Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zimbrulcarpatin



Data înscrierii: 15/Aug/2008
Ultima vizita: 19/Iul/2020
Mesaje: 49
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 19:47:46    Titlul subiectului: 109278

Intradevar azi hartile statiilor sunt mult mai complexe decat ne putem imagina...Spre exemplu se vede pe multe usi rosii un simbol: un cerc portocaliu, iar in interior un triunghi albastru...ei bine de multe ori mam intrebat ce semnifica respectivul simbol...pana intr-o zi cand imi dau seama ca dincolo de usi sunt incaperi/nise capabile sa adaposteasca populatia capitalei in caz de necesitate...simbolul este sigla protectiei civile...gresesc cumva...?
_________________
https://www.facebook.com/BucharestSubwayMuseum/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ubu.roi



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 11/Noi/2010
Mesaje: 21
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 22:44:43    Titlul subiectului: 109292

zimbrulcarpatin a scris:
...simbolul este sigla protectiei civile...gresesc cumva...?


Nu gresesti deloc, este simbolul Apararii Civile.

Mi-as dori sa vad niste planuri mai detaliate ale statiilor de metrou, dar nu cred sa pot vedea vreodata asa ceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2025
Mesaje: 1206
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 22:46:37    Titlul subiectului: 109293

Cercul/dreptunghiul portocaliu cu trinughi albastru e simbolul petrnu protectia civila. Vroiam sa zic de planul de executie al unei statii care este mullt mai complex decat ceeea ce se vede in almanah - pe desen sunt trecute detalii constructive: pereti, diferite incaperi, culoare, canalizatii, cote de gabarit, etc, care ar fi fost dificil de reprodus pentru publicare, mai ales ca nu ar fi inteles nimeni nimic.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Apr 2009 23:00:35    Titlul subiectului: 109295

Eu am vazut proiectul pentru anumite statii de pe magistrala V ( Dr. Taberei - Pantelimon). O statie are dosare intregi de schite si calcule ! Inclusiv detalii de armatura a nodurilor de cadru ! (unde se intalnesc stalpii cu grinzile). Nu e de joaca cu un asemenea proiect ! Deci repet, pentru O SINGURA STATIE sunt dosare intregi ! Ce a aparut in almanahuri sunt schite pentru publicul larg, asa ceva nici nu exista in dosarele de care am amintit. Inclusiv traseul cartitei dintre 2 statii are multe pagini !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 10:04:38    Titlul subiectului: 109316

Si pana la urma Unirii2 la deschidere mai avea alt acces in afara de cel de la magazin ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 10:40:46    Titlul subiectului: 109322

Nu, acel acces era singurul in proiect. Cand le-a venit ideea pasajului auto (mult mai tarziu decat statiile) au facut si accesul de la Hanul lui Manuc. De fapt si accesul din fata magazinului Unirea este modificat, unde sunt scarile rulante acum era si scara fixa. Cand au facut pasajul auto au mutat scarile fixe in partea cealalta !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
ubu.roi



Data înscrierii: 15/Ian/2009
Ultima vizita: 11/Noi/2010
Mesaje: 21
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Apr 2009 15:48:24    Titlul subiectului: 109342

Cred ca e un intreg labirint pe sub Piata Unirii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 13:53:13    Titlul subiectului: 109399

Sab a postat ceva mai sus o harta interesanta a retelei de metrou datata martie 1989. Apar cel putin 2 curiozitati, si anume pe racordul din Balta Alba Grigorescu 2 - LdC (asa cum il stim noi acum) apare statia Centrul National de Chimie. Nu ar fi o problema, tovarasa era "specialista" in chimie si trebuia sa aiba o statie de metrou, numai ca spre stiinta mea Centrul acesta este foarte, foarte aproape de Policolor. Ori in schema apare si "Policolor". Ce mai stiu eu e ca acest racord trebuia sa aiba capul in satul Glina (sau Catelu), nu mai stiu precis, oricum undeva unde este actualul cap "LdC" si care in schita cu pricina nu apare deloc. Unde e greseala ? cei de la Jurnalul National sa fi pus mana pur si simplu pe o schita de lucru ? Probabil ca exista mai multe asemenea schite. Nu ar fi nici o problema, numai ca de ce apare si Centrul de chimie si Policolor ? Si de ce nu apare LdC (sau alta denumire a statiei ?)
Apropo, denumirea asta de LdC e stupida rau de tot, centura nici macar nu e acolo...
A II a problema este Parcarea Pantelimon. Asta e o denumire la fel de curioasa. Se refera la actuala statie Pantelimon(Antilopa) sau la depoul Pantelimon ? Astept niste lamuriri, daca se poate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2025
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 15:03:40    Titlul subiectului: 109402

