Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 2041 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 23 Apr 2017 21:47:49 Titlul subiectului: Aeronave Boeing 737 |
189775 |
|
Diverse avioane Boeing pe aeroportul Leeds-Bradford din Marea Britanie , 31.11.2016.
Boeing 737-200 al Jet2.
O alta aeronava de tipul 737-800, a Rynair in pregatirile pentru decolare.
Motorul Boeingului cu care am calatorit pana la Budapesta.
Rynair impins spre pista de un cap tractor special pentru a putea pleca.
Si din nou un 737-20 Jet 20 pe aeroportul Liszt Ferenc/Budapest BUD din Budapesta in data de 18.11.2016
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.71 MB |
Vizualizat: |
de 26489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.38 MB |
Vizualizat: |
de 26489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.72 MB |
Vizualizat: |
de 26489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.91 MB |
Vizualizat: |
de 26489 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.37 MB |
Vizualizat: |
de 26489 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 13/Aug/2024 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 19 Iun 2017 09:20:21 Titlul subiectului: |
190584 |
|
Câteva detalii ale unui Boeing 737-800:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.75 kb |
Vizualizat: |
de 26279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
32.15 kb |
Vizualizat: |
de 26279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.59 kb |
Vizualizat: |
de 26279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.68 kb |
Vizualizat: |
de 26279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.27 kb |
Vizualizat: |
de 26279 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.96 kb |
Vizualizat: |
de 26279 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 03/Iul/2024 Mesaje: 950 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 21 Iun 2017 09:20:08 Titlul subiectului: |
190629 |
|
Asta cred ca e sistemul de pornire extern la avioane civile, ca noi aveam alt sistem cu furtun cu aer comprimat, bine ca nu era aer aer, ci esapamentul unui motor (cu reactie) care prin furtunul conectat la starter, invartea turbina. Si furtunul e cam de 40cm diametru. Nu stiu ce folosesc civilii, lasa ca fiecare tara ar avea standardele ei.
Dunga rosie insa arata planul turbinei si a ventilatorului (nu neaparat, turbina fiind cea care se invarte mai repede) in cazul asta in poza e planul turbinei.
E pusa acolo ca sa nu stea mecanicii in dreptul ei, ca daca explodeaza, pe acolo iese lamele ventilatorului. Insa nu au energia suficienta sa intre prin fuselaj (se poate la o adica, dar conditii rare).
Motoarele pe -800 sunt in general CFM-56 (am lucrat dar foarte putin pe motoarele astea) ca sunt montate si pe avioane cisterna kc135.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 2041 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 03/Iul/2024 Mesaje: 950 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 20 Ian 2018 09:43:29 Titlul subiectului: |
193297 |
|
Nu se vede in poza, dar scara de la usa 1 e manuala? (tip tras de tractoras, si ridicat prin pompa hidraulica manuala), sau incorporata in avion?
Nu am mai vazut asa ceva de MULTI ani. Lockheed L-1011 avea (care era si ditamai avionul) dar erau modele pentru tari africane care nu aveau aeroporturi ca lumea, avionul fiind construit si pentru piste de pamant.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
teddyuskin
Data înscrierii: 17/Iun/2011 Ultima vizita: 15/Mai/2022 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti 1 (Pod Constanta)
|
Trimis: Sâm 20 Ian 2018 22:09:06 Titlul subiectului: |
193306 |
|
Este incorporata in avion. E o dotare optionala la 737.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 2041 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 21 Ian 2018 09:27:50 Titlul subiectului: |
193307 |
|
Cred ca era din aceea trasa de tractoras dar scurta si ingusta. Pana sa fie moderinzat aeroportul Oradea , era doar cursa zilnica Oradea-Bucuresti cu Tarom , acum avem curse spre Iasi (cu escala la Bucuresti) , Dusseldorf Weeze , Memmingen , Milano Bergamo , Barcelona Girona si chartere spre Antalya , Constanta si Creta , iar utilajele cred ca sunt cele ramase de cand era doar Taromul pe acest aeroport. Urmeaza si modernizarea Terminalului si probabil atunci vor cumpara utilaje aeroportuare noi. Ma voi uita la scara atunci cand ma intorc si va voi spune cum este.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
teddyuskin
Data înscrierii: 17/Iun/2011 Ultima vizita: 15/Mai/2022 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti 1 (Pod Constanta)
|
Trimis: Dum 21 Ian 2018 15:11:39 Titlul subiectului: |
193309 |
|
Majoritatea, daca nu chiar toate, avioanelor Ryanair au scara incorporata la prima usa. Este o modalitate de reducere a costurilor (nu se foloseste scara aeroportului). Am vazut acum o luna o astfel de scara pe un 737 mai vechi.
