 |
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 08:50:22 Titlul subiectului: |
136164 |
|
Asta am inteles, nu am inteles ce este impartirea in acele tronsoane care nu coincid cu tronsoanele scoase la licitatie...
survola a scris: | Am auzit azi ca segmentul Opera - Universitate/Rosetti nu s-a licitat inca intrucat exista dorinta/planul de a se realiza si un pasaj rutier pe acceasi axa, Opera - Mosilor, si se doreste realizarea lor concomitent, atunci cand Primaria va considera ca are banii necesari.
E ceva adevar in ideea asta?
Ar insemna modificarea pasajului pietonal, lucru cu care pot fi de acord, dar si imbunatatirea circulatiei pe o directie care totusi nu este cea principala (la ora actuala N-S). | Parerea mea este ca au lasat tronsonul mai "la urma" pentru ca nu exista bani suficienti si pentru ca presupune lucrari mai dificile.
Cu pasajul rutier, intr-adevar ar fi necesar un pasaj rutier la Universitate, si cum a fost ratata axa N-S (probabil datorita economiei si a prezentei pasajului pietonal) mai ramane axa E-V. Acum nu cred ca este conditionata lucrarea la metrou de acest pasaj. Dovada ca si parcarea se face fara legatura cu metroul, asa cum mie mi s-ar fi parut normal.
Problema este insa delicata pentru ca daca se face un pasaj pietonal caricatural gen Obor, care nu permite decat traversarea paralel cu pasajul rutier, atunci mai bine lasa actualul pasaj. Deci ar trebui sa faca pasajul rutier mai adanc decat orice pasaj rutier construit pana acum si pasajul pietonal deasupra lui, ceea ce inseamna ca vom avea o constructie subterana pe 4 niveluri acolo...Ar fi cam ca la Victoriei, greseala de la Victoriei este ca pasajul pietonal este doar pe o singura parte.
|
|
Sus |
|
 |
weeping eye

Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 16:32:19 Titlul subiectului: |
136179 |
|
Intre pasajul pietonal si tunelul actual de metrou mai incape ceva - ori tunelul auto, ori tunelul M5! Deci pasajul pietonal poate ramane in actuala configuratie. Daca M5 va sta deasupra tunelului auto se vor putea construi mai usor statii pe portiunea de suprapunere (inclusiv pasajele de legatura cu suprafata si cu M2 la Universitate) dar cred ca structura va fi mai solicitata decat daca M5 va sta la baza.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 17:19:26 Titlul subiectului: |
136181 |
|
A spus subway guru pe undeva ca M5 va trece intre pasajul pietonal si tunelurile M2. Probabil ca acesta este rostul actualui etaj nefolosit de la statia Universitate. Intrebarea este daca este loc sa treaca si M5 si pasajul rutier...
Nu cred ca se poate ca M5 sa fie peste pasajul rutier, in general pasajele sunt peste metrou. Si cum etajul unde trebuie sa vina corespondenta este mai jos la Universitate M2 atunci nu vad logica sa pui statia mai sus de acel nivel. Doar pasajul pietonal este problema, pentru ca el ar trebui sa fie primul nivel si sa poti sa intri de pe fiecare colt al intersectiei si sa iesi in fiecare colt (ca acum)
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 18:55:38 Titlul subiectului: |
136184 |
|
Pai daca s-a pus ditamai parcarea subterana-n drum, pe unde sa mai treaca si un pasaj auto???
Spatiul subteran trebuie si el atent dramuit ca nu e o resursa regenerabila...
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 19:00:38 Titlul subiectului: |
136185 |
|
Cand subway guru a spus ca M 5 va trece pe deasupra lui M 2 si pe sub pasajul pietonal nu cred ca stia de planul cu pasajul rutier pe axa E - W. Nu ar fi nici o problema sa treaca M 5 pe sub M 2. E timp suficient de gandire pana vom vedea M 5 la Universitate. Si eu sunt de parere ca actualul pasaj pietonal trebuie lasat asa cum este el acum. Eventual sa se ajunga si la M 5 din el pentru cei ce vor sa ia metroul de la Universitate spre Pantelimon / Dr. Taberei.
