Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 04 Aug 2011 13:33:52 Titlul subiectului: 2011-08-04 |
147322 |
|
O primă licitație în cadrul proiectului "Dezvoltare si Reabilitare Artera Functionala Sud". Achiziția serviciilor de audit .
Buna Ziua Iasi
4 August 2011
Primaria Iasi cauta auditori pentru Axa Sud
Municipalitatea ieseana va organiza o licitatie pentru achizitia serviciilor de audit aferente proiectului "Dezvoltare si Reabilitare Artera Functionala Sud". Pentru aceste servicii, sefii Primariei au alocat peste 60 mii lei. Firma care va castiga licitatia va trebui sa intocmeasca doua rapoarte de audit, bazate pe studii complete, conform contractului de finantare a proiectului derulat cu fonduri nerambursabile.
Proiectul de reabilitare a Arterei Functionale Sud presupune modernizarea strazilor dintre Podu Ros si CUG, refacerea trotuarelor, precum si schimbarea liniilor de tramvai. Acesta are o valoare de peste 87 milioane lei, din care 69 milioane lei o reprezinta finantare nerambursabila.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 06:56:49 Titlul subiectului: 2011-08-11 |
147556 |
|
Ziarul de Iasi
11 August 2011
"Incep licitatiile pentru Axa Sud
Autor: Felix GUZGA
Municipalitatea se pregateste de implementarea proiectului de modernizare a strazii Nicolina.
Pina la demararea lucrarilor trebuie organizate mai multe licitatii. Deocamdata au fost anuntate doar citeva proceduri, nu insa si cea legata de realizarea lucrarilor.
"S-a stabilit data la care va fi organizata procedura de selectare a unei firme care sa se ocupe de managementul proiectului. Licitatia va avea loc pe data de 20 septembrie si este estimata la 563.000 lei, fara TVA", a declarat Sebastian Buraga, purtatorul de cuvint al Primariei.
Lucrarile de reabilitare a strazii si soselei Nicolina vor fi finantate cu fonduri europene nerambursabile. Valoarea totala a proiectului este de 87,7 milioane lei. Banii vor fi utilizati pentru a schimba liniile de tramvai din zona Podu Ros si pina la capat CUG. In total vor fi modernizati aproape opt kilometri de cale simpla de rulare.
Pe acest tronson urmeaza sa fie refacuta si partea carosabila. Urmeaza sa fie turnat asfalt pe o suprafata de peste 6,6 hectare. In acelasi proiect au fost incluse si lucrari de consolidare a pasarelei Nicolina, dar si amenajarea a patru kilometri de pista pentru biciclisti. "
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 11 Aug 2011 18:44:32 Titlul subiectului: 2011-08-11 |
147577 |
|
Citat: | "S-a stabilit data la care va fi organizata procedura de selectare a unei firme care sa se ocupe de managementul proiectului. Licitatia va avea loc pe data de 20 septembrie si este estimata la 563.000 lei, fara TVA", a declarat Sebastian Buraga, purtatorul de cuvint al Primariei. |
Lucrurile merg in directia buna astfel , doua zile mai tarziu , 22 septembrie 2011 (ora 12:00) vor fi deschise ofertele pentru "Lucrari de construire aferente proiectului "Dezvoltare si reabilitare artera functionala SUD - Municipiul Iasi " !
Din studierea tuturor documentelor (scheme, planse,planuri etc. ) reiese ca bretelele pasajului Nicolina nu vor beneficia de reabilitarea cale rulare ci doar de reabilitare a carosabilului si stucturii !
