Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 05 Dec 2006 21:49:55 Titlul subiectului: |
67634 |
|
Cel putin din 1988, la Bucurestii Noi sunt dela 6107/6307 la 6172/6372. Imi amintesc inca din 1988 ca toate pe care le-am vazut pe liniile din zona Calea Grivitei si 1 Mai (vechi) erau cu 61xx/63xx.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Dec 2006 16:09:52 Titlul subiectului: |
67881 |
|
Ce motiv aveau să pună în circulație remorci care mai aveau elemnte de vagon-motor pe ele?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 11 Dec 2006 23:19:23 Titlul subiectului: |
67913 |
|
Vagoanele motor EP nu aveau lampi in spate si probabil ca nu era rentabil sa mearga solo. Daca au legat cate 2 remorci la un vagon motor, au ramas vagoane motor cu care nu aveau ce face. Asa au aparut prin 1988 trenurile EP+EP+remorca. S'a renuntat la ele prin 1990.
Probabil ca era prea dificila modificarea sa functioneze in tractiune dubla, asa ca vagonul motor 2 nu mai era folosit ca vagon motor. Dar este posibil ca motoarele si alte elemente sa fi ramas, dar neutilizate. Pantograf nu mai aveau insa.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 16 Dec 2006 10:52:01 Titlul subiectului: ep |
41431 |
|
Trix a scris: | Am descifrat misterul EP'ului care statea in depoul Victoria pana prin 1997 sau 1998. Nu era un Festival/EP original, ci era un EP/V3A reparat capital in 1992. Se pare ca RATB i-a dat o fata de EP original, in sensul strict al cuvantului fata. Restul era EP/V3A.
In fata i s'a refacut caseta de afisaj a liniei in forma EP (nu cea tip V56), farurile nu mai erau in masca aceea de la EP/V3A, avea lampi de gabarit si parbrizul impartit in doua. Remorca era identica, dar cred ca nu avea nici ea masca aceea la lampile din spate, ci acele lampi ca la V56, posibil si lampi de gabarit. | A suferit "operatia plastica" la fata pentru a creea impresia ca este un EP original. Aceasta transformare s-a efectuat numai pentru turnarea unui film, in care era si el protagonist. La sfarsitul lui septembrie 1992 era inca la URAC sa zic "sub operatie" inca nu avea farurile doar locasul lor. Daca ii puneau un boghiu de EP (ceea ce nu prea cred sa mai fi avut in '92) si o remorca V12 (oare mai exista atunci vreunul?) avea mult mai mare efect dar precis multi nici nu au remarcat smecheria... Normal precis RATB a primit o sunma de bani pentru asta si in ideea capitalismului a aplicat ideea "efect maxim cu eformt minim" Adica sa creeze o impresie cât de cât convingătoare, din cat mai putina invesție. As fi curios de filmul respectiv
Inainte de retransformare avea numarul 6001
Initial am crezut ca a fost un fel de prototip EP/V3A sau un Festival pastrat pentru muzeu dar modernizat... ce naiv am fost
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Lun 15 Ian 2007 22:44:35 Titlul subiectului: Tramvaiele EP/V3A |
43867 |
|
Tramvaiele de acest tip au aparut prin modenizarea in anii '70 a vagoanelor Electroputere. Iata in cele ce urmeaza cateva vagoane, la datorie pe strazile capitalei acum 25 de ani.
Intr-un timp acestea au circulat in formatie de 3 vagoane, mai ales pe linia 41 in perioada 1988-90.
Sursa: http://tramways-romania1982.blogspot.com
Descriere: |
#6109 cu remorca pe linia 10 intersectia Grivitei cu Buzesti |
|
Mărime fișier: |
237.2 kb |
Vizualizat: |
de 30465 ori |
|
Descriere: |
#6034 pe Sos oltenitei (linia 22) |
|
Mărime fișier: |
214.47 kb |
Vizualizat: |
de 30465 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Ian 2007 11:27:15 Titlul subiectului: |
44008 |
|
Un cuplu de 3 vagoane a circulat și pe linia 51.