E cea mai mare prostie faptul ca parcarea / pasajul rutier E - W / statia de metrou Universitate M 5 nu au fost gandite ca un tot unitar.
Revin si eu cu o obsesie de-a mea, e chiar imposibil ca statia Universitate (M 5) sa fie construita intre actualul sens giratoriu si Piata Rosetti? Totusi bulevardul acolo nu mi se pare asa de ingust. (stict partea carosabila) - sunt pe putin vreo 5 benzi de circulatie, deci vreo 15 metri.
Ultima modificare efectuată de către andrei11 la Vin 12 Noi 2010 19:06:14, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 19:03:45 Titlul subiectului: |
136186 |
|
subway guru a scris: | Pai daca s-a pus ditamai parcarea subterana-n drum, pe unde sa mai treaca si un pasaj auto???
Spatiul subteran trebuie si el atent dramuit ca nu e o resursa regenerabila... | Parcarea asta se va prelungi candva si deasupra M5 ? Pentru ca acum ea este in afara bulevardului..
Cat despre M5 sa treaca pe sub M2... Nu este imposibil, insa trebuie vazut sa nu ajungem la o adancime mai mare ca la Unirii2. Pana la urma nimic nu este imposibil, doar mai greu sau mai usor de indeplinit si cu costuri pe masura. Cred insa ca trebuie modificat tot proiectul M5 in acea zona daca se va hotara ca M5 sa fie la mai mare adancime. Si tocmai s-a aprobat un PUZ, nu stiu daca are implicatii sau nu.
Daca faci statia pe cealalta parte pe unde deviezi circulatia intr Pta Universitatii si Pta Rosetti pe perioada lucrarilor ?
Apropo, la ce adancime este statia Universitate ?
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 20:04:29 Titlul subiectului: |
136190 |
|
@andrei11:
Nu sunt un 'naiv' dar daca 'planul' cu 'soseaua subterana' pe Elisabeta-Carol ar fi fost un plan serios, ar fi avut pana acum un SF si un PUZ sau macar o prevedere in PUG...
@sab:
Parcarea ramane strict 'adiacenta' statiei de metrou de pe M5.
Actuala statie Universitate e, cum zice andrei11, la nivelul -3.
|
|
Sus |
|
 |
theandy
Data înscrierii: 07/Apr/2009 Ultima vizita: 17/Noi/2010 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 20:23:17 Titlul subiectului: Pasaj auto universitate |
136191 |
|
In Piata Universitatii nu cred ca se poate construi un pasaj auto pe nici o directie pentru ca e prea putin loc.
Pasajul Baneasa are spre 500 de metrii de la rampa de intrare la rampa de iesire, ori la in Piata Universitatii 500 de metri sunt ori de la str. Academiei in Piata Rosseti, ori de la iesirea din Pasajul Unirii pana dupa Intercontinental.
In plus, ar strica si estetica zonei.
Linia M5 cand se va finaliza (inclusiv tronsonul dupa Piata Rosetti) va descongestiona complet traficul in zona.
|
|
Sus |
|
 |
weeping eye

Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 20:30:44 Titlul subiectului: |
136193 |
|
O idee complet obraznica: sa bagi M5 sub M2 si sa faci un pasaj auto care sa aiba sensurile complet separate (doua tuneluri paralele, independente) pe axa N-S (iesirea dinspre Inter sa fie pana in Batistei, adica pana in accesele laterale ale statiei Universitate). Accesul central, cel dinspre pasaj, nu ar fi deranjat.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 20:39:58 Titlul subiectului: Re: Pasaj auto universitate |
136195 |
|
theandy a scris: | Pasajul Baneasa are spre 500 de metri de la rampa de intrare la rampa de iesire, ori la in Piata Universitatii 500 de metrii sunt ori de la str. Academiei in Piata Rosseti , ori de la iesirea din Pasajul Unirii pana dupa Intercontinental. | Nu cred ca trebuie 500 metri sa ajungi la o adancime de cca 4m si apoi sa revii la nivelul solului. Oricum, in cel mai rau caz pasajul ar putea iesi la Rosetti.