Descriere: |
Caietul de sarcini pentru achizitionarea lucrarilor de construire pentru proiectul "Dezvoltare si reabilitare artera functionala SUD - Municipiul Iasi " |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
CS lucrari Axa Sud.pdf |
Mărime fișier: |
753.17 kb |
Descărcat: |
de 663 ori |
Descriere: |
Documentatia tehnica pentru Str.Nicolina |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
SUD Str. Nicolina - D.T..pdf |
Mărime fișier: |
163.32 kb |
Descărcat: |
de 611 ori |
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Aug 2011 06:25:59 Titlul subiectului: 2011-08-13 |
147629 |
|
Buna Ziua Iasi
"Primaria cauta diriginte de santier pentru pasajul Nicolina
Ciprian BOARU
Edilii vor organiza o noua licitatie in cadrul proiectului "Dezvoltare si Reabilitare Artera Functionala Sud - Municipiul Iasi". De data aceasta este vizata achizitionarea unor servicii de dirigentie de santier. Conducerea primariei a estimat contractul la nivelul sumei de 416.594 de lei fara TVA. Procedura este programata sa se deruleze pe 30 august. Proiectul urmeaza sa fie implementat pe o perioada de 35 de luni si vizeaza: refacerea retelei stradale in zonele Sos. Nicolina si str. Nicolina (3,5 kilometri), reabilitarea spatiilor pietonale (peste 30 de mii de metri patrati), refacerea marcajului rutier si amenajarea unei piste pentru biciclisti. Totodata, va fi refacut pasajul Nicolina, iar linia de tramvai din Podu Ros pana spre CUG va fi inlocuita. Valoarea totala a proiectului ce beneficiaza de finantare europeana este de 87,6 milioane de lei.
Pentru ca el sa poata fi implementat, primaria facut un schimb de terenuri cu proprietarii terenului de sub pasajul Nicolina, insa edilii au oferit un teren in zona centrala a orasului, mult mai bine pozitionat."
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 13 Aug 2011 09:19:40 Titlul subiectului: |
147631 |
|
Haideti sa nu mai trantim pe forum tot soiul de articole doar pentru ca in ele ni se aminteste de fiecare data (sfantul copy-paste) o aceeasi chestiune, care include si ceva despre o linie de tramvai, subiectul articolului neavand vreo legatura directa cu asta!
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Sep 2011 08:11:17 Titlul subiectului: S-au deschis ofertele |
148899 |
|
http://www.bzi.ro/comment-sapte-firme-se-bat-sa-reabiliteze-pasarela-nicolina-241844
Citat: | Sapte firme se bat sa reabiliteze pasarela Nicolina
Ieri, municipalitatea ieseana a organizat o licitatie pentru executia lucrarilor in cadrul proiectului "Dezvoltare si Reabilitare Artera Functionala Sud - Municipiul Iasi". La procedura s-au prezentat sapte firme care intentioneaza sa implementeze proiectul ce beneficiaza de finantare din fonduri europene. "Intr-adevar au participat sapte firme. Martin Rose si Conest au venit cu o oferta de 56 de milioane de lei, CMC Maramures - 52 milioane, SCCF Campulung - 54 milioane, Ted Construct cu doua firme din Spania - 55 milioane, Grup Colas - 47 milioane, alte doua firme spaniole - 58 milioane si Vega '93 - 51 milioane", au spus edilii. |
O intrebare pentru membrii acestui forum: daca bretelele nu vor fi reabilitate inseamna ca singura linie de tramvai posibila in urma lucrarilor de reabilitare va fi CUG - Copou? Se va reabilita linia pana in capatul CUG-ului sau pana la Rondul Vechi?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Sep 2011 09:11:40 Titlul subiectului: |
148901 |
|
Eu am o mica speranta ca se mai poate discuta pe subiectul legaturilor. Daca nu, atunci, intr-adevar, singura legatura posibila va fi CUG - Centru.
Linia va fi refacuta pana in capat. Rondul vechi nu e prins pe proiect.
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 23 Sep 2011 09:19:25 Titlul subiectului: |
148904 |
|
Ar fi pacat sa se investeasca atatia bani pentru o singura linie de transport, poate se va putea face un efort suplimentar, mai ales ca bretelele au cateva zeci de metri fiecare.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 28 Feb 2012 20:57:58 Titlul subiectului: |
153557 |
|
T4R 227 pe traseul 9, plecand din statia din Podu Ros spre Moldova (abia trecut de fosta trecere de pietoni de la Posta).
