Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 19:53:57 Titlul subiectului: |
131428 |
|
Da, e clar si asta inseamna ca de M 6 au nevoie mai mult cei "de pe traseu" decat cei de la cap de linie (aeroport).
Ar fi interesant si cati calatori ia RATB - ul de la aeroport si cati de pe traseu.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Aug 2010 20:05:25 Titlul subiectului: |
131431 |
|
Evident, mon cher!
Asta creaza insa si probleme.
M6 are un caracter dual, o parte din traseu e metrou urban, cealalta metrou suburban.
Din chestia asta s-a nascut si dilema din care inca nu s-a iesit.
Avem o linie, stim unde trebuie sa ajunga, dar inca nu stim de unde trebuie sa porneasca!
Varianta din Victoriei ar aduce mai multi pasageri, dar nu raspunde cerintei esentiale de a trece pe la gara!
In final probabil ca se va alege varianta cu racord in M4 la Pod Constanta.
Daca doresti mai putem dezbate, dar eu propun sa mai asteptam sa vedem cum decurg lucrurile.
PS: RATB ia calatori de la ambele aeroporturi!
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 18:04:49 Titlul subiectului: 7011 |
131479 |
|
subway guru a scris: | ...Daca iti inchipui ca proiectarea REALA a unui traseu de metrou seamana cu joaca ta de-a mazgalitul pe hartie, te inseli profund. | Aici te contrazic. Orice proiect incepe cu o idee. Ideea nu are legatura cu studiile de fezabilitate, de geologie, de constructie efectiva a tunelurilor, statiilor, etc. Ideea asta poate fi in capul unui om care habar nu are de rezistenta materialelor, de straturi de pamant, etc. In principiu ideea in sine nu costa nimic, nu implica resurse, eforturi financiare si asa mai departe.
Faptul ca multe idei "mor in fasa" este cu totul altceva. Iti amintesc ca acest forum nu este al Metrorexului sau al altei institutii ale Ministerului Transportului caruia sa-i dam "raportul".
Ideea unei inelare noi s-a nascut in mintea mea (si o sa moara acolo) datorita faptului ca actualul traseu al asa zise "inelare" s-a nascut datorita unei malformatii aparute tot in creierul cuiva.
Pur si simplu asta este ideea mea si atat.
Oricum nu mai am multe episoade din inelara - sunt 7 in total, iar in episodul 7 voi pune si inelara intreaga.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 18:55:37 Titlul subiectului: 7011 |
131480 |
|
subway guru a scris: | In final probabil ca se va alege varianta cu racord in M4 la Pod Constanta. | Bun, si cum se va rezolva problema GdN2 cap de linie pentru 2 magistrale in conditiile in care nici la 1 Mai nu exista al 3-lea peron cu rol de reglare a traficului ? Iar pe viitor cand speram sa se prelungeasca M4 vom avea o M6 comuna cu M4 pana la 1 Mai?
Chiar nu exista solutie de prelungire de la Pta Victoriei la GdN, care ar multumi pe toata lumea?
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 08 Aug 2010 21:28:57 Titlul subiectului: |
131483 |
|
Nu multumeste pe toata lumea pentru ca nu ajunge la gara.
Inelara nu e deloc 'moarta din fasa', doar ca nu este o prioritate de actualitate.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 07:57:01 Titlul subiectului: |
131508 |
|
Ce anume "nu multumeste pe toata lumea ca nu ajunge la gara" ? Repet, am spus "prelungire de la Victoriei la GdN"
Adica M6 sa treaca pe la Victoriei si apoi sa ajunga intr-un fel la GdN. Sunt convins ca se poate, nu este simplu, dar se poate...Este adevarat ca noi preferam solutiile mai simple in detrimentul celor bune.
|
|
Sus |
|
 |
Mihai
Data înscrierii: 02/Iul/2008 Ultima vizita: 16/Dec/2012 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 13:08:37 Titlul subiectului: |
131520 |
|
Iar ajungem la "politici europene" versus "solutii romanesti", evident proaste. Musai aici sa insist cu paranteza asta: practica ne demonstreaza ca rezultatul scremerilor noastre, cel putin in transportul public, este de obicei un esec, care nemultumeste publicul si-l trimite la transportul individual. Si atunci nu pricep incapatanarea cu care refuzam sa COPIEM pur si simplu solutiile din occident. Acolo sistemele functioneaza si oricat de "atipic" este considerat Bucurestiul sau Romania in ansamblu, problemele noastre au fost intalnite si rezolvate de zeci de ori in occident pana acum. Si atunci e mai firesc ca ei, din vest, sa emita politici si noi doar sa le aplicam.
