|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
macicasan
Data înscrierii: 09/Apr/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2024 Mesaje: 302 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 29 Aug 2017 10:39:14 Titlul subiectului: |
191502 |
|
Nu știu ce fac cei de la TROLEIBUZUL S.A., da' sper că, în colaborare cu municipalitatea, iși pregatesc proiectele pentru finanțare nerambursabilă prin P.O.R. axa 4.1. Conform PMUD ( https://www.primariapn.ro/documents/10179/2266500/plan_PMUD_versiune_preliminara_2016.pdf ), sunt eligibile investiții în rețea, depou și, mai ales, flotă.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.2 kb |
Vizualizat: |
de 18203 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Dum 22 Oct 2017 10:47:16 Titlul subiectului: |
192111 |
|
Împreună cu cei de la Troleibuzul am început un program de "relansare". Această activitate implică aplicarea unor bune practici de transport public(practici care în alte părți sunt o banalitate):
- codificarea pe culori a traseelor de transport public;
- amplasarea de hărți și alte informații relevante publicului călător(reguli de transport, orare etc.) În stații și vehicule;
- afișarea indicativului de traseu la troleibuze(desigur, în culoarea specifică liniei): Etapa 1 - afișarea prin utilizarea unor hârtii plastifiate, Etapa 2 - adaptarea unor sisteme adevărate de informare a călătorilor cu afișaje moderne în față, laterală dreapta și spate;
- în colaborare cu cei de la Moovit am început introducerea datelor de transport în aplicație. În vehicule și în stații vor fi amplasate panouri cu coduri QR către aceasta;
-ne dorim ca pe viitor, împreaună cu cei de la TramClub Iași să demarăm proiectul de revitalizare din punct de vedere estetic a mijloacelor de transport public: o schemă cromatică unitară, o tapițerie a scaunelor în schemă unitară, amplasarea de rame în interiorul și exteriorul vehiculelor pentru amplasarea de reclame într-o manieră mai civilizată și mai organizată;
Atașez o fotografie din troleibuzul "demo" al proiectului(a se vedea cine a făcut harta )
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
593.29 kb |
Vizualizat: |
de 20537 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 27 Noi 2017 00:13:21 Titlul subiectului: |
192542 |
|
156, 158, 159, 161
25.11.2017
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
460.85 kb |
Vizualizat: |
de 20263 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
498.31 kb |
Vizualizat: |
de 20263 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
434.77 kb |
Vizualizat: |
de 20263 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
486.36 kb |
Vizualizat: |
de 20263 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
429.17 kb |
Vizualizat: |
de 20263 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
450.33 kb |
Vizualizat: |
de 20263 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
436.58 kb |
Vizualizat: |
de 20263 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
421.63 kb |
Vizualizat: |
de 20263 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
442.15 kb |
Vizualizat: |
de 20263 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
450.05 kb |
Vizualizat: |
de 20263 ori |
|
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 27 Noi 2017 01:18:07 Titlul subiectului: |
192544 |
|
Arata foarte bine! Tapiteria lui 156 e ca noua. Rocar-uri 212E nu ai vazut? Sau au fost casate?
|
|
Sus |
|
|
andrei105
Data înscrierii: 03/Iun/2016 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 442 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 27 Noi 2017 02:36:26 Titlul subiectului: |
192546 |
|
Rocar-urile 212 sunt în depou, nu circulă.
