Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 01 Ian 2010 16:46:17 Titlul subiectului: |
121862 |
|
Sa ne aducem aminte de vremurile Tatrelor in rond Tatarasi Sud si a acestor tramvaie pe liniile Iasului. Dar nu uitam de Saviem pe linia 20, troleibuzul 46, primele GT4 aduse in Iasi si GT5 pe traseul 3.
http://www.przegubowiec.com/travel/200205/200205_rumunia.htm
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.99 kb |
Vizualizat: |
de 34459 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.38 kb |
Vizualizat: |
de 34459 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.25 kb |
Vizualizat: |
de 34459 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.38 kb |
Vizualizat: |
de 34459 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.23 kb |
Vizualizat: |
de 34459 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.55 kb |
Vizualizat: |
de 34459 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.44 kb |
Vizualizat: |
de 34459 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Scumpete

Data înscrierii: 13/Feb/2008 Ultima vizita: 16/Aug/2021 Mesaje: 31 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 04 Ian 2010 17:00:26 Titlul subiectului: Numere traseu |
121927 |
|
Wow ! Ce cifre mari aveau ca tabla indicatoare primele GT4. Ce s-a intamplat cu foliile acelea? Pacat ca nu se pun asemena folii cu cifre mari pe toate vagoanele ca sa vada calatorul de la distanta pe ce linie circula tramvaiul care vine spre el.
|
|
Sus |
|
 |
BOZO

Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
Trimis: Joi 21 Ian 2010 18:22:00 Titlul subiectului: Linia 7 veche |
122570 |
|
Salutari si felicitari pentru forumul reusit, multumesc pentru amintirile legate de tramvaiele Iasului copilariei mele, cand mergeam in vacanta la bunici, inainte de '89, era mereu foarte palpitant sa descopar ce linii noi au mai fost "bagate", acum mi-e teama sa descopar ce linii au mai fost scoase...
Dupa cate tin eu minte, 7-le, care era linia mea preferata, mergea in 89, inainte de a fi scos, de la Tatarasi Nord, prin Metalurgiei, Nicolae Iorga, pana la Gara, si mi se parea mereu foarte interesant ca era singura linie care intra "invers" pe bucla Autogara-Gara, adica urca intai str. Garii, si in deal o lua la stanga, nu ca toate celelalte la dreapta spre centru!
|
|
Sus |
|
 |
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
 |
Igor

Data înscrierii: 08/Dec/2007 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 94 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 01 Mar 2010 15:30:47 Titlul subiectului: |
124171 |
|
Nu are nimeni poze cu fosta linie din Pacurari sau spre Socola?
|
|
Sus |
|
 |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 01 Mar 2010 17:21:28 Titlul subiectului: |
124175 |
|
Aceeasi intrebare, legata de fosta linie 2, din Podul Ros spre Bariera Nicolina.
|
|
Sus |
|
 |
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 01 Mar 2010 21:52:35 Titlul subiectului: |
124184 |
|
Dar cand a fost dezactivata linia spre Pacurari?
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Iun/2025 Mesaje: 8845 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 01 Mar 2010 22:29:56 Titlul subiectului: |
124186 |
|
Tramvaiele au circulat in Pacurari pana in 1969.
Cateva imagini (primele doua din perioada interbelica):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
142.54 kb |
Vizualizat: |
de 33755 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.49 kb |
Vizualizat: |
de 33755 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
200.61 kb |
Vizualizat: |
de 33755 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Iun/2025 Mesaje: 8845 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 01 Mar 2010 22:41:30 Titlul subiectului: |
124188 |
|
Nicolina si Socola in perioada interbelica (se observa linia, iar in departare cate un tramvai in fiecare imagine):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
147.04 kb |
Vizualizat: |
de 33369 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
148.44 kb |
Vizualizat: |
de 33369 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Iun/2025 Mesaje: 8845 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 01 Mar 2010 22:45:11 Titlul subiectului: |
124189 |
|
Tramvai ITB pe Socola:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
150.75 kb |
Vizualizat: |
de 33366 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
BOZO

Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
Trimis: Lun 01 Mar 2010 23:20:33 Titlul subiectului: Superbe poze |
124195 |
|
@Radub: Nu vrei sa publici un album, cu toate pozele pe care le posezi, eu as fi primul la librarie
Poza e la actuala intersectie de la Cotnari, nu? Halele Tesatura tot alea au ramas...