Revenind, dezvoltarea transportului public NU se face pe studii de trafic, ci pe strategie de dezvoltare. Adica, nu ma uit daca am trafic, ca sa fac o linie de metrou sau de tren, ci imi planific cum vreau sa dezvolt orasul si ma apuc de infrastructura. Pentru ca obligatoriu, odata ce infrastructura exista, dezvoltarea orasului va urma natural infrastructura.
Va reamintesc tampenia colosala de a nu construi autostrazi in anii '90 "pentru ca nu aveam trafic", rezultand in traficul infernal si miile de morti de pe sosele din fiecare an de astazi. Zic aici ca merita sa-l tinem minte pe "marele carmaci" de azi, care in 1996 s-a jurat ca "ne scoate autostrazile din cap".
Revenind la metrou si legatura cu aeroportul. Politica europeana in domeniu OBLIGA tarile membre ca aeroporturile sa devina noduri intermodale. Un aeroport trebuie deservit obligatoriu de:
1. Tren de lung parcurs
2. Tren de scurt parcurs periurban
3. Tren usor / metrou legat de reteaua urbana
4. Transport public de suprafata
5. Autostrada
De asemenea, in marile metropole, este obligatorie legatura DE VITEZA si DIRECTA intre Aeroportul Principal si Gara Centrala, pentru a descuraja orice alta modalitate de tranzit mai rapid.
Din toate cele de mai sus noi avem... NIMIC. Sau, pardon, avem transportul public de suprafata. Adica NIMIC.
Solutia cu Desiro la Otopeni este o prostie romaneasca, fara nici o sansa de succes, din cauza faptului ca trenul nu ajunge DIRECT la aeroport. Ganditi-va ca oamenii care vin cu avionul la Bucuresti vin preponderent din tari cu "apa calda", unde totul este organizat si pus la punct. Si sositi la Bucuresti, dintr-un sistem organizat, va asteptati sa se urce intr-un autocar, care sa-i duca pe niste stradute pana la o prelata in camp, langa rambleul unei cai ferate care arata aproape abandonata?! Cine-si inchipuie asa ceva este cel putin naiv...
Este firesc ca dupa ce ai aterizat la Otopeni si te-ai enervat peste poate de cum ai coborat din avion, imediat sa fugi la propria masina sau la taxi, numai sa nu mai vezi si sa nu mai auzi, chit ca stai blocat in trafic timp de o ora pana-n centru.
Pentru Otopeni este obligatorie atat legatura de metrou, cat si de tren. Iar cea de metrou este obligatorie si la Gara de Nord - pentru tranzit - si cu M2, pentru uzul Bucurestiului.
Abia cand aceste legaturi se vor realiza, vor fi incurajate accesul feroviar in Bucuresti si utilizarea Aeroportului Otopeni ca nod pentru calatoriile romanilor in strainatate, in loc de Budapesta sau Viena. Pana atunci o sa ne minunam despre cat e de mic aeroportul, cat e de gol Desiro pana acolo si ce multe masini aglomereaza DN1 inutil.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Aug 2010 19:27:46 Titlul subiectului: |
131531 |
|
Din nou BRAVO Mihai! Scrii rar, dar bine!
Culmea stii care e?
Strategii exista gramada!
Doar ca fiecare-si face 'strategia lui', RATB are una, Metrorex alta, Primaria vrea si ea altceva, CFR-ul o tine pe-a lui si tot asa. Iar 'privatii' au si ei 'strategia' lor.
Nu exista nici o prioritizare sau minimala coordonare intre ei la nivelul de 'arie metroloplitana'.
Desi nu a exista macar una din institutiile financiare internationale dispusa sa crediteze ceva in domeniul transportului public (Banca Mondiala, BERD, BEI, JBIC etc) care sa nu ceara imperios masuri POLITICE si LEGISLATIVE de organizare prin infiintarea Autoritatii Metropolitane de Transport.
