Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Aug 2010 17:06:21 Titlul subiectului: 11626 |
131342 |
|
M1-M5 se va executa in acest contract.
Ce ai pus tu aici sunt planuri de urbanism, nu planurile din caietul de sarcini pt licitatie.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Aug 2010 17:54:20 Titlul subiectului: |
131346 |
|
aztec a scris: | Ce pare ciudat, este lipsa din planuri a racordului M1-M5 din zona Eroilor, de genul ca exista un spatiu lasat, dar nu si schitat pe planuri, de parca ar fi deja executat sau se va executa cu alt contract....cel putin asa inteleg eu din PUZ-ul asta | Exact acelasi lucru l-am remarcat si la Universitate, dar macar acolo planurile nu sunt asa detaliate..
@subway guru ... Legatura va da exact in amorsa existenta pe M1 ?
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Aug 2010 17:57:33 Titlul subiectului: |
131348 |
|
Exact acolo unde a fost prevazut acum 35 de ani.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Aug 2010 18:01:53 Titlul subiectului: |
131349 |
|
Vrei sa spui ca atunci cand s-a construit M1 tronson 1 se preconiza metrou in Dr Taberei ?
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Aug 2010 18:10:03 Titlul subiectului: |
131351 |
|
La proiectare/constructie s-au lasat urmatoarele amorse:
-la Piata Unirii 1 amorsa pentru M1-M2;
-la Eroilor amorsa pentru M1-M5;
-la Crangasi amorsa pentru inelara;
-la Pod Constanta amorsa pentru Otopeni.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Aug 2010 21:06:58 Titlul subiectului: |
131364 |
|
Mie nu-mi pica fisa cum sunt pozitionate macazele la Romancierilor, vad ca are numai 2 linii si un singur peron central. Linia a III - a se infunda undeva la 1/3 din capul statiei, asta daca citesc eu bine planul... Rog pe cineva sa pozitioneze macazele, tinand cont de cele vazute pe teren. (Statie cu peron central, cu doar 2 linii). Evident se presupune ca vin trenurile din ambele directii, si de la Brancusi si de la Ialomitei.
Cel mai mult imi place denumirea statiei "Dr. Taberei 34" Chiar asa o sa-i spuna ? "Atentie se inchid usile, urmeaza statia Dr Taberei 34 peron stanga". Este echivalentul statiilor "Oprire" de la RATB. Parca si Petrache Poenaru / Nicolae Teclu suna mai bine... Eu propun s-o denumim "Sergiu Celibidache Triaj".
|
|
Sus |
|
 |
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Aug 2010 22:31:16 Titlul subiectului: |
131366 |
|
E ciudata, in sensul ca pare ca sensul principal este spre ... V. Ialomitei
Se vede ca la Moghioros pare a fi si o "amorsa", precum si zona Ghencea (daca va fi) are o gramada de interconexiuni... de 3
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
39.29 kb |
Vizualizat: |
de 20952 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 16/Iun/2025 Mesaje: 1203 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 06 Aug 2010 23:30:29 Titlul subiectului: |
131371 |
|
Anumite amorse pot fi pur si simplu degajamente pentru utilaje usoare de intretinere a caii. Cam ciudata dispunerea de linii de la Romancierilor. Eroilor e cum e, remiza, si legatura tehnica intre magistrale.
Daca o sa ajunga pana la Ghencea, vor prevede remize si linii de serviciu.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
 |
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 10:17:27 Titlul subiectului: |
131386 |
|
andrei11 a scris: | Eu propun s-o denumim "Sergiu Celibidache Triaj". | La fel de bine ar merge si Depoul Drumul Taberei. DT 34 e inainte de piata Moghioros, nu? Oricum daca dai o asemenea denumire, oamenii vor fi extrem de derutati. Ei nici nu stiu ca Moghioros se numeste Celibidache.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 12:56:04 Titlul subiectului: |
131393 |
|
aztec a scris: | O imagine mai detaliata cu zona apeductului din Statia Moghioros. | Care este apeductul ? Linia hasurata albastra ?
S-a prins cineva ce este cu zonela portocalii hasurate ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
133.9 kb |
Vizualizat: |
de 20848 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 13:14:07 Titlul subiectului: |
131395 |
|
Da, cu albastru este trasat apeductul. Cu portocaliu hasurat este .. parcare subterana. sunt gramada in toata zona... dar probabil doar PUZ-uri si proiecte,de fapt mai exact "PROPUSE", singura relativ posibila pentru ca face parte din planul statiei ar fi in zona Romancierilor, dar si acolo e "posibil".
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 13:24:43 Titlul subiectului: |
131396 |
|
Interesant ca peste apeduct in zona pietei se afla o cladire (cu rosu), iar apeductul va mai fi subtraversat inca o data in zona Raul Doamnei. Inca un motiv de amanare vreo 20 ani a lucrarilor... .Asta sa fie motivul pentru care nu se duc in prima faza in Ghencea ?