Ce tip e remorca din prima poză și ce tip e remorca din a-2 a poză?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 17 Ian 2007 13:48:45 Titlul subiectului: |
44019 |
|
Prima e V12/V3A. A 2a e Ep/V3A.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 17 Ian 2007 23:14:26 Titlul subiectului: |
44069 |
|
Modernizarea EP in EP/V3A a inceput in 1976 si a continuat pana prin 1981. Au fost modernizate initial 80 vagoane EP + 80 remorci EP, iar ulterior inca 92 EP + 92 remorci V12, in varianta V12/V3A.
Dupa unele surse, remorcile EP/V3A s'ar numi V14, iar cele V12/V3A s'ar numi V15.
Vagoanele au avut numerele 6001..6172 (motor) si 6201..6372 (remorci). Ulterior s'au schimbat numere si ordinea initiala a remorcilor EP si V12 / V3A nu s'a mai pastrat.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 17 Ian 2007 23:46:59 Titlul subiectului: |
44073 |
|
În legătură cu remorcile.
-Remorca V15 (V12/V3A) are mai puține ferestre, dar mai mari decât cele ale vagonului motor
-Remorca V14 (EP/V3A) are exact aceeași configurație a ferestrelor ca și vagonul motor
-Distanța dintre decupajele din dreptul boghiurilor este aceeași atât la remorca V14, cât și la remorca V15. Din aceasta cauză, nu îmi dau seama dacă remorca V15 este sau doar pare mai scurtă ca V14. Atașez poza ramei ?+6322, poză care nu îmi aparține, dar care ilustrează cele spuse la alineatul 3.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
42.2 kb |
Vizualizat: |
de 30302 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Joi 18 Ian 2007 00:37:49 Titlul subiectului: |
44079 |
|
Remorcile de tip V15 aveau majoritatea numarul de parc de forma 63xx, iar acestea, impreuna cu vagoanele motor aferente apartineau de depoul Bucurestii Noi, cel putin in ultimii ani de circulatie. Insa erau si remorci V15 cu numere de parc de forma 62xx, dintre care amintim 6265, 6270, 6294, 6297, etc.
Cat despre remorcile V14 putem spune ca toate aveau nr de parc 62xx iar depoul care le gazduia era Victoria. Ulterior cateva EP/V3A au ajuns si la depoul Titan, insa n-au circulat foarte mult.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 18 Ian 2007 15:21:31 Titlul subiectului: |
44108 |
|
Ice a scris: | Cat despre remorcile V14 putem spune ca toate aveau nr de parc 62xx | Fals. Asa a fost la inceput, dar ulterior lucrurile s'au schimbat. 6300..6306 erau V14 la depoul Victoria, precum si altele cu 636x ca remorca 1 la tramvaiele 41 de la Victoria. Mai erau 6320, 6325'', 6360 si la un moment dat a fost si 6371 printr'o poza mai veche de pe forum. Cred ca si 6333 a fost V14, desi nu am mentionat asta la topicele unde s'a mai discutat.
|
|
Sus |
|
|
chirila_alex
Data înscrierii: 21/Mar/2007 Ultima vizita: 04/Iun/2011 Mesaje: 69 Locație: Constanta
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 28 Iun 2007 02:57:32 Titlul subiectului: |
79914 |
|
Apropos de pantere roz si Ep-uri in aceeasi perioada, am gasit una..
