|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Considerati oportună transformarea unora dintre autobuzele Mercedes Citaro în troleibuze |
Da |
|
70% |
[ 40 ] |
Nu |
|
29% |
[ 17 ] |
|
Voturi totale : 57 |
|
Autor |
Mesaj |
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 23 Apr 2018 06:48:14 Titlul subiectului: Înlocuirea vechilor troleibuze Astra-Ikarus 415T |
194515 |
|
În condițiile în care RATB are sute de autobuze Mercedes Citaro defecte, mă gândeam să creez acest topic pentru a dezbate dacă e oportun transformarea unui număr de 100-150 de autobuze Mercedes Citaro în troleibuze pentru înlocuirea vechilor troleibuze Astra-Ikarus 415T, pe modelul Szeged, Gdynia care au transformat autobuze Mercedes Citaro în troleibuze. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 23 Apr 2018 07:05:36 Titlul subiectului: |
194516 |
|
Da, este o idee buna. Mai ales ca s-a decis aducerea multor noi autobuze.
Și acolo unde se poate, s-ar putea folosi echipamente electrice sau piese de schimb de pe Ikarus-uri. Ma refer doar la componente electrice, care fac practic troleul.
Sa nu uitam ca Renault-urile de la Cluj aveau 10-11 ani ca autobuze pe cand au fost transformate în trolee. Si Saurer-urile de la București aveau vreo 25 de ani vechime când au fost transformate în trolee, și au mai fost folosite aproape 15 ani după. |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Lun 23 Apr 2018 07:23:58 Titlul subiectului: |
194517 |
|
Mai bine s-ar folosi echipamente electrice noi ca cele de pe Agorele clujene. Altfel nu rezolvi nimic, o sa ai Ikarus cu fata de Mercedes Citaro, doar arunci bani pe fereastră. Asta ar fi ideea, ca pe caroserii de Citaro să se monteze echipamente electrice noi, de ce nu si un generator diesel etc. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 25 Apr 2018 05:15:46 Titlul subiectului: |
194545 |
|
Nu stiu daca Citaro e cel mai bun pentru asa ceva. Nu prea sunt in stare buna, asa ca ar baga destui bani in RK, si pe deasupra trebuie echipamente electrice.
Mai e si problema de RK la nivel de suspensie. Low floor nu sunt atat de robuste ca un high floor, si stiind cum cheltuie, le-ar lasa, deci ar iesi o masina care ar troncani.
Plus mai e problema cu RAR. Din cate stiu, nu se poate schimba motorul fara omologare noua. Nu e ca pe vremuri ca la Saurer, asa ca ar fi alti bani dati. _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Apr 2018 07:03:14 Titlul subiectului: |
194569 |
|
Nu au fost in stare sa faca o mentenanta corespunzatoare la Citaro, dupa ce s-a terminat leasingurile. Daramite sa fie transformate in troleu. Ideea nu este rea, din pacate nu cred ca RATB este in stare de asa ceva[/u] _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 26 Apr 2018 16:03:04 Titlul subiectului: |
194586 |
|
Ar putea să le transforme Astra Arad nu RATB. _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Sâm 28 Apr 2018 07:51:27 Titlul subiectului: |
194595 |
|
Eu as lua modelul Clujului, achizitii noi si marci bune...chiar daca, partial sunt asamblate in alte zone. Un reportaj la ProTv arata ca imprumutul facut de primarie in 2006 pentru achizitia mijloacelor de transport de pe vremea lui Videanu a fost refinantat si tot asa pana prin 2022...autobuzele vor fi casate si neplatite! |
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 29 Apr 2018 08:55:48 Titlul subiectului: |
194611 |
|
Oare cei de la RATB au vreo adresa de e-mail pentru reclamatii si sugestii unde sa le sugerez aceasta idee? _________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 13 Mai 2018 01:13:28 Titlul subiectului: |
194832 |
|
Au un email dar nu raspunde nimeni. Lucram la un proiect under RATB ar fi primut o suma de bani (nu mai tin minte cat exact) si nu au raspuns, dar sa ranspunda la ceva fara ciubiuc? _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
D94
Data înscrierii: 20/Mar/2017 Ultima vizita: 18/Apr/2023 Mesaje: 18
|
Trimis: Lun 14 Mai 2018 10:12:57 Titlul subiectului: Modernizare |
194867 |
|
Mai insista cu e-mai-ul, sau mergi direct la ei la sediu in audienta.mSolutia e viabile, autobuzele Citaro in troleibuze s-a realizat in Szeged si Gdynia. |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 15 Mai 2018 01:59:51 Titlul subiectului: |
194873 |
|
Din ce stiu eu, la Szeged autobuzul Citaro si Volvo 7000 au rulat doar un an doi ca autobuze apoi au fost transformate in troleibuze.
