Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 13 Mai 2007 13:48:11 Titlul subiectului: |
78869 |
|
mrM a scris: | Începând cu 1985, ramelor "I.V.A." li s-a aplicat vopsea roșie în loc de vopsea galbenă, deoarece nu se mai găseau pigmenți pentru vopsea galbenă Culoarea roșie a rămas la modă și după '89. Are cineva idee, când au fost revopsite o parte din rame din galben în roșu? | Fals. Magistrala II avea rame galbene, desi a fost data in functiune dupa 1985. Primele rame galbene "din fabrica" au avut numere peste 150. Paradoxal, la un moment dat nu se mai gaseau pigmenti pentru rosu, astfel incat mijloacele de transport de suprafata au devenit galbene si portocalii o perioada (1986-1987).
|
|
Sus |
|
|
ciordescu
Data înscrierii: 02/Noi/2005 Ultima vizita: 07/Iul/2009 Mesaje: 143 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Mai 2007 15:12:43 Titlul subiectului: |
78949 |
|
Pe Eroilor-Industriilor circula frecvent o rama vopsita integral de "baietii veseli" in rosu, cu niste inscriptii pe ea, care nu prea le inteleg.
Fata de celelalte forme de graffiti, asta chiar este opera de arta, si chiar ar fi interesant sa fie aplicata si pe alte rame mazgalite.
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 04 Sep 2007 17:30:16 Titlul subiectului: 0000000 |
82341 |
|
IVA - schema diferita de vopsire.
Am gasit pe internet poza urmatoare. Cine poate sa-mi dea detalii despre schema respectiva de vopsire? Pana acum le stiam pe cele clasice [rosu sau galben], pe cele albastre si pe cele Alstom [de pe M4]
Poza e sigur din 2006...
Totusi pare ca garnitura era in curs de modernizare.
Sau s-ar putea sa fi fost una din cele 3 incercari de imbunatatiri ale metroului [Faur, Alstom si Electroputere].
Alta chestie interesanta gasita pe fotolog.com. In descrierea imaginii scria ca e un prototip vechi (R1) pentru metroul din Praga. Mi se pare foarte asemanator cu IVA-urile noastre!
|
|
Sus |
|
|
Mazuish
Data înscrierii: 30/Oct/2006 Ultima vizita: 07/Iul/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Sep 2007 05:15:52 Titlul subiectului: |
82364 |
|
E prima data cand vad un astfel de tren. Judecand dupa anumite nuante ale vopselei, s-ar putea ca rama sa fi fost o incercare de modernizare/reconditionare a firmei Alstom. Uitati-va si la starea vopselei, e clar ca a fost revopsita de curand, nu are cum sa fi stat cativa ani acolo.
Legat de aceasta rama, cat si de cele de interventii, de ce in partea de jos a usilor este adancitura aia? La ramele aflate in circulatie, tabla nu are acest detaliu.
|
|
Sus |
|
|
silviu_alex
Data înscrierii: 06/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Sep/2010 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Sep 2007 15:23:09 Titlul subiectului: |
82701 |
|
Rama din poza este mai mult ca sigur in curs de modernizare. Sar putea sa fie chiar acea rama vopsita si cu gri, care din pacate a ajuns si ea plina de grafiti. Pe M4 circula rame care merg aproape singure asa cum se vor si Bombardierele. Informatia am auzit-o intr-o discutie in metrou intre mai multi angajati. Ca ei doar apasa un buton si trenul pleaca...
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Dum 11 Noi 2007 13:34:57 Titlul subiectului: |
84690 |
|
O chestie care mi-am amintit-o acum, despre vagoanele moderinizate ca experiment, Nu l-am vazut pe cel albastru pe viu niciodata, si il stiu pe cel rosu in schema clasica cu usile rosu complet, dar mai era unul rosu cu gri clasic, dar usinle erau albastre. Nu am mers niciodata cu el, dar il vedeam foarte des pe la Pieptanari, acum P-ta Eroii Revolutiei.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 11 Noi 2007 20:24:01 Titlul subiectului: |
84697 |
|
Dupa cum se stie ramele IVA erau facute dupa o licienta est-germana si nu ma mira ca si cele din Praga sa fi fost facute dupa aceeasi licenta.