Doar ca politicienii nostri pur si simplu nu sunt in stare sa 'implementeze' asa ceva in folosul cetatenilor.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 14:09:06 Titlul subiectului: |
131594 |
|
weeping eye a scris: | Daca as privi lucrurile din punctul de vedere al unui locuitor al Ploiestiului sau Brasovului sau un oras mai indepartat de Bucuresti care trebuie sa ajunga la Otopeni si doreste sa nu aiba bataie de cap cu masina personala, o transbordare facila tren - metrou este de preferat. Mi se pare ingrozitor ca in bulibasela de la Victoriei, in conditiile in care nu esti familiarizat cu statia si nici schite nu sunt si daca mai ai si bagaje (doar pleci in afara sau te intorci) sa faci schimb de metrouri aflate la niveluri diferite. In plus M4 ar capata un rost pe lumea asta! Iar GdN2 asijderea!
Singura veriga slaba in proiect este de fapt CFR-ul care nu numai ca a pierdut teren in favoarea transportului rutier dar eu nu-l vad rezistand pana la darea in exploatare a liniei de metrou catre Otopeni. Ma astept din clipa in clipa sa inchida mustaria si sa puna lacat pe usa. | De inchis nu se va inchide, insa ai subliniat un aspect esential, clientii CFR scad de la an la an. Este si normal, avand in vedere ce servicii ofera. Si atunci pentru ce ne agitam sa aducem M6 la GdN? S-a facut o statistica cati calatori vin cu trenul in Bucuresti si se indreapta spre aeroport ?
Si nu cred ca ar fi asa greu sa te descurci la Victoriei daca ar exista un afisaj decent care sa te indrume corect in statie. Insa, odata cu noua legatura M1-M2, s-au facut ceva progrese in acest sens, iar statia M6 mai mult ca sigur ca va beneficia de dotari si indicatoare moderne. Se poate gasi si o solutie optima de separare a fluxurilor, astfel incat cei de pe M6 sa nu se intalneasca cu cei care schimba M1-M2. Am pus pe undeva o schita in care PV3 ar putea sa aiba legaturi separate cu celelalte 2 statii de acolo, astfel incat transbordarea sa fie facila, deci un pasaj de legatura cu PV1 pentru cei care merg pe M2 si un pasaj de legatura cu PV2 pentru cei care merg pe M1 inclusiv sa ia trenul... Deci nimic care sa se amestece cu actuala bulibaseala de la PV.
Insa, repet, de ce nu se ia in calcul ca M6 sa ajunga la GdN3 dupa ce trece pe la Victoriei? De ce in niciun plan nu exista aceasta varianta ?
M4 nu a fost gandita ca legatura cu aeroportul. Sa incerci sa adaptezi acum ce ai si sa impusti doi iepuri mi se pare o greseala. Mai devreme sau mai tarziu tot M4 tot se va extinde spre sud. Si atunci ce facem ? Gara Progresu-Otopeni ? Pe de o parte pare la prima vedere pare o solutie buna, se leaga 3 gari de aeroport. Insa...chiar exista trafic si in alte gari, in afara de GdN ? Asa ar trebui si cei de la Gara Obor sa aiba legatura cu aeroportul...
Noua ne trebuie o linie de la aeroport care sa se opreasca la GdN, nu strabata orasul...
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 20:05:15 Titlul subiectului: |
131622 |
|
Dupa umila mea parere, Bucuresti-Obor are aceleasi marete perspective de viitor ca si 'raposata' Bucuresti-Filaret.
La ora asta e mai degraba o statie de marfuri decat de calatori.
|
|
Sus |
|
 |
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 20:21:52 Titlul subiectului: |
131625 |
|
La Gara Obor mai sosesc din cand in cand personale dinspre Litoral. Logic, venind dupa 7-8 ore de drum.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Aug 2010 22:08:20 Titlul subiectului: |
131650 |
|
Referitor la M 4, M 6 si statia GdN 2. ATENTIE ! De la GdN 2 pana la podul Hasdeu sunt numai 1,6 kilometri (2 statii de metrou). M 6 - trecand prin GdN 2 poate sa ajunga destul de lejer la Hasdeu unde va avea legatura cu M 5. Poate pana la urma se vor gandi la un nod intermodal M 1 - M 3 - M 5 - M 6 in zona aceea (Izvor / Cismigiu ) si atunci dintr-o data nu o sa mai vedem un M 6 terminandu-se brusc la GdN 2. Daca va fi asa, cele 2 statii ramase excentric ( Pajura si Parc Bazilescu ) se pot rezolva cu o pendula 1 Mai - Bazilescu (un singur metrou) care ar rezolva problema preluarii traficului. Cine vrea sa ajunga "mai local" poate folosi si troleibuzul / tramvaiul. Asta daca nu se schimba configuratia la suprafata.