Mai am o rugaminte, am mai publicat-o mai sus, linia 7 inainte de revolutie mergea pe Iorga nu-i asa?
Harta din forum cu anul 1989 arata 7-le mergand prin centru, ceea ce nu-mi vine deloc sa cred...
Multumesc pt. lamuriri!!
_________________ http://www.urbanrail.net |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Iun/2025 Mesaje: 8845 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 01 Mar 2010 23:47:56 Titlul subiectului: |
124196 |
|
Da, ultima fotografie e facuta in zona actualei intersectii de la Cotnari.
Dorinta mea cea mare e sa gasim cat mai multi colectionari de astfel de imagini si documente de suflet si sa facem tot posibilul ca acestea sa-si gaseasca locul intr-un muzeu dedicat transportului public (alaturi de vagoanele istorice care poate vor fi candva in deplina siguranta). Pastratul in sertar nu foloseste nimanui.
Problema cu linia 7 nu a fost ignorata, e in studiu, intrucat exista o serie de pareri legate de acest subiect si trebuie lamurita. In anii '80 am petrecut foarte mult timp in preajma tramvaielor din zona Podu de Piatra, insa nu-mi aduc deloc aminte de o astfel de modificare a traseului 7. E posibil ca modificarea sa nu fi tinut prea mult, insa chiar si asa e ciudat ca nu am observat-o. O lamurim noi, insa va mai dura.
|
|
Sus |
|
 |
BOZO

Data înscrierii: 20/Ian/2010 Ultima vizita: 15/Apr/2016 Mesaje: 45 Locație: Bucuresti, Iasi, Viena
|
Trimis: Mar 02 Mar 2010 00:07:01 Titlul subiectului: O tempora o mores! |
124197 |
|
Da, un muzeu RATP ar fi super!
Eu decand eram destul de mare ca sa tin minte, deci ca. '86, pana in '89 7 numai pe Iorga era, iar 2 era pe splai! 7 era dublat intre Podul de Piatra si Pasaj Nicolina de 14, iar pe cealalta jumatate de 15! Si mai imi aduc aminte ca vroiam mereu sa merg cu 7 de la gara acasa, fiindca erau Timisurile mele iubite, desi era un ocol (acasa fiind chiar pe socola intre podu ros si cotnari, ca sa vezi , dar cu 2 nu vroiam ca veneau "rablele" de ITB-uri...
_________________ http://www.urbanrail.net |
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Iun/2025 Mesaje: 8845 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 02 Mar 2010 00:32:52 Titlul subiectului: |
124198 |
|
Dupa '87, cand s-a dat in folosinta tronsonul Pasaj Nicolina-Tesatura, 2-ul a fost mutat pe Republicii si doar cand linia nu putea fi utilizata (inundatii sub pasaj sau reparatii substantiale in special pe tronsonul Pd. de Piatra-Gara Internationala) a mai revenit prin Pd. Ros.
Eu locuiesc in Pd. Ros, insa vacantele si duminicile mi le petreceam la bunici, in Alexandru (zona podului traversat din '86 de troleul 44). Pana in '87 preferam tramvaiul 2, care ma lasa la statia de sub pasajul din Alexandru, mai aproape de blocul bunicilor, iar dupa '87 am folosit in special tramvaiele 5 si 10 (uneori tramvaiele 7 si 9, cand aveam pofta de o plimbare pe jos pana la gara si mergeam prin centru pana in Pd. Ros, iar dupa aparitia maxi-taxi - daca iti amintesti de microbuzele TV albe cu o dunga rosie si una albastra - il foloseam si pe acesta, in special pentru ca mi se parea ceva exotic - apropos, la vremea aceea era inteleasa corect notiunea de maxi-taxi).