Unchiul meu lucreaza la Metrorex, este maistru la depoul Ciurel, si intr-o discutie cu el mi-a explicat cum ca fabrica de la Arad a folosit conceptul si licenta est-germana din anii 60-70. Si cred ca unchiul meu, care are 20 de ani in "campul muncii" la Metrorex, stie ce vorbeste si nu cred ca avea vreo intentie sa ma minta! Poate tehnologia folosita la constructia metroului a fost 100% romaneasca!
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 12 Noi 2007 20:01:37 Titlul subiectului: |
84723 |
|
Serios? Eu tin minte ca propaganda pe vremea lui Ceausescu tot timpul sublinia ca metroul este o 'realizarili' 100% romaneasca, fara tehnologie de import. Era o minciuna sau povestea asta cu licenta RDG e falsa?
Continui sa nu cred ca fiind veridica povestea cu tehnologia RDG. Uitandu-ma ce vagoane circulau in acei ani in reteaua de U-Bahn (metrou) a Berlinului de Est nici unul nu seamana cu metroul nostru.
Iata si un articol in (acum defunctul) Jurnal Feroviar. Chiar de la inceput se mentioneaza ca metroul este 100% romanesc:
http://www.cfr.ro/jf/romana/0204/familie.htm Jurnalul Feroviar a scris: | Metroul bucurestean este intru totul o realizare a romanilor, a fost facut de romani cu tehnologie pur romaneasca. In anii 1972-1975 s-au inceput simultan si proiectarea si constructia metroului. |
|
|
Sus |
|
|
doctorusat
Data înscrierii: 01/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 02 Ian 2008 13:02:44 Titlul subiectului: Astra cel albastru. |
86420 |
|
Pe M4 Gara de Nord 2 - 1 Mai, sunt trenuri din 4 vagoane si unul dintre ele desi este Astra, are pe usi buton de deschidere a usii local, diferit de celelante Astre, barele din interior sunt portocalii si...sistemul de alarma are si interfon ca sa vorbeasca cu mecanicii, iar vopseaua este traditionala vopsea rosie + o tona de graffiti...
|
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Joi 03 Ian 2008 15:26:59 Titlul subiectului: |
86465 |
|
O mica intrebare: unde apare numerele de parc pe ramele IVA (pe partea exterior, nu interior)?
_________________
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 03 Ian 2008 19:14:33 Titlul subiectului: |
86483 |
|
Numerele de parc la IVA sunt pe usile de exterior la mecanici, dar si in interior deasupra usilor de "corespondenta " dintre vagoane. Exemplu de numere de parc 001A-001B!
Daca vrei sa vezi mai multe vagoane IVA, du-te pe magistralele M3 si M4!Si inca ceva: apar numerele de parc si pe tampoanele din fata vagoanelor si chiar deasupra boghiurilor, sus pe vagon!
|
|
Sus |
|
|
tedexy
Data înscrierii: 17/Ian/2008 Ultima vizita: 06/Apr/2015 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 17 Ian 2008 17:33:55 Titlul subiectului: |
87131 |
|
Ma bucur sa gasesc o asemenea comunitate pe net, voi atasa aici cateva poze cu rame IVA, facute de mine in toamna anului 2000, la statia IMGB Depou, cand inca pe M2 mai circulau Astre
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
352.06 kb |
Vizualizat: |
de 30994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
307.49 kb |
Vizualizat: |
de 30994 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
160.63 kb |
Vizualizat: |
de 30568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.92 kb |
Vizualizat: |
de 30568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.2 kb |
Vizualizat: |
de 30568 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.37 kb |
Vizualizat: |
de 30571 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BOGDABUS
Data înscrierii: 22/Sep/2006 Ultima vizita: 12/Apr/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 17 Ian 2008 19:16:15 Titlul subiectului: |
87139 |
|
Dar mai exact cand au fost retrase ramele IVA de pe M2?
