Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Sâm 21 Iul 2007 08:53:27 Titlul subiectului: |
80508 |
|
Ca o nota, singurele capitale din UE care nu apar pe trenuri sunt Ljubljana (Slovenia) si Valletta (Malta), iar Amsterdam este capitala Olandei, Haga este doar sediul guvernului
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Sep 2007 18:38:11 Titlul subiectului: |
83073 |
|
Vazut ieri Varsovia in probe. Curios e ca nu are numerele "tatuate" pe fiecare vagon, ci doar la capetele garniturii.
Am observat ca au inceput sa bage in probe din ce in ce mai rar trenuri noi, spre deosebire de primavara, cand bagau doua pe luna...
|
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Vin 05 Oct 2007 09:18:21 Titlul subiectului: yyyyyyyy |
83384 |
|
Vagoanele sunt aduse pe calea rotilor de la Craiova, acolo unde sunt asamblate si intra in tunel pe la IMGB (M2-urile), iar restul ramelor prin Depoul Militari.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Oct 2007 16:41:17 Titlul subiectului: |
83395 |
|
Vin ca piese pina la Craiova, asta este partea productiei lor care le ofera scartaiturile si alte parti nasoale!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Oct 2007 17:47:06 Titlul subiectului: |
83402 |
|
Nu stiu daca sunt aceleasi vagoane pe care le-am vazut si eu acum 3 saptamani pe la Caracal, dar asa erau incadrate de vagoanele de marfa. Referitor la transportul lor pe calea ferata, stie cineva care este viteza maxima cu care le transporta pe sinele CFR-ului?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mar 23 Oct 2007 11:55:47 Titlul subiectului: |
84261 |
|
Odata cu asa-zisa suplimentare au fost luate trenuri de pe M1 si trimise pe M2. Situatia magistralelor este urmatoarea:
M1: toate Bombardierele cu nume de orase, mai putin Londra si Paris plus inca aproximativ 6 rame IVA
M2: Bombardierele cu nume de flori, plus Iasomia care a revenit de pe M1, plus Londra si Paris
M3 si M4: numai Astre, insa nu stiu daca frecventa trenurilor a crescut pe aceste magistrale
_________________
|
|
Sus |
|
|
altmarius
Data înscrierii: 04/Iul/2007 Ultima vizita: 04/Sep/2014 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 01 Noi 2007 21:04:49 Titlul subiectului: |
84511 |
|
Am trait o faza cit se poate de amuzanta: intre statiile Timpuri Noi si Grigorescu am avut parte - pe o inghesuiala insuportabila si dupa 13 minute de asteptare in statie - de 8 frine bruste. La interpelarea mecanicului, acesta a raspuns ca frinarea se produce automat (limitatoarele de viteza) si ca ei nu sunt vinovati. Acestea sunt faimoasele Bombardiere, in care te sufoci si la 5 grade, fiinca nu au nici un sistem de ventilatie.
Apropo, nu era chiar ora de virf: 17. 30, si trenul se numea, cica, Viena! (1111)
Nu i-am acuzat pe mecanici: am inteles ca nu ei sunt vinovati ca niste destepti de la Metrorex au impus un regim de viteza ca al tramvaielor in intersectie. Va recomand insa sa folositi Bombardiere (care, apropo, nu au AC) la ore de virf (7-9 si 16-1 si putem polemiza atunci.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Vin 02 Noi 2007 00:55:03 Titlul subiectului: |
84516 |
|
Bombardier e o firma straina, nu sunt nici turci nici romani nici nimic asa-zis neserios! Daca ei le-au proiectat asa, inseamna ca stiu ei ce stiu... Eu am mers cu Bombardier destul si vara si iarna pana sa plec in 2005... si nu m-am sufocat deloc. Da scaunele nu exceleaza la confort, dar trenurile se miscau foarte bine si in rest era ok!
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Vin 02 Noi 2007 11:39:18 Titlul subiectului: |
84524 |
|
La noi nu este problema ca ar fi inghesuite vagoanele sau nu ar avea ventilatie (exceptand unele cazuri cand ea chiar nu functioneaza), cat ca prea multi oameni se strang in acelasi vagon datorita mentinerii proaste a intervalelor sau unui numar prea mic de vehicule. Romania cred ca este una din putinele tari in care incarcarea vehiculelor detransport este 80-100% in 40-50% din timpul cat circula.
