Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 01 Apr 2009 16:40:40 Titlul subiectului: |
108886 |
|
Niste numere de parc ar fi foarte utile
Daca ati vazut va raman dator.. 823 a fost la Ploiesti in probe.. e inmatriculat in Prahova deja
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Mattis
Data înscrierii: 07/Apr/2006 Ultima vizita: 24/Iun/2015 Mesaje: 21 Locație: (Germania)
|
Trimis: Dum 05 Apr 2009 18:09:51 Titlul subiectului: NEOPLAN-Obusse auf den Weg nach Bukarest |
109066 |
|
Hallo,
ich konnte folgende Obusse ex Lausanne auf Eisenbahnwagen im Salzburger Rangierbahnhof am 24.03.2009 fotografieren:
805/6/12/24/27
Die Güterwagen waren mit "Bukarest" bezettelt.
Viele Grüße
Mattis
Salzburg&Eberswalde
|
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Dum 05 Apr 2009 21:09:07 Titlul subiectului: |
109077 |
|
O traducere se poate?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Dum 05 Apr 2009 23:51:25 Titlul subiectului: |
109081 |
|
Salutare,
la data de 24.03 am putut fotografia urmatoarele troleibuze ex Lausanne in Triajul din Salzburg
805/6/12/24/27
Vagoanele de marfa erau inscriptionate cu destinatia Bucuresti
Multe salutari
Mattis
Salzburg&Eberswalde
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Lun 06 Apr 2009 11:21:04 Titlul subiectului: |
109092 |
|
Erau trolee noi sau SH? Daca erau second-uri, poate erau destinate altor orase... Cei de la Brasov nu zic nimic?
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 08 Apr 2009 22:24:04 Titlul subiectului: |
109204 |
|
E clar ca erau sh. Si daca destinatia era Bucuresti e clar ca pe undeva prin inprejurimile capitalei vor fi vandute.Sau cine stie...
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Mihai
Data înscrierii: 02/Iul/2008 Ultima vizita: 16/Dec/2012 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Apr 2009 22:28:41 Titlul subiectului: |
109206 |
|
Troleibuzele se afla intr-o curte a unei firme, probabil de intermediere pentru autovehicule SH, langa curtea de marfa a Auchan Militari. Interesant este sa sunt cel putin 14 troleibuze ex-Laussane, amplasate intre alte basculante, betoniere si autobuze.
Poza este de la distanta, pentru ca langa gard erau mai multi "cerberi" de paza, care au insistat sa nu fac poze, pentru ca se supara sefii. Cat am putut distinge printre garduri este vorba de numerele de parc: 805,806,811,812,814,816,824,827
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.34 kb |
Vizualizat: |
de 29676 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către Mihai la Mie 08 Apr 2009 22:41:22, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
bogdan
Data înscrierii: 14/Mai/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 681 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Mie 08 Apr 2009 22:32:30 Titlul subiectului: |
109207 |
|
Care este starea lor?Adica ma refer la faptul daca li se monteaza Aer Conditionat? 823 era?
_________________ 37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102. |
|
Sus |
|
|
Mihai
Data înscrierii: 02/Iul/2008 Ultima vizita: 16/Dec/2012 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 08 Apr 2009 22:36:38 Titlul subiectului: |
109208 |
|
Nu, sunt pur si simplu stationate. Pare o curte de asteptare si eventual de prezentare. Sunt intr-o stare foarte buna, unele dintre ele acoperite integral cu reclame elvetiene. In afara de cateva capace la roti lipsa pe ici-colo, nimic semnificativ de remarcat.
Nu cred ca sunt deja destinate vreunui oras, ci ca au fost doar achizitionate in scopul revanzarii oricarui oras doritor.
Nu stiu daca este si 823, pentru ca datorita "cerberilor" nu am putut parcurge intreaga lungime a gardului. Dar voi reveni.
|
|
Sus |
|
|
Mihai
Data înscrierii: 02/Iul/2008 Ultima vizita: 16/Dec/2012 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Apr 2009 20:12:42 Titlul subiectului: |
109282 |
|
Azi am fost din nou in curtea Auchan. Unul din cele 14 troleibuze a disparut din parcul rece. Probabil a pornit spre o regie in teste.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 15:08:14 Titlul subiectului: |
109647 |
|
Am fost astazi cu fiica-mea de 3 ani sa incercam sa aflam mai multe despre aceste troleibuze. Intr-adevar o parte sunt vizibile din curtea din spatele magazinului Auchan; intreband la diversi paznici din zona ne-am lamurit ca respectiva curte apartine celor de la MHS Truck & Bus, firma dealer de vehicule comerciale (camioane, autobuze) MAN si Neoplan.
