Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Pasajul suprateran Basarab
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Mihai



Data înscrierii: 02/Iul/2008
Ultima vizita: 16/Dec/2012
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 13:35:16    Titlul subiectului: 132028

Blocajul nu s-a mutat deloc. Pe deoparte Piata Presei se bloca oricum, dar pe de alta parte, oricum la Piata Presei ajung mai putin de jumatate din masinile care intra pe DN1 in Bucuresti. Mai mult de jumatate din trafic se duce pe Barbu Vacarescu spre Stefan cel Mare. Deci, o parte a problemei a fost rezolvata.

Piata Presei are nevoie de pasaj si in general, este nevoie de o axa nord sud, denivelata in interesctiile principale, care sa permita traversarea "rapida" a orasului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Aug 2010 22:25:03    Titlul subiectului: 132055

Nu stiti care este 'definitia amuzanta' a oricarui pasaj?
Drumul cel mai scurt intre doua blocaje de circulatie... Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 07 Sep 2010 10:12:37    Titlul subiectului: 133017

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/De_azi-nu_se_mai_circula_in_zona_Podului_Grozavesti_0_331166941.html

"De azi, nu se mai circulă în zona Podului Grozăvești

Marți 7 sep 2010

Două săptămâni va fi închisă circulația din zona Grozăvești

Circulația rutieră va fi închisă în zona Podului Grozăvești, începând de astăzi, de la ora 11.00, și până la 14 septembrie, ora 00,00. Măsura a fost luată pentru finalizarea lucrărilor la sistemul rutier și a liniilor de tramvai.

Potrivit unui comunicat de presă al Primăriei Municipiului București (PMB), în acest interval de timp, circulația pe Splaiul Independenței, între Podul Cotroceni și Șoseaua Virtuții, este permisă numai pentru vehiculele de intervenție (poliție, pompieri, salvare, etc) și pentru riverani.

Astfel, pe porțiunea din Splaiul Independenței cuprinsă între intersecțiile cu șos. Cotroceni și cu bd. Vasile Milea se permite accesul numai pentru riverani și vehiculele de intervenție. Pe acest tronson circulația se va desfășura pe o singură bandă pe sensul către Podul Grozăvești și pe două - către Podul Cotroceni.

Pe tronsonul din Splaiul Independenței cuprins între Podul Grozăvești și Șoseaua Virtuții, accesul este permis numai riveranilor și vehiculelor de intervenție pe următoarele rute ocolitoare: intrare dinspre șos. Virtuții - Splaiul Independenței prin Econom Atanasie Stoicescu - str. Miorița - str. Econom Cezărescu; ieșire în bd. Vasile Milea și intrare dinspre același bulevard prin str. Econom Cezărescu - str. Alexandru Bordeanu cu ieșire în Splaiul Independenței. Pe acest tronson, circulația se va desfășura pe o bandă pe sensul către șos. Virtuții și pe două - către Podul Grozăvești.

Reprezentanții PMB își cer scuze pentru disconfortul creat prin închiderea traficului rutier pe acest traseu și susțin că această măsură a fost luată pentru ca circulația pe sub Pasajul Basarab să fie reluată în integralitate din data de 14 septembrie.

Aceeași sursă mai precizează că în perioada în care circulația va fi oprită se va monta linia de tramvai pe Podul Grozăvești.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 17:56:45    Titlul subiectului: 133327

Se da din greu cu asfalt in populatie...
N-am mai vazut asa o concentratie de muncitori si utilaje pe metru patrat de 20 si ceva de ani! Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2025
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 18:02:36    Titlul subiectului: 133329

S-au montat si liniile de tramvai de sub pasaj; e integral refacuta jonctiunea in triunghi de acolo, doar ca acum e punctiforma, nemaiavand spatiul acela gol interior pe care-l avea mai demult.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 20:33:52    Titlul subiectului: 133340

Linia de tramvai nu e pe drumul critic.
Toata concentrarea e acum pe drumuri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2025
Mesaje: 1203
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 13 Sep 2010 23:21:37    Titlul subiectului: 133352

Au tras de ea acum, ca sa nu incurce circulatia ulterior, Daca o asfalteaza acum, singurul lucru care mai e de facut ca sa dea drumul la tramvai e sa monteze reteaua de contact. La linia de pe Vasile Milea mai umbla sau se va circula asa cum e?
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2025
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 11:02:17    Titlul subiectului: 133361

105 si 635 revin pe bd. Vasile Milea:

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=448

Site RATB a scris:
Ca urmare a finalizarii lucrarilor la infrastructura rutiera de la nivelul solului in zona Pasajului Basarab, incepand cu data de 15 septembrie 2010, liniile de autobuze din zona vor reveni pe traseele de baza, astfel:

Linia 105 va functiona, pe sensul spre Piata Presei Libere, de la intersectia Bd. G-ral Vasile Milea/Bd. Iuliu Maniu, pe Bd. G-ral Vasile Milea, Podul Grozavesti, Sos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Barierei, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, apoi traseul actual.