Vagoanele Movia au fost construite pentru o calatorie civilizata cu maxim 20% din timp ocupare 80% din capacitate.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 09 Noi 2007 17:05:30 Titlul subiectului: yyyyyyyyyy |
84657 |
|
Aseara pe M1 la Basarab era in probe 1119-2119 Lisabona si acum cateva zile la Eroilor l-am vazut in probe pe 1118-2118 Helsinki!
Nu sunt fanul Bombardierelor, dar aceste trenuri sunt foarte, foarte pretentioase si datorita exploatarii defectuoase de care "au parte", se defecteaza foarte des! Sunt facute pentru o exploatare de 80% din capacitatea sa si nu de 120% la cum circula in BUCURESTI!
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 13 Dec 2007 00:38:31 Titlul subiectului: |
85719 |
|
Am vazut astazi pe linia de garare din statia Crangasi rama 1120 - Bratislava, despre care n-am gasit nici o referinta aici.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 12 Ian 2008 20:00:06 Titlul subiectului: |
86932 |
|
Astazi am calatorit cu rama 1006-2006 - Margareta de la Depoul IMGB pana la statia Piata Victoriei si in tot timpul acesta la toate plecariile din statii trenul se zguduia infioritor, era o senzatie de du-te-vino, iar la usa la care stateam eu mirosea puternic a incins. De precizat ca acest tren a stat acum catva timp pe bara fiind "descompus", o bucata din el a stat foarte mult timp in depoul IMGB!
|
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Lun 14 Ian 2008 00:00:55 Titlul subiectului: |
87001 |
|
Trenurile 1002-2002, 1006-2006, 1009-2009 au avut probleme serioase mai ales pe partea software (1002 inca are )
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 17 Ian 2008 15:52:05 Titlul subiectului: |
87126 |
|
freyutz a scris: | Remiza depoului IMGB?? Poate prelungirea vreunei linii dar remiza la depou? n-as vedea sensul..
Trenurile 1002-2002, 1006-2006, 1009-2009 au avut probleme serioase mai ales pe partea software (1002 inca are ) | Cu rama 1002-2002 am mers saptamana aceasta de doua ori si chiar se "misca" bine ceea ce ma face sa cred ca problemele sale s-au terminat! Oricum aceste rame sunt printre primele Bombardiere venite si poate din cauza exploatarii lor au intervenit si problemele de ordin tehnic...
Rotiile Bombardierelor sunt facute dintr-un otel foarte dur in comparatie cu cel din care este facuta sina metroului bucurestean! Mie cel putin nu mi se pare viteza Bombardierului superioara celor de la IVA, stiindu-se ca BM cu cat este mai aglomerat atat viteza lor este limitata in comparatie cu batranele ASTRE, care nu sunt limitate de niciun fel!
|
|
Sus |
|
|
tedexy
Data înscrierii: 17/Ian/2008 Ultima vizita: 06/Apr/2015 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Ian 2008 20:51:11 Titlul subiectului: |
87201 |
|
A fost o intreaga discutie legata de uzura exagerata a sinelor, la rularea Bombardierelor, au fost si cateva articole in ziare, eu imi amintesc de unul din Ziua, insa ca in multe alte cazuri, lucrurile s-au estompat incet. Se pare ca "inginerii" de la Metrorex, nu au tinut cont de multe aspecte la intocmirea caietelor catre producatorul Bombardierelor, asa incat cum s-a zis si mai sus otelul din care este confectionata roata Bm-ului, este mult mai dur decat cel al sinelor; chiar si in portiunile cu ungatori de cale sina era pur si simplu mancata de marile realizari ale tehnicii moderne. Din cate shtiu, pe M2 s-a inlocuit toata calea de rulare pentru "maretele" BM-uri. Toata treaba asta cu achizitia de noi trenuri, s-a facut de fapt pentru ca unele persoane aveau nevoie de comisioane mari, care nu veneau de la Electroputere, care daca nu ma insel a modernizat o serie de Astre, care nu erau cu nimic mai prejos decat Movia, ele au fost echipate chiar si cu computer de bord, si acum zac asteptand casarea in depoul Industriilor. Acum puneti pariuri pe perioada de timp cat vor functiona decent aceste trenuri, oricum eu zic sa nu va avantati la mai mult de 10 ani; doar traim in "societatea de consum" acum, si in plus, intotdeauna se vor gasi persoane dornice de comisioane.