_________________ Galerie (FB)
Profil Phototrans |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Ian 2018 21:31:07 Titlul subiectului: |
193205 |
|
Mai există vreun <<Dac>> prin depou sau le-au mascrat pe toate?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Dum 14 Ian 2018 21:36:37 Titlul subiectului: |
193206 |
|
Toate în depou, aproape toate așteaptă casarea. Casarea lui #134 e în dubiu, mulțumită ideii de păstrare ca piesă de muzeu.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 14 Ian 2018 22:04:38 Titlul subiectului: |
193208 |
|
Ar fi frumos să păstreze măcar unul, mai alesc că doar în alte 3 orașe mai sunt păstrate asemenea troleibuze.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Lun 22 Ian 2018 01:30:18 Titlul subiectului: |
193316 |
|
O scurtă trecere în revistă a troleibuzelor active din Piatra-Neamț:
#145 - Renault ER 100 Safra
#150 - Renault ER 100 Safra
#154 - Renault ER 100 Safra
#155 - Renault ER 100 Safra
#156 - Berliet ER 100
#158 - Rocar de Simon 412 E
#159 - Rocar de Simon 412 E
#160 - Rocar de Simon 412 E
#161 - Rocar de Simon 412 E
Total: 9 troleibuze pentru 8 programe (6 programe de linie și 2 rezerve)
Din restul de troleibuze:
#144 - în curs de completare/reparare
#157 - în curs de completare/reparare
#134 - intenție completare/reparare
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Sâm 07 Apr 2018 15:01:25 Titlul subiectului: |
194296 |
|
#162 a fost reactivat
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
492.21 kb |
Vizualizat: |
de 19163 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Mie 11 Iul 2018 19:18:19 Titlul subiectului: |
195685 |
|
Troleibuzele active din Piatra-Neamt la data de 10 iunie 2017
Descriere: |
Renault ER 100 Safra #154 pe linia T7 |
|
Mărime fișier: |
421.78 kb |
Vizualizat: |
de 18660 ori |
|
Descriere: |
Rocar de Simon 412 E #158 pe linia T7 |
|
Mărime fișier: |
402.61 kb |
Vizualizat: |
de 18660 ori |
|
Descriere: |
Renault ER 100 Safra #145 pe linia T7 |
|
Mărime fișier: |
507.07 kb |
Vizualizat: |
de 18660 ori |
|
Descriere: |
Renault ER 100 Safra #150 pe linia T1 |
|
Mărime fișier: |
463.23 kb |
Vizualizat: |
de 18660 ori |
|
Descriere: |
Berliet ER 100 #156 in depou |
|
Mărime fișier: |
487.7 kb |
Vizualizat: |
de 18660 ori |
|
Descriere: |
Rocar de Simon 412 E #159 in depou |
|
Mărime fișier: |
420.63 kb |
Vizualizat: |
de 18660 ori |
|
Descriere: |
Rocar de Simon 412 E #160 in depou |
|
Mărime fișier: |
469.45 kb |
Vizualizat: |
de 18660 ori |
|
Descriere: |
Rocar de Simon 412 E #161 in depou |
|
Mărime fișier: |
439.8 kb |
Vizualizat: |
de 18660 ori |
|
Descriere: |
Rocar de Simon 412 E #162 in depou |
|
Mărime fișier: |
481.18 kb |
Vizualizat: |
de 18660 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Mie 11 Iul 2018 19:29:48 Titlul subiectului: |
195687 |
|
In troleibuzul #150 au fost instalate harti si informatii relevante pentru calatori.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
371.48 kb |
Vizualizat: |
de 18658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
448.17 kb |
Vizualizat: |
de 18658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
369.34 kb |
Vizualizat: |
de 18658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
527.87 kb |
Vizualizat: |
de 18658 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
399.93 kb |
Vizualizat: |
de 18658 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Lun 13 Aug 2018 15:37:21 Titlul subiectului: |
196128 |
|
Stiu ca Piatra-Neamt nu se gaseste inca pe lista proiectului MDRAP cu troleibuze, insa exista vreo initiativa din partea autoritatilor locale cu privire la achizitionarea unora noi? Chiar ar prinde bine o reimprospatare a parcului circulant. Sau se vor autobuze electrice cum e in voga in toate urbele patriei?