Normal ca la depou se referea , acolo existind linii de parcare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 15:16:09    Titlul subiectului: 109403

Si statia Pantelimon/Antilopa ? Nu era in plan ? A fost executata ulterior tunelului ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 15:23:40    Titlul subiectului: 109404

Desi a pus Sab intrebarea, o repet si eu, atunci cand a aparut STATIA Pantelimon-Antilopa ? Si ce e cu Chimia si Policolor ?
E ceva distanta intre Policolor si LdC ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Dum 12 Apr 2009 21:40:34    Titlul subiectului: 109413

Probabil ca Policolor (fabrica) avea un capat (o poarta) la Institutul de Chimie si unul la asa-numita Policolor, iar acum le-au numit Policolor si LdC.
Se intelege ceva ?!?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dripci



Data înscrierii: 15/Feb/2009
Ultima vizita: 17/Oct/2009
Mesaje: 2
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Apr 2009 20:40:41    Titlul subiectului: 109556

@andrei11 Salut ! "Institutul de Chimie" este actuala 1 dec 1918 si tot acolo se afla Grupul Industrial de Chimie Costin D. Nenitescu - probabil de aici numele de "Institutul de Chimie".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 18:11:53    Titlul subiectului: 109894

Pe harta din martie 1989 apare si statia 1 decembrie 1918. Centrul national de chimie este urmatoarea statie...

Are cineva idee care este ratiunea pt care in ramele BM de pe M1 se anunta inca de la plecarea de la Pta Unirii "Pt. directia Industriilor coborati in statia Eroilor". Unii calatori sunt derutati si coboara la prima statie, adica la Izvor...
Am vazut mai nou ca aceasta moda de a anunta nodurile cu 2 statii inainte s-a generalizat si pt NG.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 18:43:51    Titlul subiectului: 109895

Da am vazut ca si inainte de Dristor 1 se anunta: Urmeaza statia Dristor1 corespondenta cu Dristor 2. Trenul circula in directia Republica, pentru statia Linia de Centura coborati in statia Nicolae Grigorescu.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
S_S



Data înscrierii: 13/Apr/2009
Ultima vizita: 29/Feb/2024
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mar 21 Apr 2009 21:26:04    Titlul subiectului: 109913

sab a scris:
Are cineva idee care este ratiunea pt care in ramele BM de pe M1 se anunta inca de la plecarea de la Pta Unirii "Pt. directia Industriilor coborati in statia Eroilor". Unii calatori sunt derutati si coboara la prima statie, adica la Izvor..
Pai inseamna ca oamenii care coboara la statia urmatoare coboara "din reflex". In mod normal daca zice ca trebuie sa cobori la Eroilor, astepti pana auzi ca zice "Urmeaza statia Eroilor" si atunci stii ca acolo trebuie sa cobori.
E bine ca informeaza calatorii mai din timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Apr 2009 17:38:42    Titlul subiectului: 109936

Oamenii coboara "din reflex" pt ca oriunde in alta parte nodurile se anunta exact atunci cand urmeaza respectiva statie, nu in avans ( de ex nu se anunta Pta Victoriei in momentul plecarii de la Universitate pe M2, nici la plecarea de la Basarab pe M1, si nici Eroilor nu se anunta la plecarea de la Armata Poporului pe M3.. ). Doar la Eroilor si la Nicolae Grigorescu pe M1 vad ca se aplica aceasta "tehnica", deci doar pe portiunea care va fi comuna M1 si M3, dar tot nu inteleg ratiunea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Apr 2009 18:21:19    Titlul subiectului: 109955

Desi sunt in topic o sa incep cu o relatare care aparent nu are nici o legatura.
Banii (de hartie) sunt de 2 tipuri : au aceeasi culoare, exemplul cel mai cunoscut fiind moneda SUA, desi mai exista pe glob si alte situatii, si de culori diferite.Ultimul tip se adreseaza in special unui popor mai PUTIN citit.
Alt exemplu, o doamna respectabila nu vroia in ruptul capului sa se urce in troleibuzul 85 pentru ca de unde venea dumneaei i se spusese ca de la GdN la autogara Obor se ajunge numai cu AUTOBUZUL 85.(Caz real)
Asadar, daca un necunoscator nu asteapta statia Eroilor pentru Militari e treaba lui, sa nu circule cu metroul. Lasand la o parte faptul ca la Unirii e nod. Asadar, daca vin de la IMGB si vreau sa ajung in Militari, cobor la Unirii II, schimb, si e corect sa stiu ca am luat metroul ptr Eroilor si nu cel ptr Balta Alba. La fel si la Dristor I sii II.
Asta e o parere personala, evident, si pot fi acuzat de rautate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Apr 2009 18:51:56    Titlul subiectului: 109958

