Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Statiile de metrou
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 48, 49, 50  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2025
Mesaje: 1206
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 18 Iun 2009 17:28:31    Titlul subiectului: 112582

Acolo se mai gareaza rame. Accesul se face prin spatiile tehnice - din ceea ce se poate vedea din statie cat si din tren, peronul are rol tehnic, permitand accesul facil la rama garata si la diversele ateliere de la nivelul lui; in alta ordine de idei, din ternul care vine de la Izvor se poate vedea ca linia 4 are un fel de peron pe partea dreapta (nu cred ca e mai lung de cativa metri (?).
Eroilor asa a fost gandita de la inceput - cu trei linii functionale, fiind statie de separatie directii, si doua linii de garare. Daca o fi fost alta varianta, probabil ca a ramas doar pe hartie - peste cativa ani vor incepe tatonarile si schimbarile de proiect in timpul executiei, vezi GdN si linia initial spre Pantelimon si apoi dusa la Dristor 2.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Iun 2009 20:01:29    Titlul subiectului: 112588

Adica cum statia Eroilor ar fi aratat ca si Crangasi ? Nu inteleg. In principiu arata ca si Crangasi, dar mai are in plus doua linii de serviciu (linia 4 in spatele peronului mic si linia 5 in spatele peronului mare). In spatiul tehnic asa cum rezultă din schita publicata de Catalin nu este nici o linie, iar la peronul liniei 5 evident ca nu poate ajunge orișicine, numai personalul metrorex poate face acest lucru. Capetele asa zisului peron al liniei 5 sunt foarte vizibile daca stai la marginile peronului central, mai ales la intrarea dinspre Grozavesti.
Atasez pentru cei interesati si numerotarea liniilor in statia Eroilor.



Schita Eroilor.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.46 kb
 Vizualizat:  de 14449 ori

Schita Eroilor.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Iul 2009 21:39:08    Titlul subiectului: 10885 113449

Bazilescu nici nu era in proiect. Tunelul il facuse Ceausescu pana la Zarea. S-au gandit probabil ca e pacat sa strice tunelul deja facut.
La Dristor I primul acces a fost cel dinspre Fizicienilor (dinspre NG), de acolo luam metroul spre Politehnica cand s-a inaugurat tronsonul din Balta Alba.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 04 Iul 2009 21:48:14    Titlul subiectului: 113450

Acesta este articolul in care apar imagini cu statia Bazilescu...
http://www.tvr.ro/articol.php?id=65340&c=58
Am vazut pe alt forum niste poze din subteran din statiile viitoare de pe M4 si pare a fi avansat ceva stadiul lucrarilor. Fireste, insa aici e vorba de vizita de oficiali si presa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Iul 2009 07:43:51    Titlul subiectului: 113457

Oare or fi facut Bazilescu pentru ca trebuia gasit un nou capat pt M4 (in lipsa portiunii finale) si cum Zarea ar fi fost prea apropape de Laromet s-au gandit la Bazilescu sau au considerat ca intr-adevar este necesara o statie in zona, existand cateva blocuri care ar putea genera un flux de calatori ?
Vad ca peretii nu mai sunt facuti din inele prefabricate (ca la Dristor1), ci par turnati continuu (asemanator cu intrarea in NG2).Oare o fi o noua tehnologie ?
De remarcat pe M4 reutilizarea proiectelor de statii . GdN2 pare sa fie vechea statie GdN1 etajata (de ce au ales proiectul asta nu inteleg, mi se pare mai scump sa faci un etaj inutil si atatea scari acolo), Parc Bazilescu este copie dupa Dristor1..Or mai fi si altele ?



Bazilescu1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.71 kb
 Vizualizat:  de 14736 ori

Bazilescu1.jpg



Bazilescu2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.15 kb
 Vizualizat:  de 14736 ori

Bazilescu2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Iul 2009 13:32:53    Titlul subiectului: 113466

Mihai Bravu si Aparatorii Patriei.
Preciziei, Politehnica, Aurel Vlaicu, Policolor
Pacii, Lujerului, Nicolae Grigorescu, Costin Georgian, Republica
Semanatoarea, Grozavesti, Timpuri Noi. La Timpuri Noi datorita solului au trebuit sa micsoreze presiunea / cm patrat si au marit suprafata stalpilor, dar proiectul e practic identic.
Piata Iancului / Stefan cel Mare, 1 Mai
Statii unicat sunt si ele mai multe, nu stau acum sa le enumar
Eu ma refer la calculul structurii de rezistenta, particularitati de scari si alte treburi sunt secundare. De exemplu Costin Georgian a fost facut fara cai de acces, la sfarsit au spart 2 pereti si au facut si scarile. Acelasi lucru s-a intamplat si in alte statii
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Iul 2009 15:48:12    Titlul subiectului: 113477