@weeping eye
Cred ca trebuie sa ne luam adio de la un pasaj pe axa N-S acolo. Daca n-a fost facut odata cu M2 si daca nu a fost luat in calcul la constructia statiei, rare sperante... Insa sa asteptam sa vedem macar un PUZ, altfel orice idee de pasaj este doar un zvon...
Ultima modificare efectuată de către sab la Vin 12 Noi 2010 21:42:52, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Noi 2010 21:13:38 Titlul subiectului: |
136200 |
|
@sab:
Nu e vorba de -4m, ci de 'fo' -7m minimum...daca vrei sa 'prezervezi' si pasajul pietonal lucrurile incep sa se complice chiar rau de tot...
Problema pentru 'pasaj auto' e ca pe est-vest ai niste 'strungi' nasoale exact unde ar trebui sa intre si sa iasa din pamant si nu poti face minimalele laterale la sol, iar pe nord-sud dai in parcarea subterana de la Inter...
Nu va lasati amagiti ca 'la suprafata' pare gol... e cum v-am zis eu mai sus, spatiul subteran trebuie foarte atent 'gestionat' si dramuit ca nu e resursa 'regenerabila'...
|
|
Sus |
|
 |
ByOnu

Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 20/Apr/2025 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Noi 2010 20:54:30 Titlul subiectului: |
136330 |
|
Bune si stirile astea la ceva, cum mai visam noi fara ele?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
284.45 kb |
Vizualizat: |
de 13863 ori |

|
|
|
Sus |
|
 |
adrian rosca

Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Ian 2011 15:03:25 Titlul subiectului: |
138518 |
|
Vaz ca mai transpira ceva informatii referitoare la stadiul licitatiei pentru M5:
"CONSILIUL NAȚIONAL DE
SOLUȚIONARE A CONTESTAȚIILOR
În conformitate cu prevederile art. 266 din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, aprobată prin Legea nr. 337/2006, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul adoptă următoarea:
DECIZIE
Nr. 6495/C6 /7672
Data: 28.12.2010
Prin contestația fără număr de înregistrare la emitent, înregistrată la C.N.S.C. cu nr.43583/22.12.2010, formulată de ASOCIEREA DOGUS-GULERMAK-MOSCOVSKII METROSTOI-SALINI JV, fără date de identificare, împotriva deciziei de respingere a ofertei sale, comunicată prin adresa nr.M.03.01.03/1056/15.12.2010, emisă de S.C. METROREX S.A., cu sediul în București, Bd. Dinicu Golescu nr.38, sector 1, în cadrul procedurii de atribuire, prin licitație restrânsă, pe loturi, a contractului de lucrări având ca obiect „lotul 1.2.- Romancierilor-Stația Valea Ialomiței inclusiv depou și galerie de legătură-structura de rezistență”, s-a solicitat anularea deciziei
menționată și reevaluarea ofertelor.
În baza documentelor depuse de părți,
CONSILIUL NAȚIONAL DE SOLUȚIONARE A CONTESTAȚIILOR DECIDE:
Ia act de renunțarea la soluționarea contestației formulată de ASOCIEREA DOGUS-GULERMAK-MOSCOVSKII METROSTOI-SALINI JV, cu sediul în Ruzgarhbahșe Mahallesi, Cumhuriyet Caddesi nr.4, A Blok 2, 34810 Kavacik-Beykoz, Istanbul/Turcia, în contradictoriu cu S.C. METROREX S.A., cu sediul în București, B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1."
|
|
Sus |
|
 |
adrian rosca

Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Ian 2011 16:37:47 Titlul subiectului: |
138676 |
|
Nimic nou sub soarele romanesc:
Intai a fost:
"Primul tronson al liniei de metrou Drumul Taberei a fost adjudecat.