Am intrat in sediul companiei si am intrebat la receptie de cineva care se ocupa de aceste troleibuze; a venit un domn care ne-a condus in biroul sau. Am stat de vorba cu acest domn foarte amabil cam vreo jumatate de ora, atat despre aceste troleibuze cat si despre transportul in comun urban din Romania in general.
In ceea ce priveste aceste troleibuze, am aflat urmatoarele:
- Vor fi in total 25 de bucati; 15 sunt deja sosite, 10 mai trebuie sa ajunga;
- Vehiculul care a plecat acum ceva vreme din parcarea societatii din Militari a mers la Otopeni, la un alt sediu al firmei; nu a plecat (inca) la vreo regie;
- Din cele 15 deja sosite zece au venit cu trenul, au fost descarcate la gara Bucuresti Progresu si au venit apoi pe motorul auxiliar pana in Militari; doar unul din aceste zece a avut probleme in timpul transportului feroviar, niste vandali incercand sa forteze intrarea in vehicul pe la prima usa dar fara succes; aceste vehicule care au venit cu trenul au avut aparatoarele osiilor 2 si 3 date jos pentru a se incadra in gabaritul vagoanelor de tren, aceste aparatoare gasindu-se in interiorul fiecarui vehicul;
- Alte 5 au venit pe propriile roti din Elvetia (!) cu o viteza de croaziera de circa 70 km/h pe autostrada; distanta Elvetia - Romania a fost acoperita in 2 zile;
- Cei de la TL, operatorul public din Lausanne ce a exploatat aceste vehicule, au dat inapoi aceste vehicule celor de la reprezentanta elvetiana a Neoplan in cadrul unui program de buy-back in care dealerul elvetian le-a furnizat vehicule noi delor de la Lausanne si a luat inapoi aceste trolee contra unei reduceri din pretul vehiculelor noi; astfel spre deosebire de majoritatea vehiculelor second-hand din Romania care provin direct de la regiile straine acestea vin prin firma-mama MAN / Neoplan;
- Vehiculele sunt fabricate in 2001;
- Ele nu sunt destinate unui oras anume; cu ele firma MHS Truck & Bus va participa la licitatiile care (se spera) vor fi organizate de diverse orase;
- Vehiculul ce a circulat asta-toamna in Ploiesti a fost adus tot prin aceeasi firma; de altfel e politica firmei de a oferi spre testare in conditii reale cate 10 zile - doua saptamani cate un vehicul regiilor de transport interesate;
- Desi nominal conform cartilor tehnice vehiculele pot functiona la tensiuni de alimentare intre 400 si 900V o incecare de a le lega la reteaua de troleu a RATB a esuat - troleibuzele se decuplau singure imediat ce captatorii atingeau reteaua.
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 15:11:49 Titlul subiectului: |
109648 |
|
Detalii cu interiorul unuia dintre troleibuze - 827:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
751.55 kb |
Vizualizat: |
de 29360 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
594.17 kb |
Vizualizat: |
de 29360 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
763.38 kb |
Vizualizat: |
de 29360 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
781.42 kb |
Vizualizat: |
de 29360 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 15:13:52 Titlul subiectului: |
109649 |
|
Continuare detalii 827...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
585.82 kb |
Vizualizat: |
de 29359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
778.98 kb |
Vizualizat: |
de 29359 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
782.82 kb |
Vizualizat: |
de 29359 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 15:15:10 Titlul subiectului: |
109650 |
|
Un document lipit pe parbrizul unui troleibuz:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
575.79 kb |
Vizualizat: |
de 29358 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
236.02 kb |
Vizualizat: |
de 29358 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 15:21:11 Titlul subiectului: |
109651 |
|
Si acum fotografii cu cele 15 vehicule propriu-zise: 802, 804, 805, 806...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
774.41 kb |
Vizualizat: |
de 29356 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
763.83 kb |
Vizualizat: |
de 29356 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
779.46 kb |
Vizualizat: |
de 29356 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
772.25 kb |
Vizualizat: |
de 29356 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 15:23:46 Titlul subiectului: |
109652 |
|
...808, 809, 811...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
759.63 kb |
Vizualizat: |
de 29352 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
776.55 kb |
Vizualizat: |
de 29352 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
767.32 kb |
Vizualizat: |
de 29352 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
772.84 kb |
Vizualizat: |
de 29352 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 15:25:31 Titlul subiectului: |
109653 |
|
...812, 814, 816, 817...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
766.11 kb |
Vizualizat: |
de 29351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
766.45 kb |
Vizualizat: |
de 29351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
770.67 kb |
Vizualizat: |
de 29351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
782.18 kb |
Vizualizat: |
de 29351 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 15:27:42 Titlul subiectului: |
109654 |
|
...819, 820, 824, 827.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
772.95 kb |
Vizualizat: |
de 29349 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
768.41 kb |
Vizualizat: |
de 29349 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
770.22 kb |
Vizualizat: |
de 29349 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
776.09 kb |
Vizualizat: |
de 29349 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 15:32:34 Titlul subiectului: |
109655 |
|
Inca o data multe multumiri pentru amabilitatea celor de la MHS Truck & Bus si realmente imi doresc sa vedem peste cateva luni aceste troleibuze circuland prin vreun oras din tara!