|
|
Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 20:39:13 Titlul subiectului: |
131728 |
|
Metroul din Praga a fost gandit ca in centrul orasului cele trei magistrale sa se intersecteze in forma de triunghi, si sa acopere foarte bine acea zona, chiar daca pasajele de legatura sunt putin mai lungi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.4 kb |
Vizualizat: |
de 10561 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 20:42:33 Titlul subiectului: |
131730 |
|
E o diferenta ENORMA intre Praga si Bucuresti. In Praga este un triunghi cu 3 puncte de intersectie, iar in Bucuresti un triunghi cu doar doua puncte de intersectie. E o diferenta fundamentala ! Ce faci cu un triunghi in care o latura practic nu se intretaie cu celalalte doua ? In Bucuresti indiferent cum o iei ratezi o magistrala. La noi se poate aplica eventual o statie comuna pentru cele 3 magistrale. Sa nu se inteleaga gresit, fiecare magistrala cu statia ei (M 1 cu Izvor, M 6 cu o statie pe Schitu Magureanu intre Izvor si Kogalniceanu si M 5 cu statie la Kogalniceanu). Numai asa se poate "reproduce" triunghiul de la Praga ! S-a mai discutat subiectul. Daca ai o alta varianta ar fi interesanta, dar nu cred sa existe.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
28.45 kb |
Vizualizat: |
de 10550 ori |

|
Ultima modificare efectuată andrei11 la Mie 11 Aug 2010 20:52:38, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 20:43:31 Titlul subiectului: |
131731 |
|
Bravo!
Ai sesizat perfect!
Radialele nu trebuie sa se intersecteze intr-un singur punct, ci trebuie sa creeze 'triunghiuri' centrale.
Este ceea ce trebuie si la noi!
Aici cred ca va trebui sa discutam mai mult impreuna despre 'principiile' de planificare a unei retele de metrou si despre cum trebuie sa se 'intersecteze' radialele intr-un sistem 'bine gandit'.
Promit sa revin.
Dar pana atunci uitati-va pe schema metroului din Praga. E schema 'clasica' de realizare a unei retele cu trei radiale, si dupa aia mai comentam.
:lol:
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 21:03:39 Titlul subiectului: |
131738 |
|
Ok, e bine, dar unde este triunghiul ca nu - l vad ? La noi nu este si nu poate fi un triunghi, decat daca se mai face o statie la Hasdeu pentru M 1. Cred ca o "sa te superi iar" (ghilimelele de rigoare ) si o sa te faci foc si para ca la Hasdeu pe M 1 nu se mai poate face o statie, dintr-o mie de motive. Dar numai asa se poate rezolva "triunghiul" si atunci ar fi foarte bine.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.89 kb |
Vizualizat: |
de 10536 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 21:11:40 Titlul subiectului: |
131740 |
|
Trebuie sa ne 'acomodam' cu ce avem si sa ne straduim spre 'perfectiune', chiar daca nu o vom putea realiza integral.
Este si cam greu pentru ca nu 'croim' totul 'de nou'.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 21:16:38 Titlul subiectului: |
131741 |
|
Adica cum? Ori e triunghi cu trei puncte (cu o statie la Hasdeu ptr M 1) sau nu mai e triunghi si in cazul acesta o varianta va trebui sa schimbe de 2 ori. Si atunci exemplul cu Praga nu este concludent.
Te incumeti sa faci o statie pentru M 1 la Hasdeu?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.6 kb |
Vizualizat: |
de 10522 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 21:29:27 Titlul subiectului: |
131742 |
|
M1 nu e chiar o radiala adevarata. e o linie in strech.
Cele trei radiale adevarate sunt M2, M5 si viitoarea Rahova-Colentina.
La care se adauga M4 ca dublura de N-S si M1 NW-SE aproximativ.
Nu m-as baga sa fac atata tevatura pentru o statie pe M1 la Hasdeu doar pentru M4.
Exemplul cu Praga nu este numai EXTREM de concludent, este de clasa I-a primara in privinta 'croirii' de retele de metrou!
