Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
impuls
Data înscrierii: 03/Noi/2013 Ultima vizita: 07/Apr/2024 Mesaje: 41 Locație: Vutcani (jud. VS)
|
Trimis: Joi 27 Mar 2014 15:07:09 Titlul subiectului: |
171998 |
|
Unde intorc in acest moment troleibuzele de pe linia 7 si linia 33 ? Intra in santier sau s-a creat o bucla speciala de intoarcere ? Dar troleibuzele de pe linia 8 unde intorc ? Din auzite, am inteles ca ar intoarce folosind motorul termic (troleibuzele de pe linia 8 ).
Va multumesc! _________________ Spune NU desfiintarii transportului electric ! Spune DA aerului curat |
|
Sus |
|
|
mihaiatanasie
Data înscrierii: 02/Noi/2008 Ultima vizita: 10/Ian/2017 Mesaje: 373 Locație: Rosiorii de Vede
|
Trimis: Vin 28 Mar 2014 13:17:24 Titlul subiectului: |
172013 |
|
Cand am fost eu acolo nu am vazut nici picior de troleu, asa ca nu pot spune cum intoarce. Daca mai ajung acolo paoate am noroc. In terminalul lui 5 (si celelalte) autobuzul 5 nu intoarce, dar are loc pentru a opri si descarca / incarca pasageri pe platforma, langa gardul santierului. Ca pasagerii se strecoara cu o oarecare dificultate, asta e alta poveste ... _________________ Mihai
http://constructorideavioane.blogspot.ro/ |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 07 Mai 2014 13:10:03 Titlul subiectului: |
172737 |
|
http://adevarul.ro/locale/brasov/autobuzelede-linia-24-vor-circula-avantgarden-1_53687c3c0d133766a865751f/index.html#
"Autobuzele de pe linia 24 vor circula până la Avantgarden
6 mai 2014
deSimona Suciu
Autobuzele își vor prelungi traseul. FOTOArhivă. Începând din data de 07.05.2014, autobuzele care asigură transportul pe linia 24, pe sensul de deplasare dinspre capătul de linie „ICPC” spre capătul de linie „Livada Poștei”, vor circula prin cartierul „Avantgarden”.
Traseul liniei 24, pe sensul spre centrul orașului, va parcurge următoarele străzi: ICPC – Str. Institutului – Str. Fânarului – Str. Spicului – Str. Pelicanului – Str. Lebedei – Str. Egretei – Str. Spicului – Str. Fânarului – Calea Făgărașului – Str. Cărămidăriei – Șoseaua Cristianului – Calea Făgărașului – Str. Lungă – Livada Poștei. Traseul în sensul dinspre Livada Poștei spre ICPC (Campus „Genius”) rămâne neschimbat. „Această modificare survine în urma solicitărilor primite din partea călătorilor și am adoptat-o în vederea asigurării unei noi legături directe a cartierului nou-construit cu centrul orașului. În acest fel vom reuși și să scădem, la orele de vârf, gradul de încărcare a autobuzelor de pe linia 28“, a declarat directorul general al RAT Brașov, ing. Cristian Radu. Noul orar de circulație al liniei 24 va fi afișat în stațiile RAT de pe traseu și pe site-ul Regiei, www.ratbv.ro, în secțiunea „Trasee și orare”. Noile orare vor purta mențiunea „Valabil din data de 07.05.2014”. "
_____________________________________________
http://adevarul.ro/locale/brasov/modificaride-traseu-autobuzele-circula-pelinia-5-1_53672aab0d133766a85d955e/index.html
"Modificări de traseu la autobuzele care circulă pe linia 5
5 mai 2014
de Simona Suciu
Autobuzele vor ajunge până la Centrul de Servicii Sociale.
Începând din 5 mai autobuzele vor parcurge și tronsonul Strada Carpaților – Strada Panselelor (Centrul Multifuncțional de Servicii Sociale) – Strada Carpaților, restul traseului nefiind schimbat. În zilele lucrătoare, în intervalul orar 07.00 – 18.00, la fiecare 35 de minute, un autobuz cu podea joasă, care permite accesul persoanelor cu dizabilități, după plecarea din stația “Metrom”, se va deplasa la Centrul Multifuncțional, iar apoi va reveni pe Strada Carpaților. Această măsură vine în întâmpinarea solicitărilor persoanelor care doresc să ajungă la Centrul Multifuncțional de Servicii Sociale, indiferent dacă sunt angajați, voluntari ori beneficiari. De asemenea, pentru a veni în sprijinul persoanelor cu dizabilități, se va asigura acest transport cu autobuze care au platforme joase, ce permit accesul facil. Cursele liniei 5 care se vor deplasa pe Strada Panselelor vor fi evidențiate pe orarele afișate în stații și pe site-ul Regiei. Pentru a crea condiții de confort în respectiva locație, s-a instalat și un adăpost în stația nou-înființată în zona Centrului." _________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 22 Iul 2014 16:06:22 Titlul subiectului: |
173985 |
|
Nu stiu daca se incadreaza aici, dar am placerea de a va anunta ca pe toate vehiculele RAT (din cate stiu eu) functioneaza Wi-Fi gratuit. Calatorii si navigari placute!
