Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Infrastructura de tramvai aradeana
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 22, 23, 24  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 16/Mar/2025
Mesaje: 44
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 20:10:19    Titlul subiectului: 107378

Da, si eu am fost la "plimbare" chiar in prima zi in care s-a deschis ruta. e o diferenta mare fata de cum a fost si sper sa ramana ok alti cativa zeci de ani, daca am stat atata si am asteptat sa termine lucrarile Smile Razz

Adevarul e ca nu poti niciodata sa impaci capra cu varza. daca se fac prea multe treceri de pietoni, masinile raman blocate in trafic la fiecare suta de metri. daca se fac prea putine, pietonii oricum trec pe unde le e mai usor cu toate ca risca sa puste vreo amenda sau sa fie implicati intr-un accident.
Sper ca aceste modificari sa inlesneasca totusi in cativa ani traficul din centru si oamenii sa isi dea seama de faptul ca tramvaiele is cele mai rentabile si bune solutii de transport in comun.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2009 16:18:09    Titlul subiectului: 107437

Vineri inca lucrau cu spor la statia dinspre Podgoria spre Centru...Dar poate are cineva vreo stire mai recenta. Razz referitor la acoperirea statiei.... Laughing

Cred ca acele refugii servesc mai degraba ca aspect al statiei respective sau panou publicitar decat la ceea ce initial se dorise a fi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2009 23:06:29    Titlul subiectului: 107466

Eu am vazut zilele trecute cum la inceput au montat acea acoperire, apoi au DEMONTAT-O!!! cum se poate asa ceva? Din cate parea, eu cred ca au vrut sa o mute! Intre timp, am vazut o asemenea statie, dar pt infrastructura de autobus undeva pe Calea Victoriei.

Sincer sa fiu, la statia de tramvai am vazut 2 spatii pt reclame, si inca un spatiu mai mic pentru eventualele afise. Deci cu putina vointa, s-ar putea monta si harti de genul "You are here"!

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 06/Mai/2025
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 01:00:01    Titlul subiectului: 107474

Pentru autobuze este perfecta... dupa parearea mea... stiu, pentru ca traiesc intr-un oras unde autobuzul este "baza" daca pot sa spun asa...

@Plesh... acel panou transversal pe linii este conceput pt reclame, bine ar fi sa fie cum ai spus tu, dar nu cred... Confused
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lucian81



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 03/Aug/2025
Mesaje: 26
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 11:26:22    Titlul subiectului: 107488

Intr-adevar sunt pe Calea Victoriei 2 statii pentru autobuz. Aceste copertine sunt mai bune pentru autobuze,probabil au fost in Ungaria cei de la CTP Arad si le-au vazut, la autobuze am vazut si eu in Ungaria,dar la tramvaie nu am vazut sau poate mi-a scapat. Pe vremuri parca erau copertine pe toata statia, nu aveau aspect,dar erau parca mai utile decat acele minuscule refugii care mai mult sunt pentru afise publicitare, iar un refugiu asezat in mijlocul statiilor lungi care sunt acum pare cam ciudat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Plesh



Data înscrierii: 15/Oct/2008
Ultima vizita: 10/Aug/2009
Mesaje: 58
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 14:37:42    Titlul subiectului: 107495

o_serar a scris:
@Plesh... acel panou transversal pe linii este conceput pt reclame, bine ar fi sa fie cum ai spus tu, dar nu cred... Confused

Daca cunosti fostele statii de la Podgoria si Gara, pe o parte era pusa o reclama, iar in interiorul statiei era o asemenea harta cu traseele mijloacelor de transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
m_the_one



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 16/Mar/2025
Mesaje: 44
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 15:02:36    Titlul subiectului: 107496

Publicitate sau nu, nu ar fi stricat ca acele refugii sa fie putin mai incapatoare. Sau daca sunt asa mici, macar ar putea sa puna 3 in statiile mai aglomerate gen podgoria. Statia e suficient de lunga si pe vreme ploioasa sau canicula ii "prapad" fara acoperire.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 06/Mai/2025
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 11 Mar 2009 23:12:01    Titlul subiectului: 107751

Din nou, se pare ca cei de la www.observator.info sunt oarecum preocupati de noile modificari ale infrastructurii, sub titlul Ieri a început amplasarea refugiilor în stațiile de tramvai. Primul a fost amplasat în stația de tramvai de lângă BancPost, zona Podgoria. este postata poza: http://observator.info/root/2009/martie/11/primapoza.jpg