Exista si pe Youtube filmulete cu scara in actiune.
Scarile poarte numele "Airstair".
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 2041 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 03 Feb 2018 21:05:46 Titlul subiectului: |
193463 |
|
Asa cum spunea utilizatorul Teddyuskin , scara de la usa din fata este incorporata la aceste avioane.
Si un clip cu decolarea aviounului Ryanair de pe aeroportul Oradea spre Londra Stansted: https://www.youtube.com/watch?v=w8Rca8IowTI .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.35 MB |
Vizualizat: |
de 25070 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.58 MB |
Vizualizat: |
de 25070 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 03/Iul/2024 Mesaje: 950 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 07 Feb 2018 22:17:14 Titlul subiectului: |
193524 |
|
Nu am vazut in Europa asa ceva. Numai in Africa am vazut la avioane mai mare (nu cele gen privat). Bine ca un 737 e totusi mic, si nu e asa de greu. Oricum ciudat. Ma intreb daca Ryanair a luat avionul in leasing dupa ce a fost comandat pentru o firma din Africa (ca acolo nu au echipamente de sol adecvate)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
teddyuskin
Data înscrierii: 17/Iun/2011 Ultima vizita: 15/Mai/2022 Mesaje: 12 Locație: Bucuresti 1 (Pod Constanta)
|
Trimis: Joi 08 Feb 2018 22:54:47 Titlul subiectului: |
193540 |
|
Ryanair iau in leasing direct de la Boeing. Nu au fost facute pentru Africa, ci la specificatiile Ryanair. E o modalitate de reducere a costurilor (nu trebuie inchiriate scari), dar si de a le permite sa se extinda in multe regiuni ale continentului si sa foloseasca aeroporturi slab dotate (cum ar fi aeroporturile mici, sau cele secundare ale oraselor mari).
Totul se rezuma la costuri, iar Ryanair sunt renumiti pentru asta.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 03/Iul/2024 Mesaje: 950 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 17 Feb 2018 21:27:46 Titlul subiectului: |
193622 |
|
Asa e. Sunt comandate asa, dar din ce am citit, nu cred ca e vorba de bani, ci de timp.
Scarile alea sunt grele (in jur de o tona, poate mai mult cu toata instalatia hidraulica), si asta creste consumulul, care incepe sa fie la fel ca si costul inchirierii scarilor la aeroport.
Pe siteul lot am gasit ceva care pare sa fie mai aproape de adevar.
Timpul redus al debarcarii (scara a automata, pe cand scara tractata trebuie adusa si ridicata la nivel, pozitionata la usa etc), si cred ca cel mai important, pagubele la fuselaj la lovirea cu scarile de aeroport.
Imi inchipui (nu am datele lor interne, dar zic din experienta) ca au avut probleme cu aeroporturi mici cu personal carora ii durea in cot, si izbeau scari de avion. Si asa, decat sa tot repare avioane, au optat pentru scarile incluse. Si asa nu mai au de-a face cu scari. Bine, ca tot depind de aeropport pentru bagaje, iar banda rulanta poate cauza daune grave, dar giind mai mare si grea se are ceva mai multa grija decat cu scara.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1050 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 09 Sep 2018 20:47:43 Titlul subiectului: |
196352 |
|
737-800 Ryanair pe aeroportul din Heraklion
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.77 MB |
Vizualizat: |
de 21917 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.48 MB |
Vizualizat: |
de 21917 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1050 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 09 Sep 2018 20:52:27 Titlul subiectului: |
196353 |
|
737-800 Travel Service pe aeroportul din Heraklion
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.65 MB |
Vizualizat: |
de 21911 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 20/Sep/2024 Mesaje: 1050 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 09 Sep 2018 21:00:02 Titlul subiectului: |
196354 |
|
737-400 - înmatriculat în Bulgaria, Cargo Trans, pe aeroportul din Heraklion
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
529.47 kb |
Vizualizat: |
de 21908 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 02 Ian 2020 00:13:40 Titlul subiectului: |
204838 |
|
"Boeing suspendă producția de avioane Boeing 737 MAX. Oare de ce?"