Eu ma refeream doar la M4 daca mai exista si alte statii care copiaza statii existente. In intreaga retea normal ca multe sunt "variatiuni pe aceeasi tema"..
Dar trebuie sa recunosti ca statia Dristor1 nu trebuia sa arate asa (eu am crezut multa vreme ca acolo nu trebuia sa fie statie la felul cum arata..), iar faptul ca au ajuns sa copieze o statie "rebut" mi se pare intersant.
Probabil ca totusi le-a placut cum a iesit si au zis sa nu o lase sa fie unicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2025
Mesaje: 1206
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 05 Iul 2009 21:23:04    Titlul subiectului: 113492

Genul asta de statii nu reprezinta un esec tehnologic, si prin alte parti sunt statii cu pereti cilindrici.
Statii care nu au avut accese de la inceput - Dristor 1, accesul spre Fizicienilor a fost deschis tarziu, iar Costin Georgian se vede ca a primit mai tarziu un acces - unul din ele este acoperit cu copertina din beton si sticla iar celalalt este neacoperit, Tineretului trebuia sa aiba inca un acces, Costin Georgian si Aparatorii Patriei, au acces de la peron numai printr-un capat (parca si Republica) desi ele erau in proiect standard cu iesiri la ambele capete. La Aparatori, doar iesirea existenta preia flux de calatori, cealalta ar fi fost inchisa - in capatul ei exista ca alternativa un pasaj de subtraversare a liniilor, transformat in spatiu tehnic.
Daca Bazilescu ar fi capat de linie, undeva trebuie sa existe un macaz; daca ea seamana cu Dristor, ca nu mai aveau ce face, nu puteau sa distrugas tunelul in totalitate (in alte parti se poate si mai complex, se refac statii si tunele de la zero, de nu le mai recunosti) Pajura arata normal? Nici nu au inaugurat tronsonul GDN-D2 ca s-au si apucat de forat pe tronsoanele Laromet si Linia de Centura (cu tot felul de improvizatii)
Statiile se asemana ca plan general pentru ca ori sunt cu peron central ori lateral sau mixte, dar pot fi unice prin finisaje si prin rezolvarea arhitecturala.
Nu s-au refolosit planuri ci asa au fost ele proiectate:
Semanatoarea, Grozavesti, Piata Unirii, Timpuri Noi - peroane laterale, accese la ambele capete cu functiune de pasaj pietonal - acele balcoane de deasupra liniilor, doar PU a avut doua randuri, unul care se poate folosi ca traversare pietonala si unul care asigura accesul la M2, pana la realizarea ei avea si el acelasi rol de traversare.
Mihai Bravu, Aparatorii Patriei, Obor, acelasi proiect standard, PL si accese laterale - AP are doar unul, Obor esre realizata intr-un pasaj rutier in locul statiei de tramvai.
Izvor, acelasi proiect, datorita condiiilor de executie are un singur vestibul pozitionat cntral si lateral la nivelul peronului, accesul la celalalt peron se face prin subtraversare.
pipera - vestibul central deasupra liniilor, cu acces prin laterale
Urmeaza statiile cu peron central si vestibule in capete - Preciziei, Pacii, Lujerului, Politehnica, Dristor (1 si 2 - terminus)- Republica, Grivita, 1 Mai, Piata Muncii (pasaj rutier idem Obor). La restul statiilor s-a abordat o alta varianta a circulatiei, dintr-un vestibul central situat deasupra liniilor, de unde se distribuie fluxurile spre linii, capetele efective ale statiei fiind folosite doar in scop tehnic.
Statii mixte peron central si lateral - Eroilor, cu circulatie clasica pe la capete, crangasi si Basarab, cu vestibul central.
Acestea sunt datele constructiva care sunt intrucatva comune, fiecare statie fiind individualizata prin finisaje sau alte aspecte - are sau nu stalpi de un anume fel, rezolvari inedite ale acceselor si circulatiilor pietonale, etc

