Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Aug 2006 22:14:57 Titlul subiectului: |
31612 |
|
#086 iese sapt asta sau cea viitoare. Mari modificari nu o sa fie decat la aspectul interior.
Am aflat provenienta chopperelor : Este vorba de Cluj iar montarea s-a realizat, intr-adevar, la RATP.
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 27 Aug 2006 16:27:29 Titlul subiectului: noutati ptr kt4d |
31926 |
|
De curand am observat pe un vagon kt4d (075) un lucru nou: in partea din spate a fost refacut locul unde se pune placuta cu nr traseului, plus ca scaunele au o tapiterie noua. Ar mai trebui schimbate compostoarele si vopsite cateva vagoane si totul ar fi OK.
Am dat de asemenea un mail RATP privind achizitia de vagoane de la Craiova, dar asta se mai discuta; de asemenea am intrebat cum sta treaba cu reparatia liniei, dar aici pace, poate ca mai dureaza pana vin fondurile.....
Oricum tramvaiul va ramane in Ploiesti pe cele 2 trasee si in curand vom circula cu troleul pe traseul 44 viitorul 203!!! cat despre numerotarea vagoanelor, ele de vreo 5 ani au trecut de la numerotarea cu 5 numere (ex 55078 sau 45078) la cea cu 3 numere respectiv 078.
In urma macelului la care au fost supuse Timis-urile se pare ca au ramas cateva vagoane in viata. Dupa cum stiti cei care ati fost la depoul Ploiesti, in spate de tot se afla vagonul 55010 pus in afara sinei, care serveste drept magazie ptr piese de KT4D, am intrebat mecanicii si se pare ca ar mai fi cateva vagoane Timis care au atasat un plug.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 16 Sep 2006 20:45:43 Titlul subiectului: |
33461 |
|
Vagon plug Timiș este #(5)5008. Alte Timișuri din depou, în afară de magazia #410 și încă una sunt cuplurile #013+#413 și #014+#414 în stare nu-prea bună, se vor casa curând.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 21 Sep 2006 11:38:02 Titlul subiectului: 000000000 |
33953 |
|
L-am zarit pe #086 proaspat vopsit, pe linia 102. Are cateva schimbari cum ar fi: pantograf refacut in forma de romb, lumini de pozitie si semnalizare noi, stopuri de KT4DM pe spate, afisaj tip banda in lateral, am mai observat fugar ca sa refacut tablaria in zona interioara.
Uzinele Tatra(CKD) au produs tramvaie cu 2 tipuri de pantograf? Cel in romb si cel normal? Vad ca aceste 2 tipuri sunt prezente pe majoritatea tramvaielor importate din Romania.
Cam cat este media de viata a tramvai? Unii spuneau ca pentru Tatre ar fi 25-27 de ani, pentru V3A 12 ani, vad ca la Tatre se confirma, insa la V3A...mai greu.
Sunt 32 de vagoane KT4D si KDM.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 14 Oct 2006 22:19:55 Titlul subiectului: saasc |
35720 |
|
Ploiestiul va lua componente de pe T4D-urile din Brasov cand vor fi dezmembrate pentru a le lua la un pret mai mic. Dupa cum spuneati si voi nu e nevoie de tramvaie noi.
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 17 Ian 2007 23:31:25 Titlul subiectului: |
44071 |
|
Dr2006 a scris: | Am călătorit azi (și) cu vagoanele cu chopper. Acesta este instalat în aprtea din spate, sub podea(între ultimul boghiu și tampon), exact în locul acceleratorului(care a fost scos pentru că nu mai folosea la nimic). Interesant că chopperul nu a fost plasat pe acoperiș ca la Cluj (oare acolo or fi lăsta acceleratorul ,,de mobilă" pe vagoanele chopperizate? Sau o fi loc gol?). | La Cluj, KT4D-urile chopperizate nu mai prezintă "pocnetul" specific acceleratorului, deci, e foarte posibil ca acesta să nu mai fie. Cât privește montarea chopperului sub podea, la Cluj avem un astfel de KT4D (#20) și... nu e prea plăcut să mergi cu el. Din 2 motive:
-Zgomot ridicat în partea din spate a tramvaiului
-Curent de aer care intră în salon
ambele cauzate de sistemul de răcire al chopperului
Amplasarea pe acoperiș este, relativ, inestetică (designul tramvaiului are de suferit), dar e mai practică
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 17 Ian 2007 23:57:13 Titlul subiectului: |
44075 |
|
dexter23 a scris: | Ploiestiul va lua componente de pe T4D-urile din Brasov cand vor fi dezmembrate pentru a le lua la un pret mai mic. Dupa cum spuneati si voi nu e nevoie de tramvaie noi. | Tatrele T4D brasovene au surse statice de pe V3A-uri. Că nu s-au mai adus dela București pentru niște tramvaie care, la momentul schimbării, mai aveau de trăit maxim o lună. Sursele sunt luate de pe V3A #15, #16 și #18 care de atunci NU mai sunt funcționale.
