|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 23 Iul 2006 13:38:36 Titlul subiectului: |
62562 |
|
florin a scris: | Pe Ion Mihalache apare 381 până la P-ța Domenii. Chiar să se plictisească cineva atât de mult? | A fost șters.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 24 Iul 2006 12:31:44 Titlul subiectului: |
62607 |
|
Frumos mai arata indicatorul de la “P-ta Scanteii”, cu fontul original. La inceput toate aveau in stanga un simbol corespunzator fiecarei categorii de vehicule. Pentru maxi taxi se scriau cu negru pe fond galben. Mai tarziu s-a renuntat la simboluri datorita lipsei de spatiu si a deselor schimbari de trasee, care necesitau revopsire. A ramas doar schema de culori. Indicatoarele in cauza – existente si azi – sunt modulare. Pentru tramvai s-a adoptat si solutia dintr-o bucata, cu modulele figurate, pentru casetele din tabla si plastic, cele din urma luminate. Numarul maxim de module cu liniile deservite era/este de 3 pentru autobuze.
Au existat mai demult, prin 1980-1982 niste indicatoare de tip obelisc, pe care erau scrise liniile si chiar figurate unele trasee. Nu mai stiu daca erau si la Gara de Nord, mi le amintesc pe cele de pe Magheru. Aveau o “caciula” patrata in varf, pe marginile careia scria ITB si numele statiei.
Pentru maxi taxi a existat paralel cu indicatorul modular si cel de tip clasic ITB, inscriptionat corespunzator cu culoare albastra, pe care era trecut si traseul liniei. La Piata Rosetti era unul din asta, cu vreo 3-4 linii pe el. Se statea la rand pentru fiecare linie, ca la scoala la careu ( clasa “501”, clasa “505” ).
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 25 Iul 2006 15:41:51 Titlul subiectului: |
62680 |
|
Cine o fi asa nemancat ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
268.7 kb |
Vizualizat: |
de 24754 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Mie 26 Iul 2006 09:49:25 Titlul subiectului: |
28842 |
|
Personal, cel mai mult imi plac tablele tip 1929, ieftine, practice si traditionale. Asta nu inseamna ca nu pot coexista cu tabele electronice.
Din pacate, arhitectii capitalei si cei ai RATB-ului nu au o viziune in general, buna, rea, comuna sau in pregatire. Nu exista standardizare, integrare urbana, continuitate istorica etc. Vizual e ceva "bucurestean", un talmes balmes. E drept ca si comisioanele conteaza (adaposturile de ploaie din statii de exemplu, despre care voi posta alta data)...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.72 kb |
Vizualizat: |
de 25895 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Acier la Mie 26 Iul 2006 10:08:05, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 00:29:02 Titlul subiectului: sttt |
62791 |
|
A mai gasit o statie pe care este scris cu pensula (sau cu ce o fi scris), dar de data asta au scris linii care nici macar nu exista.
In statia CLABUCET (65, 86, 97 si 105) sens Gara de Nord apar linii care nu exista, ele sunt 113 si 227.
Este scris exact la fel cu 139 la Rosetti.
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 08 Aug 2006 14:14:05 Titlul subiectului: |
63383 |
|
Pai numai cele doua modele au rezistat timpului in Bucuresti, celelalte au disparut cat se poate de discret. Mai supravietuiesc niste "ghildusii" - una parca mai e la Romana in statia lui 86 catre Foisor. Cat despre tabelele electronice... deja sunt defecte, vezi linia 41, unde ori sunt stinse ori arata ore aiurea, sint diferente de 1-2 minute intre ceea ce se afiseaza in vagon si ceea ce e in statie. Iar cele din tramvai... e iar durere.
Pe unele statii insa poti vedea tot felul de "perle", cum e cea de pe linia lui 41 inainte de modernizare, la Lujerului: "Bd. Uvertuii"
Referitor la ce am spus despre indicatoarele sub forma de obelisc, ia uitati-va aici:
http://media.tvr50.ro/video/44fee4fef3e4e_UN%20ZAMBET%20PE%2016%20MM.wmv
un filmulet destul de interesant care arata orasul si transportul sau prin anii 70 - cand exista 31 si 31 R autobuz. Si atunci era delasare si proasta crestere, era comunista, pe cand acum este capitalista. Imaginile sunt luate pe axul central la Romana si in cartierul Titan. Ca o curiozitate, primul vehicul care deschide filmul este un DAC 117 care se reflecta intro baltoaca in prima faza iar ultimul este un IK4. Enjoy the movie!!!
