Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Ian 2020 23:53:56 Titlul subiectului: |
204992 |
|
Astra Arad este firma neserioasa ! Iar Blidar eu un profitor ordinar, vrea sa puna mana pe cati mai multi bani.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 07 Feb 2020 14:59:48 Titlul subiectului: |
205528 |
|
Viceprimarul a declarat într-un interviu că speră ca anul acesta să recepționeze 6 tramvaie de la Astra. În sfârșit a recunoscut că întârzierea se datorează exclusiv Astrei, care a luat mai multe comenzi decât capacitatea de producție. În sfârșit cineva confirmă că tot ce a apărut în presă erau doar baliverne specifice lui Blidar.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Mie 19 Feb 2020 18:55:08 Titlul subiectului: |
205732 |
|
Azi viceprimarul din Oradea, a făcut o vizită la Arad. În poze se vede si cel puțin un Imperio mov cu gri, ceea ce putem deduce că e pentru Cluj.
Las atașat un link cu postarea de pe facebook unde apar pozele.
[url] https://www.facebook.com/222839751405592/posts/1018901481799411/ [/url]
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 19 Feb 2020 19:59:21 Titlul subiectului: |
205733 |
|
Doar in fabrica Bugatti se mai asambleaza manual ca la Astra. ) Conditii de munca, toti muncitorii sunt imbracati ca afara cu sepci, fulare.
La cum arata tramvaiul pentru Cluj-Napoca....cred ca daca il primim pe primul in cel mai bun caz in aprilie sa fim fericiti.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Feb 2020 08:00:11 Titlul subiectului: |
205748 |
|
Cel mai probabil...........va sosi pe 1 Aprilie
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 24/Mai/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Joi 20 Feb 2020 09:28:52 Titlul subiectului: |
205751 |
|
Robert a scris: | Doar in fabrica Bugatti se mai asambleaza manual ca la Astra. ) Conditii de munca, toti muncitorii sunt imbracati ca afara cu sepci, fulare. |
Nu se poate spune că situația la URAC București este foarte diferită, dar, în schimb, acolo ritmul de lucru este mult mai rapid.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Feb 2020 10:44:45 Titlul subiectului: |
205758 |
|
Da, dar URAC-ul nu participa la licitatii asa cum au facut cei de la Astra.
URAC-ul este un atelier de reparatii, ca mai modernizeaza niste tramvaie, asta este altceva. Sa compari Astra cu URAC este cum ai compara mere cu pere
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 20 Feb 2020 12:22:23 Titlul subiectului: |
205763 |
|
Urac-ul este un dinozaur ce papă bani, ținut de primăria capitalei și cam atât. CUm rămân fără treabă, mai primesc ceva și tot așa...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Feb 2020 10:09:21 Titlul subiectului: |
205782 |
|
Or fi dinozauri, dar nu sunt ipocriti ca cei de la Astra, care se dau mari producatori de tramvaie, dar nu prea au nici o automatizare a proceselor de productie, iar livrarile vor fi pe..........1 aprilie
Decat niste banditi ca Blidar, prefer niste dinozauri.
Si ca sa fim cinstiti 100 %, cei mai multi bani in Bucuresti I-au papat familia Firea&Pandele, prin companiile municipale si alte firme prietene, in nici un caz URAC nu a dat cea mai mare gaura in bugetul Primariei Capitalei.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 21 Feb 2020 19:22:45 Titlul subiectului: |
205793 |
|
Nu cred că trebuie să fie un concurs.