Cele ale RATB sunt uzate destul de greu si nu cred ca ar fi rentabil transformarea, fara a se inlocui elemente de structura ale caroseriei, suspensie, interior, etc. E mult peste un RK, altfel tine doar un an doi in plus. _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 17 Mai 2018 08:58:01 Titlul subiectului: |
194900 |
|
Este mult mai oportună realizarea unei astfel de modificări odată cu retragerea din circulație a întregului parc de autobuze de un anumit tip, de exemplu prima serie de Citaro, nu doar pentru că sunt un număr (mare) de X autobuze defecte. Atunci ar avea și un număr de autobuze într'o stare tehnică mai bună, iar din tot parcul retras din circulație s'ar putea canibaliza autobuze pentru a scoate din ele un număr de Y autobuze în stare bună și care să poată fi transformate în troleibuze.
E adevărat că la Saurer le-au transformat pe toate, dar 3 din ele s'au dus foarte repede.
În afară de asta, transformarea unui număr mai mare ar putea reduce semnificativ costurile per bucată. |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Sâm 19 Mai 2018 22:35:10 Titlul subiectului: |
194939 |
|
Nu stiu. Eu daca as fi la RATB m-as uita la Citaro2 pentru asa o convertire, nu la prima serie.
Sunt ele multe, dar din 500 nu cred ca sunt 50 suficient de bune la tabla si structura sa se justifice peste 100.000 in modernizare la troleu. La seria 2, sunt mai multe (parca, dar asta e punct minor), dar sunt mai noi si in general in stare mai buna. Din 500 ar fi 200 bune (ca sa mentin rapoartele).
Si nu as face toate odata, si cate 100.
Asa ca inlocuirea gaurii de autobuze, se face prin achizionarea a 100 de autobuze, la cativa ani, 5 ani ideal. Asa nu se invecheste tot parcul odata, si nu trebuie licitatii de 2000 de autobuze, ca ziua aia se apoprie repede cand apune era Citaro2 _________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 02 Sep 2019 19:09:41 Titlul subiectului: |
202401 |
|
Fiți pe fază, se pare că STB ia în prezent în calcul posibilitatea de transformare a unor autobuze Citaro Euro 3 în troleibuze. Acest lucru a fost menționat în emisiunea Business Club de astăzi, de pe Digi24. Vă ofer un link al întregii emisiuni, știrea se află la minutul 22:06: https://m.digi24.ro/emisiuni/business-club/business-club-2-septembrie-18-15-2-1182005. |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 03 Sep 2019 15:53:36 Titlul subiectului: |
202420 |
|
Între timp, am dat și de varianta explicită:
https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/criza-de-troleibuze-in-bucuresti-ce-planuri-are-stb-1182038
Citat: | Criză de troleibuze în Capitală! Sute de kilometri din rețea nu pot fi acoperiți în trafic din cauză că Societatea de Transport a Municipalității nu are suficiente troleibuze. 181 sunt funcționale în acest moment, însă directorul general al STB spune că mai are nevoie de 200. Jumătate vor fi cumpărate noi în perioada următoare. Restul ar putea proveni din autobuze vechi modificate și dotate cu motoare electrice. Pentru acest proiect, STB va colabora cu Compania de Management al Transporturilor.
Unele troleibuze sunt pe butuci, la propriu. Altele n-au ferestre, n-au uși, n-au motoare. Le roade rugina prin depouri. Din cauza vechimii și-a mentenanței necorespunzătoare, cad la datorie, an după an. Din când în când, mecanicii le mai desprind câte-o piesă, ca să cârăpească, colo-colo câte-un alt troleibuz bolnav. Așa-i peisajul în Societatea de Transport București. E o criză recunoscută și de managementul STB.