Eu sunt de parere ca ramele IVA sunt mai bune decat cele noi. La cele noi se incalzesc foarte repede rotile si au aratat si la stiri. Am coborat odata la statia Eroilor si cand am iesit (intre metrou si peron este un mic spatiu)mi-a venit in fata un aer foarte cald. Eu zic ca cele vechi erau mai bune.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 04/Iun/2024 Mesaje: 9943 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 17 Ian 2008 20:06:02 Titlul subiectului: |
87142 |
|
BOGDABUS a scris: | Dar mai exact cand au fost retrase ramele IVA de pe M2? | Au fost retrase treptat (sau redistribuite pe celelalte magistrale ?) incepand din anul 2003 o data cu intorducerea in circulatie a noilor rame. Cred ca in anul 2005 am vazut in circulatie ultimele doua rame IVA pe M2. tedexy a scris: | voi atasa aici cateva poze cu rame IVA, facute de mine in toamna anului 2000, la statia IMGB Depou | Mi-a facut placere sa vad niste poze cu ramele IVA cand inca lumea nu daduse in boala grafittiului
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bogdanpopescu
Data înscrierii: 20/Dec/2007 Ultima vizita: 11/Sep/2008 Mesaje: 346 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Vin 18 Ian 2008 17:09:14 Titlul subiectului: |
87192 |
|
Probabil rotile se incalzesc foarte repede din cauza ca rotile nu s-au "adaptat" bine cu sinele, de aceea, din cauza vitezei mari a vagoanelor, rotile se incalzesc.
Referitor la pozele utilizatorului tedexy, acele manere de langa scaune in locul celor de langa ferestre au fost modelul vagoanelor de pe M2 sau au fost noul model, adica modelul vagoanelor modernizate?
_________________
|
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Dum 10 Feb 2008 22:54:49 Titlul subiectului: iiiiiii |
88505 |
|
Pe M4 Gara de Nord 2 - 1 Mai circula 2 garnituri IVA mai speciale. Cu usile rosii, interfon inauntru si buton de deschidere a usilor. Am vorbit cu mecanicul de pe o garnitura, am intrebat daca sunt garniturile albastre si mi sa spus ca nu sunt.
Am vorbit cu mai multi mecanici despre garniturile albastre si mi sa spus ca a fost un proiect nereusit si ele n-o sa mai circule niciodata. Sunt in curs de casare
Pe M4 mi se pare o bataie de joc. In cursul saptamanii circula 3 garnituri, iar in weekend circula 2. Toate au 4 vagoane. O singura garnitura a avut 6, dar a revenit pe Eroilor - Industriilor.
Sambata 9 februarie 2008, trebuia sa astept pe cineva la gara si am sosit foarte devreme si m-am dus sa ma plimb pe M4. O mare prostie mi se par intrarile separate de la Gara de Nord 1 si 2. Ca sa treci din 1 in 2 trebuie sa platesti, singura trecere de pe M1 pe M4 este la Basarab. Am ajuns in statie si pe Linia 1 stationa o IVA, am vorbit cu mecanicul despre cele 2 garnituri cu usile rosii, m-am urcat in ea si am plecat spre 1 Mai. Metroul circula cu maxim 40 Km, pe 2 portiuni a atins 60 pentru cativa metri. Cand am ajuns la 1 Mai, surpriza, pe linia 1 stationa alta IVA, a doua garnitura cu usile rosii. Am incercat sa fac cateva poze, pe care o sa vi le arat mai jos si am fost dat afara din statie de un om in civil, injurandu-ma si imbrancindu-ma. Nu stiu cine era, dar putea sa aiba un limbaj mai decent si fara sa fiu imbrancit si dat afara din statie, dar eu vroiam sa ma intorc la gara.
Garniturile de pe M4 unde stau peste noapte Stau cumva in statii la Gara de Nord 2 si 1 Mai? Sau se retrag in remiza la Gara de Nord 1. Apropo, in sambata aceea erau 2 garnituri in acea remiza. Va voi arata cateva poze mai jos.
Descriere: |
2 garnituri Iva in remiza de la Gara de Nord 1, sambata 9 Februarie 2008 |
|
Mărime fișier: |
19.91 kb |
Vizualizat: |
de 30529 ori |
|
Descriere: |
Aceste garnituri cu usi rosii au iinterfon |
|
Mărime fișier: |
214.81 kb |
Vizualizat: |
de 30529 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
200.58 kb |
Vizualizat: |
de 30529 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
141.36 kb |
Vizualizat: |
de 30529 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
207.89 kb |
Vizualizat: |
de 30529 ori |
|
Descriere: |
Garnitura la Gara de Nord 2 |
|
Mărime fișier: |
194.9 kb |
Vizualizat: |
de 30529 ori |
|
Descriere: |
Cealalta garnitura care stationa in Gara de Nord 2, ea nefiind folosita in acea zi |
|
Mărime fișier: |
259.07 kb |
Vizualizat: |
de 30529 ori |
|
Descriere: |
Interfonul, imagine de aproape |
|
Mărime fișier: |
256.53 kb |
Vizualizat: |
de 30529 ori |
|
Descriere: |
Butonul de deshidere a usilor din exterior |
|
Mărime fișier: |
167.21 kb |
Vizualizat: |
de 30529 ori |
|
Descriere: |
1 Mai. Garnitura din stanga stationa ca si cea de la Gara de Nord 2. Functiona numai cea din dreapta. |
|
Mărime fișier: |
210.94 kb |
Vizualizat: |
de 30529 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Dum 10 Feb 2008 22:57:51 Titlul subiectului: Iva cu usi rosii |
88506 |
|
Continuare.