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2025
Mesaje: 1206
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 06 Iul 2009 22:23:18    Titlul subiectului: 113539

andrei11 a scris:
La Dristor I primul acces a fost cel dinspre Fizicienilor (dinspre NG), de acolo luam metroul spre Politehnica cand s-a inaugurat tronsonul din Balta Alba.
Intr-o poza de arhiva de pe Agerpres o arata cu o iesire lipsa, asa ca am dedus ca poza e dinspre iesirea de la Dristor - un alt amanunt ca acolo a fost prima iesire era faptul ca avea scara rulanta in timp ce la Fizicienilor e scara fixa de la peron.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 07 Iul 2009 08:56:36    Titlul subiectului: 113544

Cu scarile rulante asa este, dar mergi pe mana mea, am luat metroul de multe ori spre Politehnica de acolo. Nu stiu cand s-a inaugurat Balta Alba, se poate verifica cu usurinta, eu am terminat in iunie 1985 facultatea si pana la Politehnica ( din Militari) mergeam numai cu metroul. (pana la Grozavesti, aceea era statia ptr Politehnica pana ce s-a inaugurat Militariul)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
BladHaund



Data înscrierii: 11/Iun/2009
Ultima vizita: 21/Mai/2013
Mesaje: 74

MesajTrimis: Sâm 11 Iul 2009 16:51:25    Titlul subiectului: 113840

In ce statie e filmata reclama la Orange difuzata din iunie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Iul 2009 18:12:36    Titlul subiectului: 113851

BladHaund a scris:
In ce statie e filmata reclama la Orange difuzata din iunie?

Reclama este filmata sigur la GdN2, insa secventele in care cei 2 intra in metrou sunt intr-o statie de pe M2, nu mi-am dat seama care.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2025
Mesaje: 1206
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 12 Iul 2009 00:45:23    Titlul subiectului: 113883

Piata Unirii 2, sau Universitate dupa golurile din tavan, deoarece restul nu mai au stalpi rectangulari cu marmura.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Grigorie



Data înscrierii: 05/Feb/2009
Ultima vizita: 10/Iul/2011
Mesaje: 43
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Iul 2009 15:57:50    Titlul subiectului: 114023

Statia de metrou este Piata Sudului. Mi-a luat mult timp sa imi dau seama :p. Uitati-va la forma gresiei de pe jos. Nu are cum sa fie Universitate si nici Piata Unirii deoarece nu e atat de inalta :p. In legatura cu aceasta statie, am trecut azi pe acolo si am observat ca se lucreaza la ceva ce pare a fi un lift ? Stie cineva mai bine ? Sau cumva o noua iesire, desi nu ar avea sens pentru ca ar fi imediat langa o iesire.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Yuri



Data înscrierii: 14/Mai/2008
Ultima vizita: 21/Apr/2022
Mesaje: 7
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Iul 2009 18:23:39    Titlul subiectului: 114033

Pasaj pietonal cu legatura la mall-ul ce urmeaza sa se deschida (peste un an). S-a facut in 2 luni cat n-au facut la Eroii Revolutiei in 2 ani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 14:47:42    Titlul subiectului: 115025

De cand si mai ales de ce este inchis pasajul pietonal din cadrul statiei Timpuri Noi?
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 15:45:46    Titlul subiectului: 115028

Cui foloseste acest pasaj ? Vreo 2 ani dupa 1979 se putea circula pe acolo daca vroiai,dar nu folosea si nu foloseste nimanui. Nici cel de la Petrache Poenaru, nici cel de la Grozavesti nu foloseste la nimic. Acum la Grozavesti este o exceptie, vorbesc de regula. Si la Grozavesti si la Petrache dupa inaugurare s-a putut circula un timp daca vroiai
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2025
Mesaje: 1206
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 16:19:43    Titlul subiectului: 115030

La Timpuri Noi si Grozavesti, este util deoarece statia este sub intersectie. La Unirii1 unul din pasaje face legatura cu M2 (accesul pe el se face doar dupa validare(, iar cel de pe partea cu dispeceratul este deschis circulatiei libere servind ca legatura facila intre doua puncte - Splai si Dimitrei Cantemir.
In zonele unde nu era prea util i s-a dat folosinta de acces la spatiile tehnice.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 18:18:03    Titlul subiectului: 115036