Adrian Creci, directorul general al STB: „Avem o rețea de troleibuze foarte mare, sunt sute de kilometri care sunt neacoperiți. Însă municipalitatea achiziționează în acest moment, este o procedură în derulare, troleibuze cu autonomie. Pentru că cea mai mare noutate, în prezent, în domeniu, este un troleibuz care are o autonomie de 20 de kilometri. 100 de troleibuze. Cred că cu încă o sută peste cele 181 pe care le avem acum, cu o sută pe care le va achiziționa Municipalitatea... cred că am fi perfect din acest punct de vedere.”
Dacă o sută de troleibuze vor fi cumpărate... nou-nouțe, restul necesarului ar putea apărea în parcul auto al STB prin transformarea autobuzelor vechi, Euro 3, în... troleibuze. Ca-n Cluj-Napoca ori ca la Szeged, în Ungaria, de exemplu.
Cristian Marin, membru Asociația Metrou Ușor: „S-ar putea obține niște fonduri nerambursabile pentru această operațiune, ceea ce ar însemna mult mai ieftin decât un troleibuz nou. O parte din autobuzele Euro 3 mai pot fi folosite. Dacă nu în București, pot fi vândute, de exemplu, altor orașe, să le folosească. Pentru că încă sunt orașe care folosesc autobuze cu vechime de peste 30 de ani.”
Adrian Creci, directorul general al STB: „Din punct de vedere tehnic se poate acest lucru. Se poate transforma un autobuz în troleibuz. Nu știm însă din punct de vedere al costurilor cât de relevant e din punct de vedere economic, o astfel de investiție și cât de mult va fi benefic pentru bucgetul municipalității. În jur de 200.000 de euro ar fi o astfel de investiție, per bucată. Împreună cu companiile Municipalității, cu Ciclop, cu Compania de Management al Transporturilor, lucrăm la o astfel de strategie. Compania de Management al Transporturilor s-ar putea să aibă posibilitatea să... ca împreună cu noi să facem astfel de transformări pe viitor. Viitorul însemnând anul viitor.”
Dacă transformarea autobuzelor vechi, cumpărate între 2005 și 2006, este benefică sau nu pentru buget și oraș urmează să analizeze Municipalitatea. Un troleibuz nou costă aproximativ 400.000 de euro. Cu tot cu garanție extinsă pe cel puțin trei ani. În acest moment, parcul auto al STB numără aproximativ 250 de autobuze vechi, Euro 3, funcționale. |
Interesantă partea cu "sute de kilometri neacoperiți". Pe MetrouUșor, unul dintre utilizatori a menționat că are doar 73 km. (https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=13&p=328679#p328679) |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 04 Sep 2019 09:54:00 Titlul subiectului: |
202423 |
|
Cu mentenanta necorespunzatoare cum se rezolva ?
Cine este raspunzator pentru mentenanta necorespunzatoare ?
Vad ca directorukl STB a specificat, in articol, acest lucru. OK, a fost mentenanta necorespunzatoare. Ce masuri va lua directorul STB pentru ca pe viitor sa nu mai fie mentananta neorespunzatoare a troleibuzelor ?
181 de troleibuze nu cred ca sunt. La traseu sunt mai putine. _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 04 Sep 2019 11:35:13 Titlul subiectului: |
202427 |
|
UKVZ-KTM-5 a scris: | Între timp, am dat și de varianta explicită:
https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/criza-de-troleibuze-in-bucuresti-ce-planuri-are-stb-1182038
Citat: | Criză de troleibuze în Capitală! Sute de kilometri din rețea nu pot fi acoperiți în trafic din cauză că Societatea de Transport a Municipalității nu are suficiente troleibuze. 181 sunt funcționale în acest moment, însă directorul general al STB spune că mai are nevoie de 200. Jumătate vor fi cumpărate noi în perioada următoare. Restul ar putea proveni din autobuze vechi modificate și dotate cu motoare electrice. Pentru acest proiect, STB va colabora cu Compania de Management al Transporturilor.
Unele troleibuze sunt pe butuci, la propriu. Altele n-au ferestre, n-au uși, n-au motoare. Le roade rugina prin depouri. Din cauza vechimii și-a mentenanței necorespunzătoare, cad la datorie, an după an. Din când în când, mecanicii le mai desprind câte-o piesă, ca să cârăpească, colo-colo câte-un alt troleibuz bolnav. Așa-i peisajul în Societatea de Transport București. E o criză recunoscută și de managementul STB.