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 14:09:50    Titlul subiectului: 107781

Acel panou transversal vine prea aproape de linii si pe langa faptul ca obtureaza vizibilitatea pasagerilor ce stau in statie dar si a vatmanului poate provoca si accidente foarte grave deoarece obliga calatorul sa circule prea aproape de marginea peronului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 16:17:44    Titlul subiectului: 107792

Acel refugiu e pus exact unde-i sectionarul, deci un tramvai nu poate opri acolo, dar cum stai in statie ai impresia gresita ca acolo e capatul statiei si de aceea lumea ajunge sa urce la ultimele usi ale fiecarui tramvai. Cred ca mai proasta amplasare, decat cu panou publicitar la cativa centimetrii de marginea abrupta a statiei si-n drept cu sectionar, nu aveau cum sa gasesca la acel mini refugiu unde cand a plouat nu ajuta cu nimic zilele astea doar daca bate ploaia spre panou atunci 2-3 oameni se pot adaposti dupa el.
In ceea ce priveste circulatia pe viitor, in cateva zile se va face racordul liniilor dinspre Vlaicu spre Micalaca, astfel cei ce lucreaza ca vatmani la depoul Micalaca vor avea liber fortat iar pe linia 8 si 18 va circula autobus(liniile de Combinat si Ghioroc am inteles ca ar porni de la Maximilian)

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Joi 12 Mar 2009 17:09:31    Titlul subiectului: 107795

^ Liniile de Combinat si Ghioroc vor avea capat de linie zona Billa, cel putin asa reiese din articolul de azi al celor de la Aradon.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 06/Mai/2025
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Dum 15 Mar 2009 18:30:16    Titlul subiectului: 107964

Am gasit pe http://www.glsa.ro/informatii/actualitati/33182-luna_aceasta_se_va_circula_cu_tramvaiul_pe_ruta_vlaicu_gradiste.html o poza foarte interesanta, dar un articol de la inceputul lui februarie...

Titlul fotografiei: Pe centru vor fi montați stâlpi aduși din Olanda


later: oare sa semene cu cei din Timisoara? (insa culoarea acestora este mai deschisa decat a vecinilor) ... sunt rabdator astept finalizarea lucrarilor Very Happy


Ultima modificare efectuată de către o_serar la Dum 15 Mar 2009 19:00:04, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 16 Mar 2009 19:32:45    Titlul subiectului: 108041

Nu s-a primit o explicatie oficiala, de ce se aduc din Olanda, insa ma gandesc ca raportul calitate-durabilitate/pret a fost unul mai bun decat in cazul stalpilor autohtoni.

Am vazut astazi primii stalpi la Podgoria. Pot spune ca arata chiar foarte bine! Sunt mult mai frumoase decat stalpii cenusii, culoare tipica comunismului!

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 06/Mai/2025
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 21:34:04    Titlul subiectului: 108113

Intuiesc ca ar fi trebuit sa se concentreze mai mult pe racordarea liniilor Vlaicu - Micalaca... sau se lucreaza in paralel? avand in vedere ca ai spus de existenta noilor stalpi... plasati banuiesc pe zona verde de pe Bd. Revolutiei...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 21:51:19    Titlul subiectului: 108116

o_serar a scris:
Intuiesc ca ar fi trebuit sa se concentreze mai mult pe racordarea liniilor Vlaicu - Micalaca... sau se lucreaza in paralel? avand in vedere ca ai spus de existenta noilor stalpi... plasati banuiesc pe zona verde de pe Bd. Revolutiei...

Acesti stalpi s-au montat la Podgoria. Probabil ca e asa cum spui tu, facand legatura Vlaicu - Micalaca. Macar asa si-ar spala o parte din pacate.

_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 22:46:55    Titlul subiectului: 108126

Acei stalpi vor sustine catenara, ca cei actuali au fost scosi, asta daca nu vor folosi altii gri ca-n restul zonei si sa ramana doar pentru iluminat.
Poza nu focalizeaza de fapt lucrarile ci gramada nesfarsita de oameni care asteptau autobusul care a venit: un 20 Laughing ...ca 8 si 18...