Daca am inteles bine rationamentul ar insemna ca si la plecarea din Unirii in cealalta directie (spre Republica) sa se anunte de ex ca am luat trenul spre Republica (sau pe cel spre LdC -oare vom vedea anul acesta asa ceva?) si nu pe cel de Eroilor/Dristor2, ori directia in care merge trenul se anunta abia la plecarea din Mihai Bravu, nu la plecarea de la Unirii...
Sau la plecarea din Victoriei pe M2 sa se anunte ca am luat trenul de IMGB si nu pe cel de Pipera...
Nu, aici este altceva. Problema este ca oamenii au fost obisnuiti ani de zile ca anuntul directiei in care merge trenul sa fie facut cu o statie inainte de bifurcare, deci la plecarea de la Izvor (atat pe vremea cand se circula direct atat Republica-Industriilor cat si Republica-Dristor2, cat si ulterior cand se circula cu rame IVA doar Republica-Dristor2, deci pana curand...).
Si daca anuntul asta este combinat cu semnalistica "excelenta" de la IZVOR unde pe perete scrie mare EROILOR Very Happy (e drept, cu alta culoare decat scrie Izvor, dar cine se mai uita la culori sa inteleaga ca ce este cu rosu este statia in care te afli si cu negru statia urmatoare), atunci poate chiar exista o problema
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 31/Aug/2025
Mesaje: 1206
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 23 Apr 2009 20:36:28    Titlul subiectului: 109973

La inaugurarea metroului sistemul de sigalistica era destul de inteligent, in fiecare statie exista o lista de statii care descrestea cu o unitate pe masura ce te apropiai de capat. cu timpul sistemul de casete luminoase nu a mai fost intretinut; caseta luminoasa cu numele statiei a fost inlocuita cu litere de aluminiu, ca pe celelalte magistrale - in unele statii au aparut table metalice pe care scrie numele, mai ales la cele noi. La fel si au patit si accesele in statii, unde inainte erau tot casete luminoase, cu denumirea statiei scrisa cu rosu, mare, in locul careia a aparut o tabla de dimensiuni mai mici decat caseta originala - motivele ar fi economie de energie si corpuri de iluminat, costuri ridicate de intretinere si inlocuire a lor, etc. Casetele luminoase se mai pastreaza inca pe primele trei tronsoane ale M1, insa doar cele cu "Acces interzis", "Iesire", directiile de mers afisate la capetele statiei si ceva picctograme ramase pe pozitii; incepand cu M2, si prelungirea M1 spre Dristor 2 (efemera M3) toate indicatoarele sunt din tabla.
Referitor la anuntul statiilor de corespondenta faptul ca anunta cu 2 statii inainte de punctul de corespondenta ajuta la o informare mai buna a publicului calator, probabil ca la deschiderea circulatie comune M1-M3 intre Eroilor si Grigorescu vor anunta in toate statiile directia in care circula trenul si statia de schimbare sau in toate statiile directia de circulatie si anuntul de schimbare inainte de punctul de corespondenta.
Atunci se vor pune la punct si strategiile de anunturi pentru aceste doua magistrale (singurele care au un segmant comun) - indiferent de directia de mers se vor anunta legaturile la Eroilor si Grigorescu, indiferent ca vine de la Gara, Industriilor, Republica sau Linia de Centura - acum se anunta preponderent spre capetele de ramura, la separarea traseelor.
Ramane de vazut cum se va rezolva problema signaiisticii si a anunturilor in viitor. Cele mai simple sunt pe M2 (doar intersectii la Victoriei si Unirii si M4 punct cumun cu M1 la Basarab)

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2025
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Apr 2009 22:51:47    Titlul subiectului: 109978

Smplu se fac alte inregistrari cu noile anunturi se fac intr-un format agreat de sistemul de anunt impreuna cu softul respectiv si gata, nu e asa greu se face pe calculator
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Apr 2009 20:26:39    Titlul subiectului: 110170

Iata cum arata gurile de acces in statia Republica, cele inchise traficului de calatori. Peisajul este unul absolut incredibil. Mai este folosita doar intrarea dinspre Gara Titan Sud.

Pacat de gara, ca si-a batut joc CFR-ul de ea... pacat si de statia Republica... Mai tine minte cineva prin ce an au fost inchise intrarile din fotografii?

