Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mie 22 Apr 2009 19:53:54 Titlul subiectului: |
109943 |
|
Poze care merg la casa inimii,care pur si simplu te ung pe suflet ce vremuri ce anii ce tramvaie EP/V3A!!!!!Asa este pe linia 16 circulau vagone dintre cele mai bune de la Victoria si dupa cum se vede in poze doar cuplul #6099-6299 arata mai rau.Inca imi mai amintesc ce viteze prindeau unele vagoane pe acolo pe Petricani...Amintirii de demult care iti trezesc vremurile de demult apuse!Multumim pentru poze!
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Joi 23 Apr 2009 11:14:07 Titlul subiectului: |
109952 |
|
Si eu tanjesc dupa acele vremuri apuse! Toata ziua faceam curse cu manipulantii si ajungeam acasa la ora 24. Imi pare rau ca nu m-am gandit sa fac mai multe poze.Acum regret acest fapt! In ceea ce il priveste pe 6099-6299, era in ultimul timp vagon de rezerva, si in fiecare zi conduceau alti manipulanti pe el, si acestia nu se ingrijeau de vagon, si din acest motiv a ajuns atat de obosit!
_________________ http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm |
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 19 Mai 2010 07:33:02 Titlul subiectului: |
127259 |
|
Cateva fotografii cu EP/V3A facute in 1999 de Yury Maller ( http://ymtram.mashke.org/ ):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
307.22 kb |
Vizualizat: |
de 28019 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
321.17 kb |
Vizualizat: |
de 28019 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.47 kb |
Vizualizat: |
de 28019 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
survola
Data înscrierii: 18/Mai/2008 Ultima vizita: 25/Aug/2021 Mesaje: 232 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Dum 06 Iun 2010 21:09:49 Titlul subiectului: |
128025 |
|
Sper ca nu supar pe nimeni, dar vreau sa remarc ca aceste tramvaie aratau destul de ponosit si șifonat, mai ales cele vopsite in galbenul acela. Si nici pe dinauntru nu aratau prea grozav (unele) din ce imi amintesc.
Care ar fi o explicatie pentru asta? Si ma gandesc ca suntem in 1995-1999. Erau vechi? Erau prost reparate? Erau construite ieftin? nu erau prea multi bani alocati catre RATB atunci?
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 06 Iun 2010 22:38:36 Titlul subiectului: |
128035 |
|
Pai la ora aia cred ca nu erau alocati "prea multi" bani pentru nimic... cu atat mai putin transportul in comun din Bucuresti. Oricum, trebuie sa recunosc ca aceste tramvaie erau preferatele mele si chiar imi pare rau ca nu mai circula!
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
costica.4607
Data înscrierii: 08/Ian/2010 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 26 Iun 2010 00:23:09 Titlul subiectului: |
128993 |
|
#6001 se afla la URAC pentru reconditionare si va ajunge la Depoul Dudesti pentru a fi pastrat pentru muzeu.
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Dec 2010 17:34:25 Titlul subiectului: |
137481 |
|
Ce s-a intamplat cu cele doua piese din Depoul "Dacia" din Timisoara?
S-a dorit ceva, asta e cert din mai multe motive, fiti atenti la urmatoarele argumente:
1. Prin 2002 #6207 avea rotite de carucior, genul de boghiuri folosite la transportul caroseriei intregi prin depou. Si, #6026 avea boghiurile clasice. (POZA-1)
2. Prin 2006 cele doua au fost scoase de pe sine si s-a umblat la boghiurile lor, #6026 stand o vreme schiop. (POZA-2)
3. In 2007 cele doua epave au fost mutate pe o sina fantoma pline de alti frati de soarta si cateva boghiuri. Se observa ca lui #6026 i s-au inlocuit boghiurile clasice cu unele diferite, cel mai probabil de la niste tramvaie casate din Timisoara, un boghiu avea rotile vopsite de curand. Deasemenea mai vedem ca in fatza raposatului #6026 se afla cel mai probabil unul dintre fostele sale boghiuri. (POZA-3)
4. In 2009 gasim doar remorca #6207 cu boghiurile noi ce i-au apartinut raposatului, cele pe care le purta acesta in 2007. (POZA-4)
Cine se baga la o investigatie? Nu vi se par cam multe actiuni pentru niste epave? Boghiuri schimbate de doua ori? Nu vi se pare cam mult pentru starea in care se prezinta?