Podgoria2.JPG
 Descriere:
Podgoria, statia spre Micalaca
 Mărime fișier:  99.82 kb
 Vizualizat:  de 12626 ori

Podgoria2.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 10:05:30    Titlul subiectului: 108147

^ La asa o coada ca si cea din imagine, parca tot mai bine am facut ca am luat-o pe jos pe mal! In ritmul acesta, lumea fie va renunta de tot la serviciile CTP si va circula pe jos, fie va alege un taxi. Caci astea nu sunt servicii de transport! Eu zic ca ar fi binevenite la orele de varf autobuse suplimentare simple, care sa faca ruta Micalaca - Podgoria! Eu o vad ca pe singura solutie ca asemenea cozi sa se elimine!
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 22:29:02    Titlul subiectului: 108187

E trist mai ales ca multi din cei ce stau in Micalaca si-au facut abonament lunar pe 8 sau 18 iar acum stau in frig(ca a mai venit si valul asta de frig cu vant si ploi) asteptand un autobus care oricum sta minim 15' la Calul Balan indiferent de sensul in care merge deci daca iei 8-ul pana la Billa ai sanse sa innebunesti de tot
P.S. Am ajuns sa merg cu masina desi mi-a expirat asigurarea si n-am bani sa fac alta in loc sa astept cu orele dupa tramva/autobus din Vlaicu spre Micalaca(mi-a trecut si bucuria ca-i gratis si m-am si racit in cele doua zile cand am folosit ca un inconstient autobusul)

_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
o_serar



Data înscrierii: 19/Sep/2008
Ultima vizita: 06/Mai/2025
Mesaje: 174
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2009 17:52:57    Titlul subiectului: 108213

Lucrari Piata "Avram Iancu"

Se pare ca au inceput lucrarile la liniile din spatele teatrului... imagini live: http://www.aradcity.ro/index.php?x=arad_webcam
Si din cate am inteles vor reamenaja si zona pietonala Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
lucian81



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 03/Aug/2025
Mesaje: 26
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2009 14:16:11    Titlul subiectului: 108322

Daca va tine pana la sfarsitul lui 2009 aradenii isi vor lua lumea in cap,la ora 15 in fiecare zi orasul devine un cuib de "furnici",toti se lovesc unii de ceilalti,cozi infernale de masini,autobuze blocate in trafic de unde rezulta poza de mai sus cu oameni zgribuliti de frig si nervi la pamant,TRAIASCA CTP-ul,poate fii gratuit daca autobuzele vin asa de prost,eu cred ca trebuia ca o masura pentru buna circulatie a autobuzelor pe centru o banda doar pentru ele.Este o absurditate dar alta rezolvare nu vad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 21 Mar 2009 15:08:35    Titlul subiectului: 108324

Nu ramane asa, de la 1 aprilie cel tarziu vor circula tramvaiele pe linia 7 si 17 pe bani, deci aglomeratia se va muta in statia de tramvai cu 6 metrii mai in fata decat e acum gramada de lume infrigurata in acea poza Wink
_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
srazvi



Data înscrierii: 11/Ian/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2011
Mesaje: 407
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 23 Mar 2009 17:06:18    Titlul subiectului: 108393

Iata unde e a doua trecere de pietoni la gara, inainte de captul statiei, deci e gard Laughing


trecereaGara.JPG
 Descriere:
gara Arad
 Mărime fișier:  55.71 kb
 Vizualizat:  de 12310 ori

trecereaGara.JPG



_________________
Luna Amara
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
The_Kid



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Iun/2022
Mesaje: 149

MesajTrimis: Lun 23 Mar 2009 17:24:53    Titlul subiectului: 108394

Nu te-ai uitat bine, este ocolire prin dreapta balustradei, vezi si dupa directia pavajului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Alexandra2



Data înscrierii: 07/Iul/2007
Ultima vizita: 06/Mai/2015
Mesaje: 408
Locație: Viena (Austria)

MesajTrimis: Lun 23 Mar 2009 17:41:40    Titlul subiectului: 108395

srazvi a scris:
Nu ramane asa, de la 1 aprilie cel tarziu vor circula tramvaiele pe linia 7 si 17


Sa speram ca nu este vorba despre o glumita cu ocazia acelei zile. Razz Orisicum, vor mai circula totusi si autobuzele pe liniile 8 si 18 in continuare?


Ultima modificare efectuată de către Alexandra2 la Lun 23 Mar 2009 17:46:03, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 466
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 23 Mar 2009 17:41:44    Titlul subiectului: 108396

Exact, asta e si ideea, de a incetini persoanele care pot fugi dupa tramvai sau spre gara. Ii obliga astfel sa faca o mica ocolire pe dupa bara, ocolire pavata si amenajata.
_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 22, 23, 24  Următoare
Pagina 12 din 24

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community