Contractul de construcție a Lotului 2 din Metroul de Drumul Taberei (Parc Drumul Taberei – Academia Militară) a fost adjudecat de către un consorțiu, însă atribuirea a fost contestată în instanță de ceilalți concurenți.
„Din cele șase consorții care au depus oferte am desemnat un câștigător, luna trecută însă imediat patru dintre perdanți au contestat rezultatul licitației și ne așteptăm să depună și al cincilea. Așteptăm răspunsul instanței”, a declarat pentru money.ro directorul Metrorex, Gheorghe Udriște.
Cele șase consorții care au depus oferte pentru Lotul 2 sunt PORR-Technobau, Max Bogl, Aktor, consorțiul Astaldi- FCC- Delta ACM – AB Construct, consorțiul Strabag – Straco și consorțiul Dogus – Gulermak- Moscovskii Metrostroi.
Potrivit lui Udriște, câștigătorul licitației pentru Lotul 1, Râul Doamnei – Parc Drumul Taberei va fi anunțat până la sfârșitul acestei luni. Concurenții sunt aceiași ca și pentru lotul 2 excepție făcând PORR-Technobau și Max Bogl."
iar apoi:
"Metroul spre Drumul Taberei, amânat de instanță până în 2012.
Patru dintre cei șase participanți la licitația pentru lotul al doilea de lucrări la linia de metrou Drumul Taberei au depus contestații în instanță.
Primul termen de judecată în cazul a două procese de contestare a licitației de lucrări la metroul Drumul Taberei a fost stabilit de instanță pentru ianuarie 2012.
Licitația pentru lotul al doilea de lucrări la linia de metrou Drumul Taberei, ce cuprinde tronsonul Romancierilor – Valea Ialomiței, a fost finalizată, iar contractul a fost atribuit încă de luna trecută. Patru dintre cei șase participanți au depus însă contestații în instanță, relatează ziarulring.ro.
“Două dintre procese au primit primele termene din partea instanței în ianuarie 2012. Noi am cerut reprogramare și pentru unul dintre ele am obținut pentru luna februarie anul acesta. Probabil că ni se va aproba și pentru celălalt proces pentru că, în alt caz, acest lucru ar însemna amânarea lucrărilor cu un an“, a declarat directorul Metrorex, Gheorghe Udriște."
Stiri culese de pe http://b365.realitatea.net
|
|
Sus |
|
 |
adrian rosca

Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Ian 2011 17:00:59 Titlul subiectului: |
138678 |
|
Si daca ne uitam mai departe pe site-ul Tribunalului Bucuresti, oare ce gasim?
Pai de exemplu:
"Număr unic dosar (Număr anterior): 62833/3/2010
Înregistrat în data de: 24 Decembrie 2010
Obiectul cauzei: litigiu privind achizițiile publice
Materia juridică: Contencios administrativ și fiscal
Stadiu procesual: Fond
PĂRȚI:
1. "METRO 5 CONSORTIU (STRABAG AG - STRACO GRUP SRL)" PRIN STRABAG AG CU SEDIU ALES - Reclamant
2. SOCIETATEA COMERCIALA DE TRANSPORT CU METROUL - METROREX SA - Pârât
TERMENE DE JUDECATĂ:
Nr. Data Soluție
1. 30 Ianuarie 2012"
si, mai departe:
"Număr unic dosar (Număr anterior): 62878/3/2010
Înregistrat în data de: 24 Decembrie 2010
Obiectul cauzei: litigiu privind achizițiile publice
Materia juridică: Contencios administrativ și fiscal
Stadiu procesual: Fond
PĂRȚI:
1. "MAX BOLG BAUUNTERNEHMUNG GMBH - SC MAX BOEGL RAMANIA" - Pârât
2. SOCIETATEA COMERCIALA DE TRANSPORT CU METROUL - METROREX SA - Pârât
3. "ALPINE BAU GMBH SI SC POZRZ ROMANIA" PRIN ALPINE BAU GMBH - Reclamant
TERMENE DE JUDECATĂ:
Nr. Data Soluție Detalii
1. 31 Ianuarie 2012 Amână cauza
2. 11 Ianuarie 2011"
Concluzia: deoarece Max Boelgl Romania este Parat in proces, inseamna ca a castigat licitatia!
