Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 14 Apr 2006 01:48:27 Titlul subiectului: 11 |
59855 |
|
Versiunea bidirectionala a tramvaielor V2A. Acestea sunt in numar de 8 si au numere de parc : 4037 - 4044.
Mai sunt numite uneori si V2B
Iată și un tramvai V2A-2S în intersecția de la Razoare... se poate vedea si sensul giratoriu... Se observă locul pe unde CF traversează rondul (perpendicular pe linia de tramvai)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.4 kb |
Vizualizat: |
de 53510 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 10 Aug 2006 09:06:22 Titlul subiectului: |
63443 |
|
Iata si o poza a lui #4042 la Dristor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.4 kb |
Vizualizat: |
de 53902 ori |
|
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
bogdan71
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2019 Mesaje: 234 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Lun 09 Oct 2006 08:54:07 Titlul subiectului: |
65065 |
|
Tren 2 x V2B azi-dimineață pe linia 19? Nicidecum, 4044 (fără călători) este doar remorcat de 4042.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 16 Noi 2006 15:32:40 Titlul subiectului: uuuuuu4043 |
66304 |
|
Un V2A-2S azi în Depoul Dudești... (#4043)!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.1 kb |
Vizualizat: |
de 53475 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Daf686
Data înscrierii: 19/Dec/2006 Ultima vizita: 27/Iul/2014 Mesaje: 173 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Feb 2008 14:18:54 Titlul subiectului: |
89054 |
|
Aceste tramvaie se află acum la Depoul Giulești și se folosesc pentru linia 44.
Pe linia 44 sunt scoase mai mult cele 6 V3A-2S decât aceste "mici făpturi"...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 25 Sep 2008 09:22:27 Titlul subiectului: |
98741 |
|
Nu mi-a venir sa cred cand am vazut: tramvaie V2A-2S cu ambele pantografe pe fir, simultan!
La inceput am crezut ca e o manevra gresita sau smechereasca a vreunui vatman, insa am vazut 2 astfel de tramvaie in aceasta situatie.
Care sa fie explicatia pentru aceasta manevra neobisnuita?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.98 kb |
Vizualizat: |
de 52222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.39 kb |
Vizualizat: |
de 52222 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.91 kb |
Vizualizat: |
de 52222 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 25 Sep 2008 16:43:47 Titlul subiectului: |
98775 |
|
Din cauza ca la capatul din Orhideelor nu exista refugiu decat pe o parte iar usile nu pot fi controlate si din celalalt post de comanda, manipulantii lasa totul pregatit pentru plecarea in celalalt sens astfel incat dupa inchiderea usilor fug imediat in cealalta cabina si pornesc. Cu toate astea se mai strang cate unii pe refugiu care vor sa urce in momentul plecarii, dar injura degeaba ca nu are cum sa le deschida acele usi.
|
|
Sus |
|
|
Olle S Nevenius
Data înscrierii: 07/Mai/2008 Ultima vizita: 02/Iun/2022 Mesaje: 53 Locație: (Suedia)
|
Trimis: Lun 29 Sep 2008 09:00:16 Titlul subiectului: V2B on line 51 |
98921 |
|
Some V2B pictures .......
lle.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 15 Dec 2008 11:38:11 Titlul subiectului: |
102545 |
|
Ceva ce pare a fi un V2A-2S in Pantelimon:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.1 kb |
Vizualizat: |
de 51667 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
SprinterXP
Data înscrierii: 18/Iul/2009 Ultima vizita: 11/Aug/2014 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Vin 14 Aug 2009 21:22:11 Titlul subiectului: |
115392 |
|
#4041 si #4043 au fost casate. Urmatoarele pe lista sunt #4044 si #4037.
Pacat, au fost niste tramvaie foarte bune.
|
|
Sus |
|
|
SprinterXP
Data înscrierii: 18/Iul/2009 Ultima vizita: 11/Aug/2014 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Sâm 12 Dec 2009 16:56:24 Titlul subiectului: |
121180 |
|
Aceste tramvaie ies din ce in ce mai rar la traseu, asteptand in depou sa fie casate.
Calatorie cu tramvaiul V2A-2S #4038 pe linia 44
http://www.youtube.com/watch?v=iO8YiSr9bwI
V2A-2S ramase: #4038, #4039, #4040, #4042.
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 25 Iun 2010 18:01:39 Titlul subiectului: |
128958 |
|
#4038 si #4040 au fost casate acum cateva luni (erau ultimele V2B cu casuta dreptunghiulara pentru placa cu indicativul liniei) !
Au mai ramas doar doua bucati - #4039 si #4042, care se vor casa foarte curand.
#4042 circula aproape zilnic, #4039 nu cred ca va mai circula vreodata.
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Oct 2010 16:17:58 Titlul subiectului: |
134236 |
|
#4039 si #4042 sunt sigilate si vor fi casate cand se va redeschide Depoul Giulesti (in curand)!