In Basarab curgea apa in statia M4 de ziceai ca-i cascada. Nu exista pericolul de scurt circuit
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.39 kb |
Vizualizat: |
de 30527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
376.02 kb |
Vizualizat: |
de 30527 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
360.62 kb |
Vizualizat: |
de 30527 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
D-azz
Data înscrierii: 29/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti 4 (Str. Frumusani)
|
Trimis: Mar 12 Feb 2008 10:40:51 Titlul subiectului: |
88546 |
|
Ramele I.V.A. de pe M4, cand se termina programul de lucru, sunt garate in statii.
|
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Dum 17 Feb 2008 14:36:05 Titlul subiectului: trhtrhr |
88785 |
|
Am vazut cateva experimente de revosire a IVA...se da culoarea de baza crem sau gri apoi dunga galbena sau rosie este de fapt de autocolant...am observat si eu faptul ca apar din ce in ce mai multe garnituri fara grafitti..sper sa fie o evolutie totala a lucrurilor avand in vedere ca acum ceva vreme am vazut 2 rame din cele 3 ale unui tren complet curate pe fiecare parte..
In afara de asta, vad ca Metrorex scoate din ce in ce mai multe rame "epocale" din depou.
|
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Lun 18 Feb 2008 21:48:25 Titlul subiectului: IIIIIIIIIIIIIII |
88857 |
|
Ramele IVA Albastre sunt niste rame care au fost modernizate prin anul 2000 la Faur. Acestor rame li sa pus computer de bord si alte echipamente.
Inca mai sunt intr-un hangar la Industriilor.
Ele n-o sa mai circule niciodata. Surse sigure. Nici pe viitoarea M3 extinsa n-o sa vedem. Metrorex are o gramada de garnituri rosii si galbene pe care le vor scoate de la nafalina si o sa circule pe M3 extins. Multi mecanici mi-au zis ca nu-s rentabile si n-o sa circule niciodata. A fost un proiesct nereusit.
Uitati cateva poze cu ele (pozele sunt imprumutate de pe acest forum)... si hangarul in care se tin.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.18 kb |
Vizualizat: |
de 30160 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.23 kb |
Vizualizat: |
de 30160 ori |
|
Descriere: |
Atentie la hangar si la geamuri |
|
Mărime fișier: |
73.15 kb |
Vizualizat: |
de 30160 ori |
|
Descriere: |
Hangarul pe afara. Poza 100% realizata de mine. |
|
Mărime fișier: |
66.8 kb |
Vizualizat: |
de 30160 ori |
|
Descriere: |
Hangarul pe afara. Poza 100% realizata de mine. |
|
Mărime fișier: |
183.12 kb |
Vizualizat: |
de 30160 ori |
|
Descriere: |
Hangarul pe afara. Poza 100% realizata de mine. |
|
Mărime fișier: |
283.28 kb |
Vizualizat: |
de 30160 ori |
|
Descriere: |
Hangarul pe afara. Poza 100% realizata de mine. |
|
Mărime fișier: |
230.92 kb |
Vizualizat: |
de 30160 ori |
|
Descriere: |
In hangarul notat cu X rosu se tin garniturile. Cei inconjurat cu galben este teritoriu metrorex si alstom |
|
Mărime fișier: |
162.89 kb |
Vizualizat: |
de 30160 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Mar 19 Feb 2008 11:01:01 Titlul subiectului: |
88874 |
|
Imaginea din satelit e facuta cand depoul de tramvaie Militari inca mai era in modernizare; doar jumatatea de nord era relativ gata; in jumatatea de sud (pe care ai dat-o Metrorexului) se vede doar pamant; avea sa fie modernizata si ea...