Ede Patantius a zis pe Facebook ca merge foarte bine netul in masinile RAT Brasov. Masinile care dispun de asta au un abtibild cu Wi-Fi. Super tare!
A doua chestiune importanta o reprezinta posibila deblocare a licitatiei pentru sistemul integrat de management si informare de trafic si de ticketing. Speram sa se puna repede in miscare! Avem nevoie de cartele electronice la RAT ca de aer. _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 23 Iul 2014 12:09:51 Titlul subiectului: |
174000 |
|
Dupa modelul liniei 5, care are doua curse pe ora pana la noul si modernul centru de servicii sociale de pe Strada Panselelor, se extinde si linia 52 cam la jumatatate din program pana acolo.
Ca de obicei dinamica RAT Brasov isi spune cuvintul. Aici se face "triaba", nu se glumeste... Sursa BizBrasov.
http://www.bizbrasov.ro/2014/07/17/rat-brasov-prelungeste-traseul-liniei-52-pana-la-centrul-de-servicii-sociale/
Citat: |
RAT Brașov prelungește traseul Liniei 52 până la Centrul de Servicii Sociale
Posted by Ovidiu Vranceanu on July 17, 2014 at 12:56 PM
microbuz ratÎncepând de luni, 21 iulie, Regia Autonomă de Transport (R.A.T.) Brașov introduce o nouă facilitate la transportul spre Centrul de Servicii Sociale situat în cartierul Astra, pe strada Panselelor. Astfel, în zilele lucrătoare, între orele 07.00 și 17.00, autobuzele de pe linia 52 își vor prelungi traseul din capătul de linie «Saturn» până pe strada Panselelor. Pe sensul de deplasare de întoarcere, respectiv de pe strada Panselelor spre Bulevardul Saturn, autobuzele de pe linia 52 vor parcurge un traseu modificat, după cum urmează: Strada Panselelor – Strada Carpaților – Strada Poienelor – Calea București – giratoriul din zona magazinului «Carrefour» – Bulevardul Saturn.
Directorul general al R.A.T. Brașov, Cristian Radu, a precizat că, „pentru a veni în sprijinul cetățenilor, vom înființa de la data amintită și o pereche de stații pe strada Panselelor, în zona intrării în Parcul Industrial Metrom. În aceste stații vor opri și autobuzele de pe linia 5 care se deplasează la Centrul de Servicii Sociale. Pe sensul de deplasare dinspre Centrul de Servicii Sociale, în afara de stația de pe strada Panselelor, mijloacele de transport în comun de pe traseul 52 vor opri și în stațiile Poienelor, Carrefour și în capătul de linie Saturn”.
Orarele de circulație ale liniei 52 vor suferi modificări, astfel că R.A.T. Brașov va afișa în cursul zilei de sâmbătă, 19 iulie, noile grafice de circulație în toate stațiile de pe traseu și pe portalul www.ratbv.ro, în secțiunea «Trasee și orare». Noile orare vor purta mențiunea «Valabil din data de 21 iulie 2014».
În afara intervalului orar menționat și în zilele nelucrătoare, autobuzele de pe linia 52 vor parcurge traseul actual, respectiv între capetele de linie Pe Tocile și Saturn.
|
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 28 Oct 2014 15:37:07 Titlul subiectului: |
175337 |
|
OK, nu am apucat sa va povestesc, dar va spun acum. Acum o luna si ceva am petrecut 2 sapamani intregi la Brasov in concediu, cu destula treaba. Fiindca nu am avut parte de masina, am efectuat totul pe jos si cu transportul public.
Asa ca m-am inarmat cu un bilet CFR online, cu ceva oferta, foarte usor de achizitionat pe net, asta e printre putinele plusuri ale CFR. Pacat si de vagoanele renovate, spalate, ca infrastructura e varza, blatul se mentine, etc...
Ajuns la Brasov mi-am pus in practica experienta care sa ma ajute sa fiu eficient in miscarile de prin oras. Recte, m-am inarmat pe mobil cu www.trafic-web.ro a lui Bogdan Buzea, la care colaboreaza si mandea (d-aia arata si se misca bestial de parca esti in Germania ) si cu abonamentele si biletele de rigoare. Pentru prima perioada am luat 10 bilete de doua calatorii, pe care le-am utilizat cat mai eficient posibil. Apropos si Google Maps a fost de mare ajutor. Astfel mi-a putut calcula cand sa plec sa fiu in statii, unde sa schimb mai bine si cat am de facut...
