraș nu va mai circula niciun tramvai, pînă la acea dată urmînd să intre în serviciul RATC toate cele 65 de autobuze noi. „Vom scoate și șinele de tramvai pentru a le înlocui cu covor asfaltic, așa cum am făcut și pe bulevardul Lăpușneanu, pentru a lărgi străzile principale și pentru a scuti populația de disconfortul creat de șine și de zgomotele și trepidațiile produse de tramvaie”, a mai anunțat Mazăre. El a explicat că mai sînt probleme pe bd-ul Aurel Vlaicu, care suportă trafic greu și care necesită investiții masive în calea de rulare. „O să facem lucrări și acolo și, în cel mult doi ani, nu vom mai avea în oraș nici linii de tramvai”, a spus Mazăre. |
Am subliniat locul in care dl. Timur Ibram, purtatorul de cuvant RATC, minte pe fata: In primul rand nicaieri in tara nu exista 2 lei per calatorie la trasee urbane, iar in al doilea rand din cele 4 orase fata de care preturile constantene ar fi mai mici 3 au acelasi tarif de 1.50 lei iar al patrulea, Timisoara, are doar 1.30 lei. Deci doua minciuni intr-un singura fraza.
Apare si o noua data limita pentru disparitia tramvaiului: 31 octombrie.
|
|
Sus |
|
|
Marius-Cta
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2010 Mesaje: 31 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 03 Oct 2008 21:11:00 Titlul subiectului: |
99137 |
|
Astazi cele 4 MAZ-uri 203 au inceput sa circule pe linia 40. Am surprins cateva poze cu ele dar nu sunt prea bine facute.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
382.9 kb |
Vizualizat: |
de 41292 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
308.51 kb |
Vizualizat: |
de 41291 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
399.58 kb |
Vizualizat: |
de 41291 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Marius-Cta
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2010 Mesaje: 31 Locație: Constanta
|
Trimis: Sâm 18 Oct 2008 20:52:09 Titlul subiectului: |
99745 |
|
Din ce am inteles deja pe linia 40 sunt 6 bucati si cele 2 cu osie dubla venite deaj sunt la autobaza in probe.
Poze ale MAZ-urilor 107 proaspat puse pe linia 102 (din pacate, in locul tramvaielor):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
274.66 kb |
Vizualizat: |
de 46832 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
371.35 kb |
Vizualizat: |
de 46831 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Marius-Cta
Data înscrierii: 07/Feb/2008 Ultima vizita: 24/Aug/2010 Mesaje: 31 Locație: Constanta
|
Trimis: Vin 17 Apr 2009 18:12:08 Titlul subiectului: nz |
109721 |
|
Astazi am profitat de ziua frumoasa pentru a face niste poze la MAZ-urile nou aduse si 2 BMC-uri. Va atasez cateva poze acum (va rog sa ma scuzati dar in cateva poze am avut obstacole).
Nici autobuzele noi venite n-au scapat de blestemul reclamelor tip poster. Autobuzul MAZ 203 B 93 ZJI, a iesit pe traseu cu reclama "I love (inima in loc de cuvant) shopping!", bineinteles City Park Mall. Aceasta reclama consta in prezenta a 2-3 "dudui" pe lateralele autobuzului cu pungi de cumparaturi pline cu diverse produse marca City Park Mall. Am vrut sa fac poze insa mobilul m-a lasat...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
589.52 kb |
Vizualizat: |
de 45691 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
390.62 kb |
Vizualizat: |
de 45691 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
329.58 kb |
Vizualizat: |
de 45691 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
364.82 kb |
Vizualizat: |
de 45691 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
532.07 kb |
Vizualizat: |
de 45691 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Dum 26 Iul 2009 11:49:06 Titlul subiectului: |
114526 |
|
La Constanta nu exista vreun MAZ fara capace, nu stiu cum de reusesc asta soferii, dar toate au capacele la roti, singura exceptie fiind unicul MAZ cu aer conditionat, care de la sosire nu a avut capace!
De ce nu i s-au adus ulterior, nimeni nu poate stii !
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 26 Iul 2009 21:45:44 Titlul subiectului: |
114549 |
|
La Galati, la MAZ-urile 203 capacele au inceput deja sa dispara. Care au cazut datorita itinerariului urmat, in special datorita gropilor, care au fost indoite datorita unor manevre imprecise, care au fost "imprumutate pentru valorificare", cert este ca unele autobuze sunt recunoscute in trafic datorita lipsei acestor elemente. Ciudat criteriu, am spune, insa functie de capacul cazut putem sti numarul de parc al autobuzului (de ex. 629 a ramas fara capace pentru rotile axei B, 607 e singurul care nu mai are nici un capac...)
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|