Este o 'lectie' de manual.
Arareori poti gasi un lucru mai bine facut, conform tuturor principiilor universal acceptate!
|
|
Sus |
|
 |
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 21:30:35 Titlul subiectului: |
131743 |
|
Daca se face statie la Hasdeu, ce ai rezolvat? Sunt in jur de 200-300 de metri pana la Izvor. Acum ce facem, transformam metroul in RATB? la Cismigiu ( liceul Lazar ) o statie M5 si una M6, si eventual un pasaj pietonal ( stiu, delirez deja ) pentru M1.
Un pasaj cu scara rulanta orizontala ar fi o idee. Dar ( intotdeuna exista un dar ), cum romanasul nostru e puturos din fire, ei vor stationa ca plescile ( pluralul de la pleasca ) pe scara, ca deh... romanul. Vor ignora orice regula cu privire la stationarea pe dreapta si circulatia pe stanga.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 21:34:08 Titlul subiectului: |
131744 |
|
Nu, deloc.
Un eventual pasaj pietonal cu trotuare rulante nu e deloc de neluat in seama.
Doar ca nu e absolut necesar. Poate fi 'un bonus'.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 21:44:10 Titlul subiectului: |
131745 |
|
Da, am inteles si ai dreptate. ( O sa spuna lumea ca ne-am vorbit ca iti dau dreptate, dar nu pentru mult timp ca iar o sa ne contrazicem).
Si atunci ce facem ? O lasam pe M 1 asa cum este, evident, pentru ca nu putem sa o mai schimbam, eventual facem o noua inelara ( cea care se preconizeaza, sau chiar si inelara "mea" poate sa intre in carti).
Iar cu M 7 ( Colentina - Rahova ) nu prea ai ce face si trebuie sa "dea" tot in Unirii. Iar in Unirii vor fi 3 statii - poate chiar si mai multe. Azi nu mai am timp, dar poate vineri o sa desenez "triunghiul tau" - M 2 - M 5 - M 7, iese ceva interesant. Dar evident, vorbim deja pentru generatiile viitoare.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Aug 2010 21:53:41 Titlul subiectului: |
131748 |
|
Dar pentru cine facem umbra pamantului draga andre11?
Nu pentru nepotii nostri si vorba lui Stefan cel Mare si Sfant, pentru nepotii nepotilor nostri?
Ca doar Romania nu e doar a noastra, e de fapt A LOR!
Eu am deja un nepot si as vrea sa-i las ceva VALABIL!
Si nu-mi doresc deloc sa-i las doar sa deconteze datoriile noastre 'stupide'.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 08:00:26 Titlul subiectului: |
131758 |
|
subway guru a scris: | Nu m-as baga sa fac atata tevatura pentru o statie pe M1 la Hasdeu doar pentru M4. | Si cum faci cu intersectia M3-M4 ? Sublima dar lipseste cu desavarsire ?
Altfel cum, schimb la Eroilor si ma duc fie pe M5 o singura statie (Hasdeu) sau 2 statii (Cismigiu) dupa care schimb iar, fie pe M1 mai multe statii pana la Basarab cand pot sa am o intersectie directa ? Asta care "pricipiu de manual" ar mai fi ?
Presupunem ca M1 ramane doar cu actualul punct de intersectie de la Basarab, desi pt cei care vin de pe M1 capatul dinspre Republica este complet aiurea sa schimbe tocmai la Basarab, indiferent daca vin pe la D2 sau direct... Sveik a scris: | Daca se face statie la Hasdeu ce ai rezolvat? . | Exact ce am spus si mai sus...un lucru extrem de important dupa parerea mea. Legatura directa intre doua magistrale si anume M4 si M3....
|
|
Sus |
|
 |
Sveik
Data înscrierii: 10/Feb/2010 Ultima vizita: 24/Sep/2017 Mesaje: 88 Locație: Bucuresti 1 - Giulesti
|
Trimis: Joi 12 Aug 2010 09:12:24 Titlul subiectului: |
131761 |
|
NU inteleg de ce o dati inainte cu Hasdeu e mult prea aproape de Izvor! Daca este, sa se faca un pasaj pietonal de la Hasdeu la Izvor, cu scari rulante orizontale, vorba lui subway guru. Alta statie nu se justifica acolo.
|
|
Sus |
|
 |
|