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
470.58 kb |
Vizualizat: |
de 28954 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Dum 08 Iul 2007 01:13:38 Titlul subiectului: tramvaiele ep/v3a |
80111 |
|
Desi aceste tramvaie erau considerate vechi, ele circulau cu o viteza foarte mare, iar senzatia pe care o traiai in prima remorca era de nedescris, ca sa nu mai zic de cea de-a doua remorca. Apropos, mai exista acel tren de EP din depoul Victoria? Aceste tramvaie au fost modele diferite? Dupa cate stiu la depoul Victoria a fost un model, iar la Bucurestii Noi alt model?!
|
|
Sus |
|
|
CLAXON
Data înscrierii: 09/Noi/2006 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 166 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Iul 2007 11:46:31 Titlul subiectului: |
80115 |
|
Intr-o zi de iarna "grea", acum cativa ani, am ramas blocat in zona pietei 1mai din cauza zapezii si viscolului, am coborat din vagonul in care ma aflam si m-am deplasat spre capatul coloanei de tramvaie care se formase (de fapt era o coloana de tramvaie). Primul era un V3A al carui vatman dupa cateva incercari de a trece cu tramvaiul peste zapada si gheata depusa pe linia de tramvai s-a dat jos din cabina si a inceput sa discute cu alt vatman: "Nu mai incerc, ca ard motoru`- daca eram cu ala vechi treceam, la astea au mai pus cateva rezistente si nu mai trage asa tare" ("ala vechi" = EP modernizat)...
_________________ 611 |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 16/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 08 Iul 2007 21:14:11 Titlul subiectului: |
80137 |
|
Sa ne reamintim...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
24.13 kb |
Vizualizat: |
de 28726 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
26.95 kb |
Vizualizat: |
de 28726 ori |
|
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Dum 08 Iul 2007 22:27:31 Titlul subiectului: Re: tramvaiele ep/v3a |
80141 |
|
itb 139 a scris: | ...Apropos mai exista acel tren de EP din depoul Victoria? | 6001 e la URAC.
6334 (ex 6201) si 6270 (ex 6340) nu par a fi destinate restaurarii, dar deocamdata ruginesc in depoul Victoria, unde vor sta probabil pana cand acesta va disparea, daca nu se gandesc sa mai faca si un EP/V3A pentru muzeul virtual.
La Victoria erau majoritatea remorci EP/V3A, in timp ce la Buc.Noi erau majoritatea V12/V3A. Vagoanele motor erau absolut la fel.
Vagonul 6133 (inca mai exista) are acoperisul intr'o forma mai ciudata, care se aseamana cu vechile EP.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Lun 09 Iul 2007 03:09:58 Titlul subiectului: |
80153 |
|
6001 cand era la Giulesti, cand inca aveau Ep-uri in schema noua de culoare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
432.75 kb |
Vizualizat: |
de 28707 ori |
|
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
fider
Data înscrierii: 31/Mai/2007 Ultima vizita: 10/Oct/2008 Mesaje: 202 Locație: Bucuresti (Vest)
|
Trimis: Vin 24 Aug 2007 21:06:24 Titlul subiectului: |
81887 |
|
Probabil ca ar trebui sa ne aducem aminte de EP/V3A din Bucuresti (ca in final si Rathgeber tot boghiuri V3A au primit). Si EP-urile erau conduse cu viteze spectaculoase. Sa ne amintim doar de linia 41 si cat de tare mergea EP/V3A + Remorca la peste 40-50 Km/h prin pasajul Lujerul pe linia veche sau la 60-70 km/h pe pasajul Grant linia noua prin 1993-1994.
Cred ca nu e vorba de posibilitatea de a merge repede a tramvaiului (si V3A-93 prinde tot atat) cat e vorba de riscuri. V3A-93 costa mult. EP-urilor li se pregatea casarea deci nu mai contau si la fel a fost si cu Rathgeber, se mergea cu viteza foarte mare cand se stia ca urmau sa fie casate... Deci sa fim realisti (cel putin in cazul Bucuresti)...