https://airlinestravel.ro/boeing-suspenda-productia-de-avioane-boeing-737-max-oare-de-ce.html
Citat: | Boeing suspendă producția de avioane Boeing 737 MAX. Oare de ce?
Boeing a confirmat că va suspenda producția de avioane 737 MAX. Mass-media s-a grăbit să-i plângă de milă gigantului Boeing și cum ”se duce la vale” unul dintre cei mai mari producători de avioane comerciale din lume, dar și cu ramificații în zona militară și cosmică.
În realitate, Boeing suspendă producția de avioane 737 MAX pentru că nu mai are unde să le depoziteze. Iar recertificarea lor a fost amânată pentru 2020. Vorba unor oameni din industrie. Dacă 737 MAX va fi recertificat, am putea spune că va fi cel mai sigur avion din lume. Boeing și instituțiile abilitate cu verificările fac tot posibilul ca noile avioane să fie cele mai sigure, confortabile și performante.
Chiar Boeing a declarat că suspendarea producției va putea prioritiza livrarea celor deja stocate. Și nici nu se vor face disponibilizări.
STOP Boeing 737 MAX
În acest moment, Boeing are peste 400 de avioane 737 MAX stocate prin diferite parcări. Bazele sale au devenit neîncăpătoare. La care mai adăugăm și aeronavele 737 MAX livrate, care au ajuns și ele să ocupe locuri pe diferite platforme ale aeroporturilor din întreaga lume.
Prin suspendarea producției de avioane 737 MAX, Boeing va reuși să-și mai diminueze din pierderi. Încă nu se știe exact pentru cât timp va fi stopată producția de noi avioane 737 MAX, dar momentan nu vor fi făcute disponibilizări. Angajații vor continua să lucreze la linia de avioane 737 sau repartizați la alte departamente. |
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 03/Iul/2024 Mesaje: 950 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 19 Ian 2020 06:45:27 Titlul subiectului: |
205169 |
|
Problema cu 737 Max este stupida rau de tot. Nu intru in amanunt (mai ales DE CE s-a continuat cu o greseala desi se stia de mult).
Pe scurt, ca sa mentina certificarile unui pilot avionul trebuie sa se comporte la fel, sa se simte la fel in zbor.
737 Max, nu se comporta la fel, din cauza motoarelor mai mari (centru de greuatate e mai in fata, dar centru de "lift" tot in fata, din cauza capotelor de motor uriase (pentru el).
Au adaugat MCAS, un sistem sa simuleze cum zboara un 737-NG si softul a fost prost. Au incercat un patch, si nu a fost bun nici ala.
In loc sa zica, ok, bagati piloti in simulator pe MAX, si sa admita grseala echipei de ingineri au facut carpeasa cu MCAS. Probabil o vor rezolva, dar eu personal nu zbor in MAX decat daca e certificat NU ca 737-NG
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
electrica768
Data înscrierii: 07/Sep/2018 Ultima vizita: 11/Sep/2024 Mesaje: 105 Locație: Bacau
|
Trimis: Sâm 03 Oct 2020 14:00:21 Titlul subiectului: |
208532 |
|
YR-BAG undeva prin 2016. In prezent aeronava inca se afla in serviciu comercial avand varsta de 30 de ani.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.12 kb |
Vizualizat: |
de 15942 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 14/Sep/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 10 Oct 2020 13:25:20 Titlul subiectului: |
208586 |
|
O sa ramana in serviciu pana la sosirea MAX-urilor. Apoi cred ca cei de la Blue Air vor renunta la el.