|
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2008 23:30:39 Titlul subiectului: |
87304 |
|
1001-2001, care este primul, este considerat de catre mecanici drept cel mai fiabil din toata seria, poate unde a fost asamblat in parteneriat Electroputere si Bombardier...acesta este trenul pe care s-a facut specializarea personalului EP...
Momentan pe M2 circula toate cele 18+4 trenuri dintre care 3 stau cate o zi rezerva prin rotatie in depou (la ora cu cea mai mare solicitare)
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Dum 20 Ian 2008 00:10:26 Titlul subiectului: |
87308 |
|
Problema este destul de dificil de prezentat. Sunt multe lucruri avansate ca teorii. Oricum, ce e sigur este ca ramele Bombardier se comporta foarte diferit de cele IVA. Cateva dintre posibilele explicatii bazate pe informatiile pe care le am:
1) caldura degajata dupa franare care se resimte cand trenul soseste in statie
- nu provine nicidecum de la osii (sau mult prea putin), cat de la partea electrica a vagonului care utilizeaza franarea rezistiva ceea ce inseamna ca se disipa multa caldura in rezistentele plasate sub tren. La IVA (nici macar modernizate!) nu exista asa ceva (sunt alte sisteme de franare, si predomina oricum cea pneumatica). Ramele Bombardier au 4 vagoane motoare de aici rezulta si cantitatea importanta de caldura degajata la franare. Frana pneumatica se foloseste simultan cu cea rezistiva si global este mai eficienta decat la IVA.
2) uzura sinelor
- nu este vorba doar de tipul bandajului osiei sau de duritate. Sunt mai multe aspecte care modifica uzura printre care si: suspensia diferita, viteza cu care se abordeaza sectiunile, flexibilitatea articulatiei boghiului si masele suspendate. Mai sunt si multe alte elemente. Totusi, dincolo de cele discutate si mentionate mai sunt inca 2 relativ importante: masa vagonului (mai mare la Bombardier din ce stiam) si comportamentul la franare - accelerare.
Dincolo de toate astea mai este vorba si de infrastructura foarte veche a Metrorex! sunt multe sectiuni care au traverse de lemn lucru care favorizeaza uzura inegala a sinelor si incovoierea lor. Sunt destul de putine tronsoane in tunel sau statii realizate cu traverse de beton care sa reziste bine la solicitare si sarcini. Nici pe M1 si nici pe M2 situatia nu e grozava. La M2 sunt insa mai multe portiuni realizate cu un balast mai bine plasat si mai multe portiuni sunt cu traverse de beton. Dar, un alt lucru extrem de important, pe M2 sunt mai putine curbe decat pe M1 deci implicit solicitarea liniei este mai redusa. Faptul ca ele au rezistat cat de cat a fost si pentru ca acum cativa ani intervalele la metrou erau putin mai mari decat azi. Probleme de uzura a sinei erau oricum si se vedeau numai ca ce e drept, IVA poate merge pe sine mai proaste decat Bombardier.
3) fiabilitatea Bombardier
- in nici un caz nu e mai slaba ca la IVA. Punctul slab este ca mecanicii de la depouri nu au o specializare serioasa si nu cunosc bine tehnologia. Asta e adevarul. Sunt obisnuiti sa lucreze cu ciocanul si nu cu calculatorul. Asta se vede peste tot la Metrorex inclusiv la carpelile si sistemele slabe de informare a calatorilor (ramase din anii 1980 sau chiar de mai mult timp). Daca e sa o luam serios IVA necesita foarte multe reparatii si stai sa cauti o gramada pana sa iti dai seama ce nu e in regula. E adevarat si ca o rama IVA iese mai repede de la reparatii. Mai faci o sudura, mai schimbi suruburi, mai tragi niste fire pe unde te taie capul, vopsesti si e gata. Carpeli! Am vazut ce inseamna RK de IVA la Metrorex si nu are sens sa spun mai multe. E doar asa ca sa se bifeze ceva pe lista. La Bombardier nu merge in stilul asta.