Linia 635 va functiona, pe sensul Vasile Parvan, de la intersectia Bd. G-ral Vasile Milea/Bd. Iuliu Maniu, pe Bd. G-ral Vasile Milea, Podul Grozavesti, Sos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Barierei, Str. Fluviului, Bd. Dinicu Golescu, Piata Garii de Nord, apoi traseul actual.


Si 601, 644, 162, 163, 178 sunt usor modificate; 607 se desfiinteaza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Ian/2025
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 12:20:48    Titlul subiectului: 133368

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Se_reia_circulatia_in_zona_Grozavesti_0_335366733.html

"Se reia circulația în zona Grozăvești

Aura Clara Marinescu

Marți 14 sep 2010

Șoferii vor putea circula de mâine pe Șoseaua Orhideelor

Circulația rutieră în zona Podului Grozăvești va fi redeschisă astăzi la miezul nopții. Măsura închiderii a fost luată pentru finalizarea lucrărilor la sistemul rutier și a liniilor de tramvai.

Pasajul rutier denivelat superior Basarab va realiza legătura rutieră și de tramvai între Bulevardul Nicolae Titulescu - Șoseaua Orhideelor - Podul Grozăvești - Bulevardul Vasile Milea. În plus, mai multe artere rutiere vor fi redate circulației, de mâine, ora 4.00.

Astfel, traficul rutier va fi reluat pe Bulevardul Vasile Milea, pe ambele sensuri între Bulevardul Iuliu Maniu si Șoseaua Orhideelor; pe Șoseaua Grozăvești, pe ambele sensuri între Piața Leul și Bulevardul Vasile Milea, pe Șoseaua Orhideelor, sensul dinspre Buleavardul Regiei spre Podul Grozăvești și pe Șoseaua Orhideelor, pe ambele sensuri între calea Giulești și Bulevardul Regiei. Șoferii se vor putea deplasa și în zona de la intersecția căilor Plevnei cu Giulești și Șoseaua Orhideelor.

Sens unic pe Splaiul Independenței

Tot de mâine, Primăria Municipiului București anunță instituirea sensului unic pe Splaiul Independenței între Șoseaua Orhideelor și strada Petre Popovăț (sensul dinspre podul Cotroceni spre Șos. Virtuții), precum și pe Splaiul Independenței între strada Alex. Borneanu și Șoseaua Cotroceni, pe sensul dinspre Șoseaua Virtuții spre Pod Cotroceni.

În sens unic se va circula și pe strada Economu Cezărescu, între Bulevardul Vasile Milea și strada Alex. Borneanu (sensul dinspre Bulevardul Vasile Milea, spre strada Alex. Borneanu.
"

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 19:22:40    Titlul subiectului: 133402

Starea natiunii 'live' astazi la ora 18. Se lucreaza intr-un heirupism tipic romanesc pentru 'inaugurarea pe intuneric' programata maine dimineata la ora 4.00 Rolling Eyes


DSC01738.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.6 kb
 Vizualizat:  de 13862 ori

DSC01738.jpg



DSC01739.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.09 kb
 Vizualizat:  de 13861 ori

DSC01739.jpg



DSC01740.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.87 kb
 Vizualizat:  de 13861 ori

DSC01740.jpg



DSC01741.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.46 kb
 Vizualizat:  de 13861 ori

DSC01741.jpg



DSC01742.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.47 kb
 Vizualizat:  de 13861 ori

DSC01742.jpg



DSC01743.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.56 kb
 Vizualizat:  de 13861 ori

DSC01743.jpg



DSC01744.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.3 kb
 Vizualizat:  de 13861 ori

DSC01744.jpg



DSC01745.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.73 kb
 Vizualizat:  de 13861 ori

DSC01745.jpg



DSC01746.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.6 kb
 Vizualizat:  de 13861 ori

DSC01746.jpg



DSC01747.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.53 kb
 Vizualizat:  de 13861 ori

DSC01747.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 19:28:32    Titlul subiectului: 133403

continuare...