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 30 Oct 2018 18:50:28 Titlul subiectului: |
196945 |
|
Iata ca si cei din Piatra Neamt au intentia de a pastra un troleibuz vechi autohton. Este vorba despre 134, membru al ultimului lot de ROCAR-uri achizitionat de S.C. Troleibuzul S.A. in 1998. Lotul respectiv era 134 - 137 din care 134 si 137 model 212 E iar 135 si 136 model 217 E. Din randul troleibuzelor autohtone articulate, 125 a fost cel din urma, circuland ca "singurul troleibuz articulat activ" pentru cateva luni si cu numar de parc schimbat (136 - permutare de nr efectuata datorita nr. mic de kilometri). 125 este de ani buni oale si ulcele. 134 insa are toate sansele de a promova si implicit pastra imaginea Rocar.
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 31 Oct 2018 16:04:08 Titlul subiectului: |
196956 |
|
Nu e intentia lor, ci a altora (nu comentez mai mult). Cat despre cele patru 212E care erau cica la vanzare, le-au casat imediat (la o zi!) dupa ce am sunat si trimis email.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Mar 06 Noi 2018 01:55:51 Titlul subiectului: |
197047 |
|
castrosua a scris: | Cat despre cele patru 212E care erau cica la vanzare, le-au casat imediat (la o zi!) dupa ce am sunat si trimis email. |
Ele erau de mult vandute la REMAT prin licitatie. Imi este inca neclara lista masinilor taiate, dar de indata ce ajung in Piatra, ma opresc direct in depou si inventariez ce-a mai ramas. Din discutiile la telefon cu soferii, am aflat ca in depou s-ar mai afla cele active(145, 150, 155, 156, 158, 159, 160, 161 si 162), cateva in curs de reactivare(148 si 151) si un Rocar 212 E(134).
Cat despre proiectul cu MDRAP, Piatra-Neamt s-a inscris pentru autobuze electrice. Studiul de fezabilitate pentru acestea a fost facut de aceeasi firma(FIP Consulting) care a elaborat si Planul de Mobilitate Urbana Durabila, plan in care erau prevazute extinderi ale retelei de troleibuz. Practic, Romeo Ene a argumentat in 2016 ca trebuie extinsa reteaua de troleibuz din Piatra, ca dupa aceea sa isi dea singur in cap cu un studiu de fezabilitate in care brusc, autobuzele electrice ar fi mai bune decat troleibuzele. Zambet dulce, fund viclean, caracter de moldovean! (asta ca sa citez un clasic in viata ) Nici cu cei de la SC Troleibuzul SA nu imi este rusine, intrucat nu si-au manifestat dorinta pentru troleibuze noi in acest proiect al MDRAP. Vom trai si vom vedea.
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 18 Sep 2019 18:24:10 Titlul subiectului: |
202762 |
|
Am vești foarte triste: va trebui, din păcate, să ne luăm adio de la troleibuzele din Piatra Neamț! De luni, 23 septembrie 2019, troleibuzele vor intra în conservare. Iată două mesaje de pe MetrouUșor pe această temă:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=68&p=330617#p330592
Andrei17 a scris: | Începând cu data de 23 septembrie 2019, troleibuzele companiei Troleibuzul SA vor fi conservate, în consecință niciun troleibuz nu va mai circula prin oraș de luni.
Din păcate, Piatra Neamț, prin Troleibuzul SA, se retrage de pe harta orașelor cu transport în comun nepoluant cu troleibuze.
Citat: | Societatea Troleibuzul SA anunță întreruperea totală a transportului cu troleibuze începând cu data de 23.09.2019, conform Hotărârii nr. 03/17.09.2019 a ADI URBTRANS. |
|
Matei Melinte a scris: | Începând cu data de 23.09.2019 ne luăm adio de la troleibuzele din Piatra-Neamț, și punem cruce transportului public. Trăiască dubele de marfă convertite ale privaților. Mulțumim Chitic, Arsene, Asaftei pentru conducerea exemplară a orașului și a județului. Ce ironie amară? În Săptămâna Europeană a Mobilității noi îngropăm transportul ecologic și trecem pe diesel. #NoapteaMinții #OrașDeTâmpiți |
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Mie 18 Sep 2019 21:20:02 Titlul subiectului: |
202770 |
|
In cazul asta ar trebui schimbat si numele firmei...nu mai are nici un sens SC Troleibuzul SA..