La Universitate ati inteles unde este parcarea si ce este chestia rotunda care se intinde si sub strada Toma Caragiu ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.74 kb |
Vizualizat: |
de 20824 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 14:35:31 Titlul subiectului: |
131398 |
|
Accesele nu sunt pe acolo pe unde le-ai schitat, ci pe str. Toma Caragiu (Presupun ca strada Toma Caragiu duce la Biserica Rusa).
Cat priveste apeductele, de cand ne-a informat userul subway guru de ele am inceput sa fac alergie la tot ce curge si se poate bea.
Vorba aceluiasi user Sa fim seriosi ! Nu inteleg doua lucruri ( nu inteleg eu mai multe... ) si anume
1) Pe timpul lui Ceausescu magistralele nu se intersectau cu apeducte ? Chiar nici o teava de apa n-a mai fost prin apropriere ? Asa noroc sa fi avut oamenii respectiv sa fie zero tevi de apa prin preajma lor ? ( Sau canale de WC - asta ca mi-am amintit de fosta / actuala statie Gorjului)
2) Cetatenii din Budapesta ( si cei vechi si cei noi ) cum de au rezolvat ei trecerea pe sub amaratul acela de apeduct care se numeste Dunarea ??.
Vorba aceea, daca "intepau" apeductul, adio metrou in Budapesta !
Si ne-am gasit noi la nivelul anului 2011 : "Nu, nu se poate pe acolo ca e apeductul sau teava de la WC".
Pentru ca suntem la "viitoare..." Cineva care cunoaste situatia acestor apeducte, poate le schiteaza pe o harta, pe ceva ca sa stim si noi de ele, nu de alta, dar - cel putin pentru mine - au devenit un subiect interesant.
Presupun ca cele 2 apeducte care le cunoastem la ora actuala isi au originea undeva la intrarea in Bucuresti, pe langa Dambovita. ( La ora la care au fost construite nu exista Lacul Morii )
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 15:07:56 Titlul subiectului: |
131402 |
|
Ciudat cu parcarea, atunci ce sunt ce am figurat eu acolo la Universitate ? Oricum accesul din dreapta pare a avea legatura cu statia de metrou...
Cu apeductul din Dr Taberei am incercat "sa-l urmaresc" cu Google Earth si cred ca duce la o acumulare de la Ciorogarla. In Bucuresti "i-am pierdut urma" in zona Bd Timisoara. Banuiesc ca ar trebui sa duca tot in zona statiei de apa de la Cotroceni.
Interesant este ca in Militari exista o strada Apeductului, care se termina undeva in zona Liceului Tudor Vladimirescu de pe Iuliu Maniu. O fi un apeduct si acolo (de la Lacul Morii)?
La Gorjului eu inca nu m-am lamurit unde este canalul colector in zona pasajului pietonal care subtraverseaza bulevardul. Inca mai astept un raspuns...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.36 kb |
Vizualizat: |
de 20800 ori |

|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.99 kb |
Vizualizat: |
de 20800 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 15:35:23 Titlul subiectului: |
131404 |
|
Daca acesta este traseul, inseamna ca vom mai avea o "intalnire" - asa cum ai spus si tu ceva mai sus. Postez in continuare o macheta a parcajului de la Universitate, cu regretul ca nu au corelat-o cu statia Universitate (M 5). Presupun ca odata cu constructia statiei de metrou - exista cu siguranta schite ale acesteia mai detaliate - parcarea de la Universitate se va mari si cu spatiul ocupat la subsolul IV de statia de metrou.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.2 kb |
Vizualizat: |
de 20791 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 16:15:18 Titlul subiectului: |
131406 |
|
A doua intalnire cu sperietoarea numita apeduct exista imediat dupa Raul Doamnei, dar tare mi-e teama ca "o vor rata" in aceasta faza si o vor lasa urmasilor. Acum incep sa inteleg care este faza cu "uite Ghencea, nu e Ghencea". La Moghioros nu aveau cum sa se fofileze, n-aveau cum sa nu treaca cu M5 pe acolo decat daca ratau tot cartierul, asa cu Ghencea poate sa o lase pe mai tarziu pe ideea ca "nu arde", facem depou la Valea Ialomitei, mai punem vreo 2-3 remize prin statii si ne descurcam fara un depou adevarat din cauza ca ar trebui altfel sa sapam pe sub o teava si este "belea mare".. Toate se cam leaga acum, nu ? Deslusim si "ratiunea" apendicului numit Valea Ialomitei...Sunt curios atunci cand se va construi si prelungirea spre Ghencea cum vor justifica doua depouri in aceeasi zona ?
Cu blocurile de pe bucla care au o linie rosie spre tunelul M5 ati inteles ce este ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.63 kb |
Vizualizat: |
de 20773 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 16:47:28 Titlul subiectului: 11626 |
131407 |
|
Valea Ialomitei nu este depou, este ceva de genul ce gasim la Gara de Nord 1, 5 linii in loc de 4. Uitati - va cu atentie la dimensiuni, sunt si oameni desenati acolo - tocmai ca sa se vada dimensiunile corecte.
