Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 30 Noi 2015 18:03:20 Titlul subiectului: |
182671 |
|
Am facut o greseala ca tramvaiul 25 a fost casat in 2011, el nu a fost casat, exista si astazi. Din primavara anului 2014 e un tramvai vopstit in galben pe toata suprafata in depou dar nu a fost nici pana acum finalizata reparatia lui.
Din tramvaiele aduse in 2001 sunt casate 24,26,28,33 si vagonul remorca.
In parte stanga e tramvaiul 25, in dreapta e 34 - BT331, 8 martie 2014.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
397.47 kb |
Vizualizat: |
de 19824 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 28 Mai 2018 00:28:29 Titlul subiectului: |
195043 |
|
Mai există vreunul dintre cele cu uși pe ambele părți?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
marian2001FCBT
Data înscrierii: 14/Mai/2018 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 28 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 28 Mai 2018 13:20:58 Titlul subiectului: |
195045 |
|
Nu mai exista niciun tramvai cu usi pe ambele parti. Cele doua Tatre au fost casate in anul 2009, conform informatiilor de pe acest topic.
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 14 Iul 2018 18:05:52 Titlul subiectului: |
195749 |
|
Anul acesta au avut loc cateva renumerotari:
23 - ex-320 e 337
32 - ex 329 e 335
|
|
Sus |
|
|
Lineus
Data înscrierii: 11/Iun/2014 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 26 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Iul 2018 18:02:00 Titlul subiectului: |
195757 |
|
T4D-MI - BT330
29.05.2016, Botoșani
Flickr: https://flic.kr/p/2965Xhj
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
414.49 kb |
Vizualizat: |
de 14423 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Dum 28 Oct 2018 08:53:50 Titlul subiectului: |
196919 |
|
Parcul de tramvaie din Botoșani de câte tramvaie dispune
|
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 28 Oct 2018 14:04:18 Titlul subiectului: |
196920 |
|
32 de tramvaie, dintre care in jur de 20-25 sunt active.
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 03 Dec 2018 08:22:38 Titlul subiectului: |
197539 |
|
Tramvaiele 23 - ex-320 devenit 337 si 32 - ex 329 devenit 335 si-au primit vechile numere.
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 22:05:51 Titlul subiectului: |
198074 |
|
Nu au...
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Sâm 29 Iun 2019 10:09:34 Titlul subiectului: |
201306 |
|
Va rog sa faceti un "inventar" al tramvaielor din
oras, pe tipuri (pentru fiecare tip ma
intereseaza numarul de vagoane care exista
fizic, numarul celor active, observatii privind
soarta celor inactive)!
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 02 Iul 2019 10:55:36 Titlul subiectului: |
201382 |
|
Ai pe prima pagină a topicului o asemenea listă. ZT4D și tramvaiele enunțate în susul paginii au fost casate față de situația originală din ce știu eu, plus cele 6 tramvaie din prima listă. Dacă a mai fost casat ceva, rog pe cineva să mă corecteze și să pună tramvaiele retrase/casate.
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Mar 30 Iul 2019 22:21:34 Titlul subiectului: |
201880 |
|
O situatie a tramvaielor din iulie 2019:
Din cele 16 aduse in 2001:
Circula 23/320, 27/324, 32/329, 36/333 si 37/323;
Retrase sunt 29/326, 30/327 transformat in 2012 in Tramvaiul copiilor, 31/328, 35/332;
Casate: 24,26/323, 28, 33 si remorca B4D care nu a circulat niciodata;
Urmeaza a fi casate: 25/322 in perioada 2008-2011 care de cateva lui a fost scos de pe linie pe care zacea din 2011 si 34/331 care statea in spatele lui 25 de ani buni si e posibil sa fi fost si casat.
Din cele 10 aduse in 2002:
Circula: 38/335, 39/336, 40/337, 41/338, 42/319, 43/321, 44/322, 45/325, 46/330
Retras:47/332
Din cele 11 aduse in 2011 circula toate: 1201, 1202, 1203, 1204, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345;
Momentan sunt 25 in circulatie.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 31 Iul 2019 07:46:18 Titlul subiectului: |
201887 |
|
Deci probabil noile tramvaie le vor înlocui pe cele din 2001-2002.
Mulțumim fain și bun venit la noi pe forum!
|
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 16 Iun 2020 16:09:40 Titlul subiectului: |
207613 |
|
Mai precis, pe 31 iulie 2020 se va incheia capitolul tramvai la Botosani...
Ce chestie, nici macar nu au avut bunul simt sa achizitioneze 9 autobuze de 12 metri, ci inlocuiesc 9 tramvaie cu 9 midibuze inghesuite, incomode si complet nepractice in conditiile fluxului ridicat de la orele de varf. Piatra Neamt si Botosani au tinut musai sa arate ca prostia chiar e la cote mari in partea asta de tara. Ce sa mai vorbim ca, daca pica unul, il inlocuiesc cu aer... Sau cumpara si niste dube la mana a doua in faza urmatoare de modernizare a transportului public din Bot'sani?