DSC01748.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.91 kb
 Vizualizat:  de 17265 ori

DSC01748.jpg



DSC01749.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.63 kb
 Vizualizat:  de 17265 ori

DSC01749.jpg



DSC01750.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.91 kb
 Vizualizat:  de 17265 ori

DSC01750.jpg



DSC01751.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.81 kb
 Vizualizat:  de 17265 ori

DSC01751.jpg



DSC01752.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.17 kb
 Vizualizat:  de 17265 ori

DSC01752.jpg



DSC01753.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.63 kb
 Vizualizat:  de 17265 ori

DSC01753.jpg



DSC01754.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.68 kb
 Vizualizat:  de 17265 ori

DSC01754.jpg



DSC01755.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.4 kb
 Vizualizat:  de 17265 ori

DSC01755.jpg



DSC01756.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.86 kb
 Vizualizat:  de 17265 ori

DSC01756.jpg



DSC01757.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.04 kb
 Vizualizat:  de 17265 ori

DSC01757.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 14 Sep 2010 19:31:39    Titlul subiectului: 133404

si final...


DSC01758.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.46 kb
 Vizualizat:  de 17260 ori

DSC01758.jpg



DSC01759.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.51 kb
 Vizualizat:  de 17260 ori

DSC01759.jpg



DSC01760.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.92 kb
 Vizualizat:  de 17260 ori

DSC01760.jpg



DSC01761.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.58 kb
 Vizualizat:  de 17260 ori

DSC01761.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Sep 2010 20:15:11    Titlul subiectului: 133444

In dimineata asta s-a inceput lucrul la hobane.
S-a instalat prima teaca.



DSC01762.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.88 kb
 Vizualizat:  de 17117 ori

DSC01762.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 19/Mai/2025
Mesaje: 652
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Sep 2010 15:19:56    Titlul subiectului: 133489

O data cu deschiderea arterelor adiacente Pasajului Basarab, s-a dat in folosinta o noua varianta a Sos. Orhideelor, care trece pe la cativa metri de intrarea principala in complexul comercial. Este cu sens unic spre Fluviului, iar varianta veche a soselei, cea care trece prin fata fabricii de tutun apoi coteste stanga, "detine" sensul celalat spre Dambovita.

Spre Gara Basarab - Bucuresti Nord Gr. B, dincolo de Calea Plevnei, Orhideelor ramane inchisa.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 21 Sep 2010 10:52:15    Titlul subiectului: 133758

Au aparut pozele din ultimele doua luni si pe www.pasajbasarab.net.
Este o perspectiva interesanta asupra podului de deasupra liniilor de cale ferata. Ma bucur ca a existat posibilitatea de a urmari lucrarea si din acest unghi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Sep 2010 21:11:22    Titlul subiectului: 133969

Iata schema de circulatie pe sub podul Grozavesti. Au gandit-o profund baietii. Deci vii pe splai cu prioritate pana exact in mijlocul intersectiei cand brusc apare CEDEAZA TRECEREA Twisted Evil
Hai ca e tare de tot !!!
Trebuie sa precizez ca schema prezentata de mine se bazeaza pe observatiile proprii ( vizita in teren ) pe care am efectuat-o Sambata 25 Septembrie la ora 17,00. Am stat mai mult de 20 de minute sa studiez semnele si sa ma trezesc din mirarea pe care am avut-o. Mi-am spus de cateva ori ca asa ceva nu este posibil si asteptam sa ma trezesc in patul meu dupa "cosmar". Din pacate nu s-a intamplat, aceasta este realitatea din teren.



G1.jpg
 Descriere:
Schema semnalizare POD GROZAVESTI
 Mărime fișier:  63.92 kb
 Vizualizat:  de 16617 ori

G1.jpg




Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Dum 26 Sep 2010 07:25:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 25 Sep 2010 23:06:13    Titlul subiectului: 133973

Schemele de circulatie se stabilesc in 'comisia de circulatie a municipiului' unde cuvantul hotarator il are politia rutiera a capitalei.
Oare a vazut si Dl Basescu schema ta de a zis ca nu se mai poate baza pe cei de la 'rutiera'??? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 20/Ian/2022
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 26 Sep 2010 20:33:12    Titlul subiectului: 133988