13 octombrie 1989, Gerard Roos
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.99 kb |
Vizualizat: |
de 21468 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ciprian22
Data înscrierii: 28/Feb/2012 Ultima vizita: 03/Mar/2012 Mesaje: 1 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 29 Feb 2012 15:27:21 Titlul subiectului: |
153612 |
|
In ce stadiu se afla proiectul Axa Sud ?
|
|
Sus |
|
|
MIXIX
Data înscrierii: 03/Mar/2010 Ultima vizita: 03/Apr/2024 Mesaje: 83 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Mar 2012 11:33:09 Titlul subiectului: |
153636 |
|
Documentatia pentru licitatie asteapta validarea de la SEAP.
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Apr 2012 09:46:39 Titlul subiectului: |
154996 |
|
Mai sunt sanse sa se demareze efectiv lucrarile la acest proiect inainte de inceperea campaniei electorale?
|
|
Sus |
|
|
MIXIX
Data înscrierii: 03/Mar/2010 Ultima vizita: 03/Apr/2024 Mesaje: 83 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Apr 2012 12:31:00 Titlul subiectului: |
155004 |
|
Proiectul e gata de foarte mult timp, finantarea este asigurata si din partea Uniunii Europene si din partea Primariei. Acum totul depinde de birocratia din Romania. Dar ce legatura are campania electorala? Oricum, avind in vedere stadiul actual, nu cred ca lucrarile pot incepe efectiv pina pe 10 mai, cind banuiesc ca va incepe si campania electorala.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Rhadoo
Data înscrierii: 16/Ian/2008 Ultima vizita: 29/Noi/2023 Mesaje: 124 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 19 Mai 2012 10:41:35 Titlul subiectului: |
155767 |
|
Sa fie-ntr-un ceas bun!
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Iul 2012 18:07:52 Titlul subiectului: |
157409 |
|
De pe coperta lucrarii "FORTUS - Un deceniu in universul muncii si creatiei tehnice romanesti" (CUG Iasi, 1976 - 1986) desprindem o imagine exceptionala: tramvai Timis 2 pe linia proaspat data in exploatare dintre CUG 2 si CUG 1. De asemenea, vedem infrastructura pentru troleibuz de pe pasajul CUG si de la capatul liniei 43. Nu pare a fi data inca in folosinta. De asemenea, se observa ca inca nu era construit nimic pentru linia 44 de troleibuz.
Sursa: Sergiu Amarandi, via Iasi Fotografii Vechi
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
282.49 kb |
Vizualizat: |
de 20407 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
182.78 kb |
Vizualizat: |
de 20407 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.46 kb |
Vizualizat: |
de 20407 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BOZO
Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
Trimis: Joi 19 Iul 2012 14:27:27 Titlul subiectului: |
157438 |
|
Nu era data sigur in folosinta, rampele de intoarcere pe sub pod nici nu erau asfaltate...
In alta ordine de idei in prima imagine se vad cumva varfurile stalpilor de la linia 42 (?) care inainte de pasarela se ramifica spre Halta CUG? Aia a fost prima data in folosinta daca nu ma insel?
Scuze daca fac greseli, nu mai tin minte respectiv n-am stiut niciodata care a fost linia aia si pana unde mergea exact, tin minte doar ca din tren se vedea capatul sau stalpii care ramasesera, undeva in dreptul combinatului....
_________________ http://www.urbanrail.net |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 19 Iul 2012 19:51:01 Titlul subiectului: |
157443 |
|
Exact, se vad varfurile stalpilor liniei 42. Din cate imi amintesc si observ si eu la trecerea cu trenul, capatul era cam in zona fostei halte CUG.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 26 Iul 2012 08:37:45 Titlul subiectului: 2012-07-26 |
157642 |
|
Firmele inscrise la licitatia pentru refacerea infrastructurii si readucerea tramvaiului in zona CUG-Nicolina-Podu Ros,dincolo de titlul pompos al articolului.
