Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Sep 2011 12:28:59 Titlul subiectului: |
148431 |
|
Bun. Si vestibulul inaltat la ce cota va fi? Si cu tot cu inaltimea pana la plafon, ce distanta va fi intre plafon si asfaltul de desasupra? Pune cotele pe desenul tau sa vedem inaltimile propuse de tine intr-un singur loc.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Sep 2011 13:43:53 Titlul subiectului: |
148435 |
|
Sa sti ca nu te inteleg ce vrei. Oricum nu va fi vorba de nici un "vestibul inalt". Ce inseamna ?
Daca cunosti situatia din teren, pur si simplu translateaza vestibulul dinspre Baba Novac spre Camil Ressu, intoarce-l cu 180* si gata, ai rezolvat problema. Evident ca se vor produce schimbari la nivelul accesului in D 2 - precum si la nivelul culoarului de trecere - va fi mai lat de exemplu decat este acum ! - dar eu am prezentat situatia de asamblu. Ok, in curand voi veni cu detalii ca sa fiu mai inteles.
Nu inteleg de ce te deranjeaza distanta intre plafon si asfalt, o putem calcula si pe aceasta, dar te rog uita-te la iesirea din D 2 spre Baba Novac, avem si plafon si asfalt si vestibul peste linii. Cum incape acolo ==> incape si aici.
Si tot nu te inteleg cu vestibulul inalt. Nici la Obor nu-l ai mai inalt. La Obor ai limita de inaltime la auto parca de 5,5 metri ( care este cota peronului statiei ), ori aici la D2 cota peronului este de minus 7,52 metri, asadar cota peronului este mai jos la D 2 decat la Obor. Si la Obor incape vestibul peste linii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.05 kb |
Vizualizat: |
de 15574 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Sep 2011 22:59:08 Titlul subiectului: |
148456 |
|
Am scris "vestibul inaltat" adica vestibulul actual e jos si vroiam sa fie clar ca vorbim de cel ridicat
Intreb toate astea pentru ca niciodata nu s-a intreprins asa o modificare de anvergura la metroul nostru, si in stilul caracteristic ar putea iesi o mizerie. Chiar daca e aceeasi cota ca si in partea cealalta nu inseamna ca se si poate realiza, de-aia intreb si de constrangeri tehnice etc.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 12 Sep 2011 08:14:11 Titlul subiectului: |
148458 |
|
Aha, am inteles cum e cu vestibulul. Trebuie sa fac niste precizari, si anume :
- Ideea asta cu prelungirea inelarei dincolo de D 2 pe sub Ramnicu Valcea e o idee a forumurilor si a forumistilor, niciodata nu a aparut in intentia SC Metroul / Metrorex - ca tarziu m-am prins ca sunt 2 societati distincte, Metroul se ocupa de proiectare si Metrorexul de exploatare.
- Majoritatea de aici nu suntem specialisti in constructii, dar nu suntem nici afoni. ( e cazul subsemnatului de exemplu )
- "Ideile trasnite" nu trebuie sa vina de la oamenii de specialitate - de fapt multe idei trasnite au venit de unde te asteptai mai putin.
- Oamenii de specialitate trebuie sa vina dupa aceea cu calculele de rigoare, atat din punct de vedere al arhitecturii cat si al rezistentei.
- E clar, voi veni cu niste schite ajutatoare de detaliu care vor lamuri problema.
Putem presupune ca daca avem cote de gabarit intr-o parte, vom avea acelasi cote si in partea cealalta.
Afon fiind, am coborat in D 2 pe la accesul direct de pe Camil Ressu si am observat urmatoarele : Eram cu totul in pamant, + un spatiu corespunzator deasupra capului si cu picioarele eram la o cota deasupra platfonuluii metroului din statie..
Precum intuiesc ca sti, la accesul direct spre D 2 dinspre Camil Ressu se vede perfect metroul din statie si totodata trotuarul de deasupra. Se poate aproxima destul de bine.
La Obor situatia se prezinta astfel :
- turnichetii se afla la minus 3,85 metri
-peronul se afla la minus 7,52 metri
Cu o singura conditie, ca treptele sa aiba aceleasi dimensiuni !
|
|
Sus |
|
|
awa777
Data înscrierii: 18/Feb/2021 Ultima vizita: 03/Mar/2021 Mesaje: 5 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 22 Feb 2021 23:01:52 Titlul subiectului: |
209793 |
|
Ok, am inteles pina acum discutiile cu statia si vestibulul.
Dar...acum cum facem in continuare...ca sa facem D2 statie de tranzit?
Cine stie la ce cota sint tunelele de pe M1 pe Camil Ressu si ce tunel facem pe bulevard pina ajungem pe Rimnicu Vilcea? prin sapatura deschisa cut and cover? unde facem un PLS?
Ce spatiu avem acolo pentru un santier ?
|
|
Sus |
|
|
awa777
Data înscrierii: 18/Feb/2021 Ultima vizita: 03/Mar/2021 Mesaje: 5 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Lun 22 Feb 2021 23:59:20 Titlul subiectului: |
209798 |
|
Eu as vedea asa continuarea de la D2, a Inelarei spre Aparatorii Patriei.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
225.54 kb |
Vizualizat: |
de 9181 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
awa777
Data înscrierii: 18/Feb/2021 Ultima vizita: 03/Mar/2021 Mesaje: 5 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 23 Feb 2021 00:00:38 Titlul subiectului: |
209799 |
|
screenshotul 2
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
409.27 kb |
Vizualizat: |
de 9179 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
awa777
Data înscrierii: 18/Feb/2021 Ultima vizita: 03/Mar/2021 Mesaje: 5 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 23 Feb 2021 00:03:24 Titlul subiectului: |
209800 |
|
screenshotul 3
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
387 kb |
Vizualizat: |
de 9177 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
awa777
Data înscrierii: 18/Feb/2021 Ultima vizita: 03/Mar/2021 Mesaje: 5 Locație: Viena (Austria)
|
Trimis: Mar 23 Feb 2021 00:04:51 Titlul subiectului: |
209801 |
|
screenshot-ul 4
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
193.97 kb |
Vizualizat: |
de 9176 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|