Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2025 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Dec 2009 01:35:37 Titlul subiectului: |
121432 |
|
Da, componentele vin cu vaporul sau TIR-ul, bucati, iar la Craiova le asambleaza.
|
|
Sus |
|
 |
rgv
Data înscrierii: 13/Mai/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2011 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 21 Dec 2009 12:13:34 Titlul subiectului: |
121521 |
|
Asadar, exista o decizie definitiva luata in privinta abandonarii modernizarii IVA cu Alstom sau sunt numai declaratii la nivel de intentie?
|
|
Sus |
|
 |
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Dec 2009 22:34:31 Titlul subiectului: |
121626 |
|
Se pare ca da, ramele noi care vor fi aduse in curand vor scoate toate IVA din circulatie, iar la final vor fi suficiente trenuri BM pentru toate magistralele. Deci e cel mai probabil ca in curand vor circula numai BMuri.
|
|
Sus |
|
 |
herminedirt

Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Ian 2010 19:32:12 Titlul subiectului: |
122517 |
|
O rama IVA circula azi bine mersi pe M3 cu usa de la cabina larg deschisa
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.64 kb |
Vizualizat: |
de 21936 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.94 kb |
Vizualizat: |
de 21936 ori |

|
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
 |
liv_liv30
Data înscrierii: 23/Iul/2008 Ultima vizita: 08/Dec/2011 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Ian 2010 09:40:48 Titlul subiectului: |
122532 |
|
Eu cred ca se fac eforturi pentru discreditarea acestor rame pentru a forta factorii de decizie sa aprobe cumpararea de vagoane noi. Nu pot sa cred ca nu exista solutii pentru a le mentine intr-o stare corespunzatoare in fata publicului calator.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Ian 2010 10:03:23 Titlul subiectului: |
122533 |
|
Imi pare rau, dar ramele IVA sunt depasite. De ce nu ne intoarcem inapoi la autobuzele/ troleibuzele TV ? Sau la tramvaiele EP ? Sau la locomotivele cu abur ? Sau la masinile anilor '60 ? Este acelasi rationament
|
|
Sus |
|
 |
Reactor
Data înscrierii: 18/Feb/2009 Ultima vizita: 08/Dec/2013 Mesaje: 118 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Ian 2010 11:17:51 Titlul subiectului: |
122535 |
|
liv_liv30 a scris: | Eu cred ca se fac eforturi pentru discreditarea acestor rame pentru a forta factorii de decizie sa aprobe cumpararea de vagoane noi. Nu pot sa cred ca nu exista solutii pentru a le mentine intr-o stare corespunzatoare in fata publicului calator. |
Pur si simplu nu se mai intretin (decat mentenanta pentru siguranta circulatiei) pentru ca indata vin ramele noi, care vor scoate IVA din circulatie. Treceti peste pasul cu discreditarea lor, asta a fost facuta acum mult timp.
|
|
Sus |
|
 |
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Ian 2010 17:57:59 Titlul subiectului: |
122545 |
|
Nu mai trebuie discreditate, pentru ca am inteles ca deja s-a dat comanda pentru urmatoarea transa de Bombardiere care vor inlocui tot ce e pe M3 si M4.
|
|
Sus |
|
 |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 20 Ian 2010 20:52:16 Titlul subiectului: |
122552 |
|
Uzura lor morala si fizica le discrediteaza implicit.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
 |
herminedirt