Odata cu disparitia acestora, au disparut si ultimele V2A-uri din Bucuresti. Au fost foarte bune atat acestea (V2A-2S), cat si versiunea cu un singur post de conducere (V2A), adio, V2A, nu va vom uita niciodata!
|
|
Sus |
|
|
mafteiu
Data înscrierii: 07/Mar/2006 Ultima vizita: 02/Mai/2022 Mesaje: 6 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 20 Noi 2010 15:55:23 Titlul subiectului: |
136570 |
|
L-am vazut astazi pe 4039 la Pasajul Muncii. Arata ca de casat - vopsea dusa, usa de la vatman nu se inchidea...
Era tras de 237 pe Mihai Bravu inspre Iancului.
Ce mi s-a parut ciudat era ca si 4039 avea pantograful pe fir. Vatman nu avea.
'Garnitura' se deplasa foarte incet, la un moment dat chiar s-a oprit, a stat cateva secunde, apoi a pornit din nou.
Stie cineva de ce aceste tramvaie nu se convertesc in V2A-2S cu chopper?
|
|
Sus |
|
|
Le 3400
Data înscrierii: 12/Apr/2008 Ultima vizita: 23/Iul/2011 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti 3 (Salajan)
|
Trimis: Dum 21 Noi 2010 01:43:24 Titlul subiectului: |
136583 |
|
Daf686 a scris: | Se duceau ultimele V2S la Urac, și celelalte vor ajunge la Giulești. | Nu, ele au fost scoase toate din Giulesti, inclusiv plugurile si vagoanele, si duse la Depoul Victoria pentru linia 5 care o sa aiba modificari din cauza pasajului Pipera.
_________________ 91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz! |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 21 Noi 2010 07:38:11 Titlul subiectului: |
136584 |
|
mafteiu a scris: | Stie cineva de ce aceste tramvaie nu se convertesc in V2A-2S cu chopper? | Pai deja s-au "modernizat" pe hartie in V3A-2S-93. Tot in sistemul clasic cu reglare reostatica actionata manual.
4042 circula in varianta mai "lunga" de ceva vreme, 4039 iese de la "modernizare" curand. Ieri a fost o zi mai "speciala" in sensul ca s-au scos siamezele de la naftalina din Giulesti fiindca e nevoie de ele in alta parte, iar vagonul 4042 a circulat in dublu exemplar, si varianta clasica si cea modernizata Deci ce ai vazut tu la Piata Muncii "e imposibil", ca in bancul ala cu masina cu numar fals de inmatriculare
In legatura cu solutia de modernizare, nici eu nu inteleg de ce nu s-a adoptat solutia cu chopper, care ar fi simplificat mult lucrurile, pentru ca nu ar mai fi fost necesare 2 circuite complet separate pentru alimentarea motoarelor de tractiune, care sunt absolut necesare in cazul folosirii actionarii reostatice comandate manual (asa cum e acum). Si nu ar mai fi fost necesare nici 2 pantografe, s-ar fi putut pune un singur pantograf, montat pe mijloc (ca sa nu apara probleme cu electromagnetii de la macaze).
In sistemul cu chopper, singurele cheltuieli in plus ar fi fost cu echipamentele electronice (adica chopperele propriu-zise). Avantajul era ca aceleasi choppere se puteau folosi pentru ambele sensuri.
Aceste tramvaie, in configuratia actuala, sunt poreclite pe buna dreptate "siameze" fiindca, electronic vorbind, sunt practic doua tramvaie separate, singura parte "comuna" este caroseria. Desi discutia asta nu mai are nici un rost acum, fiindca "zarurile au fost aruncate", ma intreb care ar fi fost diferenta de pret dintre sistemul cu variator de tensiune versus sistemul clasic, care pe langa ca este invechit, implica si costuri in plus cu dublarea circuitelor de alimentare + 2 pantografe.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
Impiegatul
Data înscrierii: 10/Apr/2007 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 186 Locație: Bucuresti 6 (Crangasi) & 5 (Rahova)
|
Trimis: Dum 21 Noi 2010 11:14:07 Titlul subiectului: gggg |
136587 |
|
Ieri am surprins intamplator un moment din scoaterea si mutarea tramvaielor din Depoul Giulesti. Din pacate nu am putut sa fiu de fata la evenimentului deoarece eram in 178 plin cu bagaje asa ca tot ceea ce am putut sa fac au fost cateva poze cu telefonul, astfel ca regret calitatea slaba a acestora dar am preferat sa nu scap momentul.
