|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Bogdan_PB
Data înscrierii: 26/Apr/2013 Ultima vizita: 16/Feb/2021 Mesaje: 30 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 06 Mai 2018 19:51:33 Titlul subiectului: |
194690 |
|
Dacă Ford-ul plătește nu văd problema. În Ploiești sunt zeci de trasee de convenție pentru Rafinăria Brazi unde se folosesc doar MAN-uri dintr-un simplu considerent: cursele respective aduc foarte mulți bani în conturile TCE, indiferent de cât de pline sau goale circulă, iar contractual sunt obligați să asigure cele mai bune autobuze. |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 31/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 04 Oct 2018 21:17:49 Titlul subiectului: |
196614 |
|
Tipuri de autobuze repartizate de obicei pe fiecare traseu de autobuz in parte:
E1T/R: Solaris Urbino 12, MAN A78 EL283;
1b: DAC 112 UDM, MAN NL202, MAN SL222, BMB M221LU, BMC Probus 215 SCB (cand nu exista un flux ft. mare de calatori), rareori Solaris Urbino 12, MB O405;
2b: DAC 112 UDM, MAN A78 EL283;
3b: Temsa Prestij, MAN NL202, BMC Procity 250 SLF, MAN A78 EL283, rareori MB O405, BMB M221LU;
4: DAC 112 UDM, BMC Probus 215 SCB;
5b: BMB M221LU, BMC Probus 215 SCB, MAN NL202, rareori DAC 112 UDM, Temsa Prestij;
9: Solaris Urbino 12, MAN A78 EL283;
10: Temsa Prestij, Iveco Daily;
11: DAC 112 UDM (414);
13: Temsa Prestij, Iveco Daily;
17: MAN SL222, MAN NL202, rareori MB O405;
20:Temsa Prestij, BMC Probus 215 SCB, rareori Iveco Daily;
23b: Iveco Daily;
24: MAN A78 EL283, BMC Probus 215 SCB, Solaris Urbino 12 (de obicei in zilele nelucratoare), rareori BMB M221LU, MAN NL202, MB O405;
25: Solaris Urbino 12, rareori BMC Procity 250 SLF, BMB M221LU, MB O405;
29b: BMB M221LU, ocazional DAC 112 UDM, MAN A78 EL283;
CS Ford: BMB M221LU, MB O405, BMC Procity 250 SLF (167, 168, 169), la schimburile de noapte sunt repartizate si autobuze Solaris Urbino 12;
CS Complexul Energetic: Iveco Daily. |
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 13 Noi 2018 18:21:15 Titlul subiectului: |
197162 |
|
Chiar nu se putea gasi o altfel de numerotare a traseelor craiovene E1T si respectiv E1R ? ? ? Aceeasi prostie ca la noi in Constanta , unde unificarea unor trasee , a dus la ......traseul 5-40 si la trasel 2-43 , in ideea ca linia 5 s-a unit cu linia 40 , respectiv linia 2 s-a unit cu linia 43 , luind nastere astfel niste trasee mai lungi si mai economicoase pentru calatorii constanteni ! ! ! |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 31/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 13 Noi 2018 19:02:01 Titlul subiectului: |
197165 |
|
Exista o explicație pentru denumirile acestea, cele două sunt trasee expres (de aici litera E).
Linia E1T (T - tur) are traseul Craiovita Noua - Gara - Parc - Craiovita Noua, in timp ce E1R (R - retur) are traseul Craiovita Noua - Parc - Gara - Craiovita Noua. Ambele trasee sunt circulare și cele mai lungi din Craiova (înconjoară orașul practic). Intervalele de succedare sunt destul de mici (5-6 minute), așa că fiecare sens de circulație este acoperit de cate o linie, probabil în așa fel încât călătorii sa nu aștepte foarte mult timp în stații pentru a sosi autobuzul.
In urma unui studiu, RAT dorește și înființarea unei alte linii expres, cu traseul Gara Craiova – Bd. Dacia – Brestei – Parcul Tineretului – Stadion – Colegiul Carol – Gara Craiova, ce probabil va avea indicativul E2.
