Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele IVA
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2025
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Dec 2009 01:35:37    Titlul subiectului: 121432

Da, componentele vin cu vaporul sau TIR-ul, bucati, iar la Craiova le asambleaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rgv



Data înscrierii: 13/Mai/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2011
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Dec 2009 12:13:34    Titlul subiectului: 121521

Asadar, exista o decizie definitiva luata in privinta abandonarii modernizarii IVA cu Alstom sau sunt numai declaratii la nivel de intentie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Dec 2009 22:34:31    Titlul subiectului: 121626

Se pare ca da, ramele noi care vor fi aduse in curand vor scoate toate IVA din circulatie, iar la final vor fi suficiente trenuri BM pentru toate magistralele. Deci e cel mai probabil ca in curand vor circula numai BMuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Ian 2010 19:32:12    Titlul subiectului: 122517

O rama IVA circula azi bine mersi pe M3 cu usa de la cabina larg deschisa Laughing


Image014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.64 kb
 Vizualizat:  de 21936 ori

Image014.jpg



Image015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.94 kb
 Vizualizat:  de 21936 ori

Image015.jpg



_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
liv_liv30



Data înscrierii: 23/Iul/2008
Ultima vizita: 08/Dec/2011
Mesaje: 48
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Ian 2010 09:40:48    Titlul subiectului: 122532

Eu cred ca se fac eforturi pentru discreditarea acestor rame pentru a forta factorii de decizie sa aprobe cumpararea de vagoane noi. Nu pot sa cred ca nu exista solutii pentru a le mentine intr-o stare corespunzatoare in fata publicului calator.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Ian 2010 10:03:23    Titlul subiectului: 122533

Imi pare rau, dar ramele IVA sunt depasite. De ce nu ne intoarcem inapoi la autobuzele/ troleibuzele TV ? Sau la tramvaiele EP ? Sau la locomotivele cu abur ? Sau la masinile anilor '60 ? Este acelasi rationament
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Ian 2010 11:17:51    Titlul subiectului: 122535

liv_liv30 a scris:
Eu cred ca se fac eforturi pentru discreditarea acestor rame pentru a forta factorii de decizie sa aprobe cumpararea de vagoane noi. Nu pot sa cred ca nu exista solutii pentru a le mentine intr-o stare corespunzatoare in fata publicului calator.


Pur si simplu nu se mai intretin (decat mentenanta pentru siguranta circulatiei) pentru ca indata vin ramele noi, care vor scoate IVA din circulatie. Treceti peste pasul cu discreditarea lor, asta a fost facuta acum mult timp.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Ian 2010 17:57:59    Titlul subiectului: 122545

Nu mai trebuie discreditate, pentru ca am inteles ca deja s-a dat comanda pentru urmatoarea transa de Bombardiere care vor inlocui tot ce e pe M3 si M4.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 20 Ian 2010 20:52:16    Titlul subiectului: 122552

Uzura lor morala si fizica le discrediteaza implicit.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Ian 2010 21:19:27    Titlul subiectului: 122554

Referiotr la usa deschisa de mai sus, comenzile din acea cabina sunt inactive? Sau au vreun efect asupra functionarii trenului?
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2025
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 21 Ian 2010 02:54:00    Titlul subiectului: 122560

Da sint inactive, nu influenteaza, vina ca usa este deschisa apartine mecanicului, inainte de a pleca in cursa are un timp de 1/2 ore pentru a "pregati trenul de circulatie".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rgv



Data înscrierii: 13/Mai/2009
Ultima vizita: 04/Oct/2011
Mesaje: 42
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Ian 2010 13:05:59    Titlul subiectului: 122567

liv_liv30 a scris:
Eu cred ca se fac eforturi pentru discreditarea acestor rame pentru a forta factorii de decizie sa aprobe cumpararea de vagoane noi. Nu pot sa cred ca nu exista solutii pentru a le mentine intr-o stare corespunzatoare in fata publicului calator.
Ca o parere (mai mult sau mai putin avizata) de la distanta si o paralela cu cele traite pe alte meleaguri (fara a intra in detalii si in comparatii de natura tehnica, culturala, sociala, economica, pentru ca, de cele mai multe ori, acestea au constituit si constituie in Romania scuze si explicatii, la nivel individual sau de grup, in incapacitatea si neputinta de a rezolva o anumita problema):

Cu siguranta ar fi existat solutii tehnice in alte conditii de organizare (implicit de intretinere, exploatare) indiferent de ce se spune din interior sau la nivel oficial.
Un exemplu foarte clar este situatia multor operatori din lume (cea occidentala) in care durata de folosire a parcului tehnic e de 35-45 ani (cu o reconstructie la 20-25 de ani).