Ziarul de Iasi
Joi 26 Iulie 2012
"Reabilitarea completa a soselei Nicolina, vanata si de firma lui Fenechiu
Autor: Gabriela TOMA
Municipalitatea a organizat ieri licitatia de lucrari pentru reabilitarea completa a soselei Nicolina, din Podu Ros pana in capat CUG.
Contractul de 65,2 milioane de lei din fonduri europene a trezit interesul a unui numar de 18 firme care s-au asociat si au depus oferte. Cea mai mica suma a fost ofertata de asocierea dintre firmele West Star SRL, Constructii Feroviare SA, T Bucuresti SA si Incom SA. Acestea au avut o oferta de 45,5 milioane de lei, fara TVA. Pe langa pretul oferit, va conta insa si oferta tehnica. O alta oferta a fost inaintata de asocierea dintre Ted Construct SRL, Star T&D SRL si Road Construction Department OTMG No. 1. Acestea firme au licitat cu suma de 48,2 milioane de lei, fara TVA. Singura firma care si-a asumat lucrarile fara sa intre in asociere cu alte societati este CMC SRL-Carbunari Maramures. Aceasta a ofertat cu suma de 48,8 milioane de lei. Si firma la care este asociat deputatul PNL Relu Fenechiu s-a inscris la licitatie. Societatea Fene Grup SA in asociere cu Martin Rose Romania, Vega 93 SRL si Martin Rose GmbH&Co.KG a inaintat o oferta in valoare de 49,3 milioane de lei, fara TVA. Contractul de lucrari pe axa Sud este „vanat" si de asocierea dintre Viarom Construct SA, Mari Vila Com, Conest SA si Vectra Service SRL, care au avut o oferta de 50 de milioane de lei. Cel mai putin au lasat din pret firmele Proms Concept Group SRL si Metabet CF SA din Bucuresti, care au licitat cu 62 milioane de lei. „Sunt sase firme inscrise in aceasta competitie. Evaluarea (pretului si ofertei tehnice, n.r.) o vom face in perioada imediat urmatoare. Proiectul cuprinde atat refacerea liniilor de tramvai, din Podu Ros pana in capat CUG, inclusiv partea carosabila, piste de biciclisti si reteaua fir-contact. Daca nu vom avea probleme cu contestatiile, speram sa adjudecam in luna septembrie si sa dam drumul la lucrari", a declarat viceprimarul Mihai Chirica. "
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 09 Aug 2012 13:36:52 Titlul subiectului: |
157957 |
|
radub a scris: | Exact, se vad varfurile stalpilor liniei 42. Din cate imi amintesc si observ si eu la trecerea cu trenul, capatul era cam in zona fostei halte CUG. |
Corectie privind capatul liniei 42 initiale:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
385.77 kb |
Vizualizat: |
de 19804 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 12 Aug 2012 10:54:25 Titlul subiectului: corectie |
157991 |
|
Cred ca ai vrut sa spui capatul traseului de autobuz 42, consolele pentru trolebuz erau pana la podul din Bularga pe atunci.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 12 Aug 2012 14:43:37 Titlul subiectului: |
158000 |
|
Vorbesc fix despre linia de troleibuz 42. Reteaua de troleibuz de pe pasajul CUG (traseul 43) era inca in constructie atunci cand s-a dat in exploatare linia 42, al carei parcurs, dupa iesirea de pe bulevard, este indicat mai sus (pe la baza dealului). De altfel, v-ati pus vreodata intrebarea de unde si pana unde pe straduta aia fantomatica a fost introdus iluminat public cu atata generozitate, si nu oricum, ci utilizandu-se ditai stalpii, de tipul celor pentru troleibuze?! Mergeti pe acolo si veti gasi si in ziua de azi coliere sau urme de prindere ale acestora. Reteaua era prinsa pe console lungi, care sustineau firele de pe ambele sensuri (cum au fost si pe 44).