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 16 Iun 2020 22:51:24 Titlul subiectului: |
207615 |
|
Macar in Botosani se are in vedere reabilitarea liniilor fata de Piatra Neamt.Eu nu cred ca in Botosani se vor desfiinta complet tramvaiele.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 16 Iun 2020 23:09:28 Titlul subiectului: |
207616 |
|
Eu nu prea cred ca vor reveni tramvaiele in Botosani. In primul rand nu este nici un proiect de reabilitare al liniilor , motivul principal al inlocuirii tramvaielor cu autobuze. Apoi , conform topicului dedicat , licitatia MDRAP pentru 9 tramvaie noi a fost anulata.
Sa nu uitam ca motorina poate fi si revanduta , in timp ce curentul nu poate fi...
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Mie 17 Iun 2020 09:08:08 Titlul subiectului: |
207617 |
|
Ca idee, autobuzele fac parte din proiectul de reabilitare a infrastructurii liniei de tramvai. Daca nu era, nici autobuzele nu erau. Ele au fost aduse doar pentru a in locui tramvaiele pe perioada modernizarii infrastructurii. Prea putin conteaza ca au 10 sau 12 metri. Bacaul are 5 astfel de autobuze de 10 m din 2013. In concluzie, autobuzele vor circula temporar.
Chiar daca noile tramvaie veneau anul acesta, rugineau cativa ani in depou.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 17 Iun 2020 10:40:06 Titlul subiectului: |
207618 |
|
Ba da,se asteapta finantarea si pentru 102.Autobuzele sunt luate tocmai sa circule pana cand vor fi tramvaie noi pe infrastructura noua.Cum si in Galati,deocamdata sunt sistate tramvaiele si aici pe cele doua trasee din trei (7 si 44)au fost introduse cate un karsan jest fata de 3 ZGT-uri articulate.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 17 Iun 2020 12:07:03 Titlul subiectului: |
207619 |
|
Avand in vedere ca in orase mai dezvoltate reabilitarea unui tronson de 1km dureaza intre jumatate de an si un an , in cat timp credeti ca ar fi modernizati cei 8km de linie din Botosani?
In Galati este destul de sigur ca vor reveni tramvaiele , daca nu ma insel au modernizat deja o parte din infrastructura si vor cumpara 18 Tramvaie Autentic. In Botosani nu s-a facut nimic concret , infrastructura si tramvaiele au fost lasate de izbeliste pana au ajuns in starea in care sunt , se desfiinteaza "temporar" transportul electric desi nu se stie o data exacta a inceperii lucrarilor , daca vor incepe. Nu trebuia suspendata circulatia pana la inceperea lucrarilor/nu trebuia lasata infrastructura sa ajunga in halul asta , sa fie deraieri zilnice. Si in celelate orase romanesti unde a fost desfiintat acest tip de transport , motivul principal dat a fost starea infrastructurii si starea tramvaielor. Nici municipalitatile respective nu au incercat repararea atunci , ci au preferat desfiintarea , desi una , Resita , incearca sa reintroduca tramvaiele la aproape 9 ani de la desfiintarea lor. Presupunand ca se va moderniza reteaua din Botosani , ce se va intapla cu autobuzele? Le vor casa dupa cativa ani de exploatare?
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
CiprianTRB
Data înscrierii: 03/Mar/2019 Ultima vizita: 11/Mai/2021 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari
|
Trimis: Mie 17 Iun 2020 14:05:48 Titlul subiectului: |
207620 |
|
Autobuzele sunt în leasing operațional... Cum sa fie casate?
|
|
Sus |
|
|
marian2001FCBT
Data înscrierii: 14/Mai/2018 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 28 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 17 Iun 2020 21:29:17 Titlul subiectului: |
207621 |
|
Ideea principală referitoare la transportul în comun din Botoșani în general și la transportul cu tramvaie în particular este că nimeni nu este cu adevărat interesată de această componentă a orașului. Pur și simplu nimănui nu îi pasă dacă pe străzile acestui sat circulă autobuze turcești sau tramvaie cehoslovace. Lumea s-a săturat de tramvaiele actuale, și e de înțeles acest fapt, au avut foarte multe probleme în ultimii ani: numeroase deraieri, două dintre ele destul de grave, avarii nenumărate, precum scântei de sub accelerator, roți căzute, fum generat de aeroterme etc.