Pozele sunt facute la Maternitatea Giulesti unde asteptau toate vagoanele depoului cuminti cu pantografele in aer. Tind sa cred, dupa prezenta stangii de cupla primului vagon si a autocamionului tractor ca acestea au fost tractate pe noile linii de sub Pasajul Basarab pana la intersectia Bd. Timisoara cu Vasile Milea. Spun aceasta deoarece in dimineata aceleiasi zile am observat la susnumita intersectie o masina de interventie ce curata linia si macazul de sosire.
In primele doua poze se observa cum se pregatea linia pentru circulatie iar in a doua primul vagon ce statea la rand pt tractare cu stanga pusa, fiind vorba de 4044.
In a III-a poza se observa capul celei de-a doua coloane de tramvaie ce astepta astfel pt a nu se bloca circulatia 237 iar in spatele lui si in a IV-a poza se observa "saracul" 4039. In ultima poza se pot vedea si utilitarele depoului.
Ar fi fost interesant de urmarit cum s-a defasurat circulatia pe sub Podul Basarab cu prima garnitura de tramvai de proba, chiar si tractata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.28 kb |
Vizualizat: |
de 45887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
163.37 kb |
Vizualizat: |
de 45887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.09 kb |
Vizualizat: |
de 45887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
191.85 kb |
Vizualizat: |
de 45887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.49 kb |
Vizualizat: |
de 45887 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Dum 21 Noi 2010 12:03:13 Titlul subiectului: |
136588 |
|
Citat: | Tind sa cred, dupa prezenta stangii de cupla primului vagon si a autocamionului tractor ca acestea au fost tractate pe noile linii de sub Pasajul Basarab pana la intersectia Bd. Timisoara cu Vasile Milea. |
Linia de pe Milea e in lucru, se inlocuieste, deci n-avea cum sa treaca pe acolo .
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
Trimis: Dum 21 Noi 2010 17:49:27 Titlul subiectului: |
136594 |
|
Le 3400 a scris: | ... Depoul Victoria pentru linia 5 care o sa aiba modificari din cauza pasajului Pipera. | Devierea va fi pana la Statia Pasaj Baneasa.
_________________
|
|
Sus |
|
|
Aventurierul
Data înscrierii: 04/Oct/2009 Ultima vizita: 20/Ian/2022 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Feb 2011 21:00:52 Titlul subiectului: |
139986 |
|
Iată și ultima imagine pe care v-o propun pentru identificare. Mulțumesc d-lui Andrei pentru promptitudinea răspunsurilor anterioare.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.16 kb |
Vizualizat: |
de 44521 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Feb 2011 21:36:22 Titlul subiectului: |
139988 |
|
Tramvaiul este 8 si este la Zetarilor. Restul elementelor cred ca se deduc de la sine.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.82 kb |
Vizualizat: |
de 44508 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105 kb |
Vizualizat: |
de 44508 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.04 kb |
Vizualizat: |
de 44508 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.73 kb |
Vizualizat: |
de 44508 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Kaustik
Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Mar 15 Feb 2011 22:05:15 Titlul subiectului: |
139989 |
|
Nu e 8, e 11, se vede clar...
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 15 Feb 2011 22:17:57 Titlul subiectului: |
139990 |
|
Dar poza nu este nici de la vechiul Romprim nici de la 16 Februarie. E de la Zetarilor, acolo 'miroase' a Ferentari. Intoarcerea de la 16 Februarie a ramas nemodificata de cand a fost data in exploatare.
Descriere: |
Capul lui 11 de la 16 Februarie |
|
Mărime fișier: |
96.54 kb |
Vizualizat: |
de 44486 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Mie 16 Feb 2011 16:26:42 Titlul subiectului: |
140012 |
|
Poza este de la Podul Grozavesti - taluzul vargat marginea linia de tren care traversa strada si intra la fabrica de paine, in stanga fotografului. Cum privim, in fata acum avem noua linie de tramvai, bretelele podului si o bucatica din Orhideea. Dincolo de gardul de beton erau niste depozite, prin care trece acum pasajul Basarab.
curba care v-a dat impresia ca e la un capat de tramvai e linia care venea de pe splai a tramvaielor 14 si 30 spre Gara. Tramvaiul e V2A, inca nu aparusera bidirectionalele, poza fiind facuta in 1982 - acestea si-au facut intrarea in scena pe iinia 41 un an mai tarziu.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
tomberonul
Data înscrierii: 29/Iun/2006 Ultima vizita: 15/Iul/2014 Mesaje: 82 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Feb 2011 08:21:15 Titlul subiectului: |
140271 |
|
Da, poza e facuta inainte de intrarea pe podul Grozavesti (in spate). In fata, linia duce spre fabrica de tigari, iar in stanga este fosta fabrica de paine, demolata recent pentru a face loc unui proiect imobiliar mort la nastere. Unde este gardul de beton din poza, a fost vechea intrare auto a hipermarchetului (inainte de inceperea lucrarilor la pasaj). Calea ferata industriala a fost scoasa la constructia hipermarchetului.
|
|
Sus |
|
|
|