Adrian Creci, directorul general al STB: „Avem o rețea de troleibuze foarte mare, sunt sute de kilometri care sunt neacoperiți. Însă municipalitatea achiziționează în acest moment, este o procedură în derulare, troleibuze cu autonomie. Pentru că cea mai mare noutate, în prezent, în domeniu, este un troleibuz care are o autonomie de 20 de kilometri. 100 de troleibuze. Cred că cu încă o sută peste cele 181 pe care le avem acum, cu o sută pe care le va achiziționa Municipalitatea... cred că am fi perfect din acest punct de vedere.”
Dacă o sută de troleibuze vor fi cumpărate... nou-nouțe, restul necesarului ar putea apărea în parcul auto al STB prin transformarea autobuzelor vechi, Euro 3, în... troleibuze. Ca-n Cluj-Napoca ori ca la Szeged, în Ungaria, de exemplu.
Cristian Marin, membru Asociația Metrou Ușor: „S-ar putea obține niște fonduri nerambursabile pentru această operațiune, ceea ce ar însemna mult mai ieftin decât un troleibuz nou. O parte din autobuzele Euro 3 mai pot fi folosite. Dacă nu în București, pot fi vândute, de exemplu, altor orașe, să le folosească. Pentru că încă sunt orașe care folosesc autobuze cu vechime de peste 30 de ani.”
Adrian Creci, directorul general al STB: „Din punct de vedere tehnic se poate acest lucru. Se poate transforma un autobuz în troleibuz. Nu știm însă din punct de vedere al costurilor cât de relevant e din punct de vedere economic, o astfel de investiție și cât de mult va fi benefic pentru bucgetul municipalității. În jur de 200.000 de euro ar fi o astfel de investiție, per bucată. Împreună cu companiile Municipalității, cu Ciclop, cu Compania de Management al Transporturilor, lucrăm la o astfel de strategie. Compania de Management al Transporturilor s-ar putea să aibă posibilitatea să... ca împreună cu noi să facem astfel de transformări pe viitor. Viitorul însemnând anul viitor.”
Dacă transformarea autobuzelor vechi, cumpărate între 2005 și 2006, este benefică sau nu pentru buget și oraș urmează să analizeze Municipalitatea. Un troleibuz nou costă aproximativ 400.000 de euro. Cu tot cu garanție extinsă pe cel puțin trei ani. În acest moment, parcul auto al STB numără aproximativ 250 de autobuze vechi, Euro 3, funcționale. |
Interesantă partea cu "sute de kilometri neacoperiți". Pe MetrouUșor, unul dintre utilizatori a menționat că are doar 73 km. (https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=13&p=328679#p328679) |
Directorul STB se refera la lungimea traseelor. |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 04 Sep 2019 16:12:57 Titlul subiectului: |
202430 |
|
CTP Cluj are de gând să ajute Bucureștiul în acest proiect. Iată un articol pe această temă:
https://www.stiridecluj.ro/national/la-cluj-napoca-autobuzele-au-fost-transformate-in-troleibuze-in-urma-cu-10-ani-ctp-le-intinde-o-mana-de-ajutor-si-bucurestenilor?fbclid=IwAR3pWbEJ6L8EzXgkQnTaBQczYvnCi3qt2q32XXuT731cmhtFKillf5Acbyc
Citat: | Reprezentanții Companiei de Transport Public Cluj-Napoca anunță că sunt dispuși să ajute autoritățile din Capitală, dacă acestea își doresc, să își transforme autobuzele troleibuze, pentru a deveni mai puțin poluante.
Totul a pornit de la un articol din presă, din care reieșea faptul că o asociație din București recomanda Primăriei București să facă astfel de modificări pentru a transforma o parte a flotei de autobuze a STB.
Cei de la CTP au anunțat că sunt dispuțși să îi ajute pe omologii din București dacă sunt interesați, deoarece astfel de conversii de autobuze în troleibuze se fac la Cluj de acum aproximativ 10 ani.
”Compania de Transport Public (CTP) Cluj Napoca a aflat din mass media despre cererea unei asociații către Primăria București pentru a începe operațiunea de transformare a unei părți din autobuzele STB Mercedes Euro 3 în troleibuze. Din aceeași știre am remarcat că „Asociația Metrou Ușor” recomandă Primăriei Capitalei să se inspire din experiența celor din Szeged, Ungaria, pentru a putea duce la bun sfârșit această operațiune tehnică de preschimbare.
