Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Iun 2018 12:03:44 Titlul subiectului: |
195142 |
|
Rusinos, in anul 2018, afisajele de pe vagoane nu merg, iar indicatovul trenului este scris..........cu creta !!!!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.48 kb |
Vizualizat: |
de 11414 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.94 kb |
Vizualizat: |
de 11414 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Iul 2018 07:58:57 Titlul subiectului: |
195925 |
|
Saptamana trecuta, cand m-am intors de la mare cu trenul IR1588 am nimerit intr-un vagon modernizat.
Acesta avea in salon, la ambele capete, monitoare, asa cum sunt in trenurile din vest.
Pe display, rula alternativ, harta cu destinatia trenului, de asemenea puteai sa vezi si viteza de deplasare a trenului.
Cu ocazia asta am vazut cu trenul care merge fara oprire pe relatia Constanta-Bucuresti nu a atins niciodata viteza trecuta in livret, de 160 km/ora, a avut in general 155-156 km/ora, doar pentru cateva secunde, dupa Fetesti, a atins 159 km/ora.
Stie cineva ce tip de vagon este acesta, si unde a fost modernizat ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.54 kb |
Vizualizat: |
de 11066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.57 kb |
Vizualizat: |
de 11066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.56 kb |
Vizualizat: |
de 11066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.64 kb |
Vizualizat: |
de 11066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.15 kb |
Vizualizat: |
de 11066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.52 kb |
Vizualizat: |
de 11066 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.57 kb |
Vizualizat: |
de 11066 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
V3A-93
Data înscrierii: 24/Feb/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2024 Mesaje: 71 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 30 Iul 2018 15:53:55 Titlul subiectului: |
195934 |
|
La Astra cel mai probabil.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 13 Aug 2018 12:42:09 Titlul subiectului: |
196125 |
|
CFR nu are destule vagoane, pentru a face fata fluxului de calatori din sezonul estival. Vorba lui Silviu Brucan....stupid people.........
Articolul se gaseste aici.
Citat: | L. Șova de la Transporturi: Din fericire, îți pace cu trenul. Din nefericire, n-avem vagoane
Veste-bomba lansată de ministrul Transporturilor chiar în sezonul estival: CFR Călători nu va avea suficiente vagoane pentru a satisface nevoia de trafic, mai ales pentru litoral.
Într-un interviu pentru Agerpres, Lucian Șova a declarat că din 1.200 de vagoane CFR, 400 erau defecte.
„Vom traversa foarte greu această vară. Din fericire, apetitul publicului pentru transportul pe cale ferată a crescut. Din nefericire, CFR Călători (...) nu are vagoane destule și nici nu va avea vagoane suficiente în vara asta pentru a satisface nevoia de trafic, pentru litoral mai ales”, a spune Șova.
Ministrul Transporturilor, un maestru al declarațiilor controversate, a comentat, în stilul caracteristic, și perspectiva liberalizării transportului feroviar de călători.
„Putem prezuma, fără a avea alte considerente, că, dacă ar veni după liberalizare operatori importanți din Europa, aceștia ar putea oferi niște servicii de mai bună calitate”. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 16:21:46 Titlul subiectului: |
197985 |
|
Noua rama de la Astra Trans Carpatic, pozata pe 22 decembrie, in gara Azuga. Automotoarele sunt din Danemarca, fiind fabricate in perioada 2011-2013. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Astra Trans Carpatic introduce de mâine trenuri cumpărate de la danezi pe ruta Arad – Oradea
Operatorul privat de transport feroviar de călători Astra Trans Carpatic va începe să opereze de joi, 8 noiembrie, pe ruta Arad – Oradea, cu trenuri cumpărate de la danezi. Compania intenționează să intre și pe zona Moldovei, pe traseul București - Bacău.