Data înscrierii: 28/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Mai/2013 Mesaje: 254 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Ian 2010 21:19:27 Titlul subiectului: |
122554 |
|
Referiotr la usa deschisa de mai sus, comenzile din acea cabina sunt inactive? Sau au vreun efect asupra functionarii trenului?
_________________ http://www.no3.ro |
|
Sus |
|
 |
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2025 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Ian 2010 02:54:00 Titlul subiectului: |
122560 |
|
Da sint inactive, nu influenteaza, vina ca usa este deschisa apartine mecanicului, inainte de a pleca in cursa are un timp de 1/2 ore pentru a "pregati trenul de circulatie".
|
|
Sus |
|
 |
rgv
Data înscrierii: 13/Mai/2009 Ultima vizita: 04/Oct/2011 Mesaje: 42 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Ian 2010 13:05:59 Titlul subiectului: |
122567 |
|
liv_liv30 a scris: | Eu cred ca se fac eforturi pentru discreditarea acestor rame pentru a forta factorii de decizie sa aprobe cumpararea de vagoane noi. Nu pot sa cred ca nu exista solutii pentru a le mentine intr-o stare corespunzatoare in fata publicului calator. | Ca o parere (mai mult sau mai putin avizata) de la distanta si o paralela cu cele traite pe alte meleaguri (fara a intra in detalii si in comparatii de natura tehnica, culturala, sociala, economica, pentru ca, de cele mai multe ori, acestea au constituit si constituie in Romania scuze si explicatii, la nivel individual sau de grup, in incapacitatea si neputinta de a rezolva o anumita problema):
Cu siguranta ar fi existat solutii tehnice in alte conditii de organizare (implicit de intretinere, exploatare) indiferent de ce se spune din interior sau la nivel oficial.
Un exemplu foarte clar este situatia multor operatori din lume (cea occidentala) in care durata de folosire a parcului tehnic e de 35-45 ani (cu o reconstructie la 20-25 de ani).
In ceea ce priveste IVA, o buna parte dintre aceste garnituri ar fi putut fi reconstruite (si aduse la nivel tehnic actual, la preturi care sa justifice o astfel de varianta) si folosite in medie inca 15 ani. Cumparea de trenuri noi era necesara, dar nu inlocuirea completa a parcului intr-o perioada scurta de timp. Nicaieri nu s-ar putea face asa ceva decat in conditiile unui acces facil la resurse financiare, cum s-a intamplat in cazul Metrorex. In conditiile acestea si probabil, din comoditate, lipsa de implicare, s-a preferat solutia cea mai simpla (dar si cea mai scumpa, ceea ce afecteaza buzunarul tuturor).
Altele ar fi implicarea, viziunea si solutiile gasite, in cazul in care resursele financiare s-ar obtine in conditii mai dificile (cum este pe alte meleaguri).
Probabil ca atunci cand metroul nu va mai fi finantat exclusiv din banii guvernului si vor fi implicate financiar si primariile de sector si Primaria Generala si Consiliul Judetean Ilfov, adica beneficiarii directi ai acestui serviciu, se va cunoaste mai mult si mai bine valoarea banului (si implicit valoarea admininistrarii bunului).
Se va vedea cum vor arata trenurile Bombardier dupa 25 ani de exploatare!
|
|
Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Sâm 06 Feb 2010 23:15:09 Titlul subiectului: |
123331 |
|
Uitandu-ma pe un alt forum, am observat cateva imagini ale vagonului modernizat de catre ALSTOM. La o prima vedere, caroseria este de acelasi tip cu cea a ramelor IVA, insa aspectul interior si exterior aduce foarte mult cu cel al ramelor MOVIA, dar fara a schimba structura deja cunoscuta. S-au imbinat structuri de la ambele tipuri de vagoane, si de ce nu, chiar au reusit sa construiasca un vagon modern.
Daca s-ar fi continuat proiectul, vagoanele ar fi fost mult mai reusite, si mai functionale. Toate piesele si componentele fiind la nivelul tehnologiei actuale (anul modernizarii) ar fi facut un concurent foarte bun pentru ramele MOVIA, care pentru mine, afara de un iluminat mai bun, si o viteza adaptata nevoilor actuale, nu aduce nimic spectaculos in plus.
Pacat ca s-a intrerupt proiectul.
|
|
Sus |
|
 |
razvanamza

Data înscrierii: 22/Feb/2009 Ultima vizita: 09/Mar/2014 Mesaje: 19 Locație: Magurele (jud. IF)
|
Trimis: Lun 08 Feb 2010 22:11:12 Titlul subiectului: |
123419 |
|
Eu am aflat de la cineva de la Alstom ca se continua cu modernizarea IVE-lor si nu vor mai veni trenuri noi.
_________________ Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati! |
|
Sus |
|
 |
radudaniel23
Data înscrierii: 27/Oct/2009 Ultima vizita: 06/Sep/2019 Mesaje: 40 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Apr 2010 13:58:45 Titlul subiectului: |
126140 |
|
Vin si eu cu aceasta poza. Cu scuzele de rigoare ptr ca o folosesc daca cineva o avea. Va las pe voi sa comentati.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.23 kb |
Vizualizat: |
de 20574 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Apr 2010 15:52:19 Titlul subiectului: |
126145 |
|
Sunt sigur ca s-a mai discutat acest lucru, dar nu gasesc unde.
La ce foloseste cutia din imagine? Sunt monate numai pe IVA si am impresia ca numai pe un vagon, desi pot sa ma insel.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.99 kb |
Vizualizat: |
de 20554 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 27/Feb/2025 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Apr 2010 23:26:19 Titlul subiectului: |
126151 |
|
Nu te inseli, este unul din sistemele de siguranta numit "indusi".
|
|
Sus |
|
 |
stfp

Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2025 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 06 Mai 2010 16:14:29 Titlul subiectului: |
126661 |
|
Aceste rame mai sunt inca in exploatare pe magistralele 1 sau 3? Daca da, pe care din ele? Sunt folosite doar de luni pana vineri sau si in weekend?
|
|
Sus |
|
 |
Kaustik

Data înscrierii: 11/Noi/2008 Ultima vizita: 03/Mar/2024 Mesaje: 766 Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila
|
Trimis: Joi 06 Mai 2010 19:52:41 Titlul subiectului: |
126668 |
|
Ramele IVA inca mai sunt in exploatare. Sunt "titulare" pe M3 Anghel Saligny - Preciziei, si M4 Gara de Nord 2 - 1 Mai, dar am mai prins faze cand ramele IVA au "patruns" si pe M1, suplinind absenta Bombardierelor cand acestea faceau "probe" pe M3. Practic au facut un mic schimb, unele rame IVA au inlocuit unele Bombardiere pe M1. Circula in orice zi a saptamanii in programul metroului de la ora 5 la ora 23 .
_________________ "O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P. |
|
Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 06 Mai 2010 21:00:00 Titlul subiectului: |
126675 |
|
Pe M1 foarte rar mai apar IVE si doar cand trebuie sa suplineasca ramele Movia aflate in reparatie/verificari, etc.
In schimb pe M3 mai apar si rame Movia, dar deobicei acestea apar in zilele nelucratoare, si/sau la ore cu aglomeratie mai mica.
Totusi, IVEle vor mai detine suprematia lui M3 inca mult timp de acum in colo, chiar si dupa modernizarea completa a sistemului de trafic, iar pentru M4 si respectiv Republica-Pantelimon, vor ramane IVE in continuare. Nu se justifica inlocuirea lor, poate doar daca incep sa curca piesele de tot din ele (asa cum au grija cei de la Alstom si Metrorex!!!!)...
|
|
Sus |
|
 |
ByOnu

Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 20/Apr/2025 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Iun 2010 15:51:49 Titlul subiectului: |
128062 |
|
ANUNT:
#034 s-a intors saptamana trecuta din Franta.
Nu are modificari la partea de design, nici macar mazgaliturile cu graffiti nu i-au fost curatate! Niste membri Metrorex au fost in Franta pentru a ridica "pachetul".
Insa... a primit modificari la partea tehnica!
De asemenea REM 183 a fost MUTAT inapoi in hala Alstom si s-a reinceput "mesteritul" la ea. Din cate am inteles Metrorex a fost destul de multumit, si daca avem noroc vor fi modernizate aproximativ 50 REM.
Depoul Militari asteapta ...cu nerabdare... sa o primeasca pe 034 pentru a se incepe lucrul la ea.
|
|
Sus |
|
 |
ByOnu

Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 20/Apr/2025 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Iun 2010 11:53:10 Titlul subiectului: |
128115 |
|
Cateva poze cu 034 in Franta: (FOTO - ALSTOM)
Descriere: |
034-A fiind urcat pe trailer. |
|
Mărime fișier: |
90.96 kb |
Vizualizat: |
de 19844 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.43 kb |
Vizualizat: |
de 19844 ori |

|
Descriere: |
Trailerul cu 034-A plecand din curtea interprinderii. |
|
Mărime fișier: |
71.82 kb |
Vizualizat: |
de 19844 ori |

|
Descriere: |
Convoiul trailerelor plecand spre ... Romania. |
|
Mărime fișier: |
70.38 kb |
Vizualizat: |
de 19844 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Iun 2010 12:16:17 Titlul subiectului: |
128117 |
|
Daca urmeaza sa se faca aici schimbari la capitolul caroserie, de ce s-au mai obosit sa repare panourile ruginite si sa vopseasca intreg vagonul?
Presupun ca vor primi (ca si celalalt modernizat de Alstom) schema similara cu Bombardiere-le, nu?
|
|
Sus |
|
 |
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mie 09 Iun 2010 12:49:29 Titlul subiectului: |
128119 |
|
Intrebare: de ce nu le recaroseaza la Astra Arad? Parca Bombardierele acolo au fost asamblate. Daca sunt gresit informat, scuzati.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
 |
adrianb
Data înscrierii: 29/Mar/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2011 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 09 Iun 2010 12:59:35 Titlul subiectului: |
128120 |
|
Bombardierele au fost asamblate la Electroputere. La Arad au fost asamblate Desiro de la CFR.
|
|
Sus |
|
 |
|