Cum vezi, apar niste inadvertente, de aceea lucrurile trebuie lamurite.
|
|
Sus |
|
 |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 02 Mar 2010 00:45:36 Titlul subiectului: |
124199 |
|
Undeva pe la sfarsitul lui '88, linia 2 a fost mutata pe Iorga definitiv (pana anul trecut, adica ), iar tot cam pe atunci linia 7 a fost mutata si ea pe Iorga. Cel putin in iunie 1988 linia 7 inca mai mergea pe la Palat.
De linia 2 stiu sigur pentru ca imi amintesc ca nu mi-a placut ca nu mai vedeam ITB'urile dela geam decat cand mai scapa cate unul prin Podul Ros. In fine, data exacta a modificarii n'o pot spune, pentru ca am observat asta cand am venit in vacanta, adica in decembrie 1988.
|
|
Sus |
|
 |
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 17/Iun/2025 Mesaje: 202 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 02 Mar 2010 18:42:22 Titlul subiectului: |
124217 |
|
Si traseul nr.16 si 16 barat au fost bune.
|
|
Sus |
|
 |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 02 Mar 2010 23:18:08 Titlul subiectului: |
124227 |
|
Ca frecventa n'as spune ca erau bune. Veneau rar si erau foarte aglomerate.
|
|
Sus |
|
 |
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 29 Mar 2010 15:58:17 Titlul subiectului: |
125143 |
|
Tatra T4R 220 cu mult, mult timp in urma.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.85 kb |
Vizualizat: |
de 28087 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.16 kb |
Vizualizat: |
de 28087 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
54.19 kb |
Vizualizat: |
de 28087 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 01 Apr 2010 23:05:48 Titlul subiectului: |
125339 |
|
Placuta cu traseul din partea de sus pare sa aiba un font similar cu cel folosit la numerele de parc. Erau foarte frumoase aceste placute. Numarul traseului era decupat din placuta si era astfel luminat de lampa din spate. S'au mai pastrat oare dintre ele?
|
|
Sus |
|
 |
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 03 Apr 2010 16:53:12 Titlul subiectului: |
125432 |
|
Din fericire, da.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.75 kb |
Vizualizat: |
de 27874 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.18 kb |
Vizualizat: |
de 27874 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.38 kb |
Vizualizat: |
de 27874 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.02 kb |
Vizualizat: |
de 27874 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.09 kb |
Vizualizat: |
de 27874 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
59.46 kb |
Vizualizat: |
de 27874 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.96 kb |
Vizualizat: |
de 27874 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.18 kb |
Vizualizat: |
de 27874 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 17:14:43 Titlul subiectului: |
128587 |
|
Din nou descoperiri placute pe net!!!
http://www.urbanrail.net/eu/iasi/iasi.htm
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.06 kb |
Vizualizat: |
de 27373 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
41.27 kb |
Vizualizat: |
de 27373 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.97 kb |
Vizualizat: |
de 27373 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.18 kb |
Vizualizat: |
de 27373 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
TATRA
Data înscrierii: 04/Dec/2005 Ultima vizita: 02/Noi/2012 Mesaje: 556 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 18 Iun 2010 18:14:07 Titlul subiectului: |
128593 |
|
Inapoi in timp cu domnul Gelu Arghir!
Vatman forever! Nea` Gelu conduce tramvaiele din Iasi de peste 35 de ani
Gelu Arghir sau, mai simplu, nea Gelu, e vatman pe viata. A condus, vreme de 35 de ani, tramvaie pe toate traseele din Iasi. S-a pensionat, dar nu a putut sta mult acasa. A revenit la comanda vagoanelor si a mai muncit cativa ani. Anul trecut a fost nevoit sa renunte definitiv. Varsta nu-i mai permitea
Si-a facut din meserie o pasiune si stie secretele tuturor tramvaielor din Iasi. Reporterii 7est l-au gasit pe cel mai longeviv si mai hatru vatman din Iasi. E Gelu Arghir sau, pentru prieteni, nea Gelu. Vatman pe viata.