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 18 Sep 2019 23:21:36 Titlul subiectului: |
202772 |
|
Ca o ironie,cele 5 troleibuze Rocar care au fost ultimele din Constanta,acum vor fi si ultimele din Piatra-Neamt
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 13:37:10 Titlul subiectului: |
202775 |
|
De ce se desfiinteaza transportul cu troleibuze in Piatra Neamt?
Sunt mai bune autobuzele vechi , poluante , aruncate de vestici decat troleibuzele?
De ce nu sunt cumparate troleibuze noi sau chair second-hand daca cele folosite in prezent sunt prea uzate?
Ce se va intampla cu reteaua , va fi vanduta la fier vechi? Banii vor ajunge in contul primarului si al directorului societatii de transport? DNA-ul si celelalte institutii abilitate dorm?
Municipalitatea din Piatra Neamt nu a invatat din greselile altor municipalitati care au desfiintat transportul electric? (Constanta , Sibiu , Satu Mare , Resita , etc.)
In urma cu aproximativ doi ani a fost deschisa o petitie pentru salvarea troleibuzului din Piatra Neamt , pe care am semnat-o , in urma unei actiuni similare , nu mai este valabila acea petitie?
Uniunea Europeana/Guvernul ar trebui sa interzica si sa penalizeze desfiintarea transportului electric in favoarea autobuzelor diesel sau a transportului cu dube antice pline de rugina si care nu au nici o norma de siguranta sau de poluare.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 13:50:16 Titlul subiectului: |
202776 |
|
Pretextul înaintat este ordonanța de urgență a guvernului Dăncilă din 2 iulie, ce interzice subvenționarea transportului public de către CJ-uri.
Pentru a înțelege mai bine despre ce e vorba, iată un articol din luna iulie:
http://tvmneamt.ro/troleibuzul-sa-este-in-pragul-falimentului-dupa-o-ordonanta-de-urgenta-a-guvernului-dancila/
Citat: | TROLEIBUZUL SA ESTE ÎN PRAGUL FALIMENTULUI, DUPĂ O ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ A GUVERNULUI DĂNCILĂ
SC Troleibuzul SA, societate de transport aflata in administrarea Consiliului Judetean Neamt, este la un pas de faliment, dupa o Ordonanta de Urgenta a Guvernului Dancila.
Este vorba despre OUG 53/2019, publicata in Monitorul Oficial pe 2 iulie, prin care Consiliilor Judetene li se interzice sa mai subventionzeze transportul in comun, aceasta obligatie revenind primariilor care beneficiaza de astfel de servicii asigurate de firme din subordinea CJ-urilor. De facto, OUG-ul a fost dat doar pentru doua judete, Neamt si Arad (ca o coincidenta, si Piatra Neamt si Arad, au primari PNL), singurele din tara in care se mai practica aceasta forma de ajutor gratuit din partea statului. Decizia in sine nu ar fi una de rea, avand in vedere ca de fapt, cel putin in judetul Neamt, banii de Consiliul Judetean serveau concurentei neloiale a Troleibuzul SA in fata operatorilor de transport privati care nu primesc niciun ajutor de nicaieri, insa printr-un management performant, reusesc sa sigure serviciile respective cu bani mult mai putini.
In cazul Troleibuzul, de la CJ Neamt se dadeau lunar 800.000 de lei (8 miliarde de lei vechi) care reprezentau diferenta dintre veniturile si cheltuielile societatii. Cu alte cuvinte, este ca si cum un privat ar primi bani de la stat să îsi acopere pierderile, in loc sa caute solutii de eficientizare a activitatii (reduceri de cheltuieli, disponibilizari, servicii mai bune, etc.).
