Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 03 Oct 2006 14:47:01 Titlul subiectului: |
64917 |
|
Se pare ca si 125 a reaparut pe strazi astazi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
239.37 kb |
Vizualizat: |
de 28554 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 16:57:57 Titlul subiectului: |
65207 |
|
Exista un vagonul V3A-93 cu scaune tapitate, este #347 de la Dep.Colentina si circula pe linia 21.
|
|
Sus |
|
|
florrin12
Data înscrierii: 26/Dec/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2007 Mesaje: 14
|
Trimis: Sâm 11 Noi 2006 13:41:55 Titlul subiectului: |
66055 |
|
Prin 1991-1993 FAUR a fabricat boghiuri pentru V3A obisnuite, primul depou dotat cu asa ceva a fost Colentina, ulterior "verziturile" s-au extins la toate depourile si s-au dovedit mult mai fiabile decit ceea ce folosise RATB pina atunci. Ele au fost baza de plecare la boghiurile la V3A-93.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Noi 2006 18:21:58 Titlul subiectului: |
66371 |
|
Azi a aparut vagonul #288 iesit din RK in februarie 2006 si care era disparut de la strada de la sfarsitul lui August 2006. Acesta este vagon de linia 41.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 05:45:22 Titlul subiectului: bvvbbb |
67379 |
|
Cand au facut filmul cu Wesley Snipes "7 seconds" am vazut la pasaj Victoriei un V3A nemodernizat...cam ciudat...era facut din 177 si 310 si a fost in scena in care o masina de politie trece prin sectiunea A si explodeaza...nu prea le-a iesit filmarea, se vede si in film si nu au avut a doua incercare, ca nu au mai alt tramvai...sau RATB nu au mai vrut sa vanda unul....sunt curios totusi daca au reaparut ca V3A numerele 177 si 310
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 08:06:36 Titlul subiectului: |
67380 |
|
177 exista pe 34 si 310 este singurul tramvai la care afisajul este setat sa functioneze multicolor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
276.07 kb |
Vizualizat: |
de 27985 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
259.72 kb |
Vizualizat: |
de 27985 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 17:52:19 Titlul subiectului: |
67407 |
|
Am studiat bine filmul, portiunea unde sunt implicate tramvaiele. In fazele alea exista si V3A-93 #277 . Mai apare V3A-93 150 si inca unul necunoscut. E adevarat ca e cam nereusita faza aia cu impactul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.33 kb |
Vizualizat: |
de 27910 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
23.6 kb |
Vizualizat: |
de 27905 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 30 Noi 2006 22:08:06 Titlul subiectului: |
67417 |
|
Inca o problema. Tramvaiul merge pe stanga? E un film britanic sau australian? Japonez sau indian nu e sigur
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 01 Dec 2006 02:40:37 Titlul subiectului: |
67435 |
|
Actiunea se petrece in Bucuresti, dar faza cu tramvaiele e mai pentru straini care vad tramvaie (mai ales publicul american) si se intreaba ce e aia? Tren? Metrou?...
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Dec 2006 19:46:49 Titlul subiectului: hhhhh |
67491 |
|
Cum au reusit sa il puna pe stanga? Cu o macara? Au intrerupt circulatia?
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Sâm 02 Dec 2006 20:38:23 Titlul subiectului: |
67492 |
|
Cred ca au reusit sa-l scoata din depoul Victoria direct pe contrasens, ca e fix langa pasaj. Nu cred ca le era greu sa rebruseze un tramvai undeva in depou... Ma contrazice cineva?
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 02 Dec 2006 22:20:32 Titlul subiectului: |
67495 |
|
Este un X pe Str. Mexic, deci nici nu trebuiau sa-l bage in depou.
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Dum 03 Dec 2006 12:05:44 Titlul subiectului: |
67514 |
|
V3A-93-PPC sunt doar 4: #008, #164, #181 si #206.
Din cele 4, 2 (#181 si #206) sunt la Alexandria (in curand la Giurgiu) si circula pe 8 sau 23, celelalte 2 (#008 si #164) sunt la Dep.Buc.Noi si circula pe 41.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 00:11:19 Titlul subiectului: |
68221 |
|
Astăzi am avut (ne)plăcerea să merg cu #277... puțea îngrozitor de la un vagabond adormit.