Nu stiu cum e prin alte orase, dar la Brasov cu transportul incomun ajungi oriunde in maxim 20 minute. De cele mai multe ori nu mai mult de 10 minute. Si niciodata cu mai mult de 10 minute peste cat ai face cu masina, pe distante lungi. Exemplu: an plecat seara la 7 sa cumpar o canapea de la Dedeman, aflat pe DN13 la iesirea spre Sighisoara pana in centura. Apropos, numai de asta si sa il pupati pe Scripcaru si in culcare si in scualre. Pentru cine nu a vazut centura tronson 3, ii recomand sa mearga sa vada.
Bun. Am folosit telefonu si la 19.15 am fost in statie. A venit 40 si in 15 minute eram la Dedeman. Am luat canapeaua dar ciuciu transport. Adica nu mi-a placut ce au oferit ei. Astfel mi-am chemat cel mai bun prieten, iar el cu masina a plecat in Steagu cu canapea cu tot, iar eu urma sa ma intorc pe jos. Astfel la 21.30 a venit la fix (sic! la ora aia) un 40 de Gara din care am coborat la Faget si am asteptat 8 minute 8. In total, am ajuns cu 10 minute mai tarziu decat prietenul meu. Foarte bine!
In general, programul e respectat pe cat se poate intr-un oras romanesc. O singura problema am avut cu un 21 care a sarit cursa ca i s-a stricat aluia masina cica, dar fiindca in RO nu se informeaza despre nimic habar nu am avut si am pierdut inca 30 minute in statie, mai bine o luam pe jos. Daca as fi fost informat ca nu mai vine, o luam pe jos si terminam povestea. Sper ca cu sistemul asta de ticketing si toate cele s-o rezolva si asta.
Masinile sunt curate in general, atat cat se poate la nivelul RO. Totusi au in medie 10 ani de exploatare continua, e ok. Atitudinea soferilo nu o comentez, ca nu am avut de-a face.
Am fost pe la capetele de linie care sunt in constructie si imi place ce cred ca va iesi. As vrea sa vad unde in alte orase se face asa ceva. Nicaieri desigur. Sper sa implementeze si un sistem P+R, desi ma indoiesc ca intelege romanul ce e aia.
Am testat si troleele astea aduse acum. Un sofer era tare incantat intr-o seara pe la ultimele curse si povestea unui amic ce tehnologie smechera are el acolo haha. Am vazut tot felul de comentarii aiurea. Va spun din plasare foarte buna, ca astea au fost aduse pentru linia 8 risca sa ramana cu nimic. Nici eu nu vreau SH, nimeni nu vrea, dar cine naiba are sute de mii sa dea pe niste trolee noi si pentru ce? Asa problema a fost rezolvata si poate mai tine un timp. Nu e nici un alt dedesubt la niste parlite de trolee de 15000 de euro sau cat au fost, asa ca stati linistiti.
Am mai auzit, deasemenea, ideea ca de ce WiFi cand cu banii aia se putea face nuj ce? Pai banii aia pentru asta erau nu se puteau da in alta parte. Pentru asta au fost castigati.
In alta ordine de idei, lumea isi cam doreste RAT sa devina societate comerciala, ca sa poate fi propriul ordonator de credite si sa nu mai depinda asa mult de politic si de functionarii din Primarie. Se munceste mult acolo, desi lumea nu intelege si habar nu are, se pregatesc chestiuni interesante.
Bun, per total nota 7.5! O sa fie si mai bine, daca rezista profesionistii si nu ii omoara politicul si hotia... _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 07 Noi 2014 16:23:51 Titlul subiectului: |
175489 |
|
De luni linia 34B va avea doua curse pe ora in loc de una. Asa au cerut cei din Craiter si Timis-Triaj. Mai multe detalii pe www.ratbv.ro, sectiunea Noutati. _________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 22 Ian 2015 23:34:36 Titlul subiectului: |
176671 |
|
O noutate va fi infintarea a 2 statii in parcarea mallului Coresi in care va opri 8-ul si cel mai probabil 2-ul. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2015 19:30:37 Titlul subiectului: |
177454 |
|
Si pana la urma ce solutie va fi aplicata pana cand nu se va monta reteaua la capete? Pentru ca ma gandesc ca troleibuzele nu vor putea intoarce la infinit cu ajutorul motoarelor auxiliare, pentru ca vor ceda pana la urma. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 21 Feb 2015 21:51:30 Titlul subiectului: |
177455 |
|
NU stiu, dar cert e ca termicele nu vor tine prea mult in ritmul asta.
Pai la un troleibuz care lucreaza 2 schimburi, termicul este pornit si oprit de aproximativ 40 de ori pe zi!!