Ieseanul si-a inceput meseria, printre tamvaie, la 15 ani, in 1960. Dar nu ca vatman, ci ca lacatus mecanic la revizia motoarelor. "Am lucrat la ateliere atat in Iasi, cat si prin tara. Mi-au placut tramvaiele asa ca, dupa cativa ani, am facut scoala si am devenit vatman. Si am tot muncit pina anul trecut, in mai", si-a spus povestea, pe scurt, nea Gelu.
Prima dragoste
A devenit vatman undeva prin '70 si nu uita nici acum primul tramvai pe care l-a condus. "Primul pe care am fost vatman a fost vagonul 51, tip ITB. Nu era greu de condus, in schimb era frig in el. Nu avea aer conditionat si caldura cum au cele care ruleaza acum. Am prins si perioadele cand lumea mergea pe scara si pe tampon. Era perioada in care zona industriala dadea de lucru la zeci de mii de muncitori", isi aminteste Gelu Arghir. Iarna tremura de frig alaturi de calatori. "Ne mai incalzeam la capat de linie cu cate o cana de vin fiert si o luam din nou de la capat. Ce sa-i faci?".
Mai tarziu, Pe mana lui au incaput si vestitele Tatra, dupa care a venit randul tramvaielor aduse din Germania sau Elvetia, reconditionate la Iasi.
Cu tramvaiul in casa
Pe vremuri a prins si vestitul "Tramvai de Sararie" care circula pe ruta Targu Cucu - Targusor Copou. Nu erau masini multe pe vremea aia, asa ca era liber pe Sararie. Numai ca trebuiau sa aiba grija la viteza: "Era o curba tare suparatoare intre strada Cerchez si Strada Scaricica. Acolo, daca mergeai cu viteza sareai de pe sine si te opreai in casa lui Nea Duca. Asa ca omul, cind auzea tramvaiul iesea afara, cu toporul in mana. Daca mergeai incet, iesea cu o tava pe care avea doua tartine si un pahar cu vin rece. Mai erau si oamenii care lasau sifonul la poarta cu bani. Le umpleam si dupa le aduceam inapoi". Odata cu inmultirea masinilor, traseul a fost inchis, iar sina acoperita cu un strat gros de asfalt.
Batranul "Numar 1"
Spre apusul carierei, nea Arghir a condus un mijloc de transport mai special. Este vorba de tramvaiul de epoca, renovat in urma cu cativa ani. "Este vorba de «Numarul 1». Il scoteau la strada la sfarsit de saptamina, pentru plimbare, pe ruta Targu Cucu - Copou. Au fost multi turisti din strainatate care m-au pozat. Mi-au trimis poze chiar si din Israel, pe care mi le-au facut. L-au inchiriat si pentru nunti. Copiii se bucura in mod special cand il vad", zice Gelu Arghir.
"Un mit, dom'le"
In meseria lui a avut si cateva incidente. "Ma mai suparau unii calatori nemultumiti, dar tineam usa de la cabina inchisa si-mi vedeam de treaba mea. Trebuia sa fiu calm, ca sa nu gresesc. Au mai fost doua situatii cand am scapat tramvaiul la vale, dar nu s-a soldat decit cu cateva masini botite. Nu din vina mea", explica Gelu Arghir. Cat despre legenda ca vatmanii fac pariuri in legatura cu numarul masinilor lovite in trafic, veteranul a spus ca totul e un mit: "Mai vorbeste lumea ca vatmanii ii taxeaza pe soferii neatenti care merg prea aproape de tramvai. Nu e adevarat. Cine e nebun sa umble dupa de aiurea la Politie si sa piarda timp?"
Familia din depou
Un lucru este clar. Nea Arghir este mandru de meseria pe care a avut-o. Mai ales ca are urmasi care-i duc mai departe pasiunea: "Fiul meu lucreaza la Depoul Alexandru. Mai am si cativa nepoti care sunt vatmani. Si nevasta mea a lucrat aici. Doar asa a reusit sa-mi inteleaga meseria si programul", spune fostul vatman. Ne-am despartit de veteran la poarta RATP. Nu s-a abatut de la programul cu care s-a obisnuit atitia ani. Daca tot a "terminat" tura si-a luat ramas bun si s-a indreptat spre "Sectia 10": "Mergeam acolo cu baietii dupa program sa bem o cafea si un coniac". Pofta buna, nea Gelu.