A doua concluzie, mult mai grava, este ca a 'treia putere in stat', cea judecatoreasca, prin stabilirea unor durate astronomice pentru judecarea unor astfel de cauze, se face vinovata de subminarea economiei nationale si dovedeste interese contrare statului roman. Nu sunt singurul care crede lucrul asta, vezi si motivele amanarii la spatiul Schengen. Nu condamn firmele contestatare, pentru in fond isi apara interesul, dar o durata de un an de zile pentru a judeca o cauza este absolut inacceptabila. Plus ca in ianuarie 2012, reclamantii pot face bineinteles recurs care va dura iarasi luni sau chiar ani.
|
|
Sus |
|
 |
andrei11

Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 11 Ian 2011 23:29:29 Titlul subiectului: |
138700 |
|
Pacat. Mai degraba se apuca sa construiasca o linie de metrou usor sau sa rezolve in alt mod transportul in comun in Dr. Taberei decat sa mai construiasca linia de metrou. Metroul oricum se va construi dar probabil eu nu-l voi mai apuca, nici macar santierul.
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Ian 2011 19:45:20 Titlul subiectului: |
138766 |
|
@adrian rosca:
Cauta pe site-ul Tribunalului si contestatia lui Aktor, ca sa ai 'imaginea completa'...
Dupa care, ramane sa urmaresti si 'reprogramarea' termenelor de judecata...
Ah, ce-mi place ca sunt 'baieti istetzi' pe forum!
|
|
Sus |
|
 |
adrian rosca

Data înscrierii: 22/Aug/2006 Ultima vizita: 05/Iul/2017 Mesaje: 162 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 13 Ian 2011 23:15:29 Titlul subiectului: |
138785 |
|
Pai TMB-ul zice asa:
"Număr unic dosar (Număr anterior): 62966/3/2010
Înregistrat în data de: 27 Decembrie 2010
Obiectul cauzei: litigiu privind achizițiile publice
Materia juridică: Contencios administrativ și fiscal
Stadiu procesual: Fond
PĂRȚI:
1. METROREX SA - Pârât
2. AKTOR SA CU SEDIU ALES - Reclamant
TERMENE DE JUDECATĂ:
Nr. Data Soluție Detalii
1. 6 Ianuarie 2012 Amână cauza -
2. 11 Februarie 2011 - -
3. 11 Februarie 2011 Amână cauza -
4. 6 Ianuarie 2011 Amână cauza Admite sesizarea din oficiu. Preschimbă primul termen de judecată la 11.02.2011, cu citarea părților cu mențiunile din rezoluție. Se atacă odată cu fondul. Pronunțată în ședință publică, azi, 06.01.2011."
Cu alte cuvinte, ruso-turcii au fost cei mai kosher ca s-au dus la CNSC si nu in justitie. Aferim!