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Vin 27 Mar 2009 10:59:03 Titlul subiectului: EP - V3A |
108593 |
|
Iata 2 poze facute de mine cu tramvaiul 6005-6205-6236 pe linia 16, pe str. Petricani, in anul 1988. Data din dreapta jos a pozelor este gresita. Scuze pt. acest incovenient.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
255.46 kb |
Vizualizat: |
de 26487 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
260.72 kb |
Vizualizat: |
de 26487 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Mar 31 Mar 2009 12:38:39 Titlul subiectului: TRAMVAIE EP-V3A PE LINIA 16 IN PERIOADA 1994-1996 |
108815 |
|
Tramvaie EP-V3A pe linia 16 in perioada 1994-1996 pe STR. Petricani si la Platforma Industriala Pipera, cu manipulantii care le conduceau in acea perioada:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.63 kb |
Vizualizat: |
de 26351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
363.1 kb |
Vizualizat: |
de 26351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
303.39 kb |
Vizualizat: |
de 26351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
303.07 kb |
Vizualizat: |
de 26351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
278.13 kb |
Vizualizat: |
de 26351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
282.19 kb |
Vizualizat: |
de 26351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
303.62 kb |
Vizualizat: |
de 26351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
283.81 kb |
Vizualizat: |
de 26351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
276.19 kb |
Vizualizat: |
de 26351 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
263.2 kb |
Vizualizat: |
de 26351 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Mar 31 Mar 2009 12:41:16 Titlul subiectului: EP - V3A |
108816 |
|
Iata cateva fotografii facute de mine intre anii 1994-1996 cu tramvaie EP-V3A si cu manipulantii acelor vagoane de atunci
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
268.01 kb |
Vizualizat: |
de 26353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
277.58 kb |
Vizualizat: |
de 26353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
309.2 kb |
Vizualizat: |
de 26353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
326.46 kb |
Vizualizat: |
de 26353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
314.24 kb |
Vizualizat: |
de 26353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
333.52 kb |
Vizualizat: |
de 26353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
308.26 kb |
Vizualizat: |
de 26353 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
319.14 kb |
Vizualizat: |
de 26353 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 15/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 31 Mar 2009 22:03:11 Titlul subiectului: |
108837 |
|
Pozele astea mi-au starnit o serie de amintiri. Cu tramvaiele de pe linia 16 mergeam in perioada aceea zilnic la liceu. Desi la exterior vagoanele aratau bine, la unele erau probleme cu interiorul, care era destul de degradat. De asemenea la unele vagoane erau probleme cu incalzirea, mai ales in vagonul remorca. Cu toate astea tramvaiele se descurcau foarte bine pe infrastructura de la acea vreme. In 1996, EP-urile de pe linia 16 au fost inlocuite cu V3A-uri modernizate.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Sâm 04 Apr 2009 13:15:01 Titlul subiectului: |
109023 |
|
Iata o poza cu 6041-6241 aflat la Piata 1848 pe linia 16. Mentionez faptul ca poza este dintr-un ziar vechi, si imi cer scuze pt. calitate, dar este foarte valoroasa, cel putin pentru mine:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
435.61 kb |
Vizualizat: |
de 26136 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
COSTACHE MIHAIL
Data înscrierii: 01/Feb/2009 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 350 Locație: Bucuresti 2 (Tei)
|
Trimis: Mie 22 Apr 2009 11:01:08 Titlul subiectului: TRAMVAIE EP//V3A |
109924 |
|
Iata si alte fotografii facute de mine prin anii 1994-1996 in care se vad tramvaie EP-V3A pe linia 16, si cu manipulantii acelor vremuri, titulari pe linia 16. Voi posta 4 fotografii. In prima poza se vede 6091-6291 la Platforma Industriala Pipera. Apoi a doua poza cu 6056-6256 este facuta pe str. Petricani, cea cu 6072-6272 este facuta la statia Strandul Tei, si ultima poza este cu 6044-6244.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
299.42 kb |
Vizualizat: |
de 25858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
306.57 kb |
Vizualizat: |
de 25858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
270.81 kb |
Vizualizat: |
de 25858 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
302.18 kb |
Vizualizat: |
de 25858 ori |
|
_________________ http://vaporase.forumotion.net/forum.htm
http://calatorii.myfreeforum.ro/forum.htm |
|
Sus |
|
|
|