Pozele din mesajele de mai sus dar in rezolutia originala de 3 megapixeli sunt disponibile la http://stfp.net/Perm/troleibuze-neoplan.zip
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 18:30:38 Titlul subiectului: |
109664 |
|
Aveti cumva detalii despre motorul auxiliar al acestor troleibuze?
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Apr 2009 19:51:05 Titlul subiectului: |
109667 |
|
Din ce mi-a spus domnul de la MHS motorul auxiliar este proiectat pentru a fi folosit chiar si pentru perioada lungi cu troleul plin cu calatori. De fapt datorita greutatii suplimentare reprezentata de partea electrica motorul e inca si mai puternic decat un motor al unui autobuz articulat obisnuit - am retinut cifra de 510 (aceste trolee) fata de 370 (un articulat obisnuit) dar nu mai tin minte daca sunt cai-putere sau kW.
|
|
Sus |
|
|
Mattis
Data înscrierii: 07/Apr/2006 Ultima vizita: 24/Iun/2015 Mesaje: 21 Locație: (Germania)
|
Trimis: Sâm 02 Mai 2009 21:02:34 Titlul subiectului: NEOPLAN-Obusse |
110351 |
|
Drei weitere NEOPLAN-Obusse ex Lausanne standen gestern bei Wien auf einem Güterbahnhof auf Güterwagen.
Viele Grüße
Mattis
|
|
Sus |
|
|
S_S
Data înscrierii: 13/Apr/2009 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 6 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Sâm 02 Mai 2009 21:30:27 Titlul subiectului: Re: NEOPLAN-Obusse |
110355 |
|
Mattis a scris: | Drei weitere NEOPLAN-Obusse ex Lausanne standen gestern bei Wien auf einem Güterbahnhof auf Güterwagen.
Viele Grüße
Mattis | Din germana pe care o stiu am inteles ca "Alte trei NEOPLAN ex Lausanne stau la Viena pe un vagon intr-o gara".
Danke fur diese informazionen !
|
|
Sus |
|
|
zzz
Data înscrierii: 26/Aug/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 913 Locație: Bacau
|
Trimis: Sâm 13 Iun 2009 16:24:53 Titlul subiectului: |
112398 |
|
Aseara, la Stirile ProTv de la ora 19, in cadrul unui reportaj despre calea ferata, am observat intr-un cadru niste troleibuze Neoplan in vagoane ce urmeaza a fi descarcate. Sa fie urmatoarele 10 troleibuze ce urmau sa vina sau reportajul este filmat mai demult, cand au venit primele 15 troleibuze?
Doua fotografii luate de pe reportaj.
Sursa:http://stirileprotv.ro/stiri/social/trenurile-romanesti-cu-viteza-melcului-inainte.html
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38 kb |
Vizualizat: |
de 28221 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.65 kb |
Vizualizat: |
de 28221 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andreas
Data înscrierii: 26/Apr/2010 Ultima vizita: 13/Mai/2011 Mesaje: 21 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 28 Apr 2010 17:49:41 Titlul subiectului: |
126361 |
|
radu a scris: | 6 astfel de troleibuze am putut vedea la sfarsitul lunii ianuarie trecand pe motor auxiliar prin sibiu. Oare unde or fi stat pana acum? Sa fie oare aceleasi? |
Se pare ca fac parte din cele care sint in parcul MHS Truck & Bus din Bucuresti , sint frumoase.cva diferit pt. strazile rominesti.
|
|
Sus |
|
|
|