|
|
Sus |
|
|
tedexy
Data înscrierii: 17/Ian/2008 Ultima vizita: 06/Apr/2015 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 21 Ian 2008 11:52:43 Titlul subiectului: |
87366 |
|
Ce tehnologie? De tehnologie putem vorbi si la IVA... tehnologie mai avansata da... in sensul computerizarii, iar aici este o alta discutie, pentru ca informatizarea unui subansamblu, nu-i confera neaparat o fiabilitate mai mare, din contra, se mizeaza pe alti factori, cum ar fi costuri mai reduse de productie (mult mai reduse), consum de energie mai mic...
In ziua de azi, orice produs, are din nastere o perioada de viata stabilita, iar dupa trecerea acelei perioade, costurile aferente unei reparatii nu neaparat capitale, te indeamna sa cumperi un produs nou (asta exceptand Romania, unde daca comisionul ar fi mai mare la RK, atunci RK s-ar face), din pacate se imbata cu apa rece cei care cred ca sa repari un BM este mai ieftin decat sa repari o Astra, situatia se prezinta asa pentru ca inca fiind noi, nu au inceput inca sa prezinte probleme mari. Daca la o Astra mai inlocuiai un releu cu unul facut la Electromagnetica sau orice alt subansamblu cu unul autohton, la BM, cum zicea si fider, n-o sa mai mearga asa. In ansamblu, parerea mea este ca daca se efectuau reperatii capitale si modernizari, in adevaratul sens al cuvantului, poate chiar cu ajutorul unei firme de afara, toti aveam mai mult de castigat, ceea ce au facut cei de la Metrorex, este ca si cum ai pune un motor Daimler pe o caroserie de Trabant, infrastructura este cum este iar Astrele erau mult mai potrivite, acum daca pui termopane pe o casa de chirpici, este in zadar, exact asta au facut si romanasii nostri, sau poate ca la refecerea infrastructurii comisioanele sunt si mai mari.
|
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Joi 24 Ian 2008 23:58:24 Titlul subiectului: bbb |
87556 |
|
Toate aceste tehnologii intradevar sunt mai avansate, dar nu vad rostul dublarii sistemelor...franele sunt de 2 tipuri, suspensiile la fel...multe lucruri efectiv nu isi au rostul...
Stie cineva care este consumul de energie al unei IVA fata de BM? nu stiu de ce dar din pct asta de vedere BM nu prea este "friendly environment"...
Oricum...eu raman la parerea "simplu si bun" sinele au rezistat la IVA 30 de ani...ar mai fi rezistat inca pe atat daca nu s-ar fi bagat acele trenuri BM...
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 03/Iun/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 28 Ian 2008 20:51:51 Titlul subiectului: |
87825 |
|
Discutie interesanta despre ramele Bombardier http://www.garajul.ro/forum/index.php?showtopic=15444 (imaginile provin tot de acolo: unul din useri este o posibila mina de informatii).