RATC, dacă tot a comasat trasee, putea pur și simplu să facă indicative formate din 3 cifre (243, 540), in loc sa vina cu 2-43 sau 5-40. |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Lun 28 Ian 2019 17:23:53 Titlul subiectului: |
198643 |
|
Aceeasi problem in Galati si eu am venit cu solutia de a forma traseul 69 sau chiar 0 daca avem doua circulare diferite....
Decidentii propuneau ca traseul circular sa fie de fapt doua trasee, chiar daca intre tur-retur nu erau mari diferente, astfel:
Solutia 1 = C1, C2 (de la circular)
Solutia 2 = 1, 2 (fara litera)
Solutia 3 = 6, 9 (in sensul si invers acelor de ceasornic)
Microbuzele aveau intradevar acest traseu circular cu doua numere diferite, 76 si 79, ceea ce induceau oamenii in eroare!
In noul plan de transport am propus un circular cu indicativul 69 si un altul mai mic cu indicativul 0.
Totodata circularul de noapte din Galati va fi 69N. _________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
D94
Data înscrierii: 20/Mar/2017 Ultima vizita: 18/Apr/2023 Mesaje: 18
|
Trimis: Joi 31 Ian 2019 17:52:03 Titlul subiectului: Denumire |
198710 |
|
Am vazut ca ultimul indicativ din Craiova este 29b. De ce nu le redenumesc 31 pentru E1 si 32 pentru E2?Sau daca E1 este cel mai important traseu sa fie el denumit 1 si actuala linie 1 sa fie redenumita. Idem si pentru E2. |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 31/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 31 Ian 2019 20:44:45 Titlul subiectului: |
198713 |
|
Nu ar fi rentabil, intrucat indicativele astea sunt asa de ani buni, si cum craiovenii sunt deja obisnuiti cu ele, nu vad de ce s-ar schimba, i-ar incurca mai mult. Sunt denumite E(X) pentru ca sunt trasee expres, se face o diferentiere fata de celelalte trasee urbane. |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 12 Feb 2019 02:20:33 Titlul subiectului: |
198911 |
|
Asta cu obișnuința este explicația politicienilor în general... Chiar toți Craiovenii sunt proști să nu memoreze două schimbări? Orice învât are și dezvăț! _________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Dum 08 Sep 2019 12:57:42 Titlul subiectului: |
202506 |
|
Mereu am vrut o explicație cu privire la programul nasol de transport, care se închide la 21:30.... Care e motivul??? Toată Craiova face nani?? Prin comparație, Bucureștiul, Clujul, au trasee nocturne, Galațiul pana la 23:30 (traseele ce merg în gări: 9, 15, 20, 22, 26, 29, 31). _________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Dum 08 Sep 2019 17:13:52 Titlul subiectului: |
202508 |
|
Simplu: primaria e o masinarie de facut bani condusa de oameni fara cap, care, culmea, tot ei sunt alesi. Nimanui din primarie nu-i pasa de cetateni.
Iar RAT Craiova este o vaca de muls. Craiovenii se plang si ei de asta si multi, la fel ca mine, au trimis cereri legate de acest subiect, insa in zadar.
Si un alt exemplu, dar si o problema despre care voiam sa scriu, este necesitatea de trasee noi. Dintr-un studiu de mobilitate le-a reiesit ca trebuie infiintate cateva linii noi, printre care si fostul 6, desfiintat fara logica. Asta in 2017. Niciunul n-a fost infiintat.
Si tot in 2017 am trimis o cerere consiliului local ca RAT Craiova sa intre si in comunele invecinate. Mi s-a raspuns ca in 2019 o sa faca ceva in privinta asta. Anul e pe duca si niciun semn... |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 31/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 12 Sep 2019 13:34:04 Titlul subiectului: |
202613 |
|
Programul se termina la 22:00 pentru autobuze, atunci se retrage ultimul Solaris de pe E1, iar la tramvaie parcă era 23:30. La 12 noaptea incep cu conventiile pentru Ford, atât tramvaie cât și autobuze. Sincer, mi se pare și mie o prostie să n-asiguri autobuze (măcar pe expres și pe 25, 3b) după ora aceea.