Sa fim seriosi, nu vorbesc de situatia actuala de la Grozavesti,vorbesc in general, vezi tu pe cineva coborand la minus 10 - minus 12 m pe scari facand aproximativ 120 m prin subteran si urcand din nou ? Ma indoiesc. Singurul pasaj cat de cat logic este cel de la Unirii 1. Celalalte sunt fantezii - asta in cazul in care s-au gandit la un pasaj de traversare a strazii. Stiu zonele foarte bine si vorbesc in cunostinta de cauza.
Cel putin la Grozavesti, cat timp pasajul a fost deschis fara sa se intrerupa circulatia de la suprafata nu am vazut pe nimeni facand excursia aceasta prin subteran. Sunt absolut convins ca si la Timpuri Noi este aceeasi situatie
Si pasajul de la Petrache Poenaru ? De ce l-au facut ? Numai pentru ca cele 3 statii sunt practic identice dpdv al rezolvarii structurii ? La Timpuri Noi este o mica diferenta - nesemificativa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Aug 2009 23:26:57    Titlul subiectului: 115053

Ca pasajele respective nu au o utilitate prea mare, e adevarat. Totusi, daca ele exista, nu vad de ce sa stea inchise. Nu costa nimic sa fie deschise circulatiei, chiar si unui singur calator pe zi daca ii sunt folositoare, tot e ceva, nimeni nu pierde nimic. Nu e ca in cazul unui acces, cand este nevoie de minim o vanzatoare si un agent de paza, deci automat bani cheltuiti in plus.

Un astfel de pasaj inchis traficului tin minte ca este si la statia Republica. Acolo este insa o situatie mai speciala, accesele din capatul opus garii Titan fiind inchise si pline cu apa, gunoaie si altele despre care nu se cuvine sa le mentionam. Very Happy

_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Aug 2009 11:03:20    Titlul subiectului: 115115

Am fost zilele trecute prin pasajul de legatura Unirii. Stiu ca de mult de tot s-a iscat o discutie vizavi de traseul si latimea pasajului. Am numarat treptele si mi - a iesit ceea ce vedeti pe desen. Daca in mijlocul pasajului in loc sa fie 4 - 5 trepte care urca ar fi 7 - 8 care coboara, tunelul de legatura trece lejer pe sub liniile lui M 1. La 18 cm treapta cred ca trece si asa


Pasaj legatura Unirii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.17 kb
 Vizualizat:  de 13427 ori

Pasaj legatura Unirii.jpg



Traseu pasaj.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.22 kb
 Vizualizat:  de 13427 ori

Traseu pasaj.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Aug 2009 14:42:36    Titlul subiectului: 115143

Iata cata inventivitate la statia Aviatorilor. "M"-ul este facut din ...scoci. Laughing


3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.67 kb
 Vizualizat:  de 13328 ori

3.JPG



_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Aug 2009 20:47:17    Titlul subiectului: 115180

O STIRE BOMBA

http://www.realitatea.net/pasajul-pietonal-subteran-intre-piata-unirii-1-si-piata-unirii-2-va-fi-inchis-in-perioada-16-august---5-septembrie_585482.html
Pasajul pietonal subteran între Piața Unirii 1 și Piața Unirii 2 va fi închis în perioada 16 august - 5 septembrie

În perioada 16 august – 5 septembrie 2009 se vor executa lucrări pentru modernizarea și reconfigurarea pasajului pietonal de legătură între Piața Unirii 1 și Piața Unirii 2, inclusiv de înlocuire a scărilor rulante, anunță Metrorex.
În această perioadă, legătura dintre cele două stații se va face pe la suprafață, beneficiindu-se de aceleași facilități ca în subteran, fără taxarea călătoriei.
În fiecare din cele două stații de metrou vor fi asigurate porți speciale de intrare evidențiate prin panouri informative și personal de îndrumare pentru posesorii de legitimații de călătorie valabile care fac transferul între cele două linii de metrou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Aug 2009 21:45:24    Titlul subiectului: 115189

Astazi deja disparuse buticul de langa scarile rulante iar peretii erau jupuiti. Chiar m-am intrebat ce se intampla. Sunt curios daca lucrarile se rezuma la o simpla renovare sau se gandesc si la o largire a pasajului, foarte indicata de altfel.
Citat:
În fiecare din cele două stații de metrou vor fi asigurate porți speciale de intrare evidențiate prin panouri informative și personal de îndrumare pentru posesorii de legitimații de călătorie valabile care fac transferul între cele două linii de metrou.
La cat de organizati stim ca sunt cei de la Metrorex, cred ca in perioada respectiva prefer sa ocoloesc pe la Victoriei.
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 10 Aug 2009 22:08:59    Titlul subiectului: 115191

Stiu ca parca s-a discutat asta, dar cu prea multe detalii tehnice pentru neavizati asa ca mine, de exemplu. Asa ca pun o simpla intrebare: se poate largi pasajul? si daca da, cum si in ce parte a lui?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 48, 49, 50  Următoare
Pagina 13 din 50

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community