Stie cineva scopul exact pentru care #6026 si #6207 au fost trimise la Timisoara? Si cam cand s-a intamplat asta, prin 199x? (cert este ca s-a intamplat inainte de 2002, cand era deja intr-o stare precara) Oare pentru viitorul muzeu care era proiectat de pe atunci, Take-Ionescu? :
Pozele urmatoare nu imi apartin, ci au fost preluate de pe acest forum.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.99 kb |
Vizualizat: |
de 26827 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
501.09 kb |
Vizualizat: |
de 26827 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
416.06 kb |
Vizualizat: |
de 26827 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
415.65 kb |
Vizualizat: |
de 26827 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 14 Dec 2010 21:49:47 Titlul subiectului: |
137516 |
|
Vagonul motor a devenit un fel de EP downgradat, iar remorca V12/V3A rugineste mai departe. Noroc cu jandarmeria, altfel era ultima remorca de acest tip existenta.
|
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 26 Dec 2010 20:34:52 Titlul subiectului: |
137965 |
|
ByOnu a scris: | Stie cineva scopul exact pentru care #6026 si #6207 au fost trimise la Timisoara? Si cam cand s-a intamplat asta, prin 199x? (cert este ca s-a intamplat inainte de 2002, cand era deja intr-o stare precara)
| In 1999 s-au vandut vagoanele EP la Timisoara, care le-a cumparat pentru restaurare. EP'ul original rezultat din restaurarea vagonului motor (cat de original e, mi se pare cam discutabil, in special la aspect) a fost finalizat.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 26 Dec 2010 20:46:11 Titlul subiectului: |
137967 |
|
Dominatrix a scris: | ...EP'ul original rezultat din restaurarea vagonului motor (cat de original e, mi se pare cam discutabil, in special la aspect) a fost finalizat... | Este exponatul #229 din cate vad. Am trecut de cateva ori pe langa el cautand poze cu #6026 restaurat! FOARTE pacat ca nu i-au pastrat numarul de la RATB, 229 cred ca-i ales de ei.
Cert este insa ca ceva nu a mers chiar asa cum s-a dorit, ca altfel n-ar mai fi ajuns niste epave lasate in ploaie opt ani de zile. Restaurarea a avut loc prin 2008 daca nu ma insel.
Banuiesc ca au avut in vedere si restaurarea remorcii, ca altfel n-ar mai fi cumparat-o. Dar asta sigur nu o sa se mai intample, sa-i multumim Domnului ca macar vagonul motor a avut o sansa.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 02 Ian 2011 16:17:20 Titlul subiectului: |
138351 |
|
Restaurarea remorcii le-a depasit posibilitatile tehnice si financiare. Si cu 229 au cam deraiat dela EP'ul original, dar cel putin au facut tot posibilul.
Numarul 229 este al unui EP original de acolo. 6026 nu era nici macar numar de EP original din Bucuresti.
|
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 22:03:47 Titlul subiectului: |
139895 |
|
Am găsit această imagine pe un forum olandez dedicat mijloacelor de transport în comun. Am rugămintea să încercați să localizați această fotografie realizată în anul 1984.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.79 kb |
Vizualizat: |
de 25925 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 22:15:19 Titlul subiectului: |
139896 |
|
Cumva pe strazile de la Vasile Parvan.