KT4D din Ploiești (nu KT4DM) au avut pantografe romb. Acum majoritatea au pantograf de Timiș sau V3A. OAB a scris: | Parțial off-topic. La Cluj, KT4D-urile chopperizate nu mai prezintă "pocnetul" specific acceleratorului, deci, e foarte posibil ca acesta să nu mai fie. | S-a mai disculat (foarte mult) pe tea asta. Dacă tramvaiul are chpper nu mai are nevoie de accelerator, acesta din urmă fiind înlocuit de chopper.
-zgomotul chopperului este mult mai plăcut pentru urechile călătorului obișnuit (bine...nu mă refer la noi, ,,experții")
-curentul de aer intră în salon doar dacă podeaua e găurită. la Ploiești KT4D nu prezintă asemenea deficiențe. Oricum, ventilația chopperului este asigurată mai multe spre exterior (partea stângă), iar jetul nu e ca aerisirile de metrou pe care se așeza Marilyn Monroe.
Amplasarea pe acoperiș nu știu cât de practică e... asta înseamnă că ori rămâne un loc gol sub podea ori, mai rău, rămâne o piesă destul de voluminoasă și grea (acceleratorul) care nu mai folosește decât la îngreunarea tramvaiului. Plus că, prin plasarea pe acoperiș, variatorul de tensiune continuă (chopper-ul) este expus intemperiilor (soare puternic, ploaie, zăpadă, chiar fulgere etc.). bogdan a scris: | Cam cat este media de viata a tramvai? | Acestea probabil sunt durate de viață estimate de producători.
La Brașov, V3A #15 a circulat până în 2006... deci 2006-1988=18 ani. Și asta fără niciun RK.
La Constanța circulă V3A-C care au mult peste 12 ani.
La București mai avem (încă) 2 V3A din 197x (#136 și #264) dar se vor casa în curând (până în aprilie).
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 21 Ian 2007 22:05:24 Titlul subiectului: 0000 |
44360 |
|
25 KT4D
7 KT4D-M
1 V3A-M
2 Gotha (1 în conservare)
1 Lohner cu remorcă
1 ITB 1VU
2 Utilitare pentru deszăpezire aduse din Mariazell
2 cupluri Timiș în conservare
1 Plug Timiș
-------
Total: 42
Ciudat...pe vechiul site www.ratph.ro erau trecute 38 de tramvaie.
|
|
Sus |
|
|
sisintea
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Iun/2008 Mesaje: 455 Locație: Medias
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 8730 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
Trimis: Joi 05 Apr 2007 12:36:09 Titlul subiectului: |
78106 |
|
2 KT4D preluate de pe http://transport.asi.pwr.wroc.pl
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
176.22 kb |
Vizualizat: |
de 24275 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
167.57 kb |
Vizualizat: |
de 24276 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 22 Apr 2007 14:46:18 Titlul subiectului: |
78437 |
|
Tramvaiele din Ploiesti in 1990:
V3A
7001..7005
7007, 7008, 7010
7013..7014
7018..7019
7023..7024
7028..7037
7041..7042, 7045
7047..7048
Timis-2
7006, 7009 + 7106, 7109
7011..7012 + 7111..7112
7015..7017 + 7115..7117
7020..7022 + 7120..7122
7025..7027 + 7125..7127
7038..7040 + 7138..7140
7043..7044 + 7143..7144
7046, 7049 + 7146, 7149
Sursa: Stadtverkehr in Rumänien 1992 (Axel Reuther)
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 22 Apr 2007 15:24:34 Titlul subiectului: |
78438 |
|
7 din fata a devenit ulterior 55, apoi 45.... apoi a ramas doar 5... Dupa inca ceva timp, a disparut 5-ul de pe vagoanele de strada si #(5)084, ramanand doar pe utilitare (#5008, #5060, #5080, #5081).
De exemplu, in 1997, cand a aparut vagonul #051, acesta se numea #55051, dupa aia a devenit #45051.... o scurta perioada a fost #5051 (desi pe el scria doar #051) apoi a ramas #051. Deasupra usii 1 inca mai scrie #55051!
Foto: Ștefan Pușcașu
Interesant ca la Ploiesti totul are numar de inventar... vehicule, masini de interventie, chioscuri de bilete, stalpi, adaposturile din statii, Aro-uri...