Inca ceva: asta arata la ce trebuie sa se astepte Managerul de Proiect din partea contractorilor de genul asta (tipul "S..." cum l-am denumit mai demult): claimuri, claimuri si iar claimuri si in plus actiuni in justitie. Iar acum depinde de noroc daca mai fac si treaba intre doua claimuri. Experienta personala cu S... a fost ca inginerii care erau responsabili de santier (expati, straini si bashtinasi) au fost 'scosi din productie' ca sa ajute, ati ghicit, la claimuri! Am mai spus si o repet: cartea de vizita a unei firme straine, oricat de impresionanta ar fi ea, nu face doi bani daca ne raportam la conditiile locale. Va urez noroc!
|
|
Sus |
|
 |
subway guru

Data înscrierii: 02/Iul/2010 Ultima vizita: 14/Noi/2013 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Ian 2011 22:38:37 Titlul subiectului: |
138935 |
|
Breaking good news!
Otomano-macaronaro-muscalii n-au fost 'kosher', au fost doar fraieri, au depus contestatia la CNSC si si-au retras-o cand au constatat ca e rost sa plateasca o 'amenda' serioasa pentru o reclamatie 'neserioasa', dar n-au mai avut timpul necesar sa o mute la tribunal, asadar pe ramaneste au luat teapa - one out!
Strabagii si-au retras si ei 'lacramatzia' la tribunal - one more out!
Au mai ramas doar doi 'negrii mititei' care mai incurca locul...
|
|
Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 17 Feb 2011 17:00:16 Titlul subiectului: 5555 |
140081 |
|
In Dr Taberei, pe langa ca se incepe prost, de la coada spre capat, nici macar din ambele sensuri, multa vreme, nu se va rezolva nimic din cele de mai sus.
Si inca nu s-a sapat nici o lopata de pamant.
Nu m-ar deranja nici daca s-ar lucra in paralel la ambele, ar fi ceva si asa.
Dupa mine, orice magistrala incepe din centru si se duce la periferie.
Apoi, oricand ai nevoie, mai trantesti cateva statii spre zonele unde e cerere, sau necesitate etc.
Uite, ar fi fost mult mai intelept sa lucreze intai la Universitate 2, de acolos a porneasca in ambele directii, Dr Taberei respectiv Granitul.
Asa cum este acum situatia, multi, dar foarte multi ani, vom avea (dupa terminare bineinteles) o mini-magistrala, care nu va face mare lucru: cu ce ajuta transportul in comun, daca aduci oamenii din Dr Taberei si ii arunci la Eroilor?
Raspuns: Ceea ce a facut ciotul de magistrala timp de 10ani intre Preciziei si Eroilor.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 17 Feb 2011 17:27:20 Titlul subiectului: |
140087 |
|
Cred ca s-a mai discutat, M5 incepe de unde trebuie, problema este ca in prima etapa nu merge pana unde trebuie, iar cei care vor sa ajunga in centru trebuie sa schimbe (fie cu M1/M3), fie cu autobuze/troleibuze..
Ti s-a mai spus la momentul respectiv, daca incepea de la Universitate nu ar fi servit nimanui. Asa se duce "grosul" macar pana la Eroilor si se deblocheaza cartierul. Asta este "esenta". Un tronson inceput din centru nu s-ar amortiza decat cand ajunge la periferie si se umple de calatori. Ori calatorii adevarati incep de la Orizont spre Raul Doamnei, nu in centru.
Intrebare, in cazul tau...ce ar fi facut o magistrala de la Timpuri noi la Eroilor ?
Am spus, nu este bine ca se termina la Eroilor, trebuia facuta pana la Universitate, dar oricum decat nimic bine si asa...
|
|
Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Joi 17 Feb 2011 17:40:00 Titlul subiectului: |
140090 |
|
Pai si atunci de ce nu au inceput magistrala asta din Domnesti, sau Bolintin?
Ca sa ia grosul de acolo.
Metroul trebuie sa deserveasca centrul orasului, iar periferiile trebuie asigurate de autobuze, eventual linii ferate de tranzit.
Metroul este si va fi mereu subteran din motivele acestea: trebuie sa descongestioneze centrele oraselor, nu periferiile.
Este o conceptie gresita, mai ales ca la noi, tranzitul se face prin centrul orasului, din periferie in periferie.
