|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Joi 12 Iul 2018 10:24:41 Titlul subiectului: |
195702 |
|
Turcoaz... Brrr. Nu am nimic cu alta schema de culoare, este mai bine decat albul de baza. Schema de culoare a fost schimbat si in alte orase din Europa pentru o vizibilitate mai buna: Berlin a trecut de la crem la galben+gri si mai nou la doar galben, Budapesta a trecut de la albastru inchis + gri/alb la albastru deschis (poreclit albastru de tanga), dar turcoaz... Este o culoare prea puternica si prea "urlatoare". Bucurestiul va deveni destul de obositor pentru ochi daca ne gandim in ce culori au fost zugravite blocurile dupa izolarea termica. Niste autobuze turcoaz o sa faca orasul si mai colorat, in sensul rau al cuvantului.
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Joi 12 Iul 2018 23:36:56 Titlul subiectului: |
195723 |
|
De parca ar mai conta culoarea! M-am obisnuit cu informarile facute de primari de-a lungul vremii, rolul lor este doar de a pune locuitorii in fata faptului implinit. Ramane de vazut cum va fi gospodarit parcul de Citaro si cand va fi modernizata reteaua de tramvai.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 13 Iul 2018 06:54:36 Titlul subiectului: |
195725 |
|
Problema cu turcoaz nu e culoare in sine, ci cum vor arata dupa o jiulitura si dupa o vopsire localizata. Daca alb sau galben le iese urat, ce sa zicem de o culoare aprinsa.
Dar multi nu mai tin minte panterele roz, care aratau frumos, dar dupa un an colturile erau oribile (pastelurile sunt greu de nimerit la fel ca nuanta). Pe langa asta, cum arata o masina culoare aprinsa dar murdara?
Ideal, as zice ca alb/galben/gri era cel mai bun, si cu galben reflectorizant. Ca totusi s-au platit bani pentru designul acela.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Vin 13 Iul 2018 09:51:50 Titlul subiectului: |
195729 |
|
Este recomandat ca vehiculele sa fie vopsite intr-o singura culoare, tocmai pentru a simplifica intretinerea si vopsirea. Dar asa cum ai zis, la o culoare aprinsa o sa se vada foarte urat o reparatie. Chiar daca se va folosi exact aceleasi cod de vopsea, datorita razelor UV nuanta de culoare se modifica (se decoloreaza).
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 31 Iul 2018 21:31:38 Titlul subiectului: |
195973 |
|
Conform presei centrale, primele autobuze vor sosi in luna octombrie. Articolul se gaseste aici.
Contractul cu Otokar A FOST SEMNAT. Primele autobuze ajung la București ÎN OCTOMBRIE
„Până la sfârșitul acestui an, din cele 400 de autobuze achiziționate vor veni la București o sută de unități, începând cu luna octombrie....”
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
anndrey
Data înscrierii: 04/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Iun/2022 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Vin 21 Sep 2018 13:41:42 Titlul subiectului: |
196486 |
|
1. In sfarsit autobuze articulate pt. Bucuresti
2. Acest albastru turquaz arata oribil, este exact aceasi nuanta ca la niste chiloti tanga cu dantela
3. Tot interiorul se va spala cu furtun de mare presiune? Nu inteleg de ce asa mult plastic gri. Nu este deloc prietenos, in continuare are aspect rudimentar si "ieftin". Daca tot s-a optat pt. turcoaz in exterior, macar u dunga ceva de aceasi culoare. Nu zic ca trebuie scaune tapitate dar e prea gri.
Ar fi fost o sansa foarte buna de a face transportul in comun mai prietenos, mai primitor si mai ales mai atractiv. Nu exista nici o evolutie, totul ramane la fel numai ca este mai nou. Asta e rezultatul daca lumea se multumeste cu putin si nu are deloc asteptari. Nu sunt carcotas, inteleg de ce s-a ales acest tip de interior (nivelul de civilizatie a calatorilor, intretinerea si curatirea mai usoara), dar tocmai din cauza acestor decizii bucurestenii aleg masina personala.
|
|
Sus |
|
|
anndrey
Data înscrierii: 04/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Iun/2022 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Sep 2018 14:41:43 Titlul subiectului: |
196487 |
|
Ai dreptate, ar fi aratat bine in interior anumite elemente turcoaz chiar si scaunele. Sunt prea inchise cele din dotare...Farurile si stopurile sunt de proasta calitate si sunt chiar prost vizibile din cauza pozitionarii (ascunse).