Pentru extinderea serviciilor sale, Astra Trans Carpatic a achiziționat 15 automotoare de la Căile Ferate din Danemarca, DSB. Automotoarele IC2 au fost fabricate în perioada 2011 - 2013 de către producătorul italian AnsaldoBreda. Fiecare tren este compus din două vagoane articulate cu o lungime totală de 48 m, având capacitatea de a transporta circa 100 pasageri pe scaune. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.91 kb |
Vizualizat: |
de 9945 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.67 kb |
Vizualizat: |
de 9945 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.4 kb |
Vizualizat: |
de 9945 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.09 kb |
Vizualizat: |
de 9945 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.35 kb |
Vizualizat: |
de 9945 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 16:31:35 Titlul subiectului: |
197992 |
|
Stai putin, sa nu facem confuzii. Ramele noi nu ar circula fara autorizarile necesare ale AFER. Te rog frumos detaileaza care ar fi neajunsurile. In caz contrar nu consider decat ca ce ai postat nu este decat o palavrageala fara rost.
Nu se glumeste cu siguranta feroviara, in caz de probleme la ramele la care au primit aprobarile de circulatie se intra in domeniul penalului.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 16:43:17 Titlul subiectului: |
197995 |
|
Ok. Mă refeream la viteza maxima de siguranță. Cea de pe București - Brașov e aproape de aceasta. Și la date tehnice am vrut să emfazez acest lucru. Scuze pentru contextul neclar
Și raportul PROSE poate fi un ghid consultativ.
Eu cred că o să facă față cu bine, dar la ce au pățit danezii, sunt cam sceptic.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 20:17:11 Titlul subiectului: |
198007 |
|
Ca o comparatie, sa vedem cum arata ramele electrice folosite pentru trenurile regionale in Ungaria. Sunt de vreo cativa ani pe ruta Budapesta-Szekesfehervar.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.61 kb |
Vizualizat: |
de 9915 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.47 kb |
Vizualizat: |
de 9915 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.94 kb |
Vizualizat: |
de 9915 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 20:21:15 Titlul subiectului: |
198009 |
|
Arată foarte bine! Se pretează excelent! Ei s-au trezit la timp și și-au înnoit sau modernizat flota când trebuia, nu ca noi!
Știi cumva ce capacitate au, te rog? Dacă nu, câte vagoane au?
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 01/Iun/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 00:26:53 Titlul subiectului: |
198016 |
|
Legat de ramele IC2 ale Astra Trascarpatic , atunci cand au fost cumparate , se vorbea ca acestea ar avea probleme la boghiuri , la sistemul de franare si ca li s-ar supra incalzi motorale existand riscul unor incendii , acestea fiind practic "aruncate la gunoi" de noi de compania din Danemarca. Din cate am inteles multe dintre ele nici nu au apucat sa circule cu pasageri in Danemarca , fiind inca cu foliile pe scaune. Dar conducerea Astra a dat asigurari prin mass-media ca acestea sunt sigure si ca nu vor fi probleme si ca defapt au fost vandute deoarece Danemarca are mare parte dintre caile ferate electrificate.
IC2 , parerea mea sunt oricum peste materialul rulant care circula in momentul de fata in Romania. Am avut ocazia sa ma urc intr-unul dintre ele pentru cateva minute : au toaleta uriasa , incap lejer cel putin 3-4 oameni in carucioare acolo , curate , scaunele par confortabile , sub usi exista cate o rampa care se deschide automat atunci cand usile sunt deschise.
Si un articol despre posibile probleme ale acestor automotoare (in link mai sunt cateva alte linkuri despre acelasi subiect): https://www.construim-romania.ro/2018/09/10/ascoro-condamna-punerea-in-circulatie-a-automotoarelor-ic2-de-catre-astra-trans-carpatic/ .
Parerea patronului Astra despre aceste trenuri: https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/blidar-isi-apara-trenurile-unele-au-inca-tipla-pe-ele-834687 .