In ceea ce priveste IVA, o buna parte dintre aceste garnituri ar fi putut fi reconstruite (si aduse la nivel tehnic actual, la preturi care sa justifice o astfel de varianta) si folosite in medie inca 15 ani. Cumparea de trenuri noi era necesara, dar nu inlocuirea completa a parcului intr-o perioada scurta de timp. Nicaieri nu s-ar putea face asa ceva decat in conditiile unui acces facil la resurse financiare, cum s-a intamplat in cazul Metrorex. In conditiile acestea si probabil, din comoditate, lipsa de implicare, s-a preferat solutia cea mai simpla (dar si cea mai scumpa, ceea ce afecteaza buzunarul tuturor).

Altele ar fi implicarea, viziunea si solutiile gasite, in cazul in care resursele financiare s-ar obtine in conditii mai dificile (cum este pe alte meleaguri).
Probabil ca atunci cand metroul nu va mai fi finantat exclusiv din banii guvernului si vor fi implicate financiar si primariile de sector si Primaria Generala si Consiliul Judetean Ilfov, adica beneficiarii directi ai acestui serviciu, se va cunoaste mai mult si mai bine valoarea banului (si implicit valoarea admininistrarii bunului).

Se va vedea cum vor arata trenurile Bombardier dupa 25 ani de exploatare!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Sâm 06 Feb 2010 23:15:09    Titlul subiectului: 123331

Uitandu-ma pe un alt forum, am observat cateva imagini ale vagonului modernizat de catre ALSTOM. La o prima vedere, caroseria este de acelasi tip cu cea a ramelor IVA, insa aspectul interior si exterior aduce foarte mult cu cel al ramelor MOVIA, dar fara a schimba structura deja cunoscuta. S-au imbinat structuri de la ambele tipuri de vagoane, si de ce nu, chiar au reusit sa construiasca un vagon modern.

Daca s-ar fi continuat proiectul, vagoanele ar fi fost mult mai reusite, si mai functionale. Toate piesele si componentele fiind la nivelul tehnologiei actuale (anul modernizarii) ar fi facut un concurent foarte bun pentru ramele MOVIA, care pentru mine, afara de un iluminat mai bun, si o viteza adaptata nevoilor actuale, nu aduce nimic spectaculos in plus.

Pacat ca s-a intrerupt proiectul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razvanamza



Data înscrierii: 22/Feb/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2014
Mesaje: 19
Locație: Magurele (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 08 Feb 2010 22:11:12    Titlul subiectului: 123419

Eu am aflat de la cineva de la Alstom ca se continua cu modernizarea IVE-lor si nu vor mai veni trenuri noi.
_________________
Un transport civilizat se poate face doar cu calatori civilizati!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radudaniel23



Data înscrierii: 27/Oct/2009
Ultima vizita: 06/Sep/2019
Mesaje: 40
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Apr 2010 13:58:45    Titlul subiectului: 126140

Vin si eu cu aceasta poza. Cu scuzele de rigoare ptr ca o folosesc daca cineva o avea. Va las pe voi sa comentati.


1978metroulbucuresti_209.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.23 kb
 Vizualizat:  de 20574 ori

1978metroulbucuresti_209.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Apr 2010 15:52:19    Titlul subiectului: 126145

Sunt sigur ca s-a mai discutat acest lucru, dar nu gasesc unde.
La ce foloseste cutia din imagine? Sunt monate numai pe IVA si am impresia ca numai pe un vagon, desi pot sa ma insel.