Problema acestei Ordonante de Urgenta este ca s-a dat aproape peste noapte si a intrat in vigoare imediat, prin urmare, Troleibuzul SA ar trebui sa primeasca 800.000 de lei incepand chiar din aceasta luna, de la 6 primarii pe teritoriul carora efectueaza curse de transport calatori: Piatra Neamt, Gircina, Alexandru Cel Bun, Dumbrava Rosie, Savinesti si Roznov.
Cea mai afectata ar fi Primaria Piatra- Neamt, care ar trebui sa plateasca aproximativ 550.000 de lei pe luna. ”Este vorba despre o suma uriasa, 800.000 de lei pe luna, care conform recentei reglementari trebuie platita societatii Troleibuzul SA de catre cele sase primarii membre ale ADI Urbtrans, proportional cu numarul de kilometri parcursi de mijloacele de transport ale societatii Troleibuzul in fiecare localitate. Culmea este ca societatea Troleibuzul SA este a Consiliului Judetean Neamt iar aceasta masura face ca lipsa de implicare a actionarului majoritar, Consiliul Judetean, in rentabilizarea societatii de transport sa devina o povara financiara care afecteaza bugetele celor sase primarii pe teritoriul carora opereaza societatea Troleibuzul. Solicit Consiliului Judetean Neamt implicarea in rezolvarea acestei probleme care va genera noi probleme financiare majore primariei Piatra Neamt”, a declarat Dragos Chitic, primarul orasului Piatra- Neamt.
Problema majora este ca Primaria Piatra- Neamt, chiar daca ar dispune de acesti bani, nu ar putea face plati catre Troleibuzul din cel putin doua motive: suma nu este prevazuta in bugetul institutiei care se dezbate si se aproba la inceputul fiecarui an, iar primaria nu poate subventiona o entitate pe care nu o are in subordine, pe care nu o controleaza, adica nu are baza legala necesara dirijarii unor sume de bani catre Troleibuzul SA. ”Am dat problema spre analizare la Compartimentul Juridic, dar la ora care vorbim, pot sa spun ca legea nu-mi permite sa dau bani la Troleibuzul. Si chiar daca as putea da bani, noi nu avem dreptul sa intervenim in rentabilizarea societatii, adica am da niste bani pentru ca asa zice cineva, fara sa putem controla ce se intampla cu aceste sume dupa ce intra in conturile Troleibuzul. In afara de asta, cei peste 550.000 sunt echivalentul bugetului anual al primariei, pentru intretinerea infrastructurii rutiere si pietonale”, a declarat Dragos Chitic pentru tvmneamt.ro
Daca OUG-ul ar fi prevazut un termen mai lung de intrare in vigoare, de exemplu incepand cu 1 ianuarie 2020, primariile ar fi avut timp sa gaseasca resurse financiare si sa le prinda in proiectele de buget, dar ar fi avut si timp sa identifice căile prin care platile s-ar fi putut face legal. In cazul de fata, o solutie ar fi ca Primaria Piatra Neamt sa iasa din asocierea ADI Urbtrans si sa scoata la licitatie traseele din oras care ar urma sa fie preluate de transportatori de persoane privati. Astfel, primaria nu numai ca nu ar plati niciun ban, ba mai mult, ar incasa bani din redevente. Asta ar insemna insa nu numai ingroparea Troleibuzul, dar si blocarea unui proiect al CJ Neamt prin care urmeaza sa se achizitioneze autibuze electrice. ”Primaria poate sa iasa din ADI Urbtrans, sa-si faca propriul serviciu de transport public, sa scoata traseele la licitatie si sa incaseze redeventa, care se poate dirija catre gratuitati. Puteam sa apelam la aceasta varianta mai demult, insa nu vreau sa blochez achizitia autobuzelor electrice, pentru ca vrem cu totii sa avem si in Piatra Neamt, transport ecologic”, a mai spus primarul Dragos Chitic.