Ce am aflat nou este ca unele FBW-uri fac aer in timp ce merg pe termic. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 23 Feb 2015 08:05:21 Titlul subiectului: |
177486 |
|
Nu sunt expert in troleibuze, dar referitor la motorul termic am si eu o intrebare. El pentru ce a fost proiectat ? Pentru unele situtii exceptionale, adica, sa porneasca o data la cateva zile, daca e un obstacol (masina parcata aiurea de exemplu) ce trebuie ocolit ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 23 Feb 2015 11:42:35 Titlul subiectului: |
177493 |
|
Motoarele auxiliare sunt utilizate in caz de avarii la retea, devieri, lucrari etc. Pot fi utilizate si mai multe zile la rand insa nu cum sunt utilizate la Brasov de aproape un an jumate zilnic la fiecare cursa tinand cont si de vechimea si gradul de uzura al lor. Una este un motor termic la un troleibuz nou cum sunt cele de la troleibuzele Skoda Irisbus din Timisoara care au motoare termice diesel similare cu cele ale autobuzelor mult mai puternice incat pot circula si ca autobuze si alta este la troleibuzele din Brasov care au motoare termice pe benzina, mai mici si extrem de uzate. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 23 Feb 2015 11:49:28 Titlul subiectului: |
177494 |
|
Lucrurile astea nu ar trebui sa le stie si cei de la Regia de transport in comun din Brasov ? Sau este criza de specialisti la aceasta regie ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 23 Feb 2015 18:09:28 Titlul subiectului: |
177502 |
|
Singurele troleibuze la care se poate utiliza motorul termic pentru mai mult timp sunt Renaulturile al caror motor este cat al unui autobuz si functioneaza pe motorina, avand un rezervor de 200 litri. Renaulturile in timp ce merge motorul termic fac si aer. La Volvo si FBW rezervorul de benzina este doar de 20 litri.
Ce este interesant e ca la aproape toate Volvo, cand au sosit si troleibuzul mergea pe motorul termic, acestea faceau si aer. In prezent compresorul nu mai merge cand se foloseste motorul termic.
La FBW-uri, unele fac aer cand merg pe termic, dar sunt doar vreo 2-3. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 23 Feb 2015 23:27:32 Titlul subiectului: |
177508 |
|
Pai atunci in conditiile in care nu au destule troleibuze Volvo si FBW care sa fie functionale inclusiv cu motor termic functional si introduc la greu autobuze solo pe 8, nu inteleg de ce nu introduc Renaulturile in locul autobuzelor, macar asa ar putea deservi linia 8 doar cu troleibuze. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 24 Feb 2015 19:00:27 Titlul subiectului: |
177528 |
|
Renaulturile nu sunt folosite pe 8, datorita capacitatii lor mici, un autobuz solo fiind mai incapator.
Cele 3 renaulturi functionale sunt folosite pe 3, 10, 33 in general, asta tiinand cont ca 308 si 310 au doar cate un sofer, deci lucreaza doar cate un schimb. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 24 Feb 2015 20:14:40 Titlul subiectului: |
177530 |
|
Dar in afara de linia 8, pe celalalte linii (3, 5B, 7, 10, 11, 30, 33) se mai planifica in prezent autobuze sau doar troleibuze? _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 24 Feb 2015 20:40:48 Titlul subiectului: |
177532 |
|
Pe 5B stiu ca de cand nu mai urca pana la Panselelor, de linia asta se ocupa SMP (Bartolomeu).
Iar autobuze pe linii de troleibuz sunt in medie cam 2 pe zi, excluzand linia 8.
De exemplu azi pe 33 a fost un MAN toata ziua. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mar 24 Feb 2015 23:19:05 Titlul subiectului: |
177537 |
|
Dar pe 5B nu se mai circula cu troleibuze? _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1364 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mie 25 Feb 2015 01:12:09 Titlul subiectului: |
177542 |
|
Dar pe 10? |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 25 Feb 2015 09:27:09 Titlul subiectului: |
177547 |
|
Pe 5B nu mai circula troleibuze din decembrie.
Pe 10 circula troleibuze zilnic, cel putin la un schimb. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 25 Feb 2015 10:18:36 Titlul subiectului: |
177549 |
|
Dar pe 5B din ce cauza nu mai circula troleibuze? Sunt lucrari undeva pe traseu sau nu circula troleibuze din cauza faptului ca la Roman inca nu s-a realizat reteaua? Adica este o decizie temporara de a introduce autobuze sau 5B va ramane linie de autobuz? _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 25 Feb 2015 11:47:52 Titlul subiectului: |
177551 |
|
Pentru 5B nu e troleibuz cu motor termic.
Ce este ciudat este ca se ocupa SMP si nu rulmentul de aceasta lini. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 25 Feb 2015 12:07:58 Titlul subiectului: |
177552 |
|
Deci dupa montarea retelei la Roman se va reveni la troleibuze si pe 5B? _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|