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Vin 21 Sep 2018 23:17:06 Titlul subiectului: |
196490 |
|
dm a scris: | aspect rudimentar si "ieftin" |
Citaro e la fel de gri si sincer chiar e ce trebuie pentru Bucuresti, la traficul infernal si dezinteresul general al publicului. Scaunele tapisate din troleibuzele Astra Citelis au un aspect infiorator.
dm a scris: | Acest albastru turquaz arata oribil |
???
dm a scris: | bucurestenii aleg masina personala. |
Presupun ca observatia se refera la bucurestenii proaspat sositi din toata tara, cu rate la banca pentru masina si apartament. Aia mai vechi, fara masina si rate, sunt exploatatorii capitalisti care stau in calea fericirii proletare.
anndrey a scris: | Farurile si stopurile sunt de proasta calitate si sunt chiar prost vizibile din cauza pozitionarii (ascunse). |
Care va sa zica nu au certificare ISO/TS 16949. Groaznic! Mai mult decat atat, cineva le-a ascuns. Unde?, pentru ca totusi exista. Sau Otokar a inventat becurile invizibile?
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Sâm 22 Sep 2018 00:30:59 Titlul subiectului: |
196492 |
|
Acier a scris: | dm a scris: | aspect rudimentar si "ieftin" | Citaro e la fel de gri si sincer chiar e ce trebuie pentru Bucuresti, la traficul infernal si dezinteresul general al publicului. Scaunele tapisate din troleibuzele Astra Citelis au un aspect infiorator. | Da, am si zis ca inteleg motivul de ce s-a ales scaune de plastic fara tapiterie, am vrut doar sa subliniez ca interiorul este prea monoton si prea de o singura culoare. La fel si la Citaro, doar ca la acele autobuze macar si exteriorul este alb. Compara interiorul din Kent sau din Citaro cu interiorul unui autobuz din Budapesta, culoarea exterioara este aproape la fel: albastru deschis
https://www.youtube.com/watch?v=xQ0yAXQnABk
Acier a scris: | dm a scris: | Acest albastru turquaz arata oribil |
??? | Este o parere personala si subiectiva. Acier a scris: | dm a scris: | bucurestenii aleg masina personala. | Presupun ca observatia se refera la bucurestenii proaspat sositi din toata tara, cu rate la banca pentru masina si apartament. Aia mai vechi, fara masina si rate, sunt exploatatorii capitalisti care stau in calea fericirii proletare. |
Nu stiu de unde atatea cinism si suparare. Observatia se refera la toti cetatenii din Bucuresti, indiferent unde s-au nasuct. Cine poate isi cumpara masina, ori tendinta ar trebuie sa fie exact invers: cine poate sa-si vanda masina si foloseasca transportul in comun. Am zis de mai multe ori dar mai repet odata: transportul in comun nu trebuie sa fie un serviciu social pentru cei care nu-si permit o masina ci trebuie sa fie o alternativa mai comoda si mai rapida. Acest lucru se poate obtine doar cu vehicule atractive si cu un sistem si o retea de linii bine gandite si bine planificate. Am mai discutat pe forum cum trebuie sa fie organizata si cum trebuie sa arate un sistem de transport intr-o metropola. In momentul in care cu transportul in comun un bucurestean va ajunge mai repede la servici nu o sa mai foloseasca masina. Acier a scris: | anndrey a scris: | Farurile si stopurile sunt de proasta calitate si sunt chiar prost vizibile din cauza pozitionarii (ascunse). | Care va sa zica nu au certificare ISO/TS 16949. Groaznic! Mai mult decat atat, cineva le-a ascuns. Unde?, pentru ca totusi exista. Sau Otokar a inventat becurile invizibile? | [/quote]Iarasi ai foarte mult cinism in raspuns. Nu avem de unde sa stii nici tu, nici anndrey cat de bune sau cat de rele sunt farurile, stopurile, ciocanele de spart geamul. Cu totii am vazut doar niste poze. Autobuzul trebuie sa corespunda standardelor si legislatiei in vigoare pentru a primi omologarea. Dupa parerea mea pozitia farurilor si stopurilor este chiar foarte buna, iar montarea stopurilor in adancime le protejeaza de praf si mizerie (vezi iarna).