Astfel, spre surprinderea noastră, am realizat cât de puțin se cunoaște despre experiența românească în această materie. Fapt pentru care am considerat necesar să reamintim opiniei publice, dar și colegilor noștri de la companiile, societățile și regiile de transport public de persoane că CTP Cluj Napoca a realizat cu success, în 2011, prima transformare a unor autobuze în troleibuze.
Soluția tehnică gândită și realizată la Cluj Napoca a fost premiată de Asociația Generală a Inginerilor din România, în același an. Un an mai târziu, CTP a făcut un studiu comparative privind economia de combustibil și reducerea poluării cu noxe în municipiul nostru, în urma acestei operațiuni de preschimbare. Atât soluția tehnică, cât și studiul nostru au fost prezentate la Conferința internațională de profil de la Leipzig (Germania), în 2012, precum și la „EV 2012” de la București. Mai precizăm că o prezentare detaliată a soluției tehnice clujene a apărut în revista „Trolly Motion” nr. 4.
În eventualitatea în care Primăria Generală a Municipiului București și Societatea de Transport București sunt interesate de „soluția clujeană” de preschimbare a autobuzelor poluante în troleibuze, CTP Cluj Napoca este dispusă să le pună la dispoziție colegilor noștri bucureșteni întreaga noastră experiență pentru că ambele companii avem același scop și interes: să oferim un serviciu public de transport de calitate și cât mai ecologic”, este mesajul CTP Cluj. |
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Sep 2019 06:59:51 Titlul subiectului: |
202455 |
|
Aceste lucrari ar avea loc la URAC ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 06 Sep 2019 07:39:15 Titlul subiectului: |
202470 |
|
Nu se știe, însă eu, personal, nu cred. Cert e că dacă se va pune în aplicare decizia, se va organiza o licitație, nu se apucă URAC de capul lui să facă un asemenea proiect, fără asistență în domeniu. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Sep 2019 07:42:37 Titlul subiectului: |
202471 |
|
Plus ca trebuie sa aiba o linie de productie, adaptata pentru acest tip de lucrari. Plus personal calificat. Cei de la URAC merg mai bine pe tramvaie _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CiprianTRB
Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Sâm 07 Sep 2019 13:07:58 Titlul subiectului: |
202489 |
|
Încă nu îmi vine sa cred ca STB ia propunerea mea în considerare, dar...
Din ce am aflat pana acum, este posibil ca prototipul sa fie făcut la URAC și sa fie gata la sfârșitul lui 2020. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 07 Sep 2019 13:21:33 Titlul subiectului: |
202490 |
|
Prima si ultima la Cluj, fiindca nu au mai fost realizate altele.
Cele din Cluj-Napoca au fost facute de Astra, au ajutat in perioada de criza, dar din cate stiu eu nu au functionat niciodata toate in acelasi timp datorita defectiunilor. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 09:03:40 Titlul subiectului: |
202535 |
|
Nu au fost fiabile acest tip de troleibuze care au circulat in Cluj ? Ce tip de defectiuni au avut ? Care au fost cele mai mari probleme in exploatarea acestora ? _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 09:19:45 Titlul subiectului: |
202537 |
|
URAC avea specialisti acum 25 de ani, cand a convertit autobuzele Saurer. Probabil oamenii aia au iesit la pensie si, in virtutea sublimului sistem de invatamant romanesc si a marii cautari si aprecieri pentru meseriasi, cine i-au inlocuit nu aveu pregatirea necesara. Azi e si mai rau. Cea mai buna dovada, tramvaiele Bucur LF. Din 16 fabricate, 1-2 sunt mai mereu pe dreapta. La fel si V2A-T. Asta apropo de afirmatia lui @guest, ca URAC e mai buna pe tramvaie. Sigur, si "mentenanta" setebista are un cuvant de spus, dar cand faci un vehicul in regim manufacturier, dupa ureche, in serie mica, avand in gand doar "ziua de maine", fara perspective pe termen mediu, la asta se ajunge. Va amintiti de Rocar E512? Aceeasi soarta o vor avea si exemplele sus-numite. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|