Dar punem aici punct dezbaterii, care oricum nu isi mai are rostul acum. Poate pentru viitor, cine stie.
|
|
Sus |
|
 |
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 17 Feb 2011 19:18:26 Titlul subiectului: |
140091 |
|
Daca periferia nu e congestionata, Drumul Taberii, Razoare, sunt in centru? Dupa parerea mea trebuia inceputa de la Eroilor spre capat, ca sa se poata da in folosinta macar in doua-trei etape. Asa o sa trebuiasca sa asteptam toata bucata, care o sa ia peste 10 ani.
|
|
Sus |
|
 |
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 17 Feb 2011 19:49:16 Titlul subiectului: |
140092 |
|
Flo a scris: | Daca periferia nu e congestionata, Drumul Taberii, Razoare, sunt in centru? Dupa parerea mea trebuia inceputa de la Eroilor spre capat, ca sa se poata da in folosinta macar in doua-trei etape. Asa o sa trebuiasca sa asteptam toata bucata, care o sa ia peste 10 ani. |
Discutia era legata de faptul daca incepi din centru sau nu, iar Eroilor nu este in centru
Nu pui bine problema, nu conteaza de unde este inceputa, important este sa poata aduce ceva calatori. Iar pentru asta trebuia sa ajunga in Dr. Taberei. Asa ca incepeau de la Eroilor spre Dr Taberei sau incepeau din Dr Taberei spre Eroilor tot aia era. Grosul calatorilor incepe de la Moghioros, asa ca in cel mai bun caz putea sa fie un tronson Moghioros-Eroilor, iar apoi Moghioros-Ghencea.
Din pacate M5 trebuie sa ajunga la Valea Ialomitei pentru ca are nevoie de un depou, chiar si in format caricatural. Altfel daca incepeau de la Eroilor unde stateau garniturile ? Sau faceam o pseudo-magistrala ca M4, fara depou, deservita de vreo 3-4 garnituri si un interval de succedare de 7-10 min ?
Si nu are de ce sa dureze 10 ani, ca nu mai este facuta de romani si in epoca unor ministri ai transporturilor de trista amintire, care considerau ca Romania are nevoie doar de niste drumuri expres, in niciun caz de autostrazi...Iar strainii chiar au interes sa lucreze si sa ia banii...Asta daca o sa avem finantarea necesara (ma refer la contributia noastra la proiect).
|
|
Sus |
|
 |
bogdaneftimie
Data înscrierii: 06/Feb/2010 Ultima vizita: 04/Ian/2013 Mesaje: 395 Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)
|
Trimis: Vin 18 Feb 2011 12:37:03 Titlul subiectului: |
140133 |
|
@sab, esti naiv daca crezi ca strainii or sa munceasca sa ia banii.
Ia ca exemplu americanii de la Bechtel...
Va dura cel putin 10 ani. Vei vedea, Pe hartie e intotdeauna frumos si rapid. In realitate este cu totul altceva, si elementul neprevazut este la el acasa in tara asta.
Nu uita ca Dr Taberei este destul de aglomerat, si ca va fi destul de greu sa avanseze cu sapatul, fie el la suprafata sau in subteran: de ce? Vei avea nevoie de spatii sapate de la suprafata oricum, pe tot parcursul traseului, si altele, retele edilitare mutate, etc.
Sub trotuarul ce merge de la Moghioros - Materna - Billa de exemplu, se afla toata reteaua de apa a RADET si termoficarea pt cartier. Este un mic exemplu.
Ma gandesc asa, ca cehilor le ia cam 4 ani sa faca 4-5 statii. Vezi noul tronson demarat. Noua cum ne-ar lua 4-5 ani pentru tot tronsonul Dr Taberei - Eroilor? Ca nu cred ca Ceausescu a lasat vreun tunel sapat deja pe acolo.
|
|
Sus |
|
 |
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|