Descriere: |
Madrid - prima din dreapta |
|
Mărime fișier: |
233.79 kb |
Vizualizat: |
de 22381 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
261.36 kb |
Vizualizat: |
de 22381 ori |
|
Descriere: |
Bruxelles 2110 si Budapesta 2114 |
|
Mărime fișier: |
247.13 kb |
Vizualizat: |
de 22381 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
258.19 kb |
Vizualizat: |
de 22381 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
244.72 kb |
Vizualizat: |
de 22381 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Lun 04 Feb 2008 11:46:28 Titlul subiectului: |
88177 |
|
Pe M2 se afla 18 trenuri cu numerotarea aferenta
Pe M1 se afla 20 trenuri in circulatie, 1 in probe si 5 mai trebuie sa soseasca
Din acest numar de trenuri de pe M1 4 au plecat sa deserveasca M2 (1105,1106,1107,1108)
Astfel ca dupa schimb au ramas in urmatorul fel
M2: 18+4 trenuri
M1: 16 trenuri in exploatare, 1 proba (1121-2121 Dublin) si 5 asteptate sa soseasca:
1122-2122 Nicosia
1123-2123 Talin
1124-2124 Riga
1125-2125 Vilnius
1126-2126 Sofia
|
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Dum 10 Feb 2008 20:19:02 Titlul subiectului: Dublin 1021-2121 |
88497 |
|
Ieri, adica pe 9 februarie 2008, m-am plimbat cu metroul pe M1 si pe la 19.30 de la Timpuri Noi in ce Bm credeti ca m-am urcat? In Dublin. Deci a intrat pe traseu. Am observat ca bretelele de sustinere a mainilor erau galbene, nu albastre ca pana acum. Era foarte curat inauntru si avea un miros placut. Ca sa ma credeti o sa va arat si poze.
Descriere: |
Dublin 1121-2121. Scuzati calitatea pozei dar era multa lumina |
|
Mărime fișier: |
170.13 kb |
Vizualizat: |
de 21999 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
188.28 kb |
Vizualizat: |
de 21999 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.04 kb |
Vizualizat: |
de 21999 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Lun 11 Feb 2008 17:09:10 Titlul subiectului: bbbbb |
88524 |
|
altmarius a scris: | Acestea sunt faimoasele Bombardiere, in care te sufoci si la 5 grade, fiinca nu au nici un sistem de ventilatie. [...] Va recomand insa sa folositi Bombardiere (care, apropo, nu au AC) la ore de virf (7-9 si 16-1 si putem polemiza atunci. | Vagoanele Bombadier sunt "Made in Sweden", o tara cunoscuta in nordul Europei, unde temperatura pot atinge si sub -20 de grade. In Bucuresti temperatura atinge +40 de grade (vara) si, cea mai scazuta temperatura, -10 grade (iarna) si de aceea, v-ati sufocat in Bombardiere. Suedezii de la BM, ca si romanii de la Astra, au facut ca vagoanele lor sa fie compatibile (din punct de vedere confortabil) cu conditiile cerute de pasagerii "locali" (suedezi, in cazul BM, romani, in cazul IVA).
Asa ca daca nu va convine sa mergeti cu un BM, va sugerez sa asteptati inca 5-10 minute sa vina o garnitura IVA, care, intr-adevar, este ventilata foarte bine, decat linistitul BM.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Feb 2008 21:14:49 Titlul subiectului: |
88535 |
|
Ramele Bombardier sunt cat se poate de ventilate, doar ca in conditiile de exploatare de la noi, bineinteles ca nu fac fata
Ca sa nu mai vorbesc de izurile parfumate care sporesc senzatia de cald si discomfort.
Si mai mult decat atat: Suedia sau Romania... temperaturile in subteran sunt aproximativ la fel, oriunde
|
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Lun 11 Feb 2008 21:19:21 Titlul subiectului: |
88536 |
|
Imi exprim dezacordul referitor la punctul de vedere expus mai sus. Fiecare producator este obligat sa respecte un caiet de sarcini pentru produsul livrat. Acel caiet este facut si aprobat (de catre beneficiar si constructor).
Nu are nici o importanta (si cu atat mai putin o scuza) ca sunt un producator din Siberia si mi se cere sa fac vehicule pentru Ecuador. Ceea ce este cerut, asta va fi realizat. Aici nu vorbim de produse de consum la care accepti ce ti se ofera si asta e. Se face o comanda si se dau specificatii sau macar se mentioneaza optiunile dorite la un model. In nici un caz nu sunt livrate produse de care esti sau nu multumit. Stii de la bun inceput cu ce te alegi.
Cu exceptia unor cazuri rare, beneficiarul primeste ceea ce cere (in bugetul specificat). De aceea singurul vinovat pentru aceasta situatie consider ca a fost Metrorex care a remis si acceptat un caiet de sarcini ce prevedea vagoane cu ventilatie insuficienta.
|
|
Sus |
|
|
|