Eu nu prefer nici una din acest tip de companii. Prefer Solaris de exemplu care funcționează zilnic fără probleme sau alte mărci ce au investit în exploatare și dezvoltare.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 27 Apr 2020 16:03:15 Titlul subiectului: |
206818 |
|
A pornit din Arad tramvaiul Astra pentru Cluj. sper ca vine spre Oradea
LE de 40 minute a trecut pe Cetura Oradiei
Descriere: |
Delivery of the first tram for Cluj made by Astra Arad pictured in Oradea |
|
Mărime fișier: |
767.44 kb |
Vizualizat: |
de 12066 ori |
|
Descriere: |
The tram delivered from the factory to Cluj |
|
Mărime fișier: |
758.01 kb |
Vizualizat: |
de 12064 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 25/Mai/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Mie 29 Apr 2020 20:26:01 Titlul subiectului: |
206833 |
|
Link: https://www.aradon.ro/aradon-stirile-judetului-arad/primul-tramvai-imperio-a-ajuns-la-cluj-napoca-1226644/
"Este primul din cele 24 de tramvaie pe care Astra Vagoane Călători Arad le produce pentru Municipiul Cluj Napoca.
După ce, acum doi ani, a câștigat (fiind unic ofertant) licitația organizată de Primăria Cluj Napoca pentru achiziția a 24 de tramvaie, Astra Vagoane Călători Arad a livrat, săptămâna aceasta, primul tramvai către beneficiar. E vorba de un model Imperio cu trei rame, adaptat pentru orașul de pe Someș. Șase din cele 24 de tramvaie comandate de Municipiul Cluj Napoca sunt modelul acesta. Toate garniturile produse pentru clujeni vor avea culoarea violet-gri. Valoarea totală a contractului este de aproximativ 40 de milioane de euro, cea mai mare parte a banilor provenind din fonduri europene nerambursabile.
Pe lângă tramvaiele pe care le produce pentru muncipiul Cluj Napoca, Astra Vagoane Călători va livra tramvaie și pentru Oradea și Galați, după ce a câștigat licitațiile organizate de administrațiile locale de aici. Să nu uităm și de municipiul Arad, pentru care producătorul local de material rulant e pregătit să livreze 28 de tramvaie Imperio. Și să ne amintim și de tramvaiele produse la Arad pentru Timișoara, care circulă pe străzile orașului de pe Bega încă din anul 2018."
Interiorul parerea mea putea fi organizat mai bine ( ca in schemele de la Oradea) dar e ok. In cabina nu e foarte diferit fata de Imperio-urile de Arad dar totusi parca e mai bine. Il astept si pe cel pentru Oradea
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Apr 2020 20:32:10 Titlul subiectului: |
206834 |
|
Urmatoarele 23 cand o sa vina ? Dar ultimul din cele 24 ? Peste 46 de ani ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Apr 2020 20:48:47 Titlul subiectului: |
206836 |
|
Citat: | Șase din cele 24 de tramvaie comandate de Municipiul Cluj Napoca sunt modelul acesta. |
Huh?!
|
|
Sus |
|
|
luca_ioan
Data înscrierii: 16/Iul/2019 Ultima vizita: 24/Mai/2024 Mesaje: 120 Locație: Cluj-Napoca, Ploiesti
|
Trimis: Mie 29 Apr 2020 23:23:26 Titlul subiectului: |
206842 |
|
guest a scris: | Urmatoarele 23 cand o sa vina ? Dar ultimul din cele 24 ? Peste 46 de ani ? |
Cel mai probabil, la ce viteza se lucreaza...
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 30 Apr 2020 10:32:47 Titlul subiectului: |
206849 |
|
pelle_elena a scris: |
Interiorul parerea mea putea fi organizat mai bine ( ca in schemele de la Oradea) dar e ok. In cabina nu e foarte diferit fata de Imperio-urile de Arad dar totusi parca e mai bine. Il astept si pe cel pentru Oradea |
Din punctul meu de vedere interiorul e foarte spartan. Se vede că nu este un model realizat de designeri, ci practic e ca și cum aveai piese de Lego acasă și cu resturile ce ți-au rămas ai făcut un tramvai după capul tău.
Observam în poze că Astra a pus 2 uși în primul segment. Pe această chestiune ei au contestat licitația câștigată de Pesa. Culmea ei acum au montat ditamai bara să ofere prioritate de urcare vatmanului, iar acum una din uși e nefolositoare că intri la vatman în cabină.