_________________
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 23:19:03 Titlul subiectului: |
139899 |
|
Strada este General Budisteanu, tramvaiul este nr 6, a intors la Theodor Aman (Nuferilor) si acum se indreapta spre Calea Grivitei pentru a ajunge la Gara.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.4 kb |
Vizualizat: |
de 25904 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.44 kb |
Vizualizat: |
de 25904 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.36 kb |
Vizualizat: |
de 25904 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Sâm 28 Ian 2012 19:28:16 Titlul subiectului: |
152484 |
|
Ah!... dulci amintiri... Astfel de site-uri sunt o mina de aur pentru pasionatii de tramvaiele vechi care si-au facut datoria ducand mii si mii de calatori la destinatie:
http://www.shugotram.jp/trampage/tpagero/tpagrobc1.html
Apropo, stie cineva cum merg lucrarile de restaurare a lui 6001 + 6270 + 6334?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.6 kb |
Vizualizat: |
de 24143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
40.53 kb |
Vizualizat: |
de 24143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.96 kb |
Vizualizat: |
de 24143 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
43.12 kb |
Vizualizat: |
de 24143 ori |
|
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1365 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 24 Mar 2013 18:02:14 Titlul subiectului: |
163610 |
|
Am mai gasit 2 poze de a lui Andre Knoerr. Le postez tot aici. Prima din URAC in 1991 cea de a 2 a tot din URAC insa 5 ani mai tarziu (96)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
522.58 kb |
Vizualizat: |
de 22669 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
513.06 kb |
Vizualizat: |
de 22669 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Mar 2013 18:05:13 Titlul subiectului: |
163611 |
|
Mi se pare mie sau văd un boghiu original de "E.P."?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Doban4
Data înscrierii: 04/Aug/2014 Ultima vizita: 19/Mai/2024 Mesaje: 41 Locație: Bucuresti, Sector 2
|
Trimis: Vin 26 Sep 2014 14:28:43 Titlul subiectului: |
174859 |
|
Da ai dreptate.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 12 Oct 2014 23:07:25 Titlul subiectului: |
175129 |
|
Pai nu e Giulesti?
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Lun 13 Oct 2014 05:13:58 Titlul subiectului: |
175132 |
|
Judecand dupa canalele acelea, as fi putut spune Alexandria sau Victoria, dar nu voiam sa gresesc.
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Oct 2014 06:59:09 Titlul subiectului: |
175133 |
|
Este depoul Victoria
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mie 12 Noi 2014 07:46:07 Titlul subiectului: |
175550 |
|
Am gasit pe net cateva poze din 2012, infatisand EP-ul in curs de restaurare.
Nu inteleg absolut deloc motivul pentru care acest vagon are ... faruri rotunde!!
Strica tot aspectul, si niciodata nu au existat asa ceva pe EP/V3A...
Acoperis gri au avut numai dupa revopsirea in schema RATB. Arata mai bine cu acoperis bej.
Desi sunt fericit ca tramvaiul acesta a fost restaurat (sau inca este in URAC?), anumite detalii meritau o atentie mai mare. E pacat de munca.
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2014 16:08:28 Titlul subiectului: |
175721 |
|
Am atras atentia mai demult ca vagonul V56 restaurat are "lampi luate din Obor", desi cred ca lampile interioare nu erau greu de (re)facut de URAC.
Asa ca nu vad de ce la vagonul EP/V3A nu ar devia de la proiect, invocand diverse motive, desi acelasi tip de faruri se foloseste si in prezent la vagoanele V3A-93.
In afara de schema de culoare, o deviatie de la aspectul initial sunt si decupajele mari la boghiuri, aparute in anul 1991.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Sâm 22 Noi 2014 19:20:06 Titlul subiectului: |
175724 |
|
Mda...
Mereu uit unde traiesc...
Chiar sunt curios sa vad ce scuze mai prezinta...
Daca nu au fost in stare sa gaseasca doua faruri de camion Roman, sau sa se uite la celelalte utilitare, imi dau seama de superficialitatea lucrarii.
Ar mai fi o varianta: Doar locasul farului sa fie rotund, iar farul propiu zis sa fie dreptunghiular...
Probabil ca decupajele au fost pastrate pentru facilitate interventiilor la boghiuri in cazul unor probleme, desi asa ceva nu s-ar justifica pentru un tramvai care circula de maxim 10 ori pe an.
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
|