Analizând cu atenție detaliile vagonului, am observat că ușile sunt mai deosebite. Sunt uși făcute pentru a se aplica geamuri lipite. Însă pe ele s-au pus... garnituri normale, arătând destul de urât, din exterior dând senzația că nu există geam (mă rog...dacă ar fi fost lustruite):
Apoi o altă ciudățenie. Cât a stat în conservare în Dep. Titan, #277 a avut luneta și un geam sparte. La reparație făcută la URAC i s-au pus și aceste geamuri. Acum vine partea frumoasă: parbirzul de V3A nemodernizat (cred că și cel de V3A-93) are aceleași dimensiuni cu luneta de V3A-93M. Prin urmare, #277 a primit pe post de lunetă un parbriz de pe unul din V3A-urile nemodernizate casate (ori a V2A-ului #4035?). Se observă urma lăstaă de ștergătorul de parbriz, dar și urma unde chenarul afișajului atingea geamul:
|
|
Sus |
|
|
silviu010
Data înscrierii: 25/Apr/2006 Ultima vizita: 14/Sep/2021 Mesaje: 1 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 20:00:57 Titlul subiectului: |
68264 |
|
Usile lui 277 nu sunt facute de IFE, sunt facute la URAC, si de aceea au garniturile acelea pe interior, si 347 are usile la fel.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 20:11:00 Titlul subiectului: |
68265 |
|
Ușile lui #347 sunt tot făcute la URAC? La Dep. Colentina mi s-a spus că sunt produse de Nordplastic (Italia) și că sunt cele mai bune uși din dotarea depoului, neavând nicio problemă până în prezent.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Dec 2006 11:14:16 Titlul subiectului: |
68336 |
|
Iata cum arata sistemul de control pe vagoanele V3A-93.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
240.99 kb |
Vizualizat: |
de 28769 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
251.21 kb |
Vizualizat: |
de 28769 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
216.31 kb |
Vizualizat: |
de 28769 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 07 Ian 2007 14:07:17 Titlul subiectului: hhh |
42877 |
|
Date tehnice
- Ecartament: 1435 mm
- Raport de transmitere redactor: 1: 5,66 mm
- Forumula osiilor: B’2’2’B’
- Lungimea vagonului: 27180 mm
- Latimea vagonului cu usile inchise: 2390 mm
- Înăltimea vagonului de la suprafata de rulare pana la suprafata de contact a pantografului retras: 4200 mm
- Distanta între osiile aceluiasi boghiu: 1800 mm
- Masa vagonului gol: 35 t + 5%
- Masa vagonului încărcat: 55 t + 5%
- Număr de uși: 5
- Locuri pe scaune: 34
- Număr total de călători la 6,5 căl/m2: 249
- Raza minimă de înscriere în curbă: 18 m
- Aliniament obligatoriu în curbe S cu raza de 18m (minim): 7 m
- Raza curbei S fără aliniament (minim): 30 m
- Raza minimă la mersul pe cocoasă: 800 m
- Raza minimă la mersul în covată: 800 m
- Tensiunea de alimentare: 750 V c.c.
- Tipul motorului: TE 022 H
- Putere unionară specifică: 0,87 kW/kN
- Puterea nominala pentru tractiune: 2 * 120 kW
- Consum specific fără încălzire: 8 Wh/kN/km
- Viteza maximă: 55 km/h
- Acceleratie demaraj: 0,8 m/s2
- Rampă maximă: 60 %
- Acționare vagon: Controller fiabilizat
- Sisteme de frânare: - frână de serviciu: electrodinamică
- frână de urgență: cu patină la șină
- frână de staționare: dispozitive acționare cu resort electric sau electrohidraulic
- usi tip I.F.E cu protejarea calatorilor la inchidere/deschidere si posibilitati de deschidere locala
- pantograf cu actionare comandata si patina de contact din grafit in invelis de tabla de cupru (prezent doar pe vagoanele liniai 41 + unele din alte depouri , pantografele portocalii)
- sistem electronic de afisaj si anuntare a statiilor de la diversi producatori - Ameli , Hannover Displays etc.
Alte tipuri de vagon V3A cu parte tehnica asemanatoare :
- V3A-93M produse la FAUR si EP Craiova
- V3A-93-PPC produs la URAC
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 19 Ian 2007 19:43:05 Titlul subiectului: yyyyy |
44201 |
|
Urmeaza sa plece la RK 2 vagoane de 41 - 054 si 068 care sunt dezmembrate in depou.