Chitic mai spune ca si primarii celorlalte localitati (Gircina, Alexandru Cel Bun , Dumbrava Rosie, Savinesti si Roznov) sun indiganti in fata situatiei create si crede ca OUG-ul ar fi fost adoptat dupa interventii din partea conducerii CJ Neamt. ”Este de neinteles aceasta decizie , care nu exclud sa fi fost solicitata chiar de la nivelul judetului Neamt, mai ales ca vine la mijlocul unui an in care primariile au mari probleme financiare generate de politica fiscala dezastroasa a celor care guverneaza astazi Romania. Am discutat si cu o parte dintre colegii primari ai comunitatilor mentionate care si-au exprimat indignarea fata de aceasta decizie ce adanceste subfinantarea comunitatilor pe care le conduc, majoritate neavand suficienti bani chiar pentru functionare pana la finele acestui an.”
Potrivit lui Dragos Chitic, ieri, 10 iulie, la CJ Neamt a avut loc o intalnire pe acest subiect cu functionari din institutie, insa nu s-a putut concretiza nimic in vederea dezamorsarii situatiei. La intalnire au participat doar 3 primari din cei 6 care sunt in ADI Urbtrans.
Prin urmare, dupa cum stau lucrurile la acest moment, este evident ca sansele ca Troleibuzul sa primeasca 800.000 de lei lunar de la Primaria Piatra- Neamt plus alte 5 primarii sunt aproape nule, ceea ce ar putea aduce falimentul societatii. Ramane insa cel putin ciudat faptul ca peste noapte, Guvernul Dancila s-a hotarat sa rupa pisica. Gurile rele spun ca ar fi o actiune premeditata, dicatata cu anumite scopuri. Practic, decizia Guvernului este o lovitura de Knock Out pentru Troleibuzul si exista sanse destul de mari ca Piatra- Neamt si celelalte 5 localitati sa ramana fara transport in comun, cel putin pentru o perioada, pentru ca procedurile de scoatere la licitiatie a traseelor, necesita destul de mult timp, 30 de zile in cel mai fericit caz. |
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 01 Oct 2019 12:49:38 Titlul subiectului: |
203194 |
|
tcm a scris: | De ce se desfiinteaza transportul cu troleibuze in Piatra Neamt?
Sunt mai bune autobuzele vechi , poluante , aruncate de vestici decat troleibuzele? |
Corect, Uniunea Europeana ar trebui sa impiedice desfiintarea treansportului electric in favoarea celui poluant.
Nu se justifica sub nicio forma inlaturarea troleibuzelor din Piatra Neamt.
In ceea ce priveste troleibuzele ramase.... Din acele Rocar de Simon as vrea ca unul sa ajunga la un muzeu, chiar si in Iasi, cu toate ca acolo nu au circulate astfel de troleibuze. Prioritara ar fi salvarea cat Mai multor vehicule de provenienta autohtona.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 01 Oct 2019 13:19:17 Titlul subiectului: |
203199 |
|
In conditiile in care majoritatea oraselor din tara, unde (inca) mai este transport electric au accesat fonduri pentru înnoirea parcului de troleibuze sau tramvaie, de ce in Piatra Neamt se desfiinteaza troleibuzul ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Matei Melinte
Data înscrierii: 09/Oct/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 190
|
Trimis: Lun 09 Dec 2019 10:58:38 Titlul subiectului: |
204349 |
|
Troleibuzele din Piatra-Neamt, in ultima zi de circulatie - 20.09.2019
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
992.17 kb |
Vizualizat: |
de 13465 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.06 MB |
Vizualizat: |
de 13465 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
936.45 kb |
Vizualizat: |
de 13465 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.02 MB |
Vizualizat: |
de 13465 ori |
|
_________________ Traffic Engineering - UT Cluj
Volunteer Paramedic
Tramclub Iasi |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Dec 2019 12:09:18 Titlul subiectului: |
204350 |
|
Ce se va intampla cu ele ?
Vor fi casate ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|