Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 19 Noi 2006 21:03:59 Titlul subiectului: |
38537 |
|
Cunoaște cineva cum au fost renumerotate FBW-urile diin Neuchatel aduse la Brașov?
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 20 Noi 2006 10:16:59 Titlul subiectului: |
38612 |
|
Numerele troleibuzelor FBW aduse de al Omnibus Center Sibiu:
Neuchatel----------Brasov
#151 --------------- #51 -> vopsit in rosu la Brasov(schema BernMobil)
#154 --------------- #50 -> vopsit in rosu la Brasov(schema BernMobil)
#155 --------------- #55 -> a ramas galben
#156 --------------- #59 -> a ramas portocaliu
#157 --------------- #52 -> a ramas portocaliu
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 27 Noi 2006 21:24:47 Titlul subiectului: |
39519 |
|
I-a uitati ce am vazut azi la 3.
Aceste troleibuze nu era exlusiv pt linia 8???
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.9 kb |
Vizualizat: |
de 22541 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 28 Noi 2006 08:53:15 Titlul subiectului: |
39552 |
|
Troleibuzele aduse recent in Brasov nu sunt folosite in exclusivitate pt linia 8. Pana acum o parte din troleibuze au circulat pe linia 30, ieri a fost unul pe 5B si tot ieri FBW #55 (cel galben) a circulat pe linia 1 simplu .
Este normal sa fie folosite acolo unde este nevoie.
|
|
Sus |
|
|
Kappa
Data înscrierii: 03/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Apr/2011 Mesaje: 124 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 29 Noi 2006 21:06:26 Titlul subiectului: |
39741 |
|
Iata-l pe #50 fost #154
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
53.74 kb |
Vizualizat: |
de 22027 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andreiashu
Data înscrierii: 20/Noi/2006 Ultima vizita: 19/Feb/2011 Mesaje: 61 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 29 Noi 2006 22:58:42 Titlul subiectului: |
39781 |
|
Am vazut si eu astazi un FWB pe linia 7. Pe asta de pe 5 barat nu l-am vazut, desi merg la facultate pe Grivitei. In week-end am vazut si pe 30. In schimb, am vazut G&S-uri pe 8. Se pare deci ca FWB-urile nu sunt exclusiv pentru 8, si nici linia 8 nu este acoperita integral de FWB-uri.
Am si eu o intrebare din postura mea de novice:
De cand au devenit obligatorii tragatoarele?
Nu de alta, dar una din cele mai pregnante amintiri din copilaria mea sunt soferii care tot smuceau franghiile alea ca sa ajunga la capatul captatorului. Pe atunci nici un troleibuz nu avea tragatoare.
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 04 Dec 2006 19:58:33 Titlul subiectului: Diverse poze de prin Brasov51 |
40219 |
|
Poze cu noile vehicule...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.87 kb |
Vizualizat: |
de 22797 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.48 kb |
Vizualizat: |
de 22797 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.03 kb |
Vizualizat: |
de 22797 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 19 Ian 2007 23:34:14 Titlul subiectului: n n n n n n |
44232 |
|
Troleibuzele FBW din Brasov sunt venite 10 din Berna si 5 din Neuchatel, intr-o stare foarte buna, avand in vedere varsta lor, plus ca cele 10 bucati din Berna au si aer conditionat.
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Apr 2007 08:16:07 Titlul subiectului: |
78213 |
|
Am circulat cu un FBW pe linia 8 in Brasov, si am fost placut impresionat de aceste troleibuze. Desi au in jur de 30 de ani, sunt ca si noi. Pacat de ele, fiindca merg pe niste drumuri proste (ma refer la cel cu care am circulat, mai ales in zona Rulmentul). Sunt curios cat o sa reziste la noi.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Joi 20 Sep 2007 20:53:12 Titlul subiectului: |
82953 |
|
andreiashu a scris: | Am si eu o intrebare din postura mea de novice:
De cand au devenit obligatorii tragatoarele?
Nu de alta, dar una din cele mai pregnante amintiri din copilaria mea sunt soferii care tot smuceau franghiile alea ca sa ajunga la capatul captatorului. Pe atunci nici un troleibuz nu avea tragatoare. | Tragatoarele nu sunt obligatorii din ceea ce stiu. Unele troleibuze tip vechi care mai supravietuiesc prin Romania precum si foarte multe tramvaie mai au sistemul cu "sfoara". Realitatea este ca este un sistem mult prea rudimentar. Totusi, toate troleibuzele romanesti fabricate de Rocar, cel putin de la modelul DAC au avut tragatoare, dar s-au demontat pentru a simplifica intretinerea.
La troleibuze este foarte util pentru ca echilibreaza captatorul, reduce uzura retelei si previne agatarea captatorului sau distrugerea retelei la desprinderea de pe traseu. La tramvaie deja se foloseste actionarea pneumatica la modelele mai vechi sau electrica la cele noi, crescand precizia apasarii si reducand o sarcina inutila pe care o reprezenta franghia.
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Sâm 17 Mai 2008 13:40:26 Titlul subiectului: |
93494 |
|
FBW-urile ex-Berna functioneaza si fara captatori, nealimentate cu curent electric, dar foarte incet si pe o distanta foarte scurta.