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 27 Apr 2007 19:45:15 Titlul subiectului: Noutati |
78580 |
|
#076 a iesit de la RK la inceputul acestei saptamani! In lucru mai sunt #077 si #099!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 20 Mai 2007 20:50:13 Titlul subiectului: Re: Noutati |
79059 |
|
#099 a iesit de la RK la inceputul acestei saptamani; a mai ramas in lucru #077.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mar 14 Aug 2007 22:18:14 Titlul subiectului: |
81537 |
|
Ploiestul este singurul oras cu KT4DM. Ultimul KT4D respectiv #077 a iesit de la RK! Se observa tendinta de transformare in KT4DM, mai ales prin schimbarea stopurilor spate care dau impresia de volum!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Noi 2007 10:09:08 Titlul subiectului: |
84736 |
|
Cine are curiozitatea si placerea de a vedea un ALSTOM CITADIS este invitat la Ploiesti pana joi 15 Noiembrie 2007! Este o macheta in dimensiune reala, low floor cu AC,si din cate am observat bidirectional! Sunt fabricate in Franta, dar montate la o uzina din Ungaria! Ramane de vazut daca se va bate palma pentru 10 bucati, asa cum a promis primarul!
Sa vedeti ce se pozeaza lume de toate varstele cu macheta mai ceva ca atunci cand te intalnesti cu Basescu pe strada .
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 02 Dec 2007 20:46:48 Titlul subiectului: |
85264 |
|
Vagonul #093 a iesit din RK zilele trecute!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Dec 2007 02:09:47 Titlul subiectului: |
85747 |
|
Tramvaiul 101 nu avea somn in noaptea asta
La ora 00:40 a ajuns la Gara de Vest, vatmanul coborand sa-si cumpere ceva, dar s-a lasat pagubas cand a vazut ca nu e vanzatoarea in singurul magazin din gara deschis noaptea.
Pe afisaj nu era trecut nr traseului (102), in prima faza am crezut ca este in probe, dar cand am vazut ca a oprit la Billa si la Lamita am ramas (De la Billa s-a urcat o singura persoana)
La 00:47 a plecat de la Gara de Vest si pe toata distanta a circulat cu avariile aprinse.
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Joi 24 Ian 2008 18:20:01 Titlul subiectului: |
87534 |
|
051 era azi fara boghiuri!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
5.93 kb |
Vizualizat: |
de 21702 ori |
|
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 19:08:46 Titlul subiectului: |
87713 |
|
Sa nu uitam ca am avut si vagoane Timis2.
Azi am gasi la depou cuplurile 013-413, 014-414 si magazia 55010!
Pe vagonul motor 014 am gasit mesajul "PLEASE DON`T GO" pus de fostul vatman!
Iata cateva poze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.8 kb |
Vizualizat: |
de 21641 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.95 kb |
Vizualizat: |
de 21641 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.22 kb |
Vizualizat: |
de 21641 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
27.67 kb |
Vizualizat: |
de 21641 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
23.83 kb |
Vizualizat: |
de 21641 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
13.98 kb |
Vizualizat: |
de 21641 ori |
|
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 27 Ian 2008 19:16:39 Titlul subiectului: |
87715 |
|
Si ca sa nu uitam ca traim in Romania, iata vagonul 099 de abia iesit de la vopsitorie care a facut cunostinta cu "baietii cu sprayurile colorate" .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.25 kb |
Vizualizat: |
de 21891 ori |
|
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
George_Catalin
Data înscrierii: 29/Mai/2007 Ultima vizita: 01/Ian/2017 Mesaje: 382 Locație: Ploiesti (Vest); Bucuresti
|
Trimis: Lun 28 Ian 2008 09:01:28 Titlul subiectului: |
87759 |
|
Mie chiar imi plac desenele de pe tramvaie, daca ar fi desenate tramvaiele la fel ca 070-ul de acum cativa ani, campania aceea impotriva drogurilor ce bine arata tramvaiul...
Era in curba la Gara De Vest gata de plecare, iar calatori veniti din alte orase il admirau (pe vremea aceea nu erau tel mobile cu camera, ca s-ar fi pozat cu el non-stop).
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 26 Apr 2008 20:09:56 Titlul subiectului: |
92557 |
|
Acela era 077!
De azi si pana luni, vagonul 051 va fi VAGONUL IEPURASULUI!
In el se vor oferi celor mici dulciuri si racoritoare, specifice sarbatorii pascale.
Cine vrea sa il vada, este binevenit la Ploiesti!
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
|