Bine că sunt noi și au echipamente Siemens.
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 25/Mai/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Joi 30 Apr 2020 10:51:07 Titlul subiectului: |
206850 |
|
Da, chiar nu ii vad rostul acelei bare, putea sa nu fie pusa și atunci pasagerii intrau și ieșeau mai ușor într-o ușa întreaga decât într-o jumătate... Sper ca la cele de la Oradea sa nu fie acest "miracol"
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes
Ultima modificare efectuată de către pelle_elena la Joi 30 Apr 2020 12:10:09, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 30 Apr 2020 11:53:26 Titlul subiectului: |
206851 |
|
Follow the rabbit... Urat cu spume...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.88 kb |
Vizualizat: |
de 11194 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
266.12 kb |
Vizualizat: |
de 11194 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 30 Apr 2020 11:55:55 Titlul subiectului: |
206852 |
|
Amplasarea monitoarelor pentru informarea calatorilor a fost gandita cu dosul... Ar fi trebuit puse in V, cate doua si mai mari, la mijlocul fiecarei sectiuni. Dar cresteau simtitor costurile, presupun (asta e o ironie, desigur), iar Zgarie Branza de la Arad nu face acte caritabile (idem)...
Mai sunt si altele... Vai de steaua ei treaba...
Macar, colorat asa, arata mai putin horror decat varianta oradeana...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.49 kb |
Vizualizat: |
de 11190 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Iun/2024 Mesaje: 1035 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 30 Apr 2020 19:53:53 Titlul subiectului: |
206854 |
|
Cred că sunt și ceva monitoare late pe partea dreaptă, dar nu sunt sigur. Văd că nu au renunțat la faimoasele spoturi cu 10 lei de la Leroy. Din față până în spate. Să pregătească CTP buget de spoturi la cum se ard. În vremea full Led... Nu pot să mă uit la scaunul din stângă, unde un picior îl tai că nu ai cum să stai cu el.
Mă rog ce mai. Tramvaie fabricate pe picior cu rigla. Bine că nu facem licitație de vapoare, că mâine Astra s-ar face fabricant și de vapoare.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 01/Iun/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 30 Apr 2020 21:26:42 Titlul subiectului: |
206855 |
|
Este adevarat ca nu este cel mai frumos tramvai , dar arata mai bine decat in randari.
Scaunele deasupra boghiurilor sunt asemanatoare si in Imperio din Arad , insa acolo de la distanta pare ca incap doua persoane mai slabe sau una mai plinuta pe locurile respective.
Apropo , ce diferente observati intre tramvaiul pentru Cluj si cel pentru Oradea?
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 30 Apr 2020 21:54:02 Titlul subiectului: |
206856 |
|
La exterior nu par a exista diferente. Nu am vazut imagini din interior, dar presupun ca difera doar culorile.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 01/Iun/2024 Mesaje: 1964 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 30 Apr 2020 22:51:28 Titlul subiectului: |
206857 |
|
Ba da exista diferente. Pe langa ca Imperio de Cluj are oglinzi pe ambele parti , si aranjarea usilor este diferita. La Imperio de Cluj usile sunt dispue astfel: o pereche de usi pe primul modul , una pe modulul din mijloc spre fata , si doua perechi de usi pe modulul din spate , la fel ca si Imperio de Arad. La Imperio de Oradea sunt doua perechi de usi pe modulul din fata , una pe modulul din mijloc spre spate si una pe modulul din spate.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 30 Apr 2020 23:17:59 Titlul subiectului: |
206858 |
|
Aha, n-am observat (nu stiu de ce aveam senzatia ca vazusem oglinzile si la cele de Oradea), ma refeream la diferente de design. Personal, ca aspect, stramb din nas la vederea oglinzilor, insa stiu (din experienta cu tramvaiul modernizat de la Iasi) ca functional nu sunt suficiente cele electronice care bat spre spate.
|
|
Sus |
|
|
|