Vina pentru această tranziție spre „modernitate” e a primarului și a așa-zișilor consilieri ai săi. Se tot laudă omul ăsta că Botoșaniul va avea transport în comod, sigur și modern și nu mai știu cum. În realitate, ce e așa de spectaculos în a aduce autobuze? Urmăresc acest forum de mulți ani, și observ că autobuze ciruclă și în Caransebeș. Și în Sfântu Gheorghe. Și în Deva. Și în alte orașe de aproximativ 50.000 de locuitori. Deci, cu ce e mai modern Botoșaniul, oraș cu o populație dublă? Cu absolut nimic, ba chiar stă mai prost din punctul meu de vedere. E imposibil să spun că autobuzele acestea nu sunt o îmbunătățire față de Tatre. Sunt mai rapide, exponențial mai noi, mai sigure. Și cam atât. Nici măcar localnicii nu sunt foarte încrezători în ele. Dacă circulă tramvaiele, de ce nu circulă autobuzele. Dacă vor circula autobuze turcești, de ce nu vor circula autobuze românești, și alte astfel de întrebări chinuitoare.
În ceea ce privește tramvaiele, s-a semnat, într-adevăr, contractul de finanțare pentru linia 101. Și mai departe? Să zicem că o modernizează pe aia. Ce să circule pe ea? Tatrele cârpite și răscârpite? Câte dintre ele? 20, sau câte sunt funcționale în acest moment? Nu zic că linia 101 nu e importantă, dar contractul ăsta e frecție la picior de lemn deocamdată. Se tot plânge primăria că nu au bani, dar eu cred în vrăjeala asta. De prin 2011-2012, calea de rulare se cere reabilitată. Chiar nu se puteau găsi niște traverse, niște șină nouă sau măcar în stare bună și niște asfalt sau dale din beton? Ba cred că da. Nu se găseau în toată Germania niște Tatre, pe lângă cele aduse din 2011, care să le înlocuiască pe cele nemodernizate? Ba cred că da. În cel mai rău caz, nu se puteau aduce niște autobuze care să înlocuiască conservele alea de maxi taxi-uri? Mai mult ca sigur că da.
Vedeți? De ani de zile nu e nimeni interesat de transportul public, lumea a încpeut să treacă la mașină mică, dar asta nu e doar vina cetățenilor, e vina aleșilor. Așa că dispariția temporară a tramvaielor și înlocuirea lor cu autobuze Isuzu nu trebuie să surprindă. E pur și simplu o modificare care trebuia să vină la un moment dat. Și încă e bine că sunt de 9 metri. Un „om” care mi-a fost profesor este consilier local. Odată, zicea că tramvaiele și microbuzele ar trebui să fie înlocuite cu autobuze Karsan Jest. Gândiți-vă ce s-ar fi întâmplat dacă îl asculta cineva pe el.
În final, ar mai fi ceva. Mă bucur mult că există acest forum, pentru că pot oricând vreau să mă uit la postarea din 2005 a lui Radu Bialus și altele asemenea din acea perioadă, și să văd ce frumoase erau Tatrele din Botoșani odată. Aveau și imperfecțiuni estetice, câte o pată de rugină pe ici, colo, dar în rest erau cu adevărat superbe. Erau niște timpuri mai grele, dar frumoase, când transportul electric din România, cu toate greutățile sale, era fascinant. Dar am ajuns la concluzia că, într-un fel, e o performanță că tramvaiul din Botoșani a ajuns, totuși, până în 2020. Putea să fie mort de vreo 20 de ani. Dar acum, că tot există fonduri europene, de ce nu s-a apelat la ele mai devreme? Pentru ce au mai trăit și trăiesc săracele Tatre chinuri zilnice, alimentate de răutatea oamenilor, a presei și a condițiilor de care dispun?...
|
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 31 Iul 2020 11:57:20 Titlul subiectului: |
207943 |
|
Astăzi, 31 iulie 2020 este ultima zi în care tramvaiele Societății Eltrans Botoșani se află în serviciu, Autoritățile locale au confirmat modernizarea infrastructurii de tramvai din Botoșani și achiziționarea a 9 tramvaie noi în următorii 5 ani, prin fonduri europene, perioadă în care transportul electric va fi substituit de cel auto, cu 9 autobuze diesel de tip Isuzu Citibus.
Vă prezentăm tramvaiele din Botoșani surprinse în circulație în luna iulie 2020:
https://www.youtube.com/watch?v=IYhrthDJpK8
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
413.98 kb |
Vizualizat: |
de 8870 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
Trimis: Vin 31 Iul 2020 21:06:28 Titlul subiectului: |
207951 |
|
Vagonul 23 BT 320, care a fost primul adus in 2001 din Dresda si pus in circulatie pe 22.02.2001 a circulat pana azi 31.07.2020. E vagonul care a circulat cel mai mult timp pe sinele din Botosani. 19 ani si 5 luni.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
230.57 kb |
Vizualizat: |
de 8829 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|