Iata o statie de taxi in anii '80; din pacate se vede doar o jumatate de indicator.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.99 kb |
Vizualizat: |
de 26926 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 11 Aug 2006 15:29:10 Titlul subiectului: *Chioscuri de bilete - cabine pentru dispeceri de trafic |
63528 |
|
Deschid acest subiect deoarece aceste construcții fac parte și ele din peisajul citadin și uneori nu le poti ignora – tonetele și centrele de bilete și abonamente. Și acestea se prezintă sub diferite tipuri, în funcție de perioada în care au fost realizate.
În anii ’80 biletele se procurau de la tonete stradale, pătrățoase și înguste, de culoare crem cu dungi roșii inscripționate TICHETE ITB. Acest tip era folosit și în cazul tonetelor Loz in Plic, vopsite într-un fel de albastru. Felul în care aratau acestea se poate vedea aici: http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=168451704&context=set-72157594166834095&size=o
Pentru eliberarea abonamentelor se foloseau cabine tip de felul celor de la cap de linie. Nu îmi amintesc decât două – la fostul capăt al lui 95 de la Brâncoveanu (rețeaua a rezistat până prin 96-9 și la Pta Veteranilor în Militari, cea din urmă era pusă pe spațiul din fața oficiului poștal.După 1990, vechile tonete au fost înlocuite cu altele cilindrice, galbene (există și azi, dar argintii) – ca tot veniseră Ikarusurile 260, și erau toate cu cămila albastră pe ele. Abonamentele se luau de la cabine din tablă cu unul sau două ghisee. Un alt tip de chioșc este cel cilindrico-bombat din tablă ondulată, apărut odată cu introducerea expresului în Militari. (aproape fiecare stație avea câte unul ! La “Liceul Tudor Vladimirescu nu a rezistat prea mult timp deoarece – culmea – nu ar fi avut vânzare, centre mai “apropiate“ fiind la APACA și Lujerului)
Modernizările continuă, apărând chioșcuri din profile de aluminiu și chiar PVC, mai ales folosite și ca centre de abonamente.
Un tip vechi era și cel al refugiilor cu chioșc de bilete și abonamente încorporate, folosit și azi la unele refugii moderne sau mai vechi (centru funcțional în refugiul de la Râul Doamnei). Unele au rezistat iar altele au fost transformate în mici magazine sau chiar au fost demolate cu totul – stația Câmpia Libertății sensul dinspre IOR, în locul vechiului refugiu ITB a apărut o meschinărie modernă la marginea străzii.
Cine călătorește cu mijloacele de transport în comun nu poate să nu remarce cabinele de la capăt de linie, acolo unde semnează foile personalul conducător. Construcțiile respective se prezintă și ele sub cele mai diverse forme, predominând însă cele de tip mai vechi crem cu roșu.
Un tip de cabină pentru dispeceri, probabil cel mai vechi – de prin anii ’60 – este cea cu acoperiș plat, fără bordură, cu geamuri la unul din capete, la biroul dispecerului. Pe lângă acest birou, mai era dotată cu grup sanitar și spațiu pentru vânzare de bilete, așa cum se prezintă și variantele cu bordură la acoperiș (și aici cu scurgerea apei pluviale simplă sau încastrată). Unele arată destul de frumos, cu bordura acoperișului crem sau roșu, numai că la unele jumătatea inferioară a ușilor cu geam și unele geamuri au fost vopsite. Țin minte că la capatul lui 102 de la Giurgiului era chiar o mică grădină, unii dispeceri se îngrijeau ca în jurul dispeceratului să fie zonă verde. Capătul în discuție arată jalnic acum, grădinița nu mai e, iar cabina arată urât – ori a fost schimbată ori i s-a înlăturat ornamentul care tivea buza acoperișului – zici că e o baracă ordinară de șantier. Ca ea am mai văzut prin multe alte locuri.
Un alt dispecerat mai puțin obișnuit este/era cel de la capătul lui 90, 91, 93 de la Valea Ialomiței, care avea în structura lui un refugiu acoperit pentru călători.
Din câte am văzut în materie de capete de linie, am impresia că bucla Lacul Tei constituie un nod important, deoarece sunt multe construcții acolo, în afară de cabina dispecerului – diferite dependințe, spațiu verde frumos amenajat și îngrădit. Există o construcție de zid pe partea cu șoseaua.