Cele 3 linii din stanga sunt exact ca la Gara de Nord de abia incape un om intre metrouri - alea or fi " linii de stocare" TREI. Celalalte 2 linii (mai spre dreapta) se pare ca sunt linii de revizie / interventii minore. Apropo, a calculat cineva cate metrouri trebuie pe distanta aceasta ? (Ialomitei - Eroilor) ? 7 - 8 ?.
Tinem cont ca 2 metrouri ar mai incapea si in statia V. Ialomitei, deci in asamblul "Ialomitei" ar incapea 7 metrouri + 3 linii de stocare in statii. Rezulta vreo 10 metrouri. Inseamna ca am calculat corect 8 metrouri in circulatie pe tronson.
PE CAND PRIMA SAPA ???
Descriere: |
Depou V. Ialomitei / Sectiune transversala |
|
Mărime fișier: |
22.39 kb |
Vizualizat: |
de 20764 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
aztec
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 20/Dec/2019 Mesaje: 85 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 17:03:23 Titlul subiectului: |
131408 |
|
Probema e ca apeductul ala are .. 110 ani.
L-ai identificat bine pe harta, vine din zona Bragadiru, pe o "strada" ce in copilaria mea se numea "canal" si existau niste nuci.. o minune
Între anii 1899-1901, lucrările sunt realizate de o societate particulară, pentru ca după 1901 să fie executate în regie. Stația de captare a apei de la Bragadiru cuprinde 20 de puțuri și se întinde între Clinceni și Șoseaua București-Domnești. Rezervoarele colectoare de la Bragadiru sunt inițial în număr de două, fiecare de câte 3.500 m.c., de aici apa ajunge la Cotroceni printr-un apeduct în lungime de 9,4 km. Construirea stației de la Bragadiru are efecte pozitive pentru București, crește calitatea și cantitatea apei potabile.
http://www.bucurestiivechisinoi.ro/675_Arhiva-rubrici/Locuri-in-Bucuresti/Rezervorul-de-la-Cotroceni.html
ceva date poisbile cu dimensiunile apeductelor, dar nu stiu care este cel in cauza
.. apeductul Bacu Bragadiru cu un diametru de 1,4 m si cel de-al doilea, Dragomiresti Bragadiru, cu un diametru de 2,2 m.
Linile rosii sunt de fapt marcate locurile in care sunt spatii comerciale
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.78 kb |
Vizualizat: |
de 20760 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 17:24:19 Titlul subiectului: |
131409 |
|
Interesant articolul. Apare acolo si un posibil traseu al unui apeduct pe Calea Apeductului din Militari...Insa de la intersectia cu Uverturii pana la Rosu traseul nu pare asa simplu. Iar invers spre Cotroceni daca merge pe sub Iuliu Maniu, inseamna ca metroul este sub apeduct pe acest traseu...
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 17:35:36 Titlul subiectului: |
131411 |
|
Iuliu Maniu nu poate sa aiba apeduct, ca are canalul de WC. Nu cred ca merg "mana in mana" cele 2 tevi. Trebuie cautat alt traseu pentru apeduct.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 17:48:35 Titlul subiectului: |
131415 |
|
Nu stiu care este traseul canalului colector, dar in calea lui sta Pasajul Lujerului. Oare cum o fi pozitionat acolo ?
Apeductul, daca exista, este sub Iuliu Maniu cam din dreptul Politehnicii pana la Leul.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 18:05:19 Titlul subiectului: |
131416 |
|
Da, asa spunea si subway guru pe undeva, acolo e apeduct, deci statia Politehnica nu se putea face sub Iuliu Maniu la Leu.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 18:27:21 Titlul subiectului: |
131417 |
|
Datele tehnice 'exacte' privind apeductele Bucurestiului din cunostintele mele au caracter de 'informatii clasificate' (suna misto!), asa ca sa nu va bazati pe mine sa spun tot ce stiu pe subiectul asta pe aici pe forum (este si total off-topic).
Vad insa ca daca 'sapati' un pic va convingeti singuri ca tot ce v-am spus este REAL!
Si inca o informatie suplimentara: tunelele ce au pornit din Politehnica spre Lujerului au subtraversat apeductul Rosu.
In ce priveste regula de traseu intre apeducte si canalele colectoare este un simpla: canalele colectoare NU AU VOIE SA TREACA Pe DEASUPRA apeductelor (din ratiuni de protectie sanitara, pentru a nu exista riscul de infestare a apei potabile).
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 18:38:51 Titlul subiectului: |
131418 |
|
Bun, daca acolo s-a putut subtraversa cu scutul apeductul, la Podul Constranta de ce nu s-a putut ?
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 18:48:24 Titlul subiectului: |
131420 |
|
Pentru ca s-a impotrivit ICAB-ul si urmasul lui francez ApaNova.
Probabil ca va trebui odata sa va povestesc mai in detaliu cum a fost cu apeductele de la Pod Constanta. Deocamdata vad ca ma obligati sa 'batem alte campii'.
|
|
Sus |
|
 |
|