Intrebare.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.99 kb
 Vizualizat:  de 20554 ori

Intrebare.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2025
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Apr 2010 23:26:19    Titlul subiectului: 126151

Nu te inseli, este unul din sistemele de siguranta numit "indusi".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2025
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 16:14:29    Titlul subiectului: 126661

Aceste rame mai sunt inca in exploatare pe magistralele 1 sau 3? Daca da, pe care din ele? Sunt folosite doar de luni pana vineri sau si in weekend?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 19:52:41    Titlul subiectului: 126668

Ramele IVA inca mai sunt in exploatare. Sunt "titulare" pe M3 Anghel Saligny - Preciziei, si M4 Gara de Nord 2 - 1 Mai, dar am mai prins faze cand ramele IVA au "patruns" si pe M1, suplinind absenta Bombardierelor cand acestea faceau "probe" pe M3. Practic au facut un mic schimb, unele rame IVA au inlocuit unele Bombardiere pe M1. Circula in orice zi a saptamanii in programul metroului de la ora 5 la ora 23 Wink .
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 06 Mai 2010 21:00:00    Titlul subiectului: 126675

Pe M1 foarte rar mai apar IVE si doar cand trebuie sa suplineasca ramele Movia aflate in reparatie/verificari, etc.

In schimb pe M3 mai apar si rame Movia, dar deobicei acestea apar in zilele nelucratoare, si/sau la ore cu aglomeratie mai mica.

Totusi, IVEle vor mai detine suprematia lui M3 inca mult timp de acum in colo, chiar si dupa modernizarea completa a sistemului de trafic, iar pentru M4 si respectiv Republica-Pantelimon, vor ramane IVE in continuare. Nu se justifica inlocuirea lor, poate doar daca incep sa curca piesele de tot din ele (asa cum au grija cei de la Alstom si Metrorex!!!!)...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 20/Apr/2025
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Iun 2010 15:51:49    Titlul subiectului: 128062

ANUNT:

#034 s-a intors saptamana trecuta din Franta.

Nu are modificari la partea de design, nici macar mazgaliturile cu graffiti nu i-au fost curatate! Niste membri Metrorex au fost in Franta pentru a ridica "pachetul".
Insa... a primit modificari la partea tehnica! Very Happy
De asemenea REM 183 a fost MUTAT inapoi in hala Alstom si s-a reinceput "mesteritul" la ea. Din cate am inteles Metrorex a fost destul de multumit, si daca avem noroc vor fi modernizate aproximativ 50 REM.

Depoul Militari asteapta ...cu nerabdare... sa o primeasca pe 034 pentru a se incepe lucrul la ea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 20/Apr/2025
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 11:53:10    Titlul subiectului: 128115

Cateva poze cu 034 in Franta: (FOTO - ALSTOM)


file_66356_59218_medium_257.jpg
 Descriere:
034-A fiind urcat pe trailer.
 Mărime fișier:  90.96 kb
 Vizualizat:  de 19844 ori

file_66356_59218_medium_257.jpg



file_66356_59223_medium_653.jpg
 Descriere:
034-B pe trailer.
 Mărime fișier:  80.43 kb
 Vizualizat:  de 19844 ori

file_66356_59223_medium_653.jpg



file_66356_59228_medium_197.jpg
 Descriere:
Trailerul cu 034-A plecand din curtea interprinderii.
 Mărime fișier:  71.82 kb
 Vizualizat:  de 19844 ori

file_66356_59228_medium_197.jpg



file_66356_59264_medium_179.jpg
 Descriere:
Convoiul trailerelor plecand spre ... Romania.
 Mărime fișier:  70.38 kb
 Vizualizat:  de 19844 ori

file_66356_59264_medium_179.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 12:16:17    Titlul subiectului: 128117

Daca urmeaza sa se faca aici schimbari la capitolul caroserie, de ce s-au mai obosit sa repare panourile ruginite si sa vopseasca intreg vagonul?
Presupun ca vor primi (ca si celalalt modernizat de Alstom) schema similara cu Bombardiere-le, nu?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Feb/2021
Mesaje: 1204

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 12:49:29    Titlul subiectului: 128119

Intrebare: de ce nu le recaroseaza la Astra Arad? Parca Bombardierele acolo au fost asamblate. Daca sunt gresit informat, scuzati.
_________________
GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Iun 2010 12:59:35    Titlul subiectului: 128120

Bombardierele au fost asamblate la Electroputere. La Arad au fost asamblate Desiro de la CFR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 8 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community