|
|
Sus |
|
|
anndrey
Data înscrierii: 04/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Iun/2022 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Sep 2018 15:38:01 Titlul subiectului: |
196493 |
|
Montarea in adancime ii ia din vizibilitate. Vezi semnal fata MB ca se vede din toate unghiurile si este mult mai mare si compara-l cu cel de la Otokar. La stopurile din spate aceeasi poveste. Mai compara si oglinda farului MB de pe faza lunga cu farul de Otokar...Nici MB nu a avut faruri bune pe scurta din cauza lupei cu bec incandescent. Se poate vedea ca la noile Citaro s-a renuntat la acea lupa. Singurele care o mai au sunt cele cu faruri LED.
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Lun 24 Sep 2018 23:24:10 Titlul subiectului: |
196510 |
|
https://www.cargo-bus.ro/otokar-kent-c-expus-la-hanovra-in-curand-la-bucuresti/
Otokar Kent C, expus la Hanovra, în curând la București
La IAA Hanovra am întâlnit și firma Otokar, cea care va livra pentru București 400 de autobuze. Am fost surprins să constat forța producătorilor turci de autobuze, dornici să iasă în față la cel mai important eveniment european din domeniu.
Florin Micu, 20 septembrie 2018
Faptul că au expus la Hanovra câteva firme turcești este meritoriu și dovedește creșterea calității autobuzelor turcești, în ansamblu. Altfel, n-ar fi avut motive să cheltuie sume importante ca să iasă pe aceeași scenă cu principalii actori europeni. Iar între acestea Otokar nu s-a zgârcit deloc, având o prezență decentă.
Autobuzul urban Kent C, variantă apropiată de ce vom vedea pe străzile din București, este una dintre vedetele Otokar la Hanovra. Fără a intra în detalii tehnice, la prima vedere pare a fi un produs corect pentru viitorii pasageri.
Dl. Denis Toublanc, directorul de marketing pentru Europa al Otokar, ne-a declarat că este conștient de diferența de imagine dintre Mercedes (care este prezent de peste zece ani în București) și Otokar, dar este încrezător în faptul că atât autoritățile cât și bucureștenii vor fi mulțumiți de alegere.
Oricum, pentru Otokar acest contract este uriaș, fiind menționat și în prima pagină a comunicatului emis la Hanovra. Pe lângă alte 50 de țări de export, între care și Germania, Franța, Italia sau Spania, contractul pentru București, de 400 de autobuze, este cel mai mare din istoria companiei. Ne-au făcut și nouă puțină reclamă, numind București ca fiind “unul dintre cele mai vechi orașe din lume (!) și un oraș turistic”.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 27 Sep 2018 22:44:08 Titlul subiectului: |
196525 |
|
Dupa ce am studiat mai bine pozele am remarcat mai multe lucruri care imi dau de indoiala:
1. Ce fel de firma prezinta un autobuz cu sigle lipite cu banda adeziva pentru vopsit? Si pus grosolan. (Asta e echivalentul de duct tape fixes all? )
2. Mai serios insa sunt chedarele si ramele de plastic negru din afara. Nu vad nici unul drept. Parca l-au pus cu degetul la nimereala. Bai nici macar Rocarul cel mai grosolan nu era in halul asta.
3. Cine a proiectat cabina? Nimeni, cred ca au facut-o tot la nimereala. Unde e usa de acces in salon?
Adica, soferul e la capat, si daca vede o sacosa in autobuz ce face? Deschide usa lui si usa 1 coboara ca sa urce. Ok, decat daca ploua, si soferul se face fleasca. Sau daca e friga/cald, aerul conditionat (fie cald rau rece) se pierde pana se intoarce in cabina.
4. Are oglinzi la fiecare usa. Numai ca dupa usa 2, oglinzile alea sunt inutile (Am condus suficiente modele, inclusiv cu oglinda din asta, si d-abia se vede la usa 2, ce sa zic de mai departe, sau in curba remorcii). Pe langa asta, cabina nu are geam mare, ci fasii de sticla multe, cu montanti care blocheaza orice vizibilitate. Deci optiune ca sa fie acolo.