Intr-adevar, faptul constituie o noutate absoluta, si anume a da prioritate doar tramvaielor ce vin pe o anumita directie, avand in schimb prioritate fata de celelalte vehicule. Este o situatie care poate produce confuzii si prezinta risc de accidente.
Acum, ca sa fiu sincer, imi amintesc ca pe undeva prin Codul Rutier exista aceasta prevedere ciudata, si anume ca tramvaiele aflate in mers au prioritate, dar este trantita ca o musca in lapte si nu se coreleaza cu celelalte articole, soferii nestiind exact cand se aplica efectiv si cand nu. De pilda, tramvaiele sunt obligate sa cedeze prioritate la trecerile de pietoni, ceea ce nu ar trebui, conform dreptului pe care il au. Aceasta cedare, daca se face in curba, duce la blocarea totala a intersectiei pentru vehiculele care se deplaseaza inainte. Cred ca se impune o revizuire aici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 13/Iun/2025
Mesaje: 10945
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 27 Sep 2010 12:08:03    Titlul subiectului: 134003

Intr-o oarecare masura se repeta istoria cu Pasajul Baneasa, acolo unde cine vine de pe Bulevardul Aerogarii sau B-dul Ion Ionescu de la Brad, se blocheaza undeva prin centrul intersectiei.
_________________
Linia 86 de troleibuze este preferata mea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Lun 27 Sep 2010 21:18:17    Titlul subiectului: 134024

As avea o mica observatie, pe partea cu Politehnica (malul drept) se poate circula in continuare pe 1 banda spre Ciurel, doar ca acea banda nu mai porneste din intersectie (cam ciudat), ci din urmatoarea strada, care este sens unic dispre Milea spre splai (poate va fi o bretea de coborare de pe pasaj care sa dea in strada aia, nu am studiat planul).
_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 02 Oct 2010 08:47:16    Titlul subiectului: 134275

Am facut ieri "o vizita" portiunii ce traverseaza sinele de tren si, tinand cont ca era 1 octombrie, am avut sentimentul ca sansele ca acest segment (esential) sa nu fie gata la 1 noiembrie sunt foarte aproape de certitudine. Si nu vorbesc de gata pentru circulatie, ci de incheiat lucrarile principale. Sad
Termenul de martie 2011 e cel mai probabil, cu conditia ca iarna sa fie adusa tot de constructori, din Italia sau Spania.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 09 Oct 2010 19:26:27    Titlul subiectului: 134553

Cine te-a amagit cu 1 noiembrie??? Rolling Eyes
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
survola



Data înscrierii: 18/Mai/2008
Ultima vizita: 25/Aug/2021
Mesaje: 232
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Mar 12 Oct 2010 20:54:59    Titlul subiectului: 134664

Inca ma minunez ce subtiri sunt hobanele.
Nu stiu de ce ma asteptam sa fie mai groase.
Arata ca o harpa gigantica.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Oct 2010 23:01:36    Titlul subiectului: 134758

In asta consta toata 'magia' lucrarii...
Ditamai 'hardughia' care sta agatata intr-o harpa subtire din fire 'de paianjen' super-rezistente... Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GeoAtreides



Data înscrierii: 22/Oct/2010
Ultima vizita: 30/Noi/2010
Mesaje: 1

MesajTrimis: Vin 22 Oct 2010 18:11:01    Titlul subiectului: 135314

Despre pasaj:

http://www.ziarulring.ro/stiri/20680/ce-economii-ne-va-aduce-pasajul-basarab

Are niste poze interesante.

"În aprilie 2011, bucureștenii vor putea să circule pe cel mai mare pasaj suprateran din România - Basarab. Megastructura de beton și fier, cu o lungime de aproximativ doi kilometri, care are în componență cel mai lat pod cu hobane din Europa (44 de metri), va absorbi din centrul aglomerat al Bucureștiului, zilnic, aproape 100.000 de mașini. Totodată, pasajul va deveni cel mai mare nod de transport din Capitală, permițând accesul către două tronsoane de tramvai, metrou și chiar tren.

În incursiunea noastră pe viitorul Pasaj Basarab ne-a însoțit șeful Direcției transporturi din cadrul Primăriei Capitalei, Ion Dedu, care se ocupă de realizarea structurii și care ne-a explicat avantajele acestei investiții: “Cele 100.000 de mașini care vor circula zilnic pe acest pasaj vor economisi cel puțin doi litri de combustibil pe zi fiecare datorită creșterii vitezei de deplasare. Asta înseamnă în jur de 200.000 de euro pe zi, adică 70 de milioane de euro pe an. În 10 ani, indirect, se va recupera întreaga sumă cheltuită pentru realizarea acestui pasaj. Practic, fiecare șofer va economisi lunar 40 de euro”.
"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Următoare
Pagina 11 din 18

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community