Dispeceratul de la Aeroportul Băneasa, cu pereții lui de mozaic verde este prea cunoscut și nu mai are nevoie de comentarii.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 14 Aug 2006 13:04:15 Titlul subiectului: |
63613 |
|
Poza respectivă este facută la Iancului în 1982, înainte de construirea blocurilor de colț. Chioșcul de bilete în discuție e pe trotuarul de vizavi, însă e prea mic și nu se vede clar. Revenind la dispeceratele de capăt, la unele capete ele sunt doar niște cabine simple, care pot fi mutate mai ușor, în funcție de necesități și se integrează mai bine în peisaj decât vechile unități ITB. Această variantă este adoptată mai ales în cazul întoarcerilor din zonele centrale, capăt periferic de secție cu trafic redus sau capăt temporar.
Odată cu modernizările unor linii au apărut dispecerate din aluminiu sau PVC (Master, Basarab). Cele mai noi și mai aspectuase sunt la terminalele liniei 41. La Carrefour Militari m-așteptam să trântească o cabină tip ITB sau una simplă, dar au fost destul de deștepți să nu facă asta deși la ghișeul de bilete, chiar dacă are geam mare culisant, tot preferă să-l crape puțin (să fie în ton cu “gârliciurile” de la chioșcurile din oraș).
O supriză a fost și capătul lui 282 în Fundeni, unde au plantat o cabină-dispecerat ITB.
Dacă nu există cabine speciale, se folosesc facilitățile oferite la fața locului.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Acier
Data înscrierii: 15/Feb/2006 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 367 Locație: Bucuresti 3 - Vitan
|
Trimis: Lun 28 Aug 2006 18:11:42 Titlul subiectului: |
64049 |
|
"Sandramalele" rosu-crem isi au originea prin anii '20, dupa un model belgian, si initial toate aveau si refugii de pietoni la capat de linie. Cele de pe traseu aveau integrata o cabina de acar (Unirea, Universitate, Gara, etc). In anii '50 cabina de acar/dispecer era cilindrica, de aceleasi dimensiuni cu "borcanul" militianului care comanda manual semafoarele (s'a pastrat una la Depoul Dudesti pentru muzeu).
Centrele de abonamente erau foarte putine, in anii '60 doua, in anii 70-80 vreo 10-12 si de'abia de cativa ani numarul lor a crescut considerabil.
Chioscurile de bilete din anii 80 erau o bataie de joc, un paralelipiped cu suprafata de 80x80 cm, vara era o aventura sa stai in celula aia, ca iarna nu mai vorbesc.
Cele mai complete statii erau ca cea din ultima poza, cu centru de abonamente (ulterior si bilete) si acoperis pentru calatori. Au aparut prin 64-67 si aveau o dimensionare foarte generoasa, peretele din spate era din caramizi de sticla iar banca avea scanduri de stejar, pardoseala din placi de mozaic. In afara de zona Titan/IOR si Drumul Taberei nu am mai vazut, e posibil in Berceni pe Giurgiului sau Metalurgiei. Acest model a fost punctul de plecare pentru cele de dupa 1990, administrate de primarie si care mai gazduiesc inca primii "privatizati". In marea majoritate sunt foarte rau intretinute si de multe ori semi-functionale (acoperis lipsa, depozit de ambalaje pentru chioscul integrat, azil de aurolaci etc).
Actualmente se construiesc numai din profil de aluminiu, vopsite alb sau gri petrol, dar despre asta voi posta alta data.
Si o modificare de ultima ora: modelul cabinelor actuale de dispecer a fost folosit in anii '80 si pentru cabina de acar. Ultima pe care mi'o mai aduc aminte era la Piata Buzesti (Matache).
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 29 Aug 2006 07:58:02 Titlul subiectului: |
64056 |
|
Acel "chioșc de bilete" de la Gara de Nord - B-dul I.G. Duca, din capătul refugiului din stația tramvaielor 24, 34 și 46 este DOAR o cabină de dispecer. Îți spun asta sigur, că am făcut mai multe poze în zona aia și cei din cabină erau exasperați de câți veneau să întrebe de bilete...