5. Barele de la usi sunt pentru podea inalta. Unde a portiunea verticala si orizontala? Iarasi, doar ca sa fie.
Restul e subiectiv. Interiorul e urat, dar functional, cu scaunele alea de spalat cu furtunul (asta e intentia, cel putin la alte modele, sunt facute sa nu scurga apa sub ele). Exteriorul e cam uratel.
Insa pretul e astronomic pentru ce e. 250000 de euro pentru asa ceva e total aiurea.
Vreau ca sa ramana postul asta, pentru ca eu prezic ca in 7 ani nu ramane nici unul din ele. In 5 ani vor fi poate 30% ramase
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 28 Sep 2018 00:22:20 Titlul subiectului: |
196530 |
|
De la DAC112 incolo, nici un autobuz nu a mai avut usa de acces in salon. La troleibuze doar Ik415 au avut insa soferilor le-a cam stat in gat usa aia, prea mica era cabina asa ca au prelungit-o pana jumatatea usii 1 (si nu stiu daca se mai foloseste usa ca atare).
Peretele de la cabina Otokarului aduce cu imparteala cu chedere dreptunghiulare de la cabina de DAC; muult mai prietenoasa este partitia de la Citaro/Irisbus.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Vin 28 Sep 2018 00:41:43 Titlul subiectului: |
196531 |
|
Cabina este exact asa cum a spus castrosua: s-a facut ca sa fie. Daca va uitati o mare parte a oglinzilor sunt absolut inutile pentru ca sunt obturate de peretele cabinei.
Idea de cabina separata in totalitate de pasageri nu este o idee bune nici din punct de vedere al circulatiei. Va dau un exemplu: acum cativa ani un sofer de autobuz a avut un infarct si a ramas cu piciorul pe accelaratie. Norocul a fost ca autobuzul nu avea cabina si un pasager a putut sa opreasca autobuzul, pagube fiind doar la cateva masini parcate la marginea strazii. Ganditiva ce s-ar fi intamplat cu o cabine de acest tip.
Exista mai multe tipuri de cabine sau metode se separare a soferului, de obicei acestea sunt folosite in Europa de Est: cabina completa cu acces separat pt. sofer (folosit in Romania, Rusia, Polonia), cabina completa cu usa catre salon (Ungaria) sau doar un geam protector (gen Iveco Crossway City), care mie mi se pare cel mai ok, soferul este protejat de pasageri dar nici pasagerii nu se simt ca sunt transportate ca niste vite.
Mai jos cabina cu usa de acces separata dintr-un Solaris din Varsovia:
[img]http://farm1.static.flickr.com/842/42606051255_9cabce24a0.jpg[/img]
Sursa: flickr.com
|
|
Sus |
|
|
anndrey
Data înscrierii: 04/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Iun/2022 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Oct 2018 17:13:00 Titlul subiectului: |
196680 |
|
Au sosit doua autobuze Otokar Kent 12 m la Autobaza Titan. Cutiile de viteza sunt ZF cu posibilitatea selectarii treptelor 1,2,3. Oglinzile din cabina soferului sunt obturate de peretele despartitor si anumite zone ale salonului nu se vad...Bordul este de o calitate inferioara...
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 09 Oct 2018 17:37:25 Titlul subiectului: |
196681 |
|
Deci este cum am prezis eu, un DAC din secolul 21.
|
|
Sus |
|
|
anndrey
Data înscrierii: 04/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Iun/2022 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 09 Oct 2018 17:40:54 Titlul subiectului: |
196682 |
|
Bordul seamana cu cel de pe DAC UDAN2002
|
|
Sus |
|
|
V3A-93
Data înscrierii: 24/Feb/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2024 Mesaje: 71 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Oct 2018 17:09:10 Titlul subiectului: |
196692 |
|
Cel de 12 m
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.18 kb |
Vizualizat: |
de 11147 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 11 Oct 2018 06:27:39 Titlul subiectului: |
196693 |
|
dm a scris: | Deci este cum am prezis eu, un DAC din secolul 21. |
Hey! Ce ti-a facut sarmanu Dac sa-l compari cu turcu?
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Joi 11 Oct 2018 16:01:52 Titlul subiectului: |
196702 |
|
Nimic, chiar erau pe placul meu, insa comparativ cu ce era la piata in momentul in care autobuzele DAC erau produse, DAC era un produs ieftin, fabricat la standarde joase. Era un produs pentru piata care nu doreau calitate si se multumeau cu un pret mic de achizitie.