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 08:31:47 Titlul subiectului: |
198020 |
|
Ok. Deși sunt peste tot ce avem noi în RO, ar trebui să le lăsăm un an să vedem cum se acomodează. Dacă spui că e bine, sigur cred că se vor descurca ele cumva.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 11:33:41 Titlul subiectului: |
198028 |
|
Pai AFER-ul ce pazeste ? Ar trebui sa dea niste lamuriri. Nu aFER-ul este cel care da OK-ul la noi in legatura cu materialul rulant ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 01/Iun/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 11:38:50 Titlul subiectului: |
198031 |
|
Au trecut omologarea AFER-ului , sunt inmatriculate pe Romania.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.64 MB |
Vizualizat: |
de 9865 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 11:43:43 Titlul subiectului: |
198033 |
|
Atunci, in caz de accident, cine raspunde penal ? Cel care a dat OK-ul de la AFER ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 12:35:33 Titlul subiectului: |
198045 |
|
Intră penal și AFER, care nu a fost atent la omologare, și Blidar cu ATC pentru reclamă falsă și încălcare a normelor de siguranță. La urma urmei, aici se respectă și niște norme UE.
Auzisem că Blidar l-ar fi dat în judecată pe autorul articolului pentru calomnie. Sunt destul de elegante, dar putea să zică ceva gen "uite, astea sunt pentru linii mai slabe, le-am luat la mâna a doua ca să încercăm ceva cu ele." Nu să mai arunci pietre pe CFR că are linii de dau în gropi, care și așa nu mai face față problemelor. Să le punem pe București-Constanța cu 160 km/h. Vor face față?
Și puteau să le închirieze, nu să le cumpere, cum a făcut IRC. Atunci se explica gestul, dar n-ai ce să faci cu ele pentru 8-10 ani sau cât e regulamentar să le ții la mâna a doua.
Într-o țară cu Malaxa de 80 de ani, însă, totul e posibil.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 12:40:25 Titlul subiectului: |
198046 |
|
UKVZ-KTM-5 a scris: | Arată foarte bine! Se pretează excelent! Ei s-au trezit la timp și și-au înnoit sau modernizat flota când trebuia, nu ca noi!
Știi cumva ce capacitate au, te rog? Dacă nu, câte vagoane au? |
Mai multe detalii nu stiu, dar se poate cauta pe net.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.36 kb |
Vizualizat: |
de 9849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.43 kb |
Vizualizat: |
de 9849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.93 kb |
Vizualizat: |
de 9849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.49 kb |
Vizualizat: |
de 9849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.93 kb |
Vizualizat: |
de 9849 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.17 kb |
Vizualizat: |
de 9849 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu
Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 07 Ian 2019 12:55:22, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 12:49:40 Titlul subiectului: |
198047 |
|
Îți mulțumesc mult!
Referitor la declarația lui Blidar, că "nu le-au mai vrut, din cauză că au electrificat tot"... Nimic mai fals! Trenurile astea au fost motivul pentru care s-au grăbit cu electrificarea! Ei nu le-au mai vrut din cauza raportului PROSE și a defecțiunilor majore.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 01/Iun/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 15:42:17 Titlul subiectului: |
198057 |
|
Inca ATC nu a avut probleme cu ele. Daca vor deraia de exemplu , sunt destul de convins ca vor da vina pe starea infrastructurii , suruburi lipsa , traverse putrezite/crapate , sine uzate , etc. si va fi greu de demonstrat a cui a fost vina.
@UKVZ-KTM-5 , nu am inteles , care-i treaba cu tinutul lor 8-10 ani? Este vreo regula ca operatorii feroviari nu au voie sa tina materialul rulant cumparat la mana a doua numai un anumit numar de ani? RegioCalatori (ex regioTrans) cred ca are automotoarele Caravelle X4500 de cel putin 10 ani. La fel si TFC automotoarele VT624.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 16:33:46 Titlul subiectului: |
198060 |
|
În 2015, lui RegioTrans i se luase licența tocmai din cauza vechimii automotoarelor. Deci 10 ani. După cam 10 ani, trebuie inspectate, ca să vadă cum se comportă. După aia pot sta mai mult.