Și că tot veni vorba de trasee, traseul final al liniei 6 avea aproximativ același traseu ca E1R, doar că in loc să o ia pe Maria Tănase la intersecția de la Supeco, continuând spre Agronomie, o ia pe Titulescu - Calea București, pe urmă având traseu comun cu 1b până la spitalul nr 1. Probabil din cauza asta s-au și gândit că mai bine e să-l desființeze.
Cât despre dorința arzătoare a RAT-ului să înființeze linii în zona metropolitană, rămâne de văzut ce vor face. Cam singurul privat care asigură trasee către sate cu autobuze decente și nu cu dube (bine, au și câteva Cibro dar totuși) este AUR. Am văzut la ei MAN-uri, de la NL-uri până la Lion's City. |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 26/Mai/2024 Mesaje: 665 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 12 Sep 2019 13:56:50 Titlul subiectului: |
202615 |
|
Pe site scrie 21:30, iar acu 10 ani știam ca era 20:30 parca. _________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 31/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 12 Sep 2019 15:45:45 Titlul subiectului: |
202616 |
|
Crede-ma ca nu se deranjeaza sa actualizeze website-ul. La 21:30 e ultima cursa pentru traseele E1T/R si asa este de ani buni. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Sep 2019 07:08:55 Titlul subiectului: |
202634 |
|
Rusinos ! _________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Vin 13 Sep 2019 12:45:29 Titlul subiectului: |
202646 |
|
@andreirosu14, si traseul 9 merge la fel cu E1 pana la Casa Tineretului si tot merge lumea cu el. Idem in Centru cu 1, 4, 24 care se suprapun. Ideea nu era de suprapunere, ci de rentabilitate. Astfel nu le mai dadea in studiu ca trebuie reinfiintat. |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 31/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 13 Sep 2019 13:27:21 Titlul subiectului: |
202648 |
|
Daca e sa privim partea plina a paharului, n-o sa mai fie asa aglomerate traseele expres. Si asa de cand a inceput scoala sunt pline ochi autobuzele, mai ales in jurul orelor 12-14. |
|
Sus |
|
|
Bogdan21
Data înscrierii: 30/Apr/2018 Ultima vizita: 17/Mai/2020 Mesaje: 19 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 08 Ian 2020 20:40:10 Titlul subiectului: |
204960 |
|
Salutare
Sunt din craiova dar nu am gasit niciodata explicatia pentru care unele trasee au acel b in denumire, ex. 1b,2b iar altele nu , ex. 4.10,20 Are cineva o explicatie pentru asta? |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Dum 12 Ian 2020 16:54:40 Titlul subiectului: |
205038 |
|
Tine de istoricul traseelor de transport. Deoarece pe unele linii nu exista cerere pentru a acoperi intregul traseu in concordanta cu programul, s-a decis scurtarea/lungirea anumitor curse si schimbarea capatului de linie principal. Pentru a deosebi cursele intre ele au primit acel "b". De exemplu, inainte linia 2 mergea pana la MAT SA, iar 2b pana la Piata Centrala. Sau linia 25b mergea pana la Banie, in timp ce 25 isi continua drumul pana la Selgros. Ulterior unele dintre aceste "dubluri" au fost desfiintate in functie de rentabilitate si astfel unele trasee au un "b", iar altele nu. La noi in tara acel "b" venea de la "barat".
In prezent practica ramane valabila pe 1, 1b, 24 si 24b, astfel ca traseele 1 si 24 au cap de linie la Olas Prod, in timp ce cele barate la Romanesti, diferenta fiind de o statie.
PS: Aceasta modalitate de distingere a traseelor este intalnita in mai toata lumea, iar numarul traseului poate primi orice litera. |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|