Bucla de la Frigorifer s-a realizat atunci cand pasajul Socola a fost refacut (nu mai retin anul, oricum, dupa introducerea troleibuzelor spre Bucium si initial pe sub pasajul CUG, apoi si peste acesta). Cat a fost oprita circulatia pe pasajul Socola, au circulat troleibuze intre Bucium si CUG, fiind realizat racordul necesar la Dacia Service. In acea perioada, troleibuzele de pe acest traseu si de pe 44 au ramas izolate, gararea facandu-se exclusiv la capatul de la CUG 1. Atunci cand era necesar transportul spre/dinspre garajul din Tudor Vladimirescu, troleibuzele erau tractate prin Podu Ros. Elementele de prindere a retelei de pe pasajul Socola, dupa modelul celor de la reteaua de tramvai, au fost montate tot atunci, cand a fost refacuta si reteaua de pe pasaj.
|
|
Sus |
|
|
cipricherr
Data înscrierii: 25/Iul/2012 Ultima vizita: 09/Oct/2023 Mesaje: 118 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 12 Aug 2012 16:15:34 Titlul subiectului: Linia din amintiri |
158002 |
|
Am multe amintiri de pe traseul 15 cand, copil fiind, imi placea foarte mult sa ma plimb cu tramvaiul.
Cea mai tare faza a fost intr-o zi de vara pe unul din bratele de pe podul Nicolina, pe unde coborau tramvaiele de pe traseele 14 si 15.
Din motive financiare traseul 14 s-a desfiintat, iar linia dinspre bazar spre gara se dezafectase. Intr-o seara pe la ora 21 am vrut si eu sa ma joc de-a vatmanul si am schimbat macazul spre linia moarta, iar cand tramvaiul 15 a venit, nu s-a mai uitat la macaz si in loc sa merga spre piata Nicolina, s-a impotmolit in fata bazarului.
Tramvaiul a ramas fara curent, iar vatmanul i-a rugat pe calatori sa impinga vagonul Tatra.
De altfel traseul 15 era preferatul meu pentru plimbari, desi erau doar 1 sau 2 pe intreg traseul.
Sper sa ajung sanatos sa prind repunerea tramvaielor in zona CUG, sa pot sa ma mai plimb cu tramvaiul 15.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 12 Aug 2012 20:24:05 Titlul subiectului: |
158022 |
|
Din cate imi amintesc, tramvaiul 15 a avut Tatre pana incepand cu anul 1991, pana atunci erau vagoane ITB. In 1991 linia 14 nu mai exista de destul de mult timp, insa nu-mi amintesc cand s'a scos reteaua de contact de pe bretelele acelea.
Legat de capatul troleibuzului 42, ce era mai exact acolo unde era capatul? In anii '80 nu stiu daca erau toate cladirile care sunt acum pe strade aia. Nu ar fi fost mai logic sa duca troleibuzul pana la halta CUG si de acolo calatorii sa poata traversa pe pasarela aia? (nu ca i-ar fi impiedicat cineva sa treaca direct peste calea ferata).
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 12 Aug 2012 21:00:31 Titlul subiectului: |
158026 |
|
Nu uita de 10 barat, care folosea fix aceleasi portiuni din bretele ca si 14!
Reteaua de pe bretele a fost scoasa recent, intre 2000 si 2005 si nu cred ca portiunile folosite de 10 barat si 14 au disparut independent de restul.
Legat de troleibuz, probabil ca ideea era de a mai rasfira muncitorii, atat dpdv al accesului in intreprindere (prin cat mai multe locuri, in functie de sectie si de domiciliu) cat si al supraaglomerarii mijloacelor de transport public de pe sos. Nicolina. Halta CUG genera probabil suficienta aglomeratie la poarta intreprinderii aflata in dreptul sau. Cei de la troleibuz foloseau, probabil, accesul marcat in imagine. Cam pe aceeasi idee a fost gandit si 47-le la vremea lui. In anii '80 zona era infiorator de pustie, iar dupa '89 au aparut semne ale popularii incetul cu incetul. Plus diverse targuri de sfarsit de saptamana, plus hipodrom (cat a fost si ala), plus bazarul ce urmeaza a fi (si se doreste trimiterea pe acolo a unui traseu de transport public).
|
|
Sus |
|
|
|