Acest "turc" este la fel, materiale ieftine, partea tehnica este redusa la minimul necesar pentru un produs al secolului 21. Daca Rocar ar exista astazi cu o gama de autobuze moderne, cam asa ar arata autobuzele. Nu am comparat Otokar cu DAC din '79 ci cu un DAC din 2018.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Oct 2018 22:30:20 Titlul subiectului: |
196704 |
|
Ramane de vazut cat de fiabile vor fi in conditiile traficului bucurestean.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 31 Oct 2018 19:26:15 Titlul subiectului: |
196963 |
|
Nu vreau să fiu cârcotaș, dar acel volan și bordul cu 2 cm de praf arată clar că aceste autobuze nu sunt noi sau modificate. Volanul acela nu avea cum să fie uzat așa din Turcia.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 14/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 02 Noi 2018 00:10:49 Titlul subiectului: |
197003 |
|
Un articol in economica.net, pe aceasta tema, se gaseste aici.
Citat: | Primele 20 de autobuze Otokar din cele 400 cumpărate au sosit la București
Primele 20 de autobuze noi din cele 400 cumpărate au ajuns în București. Sunt dotate cu aer condiționat, sistem de taxare inteligent și GPS. După ce vor fi recepționate și înmatriculate, acestea vor fi introduse pe traseele din Capitală, a anunțat miercuri Primarul General, Gabriela Firea.
Primele 20 de autobuze noi, din cele 400 recent achiziționate conform contractului încheiat de Primăria Municipiului București cu asocierea OtokarOtomotiv ve Savunma Sanayi, au ajuns la București și vor fi recepționate in perioada 31 octombrie – 2 noiembrie la autobaza Titan a STB.
Primarul General, Gabriela Firea: "Primele autobuze noi, ultramoderne, au ajuns in Capitala. Sunt autobuze dotate cu aer conditionat, cu sistem de taxare inteligent, sunt accesibilizate pentru toate categoriile de pasageri si beneficiaza de supraveghere video atat in interior cat si in exterior. Tehnologia GPS instalata permite localizarea in trafic si furnizarea catre calatori a informatiilor legate de timpii de asteptare in statie si de parcurgere a traseului."
Conform graficului, pana la sfarsitului anului vor fi livrate alte 80 de unitati, iar anul viitor restul de 300.
Prin dispozitia Primarului General, s-a infiintat comisia de receptie a autobuzelor, comisie formata din specialisti ai directiilor Trasporturi si Achizitii din cadrul PMB, dar si din specialisti ai STB. Comisia va verifica daca autobuzele respecta toate criteriile tehnice de atribuire, conform caietului de sarcini. Dupa finalizarea procedurii de receptie, se va convoca sedinta de indata a Consiliului General pentru ca primele 20 de autobuze sa fie concesionate, conform Legii 92/2007 modificata prin OUG 89/2018, catre Societatea de Transport Bucuresti, operatorul serviciului de transport public din Capitala.
Ulterior aprobarii in Consiliul General al Municipiului Bucuresti a concesiunii, STB va depune la Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor toate documentele pentru obtinerea numerelor si a taloanelor si va inregistra autobuzele la Directia taxe si impozit. Se estimeaza ca toate procedurile premergatoare se vor finaliza pana la jumatatea lunii noiembrie, cand autobuzele vor fi scoase, progresiv, in trafic.
Reamintim faptul ca in luna iunie a acestui an, Primarul General, Gabriela Firea, a semnat impreuna cu managerul general al Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, Serdar Gorguc, contractul prin care Primaria Capitalei achizitioneaza 400 deautobuze noi Euro 6, primul mare proiect din Planul de Mobilitate Urbana derulat de catre actuala Administratie.
Conform graficului de livrari, pana la sfarsitul acestui an, vor veni la Bucuresti primele 100 de unitati, urmand ca anul viitor, sa ajunga si restul de 300 de autobuze. Valoarea tranzactiei este 100 milioane euro plus TVA. Autobuzele sunt de trei tipuri in functie de traseele pe care vor circula: 320 de autobuze de 12 metri, 50 autobuze de 10,7 metri si 30 de autobuze de 18 metri. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|