Au motor termic de masina.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 08 Iul 2008 20:11:55 Titlul subiectului: |
95510 |
|
În 2006 imediat la câteva zile după ce s-a scos tramvaiul, luni dimineata m-am urcat în 8 (primul FBW cu care am mers) pt a ajunge la gară. Cu toate că știam că sunt SH, iar la exterior nu erau super, am fost uimit să văd că în interior erau peste așteptări, confortabile, curate, silențioase, etc. Am avut însă o părere de rău când am observat cât de încet mergeau, iar toată lumea vorbea lucruri de genul: era mai bine cu tramvaiul, cu troleul ăsta ajungem mâine la servici, noi mergeam întradevăr cu încetinitorul iar autobuzele de pe celelalte linii (23, 40) treceau ca avioanele pe lângă noi.
Anul acesta pt că am calculat greșit timpul pe care î-l fac până la gară cu 8, am pierdut de 2 ori Autobuzul Codreanu din autogara 1, așa că am renunțat la 8 în favoarea mersului pe jos + alt vehicul la altă stație Codreanu.
Văd că acum pe 8 sunt mai multe trolee aduse înainte de FBW-uri
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Mar 08 Iul 2008 22:51:22 Titlul subiectului: |
95516 |
|
Linia 8 este in prezent deservita, pe langa FBW, Graf&Stift si de troleibuzele VOLVO B10M (care sunt intr-o stare tehnica net peste ce autobuze are Codreanu).
Viteza troleibuzelor intre statii este de pana la 50 km/h. Ce autobuz poate sa mearga mai repede de 50 km/h? Doar cele care nu respecta limita de viteza si pun in pericol viata calatorilor si a participantilor la trafic- vezi recentele accidente.
Iar cine nu crede ca in Bv troleibuzele ating intre statii 50 km/h sa se plimbe mai des cu ele .
Cat despre Codreanu...sa ramana cat mai departe de Brasov.
FBW-urile au fost fabricate intre 1977-1978, au 30 ani si cu mult peste 1.000.000 km.
|
|
Sus |
|
|
paul_bv
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 22/Iul/2009 Mesaje: 62 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 14 Iul 2008 00:33:23 Titlul subiectului: |
95801 |
|
Din pacate in urma cu cateva zile s-a defectat si #53. Sa speram ca se va remedia problema. Cat despre casari nu cred ca este necesar sa vorbim, caci majoritatea FBW-urilor se afla inca in stare buna.
|
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 17 Dec 2008 20:26:32 Titlul subiectului: |
102643 |
|
Troleibuzele FBW #918 si #920 nu mai ies din luna septembrie,iar #919 nu mai iese la traseu de vreo 2-3 saptamani
|
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 16 Ian 2009 16:49:03 Titlul subiectului: |
104337 |
|
Încă o veste bună: #56 este din nou la traseu
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 16 Ian 2009 16:51:06 Titlul subiectului: |
104338 |
|
Ce se mai stie de 50,51 si 59?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Ultima modificare efectuată de către bogdan la Vin 16 Ian 2009 16:53:21, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 16 Ian 2009 16:52:15 Titlul subiectului: |
104339 |
|
Nimic.Stau închise in garaj
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 16 Ian 2009 16:54:02 Titlul subiectului: |
104341 |
|
Deja donoare?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Volvo 65
Data înscrierii: 29/Oct/2008 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 137 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 16 Ian 2009 16:55:25 Titlul subiectului: |
104342 |
|
Nu
|
|
Sus |
|
|
paul_bv
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 22/Iul/2009 Mesaje: 62 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 16 Ian 2009 19:11:52 Titlul subiectului: |
104353 |
|
bogdan a scris: | Deja donoare? |
Da au ajuns donoare! Le lipsesc roti, onglinzile si captatoarele. Nu voi intelege niciodata de ce au ales aceste troleibuze pentru a ajunge donoare. Se aflau in stare EXCELENTA, mai ales ca #50 si #51 au primit o schema de culoare foarte placuta ochiului, cand au sosit in Brasov, acum 2 ani... Asta e
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Vin 16 Ian 2009 19:14:27 Titlul subiectului: |
104354 |
|
Tare ciudata gandirea celor de la RAT! Cum poti sa sacrifici 3 vehicule bune?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
paul_bv
Data înscrierii: 20/Iul/2007 Ultima vizita: 22/Iul/2009 Mesaje: 62 Locație: Brasov
|
Trimis: Vin 16 Ian 2009 19:32:37 Titlul subiectului: |
104357 |
|
Te mai mira ceva din ceea ce intampla in Brasov? Nu cred ca e cazul sa ne amintim de masacrul continuu ce are loc din 2004, cand la carma primariei a venit un domn hotarat sa extermine tot ce inseamna transport electric... Din pacate nimeni nu il poate opri .
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 16 Ian 2009 22:48:39 Titlul subiectului: |
104374 |
|
paul_bv a scris: | Da au ajuns donoare! Le lipsesc roti, onglinzile si captatoarele. |
Daca intr-adevar au ajuns donoare, te-ai informat pentru care alte troleibuze s-au utilizat acele piese? Deasemenea ai aflat cumva care ar fi motivul pentru care cele doua ar fi trase pe dreapta?
Multam de raspunsul de mai jos. De ce s-a procedat asa si nu invers si de unde ai obtinut informatiile?
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Ultima modificare efectuată de către Ionescu la Sâm 17 Ian 2009 01:45:18, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
|