|
|
Sus |
|
|
electrica768
Data înscrierii: 07/Sep/2018 Ultima vizita: 11/Sep/2024 Mesaje: 105 Locație: Bacau
|
Trimis: Lun 12 Oct 2020 09:25:02 Titlul subiectului: |
208597 |
|
Cel mai probabil da, am impresia ca a rămas singurul 737 clasic din flota Blue Air.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 03/Iul/2024 Mesaje: 950 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 13 Oct 2020 08:00:11 Titlul subiectului: |
208610 |
|
electrica768 a scris: | ... singurul 737 clasic din flota Blue Air. |
Hehe..clasic. Ma simt batran, ca pentru mine 737 clasic sunt alea pana la -200. Culmea ca inca opereaza si azi pe rute in nordul Canadei.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
electrica768
Data înscrierii: 07/Sep/2018 Ultima vizita: 11/Sep/2024 Mesaje: 105 Locație: Bacau
|
Trimis: Mar 13 Oct 2020 10:38:37 Titlul subiectului: |
208615 |
|
Prin clasic ma refer ca nu e dotat cu "Glass Cockpit". Cat despre acele -200-uri chiar mi-as dori sa le vad in actiune. Din cate imi amintesc, era si unul combi.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 28 Ian 2022 00:44:51 Titlul subiectului: |
212428 |
|
Premieră: Boeing 737 MAX 8 Smartwings a zburat în Antarctica.
https://airlinestravel.ro/premiera-boeing-737-max-8-smartwings-a-zburat-in-antarctica.html
Citat: | Compania aeriană low-cost Smartwings a zburat cu Boeing 737 MAX 8 în Antarctica, o premieră pentru acest model de avion cu un singur culoar.
Avionul a aterizat pe 26 ianuarie 2022 la aerodromul Troll, la vârful nordic al Antarcticii, marcând o premieră pentru acest tip de avion și pentru Smartwings. Zborul a fost închiriat de Aircontact pentru a transporta membrii Institutului Norwegian Polar (NPI) la baza lor din Antarctica.
Smartwings 737-8 (OK-SWB, livrat în martie 2018) a decolat de la Oslo către aeroportul Cape Town din Africa de Sud, via N’Djamena în Ciad. Din Cape Town, avionul a continuat spre Antarctica. Zborul a durat 6 ore .Avionul a staționat 2 ore în Antarctica înainte de a pleca pe zborul de retur.
Aterizarea pe gheață a necesitat un echipaj special antrenat, format din 3 căpitani experimentați – Tomáč Nevole, Jan ©»astnę și Lubomír Malík.
„Trebuie să fii bine pregătit pentru un astfel de zbor. Pregătirile au durat câteva luni, iar zborul și aterizarea au decurs fără probleme”, explică directorul de zbor Tomáč Nevole.
Pista de 3.000 m și acoperită cu gheață a fost construită pe un ghețar la o altitudine de 1.232 de metri. Aceasta este utilizată pentru aterizare și decolare, grosimea gheții fiind măsurată și analizată pentru o eventuală suspendare a operațiunii.
„Suprafața a fost special pregătită și distanța de frânare a fost măsurată de Institutul Polar Norvegian înainte de operațiune, pentru a permite decolarea și aterizarea în conformitate cu reglementările și standardele producătorilor de aeronave, păstrând în același timp toate marjele de siguranță”.
Pentru astfel de misiuni, piloții au trebuit să urmeze o pregătire specială pentru a se familiariza cu zona și pista de aterizare. Toți membrii echipajului au urmat un antrenament de supraviețuire în condițiile din Antarctica. Aeronava a fost echipată cu truse de supraviețuire pentru condițiile polare, inclusiv îmbrăcăminte polară pentru echipaj, pe lângă piesele de schimb esențiale care erau transportate la bord.
Stația de Cercetare Troll este situată la 235 de kilometri de Coasta Prințesei Martha, în partea sa estică, pe Ținutul Dronning Maud din Antarctica. Condusă de Institutul Polar Norvegian, stația este dedicată monitorizării mediului și climei, cercetării științifice și cartografierii. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.32 kb |
Vizualizat: |
de 5031 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|