|
|
Sus |
|
|
D-azz
Data înscrierii: 29/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti 4 (Str. Frumusani)
|
Trimis: Mie 20 Feb 2008 21:11:07 Titlul subiectului: |
88931 |
|
Rame albastre erau garate si la Depoul Ciurel.
|
|
Sus |
|
|
Iasmin
Data înscrierii: 26/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 81 Locație: Bucuresti 5 (Rahova)
|
Trimis: Mie 20 Feb 2008 21:18:13 Titlul subiectului: |
88932 |
|
D-azz a scris: | Rame albastre erau garate si la Depoul Ciurel. | Acuma nu mai este nici o garnitura. La Ciurel este o garnitura galbena de Eroilor si 2 de Industriilor,altele nu erau in el cand acum fost ieri...
|
|
Sus |
|
|
freyutz
Data înscrierii: 04/Oct/2007 Ultima vizita: 20/Ian/2010 Mesaje: 63 Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)
|
Trimis: Sâm 23 Feb 2008 01:00:32 Titlul subiectului: |
88997 |
|
Iasmin...pozele cu "hangarul" puse de tine sunt gresite...aceea este hala de reparatii si este concesionata de Alstom...depoul este acela vis a vis de CET Vest. Acolo stau ramele albastre.
Acele trenuri albastre nu au fost modernizate in 2000, ci prin anii 90 si inca exista polemici daca s-au modernizat in intregime la FAUR...se spune ca si EP si-ar fi lasat amprenta asupra lor.
De intrat la traseu va zic sigur ca vor intra
Exista 2 variante:
1) Tren albastru complet
2) Rama a 2-a a trenului sa fie cea albastra (purtatoare), iar capetele trenului sa fie rame normale
Descompletarea trenurilor albastre pare cea mai apropiata solutie
Metrorex se ocupa si de cosmetizarea vagoanelor. Acum cateva zile a iesit un tren vopsit nou nout, este vorba de trenul ce contine rama 055, restul nu mi le amintesc. Acum 1 saptamana acel tren era complet curat.
In hala la reparatii exista multe trenuri ce asteapta sa fie vopsite in schema rosie. Cea galbena nu se mai face.
Ramele IVA "epocale" care sunt in circulatie sunt:
003, 004, 005, 006, 008, 010, 011, 014.
Probabil altele or mai fi in depou si vor mai iesi candva.
Rama 246 intradevar exista...exista chiar si 252 dar oricum..parcul nu mai este de ~250 rame...asta ar insemna ~83 trenuri in configuratie de 3 rame/tren
IVA nu va disparea mai devreme de 2013.
...Ramele Albastre...nu circula nu doar vopseaua este diferenta la ele si ne puteam da seama imediat daca este vreuna in traseu
|
|
Sus |
|
|
D-azz
Data înscrierii: 29/Ian/2008 Ultima vizita: 20/Ian/2013 Mesaje: 10 Locație: Bucuresti 4 (Str. Frumusani)
|
Trimis: Mar 25 Mar 2008 11:36:16 Titlul subiectului: 000000 |
90720 |
|
Nu stiu ce o sa credeti, dar eu am vazut acum cativa ani, la statia Basarab, o rama I.V.A. cu o schema de vopsire verde!
Ca sa stiti ce aspect avea acea rama verde o sa o descriu. Pentru inceput imaginati-va o rama I.V.A. cu schema de vopsire curenta (rosu cu argintiu). Stiti a doua linie rosie (cea care descrie un "V" in fata garniturii)? Ei bine aceasta, la rama pe care am vazut-o eu, era alba si mai subtire si in rest toata garnitura era verde (fara geamuri, bineinteles, ele nefiind vopsite), neavand nici sigla Metrorex.
Sunt sigur ca nu a fost o rama albastra cu graffiti si nici o iluzie optica deoarece am vazut clar linia alba si garniturile din cauciuc de la geamuri.
Deci exista trei variante in legatura cu ce s-a intamplat cu aceasta rama vede:
1. Inca circula, fiind revopsita in schema de culoare dinaintea celei verzi;
2. Este ascunsa intr-un depou;
3. A fost casata.
Cea mai probabila este varianta 1.
|
|
Sus |
|
|
|