Acum este o enigma ce se va intampla cu ele, daca ies in format CH-PPC sau se reconstruiesc in aceeasi forma ca acum.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 19 Ian 2007 22:39:37 Titlul subiectului: |
44221 |
|
metrou.usor a scris: | Urmeaza sa plece la RK 2 vagoane de 41 - 054 si 068 care sunt dezmembrate in depou. | Lor li se va adăuga #207, V3A-93 ,,alb" (cum sunt poreclite V3A-93 care nu fac 41 din Dep. Bucureștii-Noi).
Deasemenea, la Depoul Titan sunt oprite V3A-93 #272 (era pe boghiuri ,,moarte"), #291 (școală, mototolit zdravăn în colțul din dreapta al botului și răzuit pe secțiunea A), #066 (lovit) și V2A #4002 (lovit). Lor li se adaugă 3 cupluri de Rathgeber în curs de dezmembrare, asupra cărora voi reveni mai târziu.
Măștile de la boghiuri nu se pot ridica din cauza gardurilor (pe liniile unde există așa ceva) și, la nevoie, nu se pot debloca frânele.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 23:24:53 Titlul subiectului: |
75453 |
|
Abundă URAC-ul de V3A-93-uri venite la RK...
#052 (foto)- aproape finalizat - i se făceau ultimele probe.
#142 - finalizat 30% - secțiunile sunt desfăcute și revopsite
#153 - finalizat 20% - aceeași situație cu #255
#255 - finalizat 20% - secțiunile sunt desfăcute, secțiunile A și B au fost deja revopsite
#273 - a fost implicat într-un accident, având o îndoitură la bot... i se va repara doar botul, nu i se va face RK
#357 - finalizat 100%, nu știu ce aștepta
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
137.58 kb |
Vizualizat: |
de 28489 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Manimal
Data înscrierii: 19/Oct/2005 Ultima vizita: 30/Apr/2008 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti 5
|
Trimis: Sâm 31 Mar 2007 21:08:17 Titlul subiectului: |
78015 |
|
Am vazut niste persoane care inchideau usile apasand pe un buton (cred) la baza pilonului care efectueaza miscarea de rotatie cu tot cu usa ... sper ca intelegeti ce vreau sa zic, daca nu fac o poza
Imi poate explica si mie cineva de ce se intampla chestia asta?
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 13 Iun 2007 15:42:08 Titlul subiectului: |
79511 |
|
Vagoane de 41 pe linia 8:
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Joi 10 Ian 2008 21:37:47 Titlul subiectului: |
86862 |
|
Vagoanele V3A, mai ales cele de la Urac par sa aiba uneori probleme destul de serioase la contactoare sau disjunctor. Multe dintre probleme apar la trecerea peste separatoare desi se intampla destul de des si ca la o simpla depasire a curentului maxim admisibil prin motoare in cazul in care se accelereaza puternic sa ramana blocat releul de curent maximal (sau cel putin asa stiam).
Partea proasta este ca partea electrica (actionare de forta) la V3A-93 este extrem de stresata datorita traficului din Bucuresti. Cand a fost conceputa era relativ in regula. Acum e solicitata mult peste normal. Spre exemplu la linia 41 se trece des pe la separatoare cu acceleratie mare! Situatii de genul acesta apar si cand vatmanii incearca sa mai recupereze din timp dar si cand se trece in hopuri de acceratie si frana printr-o intersectie blocata de masini. Exemplele de la intersectiile din Drumul Taberei sunt graitoare: descarcari foarte puternice verzui la suprafata de contact a pantografului, lucruri care spun ca partea electrica este supra-solicitata.
In afara de aceste aspecte sunt multe situatii in care vagoanele trebuie pur si simplu sa treaca prin zeci de franari si defranari pe distante de sute de metri datorita blocarii liniei de catre masini. Ne putem da seama usor ca incet-incet se distruge partea electrica a tramvaielor, se incing si ard motoarele, se blocheaza franele pe boghiu, se uzeaza bandajul rotilor de la franarile bruste. Singura solutie reala este delimitarea liniilor de tramvai pentru a reduce stress-ul vagoanelor si a imbunatati cu mult transportul si timpii de parcurs. Dar nu cred ca o sa vedem prea curand o implementare la scara mare a acestui concept.
|
|
Sus |
|
|
|