De altfel, dacă te uiți atent la poză vei constata prezența pe geamul "chioșcului" a unui afiș care menționează explicit că nu se vând bilete acolo...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 30 Aug 2006 21:14:36 Titlul subiectului: |
64094 |
|
Un alt model de cabină pentru dispecer se găsește la Ghencea, în capătul refugiului stației de coborâre pentru linia 41.
|
|
Sus |
|
|
dexter23
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Mar/2023 Mesaje: 144 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Oct 2006 20:39:26 Titlul subiectului: |
35562 |
|
Statiile Bd. Dr. Marinescu si Aeroport Otopeni
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
31.78 kb |
Vizualizat: |
de 26295 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.76 kb |
Vizualizat: |
de 26292 ori |
|
_________________ We are just a small, lonely piece in the world of computers. |
|
Sus |
|
|
alch3mist
Data înscrierii: 22/Mai/2006 Ultima vizita: 09/Mar/2007 Mesaje: 101 Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 10:17:56 Titlul subiectului: |
66278 |
|
Dupa cum s-a anuntat ieri la TV, astazi au inceput lucrarile la pasajul pietonal subteran de la piata Eroii Revolutiei, care va lega statiile de tramvai din zona de statia de metrou. Intr-adevar, in cateva locuri ale pietei erau adunati muncitori grupati, ce pareau sa "prospecteze" terenul. Pana aici, nimic neobisnuit (poate doar faptul ca Primaria Capitalei se apuca de o asemenea lucrare in prag de iarna ? ). Bomba a venit, insa, de la N24, unde s-a anuntat ca circulatia tramvaielor va fi restrictionata de maine, pe toata durata lucrarilor. Fara detalii privind liniile ce urmeaza a fi deviate/desfiintate temporar. Om trai si om vedea...
Umila mea parere e ca primaria, daca tot are atatia bani de platit muncitori si utilaje incat isi permite sa se apuce de, practic zeci de lucrari in tot Bucurestiul, ar fi facut mult mai bine sa concentreze toate eforturile pentru a termina largirea soselei Giurgiului si asfaltarea ei pana vine prima zapada.
|
|
Sus |
|
|
DanCld
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 09/Mai/2007 Mesaje: 86 Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 10:35:07 Titlul subiectului: |
66279 |
|
Legat de Piata Eroii Revolutiei (sau Pieptanari ), iata aici planul de actiune pentru minunatia de pasaj. Care pasaj nu pare cu nimic mai spectaculos decat cel facut in Crangasi, de poti cobori de la 41 direct la metrou fara sa mai treci strada (si asa circulata) pe la trecere.
Oricum, un an jumate pentru asa ceva? Cred ca ne iau totusi de prosti.
Descriere: |
Schita pasaj Eroii Revolutiei. |
|
Mărime fișier: |
70.96 kb |
Vizualizat: |
de 23910 ori |
|
_________________ ... ard zilnic în relanti 1 litru de motorină doar pentru aer condiționat și pentru muzică |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 25 Noi 2006 02:25:41 Titlul subiectului: |
66957 |
|
Se desfiinteaza din 26 nov statia lui 312 de pe pod, de la Unirii. Șoferii de 312 anunțau verbal asta...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.13 kb |
Vizualizat: |
de 25831 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Lun 04 Dec 2006 17:48:54 Titlul subiectului: |
67581 |
|
Se mai schimba oare clasicul sistem de afisare a statiilor? (cel de pe bat adica )
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Lun 04 Dec 2006 18:58:52 Titlul subiectului: |
67584 |
|
Putin probabil in viitorul apropiat. E o idee buna totusi...
Cateva variante imi trec prin cap:
- sa puna becuri la placutele existente, macar sa le vedem si noi seara
- sa le inlocuiasca pe toate cu sistemul clasic de paralelipiped mare, cu bec inauntru, cu un cod al culorilor pentru tipul de linie
- sa puna ceva nou, gen ghildush, dar mai smecher, cu suport pentru reclame sa mai scoata si Ratbul un ban
- sa puna un sistem electronic, un monitor mic ceva, macar, sa poate fi actualizat usor si eventual sa poti consulta diverse informatii despre linie respectiva
- niste sisteme mari, gen automat de carduri, reincarcare card, informatii Ratb, vizualizare linii, stiri pentru calatori, la cate statii departare e vehiculul, etc Cand o s-o vad si p-asta, dau un bax de bvere la tot forumul
Apropo de sisteme electronice, stie cienva ce doamne iarta-ma de intampla cu cel de pe 32, ca e in probe de cel putin 2 ani, si tot nu afiseaja nimic util... Iar cel de pe 41 merge dar cu fitze mari de tot... Atat de nepasatori si ignoranti sunt cei de la Ratb?