Și la 8-10 ani aș fi vrut să zic "până tragem linie să vedem cum s-au comportat". Din nou, scuze pentru contextul neclar
|
|
Sus |
|
|
Patrick
Data înscrierii: 05/Noi/2018 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 59 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 05 Ian 2019 20:53:24 Titlul subiectului: |
198164 |
|
Legat de rama din HU cea cu care ai pus poze e STADLER FLIRT nicidecum BOMBARDIER TALENT..... MAV are si Talent, dar ce ai pus tu e Stadler Flirt...
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Lun 07 Ian 2019 10:00:26 Titlul subiectului: |
198173 |
|
UKVZ-KTM-5 a scris: | Arată foarte bine! Se pretează excelent! Ei s-au trezit la timp și și-au înnoit sau modernizat flota când trebuia, nu ca noi!
Știi cumva ce capacitate au, te rog? Dacă nu, câte vagoane au? |
Ei au modernizat mai intai infrastructura, gari, peroane, cale de rulare au electrificat si dupa ce totul a fost gata a introdus trenuri noi. Sunt Stadler Flirt 2 cu 4 sectiuni. Dupa investitii s-a marit foarte mult numarul de pasageri, trenurile circula cuplate, dar nici asa nu fac fata. Acum urmeaza sa introduca trenuri etajate tot de la Stadler. Aceste trenuri sunt produs la Minsk si sunt asamblate la Dunakeszi. Mai urmeaza sa intre in circulatie si trenuri Stadler Flirt 3. Din cate am citit vor sa electrifice toate liniile unde circula trenuri de pasageri, insa momentan nu exista un termen limita.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Ian 2019 12:56:51 Titlul subiectului: |
198179 |
|
Felicitari pentru ce au facut. La noi nici pana in zilele noastre nu au terminat de electrificat sectiunea Galati-Tecuci. Iar rame noi nnu avem decat doua, cele produse de Softrronic.
Este o diferenta mare intre noi si ei.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
CA 205
Data înscrierii: 04/Noi/2017 Ultima vizita: 24/Iul/2022 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Ian 2019 13:38:15 Titlul subiectului: |
198181 |
|
V3A-93 a scris: | La Astra cel mai probabil. |
Nicidecum la Astra! A fost modernizat la Atelierele CFR Grivita. Este un fost vagon 21-80 modernizat in seria 21-76.9XX.
Extrem de elegant vagonul.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Lun 07 Ian 2019 13:46:29 Titlul subiectului: |
198182 |
|
Este o diferenta, pentru ca au reunificat calea ferata. Adica tot exista companii diferite, insa conducerea este aceeasi. Astfel poti sa-ti faci proiecte pe termen lung. De ex. EMU-urile au fost introduse la cateva saptamani dupa ce a fost gata electrificarea liniei. La noi problema este ca CFR Calatori asteapta dupa CFR Infrastructura sa repare caile de rulare, lucreaza la o capacitate scazuta -> plateste mai putin pentru utilizarea cailor ferate. CFR Infrastructura are resurse limitate si tot asa (desigur aici nu este inclus si furtul si restul "ingredientelor" de la companiile de stat). Chiar daca s-ar repara si s-ar electrifica toate caile ferate din Romania, tot i-ar lua CFR Calatori vreo 3-4 ani sa incepe sa cumpere trenuri noi. Degeaba se reabiliteaza o gara daca se opresc trenuri ruginite si degeaba se cumpara trenuri noi daca merg cu viteza melcului si se opresc in gari pline de igrasie.
Trebuie un proiect de ansamblu, luat magistrala cu magistrala. Eu in primul rand as pune la punct tot ce inseamna navetisti din jurul Bucurestiului, apoi orasele mari: Cluj, Iasi, TImisoara etc., dupa care ar urma intercity. Pe rutele scurte si cu trafic mare merita sa investesti, nu pe Bucuresti - Constanta unde sunt calatori 3-4 luni pe ani.
|
|
Sus |
|
|
|