................
Istoria tramvaiului
Tramvaiul a fost inventat in 1775, de englezul John Outram. Vehiculul era destinat transportului in comun si circula pe sine din fonta. Era tras de doi cai, dar nu a fost folosit in oras. Primul tramvai urban a fost construit in 1832, in New York de John Stephenson. Acesta facea legatura intre Manhattan si Harlem.
36 de ani mai tarziu, Timisoara devine primul oras din Romania in care aparea tramvaiul tras de cai. In Bucuresti, mijlocul de transport a aparut abia in 1872.
In 1906 a fost pus in circulatie, tot in Capitala, un tramvai cu abur.
Tramvaiul electric a aparut in 1879. Americanul de origine belgiana K.J. Depoele a inventat tramvaiul electric, construit ulterior de firma Siemens. La inceputul secolului al XX-lea, in Europa functionau doar doua tramvaie electrice. Unul era la Sibiu.
Istoria tramvaiului iesean a inceput in anul 1900, pe data de 1 martie, când a fost dat circulatiei, sub obladuirea Directiei tramvaielor din Iasi, primul tramvai electric din oras, si printre primele din tara. Prima linie electrificata a orasului era intre Gara si Hala.
http://www.7est.ro/stiri/reportaj/10789-vatman-forever-nea-gelu-conduce-tramvaiele-din-iasi-de-peste-35-de-ani.html
Exprimarea "vatman forever" cam strica farmecul articolului, parerea mea. In ceea ce priveste ultimele date oferite de reporter...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
44.49 kb |
Vizualizat: |
de 27340 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Cosmin Sandu

Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 17/Iun/2025 Mesaje: 1063 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Iun/2025 Mesaje: 8845 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 13 Iul 2010 20:36:04 Titlul subiectului: |
129940 |
|
Sambata, in timpul executarii sapaturilor pe tronsonul Targu Cucu - Cinci Drumuri, la cca. 80-100 cm sub pamant a fost descoperita sina de tramvai pe care, cu ajutorul materialelor documentare avute la dispozitie, am identificat-o ca fiind vechea linie de pe str. Alba (Elena Doamna). Ca datare, banuiala mea e ca avem de-a face cu perioada de dinainte de primul razboi mondial (e posibil sa fie chiar linia initiala, de la 1900). De asemenea, s-au descoperit cabluri care e posibil sa aiba legatura cu iluminatul public al vremii si alimentarea retelei electrice a tramvaielor.
Explicatia pentru ceea ce se vede in a doua imagine poate fi legata de lucrarile efectuate atunci cand a fost abandonat vechiul amplasament. De altfel, deocamdata au fost gasite doar bucatile din imagini, ceea ce ar insemna ca in timpul lucrarilor la noul amplasament sina veche a fost extrasa doar partial si e posibil ca unele bucati sa fi fost doar miscate de la locul lor (asta ma duce cu gandul la urmasii nostri, care vor descoperi candva sina ramasa in unele locuri - acolo unde s-a schimbat putin amplasamentul - dupa finalizarea lucrarilor pe actualele santiere). De asemenea, se confirma descrierile facute de fosti angajati de la tramvaie cu privire la modul in care a fost montata initial calea de rulare (a se vedea lipsa traverselor).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.75 kb |
Vizualizat: |
de 28159 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.27 kb |
Vizualizat: |
de 28159 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.51 kb |
Vizualizat: |
de 28159 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
161.6 kb |
Vizualizat: |
de 28159 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.89 kb |
Vizualizat: |
de 28159 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
157.27 kb |
Vizualizat: |
de 28159 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
Radu Bialus

Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Iun/2025 Mesaje: 8845 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 22 Iul 2010 13:56:10 Titlul subiectului: |
130530 |
|
Pe str. Tatarasi (foto: Silvian Stanisor; sursa foto: Ziarul de Iasi):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.42 kb |
Vizualizat: |
de 28021 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
|