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
Arhimede
Data înscrierii: 28/Aug/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2007 Mesaje: 57
|
Trimis: Lun 04 Dec 2006 20:16:38 Titlul subiectului: |
67588 |
|
Eu ma gandeam la ceva gen varianta b), ca a mai ieftin si usor inlocuibil in caz de vandalizare, dar arata mai bine decat ce-i acum.
_________________ sin(x) < x < tg(x), 0 < x < pi/2 |
|
Sus |
|
|
ANTENA
Data înscrierii: 29/Sep/2006 Ultima vizita: 20/Mar/2007 Mesaje: 52
|
Trimis: Joi 07 Dec 2006 00:17:37 Titlul subiectului: 00000 |
67683 |
|
bogdan_buc a scris: | Cateva variante imi trec prin cap:
- niste sisteme mari, gen automat de carduri, reincarcare card, informatii Ratb, vizualizare linii, stiri pentru calatori, la cate statii departare e vehiculul, etc Cand o s-o vad si p-asta, dau un bax de bvere la tot forumul
| Dar cu hotii si vandalii ce te faci? Nu uita ca 41 nu circula in general cand joaca Steaua. Automatele de carduri pot fi instalate in statiile de metrou. Asa am vazut ca e pe afara.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 00:15:56 Titlul subiectului: |
68222 |
|
Iată una din puținele stații de acest tip rămase. Cele de tramvaie sunt totuși mai multe (cele de pe linia 44 chiar au fost revopsite ), însă cele de autobuz sunt aproape dispărute, în afară de ,,Vulcan" pentru 173, ,,Aero Otopeni"(783) și, dacă o mai fi, ,,IFA Măgurele" pentru 306(linia s-a desființat). Stațiile de troleibuz de acest model sunt imposibil de găsit Probabil nu mai există.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.42 kb |
Vizualizat: |
de 25859 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 18 Dec 2006 09:41:21 Titlul subiectului: |
68227 |
|
De troleibuz cred ca mai gasesti una singura, langa Cotroceni, pe linia lui 61, sau tot pe linia lui 61, la Universitatea de Medicina (unde face 69 stanga spre bd.Eroilor).
|
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Mar 26 Dec 2006 22:26:07 Titlul subiectului: |
42114 |
|
Iată cum arătau stațiile de care aminteam într-un mesaj postat acum ceva timp...spre exemplu, stația lui 32 de la Piața Unirii, în 1991.
Erau răspîndite mai mult prin centru, dar și prin anumite zone nu foarte periferice(Șoseaua Iancului, bunăoară).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
18.23 kb |
Vizualizat: |
de 25885 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mar 26 Dec 2006 23:04:22 Titlul subiectului: |
68469 |
|
Da, indicatoarele repspective aparusera prin 85-86. Cele care erau in Millitari aveau sub caseta cu linii 4 placute (ce culisau pe un ghidaj) cu schema traseelor respective (in Militari 13, 25, 35, 37), iar sub acestea un cos de gunoi.
Iata si indicatoarele-totem de pe Magheru, din anii 70 (capturi dintr-un filmulet):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.33 kb |
Vizualizat: |
de 25918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.29 kb |
Vizualizat: |
de 25918 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.49 kb |
Vizualizat: |
de 25918 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 16 Ian 2007 10:20:13 Titlul subiectului: 700 |
43895 |
|
Refugiile de tramvai vor fi mai sigure
MASURI - Primaria Capitalei si Politia Rutiera se pregatesc sa puna in aplicare un nou proiect, gandit special pentru pasagerii care asteapta tramvaiele pe refugii, in mijlocul unor bulevarde sau strazi circulate. Cei care asteapta tramvaiul pe refugiile RATB vor fi mai bine protejati impotriva accidentelor, prin instalarea de glisiere de protectie si dispozitive pentru limitarea vitezei.
Dispozitivele vor fi montate in peste 50 de refugii. Reprezentantii RATB au declarat ca pana in prezent au fost securizate refugiile din intersectiile Sos. Mihai Bravu cu Vatra Luminoasa si Sos. Stefan cel Mare cu Dinu Vintila. Un motiv invocat de autoritati este ca soferii bucuresteni circula frecvent pe partea stanga a refugiilor de tramvai.
Confirm ca am vazut saptamana trecuta montandu-se aceste limitatoare pe Sos. Stefan cel Mare.
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|