Pozele sunt facute anul trecut. Oricum situatia dateaza de cativa ani buni.



rep1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.94 kb
 Vizualizat:  de 16780 ori

rep1.JPG



rep2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.27 kb
 Vizualizat:  de 16780 ori

rep2.JPG



rep3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.42 kb
 Vizualizat:  de 16780 ori

rep3.JPG



rep4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.52 kb
 Vizualizat:  de 16781 ori

rep4.JPG



_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Apr 2009 21:13:29    Titlul subiectului: 110178

Nu stiu cand au fost inchise, ele s-au dat in folosinta dupa ce s-a deschis statia la ceva ani distanta iar eu le-am prins perfect functionale...Chiar le-am folosit de mai multe ori.(inainte de '89, evident)

Ultima modificare efectuată andrei11 la Lun 27 Apr 2009 21:15:38, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 21:28:55    Titlul subiectului: 111173

Crangasiul evident ca a fost proiectata gresit din start. Asa cum e si NG. Dar ma rog, la NG e o improvizatie, pe cand Crangasiul asa a fost proiectata. Asa cum s-a spus, la GdN (suprapusa) trebuiau sa plece 3 magistrale. De la un nivel M 3 si de la alt nivel M 1 si Inelara. Asadar, nici in visele frumoase, Crangasi nu era cap de traseu. Si configuratia macazelor indica acest lucru, nu se poate face rebursment acolo de nici un fel. Cu putin efort evident ca se putea face. Hai sa fiu exact, se poate face totusi o intoarcere, dar numai ptr M 1 care ar veni de la Semanatoarea si ar avea cap de linie la Crangasi. Dar ar fi un dezastru dpdv al calatorului.Statia Crangasi trebuia intoarsa exact cu 180* Parerea mea sincera e ca au gresit punctele cardinale ! Stiu ca pare o stupizenie ce am spus eu acum, dar la alta concluzie nu am ajuns, oricate idei as accepta. Pur si simplu au pus busola gresit pe harta ! Sa-mi spuneti voi alt argument logic si sunt de acord cu el ! Si daca inelara cazuse din diverse motive, tot ar fi trebuit intoarsa statia cu 180* si configurate altfel macazele ca sa se poata face niste manevre mai logice daca intr-un viitor indepartat s-ar fi apucat din nou de inelara !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
theandy



Data înscrierii: 07/Apr/2009
Ultima vizita: 17/Noi/2010
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Mai 2009 23:03:23    Titlul subiectului: 111178

Tot nu pot sa cred ca au pus busola invers pe harta. De o statie nu cred ca se ocupa doar un singur om cu busola pe dos, trebuiau sa fie mai multi , si sigur unul dintre ei s-ar fi prins ca ceva nu e in regula.
Nu cred ca la un proiect atat de mare se fac greseli elementare.

Poate din cauza ca era ceva deasupra statiei,a trebuit sa construiasca stalpii dintre cele 2 linii acolo unde sunt acum si asta automat insemna ca peronul central se afla intre cele 2 linii de M1.

Poate s-a considerat la momentul respectiv,ca era mai eficient dpdv al calatorului care dorea sa calatoreasca venind de pe M1 in continuare spre Lujerului si Drumul Taberei sa schimbe direct de la peron.Poate la momentul respectiv asa gandeau fluxurile de calatori.

Parerea mea este ca totusi este gresit un astfel de calcul,pentru ca venind din centru calatorul ar fi ales M1 Industriilor si ar fi schimbat la Lujerului, dar totusi e o ipoteza.

Alta dificultate care o vad la Crangasiul actual este cum ar fi reusit firul de pe inelara spre Lujerului sa subtraverseze liniile M1.M1 coboara destul de mult dupa Crangasi spre Semanatoarea(cred ca e a doua statie ca adancime dupa Unirii 2) si dupa o scurta distanta ia si o curba stanga.Inelara ar fi trebuit sa coboare si mai mult si ar fi subtraversat la randul sau Dambovita si ar fi fost o lucrare destul de greu de executat.


In alta ordine de idei, Nicolae Grigorescu este clar o improvizatie.Trebuie sa ne gandim ca atunci cand s-a construit NG, alta era perspectiva pentru acea zona. Practic acum s-a realizat o varianta de a lega M1 de ramura LdC fara a sapa nici o lopata de pamant.Cred ca ce exista acum s-a construit cu gandul de a avea o naveta NG-LdC, care ar fi functionat foarte bine cu un singur tunel intre 1 dec si NG.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 9 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community